петак, 03. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Имплементација капитулације

Kоментари (65) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 29 мај 2013 19:44
Сима
Сажето, прецизно, истинито, родољубима и патриотама јасно... Шта са онима који то нису? Како њих научити "да читају" и да то разумеју?
Препоруке:
129
2
2 среда, 29 мај 2013 20:52
Trajko da traje
Pitajte svakog drugog šumadinca rećiće vam da je za Vučića i za njegovo vodjenje politike prema Kosovu.Ljudi su se umorili misle da će da žive bolje ako predaju Kosovo ,ako se za Kosovo ne izdvajaju sredstva.Ništa od toga neće biti tačno.Srbija će morati da radi da bi živela bolje,da samnji admisnistraciju.Nije Kosvo krivo što neko u Beogradu ili Novom sadu traži mito Ili što profesori u Kragujevcu prodaju ispite.I sa Kosovom i bez njega Srbija ima ogromne probleme jer sistem nije restrukturisan,nije promenjen.
I nema ni naznaka da će se ići u sitemske promene.Eto nam Bugarske ona je već deset godine u Evropi i ne živi puno bolje od nas.Svaka zemlja će živeti onoliko dobro koliko to može svojim sistemom to da obezbedi .Od ničije pomoći se ne može živeti celoga života A OVAMO NEMA KO DA BERE MALINE.
Препоруке:
155
5
3 среда, 29 мај 2013 20:53
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
И немојте имати илузија да ће се ствар завршити са Косовом, бриселском капитулацијом и њеном „имплементацијом“. Тражиће вам нон-стоп више. Већ се чују тихи гласови из Бујановца, Прешева и од стране неких мађарских странака у Војводини. Верујте, све што, евентуално, данас буде искамчено за „заједницу српских општина“ на Косову, сутра ће бити тражено и мораће бити дато албанској, мађарској, бошњачкој и ко зна којој другој мањини у Србији. И нико се неће обазирати на то што су косовски Срби, претходно, од своје сопствене власти натерани да живе у туђој држави, нити што је та мизерна „заједница“ плаћена фактичким прихватањем косовске независности од стране Београда.

Када једном попустите, када лавина једном крене, када џемпер почне да се пара, а суверенитет расипа, тај процес нема краја.
Препоруке:
80
1
4 среда, 29 мај 2013 20:56
Деда један
Да,господине Вукадиновић,потребно је под хитно мењати свест.Са данашњом свести српског народа неће се далеко стићи,јер ће Србија уистину постати како Ви кажете,леш.Зна се да су лешеви добра храна лешинарима домаћим и страним.Бојим се да је лешинарска гозба увелико почела.Једино што у овом тренутку Србију може спасити је свенародни покрет отпора против домаћих слугана и њихових газда.Но нисам оптимиста у том погледу.Ипак су Срби овакви какви су заслужни за своју бедну судбину.
Препоруке:
111
1
5 среда, 29 мај 2013 21:16
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
Поштовани Ђорђе Вукадиновићу!

Текст Вам је одличан, као што сам и навикао од Вас.

Молим Вас у идућем тексту који будете објавили да напишете нешто више о Вашем виђењу могућности излаза из овог понижавајућег статуса.

С поштовањем...
Препоруке:
97
3
6 среда, 29 мај 2013 21:24
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
Да би Космет фактички постао српски / а не само у душама људи / мора се вратити српска војска на Космет.Што војничка чизма не контролише и није контролисано...


Има ли шта о томе?


Има ли ко петље да врати српску војску на Космет?
Препоруке:
72
8
7 среда, 29 мај 2013 21:26
Srba Karanovic
Tacno.
Препоруке:
45
2
8 среда, 29 мај 2013 21:26
Sinisa Bogdanovic
Тражиће вам нон-стоп више. Већ се чују тихи гласови из Бујановца, Прешева и од стране неких мађарских странака у Војводини



Jedino se sa ovim ne slazem u tekstu - nisu "tihi" vec poprilicno "glasni"!!! Ali nema predaje, idemo dalje (ma kakve god nam bile kilave sanse, nema predaje). Zivela Srbija!!!
Препоруке:
59
4
9 среда, 29 мај 2013 21:27
perkins
Kao i uvek,kratko ,jasno pravo u metu,niti se moze sto oduzeti,niti dodati,samo napred Dorde!
Препоруке:
46
0
10 среда, 29 мај 2013 21:27
До године у слободној Србији!
НЕ СМЕМО СЕ ПРЕДАТИ И НЕ СМЕМО ЧЕКАТИ СКРШТЕНИХ РУКУ!
Срби, браћо моја, ја дубоко верујем да мој народ није "сном мртвијем заспао" и да још увек прижељкује истинску слободу и светлу, поносну будућност у којој ће се само и једино народ питати о својој судбини, а не неки плаћени поитичари и стране обавештајне службе!
Морамо бити свесни да ово није само тренутак у којем можемо да се одрекнемо борбе за Косово и Метохију као и косовског завета, него и моменат када можемо изгубити свој идентитет, културу, историју и пре свега заувек изгубити своју СЛОБОДУ и слободарски дух!
Браћо моја, уколико се крене са применом овог споразума и даљом издајом и продајом, што је више него изгледно, морамо некако да се супротставимо!
Нико се никада није и нико се никада неће изборити за нашу слободу осим нас самих.
МОРАМО СВИ ШИРИТИ РЕЧ О ИСТИНИ, ШИРИТИ ЖАР СЛОБОДЕ И МОРАМО, УКОЛИКО НАСТАВЕ ОВАКО, ДА НАПУНИМО УЛИЦЕ БЕОГРАДА, ДА ИСТРАЈЕМО И ДА СЕ ИЗБОРИМО ЗА СЛОБОДУ СРПСКОГ НАРОДА!!!
Препоруке:
69
2
11 среда, 29 мај 2013 21:30
Милан
Нису се, дакле, они променили, већ су се променили Николић, Вучић и Дачић.


Погрешно господине Вукадиновићу! Нису се они ни мало промјенили него су промјенили своју причу. А овакви "људи" они су одувијек били само нису могли доћи до изражаја. Као што рече Његош на муци се познају јунаци и под овом тежином само је дошла до изражаја њихова трулост, јер да су јунаци они би држали и у невољи као што држе у добром.
Препоруке:
58
1
12 среда, 29 мај 2013 21:31
zlatan
Tragedija nisu granice i drzavnost Kosova.To je kao sto je i uvek bilo pitanje trenutnog rasporeda i odnosa snaga.Tako bi i od svih priznato Nezavisno Kosovo moglo sasvim uskoro i da nestane,kao i Tranzitne Piratske Drzave u Karipskom Moru u 18/19-om veku,kako je skoro naglasio jedan ruski analiticar.I to samo po sebi uliva nadu.Drugo je pitanje sto su se parafiranjem Briselskog Sporazuma u nase ime i za nas racun trijumviri odrekli drzavnosti iimena.To JE strasno
Препоруке:
53
0
13 среда, 29 мај 2013 21:32
Brisel
Normalno da će se morati rešavati pitanje Preševske doline,Sandžaka i Vojvodine to je nadam se jasno svima. Ne bori se Turska valjda za Šumadiju.Rusi tu ništa ne mogu da pomognu i to je valjda jasno.Neće valjda zbog Srba da uđu u rat nisu ušli ni zbog svojih teritorija.Jednostavno rečeno sa Srbima iz Šumadije neće niko,a i taj region nema nikakvu perspektivu to je već sada vidljivo;ne idu strane kompanije džabe u Vojvodinu,a Turska gleda u Novi Pazar .
Препоруке:
10
75
14 среда, 29 мај 2013 21:39
Brane2
Što se Rusa tiče, bilo bi zanimljivo videti njihovu reakciju, kada bi ta "bitka za Kosovo" i njih udarila po džepu - da zbog nje "padne" recimo Južni tok ili da se odreknu dela u NISu itd.

A oko utišavanja SPC, bar meni se čini, da je i sama ogrezla u koječemu do vrata i da je izračunala, da joj je bolje da ne bude previše glasna.

Na kraju krajeva, i nju u dobrom delu izdržava država.

Isto tako sve te "anestezije" ne bi prošle kod naroda, da su samo "anestezije".

Očigledno je da većina shvata materialnu stranu problema. Država, ma kakva da je, mora da posluje pozitivno. Da to nije tako, poverenje u vladu bi već odavno splaslo.
Препоруке:
7
65
15 среда, 29 мај 2013 21:40
Србин
Наслов је есенција државно-политичке активности ЦРНЕ ТРОЈКЕ У СРБИЈИ (Вучић, Дачић, Николић).
И све остало што Ђорђе написа и описа јасно је као дан, и тачно до ужаса стварности у коју су нас ставили "демократски" ФАШИСТИ ЗАПАДА ЗАЈЕДНО СА СВОЈИМ НАМЕСНИЦИМА У СРБИЈИ.
Препоруке:
63
1
16 среда, 29 мај 2013 21:42
Zoran L.
Pitam se kome pisati,kome analizirati kome davati savete,na koga apelovat ukazivati zašto uopšte čitati.Bojim se da nema kome.Nema ovaj narod ni blizu kritične mase da se pokrene iz gliba,da zbaci jaram sa sebe.Ovim narodom je zavladao slugeranjski mentalitet.Političari,svi odreda su ogledalo ovog naroda.Čitaoci i komentatori ovog sajta su beznačajna čista kap u moru bede,slugeranjstva,podaništva.
Препоруке:
56
2
17 среда, 29 мај 2013 21:50
bog dano vic
pitam se da li ce ova tri radovana pristati da svi mi postanemo vilotici
Препоруке:
30
1
18 среда, 29 мај 2013 21:56
фристајло
А све у складу са захтеваном „променом свести“ која је један од немачких услова за напредак Србије на путу Евро-интеграција.

Чак и Ви, Ђорђе, превиђате кључно: до промене свести дошло је одавно.
Онда, кад нам је Југо постао тесан, па смо се прикључили "пљувању" по њему и обожавању три пута скупљег "Голфа" (као да цена није важна).
Кад нам је енглески постао најзанимљивији да деца уче; кад нам је постало нормално да се иде у Трст за фармерке и шушкавце.
5. октобар 2000-те је неформално признање те промене свести; овај немачки услов је само позив да то признамо јавно, и да се више не "фемкамо".
У вртлогу, који помињете, ми смо поодавно; где му је дно, вреди ли пливати, или се препустити, и надати се да ће нас вир сам избацити- тешко да ико зна.
Ово је, по мени, крај почетка; чега- тек ћемо видети.
Србија до сада није капитулирала; ово је први пут. Све нам је ново, и нико се не сналази.
И личи ми да сви лажу да знају- шта следи.
Препоруке:
56
7
19 среда, 29 мај 2013 21:57
Љиљана
Ма нису "они" толико јаки, колико смо "ми" слаби! То је оно што мене брине. На последњем протесту у Београду, јединствеме су чини ми се биле све веће патриотске организације, и мени је то дало наду. Требало би синхронизовати њихов наступ, и свакодневно деловати!
Препоруке:
56
3
20 среда, 29 мај 2013 21:59
primarius
Када једном попустите, када лавина једном крене, када џемпер почне да се пара, а суверенитет расипа, тај процес нема краја.

Meni se cini da taj Dzemper nikad nije bio ni skrojen kako treba... Od 2 velike Jugoslavije preko nekih krnjih Jugoslavija i malo vecih i manjih Srbija bez ili sa RS i RSK... Nikad po mjeri. Nije to nista strasno ni tragicno, mada ja necu ni da relativizujem stetu.
Mrzim rec "katarza" ali bi ovo mogla da bude - vid oslobodjanja kroz trenutni sok i bol.
Препоруке:
33
1
21 среда, 29 мај 2013 22:16
Ivan Aleksić
@fristajlo
И личи ми да сви лажу да знају- шта следи.


Šta drugo može da sledi nego život pod okupacijom? Novih 350 godina pod Turcima, odnosno 4+4 godine pod Nemcima. Nema tu neke velike filozofije, samo istorijska iskustva.
Препоруке:
48
3
22 среда, 29 мај 2013 22:51
au mile
Политика Србије се своди на удовољавање захтева Запада, а захтеви подразумевају територијалну разградњу и уништавање Србије.
Српски режим то ради зато што мисли да ће појединачним уступцима спречити даље невоље и несреће по Србе.
Каква заблуда, Нека се присете наше историје последњих 20 година.
Запад је лагао од самог почетка кризе.
Лагао је када је тврдио да не наоружава Хрвате и друге сецесионисте, лагао је када је обећавао неутралност снага УН, лагао је у својим медијима, у вези са Маркалама, улицом Васе Мискина,Сребреницом, Рачком, лагао је када је организовао потписивање Дејтона, лагао је када је наводио разлоге за бомбардовање Србије, лаже и дан данас, да ће "само признање косова" бити последњи услов. Они се неће зауставити и злочиначка политика комадања Србије ће се наставити, а ова владајућа тројка стаће раме уз раме са Милошевићем, Ђиниђићем, Коштуницом, Тадићем, нашим вођама које су за време своје владавине, неко мање(Милошевић) неко више, испуњавали диктате запада.
Препоруке:
43
3
23 среда, 29 мај 2013 23:19
Горан Јевтовић
au mile
Политика Србије се своди на удовољавање захтева Запада, а захтеви подразумевају територијалну разградњу и уништавање Србије.
Српски режим то ради зато што мисли да ће појединачним уступцима спречити даље невоље и несреће по Србе.

Уважени "ау миле", овај режим (као и сви од петог октобра) не води никакву политику и он ништа "не мисли" нити планира.
Овај режим је окупаторски тријумвират (плус Динкић, плус Табаковићка, као ништа мање важни, економски агенти ММФ-а и Светске банке!), који је вештим обавештајно-субверзим играма, а у финалу великом преваром народа и дрском крађом гласова, доведен на власт да плански расточи не само Србију, већ Српство у целини!

Ово што сада гледамо је нескривена диктатура, јер, како назвати стање након уставног удара и одрицање од територије земље, која преко механизама силе (службе, полиција, војска) уз жестоку психолошко-пропагандну операцију (медији!), реализује наведени паклени циљ.
Препоруке:
79
4
24 среда, 29 мај 2013 23:35
Aleksandar
Од пет центара отпора споразуму (Срби са Косова, Црква, Додик, Руси и десне опозиционе странке)

Pa dobro boga mu, zasto ne postoji otpor sa leve strane politickog spektra? Treba da postoji neka republikansko-socijalisticka stranka koja je za suverenost i integritet Srbije. Zasto tako nesto ne postoji? Nesto poput Syrize u Grskoj ili Front de Gauche u Francuskoj. Ta politicka orijentacija je jedini put spasa Evrope koju ce inace SAD pojesti za uzinu stvaranjem suludog tkz. Sverno-atlanske unije (EU+USA+Kanada), takvo slobodno trziste bi samo dovelo do amaerikanizacije svog finansijskog poslovanja u Evropi, sve njihove komapnije ce proci kao nasa Zeljezara i gimila drugih privatizovanih i unistenih preduzeca. Nema nista od lepog zivota bez drzavnog mesanja u ekonomiju i planskog razvoja. Kapitalisti PLANIRAJU vrlo precizno svoju pljacku gomile drzava, jedini odgovor je da i drzave pocnu da planiraju u iniste sva "slobodna" trzista. Smrt liberalizmu!
Препоруке:
39
0
25 среда, 29 мај 2013 23:41
Комнен Коља Сератлић
Погледајте само ову слику, како Дачић снисходљиво стоји испред убице, терористе, наркодилера.Слика ће остати да је гледају генерације.Г. Вукадиновићу, не ради се о критици, напротив, текст је за похвалу,али морате признати да годинама пишемо, упозоравамо, молимо, пишемо писма онима који их на нашу и њихову несрећу не читају, да је Космет само почетак растурања Србије и свиђења Србије на Београдски пашалук.Владари из сјенке су још 1946.одлучили да се Србија сведе на Београдски пашалук.О томе постоји текст, који је добијен обавјештајним путем. У доба Броза ко је знао (а знао је мали број људи) и то негде испричао, прислоњен је уз проштац. Када је отишо на онај свијет, почели смо о томе да причамо и пишемо, али С. Милошевић је само одмахивао руком. Након пада, последњи његов наступ је био 08. септембра на једној ТВ. Тада је то испричао, али је за њега све већ било касно. Сваки текст завршавам последњих годида да се хитно морају узети сјверне општине,јер оде Прешевска долина и све до Ниша.
Препоруке:
38
3
26 среда, 29 мај 2013 23:48
драго.ца
@Србин из уверења
"Молим Вас у идућем тексту који будете објавили да напишете нешто више о Вашем виђењу могућности излаза из овог понижавајућег статуса."


Ма свима је јасно шта је решење само што то нико не сме јавно да каже.
Препоруке:
41
2
27 четвртак, 30 мај 2013 00:26
Peter RV
Savjetovao bih nase Srbe sa Kosmeta da stvore najvece moguce teskoce vladi u Beogradu, sa obstrukcijom primjenjivanja 'sporazuma' koja ne izkljucuje nikakva sredstva. Ne slusat nikoga kad savjetuje mirno drzanje kadgod postane jasno da bijes uznemiruje Bgd vise. Pokvarite Beogradu svaku sansu da dobije "datum".
Samo jedna zestoka pobuna, sa vase strane ce probudit savjest vasih prirodnih saveznika. Ne pristajte ni na kakvi kompromis i ocekujte da ce se Beograd ponasat kao vas najgori neprijatelj. Ako se Srbi ne osvijeste tom prilikom i dozvole da se primijene vojne operacije koje ce vas primorat na ropstvo- emigrirajte u Rusiju i ostavite bijednu naciju da zivi u sramu dovijeka.
Препоруке:
29
0
28 четвртак, 30 мај 2013 00:44
Бојан, ПРИШТИНА
Ја за Север Космета не бринем, сви смо запамтили речи Господње " Где се двоје окупе у моје име и ја сам са њима " на Космету 100 000 окупило у његово име а на Северу Космета се 50 000 бори за његово име.


Ја бринем за остатак ове уже Србије која је све ужа, да се у својој незаитересованости, летаргији и бесмилу не превари па прикључи овим Богоборцима из Брисела.

Ми на Косову за Видовдан славимо Небеску Србију Кнеза Лазара биће ми жао ако ова земаљска ужа буде славила датум.

Косово је Србија никад Унија !
Препоруке:
49
2
29 четвртак, 30 мај 2013 01:04
Турас
Вукадиновићеви текстови дођу му,као неко ти стално отвара очи да видиш "грозоту"али теби је лепше када жмуриш.Такви смо ми Срби.Лично ме интересује докле можемо да трпимо омаловажавање од наших ЕУ поданика ?
Препоруке:
30
0
30 четвртак, 30 мај 2013 02:12
Alexander X
Gaucosi prevode krdo od korala "A" do korala "B". Kada zavrse posao budu posteno isplaceni i tu stavljaju tacku. Da li u koralu "B" ima trave ili pitke vode vise nije njihova briga.

Ako je Srpski narod spao na nivo krda onda neka mukne ovde i tamo ali prasinu jedino mogu da zamene kaljuge drugim recima bolje nismo ni zasluzili. 10 belosvetskih amaterskih politicara treniraju strogocu a Srbi ricu li ricu, sem rike rogove niko ne upotrebljava.
Препоруке:
25
0
31 четвртак, 30 мај 2013 06:46
јелена поповић
јесам жена али бих као јединствена Милунка кренула на барикаде али не против шиптара него против ових наших Издајника ако то не урадимо од србије ускоро неће остати ништа!зато мушкарци и војничине не у тастатуре него ... у бој за ослобођење једине наше Отаџбине.којекуде Србијо,вакат је...
Препоруке:
37
2
32 четвртак, 30 мај 2013 07:43
Sinisa Bogdanovic
@фристајло - elem, ne bih se u potpunosti slozio sa Vama. Engleski jezik (ma sta god mislio o njima) je latinski savremenog doba i mora se znati. Sto se tice golfa (kao simbola stranog proizvoda), tu je opet stvar dosta komplikovanija. Ne treba ni u jednom trenutku negirati zapadna dostignuca u nauci i tehnici (iako nisu jedina, rusku nauku isto vrlo postujem), vec treba selektivno birati i razmisljati sta je dobro a sta nije. Npr. taj isti "zapad" ipak ima odredjene gradjanske slobode (koje nisu apsoulutne i po tom pitanju treba biti vrlo kritican), tako da ono dobro treba usvojiti, a ono lose odbaciti. Naravno NI U JEDNOM TRENUTKU se ne sme zaboraviti "100 za jednog" i sve ostalo sto su nam radili, ali ne treba se ucauriti i ostati nem na promene koje se desavaju oko nas.
Препоруке:
17
3
33 четвртак, 30 мај 2013 08:23
синиша @ Brane 2
Да вас подсетим. Руси су купили комплетну инфраструктуру Југопетрола на Косову и метохији. Према важећим законима у међународној трговини. дакле све пумпе на Космету су руске, али не могу да дођу у посед своје имовине. То ће уједно да одреди судбину пријема Косова у УН. Слична ситуација је и са НИС-овим објектима у Хрватској. То је уједно одредило судбину Хрватске на енергетској мапи Европе.

Што се тиче руског власништва НИС-а, Руси не мисле да су они тиме нешто посебно добили и сматрају да су они куповином НИС-а частили Србију. Много им је исплативие да комплетан НИС не само продају по цени по којој су га купили, него да га поклоне ко год хоће. Тај НИС ће и тако и тако продавати руску нафту и гас, и плаћати за тај гас и ту нафту тржишну цену, а ко ће седети у канцеларијама НИС-а и ко ће одржавати бекте је само брига мање.

Ви никако да прешалтате, нема више "социјалистичке заједнице" да Чеси, Пољаци, Југословени добијају џаба од Руса па се још и дуре. Изађите на тржишну црту.
Препоруке:
24
3
34 четвртак, 30 мај 2013 08:42
Поштовалац НСПМ
Издаја се више ни не скрива, они је једноставно спроводе, у условима када нема институције која би стала иза уставног суда, ни судије нису кадре гинути залуд. Читам многи коментатори вам се обраћају са жељом да ви господине Вукадиновићу изнесете свој став о решењу проблема, њихова је брига оправдана. У неколико мојих текстова нешто сам рекао о томе, и данас када је распад државе Србије неспоран а судбина народа клизи ка ропству и нестанку, обрачун са злим силама неће и по мом убеђењу неће проћи без крви на жалост. Ову констатацију ја као коментатор смем да изнесем али вама то не приличи, ионако ваш израз ''леш'' ће злонамерници покушати да злоупотребе, као да се већина грађана радује што данас нема ни хлеба да једе. Само илегалан, одлучан и на све спреман покрет и потпуно независан од свих безбедносних структура које су постале сервиси западних обавештајних служби, са јасно одређеним циљем може усправити Србију. Живела Србија.
Препоруке:
32
1
35 четвртак, 30 мај 2013 08:43
страшно и болно истинито
Нико, разуме се, није озбиљно очекивао да би ико из ове власти могао Ештонки да каже „не“, али се последњих месеци и година већ накупило толико већих или мањих капитулација, да се плашим да би повијање пред уценама и ултиматумима ускоро могло да нам прерасте у неку врсту условног рефлекса и постане део новоформираног националног карактера.
Препоруке:
24
0
36 четвртак, 30 мај 2013 08:46
KAD TAD
"Када једном попустите, када лавина једном крене, када џемпер почне да се пара, а суверенитет расипа, тај процес нема краја."

Tacno Djordje. ALI, tacno je i obrnuto: kad lavina jednom krene, kada ljudi otvore oci i shvate prevaru i obmanu o obecanom boljem zivotu, NECE IH NIKO I NISTA MOCI ZAUSTAVITI.

Sve sto je INSTALIRANO planski u Srbiji moze i da se RAZMONTIRA!
Препоруке:
28
0
37 четвртак, 30 мај 2013 09:17
Brane2
@синиша:

Да вас подсетим. Руси су купили комплетну инфраструктуру Југопетрола на Косову и метохији. Према важећим законима у међународној трговини. дакле све пумпе на Космету су руске, али не могу да дођу у посед своје имовине. То ће уједно да одреди судбину пријема Косова у УН.


Neće. Rusima su tu u interesu pumpe a ne Kosovo.
Znači, štos e njihovog interes tiče, dosta je da Tači kaže "priznajemo vaše vlasništvo nad pumpama i spremni smo da vam ih ili prepustimo ili platimo ili kompenziramo nečim drugim". I to je to.
Препоруке:
6
21
38 четвртак, 30 мај 2013 09:22
Brane2
@синиша:

Што се тиче руског власништва НИС-а, Руси не мисле да су они тиме нешто посебно добили и сматрају да су они куповином НИС-а частили Србију.


Il tako bar KAŽU. Ali ako je tako, zašto je onda bio prodan praktički krišom, u trenutku kad se o njegovoj vrednosti baratalo ciframa koje su se razlikovale za red veličine i kad su svi priznavali, da država u stvari NE ZNA NI PRIBLIŽNO, šta on sve obuhvata i još manje koliko vredi ? Što se nije s tim sačekalo, kao što je recimo LDP uporno tražio, dok se ne bude na čisto s tim, šta se prodaje, koliko to svarni vredi i zašto se prodaje ?

Odgovor na to pitanje je jasan- ne treba vam za to pogled u kristalnu kuglu: u takav deal ulazi samo onaj, ko zna, da tu praktički ne može da izgubi- a to je onaj kome su neki ključni "glavonje" iza pozornice garantovali, da će stvari već da "se srede" u hodu, tako da kupac bude sretan.
Препоруке:
2
20
39 четвртак, 30 мај 2013 10:14
синиша @ Brane 2
Постојале су две понуде за НИС, једна коју је дао мађарско-аустријски МОЛ са капиталом Беџета пацолија, за који су лобирали ЛДП и ЛСДВ који је нудио Србији 100 000 000 ( сто милиона евра ) за пумпе. Дакле све НИС-ове пумпе би постале власништво МОЛ-а, односно Пацолија и тиме би се питање нагте у Србији решило. Пацоли би довозио бензин у цистернама и продавао на својим пумпама и прича и о бензину и о енергетици би била завршена.

Друга понуда је била руска 400 милиона да се комплетна производња и објекти сачувају, као и радна места отпремнина и тд.

Дакле 100 милиона и отпуштање свих запослених и затварање свих објеката и 400 милиона и очување и доградња свих објеката и чување толико хиљада радних места. Галама ЛДП-а и ЛСДВ је једна примитива халабука да се "Руси" не досете, и у договору са тадићем да се "утврди пазар".

Да сам на месту Руса, ја бих им вратио НИС, односно не бих га ни купио. Баш би ме било брига за Србију и њену енергетску ситуацију.

Доста блефирања!
Препоруке:
23
2
40 четвртак, 30 мај 2013 10:28
брм
"Чак и Ви, Ђорђе, превиђате кључно: до промене свести дошло је одавно."
још од 41. до 45. - када је удруженим снагама фашиста и комуниста већински либерални слој десеткован чак и дословно - биолошки уништен... трећина убијена трећина исељена, трећина слуђена.. да је тако сведоче и трибализам доминанатн на овом и свим другим сајтовима и медијима...
еее некад се српски сељак на породичним фотографијама сликао са "масонском", као је говорио католички клер, Политиком - објектом мржње и табуа за католичко неписмено становништвоо у краљевини, а данас се ни сељаци ни грађани Србије не разликују по темељ2ним вредностима и ставовима од тих хрватских сељака...
похрваћени сте тотално
Препоруке:
3
16
41 четвртак, 30 мај 2013 10:34
Konobar
Gospodin Vukadinović opisuje situaciju plivača kojeg je povukao vodeni vir u dubinu. Kada nekoga povuče vir u dubinu, najbolje je pustiti da ga vodeni vrtlog povuče na dno i onda se odbije nogama u stranu i ispliva nizvodno. Valjda je majka rodila plivača koji će nas odbiti od dna sada kada smo već na dnu i dalje nema. Naravno, sve zavisi od dubine na kojoj smo jer vazduha već nestaje u plućima Srbije. Davljenje u našem slučaju će se zvati - bankrot. Onda mogu jedino Rusi da nas izvade čakljom sa obale i primene veštačko disanje bez kapitulacija i implementacija.
Препоруке:
32
1
42 четвртак, 30 мај 2013 11:43
Драган Катун
Немам намеру да Вам делим комплименте, због Вас сам овде.
Поздрав.
Препоруке:
19
3
43 четвртак, 30 мај 2013 11:52
усташка пропаганда
@брм
још од 41. до 45. - када је удруженим снагама фашиста и комуниста већински либерални слој десеткован чак и дословно - биолошки уништен... трећина убијена трећина исељена, трећина слуђена..

Нису се преко Златибора и Јелове Горе пробили никакви "комунисти", него јаничарске постројбе из Крајине, под хрватско-словеначком командом, које су "ослобађале Југославију".

Комунизам је био само средство у рукама хрватских и словеначких крвника, идеолошка легитимација за терор и завођење мрака, па и за то десетковање.

Стаљинистички култ личности је одлично послужио и наслањао се на, деценијама пре тога успостављан, рајински однос према Хрватима и Словенцима који је имао и међу српским народом ширио управо тај "либерални слој".
Препоруке:
15
8
44 четвртак, 30 мај 2013 12:17
Бојан, ПРИШТИНА
Ако неко од читалаца овог текста и овог коментара има било какву недоумицу шта нам ваља чинити, овај кратки Руски видео ће му разрешити сваку дилему.

http://www.youtube.com/watch?v=ABgC-EjLnQ8
Препоруке:
16
1
45 четвртак, 30 мај 2013 14:06
брм
"Стаљинистички култ личности је одлично послужио и наслањао се на, деценијама пре тога успостављан, рајински однос према Хрватима и Словенцима који је имао и међу српским народом ширио управо тај "либерални слој"."
kakva bujna mašta, честитам, бар није досадно.
Значи стаљинизам је наставак либерализма..ау па добри смо напредујемо.

"Нису се преко Златибора и Јелове Горе пробили никакви "комунисти", него јаничарске постројбе из Крајине, под хрватско-словеначком командом, које су "ослобађале Југославију".

пошто се јаничари регрутују од раје (хрватских спахија), да нису и они либерали?


ајд још мало, баш је забавно ..освежио си овај тмуран дан
Препоруке:
1
7
46 четвртак, 30 мај 2013 14:06
усташка пропаганда
(наставак)

5. октобра су наравно јаничари и "либерални слој", речју раја, били у истом строју здушно радећи за своје хрватско-словеначке господаре.
Препоруке:
13
1
47 четвртак, 30 мај 2013 14:54
брм
усташка пропаганда
уф тек сад видех како си се самонасловио..свака част, то што пишеш је заиста усташка пропаганда и необично је учинковита... што својим постојањем сведочи већина коментатора овог срБског сајта...
ако си применио аутоиронију ко марко гај, да би то приказао, додатно свака част ..
тек појава је стварно алармантна..
Препоруке:
1
7
48 четвртак, 30 мај 2013 15:00
boban
Danasnja Srbija je kao laka zena.Ne ume da kaze ne.
Spasa sigurno nema.Proces je nezaustavljiv.Zato sto od kurve nikada ne mozes napraviti domacicu.
Problem nije samo u vlasti vec i u narodu.Narod koji ne podrzava svoju bracu na Kosovu i ne zasluzuje drzavu.Videli smo da je na proteste izaslo samo 0.02 % gradjana.Sramotno i zanemarljivo malo.Ako gradjani Beograda i ostalih gradova nisu izasli na ulice sada, kada gube neprocenjivo vredno Kosovo, zasto bi izasli u slucaju gubitka bilo koga dela drzave.
Препоруке:
16
1
49 четвртак, 30 мај 2013 15:15
Marko
Normalno je da ide kao podmazano. Ljudima su ta pitanja preteska. Farma im je daleko zanimljivija. U tome je greska desnih partija, ne razumeju da njihova ciljna grupa vise ne postoji.
Ideoloski amorfni SNS zanimljiv je srpskim biracima, on ih oslobadja od bilo kakvog razmisljanja. To ljudi vole.
desne partije potpuno su izgubile kredibilitet svojim glozenjem. Ono sto ljudima treba je kakav takav mesija, cak i lazni. A. Vucic se tu savrsenu uklapa. On je bez morala kao i vecina.
Препоруке:
20
1
50 четвртак, 30 мај 2013 15:49
@Srbin iz uverenja
Ima li ko petlju da vrati srpsku vojsku na Kosovo- pita Srbin iz uverenja. Isto pitanje pročitao sam u svesci djaka- prvaka malog Djokice.
Препоруке:
8
0
51 четвртак, 30 мај 2013 16:06
нип
а шта би са "сурогатом" ( стари `цртаћ`).... `пројекат` постоји - error !
Препоруке:
6
0
52 четвртак, 30 мај 2013 16:08
Мићко
Који су то различити разлози због којих ДСС у свом отпору не сме или не жели да иде предалеко?
1.Боје се Вучића зато што он иде около и хапси због крађе а неким њиховим члановима прсти су били у пекмезу.
2.Боје се Вучића зато што он под контролом држи обавештајне службе и поседује неке компромитујуће податке.
3.На локалима имају коалиције са СНС -ом.
4.Очекују да уђу у власт у Београду. Можда и у Војводини ако би било превремених избора.
Јесу ли то ови разлози? Има ли још неких разлога? Како вам се чини? Стварно ме занимају одговори.Има ли који ДСС-овац који овамо долази и који би био љубазан да нешто каже о овој теми? Онај који је члан, који није само симпатизер.И који би макар под псеудонимом био спреман да критички проговори.
Мислим да је преко потребно изанализирати ову странку као друштвену појаву.
Препоруке:
13
0
53 четвртак, 30 мај 2013 16:29
Branislav Zekic Zeka
AFERIZAM
Tri Ološa ubiše nam Miloša!
Препоруке:
14
2
54 четвртак, 30 мај 2013 17:18
poslednja nada
Jedino se uzdam u kolaps budzeta i samim tim krah drzave, tada pocinje ili vladavina mafije(vec vidjeno 90-ih) ili dolazak nekog sposobnog coveka, koji je nesto stvorio sa svojih 10 prstiju u zivotu. U svakom slucaju ovi evro-slinavci, sto nijednu jabuku ili krusku nisu zasadili u zivotu, da ne spominjem nesto vise, u takvim okolnostima nemaju sanse da nas vise "magarce"!!!
Препоруке:
13
0
55 четвртак, 30 мај 2013 19:07
фристајло
Sinisa Bogdanovic
Engleski jezik (ma sta god mislio o njima) je latinski savremenog doba i mora se znati.

Не оспоравам ја потребу, већ мотивацију. Иначе се слажем са Вама.
Sto se tice golfa

Навео сам то као пример малограђанских "критеријума", који су се развили у то време код нас.
Снобизам који ћемо још дуго да плаћамо.
ali ne treba se ucauriti i ostati nem na promene koje se desavaju oko nas.

Потпуно сам сагласан са овим. Проблем код нас је што критеријум о томе шта треба мењати, а шта не -одређују погрешни људи. Док год је тако- из овог блата се ишчупати нећемо.
А највише ме "забави" кад чујем оно о "болним решењима"; па, ако је болно решити се неких грешака и заблуда, лоших навика и карактерних недостатака, онда нас заиста треба кињити...
Нама, по мом мишљењу, тек следи катарзично отрежњење; зато ме и не узбуђује превише све ово са Косметом.
Капитулирали смо, и тога смо свесни; а нервира нас оловка којом потписујемо.
Препоруке:
8
1
56 четвртак, 30 мај 2013 22:46
да,да
да,да срби су лаковеран народ кратког памћења и плитког размишљања. то су последице дуготрајног специјаланог рата. то је изродило и "такве" које ђорђе помену. али изградићемо азил и за такве.
Препоруке:
5
0
57 четвртак, 30 мај 2013 23:47
s.p. Lajković
Sa ovako glupim narodom, glupim rukovodstvom i nemoralnom crkvom Srbija možda i ne treba da postoji. Pametniji , uporniji narodi uspevaju u svojim namerama a takvi su skoro svi narodi oko nas čak i oni taze izmišljeni . Možda je bolje da Srbi budu manjine i rascepkani u ozbiljnim državama, imaćemo i više prava a naša neodgovornost i glupost više neće uticati na naš život - što smo u stvari i hteli . Bar više nećemo gledati dačića,vućića ili nikolića na našem čelu a pošto nećem,oi imati nacionalnu tv ni na teveu.
Препоруке:
4
0
58 петак, 31 мај 2013 00:41
Петар Пантелић
Тањуг: Александар Вучић присуствоваће сутра пре подне Сабору СПЦ

Бета: Патријарх Иринеј: Црква спремна да и убудуће подржи владу у "свему што је добро за грађане Србије"

Ајд' реците ми да се ово неко зеза! Стварно људи, јел' ово шала?
Препоруке:
12
0
59 петак, 31 мај 2013 08:00
implementacija kapitulacije
srbija je prebacivanjem pregovora iz UN u Brisel iskljucila Rusiju i Kinu iz price oko Kosova, pucala je sama sebi u stomak.Sve ovo posle toga je obican cirkus i sprdacina, zamajavanje i zamlacivanje naroda glupostima, veleizdaja kao kuca.Najgore je sto veleizdajnici komotno primaju plate i baskare se u novcu gradjana Srbije za svoj pogani izdajnicki posao.
Препоруке:
10
0
60 петак, 31 мај 2013 09:07
брм
" Možda je bolje da Srbi budu manjine i rascepkani u ozbiljnim državama, imaćemo i više prava a naša neodgovornost i glupost više neće uticati na naš život - što smo u stvari i hteli ."
браво, ево једног поштеног и отвореног усташе..а не ви сви остали -около наоколо..
Препоруке:
5
4
61 петак, 31 мај 2013 13:53
Слободан
Николић и Вучић су, као српски радикали, безмало две деценије свима делили лекције из патриотизма. Данас, они су гори послушници Запада него ико пре њих. Када су лагали, онда или сада? Још занимљивије је питање шта је с људима који су следили ону првобитну причу? Када су ова двојица окренули ћурак, ти ИСТИ људи су наставили да иду за њима! Је ли то прагматизам, покушај да се вољени лидери прате без обзира на политичке вратоломије, или, можда, колективна психопатологија?...
Препоруке:
8
0
62 петак, 31 мај 2013 13:54
Слободан
Николић и Вучић су, као српски радикали, безмало две деценије свима делили лекције из патриотизма. Данас, они су гори послушници Запада него ико пре њих. Када су лагали, онда или сада? Још занимљивије је питање шта је с људима који су следили ону првобитну причу? Када су ова двојица окренули ћурак, ти ИСТИ људи су наставили да иду за њима! Је ли то прагматизам, покушај да се вољени лидери прате без обзира на политичке вратоломије, или, можда, колективна психопатологија?...
Препоруке:
7
0
63 субота, 01 јун 2013 13:07
Турас
"брм"ствари су много једноставније него што их видите. Ваша "духовитост" више штети (осврт на минусе)него користи коментаторима. Вулгарно је озбиљне ствари исмевати.На крају стиче се утисак да сте од оних анатемисаних срба или ?
Препоруке:
0
1
64 субота, 01 јун 2013 13:40
Nana
U ozbiljnoj sam dilemi i volela bih da mi neko pomogne i razjasni neke stvari koje mi deluju nekako kontradiktorno.Kao argument za borbu protiv i svrgavanje sa vlasti Milosevica navodjen je argument da je nas Srbe posvadjao sa citavim svetom
i da su nas zbog njegove politike bombardovali onako besomucno punih 78 dana.Ako to prihvatimo kao argument kako razumeti onda to da nas i dandanas (iako Milosevica odavno nema ) taj isti svet zlostavlja,ponizava i ucenjuje iako mu se ovo sadasnje politicko vodjstvo(trojac Dacic,Vucic i Nikolic) toliko uvuklo u .... da im vise ni pertle ne vire.Nema tog uslova koji oni nece ispuniti zarad dobijanja njegovog velicanstva zvanog DATUM,
kako to lepo Djordje nazva.Njemu sve pohvale za sjajan tekst a nama :sram nas bilo sto glumimo
retarde ili mozda to ipak jesmo kad nam neko rastura otadzbinu i cepa je po ,uskoro svim savovima a mi mu su uljudno smeskamo.Sve cesce se secam one izjave Milosevica:"ne mrze oni Srbiju
zbog Milosevica vec obratno!"
Препоруке:
6
1
65 субота, 01 јун 2013 22:50
au mile
Сваки народ заслужује власт коју има.
Такав је и случај са Србима данас.
На основу најновијих истраживања, да преко 43& гласача у Србији даје поверење СНС-у закључујем да српски народ није политички свестан народ, већ је у питању обична руља.
А руља као руља, када јој дође из дупета у главу,онда је по правилу касно.
И онда ће да нам буду криви и Милошевић и Вучић и глупа политика, сви живи само не сопствени кукавичлук, себичлук, поквареност, глупост, неодговорност за своју државу, своју нацију, свој народ, у крајњој линији за своју породицу и будућнст.
Ко не мисли добро о својој отаџбини и своме народу, већ мисли само о себи и своме дупеу, одлази са историјске позорнице.
Народни неморал и небрига је уништио таква велика и моћна царства.
Зашто би Србија била изузетак.
Препоруке:
5
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер