уторак, 23. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Лажни сјај "Ер Сербие"

Kоментари (53) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 04 август 2013 12:57
Veritas Triumphus
sta je to dinkic uradio dobro od 2000 god, prvo je rasturio banke, pa privredu, i na kraju kompletne finansije, da bi vrhunac bio, laganje kompletne nacije, obecavajuci im 1000 evra, eto koliko para je dovoljno da bi pridobio gladne i zedne...i kao takav, bio je dobar da ga vucic i dacic uzmu u vladu...ono sto je brutalno gadno, svemu tome nije jos kraj...sad nas ubedjuju kako je dobro sto prepustaju kompletnu zemlju nekim strancima, sta ocekivati od takvih, tema za pisanje ima dosta, ali od toga niko ne dobija nista...mozda je vreme za stvarne promene, mada mislim da je i za to suvise kasno...jedino sto za sada sigurno znamo je da moze biti gore...do nas je, koliko gore!
Препоруке:
179
2
2 недеља, 04 август 2013 13:10
perkins
SRBI sanjaju lepe snove uspavani sa naprednom uspavankom,budenje ce biti bolno,a java prava strava,nego SRBI nece biti prvi puta da vas napredne snage vodaju okolo na lancu kao medede!
Препоруке:
148
2
3 недеља, 04 август 2013 13:18
Давид Новаковић
Као неко чија је породична егзистенција била везана за развој ситуације у ЈАТ-у, срећом па више није, упознат сам управо са о овим о чему аутор пише.

Наиме, радници су били очајни због одбијања понуде руског Аерофлота, јер су сви веровали да би такав договор омогућио опстанак компаније. Још тада се шушкало да је управо због Европске комисије и отвореног неба наложено да ЈАТ не сме ''пасти'' у руске руке.

Каква ће судбина задесити ову папазјанију - тешко је рећи, али сам уверен да је у питању продаја магле од стране Александра Вучића (пошто је њему тај арапски феудалац пријатељ, ваљда га сви ми исто морамо прихватити) и да ће то опет ићи преко грбаче радника, као што се десило са ФИАТ-ом. Какав третман имају радници по тим апарским компанијама, врло лако можете наћи на интернету. Но, народу овде то изгледа не смета, напротив хрли да се учлани у СНС и тиме убрза своју пропаст.
Препоруке:
180
5
4 недеља, 04 август 2013 13:23
Проспер Мериме
Да, Руси се просто поломише да улете у ЈАТ...

Лажни сјај "Азрофлота", "Српских железница", "Смедерева", "Коридора", "Јужног тока", "Србијагаса"...да не набрајам, боље речено.
Препоруке:
32
183
5 недеља, 04 август 2013 13:54
...
На сва питања следи само један једини одговор:ЕУ и Америка желе свака на свој начин да потпуно униште Србију само су модалитети другачији.Тадић је био најгори после Милошевића, ова Црна Тројка има све шансе да се у историји србског Рода упише као најгори Велеиздајници и то ће ићи толико дуго док нас не униште или док се не роди нови Принцип или Карађорђе!
Препоруке:
139
7
6 недеља, 04 август 2013 14:11
Јат Овац
Никако не може да се схвати шта ова Вучићева екипа ради. Наслеђују Динкића. Ови Арапи не улажу ништа, а добијају управу. Да је бар ЈАТ поклоњен Луфтханзи или Аерофлоту. Чак и Турци имају велику флоту и добру организацију авиокомпаније. За ове "пријатеље" нико није чуо. Зашто не продадоше Мишковићу или Ђиласу, они имају више пара од ових арапа, и они су Шеици. Исти случај као Сартрид, авиони у лизинг је велики ризик. Откуда пилоти, наши или арапи. А радно особље - нова радна арапска места. Шта је купио овај арапин или смо се ми једноставно предали у непоуздане руке.
Препоруке:
114
10
7 недеља, 04 август 2013 14:44
Мирко
Уместо двојединог двоглавог орла раширених крила у царском достојанству, са српским оцилима јединства и слоге на српској тробојци, добили смо декомпоновану тробојку у којој је од беле траке остала бела наказа од попрсја двају орлова, налик на белоглаве америчке супове-лешинаре, очерупаних и сломљених крила и сведених само на костуре , при чему ни сломљене кошчице које висе у патрљцима не стоје у природном паду сломљености него су доле везане у чвор, да се нигда више не обнове и не подигну. Проклети изроди!
Препоруке:
96
8
8 недеља, 04 август 2013 14:50
AntiNWO
Дакле, одличан материјал за српски римејк филма "Wall Street".
Препоруке:
54
1
9 недеља, 04 август 2013 15:56
Бојан, Приштина
Све је лепо написао човек.

Нисам никакв стручњак за ову област, али служећи се простом здравом логиком - знам да је цена керозина у сталном порасту и да то доводи до банкрота многе авио компаније.

Ми смо мала и сиромашна земља, наш народ слабо лети, а и нисмо туристичка дестинација па да нам то довлачи летове.
Ако Хрватска авиокомпанија пуца и поред толике обале која повлачи долетање хиљаде туриста ја стварно не знам шта ми да очекујемо ?!

Требали смо сами да купимо пар добрих авиона да покријемо дестинације где имамо дијаспору да то колико толико буде исплативо и крај.
А овако задужићемо се у старту 100 милиона плус 200 милиона које ћемо пребацити на грбачу испошћене Србије за Авио компанију којом нема ко да лети.
Препоруке:
88
3
10 недеља, 04 август 2013 16:07
Dzek London
Dakle, stara izmisljotina, u novoj verziji!
"SARTID" na nebu!?
Prica je potpuno ista; JAT seicima, dugovi Srbiji. Pa svaka budala, kad bi neko otpisao dugove u "Galenici", "Politici", "Novostima" i "prodao" im ~istu firmu badava, bar narednih pet godina bi bio - uspesan!
A, posle, vrati JAT Srbima, za dolar. Pa vidite sta cete i kako cete.
Uz to, na sastanku, koji su Alekovi mediji debelo ovekovecili videh njega, i Dinkica? Gde je resorni ministar saobracaja, Milutin Mrkonjic?! Podneo ostavku? OK! Zar Dinkic nije najuren iz Vlade? Ili nije. Mozda ga je Alek uzeo za savetnika. OK! Ako jeste, nak nam javi! Jer, kad je vec angazovao VESICA sto ne bi i Dinkica?!
Uz to da pitam: kome ce ministri stranci da polazu zakletvu?
Dzek London
Препоруке:
93
1
11 недеља, 04 август 2013 16:08
Давид Новаковић
Поједини коментатори изгледа не могу да дубље сагледају проблем. Упорно се хватају грба, орлова, српства иако је све то само најобичнија фарса. Могли су да ставе и слику Драже Михајловића на труп авиона, то не мења чињеницу да ће ово опет ићи преко леђа иовако осиромашене радничке класе у Србији, а да раднике запослене у ЈАТ - од којих су многи, истина, нестручни партијски кадрови, што им се не може замерити, јер се у овој земљи сви боре за голу егзистенцију, очекује третман сличан третману робова. Да парафразирам Жижека, добиће капиралитам са ''арапским вредностима''.
Препоруке:
56
11
12 недеља, 04 август 2013 16:15
Мићуновић
Вучић и Вучићи? Политичар каквог Балкан није видео, змијска кожа за групом авантуриста којима је српство стављено на располагање. Или су га сами узели, које им је подарено на осново лажних изборних обећања. Изгледа да колаборационисти уопште не схватају - ко су они! И где живе? Они немају ни једну српску националну црту и свет. Зато не треба да се чудимо што се без икаквог отпода предају националне позиције и вредности. Нема силне државе којом управљају колаборационисти и лутке на концу, а диригент за завесом. Ускоро нећемо смети да изговоримо да смо - срби.
Још је интересантније како те змије ппресвлаче кожу, од Карлобага до Димитровргада. Да ли је могуће да ће народ остати на коленима са савијеним вратом? Други светски рат на Балкану нанео је мање штете него овај "арапин" Вучић са својим Вучицима.
Препоруке:
70
1
13 недеља, 04 август 2013 16:18
Konobar
Ima tu još nešto, jer u početku pregovora brat Šeik je tražio aerodrom u zakup na 99 godina. O tome sada niko ni da zucne, pa će vremenom to "da se podrazumeva". Šta će bratu šeiku krpež od aviokompanije sa 1000 zaposlenih ? Njemu treba aerodrom bre, a "Er Srbija" će da pukne i ode u bankrot isto kao što bi JAT zaglavio i gotovo. Malo li nam je iskustvo sa US Steeel ? Letite sa Etihadom poslednjom srpskom nadom.
Препоруке:
86
1
14 недеља, 04 август 2013 16:46
caki123
Nisu to orlovi, nego simbol sotone. Gore rogovi,levo i desno uši, a dole kozja bradica!
Препоруке:
58
7
15 недеља, 04 август 2013 17:40
АМИР ЧАМЏИЋ
То са заједничким улагањем и непризнавањем дугова а узимањем имовине ми је познато на властитиом случају.на сличан начин као што пише аутор овог текста покушано је са "Кривајом" из Завидовића , некадашњим југословенским гигантом у производњи намјештаја."Кокошар и лубеничар" (јер су до рата били пијачари лубеничари, продавали лубенице) узео имовину а дугове оставио држави и покушало се са заједничким улагањем и вриједност имовине безобразно смањена са 317 милиона марака на 4 милиона и 285 хиљада марака.Радници су им ипак "доскочили" својим жалабама на регистрацију предузећа на наћин они региструју пред првостепеним судом а другостепени суд по жалби радника поништи регистрацију и тако се натезали 5 пута са неуспјешном регистрацијом и морали одустати од заједничког улагања.Сада је то на суду и Тужилаштву, сва та криминална приватизација са "Кривајом".Не кажем ништа за то са ЈАТ-ом јер не знам о чему се ради али ово код нас је било тако...
Препоруке:
55
1
16 недеља, 04 август 2013 17:42
Благоје
Нећемо постати држава ако се ови ликови који су оштетили земљу, похарали оно за што је проливена крв, најстроже не осуде. Ово што раде садашње власти, ако се овако настави, довешће до оружане побуне.
Препоруке:
58
1
17 недеља, 04 август 2013 17:49
ludilo
tradicija se nastavlja nista nemoze imati naziv srpski,nego sve je ... srbije i zasto simboli ne mogu biti u pravom obliku nego sve nesto izopaceno, prvo su rasle genereacije bez grba ,zastave i himne sad kad imamo onda se krije, pa nam je cudan manjak patriotizma kod nas. Jedino mislim da bis SANU trebala da promeni ime koje objasnjava njenu funkciju a i da bude u trendu sa ostalim nazivima u Akademiju Nauke i Umetnosti Srbije ( ANUS) jer srpska sigurno vise nije.
Препоруке:
43
1
18 недеља, 04 август 2013 17:52
АМИР ЧАМЏИЋ
Један бесплатан правни савјет сза све оне који имају потраживања (ако им је дужан фирма која врши заједничко улагање у приватизацији).Кад такава дугом оптерећена фирма покуаша регистровати фирму а повјериоци којима се дугује (па и радници за своје плаће) уложе жалбу другостепеном суду на регистрацију и докле год им та фирма не исплати њихова потраживања нема правоснажне регистрације и све док постоји дуг бит ће поништавана регистрација.Тако смо ми радили у вези са приватизацијом "Криваје" из Завидовића.Покушали да нам јаме имовину а дугове да пребаце на само један погон који је требао остати држави.И тако они првостепено региструју а ми другостепно на суду по жалби поништимо регистрацију.Они три године радили онако без регистрације и никада нису постали субјект права и морали одустати од приватизације.Било их је који су добили новац.Они најупорнији су наплатили своја потраживања жалбама на регистрацију, морали им платити...
Препоруке:
49
1
19 недеља, 04 август 2013 17:57
АМИР ЧАМЏИЋ
Због "Криваје" сам добио епитет "стручњака за рушење криминалних приватизација".Они региструју првостепено а ти уложош жалбу против регистрације јер ти дугују и регистрација се поништава.Нема регистрације нема ни форме, и на тај начин их шахираш да ти морају платити твоја потраживања, ако не плате нема регистрације, поништава се и нема фирме и сваки њихов такав рад без регистрације је незаконит и криминалан.Значи да би радили морају теби платити јер само тако могу одблокирати регистрацију.Уколико ко има потраживања према фирми која врши заједничко улагање у приватизацији.Моје властито искуство браћо радници...
Препоруке:
43
1
20 недеља, 04 август 2013 18:04
АМИР ЧАМЏИЋ
Само тешка је то правна борба , ми смо то осјетили "на својој кожи", када министар и Влада Федерације БиХ хоће да неком нешто дају а ми радници недамо.Е који су то притисци који су то проблеми, зезанције, треба имати коњске живце да се бориш са Владом Федерације Бих и да на крају они кажу, па да ми смо поглријешили, ипак је приватизација била криминал.О свему више на линковима.

http://www.youtube.com/watch?v=LRsBuHpFKso


http://www.youtube.com/watch?v=2TBoEQWOb-A&feature=c4-overview&list=UUW2nK6dmI5g4XiuUl4yl-3w
Препоруке:
34
1
21 недеља, 04 август 2013 18:19
АМИР ЧАМЏИЋ
NASTAVAK BRAĆO RADNICI

Само тешка је то правна борба , ми смо то осјетили "на својој кожи", када министар и Влада Федерације БиХ хоће да неком нешто дају а ми радници недамо.Е који су то притисци који су то проблеми, зезанције, треба имати коњске живце да се бориш са Владом Федерације Бих и да на крају они кажу, па да ми смо поглријешили, ипак је приватизација била криминал.О свему више на линковима.

http://www.youtube.com/watch?v=5rgvJRhn3zM&list=UUW2nK6dmI5g4XiuUl4yl-3w
Препоруке:
22
1
22 недеља, 04 август 2013 19:18
darko
"Samo prvih 40 miliona dolara"

Pa nije bas "samo"

Nasa drzavne firme nisu videle toliki priliv sredstava jos od NIS-a, nazalost
Препоруке:
24
1
23 недеља, 04 август 2013 19:21
cifre
Pogledajte samo koliko je duga napravljeno upravo od 2007me pa na ovamo, dakle u poslednjih 6 godina.. niko nije lud da pristane na kupovinu danasnjih Jatovih dugova
Препоруке:
30
1
24 недеља, 04 август 2013 19:25
Nenad
To nisu cak ni pravi dugovi, to je sve bio cist politicki lopovluk i ispumpavanje para! Hvala ti boze sto stranac preuze upravljacka prava! Nece biti valjda ludi da daju da kradu od njih,kad smo mi vec bili ludi i dozvolili im da kradu od nas!
Препоруке:
30
2
25 недеља, 04 август 2013 19:41
Emirati
Gospodine Davide, ne znam odakle vam ideja da Emiratske avio kompanije tretiraju svoje radnike kao roblje?? Pa to je najgnusnija laz, ili nadam se samo neinformisanost. Moja dve drugarice rade za FlyEmirates a komsinica je otisla da radi za Etihad. Imaju uslove o kojima u drugim svetskim avio-kompanijama mogu samo da sanjaju! Odlicne plate, stanovi sa bazenom, djakuzijem, saunom, svoje sopstvene bolnice, besplatnu teretanu, da ne nabrajam... mozak da ti stane, i svaka uspe da ustedi minimum 500 dolara mesecno! FlyEmirates je proglasena najboljom kompanijom po zaposlene na svetu. Molim vas, razumem vas gnev sto se tice drugih stvari, ali ne prevaljujte vas gnev na stvari koje ne poznajete
Препоруке:
29
26
26 недеља, 04 август 2013 20:04
mille
DA LI JE moguce da je ovaj opljackani, prevareni , izdani i ojadjebi narod da nasedne na ove idiotke i bezdusne pevare ovog idiotskog maloumnog, retardiranog, kretenizovanog degenerisanog prevarantskog stvorenja nasesti nanjegove providne lazi da se bori za boljitak ovog jadnog , opljackanog iprevarenog naroda . Pa ljudi, shvatate li da ovaj narod ima na vlasti izdajnike, lopove , hohstaplere , strane placenike i da vise ne nabrajam, jer su oni poslednje smece koga se treba pod hitno resiti. Nadam se da cemo im uskoro moci da sudimo i da ih sve posljemo u zatvor koji su bedavno renovirali !!!!
Препоруке:
44
1
27 недеља, 04 август 2013 20:07
Ivan Aleksić
@Emirati

Samo što rade po 16 sati dnevno, pa im tih 500 evra mesečno ništa ne znači jer i nemaju gde da ih potroše, dok ne daju otkaz. Znam ponešto i ja o tome.
Препоруке:
46
6
28 недеља, 04 август 2013 21:05
Војна пошта 6143/5
(Лепо молим модератора да допусти доња два линка. Хвала.)

Онима који су у недоумици у вези новог грба Ер Србистана:

Птичје главе можда су српски орлови, но пре ће бити да представљају лик "сокола Кореиша", грб Уједињених Арапских Емирата.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hawk_of_Quraish

Што се тиче доњег дела новог логотипа, то је арабеска буквално прецртана са украса којима се у куфијском орнаменталном писму украшава "бисмила", израз којим започиње свака сура у Курану:
بسم الله الرحمن الرحيم
(бисмилах ар-рахман ар-рахим = у име алаха милостивог, самилосног).

Ево графичког приказа:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Basmalah.gif

Пресликајте део "плетера" са доње од ове три "бисмиле" на симбол Ер "Србије". Одстраните "вишак" закривљеним потезима, тако да крајеви остану у облику ханџара и... чича-мича -- готов бренд за нови српски тренд.

(Гос-н Чамџићу, шта Ви кажете?)
Препоруке:
48
7
29 недеља, 04 август 2013 21:14
Мајко мила!
Samo što rade po 16 sati dnevno,


Лупете, глупете...
Препоруке:
14
12
30 недеља, 04 август 2013 21:32
JAT i Er Srbija
JAD i čem-Er Srbije!
Препоруке:
28
3
31 недеља, 04 август 2013 23:41
Све је лаж
Лизинг је најгора могућа трговина. Плаћаш као кредит, редовне месечне оброке, стом разликом што
то сваког месеца не постаје све више твоје, као кад
је кредит у питању, него остаје заувек његово.
Ма, муке Србе преварит и у важнијим стварима, а
камо ли у трговини.Кога бирамо после 2000-те год.,
и заслужили смо да пропаднемо.
Препоруке:
38
1
32 понедељак, 05 август 2013 00:03
Er Srbija Logo
Logo Er Srbije izaziva mnogo polemike i apsolutno se slazem sa ovde objavljenim komentarima, kao i drugim kritikama koje sam procitao u stampi.

Mlada dizajnerka in Novog Sada se poziva da je inspiraciju nasla na osnovu motiva i ilustracija iz Miroslavljevog Jevandjelja i Dusanovog Zakonika, ali nazalost mislim da to samo ona vidi.

Zatim objasnjava kako je plavu boje srpske zastave promjenila u teget radi "boljeg kontrasta"?! Pa ne mogu se nacionalne boje mjenjati kako se kome prohtije - ipak se avio kompanija zove Er Srbija (Air Serbia).

Prava je istina i tuzna cinjenica je da je mlada dizajnerka zavrsnu verziju loga radila u Emiratima a za Etihad kao klijenta - po njihovom nalogu i ukusu.

Ovaj 'identitet' Er Srbije nema nista ni sa Zastavom ni sa Grbom ni sa identitetom Srbije.

Svi komentari o 'orijentalnom' izgledu i simbolici stoje.

Bolje da su ostavili one tri tacke sa JAT-ovih aviona.
Препоруке:
45
4
33 понедељак, 05 август 2013 01:03
Давид Новаковић@Emirati
Немојте да појединачним случајем оповргавате генерални став. Не позјнајем Ваше другарице, не знам где живе, нити у ком сектору раде. Чињеница је да су, у УЕА, радничка права непостојећа. О томе сведоче услови у којима радници раде, третман, одуство права на штајк (једном приликом су отпустили све раднике који су штрајковали због лоших услова рада на изгрдање оног кич небодера). Како ће третирати раднике ЈАТ-а, када ни српски послодавци не поштују Закон о раду, можемо само да нагађамо. У појединим ресорима је већ завладао социјални дарвинизам, јер их очекује нова организација рада и радна места на која сви треба да конкуришу. Уосталом, сам положај радника у великим корпорацијама је робовски.
Препоруке:
23
4
34 понедељак, 05 август 2013 03:05
Србољуб Савић
Докле коментари без основног знања?
Народ: Ову (као и прошле)гарнитуру су изабрале групе
"удружених" (а и "плацених")бирача, у име народа.
Народ је само реч. Народ се и не пита, нити може у
овом политичком систему.
ЈАТ је деценијама "пословао" (па и растао) на
погешном концепту, служећи запосленима, на рачун
других.Задњих 13 година, служио је партиајма за
"испумпавање" пара, као и остала "јавна" предузећа.
Ниједном, нисмо могли прочитати или чути, о уѕроцима
или структури губитака, који су се гомилали.
Ниједан "новинар", "аналитичар", економиста, ...
није ни питао нити "писнуо" о отплати авиона Боеинг,
Б737-300 од 1985 (који још лете).
Редак, здрав елемент у развоју мреже линија ЈАТ-а
ликвидиран је као "Мирина линија".
Иако је Србија изабрала пут уласка у ЕЗ, уговор
са Ербус-ом, нити је раскинут, нити се испуњава, а
трошкови и брука расту.
Да све буде лепше, "ни нова, ни стара" авиокомпанија треба да користи исте моделе авиона, само из нових аранжмана.
С. Савић
Препоруке:
18
1
35 понедељак, 05 август 2013 03:46
Србољуб Савић
Авиокомпаније Уједињених Арапских Емирата:
У основи (или позадини) посла су "петро долари",
које треба трошити "у кући". Једино, та кућа није
где мислимо, јер се авиони ( и не само они) купују
ван УАЕ. На тој основи раѕијена је кедна од највећих
авиокомпанија-"Емитатс Ерлајнз", а "Етихад", иако по концепту различита, има велике амбиције.
Заједничко им је британско језгро управљача-директора, наших традиционалних, пријатељских савезника.
Економика авиокомпанија(као осталих саобраћајних предузећа):.
Авиони су скупа "средства за производњу" а
цена једног, истог, типа и модела, зависи од количине, опреме коју купац бира (као и код аутомобила), стратегије продавца и политике. Због тога и чињенице да су авиокомпаније бројне а (релативно) мале, државе кредитно, више слабе него јаке, данас је преко 50 % путничких авиона у власништву "лизинг" компанија. Оне су велики купци, па авионе купују по нижим ценама, јефтинијим кредитима, ...
Трошак "располагања" је највећи.
С. Савић
Препоруке:
13
2
36 понедељак, 05 август 2013 04:49
Србољуб Савић
Д3. После фиксног трошка - цене "средства"-авиона долазе приходи(продате карте, ...) и трошкови рада ("оперативни").
Цене карата и продаја, данас су, прилично сложена
"наука", коју путници и лаици тешко разумеју и
прихватају (категорије, сезоне, дан у недељи, време у дану, ...).
Веће авиокомпамије, са добром репутацијом и степеном
"монопола" на тржишту, имају шири избор и могућност
оптималног подешавања цена карата.
На страни трошкова су, гориво, аеродромске таксе слетања и полетања авиона, таксе прелета, посаде, одржавање авиона, путничке таксе, пореѕи, ...
Ниједан од ових елемената није фиксан по некој
јединици, иако се таксе слетања/полетања и прелета,
рачунају по формулама (где је основа номинална тежина авиона)па и ту има могућности варијација.
Како су фиксни (и релативно фиксни) трошкови високи, то су искоришћење-годишњи налет авиона и пуњење мере за оцену економике.
Уз све то, просезно трајање лета утиче на могућност
искоришћења и индиректно, економику.
С. Савић
Препоруке:
8
2
37 понедељак, 05 август 2013 05:15
Србољуб Савић
Ер Србија:
Концепт, нејасан.
Постоји оправдана бојазан, "поклањања" стратешког
положаја Србије (Београда) "стратешком партнеру".
Сигурно је да га Етихад, боље оцењује и да му је
циљ освајање.
Србија није обезбедила заштиту свог интереса, па
ни нове авиокомпаније.
Јасно је да "партнеру не пада на памет", било каква
прича о ЈАТ-овом дугу. Тај дуг, као и толики други,
остају, "наши".
Док се "партнер" шири и развија дуголинијски саобраћај, не види се обезбеђење удела Србије.
Такође, не види се обезбеђење прихода Ер Србији
од продаје карата, бар у делу мреже, која користи
линије кроз Београд.
Пилоти и кабинско особље:
Стварање довољног броја пилота је питање времена.
Један део наших пилота, који лете по свету, моћи
ће да се привуче и врати, ако нова компанија понуди
бољи "пакет" свега (где су плате само део).
За обезбеђење кабинског особља, биће потребно мање
времена али не без измењених критеријума и услова.
Цела авијација у Србији -"од готвог, вересија".
С. Савић
Препоруке:
20
2
38 понедељак, 05 август 2013 06:56
Millán-Astray
Pravo da kritikuju Vučića za izdaju imaju samo oni koji su 90-tih bili na istoj strani sa njim i koji su ostali na toj strani. Oni, koji su deset godina rušili Srbiju za interese neprijatelja, oni koji su podržali Vojislava Koštunicu - nemaju. Vučiću ja mogu da kažem da je izdajnik, ali, oni ne mogu, jer se Vučić tek sad izjednačio sa njima. S tim što je on to uradio za moć i novac, a ovi drugi za ništa. Po komentarima vidim da se pati za jat-om, titom, Sanu se prekrštava u anus, beli orao je islamski simbol, itd. Da, 2007 Jat nije prodat Rusima. Predsednik vlade, dr V. Koštunica. Srbija tek treba da nastane, posle svih demokratskih i proevropskih poraza koje su joj naneli bahati gubari kruga dvojke, najstrašniji izdajnici srpskog naroda. Ima tih izdaja na sve strane...
Препоруке:
23
10
39 понедељак, 05 август 2013 08:46
Mille
@Проспер Мериме

...treba spisku pridodati i NIS, ne zna se ko je veća elementarna nepogoda koja nas je zadesila.
Препоруке:
5
20
40 понедељак, 05 август 2013 09:34
mnogima
A Sorošev novac vam nije bio izdajnički?
Препоруке:
16
2
41 понедељак, 05 август 2013 10:08
Brane2
Ne razumem kritiku aktuelne vlasti sa strane autora.

Nije valjda očekivao da će Arapi da se isprse za nastale dugove JAT-a ?

Da je JAT baš blistav, kupci bi se otimali. Ili još bolje, ne bi se ni prodavao nego bi stvarao profit.


Isto tako, ne vidim kako je moguće naći zamerku oko rokova prodaje. Ti ne zavise od SNS nego od kupaca i partnera.
Препоруке:
11
8
42 понедељак, 05 август 2013 11:36
Podsetnik
AEROFLOT KUPUJE JAT?
T. Spalević | 24. maj 2007.
Velimir Ilić, ministar za infrastrukturu, za "Novosti" o privatizaciji nacionalnog avio prevoznika: Mnogo je kompanija koje su zainteresovane za privatizaciju, ali konkretnu ponudu dostavio ruski avio prevoznik. Ono što su ponudili je da u JAT-u ostanu svi zaposleni, da se naš avioprevoznik razduži, da se nabave nove letelice i da JAT ponovo zaživi i funkcioniše kao jedna od ključnih kompanija u jugoistočnoj Evropi. Odluku donosi Vlada Srbije.
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.69.html:198438-AEROFLOT-KUPUJE-JAT
Треба се, дакле, обратити на адресу Војислава Коштунице.
„Аерофлот” неће „Јат”
Могућност да Руси купе нашег националног авио-превозника сада зависи искључиво од политичке одлуке Кремља. – Замерке влади што у случају „Јата” није применила модел приватизације крагујевачке „Заставе”
http://www.politika.rs/rubrike/Ekonomija/Aeroflot-nece-Jat.sr.html
Препоруке:
15
4
43 понедељак, 05 август 2013 14:33
@Podsetnik
Коштуница је овакав или онакав али за пропаст посла са Аерофлотом тешко да је крив. Руси су одустали, као што се види и из датума наведеног чланка, у августу 2008 када је премијер већ био Цветковић. Пре тога ДСС је био мањински партнер у влади ДС-а иако је Коштуница био премијер (по други пут). Динкић, велики противник споразума са Аерофлотом, променио је договор са Фиатом (који је припреман ѕаједно са Русима) и понудио им безобразно повољне услове како би се посао реализовао пре избора. Наравно да су Руси побеснели и одустали од посла. Ко не би? Дакле треба се обратити Динкићу и ДС-у који га је здушно подржавао.
Препоруке:
23
2
44 понедељак, 05 август 2013 16:37
@@Podsetnik
Naravno da Koštunica nije ni za šta kriv, on je bio samo Đinđićeva marioneta.
Препоруке:
10
15
45 понедељак, 05 август 2013 19:50
телетабис
не треба много памети па видети да је ово поновљени Сартид
Препоруке:
19
2
46 уторак, 06 август 2013 04:54
Србољуб Савић
Подсећање(свима, без обзира на емоције)
Регистарске ознаке свих цивилних ваздухоплова Србије су:
YU-A.. - путнички )комерцијални)
YU-од B до Z i A0,..-пословни, спортски, аматерске градње, хеликоптери, балони, једрилице, ...
(Србија је тако, осноовни наследник Југославије).

Иако КиМ ("НДК") није призната држава, па није ни
члан "ICAO-International Civil Aviation Organization"
агенције У.Н., ипак се злоупотрбљава:
https://en.wikipedia.org/wiki/Aircraft_registration
Kosovo, Republic of Z6[11] Z6-AAA to Z6-ZZZ
^ NATO has registered its aircraft with Luxembourg.
Ref. 11 ^ Civil Aviation Authority of the Republic of Kosovo Regulation no 11/2011 amending and supplementing Regulation no 2/2009 on aircraft registration and marking
Док:
^ NATO has registered its aircraft with Luxembourg.
С. Савић
Препоруке:
3
0
47 уторак, 06 август 2013 13:49
gordana
@ivan aleksic,

Gospodine to sto tvrdite da se radi 16 sati dnevno je apsolutna neistina. Ja radim za fly emirates, 2 dana radim, pa 4 dana ne radim. Ima jako puno nasih ljudi koji rade sa mnom, raspitajte se. Uslovi su najbolji sa kojima sam se u zivotu susrela, a citav zivot radim u inostranstvu. Nov stan u zgradi sa privatnim bazenom, saunom, teretanom, stoni-tenis i igraonica za decu. Imam popuste u svim zivim buticima, prodavnicima, kaficima itd. Imamo nasu bolnicu, dobre plate, ma sve zivo. Ne znam samo odakle vam ideja da nas oni izrabljuju, pa toliko nasih radi ovde, svi imamo usta, svasta koliko izmisljenih gluposti procitah u komentarima
Препоруке:
9
1
48 уторак, 06 август 2013 19:15
hm
Kosmička pravda! Bivši radikali, velike srbende, posluju sa arapima i uvode Srbiju u EU i NATO! Zar ne razumete da je to katarza!? Vreme je za hladan tuš, par šamara i ozdravljenje!
Препоруке:
10
0
49 среда, 07 август 2013 18:44
Срба
gordana
@ivan aleksic,

Gospodine to sto tvrdite da se radi 16 sati dnevno je apsolutna neistina. Ja radim za fly emirates, 2 dana radim, pa 4 dana ne radim. Ima jako puno nasih ljudi koji rade sa mnom, raspitajte se. Uslovi su najbolji sa kojima sam se u zivotu susrela, a citav zivot radim u inostranstvu. Nov stan u zgradi sa privatnim bazenom, saunom, teretanom, stoni-tenis i igraonica za decu. Imam popuste u svim zivim buticima, prodavnicima, kaficima itd. Imamo nasu bolnicu, dobre plate, ma sve zivo. Ne znam samo odakle vam ideja da nas oni izrabljuju, pa toliko nasih radi ovde, svi imamo usta, svasta koliko izmisljenih gluposti procitah u komentarima

Гордана,верујем да је теби лепо, а шта је са нама који ћемо да отплаћујемо дугове ЈАТ-а?Држава(ми) је преузела 190 милиона дугова ЈАТ-а.Етихад је за 40 милиона добио пола ЈАТ-а,то је цена око два авиона.ЈАТ их има 18,плус земаљска оператива,плус позиција на тржишту(ЈАТ је име у свету),представништва у свету...
Препоруке:
4
1
50 петак, 09 август 2013 05:38
IIpo
Ер Србија, наставак сумануте политике

Чега се паметан стиди будала(е) се поноси(е).
Тако и данас имамо прилике да гледамо хвалоспеве политичара у вези потписивања споразума, који ће за додатних ко зна колико стотина милиона евра повећати обавезе пореских обвезника у Србији.

Hacтaвak---->>>
http://www.serbiancafe.com/lat/diskusije/mesg/15/16589929/er-srbija-nastavak-sumanute-politike.html?35
Препоруке:
0
0
51 петак, 09 август 2013 10:51
Mix
Zar neko može da očekuje da bi strana kompanija kao Etihad ili bilo koja druga podmirila dug Jat-a. To jednostavno ne postoji nigde. Posle više neuspelih tendera za prodaju ovde izgleda neko ne shvata da se u ovoj poslovnoj divljini sa malim ulogom verovatnoća za neku dobit naglo povećala. Da će država moći da polako podmiri autorov dug od 190 mil. Evra nasuprot dosadašnjem konstantnom tonjenju u iste.Pa šta je to bilo do sada? Iz budžeta Srbije je već izdvajano svake godine po 30 mil. Evra za opstanak domaćeg avioprevoznika. Je li treba tako i dalje? Možda je tako i bolje da Jat pravi gubitke i dalje, a mi da se pravimo da imamo avioprevoznika i da se nesigurno vozimo u zastarelim letelicama, a da nas pre toga orobe za kartu i u avionu dobijemo Čkaljin prazan sendvič kao do sada. Ili. Možda je još bolje ukinuti avioprevoznika u Srbiji pa će tako nekima biti najbolje. Gosp. autore dajte neko drugo rešenje da pročitam.
Препоруке:
2
0
52 петак, 09 август 2013 22:03
Срба
Mix
Zar neko može da očekuje da bi strana kompanija kao Etihad ili bilo koja druga podmirila dug Jat-a. To jednostavno ne postoji nigde. Posle više neuspelih tendera za prodaju ovde izgleda neko ne shvata da se u ovoj poslovnoj divljini sa malim ulogom verovatnoća za neku dobit naglo povećala...


Тако исто су говорили за Смедерево и US Steel. Видели смо где је то одвело, колико пута треба да испаднемо глупи?
Препоруке:
1
0
53 понедељак, 12 август 2013 11:53
Mix
Србо,
Морам да ти кажем да мешаш мало бабе и жабе. Једно је пропали Сартид који нам је узгред и враћен.Чак данас нешто помало и раде. Железара која не може да парира ценом производње челика нигде већ годинама јер примат и то апсолутни држе Индија и Кина. Тако да је дил који је био направљен са америма какав, такав био добар јер је то мени иначе промашена инвестиција још у старту док је била изградња у старој СФРЈ. Још увек се памти анегдота, да ли стварна или не, да је Тито пловећи Дунавом побркао у Смедереву грожђе са гвожђем. Него где су новци од тога? Куда су отишли? Не треба се заносити више расправама о спорним приватизацијама јер док ми губимо време са тим, данас испред носа нам се мажнјава корупцијом и спорним јавним набавкама.То је данас реалност.Приватизације су биле и прошле а ово је нешто што је у континуитету. И даље мислим да је осниванње Ер Србија повољна ствар за економију Србије него по некима, поклон трулежу од Луфтханзе или Турцима.Уздравље!
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер