Ako podsjetimo da je suština svake nacionalističke ideologije odbrana novca, privilegija i ekonomskih interesa određene elite, onda ne trebamo trošiti prostor za objašnjenje zbog čega je dvolična i po potrebi krvoločna.
Po toj logici bi formiranjem neke jedinstvene Bosne nastala i jedna nova "nacionalna" elita, tako da bi opet imali odbrane interese te jedinstvene bosanske elite, što nam govori da je autor promašio temu.
Ako već treba da se mi Srbi okupljamo oko neke elite onda to neće biti okupljanje oko Izetbegovića, Tihića, Lagumdžije, Ljubića i ostalih. A ako autoru nije bio dovoljan nauk to maltretiranje iz rata onda nek izvoli.
Preporuke:
93
4
2
utorak, 23 jul 2013 10:01
Stanic Milan
Autor ovog teksta akademika Kecmanovica uzima kao primer konvertita,e da bi se po oprobanom receptu inostranih mentora ponovo obrusio na "Balkansku oazu" srpskog naroda koju kolokvijalno zovemo jednostavno - "Srpska".Po ko zna koji put ponavlja se Volterova opaska,"da je ljudsko neznanje izvor svih zala."Stiven Majer sa Univerziteta za nac. odbranu iz Vasingtona u datom intervjuu NIN-u kaze:"Na Balkanu pre sveaga mora da se resi najvaznije pitanje-etnicko,i da se nadje neko prihvatljivo resenje,jer dok se to ne resi nece biti pol. i ekon. napretka"Vecina ljudi,kad je u pitanju nacionalizam idu u jednu ili drugu krajnost.Zbog toga bi autora podsetio na najcelovitiju definiciju nacionalizma koju je dao akademik J.Djordjevic" U stvari,nacionalizam je bio i ostao istovremeno oslobodilacki i opresivan,demokratski i reakcionaran,revolucionaran i konzervativan,plemenit i nazadan nacin izrazavannja interesa,zelja i ambicija pojedinih drustvenih grupa"
Preporuke:
18
13
3
utorak, 23 jul 2013 10:01
Multietnicnost
Sažaljevam malobrojne bošnjačke unitariste i njihove još malobrojnije i beznačajnije srpske kolege i istomišljenike. Podsecaju na yaludne profesorcice u Austro-Ugarskoj koji su po svaku cenu opravdavali njen opstanak i to ne bilo kada nego u prolece i leto 1918. godine, kada se stara krntija raspadala po svim savovima. Slicna sudbina ceka i manju tvorevinu Bosnu i Hercegovinu, koja takva kakva je sadryi brojne složenosti u ustavnim rešenjima i može da ostane samo ako se te složenosti ne kompromituju, odnosno ako se prema njima dela. Svaka unitaristička pretenzija ne može da dovede ni do čega drugog nego do slabljenja državnog organizma. Na to je Nenad Kecmanović ukazivao desetinama i stotinama puta, na to je ukazivao i Radovan Karadžić pre početka rata u BiH (čuveni govor u kome kaže da ako se ne nađe ustavno rešenje koje je moguće u okvirima Jugoslavije BiH srlja u rat, koji će najviše koštati muslimanski/bošnjački narod). Dozovite se pameti!
Preporuke:
67
3
4
utorak, 23 jul 2013 10:08
AMIR ČAMDŽIĆ
E sad ne mogu komentarisati, drag mi je i Vuk Bačanović a drag mi je i akademik Nenad Kecmanović.Poštujem ih obojicu i ne mogu brate potegnuti ni tamo ni amo.Nego sjedite vi na jednu kaficu (Vuk i akademik Kecmanović) pa se prijateljski "ispričajte o svemu".Kad završite sa "političkim temama" rado bih vam se pridružio na kafici, pa makar ja častio, jer za takve intelektualne veličine platiti jednu kaficu je sitnica...
Preporuke:
15
43
5
utorak, 23 jul 2013 10:15
Stanic Milan 2
Nije samo akademik Kecmanovic od obrazovanih i pametnih ljudi reterirao u misljenju o"multietnickom drustvu" pocetkom i tokom gradjanskog rata.Potonji gradjanski rat je nametnut srpskom narodu i on jednostavno nije imao kud- ili da se brani,ili da bude unisten.Rat 1991. je recidivIIsv.rata iz 1941.(njegova zanemarena komponenta gradjanskog rata u sklopu agresije na YU sa radikalnim ciljem).Srpski narod je jedini branio zajednicku drzavu i za to R.Srpska mora ostati pod svaku cenu administrativno- teritorijalni okvir za srpski narod i za sve njene gradjane koje prihvataju Srbe kao narod- naravno pod jednakim uslovima.Vidite li sad SDA i muslimanske stranke kako njihove namere oko JMB isplivavaju na povrsinu.Pustiti se njima u ruke,kao sto je "trojac" ucinio cuvarima Kosova bio bi akt kolektivnog samoubistva.Zato postovani gospodine nikada ne sudite drugom,ako ne znate njegove stvarne razloge.
Preporuke:
39
6
6
utorak, 23 jul 2013 10:19
tipicno, a zasto?
imao sam prilike da sretnem vise srba poput ovog vuka bacanovica koji su se nasli u sarajevu za vreme opsade i preziveli razna maltretiranja samo zato sto su srbi od svojih "komsija, sarajlija", i opet najgrlatiji su kada treba da kude i nipodostavaju RS. pa RS je i nastala, na zalost, bas zato sto jedan od konstitutivnih naroda ne zeli da bude kinjen i maltretiran od dominirajuceg, sto se dokazalo kao sasvim realna opasnost. po meni jeste zalosno sto se bosanska kriza nije mirnije, bez materijalnog razaranja i strasnih gubitaka ljudskih zivota, resila i dopustila da svako ostane na svom ognjistu kao ravnopravan gradjanin, ali kad je podneblje vec takvo surovo i kad je vec doslo do prolivanja krvi, onda molim nek se povuku granice, razdvoje i nek svako cuva sebe. RS je, kakva takva, ipak garant i cuvar gradjanskih prava srba. Federacija neka cuva druge, i amin.
a ove poput bacanovica, ne razumem. stokholmski sindrom?
Preporuke:
60
4
7
utorak, 23 jul 2013 10:38
Hanibal Lektor
"najcelovitiju definiciju nacionalizma koju je dao akademik J.Djordjevic" U stvari,nacionalizam je bio i ostao istovremeno oslobodilacki i opresivan,demokratski i reakcionaran,revolucionaran i konzervativan,plemenit i nazadan nacin izrazavannja interesa,zelja i ambicija pojedinih drustvenih grupa"
Što je definicija, svaka čast! Ni dečko ni devojčica!
Preporuke:
36
4
8
utorak, 23 jul 2013 10:40
manipulacija
Ako podsjetimo da je suština svake nacionalističke ideologije odbrana novca, privilegija i ekonomskih interesa određene elite,...
(moje podvlačenje)
Suština svake ideologije i svake vlasti, u konačnici (ha,ha), je to što g. Vuk kaže. Je li drukčije u carskom sistemu, je li drukčije bilo u socijalizmu, je li drukčije u demokratiji kakvu je do sada znamo?
Praktično sve države na svetu danas su nacionalne, i zato nacionalističke. Samo nezreli narodi, a među njima ima neobično mnogo Srba čija je ideologija novca, priviligeija i interesa zasnovana na drukčijem vokabularu (i ništa više), nisu to shvatili.
Preporuke:
46
1
9
utorak, 23 jul 2013 10:47
tja, samo ideologija i ništa više
A, kao, tzv. demokrate, komunisti, socijalisti, mondijalisti i svi drugi ne mogu biti i nisu dvolični?
Tja, samo ideologija i ništa više, providna i isprazna.
Preporuke:
31
1
10
utorak, 23 jul 2013 10:51
Srbin iz Srpske
Bačanović grubo laže kada govori o postojanju koncentracionih logora. Dok se ne prestane srpska strana optuživati za nepostojeće koncentracione logore, za apsurdna masovna silovanja, za izmišljeni genocid i druge nakaradne konstrukcije, nema dijaloga sa muslimanima i poturicama.
Preporuke:
69
4
11
utorak, 23 jul 2013 11:02
...
Nema nikakve sumnje da se NOP nije borio za BiH po receptu Izetbegovića, Silajdžića i Cerića, ali se jednako tako nije borio za entitet iz kojeg bi svi kojima smeta srpska dominacija otišli sa zavežljajem, ako prije toga nisu obilježeni bijelom trakom i likvidirani u koncentracionom logoru. Teško da se radilo o tekovinama Zemaljskog antifašističkog vijeća.
Možeš da se kriješ koliko hoćeš iza tekovina NOPa i antifašizma ali ti si sušta suprotnost tim pokretima. Iskustvo koje si doživeo kao devetogodišnjak te nije učinilo pametnijim i opreznijim. Kada sledeći put mudžahedini budu prebrojavali krvna zrnca u "multi-kulti" Sarajevu, ovaj podli i plitki pamflet ti neće biti dovoljan dokaz da si jedan od njih i da zaslužuješ bolju sudbinu, od sudbine svinjčeta koje je zalutalo u džamiju. Dabogda zauvek živeo u tom divnom oruženju malog Teherana.
Preporuke:
55
2
12
utorak, 23 jul 2013 11:14
AMIR ČAMDŽIĆ
Razumijem Vuka živi u većinskoj muslimankoj sredini, valja se prilagoditi a šta je sa mnom?Živim u većinskoj muslimankog sredini ali ne uklapam se u politički sistem.Vuk se ipak uklopio...
Preporuke:
62
2
13
utorak, 23 jul 2013 11:15
Igor
Čitao sam do dela u kome stoji da je Milorad Ekmečić istoričar i akademik, sprovodio ratne zločine!?
Preporuke:
50
1
14
utorak, 23 jul 2013 11:36
AMIR ČAMDŽIĆ
Izgleda Vuče meni i tebi su putevi slični s tim da ja idem na jednu a ti na drugu stranu, ja kao musliman krenuo prema Srbima a ti kao Srbin krenuo prema muslimanima.Samo da ne dođemo "na sredinu" pa ko u onoj "dječijoj igri" , da se nađemo "između dvije političke žeravice", pa gdje god krenemo dupetom sigurno udaramo na "žervicu", bilo srpsku ili muslimansku.Mislim da ćemo ostati neshvaćeni, i zato te razumijem kao čovjeka, nevezano uopšte za ovaj tekst koji si napisao, i ne ulazeći u razloge zašto si ga napisao.Samo glasno razmišljam o meni i tebi lično....
Preporuke:
31
2
15
utorak, 23 jul 2013 11:45
AMIR ČAMDŽIĆ
Izgleda Vuče meni i tebi su putevi slični s tim da ja idem na jednu a ti na drugu stranu, ja kao musliman krenuo prema Srbima a ti kao Srbin krenuo prema muslimanima.Samo da ne dođemo "na sredinu" pa ko u onoj "dječijoj igri" , da se nađemo "između dvije političke žeravice", pa gdje god krenemo dupetom sigurno udaramo na "žervicu", bilo srpsku ili muslimansku.Mislim da ćemo ostati neshvaćeni, i zato te razumijem kao čovjeka, nevezano uopšte za ovaj tekst koji si napisao, i ne ulazeći u razloge zašto si ga napisao.Samo glasno razmišljam o meni i tebi lično.
Baš ko u onoj dječijoj igri "Između dvije vatre", ja i ti Vuče u "sredini" a i "s jedne a i s druge strane nas tuče i prijateljska i neprijateljska (politička) vatra",(mislim lopta iz dječije igre).
Pa ne znaš koja te lopta pogodila u dupe da li ova ili ona, jednako zaboli.
Vuče, Vuče nego hajmo mi na jednu kafu...
Preporuke:
19
1
16
utorak, 23 jul 2013 11:59
AMIR ČAMDŽIĆ
Vuka poznajem lično, zajedno smo pili kafu u Sarajevu kada smo osnivali Jedinstvenu organizaciju za socijalizam i demokratiju.Momak je jako načitan, ali ljudi "mozak je čudo", čovjek sebe može ubijediti baš u sve što želi, zato ne zamjerite mladosti a ni "starost" jep nije nešto pametnija, jer i "starost zna prevrnuti" pa se pretvori u dječiju pamet.Zato ne sudimo da ne bismo bili osuđivani (Biblija)...
Preporuke:
33
2
17
utorak, 23 jul 2013 12:05
Bato
A ko je uopste taj Vuk Bacanovic?
Preporuke:
26
2
18
utorak, 23 jul 2013 12:29
AMIR ČAMDŽIĆ
Bato
A ko je uopste taj Vuk Bacanovic?
Odlično pitanje i hvala na pitanju.Pošto lično poznajem Vuka Bačanovića mogu ti "reći" da je to "vrhunski intelektualni kapacitet".Toliko je načitan da čovjek ne povjeruje.Deklarisani ljevičar.E sad taakvog bi bilo čast imatu "u svojim redovima" ali on je sličan meni "bundžija i na neku ruku ne da sebi komandovati pa se ne uklapa kod političara".Možda nekad malo se primiri dok njegov buntovni duh "ne porazbija lonce i poklopce" i onda imaš pravog Vuka, onog kakav je on.Aktivista Jedinstvne organizacije za socijalizam i demokratiju, koja je imala vrhunske intelektualce poput dr.Gorana markovića i dr.Salmedina Mesihovića i dr....
Preporuke:
3
8
19
utorak, 23 jul 2013 12:33
Srđa
Napad VRS na Srebrenicu je bio legalan i legitiman.
Preporuke:
27
2
20
utorak, 23 jul 2013 13:24
Milorad Đapić
Nikada ne treba zaboraviti da je Milošević nudio "istorijski dogovor", no, Izetbegović je to odbio (za razliku od Adila Zulfikarpašića). Njegova pogrešna procena je otvorila pandorinu kutiju balkanskih animoziteta, a onda je istorija došla po svoje: "nezavršen" drugi svetski rat, brojni zločini o kojima se nije govorilo, sećanje Srba na pretrpljeni genocid (i strah od ponavljanja), napadi na vojne kolone u kojima su bili nedužni mladi ljudi, i sl. U tom krvavom kolopletu više nije ostalo puno mesta za razložno prosuđivanje. Zločina je bilo, svakako, i to na svim stranama, samo, to ne oduzima pravo Srbima da imaju svoju državu. Zapad takvo pitanje nije postavljao kada se radilo o Slovencima, Hrvatima, Makedoncima, i napokon - o Albancima.
Preporuke:
30
1
21
utorak, 23 jul 2013 13:39
Slavisa Kejic
Imali smo mi mnogo ovakvih liberalnih vukova pre ovog rata pa smo dosli do toga da se puskama moramo objasnjavati. Ljudi moraju shvatiti da ne sme vise ovde da se ratuje i da nema vise ni pomirenja. Idite vi lepo na svoju stranu a mi cemo na svoju. Srbi su proterani iz Hrvatske gde su ziveli stotinama godina i nikom nista. Mi smo to morali prihvatiti i tacka. Rat u BiH je bio samo da bi se mi odvojili a zapadna politika neda da se mi odvojimo i da mirno zivimo. Mi mozemo ziveti zajedni u miru jedno vreme ali onda kad nestane novca americkoj administraciji uradice sve da opet bude rat na prostoru BiH. Saudijska Arabija ce naravno debelo placati oruzje i municiju. Zato pamet u glavu i ovakva politika Vukova je nesto najopasnije po narod u BiH. Svako svojoj kuci pa pravi dzamija koliko ti srce zeli i pravi JMBG kakav hoces i mi cemo ziviti kako znamo i umemo ali rat i pomirenje nikad jer ce kad tad opet buknuti. Ako svako ima svoju drzavu onda moze bar Kina ili Rusija veto da ulozi!
Na nivou Bosne i Hercegovine na sceni su dvije vrste nacionalizama – separatistički (srpski i hrvatski) i hegemonistički (bošnjački). Ovaj zadnji se pojavljuje u dva oblika – kao otvorna ideja o Bosni i Hercegovini, nacionalnoj državi Bošnjaka, ili kao ideja o građanskoj republici BiH, u kojoj je nacionalnost nebitna. Ta druga varijana, tzv. građanska BiH, „bosanstvo“ je u mnogome nacionalno-ideološki ekvivalent „jugoslovenstva“ iz doba Kraljevine Jugoslavije Kralja Aleksandra. „Stara Jugoslavija“, zasnovana na principu jedan čovjek-jedan glas, okarakterisana je od mnogih kao „velikosrpski nacionalizam“. Imajući u vidu da je „građanska BiH“ pokušana ostvariti u situaciji kad su na vlasti bile nacionalne stranke i preglasavanjem jednog naroda – sprskog – i pod vođstvom muslimanskih političara gdje je glavnu ulogu imao...
Danas nažalost svako može da piše, ali mi nije jasno kako mogu da se objavljuju ovakvi tekstovi. Dotični da ne budem grub u najmanju ruku lupa gluposti.
Preporuke:
13
1
25
utorak, 23 jul 2013 15:23
Srbin crnac, ateista
Više nema nikakvog smisla, posebno posle toliko političke manipulacije i obmane, koristiti termin "nacionalista" u komunističkoj interpretaciji. Postoje nacionalne snage i rodoljubi koji mogu raditi za nacionalne interese u većoj i manjoj meri, naravno da to podrazumeva prilagođavanje situaciji jer nužda zakon menja, ne treba biti beskičmenjak ali je potrebno da budete akrobata kao riba u vodi kada plivate u otvorenom moru okruženi ajkulama.
Preporuke:
11
1
26
utorak, 23 jul 2013 15:55
Bob
@Hanibal Lektor
To se kaže "nit riba nit devojka", mada neki vole sirene, šta da se radi.
Preporuke:
9
1
27
utorak, 23 jul 2013 16:08
Srđa @ Srbin crnac, ateista
Više nema nikakvog smisla, posebno posle toliko političke manipulacije i obmane, koristiti termin "nacionalista" u komunističkoj interpretaciji.
Nacionalista je, valjda, pojam a ne puki termin.
U ekonomskom i pravnom smislu, nacionalizam obeležava zatvorene granice, neprihvatanje azilanata i imigranata, ekonomski protekcionizam i izolacionizam kao protivljenje slobodnoj trgovini.
Gotovo je svaka zemlja, nastala iz SFRJ - nacionalistička, što je razumljivo obzirom da je i SFRJ bila nacionalistička.
No Vuk Bačanović nije nacionalista već (neo)nacista obzirom da zastupa suspenziju univerzalnih ili bazičnih prava po urođenim ili datim kriterijuma. Pored toga, zastupa i ograničavanje političkih sloboda po istom kriterijumu.
“Srpski ... Sumnjičeni su i zašto su ostali i tretirani su kao prikriveni neprijatelji... ili mimikrirana slatkorječivošću liberalne malograđanštine.
U poslednjoj rečenici piše o sebi, u stvari.
Preporuke:
3
1
28
utorak, 23 jul 2013 16:32
Blagoje
Od svih bivših jugoslovenskih republika, najbolji uslovi za nacionalne manjine su u Srbiji. U drugim republikama Srbi su proterivani ili se šikaniraju ili asimiluju (izuzimajući Makedoniju). Rat je doveo do nepoverenja tako da je nemoguće da u BiH imate islamsku Federaciju a da sa druge strane Republika Srpska bude velikodušna i pruži utočište svim narodima BiH.
Preporuke:
11
1
29
utorak, 23 jul 2013 16:52
Sve je laž
Sarajevo jednostavno nema intelektualaca koji su
u stanju da se suoče sa islamskim fašizmom i bošnjačkom isključivošću i njenom nakaradnom shvatanju
da Srbi imaju Srbiju, Hrvati Hrvatsku, a da je
Bosna prevashodno bošnjačka. Pri tome pozivaju u pomoć i falsifikate iz daleke prošlosti, kada Islama u Bosni nije ni bilo, nego samo Pravoslavlja
koje su prekrstili u Bogumilstvo, kako bi lakše
manipulisali.Postoje, doduše, samo 2 blaga izuzetka
Muharem Bazdulj, i autor Intervjua,Esad Hećimović.
Sve drugo što je rođeno (ili raslo) u Sarajevu posle Titinog Oktroisanog Ustava iz 1974.g.zadojeno
je idejom unitarne Bosne, u kojoj bi svi bili jednaki, po bošnjačkim kriterijima.
Stvaranje Republike Srpske( 09.01.1992.g.)iznuđeno je agresivnim, šovinističkim ponašanjem Bošnjaka i
Hrvata, koji su posle prvih višestranačkih Izbora,
vezivali svoje zastave u čvor. Veću demonstraciju
srbožderstrva nije moguće ni zamisliti. Nije bilo
Srbina koji se nije setio 1941.i istog ovakvog
"bratstva-jedin
Preporuke:
24
2
30
utorak, 23 jul 2013 20:18
spiritus sancti
@sve je laž
Rado čitam Vaše komentare, ali mislim da ovde grešite. Nema Sarajevo problem sa islamom, pogotovo ne sa "islamskim fašizmom" (to ne postoji). Jedini za koga mogu reći da je istinski u islamu, a pripada srednjoj generaciji Sarajlija, je šejh Edin Kukavica (Urjan Baba). Sarajevo ima problem sa samim sobom, kao i svi "glavni gradovi" socijalističkih republika i pokrajina bivše Jugoslavije. Ti "glavni gradovi" su centri prenaduvane ispraznosti, naseljeni i prenaseljeni u Brozovo vreme iskorenjenim čestitim stočarima (brđanima) i ratarima (seljacima). Izrodili su potomstvo, a nikad nisu prihvatili grad, niti je grad prihvatio njih. Njihovo potomstvo je u nesporazumu sa gradom u kome je rođeno. Sarajevo je samo najtragičniji (zbog žrtava) primer socijalističkih ludorija. Svedoče to i ovi polemičari, vrteći se oko dve dogme "bezgrešnog" Broza: Zavnobih i zapdne vrednosti.
Preporuke:
14
10
31
sreda, 24 jul 2013 11:23
jana
"Ako podsjetimo da je suština svake nacionalističke ideologije odbrana novca, privilegija i ekonomskih interesa određene elite, onda ne trebamo trošiti prostor za objašnjenje zbog čega je dvolična ..."
Odakle vam da je sustina nacionalisticke ideologije tako nesto?? Nacionalizam nije isto sto i kapitalizam. Vas tekst je trecerazredni zbog, na prvom mestu, nepoznavanja pojmova i ideologija, pa onda zbog svega ostalog. Gospodin Kecmanovic je za razliku od vas jedan vrsni intelektualac.. odmeren i stalozen intelektualac
Preporuke:
7
1
32
sreda, 24 jul 2013 11:48
Sabko
Ovaj Vuk je samo mladi Kecmanovic pocetnik.
Preporuke:
0
3
33
sreda, 24 jul 2013 16:57
Sve je laž
& spiritus sancti
Moj sveti duše, daždom poškropljeni. Formulaciju
"islamski fašizam" zvanično je upotrebi DŽordž Buš
džunior u svom govoru posle 11-og septembra.
I nastavio bi da ga koristi da ga "pod svoje" nije
uzeo pisac njegovih govorova Dejvid Frum, pa je onda
nastupila era "političke korektnosti" kao najbolji
način sakrivanja istine. Dejvid Frum mu je napisao
i govor koji je održao u njujorškoj DŽamiji, i govor
koji je održao u njujorškoj Sinagogi, i oba su
krajnje "politički korektna". To što je izgovorio
DŽordž Buš džunior, misle i svi drugi američki
Predsednici, samo to ne smeju da kažu. Da tako
misle, najbolje svedoči njihova narudžba od 1o američkih Arapa, prevodilaca Kurana na engleski jezik, u kojima su se svi složili da Sura 511 u
engleskoj verziji doslovno glasi- Kill the infidels
A infidels su svi koji ne pripadaju Islamu.
Da bi prikrili svoj animozitet prema Islamu anženeral, bili su im potrebni neki Moslemani prema
kojima će pokazati naklonost. Našli su ih u
Preporuke:
4
1
34
sreda, 24 jul 2013 17:12
Sve je laž
nastavak;
Našli su ih dakle, u Bošnjacima i Šiftarima.
Njihova politika veoma je prizemna - bolje je na svojoj strani imati milijardu Muslimana, nego 8
miliona Srba.
Odatle potiče stereotip da je bosanski Islam fin,
merhametli, bezazlen i mehak. Kakva zabluda.
A možda ste Vi u pravu kada je u pitanju redosled
koji san ja napravio - možda je trebalo da kažem
"bošnjački fašizam, i islamska isključivost".
Islam je militantnija Religija čak i od Protestantizma i od Katoličanstva. Samo je Pravoslavlje miroljubiva Religija, a posebno SPC, koja se jedina nikad nije bavila prozelitizmom i
prevodila pripadnike drugih Religija u Pravoslavlje.
Barem ne organizovano kako to rade Islam, Katoličanstvo i Protestantizam. Kad su pre nekoliko
godina ubijena trojica protestantskih misionara u
Jemenu, sve su "zapadne" televizije javljale -ubili
su ih i a k o su bili misionari, a ne -ubili su
ih j e r su bili misionari. Ovo navodim kao
ilustraciju koliko su Protestanti ubeđeni u svoje
pra
Preporuke:
3
0
35
sreda, 24 jul 2013 18:41
spiritus sancti
@Sve je laž1
Prvo što se tiče SPC: naravno da nije tako kako kažete i naravno da su u vreme Nemanje, Save, Dragutina, Milutina, Dušana... bogumili /katari i drugi jeretici goreli na lomačama. Naravno da se SPC angažovala i prilikom ratova protiv Turaka, tipičan primer svetog rata je Prvi balkanski rat. Kaže se za "krst časni i slobodu zlatnu". Ali, to to je sasvim normalno ponašanje tradicionalnih religija koje su inicijacijske, nema religioznosti ako je drugačije. Vi religije trtirate kao hipi-komune koje pevaju o miru i bore se za čistu sredinu. Problem sadašnje SPC je u tome što je humanaistička - a to je hrišćanstvo bez Hrista i što je racionalna - tu nema čuda, nema Božije ruke, sve je izmišljanje običaja i čudotvorna mokraća sv. Merkurija. SPC je pozapadnjačena, protestantizovana, uklopljena u američki projekat globalizacije. ONA NIJE SABORNA, jer nema SABORA nema laosa - bogolikih laika koji u njoj aktivno učestvuju. O svemu odlučuje komitet(Sinod).
Preporuke:
5
2
36
sreda, 24 jul 2013 18:55
spiritus sancti
@sve je laž2
Sad o islamu: suprotno Vama, ja tvrdim da je islam naš najbolji saveznik u rušenju demonijaštva savremenog zapada (ne hrišćanstva, već antihrista). Projekat "American muslims", koji su lansirale spodobe poput Jusufa Estasa, ili Sarkozijev naum "francuskog islama", koji treba da uklopi islam u EU (zato se sad skidaju hidžabi i ruše minareti) su projekti uništenja islama, odnosno pretvaranje muslimana u kvekere, ili mormone (druga religoznost - nastala kao nus-produkt savremenog sveta - otpadna voda). O tome piše Bžežinski u "Izbor. Svetsko gospodarenje ili globalno liderstvo". Objašnjenje islama njim samim daje fascinantni Seyyed Hossein Nasr, objašnjavajući ga kroz Tradicijski svetonazor (Uvod u islamske kozmološke doktrine, Islamska umetnost i dr). Najveća prednost Srbije, pa i Balkana, u slamanju zapadne demonije leži u prilaženju tradicionalnim religijama, a ne u sekularizaciji. Vesternizacija Bošnjaka je put ka njihovom nestajanju u šarenilu plastike.
Preporuke:
5
2
37
četvrtak, 25 jul 2013 11:50
Sve je laž
& sanctus spiritus
Moj sveti duše, watereddown. Ja se divim Vašoj
inicijaciji, i predlažem da prijavite svoj izum
međunarodnoj kancelariji za patente, u Ženevi.
Do sada nikome u svetu nije palo na pamet da
katoličkoj Crkvi oduzme autorizaciju nad Inkvizicijom, i dodeli je Srpskoj Pravoslavnoj
Crkvi, kao što ste to Vi uradili. I onaj se
Torkvemada u grobu okreće, slušajući Vas. Uzalud
je katolička Crkva tokom 5 vekova, počev od 1200-ih
spalila na stotine hiljada jeretika, kad uvek može
da se nađe neki sanctus spirit, koji će to da
relativizuje i u to uvuče SPC, i to bez ikakvih
pouzdanih podataka, bez ikakvih pisanih tragova,
i sa babunskim srednjevekovnim fantazmagorijama.
Pa to do sada nije uradila ni ona beogradska ,
NVO-ovska , stalno otvorena, kobilijada.
Što se tiče Islama i Vašeg viđenja da nam je on
saveznik, ja moram da priznam da ste iskazali
anglo-saksonski smisao za humor, koji tera na
tužni smeh i veseli plač. I uopšte ne zaslužuje
dalji komentar.
Preporuke:
3
0
38
četvrtak, 25 jul 2013 16:22
spiritus sancti
@Sve je lažKatolička crkva, Ženeva, anglo-saksonski smisao za humor, Torkvemada, nvo, engleski izrazi... Vi ste fascinirani zapadom, nemate pojma šta sam napisao, ali Vam se "čini" da sam napao Srbiju, koju Vi, kao branite, a u stvari je rušite: američkim protestantizmom, modernizmom i pseudo-naukom pozitivizma. U svom tekstu "Američka civilizacija", pisanim 1945, baron Julius Evola, svestan velikog evropskog poraza koji nastupa, piše: "Amerikanci žive opovrgavajući kartezijanski aksiom 'Mislim, dakle postojim'. Amerikanci ne misle, no ipak postoje. Američki 'um', detinjast i primitivan, nema karakterističan oblik, te je zato otvoren za sve vrste standardizacija."
Preporuke:
2
1
39
četvrtak, 25 jul 2013 22:01
Bato
E moj Amire, ne razumjeh šta si namjerio da kažeš, od pustih navodnika ne zna se jesi li ironičan ili ozbiljan. Vrhunski intelektualni kapacitet je veliš, toliko načitan da čovjek ne povjeruje. Pa šta ako je načitan, to je još samo nepismenima dokaz da je pametan. Pa i načitani lažu, pričaju gluposti, osjećaju strah, dodvoravaju se zlu i ogovaraju bolje od sebe. Još u staroj Grčkoj ne smatrahu mnogoznalost vrlinom samom po sebi. U pitanju je Amire, šta činiš s tim čega imaš mnogo. Uzgred Amire, ja sam iz Sarajeva, na sreću ne živim više tamo, kod mene šuplja ne prolazi.
Preporuke:
3
1
40
petak, 26 jul 2013 12:45
Sve je laž
& spiritus sancti
Ako Vam je namera bila da me uvredite, izabrali ste
dobar način da to uradite. Upravo je "fascinacija
zapadom" ono što u meni izaziva najveće gađenje
prema našim "EUropejcima","zapadnjacima","liberalima
i beslovesnim hordama pokondirenih tikava,snobova i
i seljaka, u najpežorativnijem značenju te reči.
Nisam čitao autora kojeg pozivate za svedoka( jesam
mnoge druge ), ali o Amerikancima mislim još mnogo
gore nego on. Ja sam ovde više puta, i različitim
povodima, pisao (dok sam se još zvao Grigorije
Camblak)sve najgore( a zapravo, istinito )o"zapadu" uopšte, a Amerikacima, posebno.
Izvlačiti zaključke na osnovu korišćenja pojmova,ili
imena (pa ne mogu Torkvemadu nazivati Josipom Brozom - obrnuto, još bi i moglo), nije baš najbolji
indikator moje "fasciniranosti zapadom".
Ja o svom Narodu, i pored svih nedostataka kojih i
nije malo, mislim sve najbolje, možda upravo zbog toga što dugo živim na "zapadu", pa imam mogućnost
poređenja.Mi smo bolji !!!
Preporuke:
4
0
41
petak, 26 jul 2013 20:01
spiritus sancti
@Sve je laž
Nisu samo "Europejci" fascinirani zapadom. Zapravo, oni su najmanji problem, ništa ne kapiraju, samo oponašaju, to su sledbenici Titovog puta, deca funkcionera, ili i sami visoki funkcioneri. Kao što je Tito glumatao komunistu, a u stvari se samo dobro provodio, tako i "europejci": oponašali su Tita, sad oponašaju ono što oni misle da je zapad. Vi razmišljate na zapadnjački način: "Mi smo bolji". Od koga? Ja bih voleo da smo kao Iran, naš suštinski i istnski saveznik, (poput Rusije), ali nismo. Naša mera postaju Belgija i Hrvatska. Ili, još gore: Slovenija.
Baron Julius Evola je Italijan, paganin, aristokrata. Nađite njegovu knjigu "Pobuna protiv modernog sveta", objavljena je i kod nas pre 2-3 godine. Ima i drugih, ali, ova je temelj. Na sajtu www.dragoskalajic.com imate dosta o Tradiciji.
Preporuke:
3
1
42
subota, 27 jul 2013 07:44
Srbin Obični
Sve u svemu jedan člančić kojim autor dokazuje da je zaslužio mjesto u redakciji BH-dana, da je upotrebljiv kao novinar sa etiketom „kooperativan Srbin“ i da je sinhronizovan sa aktuelnim sarajevskim političkim fonom. Sumnjam da bi na drugi način i dobio šansu da piskara po sarajevskim novinama. Neko ko ima neki dignitet (nije nužno i da se osjeća kao Srbin!) vjerovatno ne bi ni pristao da bude novinarsko potrčkalo poput ovog, ali dotični očito nije iz te priče. E sad, to što se upustio u građenje karijere po Sarajvu napadom na intelektualno moćnijeg Nenada Kecmanovića, govori da je Bačvanović ocjenio da mu je to najprobitačnije. Dodik je ionako na meti svima, Kecmanović je u tom pogledu bolje uščuvan. Nije ovaj Vuk Bačvanović prvina, bilo je prije njega i drugih „Srba“: Gojko Berić i Marko Vešović.
Preporuke:
4
0
43
subota, 27 jul 2013 16:17
Turas
Bačvanović simpatizer Vuka ali u jagnjećoj koži. Od takvih srba izraste nam grba. Lumpen intelektualci koji iz srbske nacionalnosti sisaju kredibilitet za anti srbske komentare. Oprostite im jer ZNAJU šta čine.
Po toj logici bi formiranjem neke jedinstvene Bosne nastala i jedna nova "nacionalna" elita, tako da bi opet imali odbrane interese te jedinstvene bosanske elite, što nam govori da je autor promašio temu.
Ako već treba da se mi Srbi okupljamo oko neke elite onda to neće biti okupljanje oko Izetbegovića, Tihića, Lagumdžije, Ljubića i ostalih. A ako autoru nije bio dovoljan nauk to maltretiranje iz rata onda nek izvoli.
a ove poput bacanovica, ne razumem. stokholmski sindrom?
Što je definicija, svaka čast! Ni dečko ni devojčica!
Suština svake ideologije i svake vlasti, u konačnici (ha,ha), je to što g. Vuk kaže. Je li drukčije u carskom sistemu, je li drukčije bilo u socijalizmu, je li drukčije u demokratiji kakvu je do sada znamo?
Praktično sve države na svetu danas su nacionalne, i zato nacionalističke. Samo nezreli narodi, a među njima ima neobično mnogo Srba čija je ideologija novca, priviligeija i interesa zasnovana na drukčijem vokabularu (i ništa više), nisu to shvatili.
Tja, samo ideologija i ništa više, providna i isprazna.
Možeš da se kriješ koliko hoćeš iza tekovina NOPa i antifašizma ali ti si sušta suprotnost tim pokretima. Iskustvo koje si doživeo kao devetogodišnjak te nije učinilo pametnijim i opreznijim. Kada sledeći put mudžahedini budu prebrojavali krvna zrnca u "multi-kulti" Sarajevu, ovaj podli i plitki pamflet ti neće biti dovoljan dokaz da si jedan od njih i da zaslužuješ bolju sudbinu, od sudbine svinjčeta koje je zalutalo u džamiju. Dabogda zauvek živeo u tom divnom oruženju malog Teherana.
Baš ko u onoj dječijoj igri "Između dvije vatre", ja i ti Vuče u "sredini" a i "s jedne a i s druge strane nas tuče i prijateljska i neprijateljska (politička) vatra",(mislim lopta iz dječije igre).
Pa ne znaš koja te lopta pogodila u dupe da li ova ili ona, jednako zaboli.
Vuče, Vuče nego hajmo mi na jednu kafu...
A ko je uopste taj Vuk Bacanovic?
Odlično pitanje i hvala na pitanju.Pošto lično poznajem Vuka Bačanovića mogu ti "reći" da je to "vrhunski intelektualni kapacitet".Toliko je načitan da čovjek ne povjeruje.Deklarisani ljevičar.E sad taakvog bi bilo čast imatu "u svojim redovima" ali on je sličan meni "bundžija i na neku ruku ne da sebi komandovati pa se ne uklapa kod političara".Možda nekad malo se primiri dok njegov buntovni duh "ne porazbija lonce i poklopce" i onda imaš pravog Vuka, onog kakav je on.Aktivista Jedinstvne organizacije za socijalizam i demokratiju, koja je imala vrhunske intelektualce poput dr.Gorana markovića i dr.Salmedina Mesihovića i dr....
Misliš na ovo, kao na linku:
OPŠIRNIJE:
http://balkanpuls.com/od-zebre-na-brionima-do-halal-kolumniste/
To se kaže "nit riba nit devojka", mada neki vole sirene, šta da se radi.
Nacionalista je, valjda, pojam a ne puki termin.
U ekonomskom i pravnom smislu, nacionalizam obeležava zatvorene granice, neprihvatanje azilanata i imigranata, ekonomski protekcionizam i izolacionizam kao protivljenje slobodnoj trgovini.
Gotovo je svaka zemlja, nastala iz SFRJ - nacionalistička, što je razumljivo obzirom da je i SFRJ bila nacionalistička.
No Vuk Bačanović nije nacionalista već (neo)nacista obzirom da zastupa suspenziju univerzalnih ili bazičnih prava po urođenim ili datim kriterijuma. Pored toga, zastupa i ograničavanje političkih sloboda po istom kriterijumu.
U poslednjoj rečenici piše o sebi, u stvari.
u stanju da se suoče sa islamskim fašizmom i bošnjačkom isključivošću i njenom nakaradnom shvatanju
da Srbi imaju Srbiju, Hrvati Hrvatsku, a da je
Bosna prevashodno bošnjačka. Pri tome pozivaju u pomoć i falsifikate iz daleke prošlosti, kada Islama u Bosni nije ni bilo, nego samo Pravoslavlja
koje su prekrstili u Bogumilstvo, kako bi lakše
manipulisali.Postoje, doduše, samo 2 blaga izuzetka
Muharem Bazdulj, i autor Intervjua,Esad Hećimović.
Sve drugo što je rođeno (ili raslo) u Sarajevu posle Titinog Oktroisanog Ustava iz 1974.g.zadojeno
je idejom unitarne Bosne, u kojoj bi svi bili jednaki, po bošnjačkim kriterijima.
Stvaranje Republike Srpske( 09.01.1992.g.)iznuđeno je agresivnim, šovinističkim ponašanjem Bošnjaka i
Hrvata, koji su posle prvih višestranačkih Izbora,
vezivali svoje zastave u čvor. Veću demonstraciju
srbožderstrva nije moguće ni zamisliti. Nije bilo
Srbina koji se nije setio 1941.i istog ovakvog
"bratstva-jedin
Rado čitam Vaše komentare, ali mislim da ovde grešite. Nema Sarajevo problem sa islamom, pogotovo ne sa "islamskim fašizmom" (to ne postoji). Jedini za koga mogu reći da je istinski u islamu, a pripada srednjoj generaciji Sarajlija, je šejh Edin Kukavica (Urjan Baba). Sarajevo ima problem sa samim sobom, kao i svi "glavni gradovi" socijalističkih republika i pokrajina bivše Jugoslavije. Ti "glavni gradovi" su centri prenaduvane ispraznosti, naseljeni i prenaseljeni u Brozovo vreme iskorenjenim čestitim stočarima (brđanima) i ratarima (seljacima). Izrodili su potomstvo, a nikad nisu prihvatili grad, niti je grad prihvatio njih. Njihovo potomstvo je u nesporazumu sa gradom u kome je rođeno. Sarajevo je samo najtragičniji (zbog žrtava) primer socijalističkih ludorija. Svedoče to i ovi polemičari, vrteći se oko dve dogme "bezgrešnog" Broza: Zavnobih i zapdne vrednosti.
Odakle vam da je sustina nacionalisticke ideologije tako nesto?? Nacionalizam nije isto sto i kapitalizam. Vas tekst je trecerazredni zbog, na prvom mestu, nepoznavanja pojmova i ideologija, pa onda zbog svega ostalog. Gospodin Kecmanovic je za razliku od vas jedan vrsni intelektualac.. odmeren i stalozen intelektualac
Moj sveti duše, daždom poškropljeni. Formulaciju
"islamski fašizam" zvanično je upotrebi DŽordž Buš
džunior u svom govoru posle 11-og septembra.
I nastavio bi da ga koristi da ga "pod svoje" nije
uzeo pisac njegovih govorova Dejvid Frum, pa je onda
nastupila era "političke korektnosti" kao najbolji
način sakrivanja istine. Dejvid Frum mu je napisao
i govor koji je održao u njujorškoj DŽamiji, i govor
koji je održao u njujorškoj Sinagogi, i oba su
krajnje "politički korektna". To što je izgovorio
DŽordž Buš džunior, misle i svi drugi američki
Predsednici, samo to ne smeju da kažu. Da tako
misle, najbolje svedoči njihova narudžba od 1o američkih Arapa, prevodilaca Kurana na engleski jezik, u kojima su se svi složili da Sura 511 u
engleskoj verziji doslovno glasi- Kill the infidels
A infidels su svi koji ne pripadaju Islamu.
Da bi prikrili svoj animozitet prema Islamu anženeral, bili su im potrebni neki Moslemani prema
kojima će pokazati naklonost. Našli su ih u
Našli su ih dakle, u Bošnjacima i Šiftarima.
Njihova politika veoma je prizemna - bolje je na svojoj strani imati milijardu Muslimana, nego 8
miliona Srba.
Odatle potiče stereotip da je bosanski Islam fin,
merhametli, bezazlen i mehak. Kakva zabluda.
A možda ste Vi u pravu kada je u pitanju redosled
koji san ja napravio - možda je trebalo da kažem
"bošnjački fašizam, i islamska isključivost".
Islam je militantnija Religija čak i od Protestantizma i od Katoličanstva. Samo je Pravoslavlje miroljubiva Religija, a posebno SPC, koja se jedina nikad nije bavila prozelitizmom i
prevodila pripadnike drugih Religija u Pravoslavlje.
Barem ne organizovano kako to rade Islam, Katoličanstvo i Protestantizam. Kad su pre nekoliko
godina ubijena trojica protestantskih misionara u
Jemenu, sve su "zapadne" televizije javljale -ubili
su ih i a k o su bili misionari, a ne -ubili su
ih j e r su bili misionari. Ovo navodim kao
ilustraciju koliko su Protestanti ubeđeni u svoje
pra
Prvo što se tiče SPC: naravno da nije tako kako kažete i naravno da su u vreme Nemanje, Save, Dragutina, Milutina, Dušana... bogumili /katari i drugi jeretici goreli na lomačama. Naravno da se SPC angažovala i prilikom ratova protiv Turaka, tipičan primer svetog rata je Prvi balkanski rat. Kaže se za "krst časni i slobodu zlatnu". Ali, to to je sasvim normalno ponašanje tradicionalnih religija koje su inicijacijske, nema religioznosti ako je drugačije. Vi religije trtirate kao hipi-komune koje pevaju o miru i bore se za čistu sredinu. Problem sadašnje SPC je u tome što je humanaistička - a to je hrišćanstvo bez Hrista i što je racionalna - tu nema čuda, nema Božije ruke, sve je izmišljanje običaja i čudotvorna mokraća sv. Merkurija. SPC je pozapadnjačena, protestantizovana, uklopljena u američki projekat globalizacije. ONA NIJE SABORNA, jer nema SABORA nema laosa - bogolikih laika koji u njoj aktivno učestvuju. O svemu odlučuje komitet(Sinod).
Sad o islamu: suprotno Vama, ja tvrdim da je islam naš najbolji saveznik u rušenju demonijaštva savremenog zapada (ne hrišćanstva, već antihrista). Projekat "American muslims", koji su lansirale spodobe poput Jusufa Estasa, ili Sarkozijev naum "francuskog islama", koji treba da uklopi islam u EU (zato se sad skidaju hidžabi i ruše minareti) su projekti uništenja islama, odnosno pretvaranje muslimana u kvekere, ili mormone (druga religoznost - nastala kao nus-produkt savremenog sveta - otpadna voda). O tome piše Bžežinski u "Izbor. Svetsko gospodarenje ili globalno liderstvo". Objašnjenje islama njim samim daje fascinantni Seyyed Hossein Nasr, objašnjavajući ga kroz Tradicijski svetonazor (Uvod u islamske kozmološke doktrine, Islamska umetnost i dr). Najveća prednost Srbije, pa i Balkana, u slamanju zapadne demonije leži u prilaženju tradicionalnim religijama, a ne u sekularizaciji. Vesternizacija Bošnjaka je put ka njihovom nestajanju u šarenilu plastike.
Moj sveti duše, watereddown. Ja se divim Vašoj
inicijaciji, i predlažem da prijavite svoj izum
međunarodnoj kancelariji za patente, u Ženevi.
Do sada nikome u svetu nije palo na pamet da
katoličkoj Crkvi oduzme autorizaciju nad Inkvizicijom, i dodeli je Srpskoj Pravoslavnoj
Crkvi, kao što ste to Vi uradili. I onaj se
Torkvemada u grobu okreće, slušajući Vas. Uzalud
je katolička Crkva tokom 5 vekova, počev od 1200-ih
spalila na stotine hiljada jeretika, kad uvek može
da se nađe neki sanctus spirit, koji će to da
relativizuje i u to uvuče SPC, i to bez ikakvih
pouzdanih podataka, bez ikakvih pisanih tragova,
i sa babunskim srednjevekovnim fantazmagorijama.
Pa to do sada nije uradila ni ona beogradska ,
NVO-ovska , stalno otvorena, kobilijada.
Što se tiče Islama i Vašeg viđenja da nam je on
saveznik, ja moram da priznam da ste iskazali
anglo-saksonski smisao za humor, koji tera na
tužni smeh i veseli plač. I uopšte ne zaslužuje
dalji komentar.
Ako Vam je namera bila da me uvredite, izabrali ste
dobar način da to uradite. Upravo je "fascinacija
zapadom" ono što u meni izaziva najveće gađenje
prema našim "EUropejcima","zapadnjacima","liberalima
i beslovesnim hordama pokondirenih tikava,snobova i
i seljaka, u najpežorativnijem značenju te reči.
Nisam čitao autora kojeg pozivate za svedoka( jesam
mnoge druge ), ali o Amerikancima mislim još mnogo
gore nego on. Ja sam ovde više puta, i različitim
povodima, pisao (dok sam se još zvao Grigorije
Camblak)sve najgore( a zapravo, istinito )o"zapadu" uopšte, a Amerikacima, posebno.
Izvlačiti zaključke na osnovu korišćenja pojmova,ili
imena (pa ne mogu Torkvemadu nazivati Josipom Brozom - obrnuto, još bi i moglo), nije baš najbolji
indikator moje "fasciniranosti zapadom".
Ja o svom Narodu, i pored svih nedostataka kojih i
nije malo, mislim sve najbolje, možda upravo zbog toga što dugo živim na "zapadu", pa imam mogućnost
poređenja.Mi smo bolji !!!
Nisu samo "Europejci" fascinirani zapadom. Zapravo, oni su najmanji problem, ništa ne kapiraju, samo oponašaju, to su sledbenici Titovog puta, deca funkcionera, ili i sami visoki funkcioneri. Kao što je Tito glumatao komunistu, a u stvari se samo dobro provodio, tako i "europejci": oponašali su Tita, sad oponašaju ono što oni misle da je zapad. Vi razmišljate na zapadnjački način: "Mi smo bolji". Od koga? Ja bih voleo da smo kao Iran, naš suštinski i istnski saveznik, (poput Rusije), ali nismo. Naša mera postaju Belgija i Hrvatska. Ili, još gore: Slovenija.
Baron Julius Evola je Italijan, paganin, aristokrata. Nađite njegovu knjigu "Pobuna protiv modernog sveta", objavljena je i kod nas pre 2-3 godine. Ima i drugih, ali, ova je temelj. Na sajtu www.dragoskalajic.com imate dosta o Tradiciji.