Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Mitropolit Amfilohije: I patrijarh misli ono što sam rekao na protestu

Komentari (49) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 17 maj 2013 09:52
F-16
Amin, preosvećeni! Pa sad nek Toma i patrijarh vide koliko je tvrd orah voćka čudnovata!
Preporuke:
116
6
2 petak, 17 maj 2013 09:56
SRBIN IZ UVERENjA
Mitropolitov govor prenosi i sarajevsko "oslobođenje" samo na mnogo širi način:


http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/region/mitropolit-amfilohije-na-srebrenici-pripremaju-nove-pokolje
Preporuke:
57
2
3 petak, 17 maj 2013 09:58
SKY
Dobro zbori Amfilohije...
Preporuke:
103
5
4 petak, 17 maj 2013 10:11
Svetlana Fox
Dobro je, da ne pomisle izdajnici da ćemo da ćutimo jer se oni ograđuju od nas.
Preporuke:
95
4
5 petak, 17 maj 2013 10:55
Miki
Da nije vetrova istine iskraj Lovćena, bački bi pauci nebo premrežili...Od svetoga Ćirila do Save Nemanjića, od svetoga Save do cara Lazara, i od Laze cara do dana vučkarlijske otpadije, pred Srbima je stajalo samo jedno pitanje - kome će se privoljeti carstvu, da l zemaljskom Juda i Pilata, il nebeskom Hristove istine...Vlastoljupci proklete im duše, na komate razdrabaju Crkvu....
Preporuke:
82
3
6 petak, 17 maj 2013 11:09
Soko sa Grmije
Preosvećeni Mitropolit zna da se bolje saslušaju saveti koji se kažu tiho, "na uvo" sagovorniku od onih koji odjekuju sa razglasa.
Preporuke:
5
45
7 petak, 17 maj 2013 11:11
nip
ako je iko sumnjao u antihrišćanstvo EU, sada, sa `sporazumom` to nastoji i da se `cementira` ?!
Preporuke:
61
1
8 petak, 17 maj 2013 11:13
SERBON
Amfilohije je veliki Srbin i veliki Srpski patriota! Njegova velika i pravedna borba protiv izdajnickih kvislinskih rezima u Crnoj Gori i Srbiji zasluzuje svako postovanje! Sve cestitke i podrska za Amfilohija i patriote u Srpskoj Pravoslavnoj Crkvi!
Preporuke:
86
3
9 petak, 17 maj 2013 11:32
Vaš govor je bio iskren
Tako mnogi misle, ali ne smeju da kažu. Njih je šokirala vaša hrabrost a ne govor. Država i narod nisu politika. Političari nemaju pravo da diraju državu i narod. Mislim na granice. Kada dođe do borbe za granice, onda se svi pitamo.
Preporuke:
82
2
10 petak, 17 maj 2013 11:44
Radenko
Amfilohijeva reč je "pjesma iz glave cijela naroda"!
Preporuke:
75
2
11 petak, 17 maj 2013 11:52
Beograđanin
Slažem se sa Amfilohijem i podržavam ga. Jedna nacija, kao i čovek, ne mogu se i ne smeju odreći vlastitoga identiteta zarad oportunizma.

Zar nisu naši sunarodnici tako prodavali veru za večeru i završili kao neprijatelji naroda iz kojeg su potekli?

Mi Srbi, ako nastvimo ovim putem, sutra ćemo se za zapadne interese boriti pod Moskvom i Staljingradom, onako isto nečasno kako su to radili drugi kvislinzi, mađarski, rumunski, hrvatski...
Preporuke:
65
1
12 petak, 17 maj 2013 12:00
Kostadin
Hristos kaže: Ako te oko tvoje desno sablažnjava, iskopaj ga i baci od sebe, jer ti je bolje da pogine jedan od udova tvojih, nego li da cijelo tijelo tvoje bude bačeno u pakao. Ako li te desna ruka tvoja sablažnjava, odsijeci je i baci od sebe, jer ti je bolje da pogine jedan od udova tvojih nego li da sve tijelo tvoje bude bačeno u pakao. Vreme je da Sabor srpskih arhijereja koji predstoji počne da postupa po ovoj reči Hristovoj. Dakle, preosvećeni i visokopreosvećeni arhijereji srpski i vaša svetosti, Ako vas onaj ko se nametnuo za levo i desno oko aktuelnog patrijarha srpskog, ako vas on koji je i levica i desnica njegova, i neprikosnovena usta i "najdublja" pamet, ako vas sablažnjava,ako vas od svetosavlja i Kosovskog zaveta otrže i privodi na poklonjenje papoekumenizmu Jevroatlantide, odsecite ga i jednom već i zauvek stavite na mesto koje je zaslužio.
Preporuke:
58
3
13 petak, 17 maj 2013 12:12
rae
Amfilohije- na braniku crkve i naroda vec decenijama.
Preporuke:
66
4
14 petak, 17 maj 2013 12:13
podsetnik
Vladiko, 5. oktobra ste bili među onima koji su razgrađivali srpsko biće!
Zašto tada mudrim rečima niste sprečili haos, već ste podržali one koji su nas za samo 12 godina doveli do uništenja.
I nikad niste digli glas protiv najvećeg kvislinga
Vuka Draškovića!
Zašto?
Preporuke:
31
33
15 petak, 17 maj 2013 12:16
Crux
Kakva je procedura za smenu Patrijarha Irineja? Taj se očigledno nije snašao. Ovo što danas predstavlja ZVANIČNU (mislim na težinu reči - pa stoga prvenstveno na Patrijarha SPC) nije u službi srpskog naroda i njegovih interesa!

P.S. Izdaja je izdaja, bila u mantiji ili ne. Irinej NIJE moj patrijarh!
Preporuke:
38
7
16 petak, 17 maj 2013 12:21
Coca
O Bože dragi, kako je istina jasna i lepa!
Preporuke:
57
2
17 petak, 17 maj 2013 12:36
Jelena
Vase Preosvestenstvo,savaka vam je po meri i na mestu.
Preporuke:
55
5
18 petak, 17 maj 2013 13:43
Sava
Lepo je čuti da danas neko govori istinu, a ne politički korektno, što je uglavnom eufemizam za laž, licemerje i smućivanje.

Sve ono što bi trebalo da stiže od patrijarha, izgleda da ne možemo dobiti osim kroz vladiku Amfilohija.

Da li ste primetili da je izostao poziv vladiki Atanasiju da prisustvuje saboru? kao da bi on mogao da škodi, a ne da svojim znanjem i iskustvom pomogne u radu.
Oni koji bi da ćute, drže svoje privilegije i ne osećaju brigu za svoj narod, iznedreni kroz negativnu selekciju, ne umeju, ne žele i neće da se postave u ovom smutnom vremenu, kada se sve vednosti izokreću, kao stožeri i čuvari istine i svega zdravog u društvu.

Jedan duhovnik SPC lepo kaže da je kod nas nastupila kriza vere, morala, vrednosti, odgovornosti, znanja, mudrosti i svetosti uopšte. Od dolaska patrijarha Irineja vlada mrtvilo u Crkvi. Kriza gorepomenutog i negativna selekcija iz nje proistekla dovodi do toga da se nepismene izjave patrijarha svuda vide i a vl. A. ne poziva na sabor
Preporuke:
39
0
19 petak, 17 maj 2013 13:56
sloboda od stigme
Konačno da se stvari nazovu pravim imenom.
"Krv na krv".
Krvna osveta je zakonom zabranjena ali u praksi i presuđenjima,ne može se porediti sa etničkim čišćenjem ili genocidom.
A ona su bila u osnovi za motiv kod najvećeg dela izvršenih krivica protiv običaja rata.
Ostalo je sanacija terena što znaju i ne poriču svi eksperti kojim su na bilo koji način uključeni u projekat Srebrenica.
Suma sumarum,događaji koji su prethodili nesreći zvana"Srebrenica",imaju podjednaku težinu kao i sama Srebrenica i tačka.
Sve je ostalo politikanstvo najniže vrste.
Svakoga,ko na Projektu Srebrenica,pravi odnos nečijeg anti/humanizma,pa tako i projekta"evropa zdaj",ili "Evropa nema alternativu"treba uputiti na činjenice,i zahvaliti se na nepristojnoj i neiskrenoj ponudi i poći svojim putem.
I da neko ne prigovori:"ono što nikada nije dovedeno u pitanje uopšte nije ni dokazano"(D.Didroa,Francuski Filozof epohe prosvetiteljstva).
Preporuke:
33
0
20 petak, 17 maj 2013 15:12
Slavomir Srpski
Amfilohije je poručio da predsednik Srbije Tomislav treba da sarađuje sa svima "samo čuvajući obraz svog naroda.Čuvajući Ustav, ono što je potvrđeno u Ujedinjenim nacijama".


SPC je vocka cudnovata, pa istinoljubivi vladika pokazuje put istine, i bozje pravde, koja se ne meri brojevima i narucenim merkanjima javnosti od strane vlasti, vec se meri istinom i pravdom.

Ova izjava, kao i sastanak na vrhu SPC pokazuju koliko je bio patetican pokusaj Nikolica da unirotvori neposlusne vladike uz pomoc Patrijarha. To pokazuje ono cine se Toma izuzetno prepoznaje: neznanjem i plitkom pamecu. Jer Patrijarh je samo jedan (prvi) medju jednakima, i sloboda Crkve je istoriskom stecenom mudroscu mnogo jaca od narucenih "demokratija" i "zavrtanja ruku".

SPC ostaje najsolidniji kamen temeljac danas u odbrani prava naroda serbskog i drzave na svoju staru majku na Kosovu i Metohiji. Ono sto bih porucio Sinodu je da privremeno preseve Patrijarsiju u Pec, i time daju primer Srbima.
Preporuke:
39
0
21 petak, 17 maj 2013 16:15
Nikola
Braćo, jeste li ukapirali ko se u Crkvi najviše ućutao u ovoj kosovskoj apokalipsi srpske politike i države? Onaj koji je u svoje ruke prigrabio glavne poluge vlasti u SPC i svo njeno informisanje u vezi sa zbivanjima u samoj SPC, ali i svim drugim srpskim pitanjima. O timi takvim pitanjima je srpskom narodu od vajkada savete davala njegova Crkva, dok je danas to mesto, zahvaljujući portparolaškim transakcijama episkopa bačkog, prepustila veleizdajničkoj šibicarskoj trojici,a pre toga Borisu Tadiću, koga je ista persona, iako je laičko licem prvi put, bar u novijoj istoriji SPC, uvela na sednicu Sv. sinoda da joj faktički predsedava kao jedini sa titulom predsednika, makar i svetovnom, među prisutnima. Dok ne pobedimo Vučiće Brankoviće i vučkarlije u vrhu Crkve, nema nam boljitka ni u državi koja se raspada!
Preporuke:
27
0
22 petak, 17 maj 2013 17:26
Misa
Kako ono Milan Strojadinovic rece 1937me: "Sveti oci skidajte mantije pa na izbore."
Kad narod izabere Amfilohija, tek tada moze da kaze da predstavlja narod, a sad je samozvanac. Za Dacica i Vucica je glasalo preko 2 miliona gradjana, a koliko za popove?
Preporuke:
5
46
23 petak, 17 maj 2013 17:27
Mila
Strašna su vremena za nama, još strašnija pred nama.U posljednje vrijeme pratim NSPM, a posebno komentare da bih donekle mogla naslutiti kakvo je raspoloženje mojih dragih sunarodnika u Srbiji u vezi sa svim što nas je snašlo.Primjetila sam mnogo emocija, vatrenih rodoljubivih komentara, ali i činjenicu da komentatori ne vode mnogo računa o jeziku kojim pišu.I to me rastužuje.
Teško se može sačuvati Kosmet kad smo dozvolili da nam Bošnjaci uče "bosanski" u Raškoj, a da ne naiđoh ni na riječ bilo kakvog protesta u vezi s tim.Možda izgleda da nisam na temi! Ali ,evo... Kad su nam uništili jezik, biće jednog naroda, udaraju na posljednju liniju odbrane, crkvu. I dešava se isto kao i sa jezikom: nema ko da reaguje od "učenih". Ostala su samo dvojica. Vladika Atanasije, koji neumorno dokumentuje sva srpska stradanja u 20. i 21. vijeku, i mitropolit Amfilohije. Od nas se traži, rastužilo me što i vladika Atanasije to pominje, da ih u vezi sa javnim podizanjem glasa protiv zla koje nas je snašlo...
Preporuke:
24
0
24 petak, 17 maj 2013 17:32
Mila
...smatramo tek pojedincima koji imaju pravo da glasno iznesu svoj stav ma kakvu da uniformu nose(da parafraziram vladiku Atanasija). Ne, ne želim da ih smatram samo pojedincima, nego predstavnicima crkve koja preko njih dvojice jasno govori posrnulom narodu kojim putem treba da krene.
I još moram da se prisjetim prošlogodišnjeg Andrićevog jubileja.(A ko ga ne bi pamtio kad je s dužnom pažnjom sve ispraćeno!)Sad ne mogu da se načudim šta bi od dvjestogodišnjice Njegoševog rođenja i pitam se zar je moguće da je samo crkva ostala da Njegošu oduži dug. Iskreno se nadam da će veliki vladika Njegoš biti kanonizovan.
Preporuke:
16
0
25 petak, 17 maj 2013 17:43
A Bácskai Szerb
Razumem da se pojedini političari, članovi vlade, skupštine ili neki mediji, organizacije i građani ne slažu sa porukom tih sveštenih lica, što je i za očekivati, ali insistiranje da "oni nemaju šta da se mešaju u politiku" je krajnje glupo. Interesuje me da li se isti tako glasno bune kada jedan muftija politički "pali i žari" javnost, ili kad organizacije finansirane od stranih ambasada kritikuju državnu politiku i društvo?
Preporuke:
24
0
26 petak, 17 maj 2013 17:43
A Bácskai Szerb
Ne razumem zašto se stalno napadaju sveštena lica za "mešanje u politiku" niti zašto oni stalno moraju da se pravdaju zbog mišljenja koja javno oglašvaju po pitanju politike ili bilo čega drugog što se tiče države i njenih građana. Pa svi se mi "mešamo u politiku" - roditelji, radnici, nezaposleni, političari, zemljoradnici, omladina, penzioneri, poslodavci, novinari, pripadnici "nvo"-a, separatisti, nacionalisti, socijalisti, sindikati, muslimani, pravoslavci, katolici, itd.
Ako smo demokratsko društvo u kom svi građani imaju pravo glasa i mišljenja bez obzira na zvanje, onda šta je sporno u tome što neko svešteno lice nešto javno kaže na račun državne politike? Crkva se ne meša u državna posla u smislu da ne preuzimaju predstavničke, egzekutivne i pravosudne funkcije (mada u Zapadnoj Evropi i Severnoj Americi ima mnogo primera gde takvih ograničnja nema), ali ni po čemu ne vidim šta je sporno u oglašavanju mišljenja.
Preporuke:
24
1
27 petak, 17 maj 2013 17:53
Aleksandar
Drago mi je da je vas nacionalista sve manje i manje.
Ja zelim da se Srbija otvori prema svetu.Zelim u Pariz,Bec,London u svetske metropole.
Napokon je narod otvorio oci i posle 20 godina srbovanja odlucio se za prosperitet i napredak a ne na nazadnu nacionalisticku ideologiju koja nas gusi decenijama.
Da se sada raspise referendum-Kosovo ili EU,nacionalisti bi bili potuceni do kolena.
Drago mi je zbog moje dece koja ce odrastati sa Evropskim vrednostima a ne nekim Kosovskim mitovima.
Preporuke:
6
47
28 petak, 17 maj 2013 18:24
Peter RV
@podsetnik
Vi se sjecate samo onog sto vam se svidja.
Vladika Amfilohije se javno pokajao (zbog 5og Oktobra) na sahrani brata Slobodana Milosevica.
Pitajte ostale zasto to oni nijesu uradili.
Preporuke:
29
1
29 petak, 17 maj 2013 18:44
Johnny
@ Jelena ..Visoko Preosvestenstvo je prava titula..
Preporuke:
15
1
30 petak, 17 maj 2013 18:53
Johnny
@ Aleksandar .. mislite ? Bec..London Pariz..ahh..sa Hanumamama i Burkama..ocgledno niste skoro putovali..
Preporuke:
25
3
31 petak, 17 maj 2013 19:06
Srbin@Johnu
I ovo je za vas Johnny komentar i ako je to sve sto ste imali da kazete mnogo je pametnije bilo da se uopste ne javljate pametnjakovicu.
Preporuke:
4
23
32 petak, 17 maj 2013 19:09
!!!
Sve se izjave mogu zlobno gledati i koristiti. Također se mogu i u dobrom koristiti, sve zavisi od duha i čestitost čoveka.
Preporuke:
9
0
33 petak, 17 maj 2013 19:21
A Bácskai Szerb
@ Aleksandar

tipično izvrtanje teza - nisu Srbi zatvoreni prema svetu, već je taj svet prilično negativnog stava prema Srbima i već više decenija natura dvojake aršine (npr. Kosovo da bude nezavisno a RS da se integriše u unitarnu BiH, itd) i razvio je sliku o Srbima koja nema veze sa realnošću.
otvorenost prema Zapadu i njenim tekovinama je prilično rasprostranjena u našem narodu i stranac je uvek dobrodošao. u svetske metropole se putovalo i ranije, pa i sada. jedino nedostatak sredstava može da vas spreči u tome, i koliko vidim protekli "antinačionalistički" režimi u Srbiji su naneli samo više ekonomskog jada...
podsetio bih vas da pored Beča, Pariza i Londona tu su i Minsk, Moskva, Istanbul, Nju Delhi, Peking, Sao Paolo... znate, ta evro-centrična slika "sveta" se izmenila u poslednje vreme, mnogo je šira, sa više igrača, a igra je sve interesantnija.
Preporuke:
32
2
34 petak, 17 maj 2013 19:39
Agaton
Crkva je postala preduzece u kojoj vladaju menadzeri. Boze mi oprosti, doslo crno vreme da crkvu treba braniti od popova.
Preporuke:
12
2
35 petak, 17 maj 2013 19:43
Agaton
Moramo menjati i svetovnu i crkvenu vlast. Sa ovom vladom i ovim patrijarhom se ne ide napred.
Preporuke:
11
4
36 petak, 17 maj 2013 19:52
"blago onom ko dovijek zivi"
Mi znamo kome su se Carstvu privoleli Mitropolit Amfilohije i vl.Atanasije oni to svedoce svojim zivotima ziveci Kosovski zavet na svakom mestu i u svakom vremenu.Kome i cemu je se privoleo SRPSKI PATRIJARH ?
Preporuke:
12
1
37 petak, 17 maj 2013 22:39
Novosađanka@Peter RV
Vladika Amfilohije se javno pokajao (zbog 5og Oktobra) na sahrani brata Slobodana Milosevica.
S tim tako odocnelim javnim pokajanjem možemo da se slikamo.
Jer, šteta je nepopravljiva.
Preporuke:
2
10
38 petak, 17 maj 2013 23:56
Biljana Nikolić@Aleksandar - da li su ovo "evropske vrednosti" ili mitologija i religija?
Državni praznici u Nemačkoj
1. januar – Nova Godina
29. mart – Veliki petak
31. mart – Uskrs
1. april – Uskršnji ponedeljak
1. maj – Praznik rada
9. maj – Uspenje hristovo
19. maj – Pedesetnica
20. maj – Pedesetnica
3. oktobar – Dan ujedinjenja Nemačke
25. decembar – Božić
26. decembar – Božić


Državni praznici Francuske
1. januar – Nova godina
1. maj – Praznik rada
8. maj – Dan pobede
14. jul – Dan pada Bastilje
15. avgust – Velika Gospojina
1. novembar – Svi sveti
11. novembar – Dan primirja (1918)
25. decembar – Božić

01. januar Nova Godina
06. januar Sveta tri kralja
01. april Uskršnji ponedjeljak
01. maj Državni praznik
09. maj Kristovo Uzašašće
20. maj Duhovski ponedjeljak
30. maj Tijelovo
15. avgust Marijino uznesenje
26. oktobar Nacionalni praznik
01. novemba Svi Sveti
08. decembar Marijino začeće
25. decembar Božić
26. decembar Sveti Stjepan
Preporuke:
10
1
39 subota, 18 maj 2013 00:15
Peter RV
@Novosađanka@Peter RV
Vladika Amfilohije je vec dokazao da je njegovo pokajanje bilo iskreno. Uostalom, on nije bio u mogucnosti da zna razmjere zavjere 5og Oktobra.
Bilo ih je prilicno koji su se zanijeli njihovim anti-komunizmom, ucestvovali i odobravali puc- tog momenta. Neki (i na ovom sajtu) su to priznali. Drugi-ne, jer se jos uvijek nadaju da im to predstavlja neki politicki kapital. (Ostavljam na vama da potrefite ko su oni)
Preporuke:
3
3
40 subota, 18 maj 2013 01:06
@Aleksander
Dobro su te spinovali nije im baš sav novac propao u obmani naroda. Budi realan, srpski nacionalizam nema tu moć da bude opasan nego zapadni imperijalizam. A ako su ti oni gradovi svet onda imaš ograničen pogled na ovaj svet.
Preporuke:
4
0
41 subota, 18 maj 2013 01:10
Rino o-o to
SPC, dakle crkva, ima prednost i prioritet pa i neprikosnoveni kredibilitet u odnosu na predstavnike zvanične politike države Srbije samo u jednom aksiomatskom slučaju a to je pitanje Metohije i Kosova. Metohija i Kosovo su imanje SPC (to što je to imanje „bravar“ delio u srpsko ime nije imovinsko niti religijsko pitanje već je pitanje ideološke antisrpske petodecenijske diktature). Dakle, kad SPC kaže: Metohija i Kosovo je srpsko i nema poklanjanja tu bilo koja zvanična državna vlast u bilo kom sastavu ima da ućuti. Da ućuti i da ne donosi odluke dok SPC neodobri. Nijedna politika u Srbiji ne može da se kocka s imanjem i pitanjima koja ubijaju organizam SPC. Metohija i Kosovo je država Srpske pravoslavne crkve u užem smislu, kao egzistencijalni deo bića ovog naroda i koherentni deo matične države sveukupnog srpskog naroda. „Bond stil“ nije pitao SPC?! Nek se „Bond stil“ useli u Vatikan bez pitanja!
Preporuke:
5
1
42 subota, 18 maj 2013 01:12
Rino o-o to
Nemeša se crkva u pitanje države nego se sklepana bilo koja vlast meša u organizam crkve i dvorište crkve. Crkva nije „skočila“ protiv zaduživanja Srbije, nije osporila nijedan drugi segment državne politike pa ni onaj koji je iz klišea o „svetloj budućnosti“ bolesnog datuma. Zamena teza je očigledna. SPC ima da određuje politiku o Kosovu i Metohiji jer je prarođenje crkve u Metohiji rodilo srpski narod. Monopol na pitanje Metohije i Kosova ima Srpska pravoslavna crkva a ne bilo koja politička elita države Srbije koja se juče i danas ponaša kao neposlušno dete prema roditelju stvoritelju! Odnos zvanične politike prema SPC je oceubistven! Kad Mitropolit Amfilohije govori o Metohiji i Kosovu svi Srbi ima da ćute pokajnički!
Preporuke:
5
2
43 subota, 18 maj 2013 04:52
Crux
Ako misli-što ne kaže? Ne treba da se skriva i taktizira, jer vreme tome nije! Ili si sa svojim narodom, ili nisi! Nema sive zone!
Preporuke:
1
0
44 subota, 18 maj 2013 07:15
Beli Orao
""Aleksandar.
Pod omraženim crnim režimom putovao sam do Bangkoka i Singapura via Amsterdam.Budimpešte i Bečove ne računam.
Sad ne mogu da odem do Pirota i Subotice.
Promašio si sajt. Ovo nisu e-novine.
Preporuke:
7
2
45 subota, 18 maj 2013 09:44
.....
Sačuvaj nas Bože od ekumenističke ljubavi!
Preporuke:
5
2
46 subota, 18 maj 2013 11:09
Miroslav
Naravno da i on to misli, ali problem je zašto to i ne kaže? Mada kad bolje razmislim možda i ne misli kao i Mitropolit.
Preporuke:
0
1
47 subota, 18 maj 2013 13:01
s.p.Lajković
U pravu si Amfilohije, podržavam svaku tvoju reč !
Preporuke:
5
1
48 subota, 18 maj 2013 13:46
mika.vrana
Ništa Amfilohije nije pogrešno uradio, a najmanje ima vezu sa politikom: U prvom Srbija nije bez Kosova Nebeska, dakle postala je samo Zemaljska i to ostatak Srbije, a zemaljskim ostatcima se uči Opelo. Dakle, Amfilohije je počastio ostatke Srbije, jer kao vladika je proučio Opelo, a zaslužila je da to uradi jerej.
Preporuke:
2
0
49 subota, 18 maj 2013 14:50
Deda Djole
Ne samo da se mesa u politiku, Amfilohije cak osporava pravo onima koji su legalno izabrani i zaduzeni da je vode
Preporuke:
1
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, Rio Tinto otvoriti rudnik litijuma u dolini Jadra?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner