субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Србија на фарми Великог брата

Kоментари (45) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 20 мај 2013 01:28
Горан Јевтовић
Свака част мајсторе!

Инзваредна анализа потпуне окупације у коју је слуђени народ улетео подлим играма светских злотвора, великим преварама, лажима и силом "домаћих" плаћеника, а захваљујући незнању, наивности, лакомислености и ускогрудости.
Трагедија је што се посрнућу не види крај.

Али, није све пропало. Пробудиће се тај исти народ. Овако или онако. Десиће се нешто, уздам се у Бога, што ће потпалити искру из које ће кренути велики и неугасиви пламен.
Важно је не клонути духом, историја нам то говори, све остало ће доћи само од себе.
Препоруке:
109
4
2 понедељак, 20 мај 2013 02:15
фристајло
Медији у Србији имају своје газде, који такође имају газде и газдине газде, и тако у недоглед. Зачарани круг, у коме се одређује судбина Србије.

По сред среде...
Препоруке:
77
0
3 понедељак, 20 мај 2013 05:37
Ф-16
Горко, духовито, сјајно! Нисам знао за појединост да ћемо морати Шиптарима да плаћамо заостале пензије, и то у милијардама. Неке ствари се баш добро крију од јавности.
Ако смем да приметим и морам да похвалим напредак у техничким детаљима на НСПМ. НАиме илустрације уз текст доприносе да је уместо 100%, добар 150%.
Препоруке:
81
0
4 понедељак, 20 мај 2013 05:55
Слободан Н.
Прва је ментална тортура над грађанима ... Кад схватимо да је свако од нас извршио барем пет силовања у Сребреници, и побио барем пет недужних тамошњих цивила, од тога барем по једног старца, жену или дете, онда смо на добром путу да нас цивилизовани свет, за кога опет наши медији тврде да му не припадамо, прихвати, потапше по рамену, укине нам државу, јер такви зликовци као ми не треба да је имају. Онај који и након тога помене Косово на пример, биће упућиван у разне санаторијуме, као безнадежан случај, и огорчени противник светле будућности. До тада ћемо бити ..., да и сами схватимо да је то праведно.

Онај ко живећи у Србији И ико до овог чланка није схватио да је то што медији и Влада раде тако и истинито ,неће ни после овог чланка схватити?!
ФРАПАНТНО И ПОГУБНО ЗА СРБЕ је да се око 50000 хрвата побунило против законски регулисане ћерилице у Хр.А да се само неколико хиљада Срба побунило против ВЕЛЕИЗДАЈЕ И ПРОТИ ПРОТИВУСТАВНОГ ОТУЂЕЊА 15% СВОЈЕ ТЕРИТОРИЈЕ.
Препоруке:
83
1
5 понедељак, 20 мај 2013 08:23
sokrat
Pet stotina godina pod Turcima daje rezultate.
Препоруке:
13
31
6 понедељак, 20 мај 2013 08:34
Браво!
Лепо написано.Посебно то за Хитну помоћ и остале црне вести. (Ево јутрос јављају како се неко у Загребу полио бензинм).
Али, није баш да не јављају добре вести.
У свим вестим током дана,Студио Ђ јавља колико је беба рођено у БГ породилиштима. Са све спецификацијом,по сваком породилишту, колико дечака колико девојчица. За сада не јављају дужину, тежину беба, па колико је који порођај трајао.
Очекујем да почну детаљније, колико је беба рођено природним путем, колико царским резом, колико на вакуум.
И, сада се питате зашто једна таква ТВ станица то јавља: Да покаже како је Ђилас подигао наталитет у граду.
Благо вама БеограЏани,
од беле куге Ђилас вас брани!
А не јављају колико породиља је дошло из унутрашњности да се ппрооди у БГ.
Такође, не причају колико је људи сахрањено по БГ гробљима тог дана.
Па да упореде.
*
Врхунац цинизма је била вест да је Бусплус међу 3 најбоља система наплате градског превоза у свету.
Препоруке:
74
0
7 понедељак, 20 мај 2013 08:48
Браво! 2
Има једна јавна личност, која се бори против оваквих медија, одржава разне састанке, пише књиге.
Стално прича како се треба клонити медија,јер „измождавају“ људе.
А онда рече како је његов син новинар,један од уредника „Гранд ревије“.
Наравно да сада другачије гледам на сву његову борбу против оваквих медија.

Нешто слично као са Матијом и Ољом. Наравно, свако је своја личност,свака пунолетна особа има право на свој пут и на свој став, али тешко могу да прихватим лекције које ми неко дели, а које није делио својој деци. Или га нису слушала, ко зна...
*
Да ли сте приметили да „Бљуц“ увек брани жуте, а „Ало“ их шатро напада. А колико знам, исти је власник оба листа...Као на западу, један Мардоков лист пљује једну опцију, други је брани.
Препоруке:
66
0
8 понедељак, 20 мај 2013 08:49
Браво! 3
А тек овај Бљуцов подлистак „24 сата“ који се бесплатно дели, какав је то бисер!
Хајде што форсирају ЛБГТ, у сваком броју јаве кога су гејеви изабрали за икону, или шта слично, него се баве тотално неважним стварима. Рецимо, лани, тај БГ лист за свакодневне БГ теме, на насловној страни великим словима објави „Само 16% посетилаца Егзита имало секс нс тврђави“.
Замислите! У свој овој ситуацији, беспарици, проблемима, још нам саопште тако тужну вест да су егзитовци остали фрустрирани и сексуално неиживљени. Баш се насекирам...
Препоруке:
62
0
9 понедељак, 20 мај 2013 08:53
Марко
Право у мету, свака част на коментару! Нажалост, ово ћемо прочитати ми који ово све већ знамо, ови фармери и велико-братовци ће и даље поред очију остати слепи. Некада давн ми је било смешно оно: "Јел ти више верујеш МЕНИ или својим очима!", данас више није...
Препоруке:
49
0
10 понедељак, 20 мај 2013 09:39
thinking maize@ узгредна запажања, a propos ауторових ТАЧНИХ теза
Погледајте текст протојереја Џомића о ПАРАЛЕЛАМА "признања" аустроугарске АНЕКСИЈЕ Босне& Херцеговине и Дачићевог& Алековог ПРИЗНАЊА "kosova republjik"!? ЗГОДНО је видети и текст г-дина Петровића-Пироћанца, посебно ЗАВРШНИ ДЕО где се претпоставља ШТА БИВА ако Шиптари ОСТАНУ БЕЗ "покровитеља", а "ПРУЖИЛИ су се ПРЕКО ГУБЕРА"!? У вези са текстом г-дина Ђикића, сагласно интенцијама текстова протојереја Џомића и г-дина Петровића-Пироћанца јасно је ШТА БИВА са ИЗДАЈНИЦИМА кад се НАРОД ОПАСУЉИ!? А propos текста протојереја Џомића, ако се људи сећају КУЛТУРНЕ ДЕЛАТНОСТИ Стојана Новаковића, а заборавили су његов политички СУНОВРАТ, БОЉЕ да НЕЗНАМ ШТА ЋЕ ОСТАТИ ИЗА ОВИХ "модерних" "српских" НИКОГОВИЋА, "политичких"& "медијских"!? И LAST BUT NOT LEAST у "Историји Словена раног модерног доба" велики чешко-амерички историк Франтишек-Френсис Дворник истиче РИВАЛИТЕТ Словена и Немаца, са поентом да су ВЕКОВНА НЕМАЧКА ПРЕГНУЋА ОБИЧНО БИВАЛА ПОНИШТЕНА СЛОВЕНСКОМ ПРОТИВАКЦИЈОМ током ЦИГЛО ПАР ГОДИНА!?
Препоруке:
46
3
11 понедељак, 20 мај 2013 09:48
Смиљански
Одличан текст,и сурова стврност!Треба такође рећи да већину медија опслужују новинари који су прошли "школу б92"!истаћи,да
Препоруке:
45
0
12 понедељак, 20 мај 2013 09:59
Anka Krajina
Та спрега невладиног и владиног сектора незапажено пролази, а врло је интересантна. Откуд толика љубав, након деценија међусобног вређања? Или су се помирили, или сада имају заједничког газду.

Odavno je Njegoš dao odgovor na sva ta pitanja:
"Car od carah mene je spremio
da oblazim zemlju svukoliku,
i da raji uzdu popritegnem,
e je raja ka ostala marva."

Na onoj slici Vučić-Đukanović fale prsti Merkelove!

Za ovu današnju prvu silu (ne samo u Srbiji) Gebels je bio sitna boranija.
Препоруке:
42
0
13 понедељак, 20 мај 2013 10:05
Studio Đ
Ево управо најавише вечерашњу емисију оног како се презива, СарапаТема су државни интереси Србије.Пазите лист гостију:1. Посланик ЛДП, не чух име, из неке комисије за равноправност.2. Зоран Остојић, такође из ЛДП-а, бивши глодур Стдија Ђ, чувен по афери продаје опреме3. Владимир Тодорић, "аналитичар", донедавно дужносник ЛДП а сада ДС4. један из СНС.Какав плурализам!
Препоруке:
53
0
14 понедељак, 20 мај 2013 10:23
Марко Миљанов
Браво за доктора Ђикића, поново одличан текст , право у центар. Алек је српски Сизиф.
Препоруке:
39
0
15 понедељак, 20 мај 2013 10:25
Зоран
БРАВО ! ! !
Први текст који сам читао од г-дина Ђикића био је о значају језера Газиводе и одушевио се анализом. Ово је трећи текст и могу само рећи БРАВО!
Човек погађа.
Препоруке:
45
0
16 понедељак, 20 мај 2013 11:24
фристајло
Браво! 3
А тек овај Бљуцов подлистак „24 сата“ који се бесплатно дели, какав је то бисер!

Он се прави од "отпада", који не улази у друга издања, псеудо-вести и спинова, које треба пустити у промет; бесплатан је по концепцији, из више разлога. Наводно, треба да се издржава од рекламног простора, продатог у броју (и то функционише, јер су западњаци врло лојални једни другима- спремни су да то плате), а прави се од рециклираног, јефтиног папира, и у врло малој, јефтиној редакцији (као да ту треба бити новинар?) са много спољних, бесплатних сарадника, који су пресрећни да им име изађе у потпису...
По врло озбиљним истраживањима на западу, на тај начин се врло брзо покажу ефекти у креирању јавног мњења; када схватимо колико су опасне такве "новине", бићемо на путу ка идеји како се против тога борити.
Оне служе за "незваничне" нападе на неког и покретања харанги на непослушне; после то преузимају главна издања, ако препознају шансу.
Препоруке:
37
0
17 понедељак, 20 мај 2013 11:31
Mali Bosnjak
dakle, mladi g. dikicu, svaka cast! ovo je clanak za seminarski rad na filozofskom fakultetu, odsek sociologija, moze i psihologija (masa). imate srece da postoji nspm, inace ovo vam ne bi objavili ni u ruandi, koja se u svetu velikih tretira isto kao i jadna srbija. samo za nas dvoje postoji haska inkvizicija.kao obican gradjanin u zrelim godinama obradovao sam se ovakvom clanku. ovakav pregled i analizu ja ne mogu da razmatram ni u kafani sa svojim drustvom, jer uvek se nadje neki koji je vec medijski sludjen, i onda je gotovo sa razumnim razgovorom.ipak, licno se ne mogu sloziti s vama u oceni jedne emisije, jednog poznatog autora. pre neki dan u toj emisiji je gostovao jedan profesionalac, koji mi je otvorio oci za mnoge dogadjaje iz srpske bliske proslosti. ali, g. dikicu, vi ste uzeli preveliki zalogaj, pa je normalno da malcice pogresite. inace, kod mene, kao profesora biste za ovu studiju dobili cistu 1o-tku! samo napred, jer nam takvi intelektualci trebaju.
Препоруке:
35
1
18 понедељак, 20 мај 2013 11:49
Lola
Ma vid'o sam ja to da su oni taj sizifov posao ozbiljno svatili .....ZA POČETAK PRIPREMA SU ODABRALI DA TRENIRAJU NA POKRETNIM STEPENICAMA ....
Препоруке:
26
0
19 понедељак, 20 мај 2013 12:01
ка ће смена?
Да,кад смо код ћирилице,кад водитељ по плану смењује Тијанића?
Шта,још се не зна.
Па добро нек покуша онда код Жељка на Пинку као е,кремов колега,или макар као професор на "сегамега".
Препоруке:
18
0
20 понедељак, 20 мај 2013 12:10
Србин
БРАВО ЗА ТЕКСТ !

ДЕЛИТИ ТЕКСТ И НАРОДУ И ОВИМА НА ВЛАСТИ ДА СЕ ОСВЕСТЕ ИЗ НАРКО ЕУ ПОСПАНОСТИ !
Препоруке:
27
0
21 понедељак, 20 мај 2013 12:52
Робеспијер
Рушећи социјализам, те уводећи најекстремнију варијанту капитализма - неолиберализам, овакво јадна медијска слика, могла је да се предвиди. Аутор се само бавио последицама, а узроке је занемарио. Некада је омладина одрастала уз образовни програм РТБ, али то је био део државне политике образовања. Онда су антикомунисти закључили да држава не треба да се меша у образовање, већ да ће то тржиште најбоље уредити. И ето, уређује га! Шта се буне антикомунисти!? За то су се борили. Сад хоће да представе да нису знали да се тржиште руководи профитом, а не општим добром. Драга Јонаш, Милош Марковић, Дејан Мирковић, Душанка Калањ... ма, све су то за њих били производи диктаторског социјализма. Антикомунисти су нам зато довели Миломире Мариће, Саше Поповиће, Лее Киш, Вендије... и ине, њима сличне ликове, да нам васпитавају омладину. То се тражи на тржишту, иде као алва. Повлађује се најнижим укусима људи, који су у социјализму били личности, а данас су роба на тржишту. Тражили сте, гледајте!
Препоруке:
26
8
22 понедељак, 20 мај 2013 13:27
фристајло
Робеспијер
Аутор се само бавио последицама, а узроке је

.произвео неко други, кога аутор прозива; не пребацујте му нешто што је кривица других.
Онда су антикомунисти закључили да држава не треба да се меша у образовање, већ да ће то тржиште најбоље уредити.

Нема везе образовање са комунизмом, већ са здравим разумом; нису ти програми били добри зато што га воде комунисти, већ нормални, стручни и одговорни људи. Истини за вољу- нису баш сви били комунисти; Тим Бајфорд, Душко Радовић, и да не набрајам. Само су знали свој посао и радили га добро.
Повлађује се најнижим укусима људи, који су у социјализму били личности, а данас су роба на тржишту.

Иза тога стоји врло озбиљан посао, и високо стручан тим, који је годинама спремао ово тржиште за такве "програме". Чињеница је да су и у социјализму ражене сличне ствари, па их прескачете.
Вељко Булајић, Здравко Шотра-шта су направили, а да је вредно у уметничком смислу?
Пропагандисти.
Препоруке:
23
5
23 понедељак, 20 мај 2013 13:48
Bravo 3
@Фристајло
Нисам знао за те техничке детаље. Чак и да се прави од доброг папира, и д апишу „прваи“ новинари, цена коштања тог листа би била азнемарива у односу на циљ газде. Слудети јадну рјау. Посебно ону која нема пара да новине купује (мада ни оне нису ништа боље) нити има Интернет да чује другачију истину.
*
@ Робеспијер
Слажем се, било је ту још доста добрих новинара.
Него, сетимо се овога: када је, 5 октобра, разуларена хорда улетела да пали Скупштину, улетела је потом и на РТС. Данима је после тога у медијима бивао тип који се хвалио како је нокаутирао Споменку Јовић.
Био јунак дана.
Људи, он се хвалио како је ударио жену и то на радном месту!
Ни једна НВО се није огласила, на челу са разним петрушићкама.
Није се огласио ни легалиста, кога је та хорда и двела на власт.
А та Споменка је била само спикер, а не уредник. Значи, добила је песницу због гласних жица и радиофоничног гласа а не због уредништва.
Препоруке:
26
3
24 понедељак, 20 мај 2013 13:49
Браво! 3
Какве крепталице пуштају на ТВ?!
Да ли постоји крештавији глас, са афектирањем, глас који не би прошао ни једну аудицију ни за сеоски радио, као што је глас Сање Маринковић, која је још и некакакв предавач.
Препоруке:
23
0
25 понедељак, 20 мај 2013 13:53
Поштовалац НСПМ
Једно истинско поимање српскога живота у земљи србијици, са тачном анамнезом загађености и извора те загађености. Жалим на тешким речима али према муци и мучнини коју верујем сви искрени и добронамерни грађани ове србијице осећају и одговарајуће. Да из аутора је проговорио тај затрти остатак интелектуалне и духовне свести те нас на тренутак призвао свести али колико ће још та душа пружати отпор сатани је питање свих питања, и да ли ће кроз таму продрети светлост, то се мора изборити или нестати. Текст је инспиративан за разлику од теме, која је ноћна мора, живео брате. Живела Србија.
Препоруке:
19
0
26 понедељак, 20 мај 2013 13:59
jojo
Ko dođe na vlast u Srbiji provodi politiku čedomira jovanovića.
Zašto onda čedu ne izabrati za doživotnog presednika Srbije, a Ekrema za premijera?
Bar bi vlastodržci u Stradiji stajali iza svojih predizbornih obećanja, a potezima premijera Ekrema se ne bi niko čudio.
Препоруке:
21
1
27 понедељак, 20 мај 2013 14:05
Brane2
Stvarno ne razumem razlog za toliko plakanja oko medija.

Danas je internet po "dinar na vagon", svako telefonče ima eto nekakvu kameru a fotoaparati više nego tek solidnu HD kameru.

Šta će vam "frekvencije" ? Kome to danas treba ?

Ako imate nešto da kažete i pokažete, ne treba vam ništa više.

Ako imate bolju ideju od B92, koga toliko mrzite, šta čekate ?

Zašto niste recimo snimili svoj odgovor na "Insajder" ili bilo šta drugo što vas žulja ?
Препоруке:
4
26
28 понедељак, 20 мај 2013 14:13
Brane2
A oni argumenti oko "katastrofe", koju EU donosi su bez osnove.

1. Normalno je, da ne zapošljavate ljude kao "ventilatore", da mešaju vazduh. Ako imate ogroman broj parazita u državno j upravi, šta je tome EU kriva ? Ili to hoćete da kažete, da bi bez približavanja EU ti "ventilatori" mogli i dalje da žderu pare ?

2. Koliko se sećam, srpski seljak je već u Srbiji praktično riknuo. Ne vidim kako u EU može da mu bude gore. Naravno, ima konkurencije i tek imati rodnu zemlju nije ni izbliza dovoljno, ali to nije bilo ni pre.

3. Zanimljivo je kod VOjvodine to što toliko brinete o vlasništvu zemlje u okvirima EU, a to vas nije brinulo pre. Nešto nije bilo puno priče kad je recimo NLB kupovala objekte, zemljišta itd. PRKTIČKI DŽABE. Ali sada je to odjednom problem. S tim, da sada cene dosta brzo rastu i očekuje se da će taj rast nastaviti.
Препоруке:
1
26
29 понедељак, 20 мај 2013 14:18
Робеспијер
@ фристајло

произвео неко други, кога аутор прозива; не пребацујте му нешто што је кривица других


Не, систем је узрок. А тај систем су устоличили људи - антикомунисти, којима аутор припада. О томе аутор не прича.

нису ти програми били добри зато што га воде комунисти, већ нормални, стручни и одговорни људи


Нисам ја ни рекао да су програми били добри зато што су их водили комунисти, већ да су такви програми емитовани захваљујући политици образовања комуниста. У тим програмима су промовисани нормални, стручни и одговорни људи, како сте рекли, без обзира на опредељење. Ту се слажем, али читајте пажљивије.

Чињеница је да су и у социјализму ражене сличне ствари


Јесу, али нису имале толику медијску форсираност и право грађанства. Булајић је снимао изврсне филмове, који су ушли у светску филмску баштину. На њима је држава образовала народ у патриотском духу, док данашњој држави омладину васпитава улица.
Препоруке:
10
16
30 понедељак, 20 мај 2013 14:20
novi sad
desetka za komentar . konacno pamet
Препоруке:
15
0
31 понедељак, 20 мај 2013 14:36
boban
Bravo ,bravo,bravo.Fantasticno opisano stanje duha u Srbiji.Ovo treba cuvati u istorijskim arhivama,za naredna pokolenja, da shvate zasto i kako su Srbi izgubili drzavu.
Препоруке:
18
0
32 понедељак, 20 мај 2013 15:11
ф-16
@Mladi Bosnjak
pre neki dan u toj emisiji je gostovao jedan profesionalac, koji mi je otvorio oci za mnoge dogadjaje iz srpske bliske proslosti.
Ако сте мислили на емисију МИломира МАрића са Милошевићем, гледао сам је и ја. Поучен многим искуствима, не бих се залетао и заклињао у афирмативност те емисије. Коначно, није Милошевић дао закључак емисији, него МАрић. И то у својственом стилу.
Препоруке:
15
0
33 понедељак, 20 мај 2013 15:23
фристајло
Робеспијер
Не, систем је узрок. А тај систем су устоличили људи - антикомунисти, којима аутор припада. О томе аутор не прича.

Устоличиле су га будале, да употребим јак израз. А они су само -будале; нису они ни комунисти, ни антикомунисти. Само људи без икаквог политичког става.
Булајић је снимао изврсне филмове

Ваш став оспоравају многи од струке, са којима сам спреман да се сложим. Његов опус је сличан опусу Лени Рифенштал: пропагандистички, црно- бело осликани политички подобни ставови.
О уметности ту нема ни говора, осим у глумачким остварењима, у чему Булајић нема заслуга.
Ја јесам лево оријентисан, али- црвени су забрљали на неколико места, и то је чињеница.
А њихова нај колосалнија заблуда је та анационалност, глупави космополитизам, који нас је коштао толико жртава да ми је просто невероватно да то неки још не уочавају.
Данас не инсистирати на националном интересу равно је колективном самоубиству за мали народ, какав је српски.
Препоруке:
17
4
34 понедељак, 20 мај 2013 15:55
Бојан, ПРИШТИНА
Браво Ђикићу! Кад се све медијске гнусне лажи ставе на страну, ево шта је за Србина и Србију Европска унија :

" Десиће се када почетком исте године буде дозвољен слободан увоз пољопривредних производа, чиме ће српски сељак, српско село и српска пољопривреда бити осуђени на банкрот. Хоће ли се тада медији сипати у трактор?

Десиће се када добијемо датум, па када стигне налог из Брисела да половина запослених у државној управи и јавним службама остане без посла;

Десиће се када стигне налог, да се морају јавна предузећа приватизовати, када ће из њих половина запослених остати на улици;

Десиће се када ти нови власници, електропривреде на пример, подигну цене струје рапидно, јер ће њих интересовати сопствени профит а не наша добробит. Па када буду одузимали куће и станове због неплаћених рачуна, које народ без посла неће моћи да плаћа "
Препоруке:
23
0
35 понедељак, 20 мај 2013 16:04
Робеспијер
@ фристајло

Ваш став оспоравају многи од струке


Булајићев филм ''Неретва'', је 1969. године, био у конкуренцији за Оскара, као најбољи страни филм. Пре три године, филм ''Неретва'', уврштен је у десет најбољих филмова о Другом светском рату, на филмском фестивалу у Москви. Толико о струци.

А њихова нај колосалнија заблуда је та анационалност, глупави космополитизам, који нас је коштао толико жртава


Замењујете тезе. Жртава нас је коштао примитивни, агресивни национализам, а не анационализам и космополитизам. Проблем је у томе што се није до краја ишло у обрачуну са тим снагама мрака, безнађа, мржње и свих људских негативности. Сулудо је очекивати од комуниста да воде националне политике када су они припремали људе за период нестанка држава и нација. Националисти су Вам сада на власти, а били су кроз целу историју, а народ и даље гладан. Толико о национализму, као последњем уточишту хуља, како је то лепо рекао Самјуел Џонсон.
Препоруке:
4
17
36 понедељак, 20 мај 2013 16:22
Branislav Zekic Zeka
Na sva pitanja Vučić je imao samo jedan odgovor, da su on i Dačić „to“ prihvatili i „to“ se mora sprovesti.

Samo ucenjen covek mora da radi ovo sto oni rade. Secate li se kako je burno u medijima pocela afera zbog navoda o vezama sa narko klanom Darka Sarica? I sa kofercetom punim evra? I kako je neko odjednom sve stisao! Sada se to koristi kao kec iz rukava da "pregovarac" mora da igra kako mu se u Briselu kaze.

I to nije sve. Secate li se optuzbi protiv sada aktuelnog predsednika Srbije za navodni ratni zlocin u Slavoniji. I sve se odjednom stisalo! Bilo ili ne bilo to je jos jedan kec iz rukava da se uceni predsednik drzave i prisili da radi protiv drzave i protiv naroda, protiv ustava i protiv zakona!

Uloga prvog potpredsednika u prljavoj raboti zvanoj veleizdaja za sada nije potpuno jasna. Da li je i on ucenjen ili ucestvuje u ucenjevanju dvojice nadredjenih, pitanje je sad?

P.S.
Hvala na tekstu.
Komentar nije prosao na B92.
Препоруке:
20
0
37 понедељак, 20 мај 2013 17:26
Смиљански
Наравно да је Неретва врло добро снимљен филм,још кад се узме у обзир буџет!Проблем је у идеји,односно лажима на основу којих је снимљен, овај историјски фалсификат!
Препоруке:
19
1
38 понедељак, 20 мај 2013 22:22
kaca
Pridružujem se većini koja hvali analitičnosti teksta u sagledavanju tragičnost nase medijske scene i ne samo nje.
Mucno je slušati,gledati i čitati većinu novinara i njihovih sagovornika u elektronskim i pisanim medijima u Srbiji KOJE MI GRADJANI PLAĆAMO NA OVAJ ILI ONAJ NACIN (direktno ili indirektno).
Osnovno pitanje je sta mi obični gradjani moramo učiniti (osim promene kanala i nekupovanja novina)da
ove besomucne ispirače mozga,spin majstore,prikrivače istine,zastupnike lažnih vrednosti i promotere samomržnje,sklonimo iz naseg medijskog prostora zajedno sa njihovim gazdama.
Препоруке:
10
0
39 понедељак, 20 мај 2013 22:42
фристајло
Робеспијер

Булајићев филм ''Неретва'', је 1969. године, био у конкуренцији за Оскара, као најбољи страни филм.

Ако је Вама та награда мерило квалитета, онда је свака даља дискусија прилично бесмислена.
Амери воле пуцачину, па им се допало; мо'ш мислити...

Жртава нас је коштао примитивни, агресивни национализам

Да. Немачки.
Националисти су Вам сада на власти

Онда Ви, уз дужно поштовање- немате појма о национализму. Него, онако- паушално прикрпите, јер то афирмише Ваш концепт.
Прави национализам никад није агресиван према другом народу; он се само стара да нико не угрожава његов.
Све остало су само подметања мангупа који се тог концепта панично плаше, јер би он укинуо сваки сукоб у корену, а све политиканте и трговце судбинама и главама оставио на маргини.
Сетите се Гандија, Манделе, Кастра, Мишића, и да на набрајам; бранили своје, не желећи туђе.
Толико.
Препоруке:
22
5
40 уторак, 21 мај 2013 11:53
Марко Станојевић
Медији су код нас све и свја. Друг Тито, укратко речено.
Не знам да ли се ово аутору случајно омакло, или је намерно, али испало је генијално. Заиста све што се дешавас око нас, а у чему медији заузимају запажено место је на линији титоизма: и растакање Србије, и прогон свега српског, и прогон ћирилице, и утицај УДБ-е (БИЕ или како се већ све зову а на чијем је челу Алек) на наше животе и шпијунирања, и прогон цркве, и глорификовање Хрватске и свега западније од Саве и Дунава,...
Ако је аутор намерно убацио друга Тита, онд му честитам на генијалној перцепцији политичког тренутка.
Препоруке:
7
1
41 уторак, 21 мај 2013 12:11
Nina
Sta se desilo sa svim vrednostima koje su krasile moj srpski narod? Kakav je ovo svet u kome zivimo?
Cesto sebi postavljam ova pitanja ali bez pametnog odgovora.Na sceni je ekremizacija Srbije.Covek sa dva razreda osnovne skole na ivici retarda,pijan,
bahat i bezobrazan zaradjuje vise nedeljno nego jedan fakultetski obrazovan covek mesecno.Jedna starleta ciji su najveci uspeh u zivotu fotografije njenog nagog silikonom napunjenog tela u Plejboju je uzor mnogim mladim devojkama kako se bez truda,rada i znoja moze lepo ziveti.Pitam se da li je to Srbija danas i dokle cemo se ponizavati i puziti pred onima koji nas otvoreno i jasno ponizavaju.Ta farma i veliki brat su promocije bluda i nemorala.Ekrem,Bozinovska i bebi
Dol su alkosi kojima treba lecenje u nekoj specijalizovanoj instituciji a ne da nekoga oni zabavljaju.Kome zabava moze biti pijani Ekrem koji ni da cita nije naucio.Kome oni mogu biti uzor?Gde ide ovaj narod i ova zemlja?Ima li nekoga da nas vrati normalnim vredostima
Препоруке:
7
0
42 уторак, 21 мај 2013 15:05
Kako "Време" шири културу
Другосрбијанске медији све „првосрбинајце“ приказују као ружне, праљве, зле, примитивне, задригле, неуке...
А себе као фине, кутлурне, напарфимисане...

А у стварности:
Данас око 11,30, на станици код Славије, глодур „Времена“ Д.Ж. улази у тролејбус према центру. Човек је пушио док је чекао тролу, и када је наишла, он неугашену цигарету баца на земљу, тик поред дрвета. А на 3 метра одатле стоји канта, бетонска, она шестоугаона, са довољно широким ободом да се на њмеу цигарета угаси пре бацања у исту. Али, ко ће се деранжирати да баца цигарету у канту....

Толико о култури дотичног и његове братије.
Живела култура!
Препоруке:
15
1
43 среда, 22 мај 2013 12:36
Тодор
у коју водитељ позове 2-3 времешне госпођице

Tо се код нас звало "баба-девојке"! У сваком случају свака част за текст, а тек за илустрације!
Препоруке:
10
0
44 петак, 24 мај 2013 19:08
Турас
Текст је смешан али је истинит па дође тужан али није ни мало ;као рецимо "робеспјеров" ружан.Зато што је искључива комуњара и не зналица.Који ме дирек вређа надевајући ми карактеристике шовинисте, називајући ме националистом што ја и јесам.Зато "гиљотинирани"књигу у руке и не куцкати глупости по НСПМ.
Препоруке:
5
0
45 недеља, 02 јун 2013 18:21
Лола
Браво за изванредан текст! Немам шта да додам.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер