среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Исповест Титове удовице (1)

Kоментари (65) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 20 јун 2013 23:57
pitanje
Zar nije udovica Pokojnog Premijera najslavnija?
Препоруке:
53
5
2 петак, 21 јун 2013 00:19
Dzek London
Lako je gospodinu Dinicu da pise o Jovanki Broz. Neka ojavi ssve sto zna o Ruzici Djindjic!
Dzek London
Препоруке:
68
4
3 петак, 21 јун 2013 06:26
Staljin
Звали су се Јуриша, Филип и Будиша. Од првог су настали Јуришићи, од другог Филиповићи, а од Будише Будисављевићи.

I onda nastadose Jurisici koji su danas 90 posto Hrvati i katolici,a kojih je puna Hrvatska,nastadose Filipovici isto danas Hrvati,katolici kao na primer Fra Filipovic ustaski koljac,od Budisavljevica nastadose Budaci...Silne Srbe u Hervegovini,Dalmaciji,Lici,Bosni Rimska kurija pokatolici,a najzesce ustase su bile poreklom Srbi da bi se dokazali,upravo je zato najvise ustasa bilo u Lici,hercegovini,alvoniji,a ne u cisto Hrvatskom Zagoriju
Препоруке:
88
8
4 петак, 21 јун 2013 07:33
Андро Лутак
Хвала порталу НСПМ што је објавио исповест другарице Јованке Броз.

СМРТ ФАШИЗМУ - СЛОБОДА НАРОДУ!
Препоруке:
42
37
5 петак, 21 јун 2013 08:08
diktatura proleterijata
"...Novinar: Istorija se ponavlja?
Jovanka Broz: Nažalost..."
Препоруке:
33
7
6 петак, 21 јун 2013 09:26
thinking maize
Рецимо да СВЕ око другарице Броз треба САСЛУШАТИ са ПАЖЊОМ и ПОШТОВАЊЕМ. Па пошто се ДОБРО РАЗМИСЛИ, изрећи ОПРЕЗАН, ВРЛО ОПРЕЗАН СУД, сагласно Марку Миљанову и Његошевом "Горском вијенцу". Јер је другарица Броз, девојачко Будисављевић, од тог дела нашег српског племена, код кога је ВЕОМА ЈАК ОСЕЋАЈ ЧАСТИ! Тај осећај може бити заснован или незаснован (како оно рекоше за Црногорце, код њих НЕМА СРЕДИНЕ, ил су КОЛЕНОВИЋИ ил су НИКОГОВИЋИ!), али се то УВЕК МОРА ИМАТИ у ВИДУ!
Препоруке:
45
21
7 петак, 21 јун 2013 10:56
Јован Анастасијевић
@thinking maize: “…Рецимо да СВЕ око другарице Броз треба САСЛУШАТИ са ПАЖЊОМ и ПОШТОВАЊЕМ. .. ДОБРО РАЗМИСЛИ, изрећи ОПРЕЗАН, ВРЛО ОПРЕЗАН СУД….Јер је другарица Броз, ...од тог дела нашег српског племена, код кога је ВЕОМА ЈАК ОСЕЋАЈ ЧАСТИ! “. Заиста срцепуцатељно. Ово је само још једна од прича о вампирима који су успешно исисали животне сокове српског национализма из Срба. А - што се тиче онога: “ВЕОМА ЈАК ОСЕЋАЈ ЧАСТИ“ – е, то је заиста фарсично. Част са Титом (или – како се тај пробисвет већ звао) и око њега? Сви ти Срби који су се окупили око и под њега, служили му за ово или оно, и уједно лагодно и врло луксузно живели, су на првом месту продали свој национални етос, па се то временом пренело и проширило на масе, и више га нема, нестао је - а сада се питате: Јао, шта се то са нама дешава? Како то? Шта да радимо? Е, @thinking maize, заиста треба да се “ДОБРО РАЗМИСЛИ“, и донесе “ ОПРЕЗАН, ВРЛО ОПРЕЗАН СУД“ чији једини резултат може бити плач, ридање и нарицање.
Препоруке:
42
29
8 петак, 21 јун 2013 11:04
idris
Na čijem je penzionom fondu drugarica? Na srpskom. Pa zar nisu ona i njen muž usrećili sve narode i narodnosti, republike i pokajine? U čijoj je vili drugarica Budisavljević? U srpskoj. Pa, zar se ne hvali da je Ličanka, što je part of Croatia? Koliko su srpskih kuća zavili u crno drugarica i njen bračni drug, koji je zauzeo pola Dedinja sa svojom grobnicom? Sad bih trebao da se sažalim na njenu sudbinu, jer se slikala ispod srpske zastave? Sramno, živela je kao carica od petokrake, sad bi da bude hrišćanka i Srpkinja. Ne može, prošao voz, kao i partizanski filmovi i ona je hrvatska baština. Da ima zemaljske pravde, Jovanka, Dobrica, Jovo, i svi ti undead zombies bi odgovarali za udruženi zločinački poduhvat, a svoje ispovesti bi davali istražnim organima. Ali, ima Boga i njegov sud neće niko izbeći. Da citiram Amfilohija: http://www.youtube.com/watch?v=c2CiRRjIAA4
Stevan St. Mokranjac - Opelo (Requiem)
Препоруке:
40
40
9 петак, 21 јун 2013 11:19
Биљана Николић@Јован Анастасијевић
Свака вам је на месту.
Препоруке:
31
16
10 петак, 21 јун 2013 12:14
...
заиста штета шта другарици јованки није у право време дошчо из д... у главу!касно јанко на Косово дође!али лепо је да проговори макар због оних злобника који су је до данашњег дана прогањали!
Препоруке:
19
6
11 петак, 21 јун 2013 12:15
мало више поштовања, молим
Шта је са Вашом кућом у Лици?

Јованка Броз: Запалиле су је усташе 1942. године. Ја сам са 17 година отишла у партизане. Побегла сам од усташког ножа.

Молио бих поштоване коменантаоре да покажу мало више поштовања према овој жени, макар због њених година и судбине.
Препоруке:
50
23
12 петак, 21 јун 2013 12:33
@idris
Tvoj komentar je nakaradan. Kao sto je Seselj bez osude vise od deset godina u zatvoru, tako je Jovanka bez sudjenja i osude trideset godina takodje u zatvoru (kucnom) pod gorim uslovima od Seselja. Necivilizacijski, primitivno, neprihvatljivo. Da li si se zapitao- ko danas okupira pola Dedinja? Zasto bi Jovanka bila kriva za nesto sto je Tito zgresio (ako je zgresio)? Da li si ziveo u Titovo vreme? Bez poznavanja cinjenica ne treba se upustati u ocenu necega cemu ocigledno nisi dorastao.
Препоруке:
29
31
13 петак, 21 јун 2013 12:36
goran sydney@ jovan anastasijevic
Odlicno zapazanje
Препоруке:
10
13
14 петак, 21 јун 2013 12:56
коментатор са поштовањем@мало више поштовања, молим
Зашто Ви од нас тражите поштовање старе личке православне куће коју су уништиле усташе? Нико од нас није Јованкин проводаџија. Православна личка пепељуга добровољно се удала за католичког комунистичког принца - хрвата.
Прочитајте како је аутор текста хвали: "многе су јој краљице завиделе". Личкој патизанки пролетерки завиде краљице, врло скромно, у духу Маркса и Енгелса.
Препоруке:
38
26
15 петак, 21 јун 2013 13:07
Peter RV
Neka Dinic zapita Jovanku, pravu Srpkinju, dali je ikad zapitala njenog muza, sto je uradio sa tijelom strijeljanog Draze Mihajlovica, koji je bio, kao i ona, isto tako- Srbin.
Pad koji je Jovanka dozivljela je grcka tragedija. Od prve dame postat obicna gradjanka -nije nimalo lako. Ali ako pomisli da je bilo Srpkinja koje su zavrsile na Kolasinskom 'pasjem groblju' po nalogu njenog muza, Jovanka nije lose prosla.
Препоруке:
35
23
16 петак, 21 јун 2013 13:33
усташка пропаганда
Бајке за малу децу, циљане.

Што није испричала како је њено село прошло.

Против кога се као партизанка борила, против усташа или против Талијана који су штитили Србе од Хрвата?
Препоруке:
28
17
17 петак, 21 јун 2013 13:45
Sveznalice
Koliko neosnovane mrznje, pristrasnosti, neznanja, gluposti i primitivizma u pojedinim,,komentarima''!
Препоруке:
34
20
18 петак, 21 јун 2013 14:34
Jovan Nenad
Ovo je deo povampirenog titoizma-KAMPANJE KOJA SE SPROVODI poslednjih godina, beg u "bezbriznu proslost". Nece me cuditi ako uspomene vezane za Broza budu obnojene
setom i lirskim tonovima, krivci za razna zla ce biti iskljucivo "ljudi oko Tita" ali ne i sam Broz. On ce za one anacionalne Srbe ostati i dalje svetinja..
Препоруке:
23
17
19 петак, 21 јун 2013 14:56
сељак беземљаш
Када су се 1952.г. венчали, Јосип Броз је имао 60 а
Јованка Будисављевић, 28 година.

У белетристици је драма удаје младе девојке за старог човека чест мотив. Јунакиња је увек натерана бедом или вољом других на неприличну удају.

Изузетак чини Чехов у УЈКА ВАЊИ.
Његова јунакиња Јелена Андрејевна, удаје се за старог човека по сопственој одлуци.
Следи јој, као и другим јунацима драме осећај промашености, бесмисла и безнађа.

Тако литература. А историја. Историја без пардона,
везује то за вечну историју спонзоруша. Да не наводим историјске изворе. Неприлично је.
Препоруке:
29
16
20 петак, 21 јун 2013 15:07
idris
@Malo više poštovanja, molim
Ja sam iz kuće narodnih neprijatelja, ako znate šta to znači. Ali se u toj kući nikad kandilo nije gasilo, niti ikona skrivala, a pop je redovno svetio vodicu. Sad treba da žalim nekoga ko nije žalio nikog kad je bio moćan i bahat. Sad bi pod srpsku zastavu. Da neće pukovnica udbe u četnike? Sirota, vila na Dedinju, posluga, boračka penzija. Beskućnica od 1942! E, moji Srbi! Tito je više Srba pobio nego Klinton, pa ne kukate za Hilari? Evo za čim žalite: http://www.youtube.com/watch?v=Tj8O-yYvSbs
Dobrivoje Pavlica - Lika dala devet generala
P.s. Svima koji žale ličke heroje, koji su zavičaj junački izgubili 1941 i 1995 (ali ne i privilegije u Srbiji) predlažem da iste uzmu na svoj privatni budžet, a da ih Srbija skine sa državnog troška. Sa čuvarom penzija Krkobabićem, takođe from Lika.
Препоруке:
34
20
21 петак, 21 јун 2013 15:18
thinking maize
Рецимо да је прича о Јованки Броз прича о ПРОМАШЕНОСТИ ЈЕДНЕ ИЛУЗИЈЕ код Срба, тачније код ЈЕДНОГ ДЕЛА НАШЕГ НАРОДА! Немам илузија о томе да је ТАЈ део Срба углавном ПОД ПРИНУДОМ УСТАШКОГ НОЖА хрлио у партизане, као и да је том ИЗНУЂЕНОМ ОДЛУКОМ практично ЦЕО НАРОД ДУБЉЕ УВАЛИО у овај ћор-сокак! Но, ИСТОРИЈА та ПРЕВРТЉИВА УЧИТЕЉИЦА, учи нас и да је ГРАЂАНСКИ РАТ НЕШТО НАЈГОРЕ за један народ! У том смислу ВРЛО је ЗГОДНО да ПРЕСТАНЕМО са тим ратом, ако ништа друго а оно због речи ЈЕДНОГ НОВОУСТАШЕ као што је Стипе Месић: "Не Србе на врбе, већ СРБЕ на СРБЕ!" Знам и ја да има подоста ЦРВЕНИХ ЗАДРИБАНДИ у Србаља, али докле год има могућности ваља нам слушати поуке почившег патријарха Павла! Кад су патријарха Павла ЗАГРАНИЧНИ, а и СИНОДАЛНИ Руси упитали КАКО је "ИЗБОКСОВАО" ПОМИРЕЊЕ ДВЕ СРПСКЕ ЦРКВЕ 1992, овај је одговорио само са: "СНИСХОЂЕЊЕМ!" Знам да има ЦРВЕНИХ Срба, који би да и даље јуре четнике (којих наравно ВИШЕ НЕМА!), али верујте са ЛУДИЛОМ ваља НЕЖНО! Размислите!
Препоруке:
17
23
22 петак, 21 јун 2013 15:39
Sevilja
Nadam se i želim da u ovoj zemlji ne bude mnogo takvih koji misle i ponašaju se kao idris.
Препоруке:
11
13
23 петак, 21 јун 2013 15:41
Johnny
@Peter RV
Ради историјске тачности , није Пасије гробље дело Јосипа ( или како год да му је име ) Броза Тита, чињенице су да су наредбе долазиле и био је физички у то време присутан у Колашину ,Моша Пијаде !!
Препоруке:
22
3
24 петак, 21 јун 2013 17:06
Jasna*
U pravu ste ,ali samo delimicno.Zasto kriviti samo te Srbe sto su se oko Broza okupili da su prodali svoj nacionalni etos,zarad luksuznog zivota, ,sto se posle prelilo na mase,kako kazete,kad se zna da jugoslovenstvo nisu izmislili komunisti ,vec monarhija ,a podrzavali su je i vidjeniji srpski intelektalci toga doba.
Sto se tice luksuznog zivota ,Jovanka sigurno jeste bila privilegovana,ali ipak treba reci i to da Jovanka danas nema vilu na Dedinju,niti akcije,niti bogatstvo,vec zivi u trosnoj kuci koja prokisnjava ,za razliku od nekih drugih nekomunjarskih udovica .
Препоруке:
17
16
25 петак, 21 јун 2013 17:08
Jasna*@Jovan Anastasijevic
Moj gornji komentar odnosi se na Vas.
Препоруке:
5
7
26 петак, 21 јун 2013 17:18
Иоанн Дубињин
Прича се да су "ослобођени" Срби у Србији, ван себе од одушевљења због доласка храбрих ослободилаца,тамо негде - давне 1945 г. сковали ову, на жалост неостварену клетву: "Бог убио Шесту Личку што доведе ... .....!". И ето, били смо, изгледа, јако грешни, па Бог није услишио нашу клетву и уместо тога казнио нас, па сад имамо "задовољство" да после свега проживљеног читамо још и ово. Господе, смилуј се на нас грешне!
Препоруке:
12
9
27 петак, 21 јун 2013 17:28
усташка пропаганда
@Johnny
Ради историјске тачности , није Пасије гробље дело Јосипа ( или како год да му је име ) Броза Тита, чињенице су да су наредбе долазиле и био је физички у то време присутан у Колашину ,Моша Пијаде !!

Моша Пијаде се залагао и за аутономију Крајине, па нисам приметио да му је успело.

Шта год ко мислио о Јеврејима, они су били потпуно безначајни у усташко-титоистичком покрету.
Препоруке:
8
9
28 петак, 21 јун 2013 17:45
ко са ђаволом тикве сади о главу му се бију
ali ipak treba reci i to da Jovanka danas nema vilu na Dedinju,niti akcije,niti bogatstvo,vec zivi u trosnoj kuci koja prokisnjava ,za razliku od nekih drugih nekomunjarskih udovica
.

Ко јој дао отету вилу, тај јој отео отету вилу, да би је дао неком другом - комунистичка посла.
Препоруке:
21
2
29 петак, 21 јун 2013 18:02
Reddy
Gospodo a bolje reći srbijanski primitivci kada ste se tako osokolili i napadate Jovanku a uz to sve vam rodoljublje kipti iz prsiju gde ste na tom Kosovu da proterate tu stranu žgadiju od okupatora, pred Điptarima ste se pokazali kao poslednji bednici i kukavice. Jovanka se borila za socijalističku Jugoslaviju koju ste vi vađim primitivizmom sruđili a zajedno sa njom i vašu srbijansku perspektivu i budućnost Srbije. odakle vama pravo da sudite o jednom borcu a aktuelne ste kukavice. Zašto niste u stanju da se suprotstavite aktuelnom zlu. Kakva beda od tzv. komentara. Vas dži Amerika jer da nje nije ne bi bilo ni vas, ni tzv. privatizacije pa svakako ni vas kao najgorih protagonista izdaje i propasti Srbije. kakav Јован Анастасијевић? O čemu on ovde priča. Stara Jugoslavija sa veliko srpskom klikom bila je poražena i bačena u prađinu i nikada više ne bi ni postojala a rehabilitovana je zahvaljujući isključivo stavranju SFRJ.
Препоруке:
19
22
30 петак, 21 јун 2013 18:09
Reddy
Sa socijalizmom ste srušili i Srbiju kao rehabilitovanu i antifašističku republiku. Svi odreda ste bili kapitulanti ili zapadni otirači za brisanje nogu bez mogućnosti da delujete samostalno i nezavisno. Ti isti gospodari koji vam vraćaju imovinu danas već sutra će vam oduzeti celu državu a ovo sa Kosovom je samo priprema za konačan nestanak cele zemlje i brisanje njene istorije. Vi ste najgori koji je zadeso ovu zemlju jer sada bar nije potrebno ni kriti ono što je već postalo poodmakli proces. Srbija se raspada u sramu i neznanju, izdaji i dobrovoljnom pristajanju na ropstvo, ratujući istovremeno protiv onih koji su joj jedini doneli slobodu. Zašto vas nikada nema na moskovskim paradama koje imaju dominantnu pobede nad fašizmom? Baš zato što vam površinom javne svesti plivaju ovakvi revanšistički komentari. Srbija je danas fašistička zemlja koja sama sebi izmiče tlo ispod nogu. Nikakvog razloga nemam da je žalim.
Препоруке:
22
21
31 петак, 21 јун 2013 18:21
Johnny
@ усташка пропаганда .. Proteran iz Srbije ( M Pijade)je idejni i duhovni vodja zlocina koji su nad mirnim i uglednim domacinima Srbima patriotama iz okoline Kolasina pocinili lokalni komunisti i poremeceni kriminalci kao i olos proterana iz Srbije.Pasje groblje je njihovo "svetlo delo" .To su cinjenice.O Krajini i uopste ulozi Jevreja u NOP , slazem se sa Vama.
Препоруке:
12
10
32 петак, 21 јун 2013 18:25
е баш ме....
Ево га, Личанин Први Велики настањен у околини Каленићеве пијаце, даје на знање Србима, да их о Личанин Први велики, не жали.
Е баш си ме забринуо.
Препоруке:
19
7
33 петак, 21 јун 2013 18:37
Jasna*@ko s djavolom tikve sadi...
A ko je dao Ruzici Djindjic vilu?Raspitajte se malo.Komunista joj je nije dao, sigurno.
A to gde zivi Jovanka tesko se moze nazvati vilom,za razliku od dedinjske vile Ruzice Djindjic,a o nasledjenom bogatstvu da ne govorimo,a njen muz je srusio socijalizam (sa Kostunicom zajedno).
Препоруке:
19
8
34 петак, 21 јун 2013 19:45
Reddy
@Е баш ме...A ti si kao neka pojava...pa se brecnuo....ajde...bogati..stalo mi je do tvoje zagrcnutosti. Ih, bre,....srbijanac sse čudi sopstvenoj ........ To je retkost ali biva..... Ličanin, svakako, ali i srpsko korenje, nemanjićko, to mora da te pogađa ko turski topuz u glavu.
Препоруке:
12
12
35 петак, 21 јун 2013 19:48
Peter RV
@ Johnny Ne, nije bio samo Mosa Pijade, nego i njegovi jataci kao Ivo Lola Ribar (tj Fischer) koji su ucestvovali u orgiji ubistva u Kolasinu (strijeljanih oko pet stotina, medju njima i sedamnajesto godisnja djevojka, Vesovic, i devedeseto godisnji penzionisani oficir, Jaukovic) Mosa Pijade je vise poznat kao 'narodni heroj', zbog Radovca ( iznad Podgorice) gdje je bacio u jame stotine Crnogoraca za koje je posumnjao da su cetnici.
Препоруке:
13
13
36 петак, 21 јун 2013 22:10
Johnny
@ Peter RV
U pravu ste i za Lolu Ribara ali Pijade je bio po "staresinstvu" i svojoj ulozi u Pasjem Groblju glavni i najodgovorniji..ostali su bili ( u tome momentu)boranija.Zapisi i kazivanja postoje , jedan od najboljih su : Orlovska Gnijezda / V P Bojica ,Hvala na paznji.
Препоруке:
5
7
37 петак, 21 јун 2013 22:16
зналац
Ја мислим да су стари Будаци, та личка породица из које потиче и злогласни Миле Будак, прекрштени Срби.


тај психопатски монструм "од пера" није могао да има неке везе са Срббима, јер је изразит монголоид. Као и Артуковић, ....

мислим да је велика аблуда тшто Срби кажу да су слични потекли од њих.
Препоруке:
8
8
38 петак, 21 јун 2013 22:26
зналац-наставак
о Историја се понавља?

Јованка Броз: Нажалост. Има много сличности између онога што се догађало 1941. И овог сад. Мислила сам да до тог никада неће доћи. Врло је тужно кад живот почнеш и завршаваш с ратом. И шта је нагоре, ратујеш с истим људима.


ово одебљано је суштина суштине.Када то каже супруга председника СФРЈ (а верујем да је искрена), онда лакше схватамо зашто су се многи укућили по Госпићима, Ливну,....па после можемо само да се "бавимо" злочинима над Србима; а параоксално-у БГ не постоји споменик мућки страддалим у системима логора Јасеновац, Јадовно, Паг,...мада жртвама Јасеновца је подигнут споменик чак у једном ЊуЈорку !!

И после се питате зашто "нас" третирају као што нас ретирају, зашто нам је тако како нам је,...
Препоруке:
11
4
39 субота, 22 јун 2013 06:05
Staljin
усташка пропаганда
Бајке за малу децу, циљане.

Што није испричала како је њено село прошло.

Против кога се као партизанка борила, против усташа или против Талијана који су штитили Србе од Хрвата?

Evo ja cu da ti kazem protiv koga su se borili.protiv svih okupatora i njihovih organizovanih petih kolona koje su se nazivale ustase,ljoticevci,belogardejci i ostali.Protiv cetnika koji su igrali dvostruku igru tipa "sedimo u srbiji,gibanicarimo,locemo i cekamo da se Englezi iskrcaju"..Partizani su likvidirali 66.000 ustasa u Blajburgu,kriznom putu i logorima sirom SFRJ.Nego koliko su ustasa to cetnici likvidirali? Koja su,kada i gde borbe cetnici vodili protiv ustasa? Sem Djurisic 1942 delom protiv crne legije? Ocemo malo da pisemo sada kako je Pavelic legalizovao deo Bosanskih i Dalmatinskih cetnika? Ljoticevce je izlisno i da spominjem.Borili su se i protiv zemljoposednika,burzuazije i narodnih krvopija i POBEDILI
Препоруке:
18
13
40 субота, 22 јун 2013 06:50
Андро Лутак
Србија је данас земља која скупштинском декларацијом осуђује стрељања оних мађарских фашиста - хонведоваца '44 и '45те, а за које је непобитно било утврђено да су за време окупације клали и на друге зверске начине убијали Србе, Јевреје и Роме. Српски антикомунисти и десничари свих врста, то јест сви ви који овде пљујете по Титовој удовици, ово вам се мора признати: та и таква декларација је једно од значајних домета вашег "националног рада" од Титове смрти до данас.
Препоруке:
16
10
41 субота, 22 јун 2013 08:48
...
"Udovicin" muž, JBT, je poštedeo vojvođanske Mađare od proterivanja, zato što nije hteo Vojvodinu sa dominantno srpskim stanovništvom. Još ima ljudi koji smatraju da se on na to odlučio zato što je bio milostiv i blag.
Препоруке:
13
8
42 субота, 22 јун 2013 09:12
Reddy
@Staljin, Андро ЛутакSvaka čast za komentare! Pokazali ste bandi izdajnika ko su i šta su. Trebalo bi reći da ti koji danas glume patriote nikada ne bi mogli javno delovati da im Amerika, ovakva kakva je, nije donela rehabilitaciju četništva, ustaštva, fašizma i revanšizma. Oni se oslanjaju na njene resurse ali i njene recepture u pogledu društvenog ustrojstva i ekonomije. To su ti isti koji usvajaju najgore zakone protiv naroda i države čineći od nas robove velikog kapitala. Stvaraju samo prividan utisak napadajući pojedince iz vlasti a skrivajući svoju izdajničku ćud pod kapom ideološkog obračuna sa levicom, socijalistima i partizanima. Oni sužavaju prostor za svako delovanje protiv revanšizma, čineći tako osnovu za povratak starog izdajničkog sistema u kome samo oni uživaju privilegije moći i uspeha.
Препоруке:
14
17
43 субота, 22 јун 2013 10:16
...
Znači, trebalo je čuvati sistem u kojem ste ti i tvoja Joke imali priviligije?
Препоруке:
8
14
44 субота, 22 јун 2013 11:09
Reddy
@...

Zaista je fantastično kakvu vrstu uobrazilje čovek mora imati pa o drugom koga uopšte ne poznaje saopštavati ovakve izmišljotine. Šta može reći čovek izložen klevetama koji je kao nebo od zemlje bio udaljen od bilo kakvih privilegija a da pri tome nije bio ni najobičniji član SKJ. A one koji su delovali u toj nemoralnoj družini tako velikodušno oslobađate bilo kakve odgovornosti. Da li se vi to zalažete za društvo selektovanih privilegija već prema ideološkim afinitetima? Ja nikakvih privilegija, čak naprotiv, nisam imao u Titovo vreme ali dobro znam da je ogromna većina naroda živela na itekako zavidnom nivou za razliku od stanja kome ste vi i vama slični doprineli i u kome se danas nalazimo. To je razlika koju svako danas može uočiti a pogotovo situaciju u kojoj država i narod materijalno i duhovno propadaju i gde samo retki kao vi imaju prilike da nam drže lekcije o dobrima i zlima.
Препоруке:
15
12
45 субота, 22 јун 2013 13:17
POKAZATELJ
SVI VI KOMENTATORI KOJI IZLIVATE MRZNJU i CINIZAM PREMA JOVANKI

BROZ......POKAZUJETE PRAVI SRPSKI MENTALITET, ZBOG KOGA VAS SVI u

OKOLINI MRZE i SMATRAJU KROMANJONCIMA !!!

Sa PRAVOM !!!!

ODVRATNO je CITATI VASE BLJUVOTINE...vi CETNICKI POTOMCI, MONARHISTI

ili STA STE VEC...ali SVAKAKO ste PRAVI "srbijanci, srbende,primitivci" koji od

ZAVISTI PUCATE!!!

ODVRATNO!!!
Препоруке:
11
12
46 субота, 22 јун 2013 13:50
Mirjana Pozarac
@ REDDY.......BRAVO........BRAVO.........BRAVO, i ne dopustite ovima i potomcima cetnika i monarhista da se SEPURE !!!

ONI i NIKO DRUGI su ISTINSKE = IZDAJICE srbskog naroda!!!
Препоруке:
9
12
47 субота, 22 јун 2013 15:19
сељак беземљаш
&Мирјана Позарац
А како у вашем граду- селу, где живите зову жену која се уда за човека старијег од ње 32 године.
Вичете браво или..
Препоруке:
8
10
48 субота, 22 јун 2013 16:59
Reddy
@геџула

A kako to zoveš one jadne srpkinje koje su morale u turske hareme? A kako zoveš njihovu decu a kako čitave generacije odrasle u Srbiji koje su nastale pod turskim petovekovnim jarmom a danas ih drugi oslovljavaju Srbijancima?
Препоруке:
9
10
49 субота, 22 јун 2013 17:01
Reddy
Ja, na primer, imam pravo ime za jednog takvog gedžulu koji se ovde predstavlja patriotom. Za mene je to Srbijanac kompozitnog etničkog sastava, otporan na moralne dileme.
Препоруке:
10
11
50 субота, 22 јун 2013 17:08
Reddy
Srbija se nalazi pod okupacijom kao i 1941. godine. Zato nema nikakvog čuđenja tome da ovde morati čitati izdajničke srbijanske ispljuvke baš kao i tada kada su pravili gužvu u centrali beogradskog Gestapoa, podnoseći prijave protiv prvih komšija. Isti vam je slučaj i danas a ako ne znamo njihova prezimena bar znamo kako se nick-uju.....gedžula, tinkering maize, Jovan Anastasijević, turas, idris, ..., izvinjavam se, nisu svi mogli stati u ogroman hodnik prijemne kacelarije /Ge/heime /Sta/at /Po/lezei. No, javiće se oni tamo već sledeći dan, bez brige. Imaju materijala za ogovaranje.....
Препоруке:
15
11
51 субота, 22 јун 2013 18:18
...
Sve mi se nešto čini da si ti doušnički potomak, pa te ta tema kopka. Uostalom, upravo sam te predložio za akademika (vidi "Šta to beše kultura")
Препоруке:
6
8
52 субота, 22 јун 2013 18:45
Reddy
@...

U pravu si, ja jesam potomak, onaj nemanjički, ti, s visokim stepenom verovatnoće nekog od onih anadolijskih haračlija, a ovo sa beogradskim Gestapoom je provereno i ne demantovano. U pitanju je tvrda srbijanska činjenica života. Srbijanci su u visokom broju otkucavali i prijavljivali svoje susede. Pa, to mi je posle rata pričala i jedna naša časna folksdojčerka, Julija, koja je bila ćerka sremskog Švabe. Za zasluge oko oslobađanja nevino optuženih Srba a otkucanih od strane Srbijanaca dobila je posle rata odlikovanje i zasluženu penziju. Dakle, svedočanstvo iz prve ruke. Je li te to boli, profesorčiću? A o to o meni ostavi za neke veselije dane.
Препоруке:
10
10
53 субота, 22 јун 2013 18:47
Reddy
@...

Uh, pa tebi se stalno nešto čini, nikada ništa pouzdano. nemoj tako nastupati, mogu te provaliti tvoji studentići. I šta onda, izgubićeš crkavicu zbog tamo nekog Reddy-a. Pa, nisam ja toliko zao. Znaš, ja nisam srbijanac. Čuvaj ih se!
Препоруке:
8
9
54 субота, 22 јун 2013 18:55
Андро Лутак @ сељак беземљаш
Смешно је причати о разлици у годинама између Јованке и Тита, јер је Јованка када се удала била зрела жена са својих 28 година.
Краљ Милутин, у кога се нео-љотићевци куну јер снивају сталешку монархију из његовог времена, оженио се девоjчицом - колико је мала имала година?
Један од ваших вољених команданата из деведесетих, при томе велики "српски домаћин", оставио је жену и децу оженивши се певаљком, у сред рата и страдања гала венчање у "контију"; колико је она имала година, а колико "српски командант"?

Ваша цела прича је шупља. Елем, волели сте краља, "за краља и отаџбину" се борили јер вам је краљ био ВРХОВНИ КОМАНДАНТ. Онда је ваша команда одбила да изврши наређење вашег врховног команданта. Уопште ме не занима прича да га је натерао Черчил или неко други док је читао НАРЕЂЕЊЕ да се придружите Титу. Значи краљ је супер али наређење не поштујете.

Да скратим јер увек, када много одете далеко у "филозофији", довољно је рећи - село Вранић на 30 км од Бгд.
Препоруке:
12
10
55 субота, 22 јун 2013 18:59
...
Rediju
Ja te predložih, konkurs je otvoren. Pristani, molim te, kupiću ti velosiped. I čoko-moko.
Препоруке:
6
10
56 субота, 22 јун 2013 19:31
Peter RV
Jovanka je postala zadnji simbol boljsevizma medju Srbima. Marks, Engels,Lenin,Staljin, Broz i...Jovanka.
Glupe ideje zive i umiru od kulta licnosti.
Nazalost na brdima srpskih leseva.
Препоруке:
6
9
57 субота, 22 јун 2013 19:56
Reddy
@...

Prepuštam mesto tebi, imaš srbijanski doktorat a to je dovoljna referenca, čak stimulišuća
Препоруке:
8
9
58 субота, 22 јун 2013 20:10
...
Rediju
Ne mogu, nisam zaslužan; pogledaj uslove, rigorozni su.
Препоруке:
7
7
59 субота, 22 јун 2013 21:02
Reddy
@Peter RVDa nije bilo te "glupe ideje" danas ti ne bi ni posojao
Препоруке:
8
11
60 недеља, 23 јун 2013 13:02
POKAZATELJ
@ seljak bez-zemljas, sa TVOJIM PITANJEM pokazujes da zivis u 12 Veku, -

ZAOSTAO i PRIMITIVAN jer sam SIGURAN, da ti NE SMETA ako se MUSKARAC -

STARIJI 32g, OZENI MLADOM ZENOM !!!

Takvi kao ti, drze nasu drzavu u ROPSTVU SREDNJEVEKOVNOG PATRIJARHATA!

PROTIV takvih kao sto si ti, CEMO se BORITI i necemo stati sve dok vas vise -

ne bude!!!
Препоруке:
9
6
61 недеља, 23 јун 2013 13:29
POKAZATELJ
@ REDDY......SVAKA VAM CAST i BRAVO za svaki Vas komentar, isto tako i za

@ JASNA....i sve one KOJE OVE CETNICKO-MONARHISTICKE potomke, koji -

NIKADA NISU IMALI PETLJU da svoj zivot rizikuju za NAROD i DRZAVU, evo -

nam NAJBOLJEG PRIMERA Kosova i Metohije!!!

TE KUKAVICE, SRBENDE,kao i njihov kralj i bogatasi, koji su POBEGLI odnoseci

sa sobom BOGATSTVO steceno na grbaci radnika, oni i danas pokazuju ko su

i kako su "hrabri", opet gledajuci kako da uzmu sto vise za sebe!!!

STA STE VI CETNICKO-MONARHISTICKI potomci, IKADA URADILI za NAROD ???

Vi ste ZNALI da KRADETE a NAROD i SRBIJA su vama zadnja rupa na svirali!!!

NON PASARAN....NIKADA VISE NECETE DOBITI MOC za kojom halapljivo grabite, NIKADA VISE !!!
Препоруке:
8
5
62 недеља, 23 јун 2013 14:54
Турас
Треба поштовати ову госпођу и своју историју, иако је историја,то је махом код свих народа,имала своје црне странице за које нису само владари криви.
Препоруке:
7
5
63 понедељак, 24 јун 2013 05:10
s.j.n.
cudno da se vec toliko dugo rec - civilizovan, pise i izgovara - civilizaciski.
Препоруке:
0
1
64 понедељак, 24 јун 2013 18:37
Самуило простачина
Господе! Постоји ли угао, став, начин, мудрост да сви станемо иза и будемо једно.Сви Срби а сви један противу другог.Шта смо ми то богу згрешили.И како смо овакви уопште на земљи присутни.Народ који нема ниједан заједнички циљ, који је омогућио чак и тог Броза,(погледајте ко је створио његов култ?Ко га је светојованио, ко чувао, ко од свих других а норочито од Срба бранио?)који и кад га сви нападају , сам се међусобнио бива спреман да убија и још увек траје.Тај народ је проклет.Нигде мира ни спокоја.Страшно је шта нам је историја урадила.И ево та жена тек почиње да прича а ми да изгинемо-Шта ће бити кад причу заврши.Забога и побогу.И она је исто као и ми кизгубљена.Она је симбол нашег страдања.И она и њени Личани.Сјајан свет само као и сви СРби сграда и свако њим влада и он се прилагођава и бива гори од Турчина а Србин је.Као и ми србијанци, које неко овде не може да смисли а није бољи, исти је, само смо свака вашка обашка.Забопга и побогу
Препоруке:
4
1
65 понедељак, 24 јун 2013 23:20
влаја
@Reddy, ма све си им рекао, човече!
Препоруке:
3
4

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер