петак, 03. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Окупација памети и памћења у Црној Гори

Kоментари (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 04 август 2013 20:04
врх
Ех,кад бих овако баратао пером,био бих ближи врху Ловћена и Његошу.
Препоруке:
50
0
2 недеља, 04 август 2013 21:06
Похвала памети и чојству!
Јасно, истинито, утемељено у чињеницама и моралу.
Препоруке:
66
0
3 недеља, 04 август 2013 23:58
БН
Ова мафијашка гарнитура наставља Титов пут онако како су га научили, само га још на подмукли начин усавршавају.
Препоруке:
53
5
4 понедељак, 05 август 2013 03:00
Lopta je u Srbiji
Crnogorci su "politički podvojene ličnosti". To je bolesno tj "šizofreno" stanje nacije kada ona ima problem identiteta. Priznanjem Kosova crnogorska vlast je prešla Rubikon. Zato Milo i Cane sve svoje kapacitete usmeravaju na šizofrenizaciju Srbije. Nemojte da vas iznenadi tvrdnja da su npr. Srbi u stvari Kelti...Srbija više ne može da se osloni na crnogorsku vlast i bude saučesnik u rasturanju sopstvene nacije. Potrebno se fokusirati na Srbe u Crnoj Gori. Nije Srbin ko prizna Kosovo. Crna Gora je istorijska kategorija. Crnogorci su "nula", isto kao i jugosloveni. To istorijski ne postoji. Opasno je postavljati crnogorske kadrove u Srbiji. To je mnogo gore od npr. Stros-Kana. Oni se moraju izboriti u Crnoj Gori za ideje koje navodno sprovode u Srbiji. Svaki crnogorac je "potencijalni Montenegrin". Ako im narod "ozdravi" onda možemo okrenuti ploču... Inače crnogorac sa velikim C je isto što i Hrvat sa velikim U.
Препоруке:
70
4
5 понедељак, 05 август 2013 10:31
...@ понедељак, 05 август 2013 03:00 Lopta je u Srbiji
Не , него је управо обрнуто Келти су једно србско племе!
Препоруке:
27
21
6 понедељак, 05 август 2013 17:34
risto rundo
Svako ko misli jasno, vidi da je ovo sve diktat izvana, i da oni koji to sprovode znaju šta rade: slušaju strane sile da bi im one dodijelile komadić svoga kolača. Niko od ovih koji sprovode ovu politiku, ne radi to iskreno, i zna da će sve to proći kao i svaka okupacija u prošlosti,
Naprotiv, pravi identitet, i prava osjećanja će samo ojalati pod ovim pristiskom.
Ohrabrujem one koji se protive, ali im preporučujem strpljenje, jer vrijeme i Bog rade za pravednu stvar.
Препоруке:
41
1
7 понедељак, 05 август 2013 20:17
Crnjoje
Nije mi jasna ova profesorova prica: nepismena vlast ce da nametne pismenost nepismenom narodu?

Gdje se to kroz istoriju desilo?

Nigdje!

Mogu samo da se sprdaju jedni sa drugima do jos vece nepismenosti! A onda kamenjem jedni po drugima kao u dobra stara vremena! ;o))

Mehehhe i bleeee ... Moja goro i crnja! Ojjjha! ;o))
Препоруке:
18
1
8 понедељак, 05 август 2013 20:21
Niko@lopta je u Srbiji
Tacno kazete. Crnogorci imaju konfuzan nacionalni identitet. Dopodne su bjelasi, popodne zelenasi. Moze i obrnuto. Silovanje srpskog jezika nije nazalost samo izum Montenegrina. Ne znam da li su " Gorski vijenac" i "Onamo,namo" na.pr. prevedeni zvanicno na crnogorski jezik ? Dobro pamtim kada su se pocetkom 70-tih crnogorski komunisti ( Zarkovic, Srzentic, Milatovic, Djuranovic) svojski zalozili da se porusi kapela na Lovcenu ( sastavni elemenat grba SR CG) i sagradi faraonski Mestrovicev mauzolej. Vec se je tada krenulo u bogohulnom pravcu.
Препоруке:
49
1
9 понедељак, 05 август 2013 22:25
ЛАЗАР ДРУГИ
Не бих радо био на месту председника Матице српске,кад не сме да помене ћирилицу.Кад је долазио на ту функцију, Црногорац Мато Пижурица, следбеник Црногорца Митра Пешикана, већ је био потписао правопис у коме је и латиница именована стандардним писмом српског језика.
У време титоизма највећи новији Црногорац Милован Ђилас увео је преко Матице конкуренцију српској ћирилици,али се она најбоље држала баш у Црној Гори.Али кад се неко растаје од Срба , као и они сами са собом, растају се у хрватској латиници.Онда су Црногорци смислили Србима два писма у српском језику,да би и оне који су се определили за латиницу могли држати за Србе.
Црногорци су добро распоређени у Србији,и мисле за Србе. Они су за Србе као Словенија за бившу Југославију, или као Јевреји за цео свет.
У Уставу Србије се уз српски језик помиње ћирилица, као што се у хрватском уставу уз хрватски језик спомиње латиница, да би се знало које је српско писмо.Али председник Матице не сматра ћирилицу за нешто српско.
Препоруке:
23
4
10 понедељак, 05 август 2013 23:42
perkins
Zbirku Pustinjak cetinski, potpisanu sa „Vladika crnogorski Petar Petrović” i objavljenu 1834. godine, autor je posvetio SRBSKOM rodu, i ova kratka posveta najbolje govori o Njegoševom odnosu prema Srpstvu i mestu pesnika i Crne Gore u njemu!

Srbin srpskom rodu svome
ovo djelce posvećuje.
njegovo je sitno cv'jeće
po livadi pravoj Srpstva
i uzraslo i pobrato
i u v'jenac rodu dato.
Препоруке:
24
0
11 понедељак, 05 август 2013 23:46
Mile
Srpsko ime je ukaljano ratovima i osvajanjima svi ga se nastoje odreći.
Препоруке:
2
49
12 уторак, 06 август 2013 07:36
ЂОРЂЕ
Некад је Матица српска уистину била српска,доласком на власт комуниста била је српскохрватска , а данас је војвођанерска.Она је својим правописом потписала смртну пресуду ћирилици, тако што је и хрватску латиницу именовала српским писмом.Тиме је дато "научно" покриће за истеривање и оно мало ћирилице из српског језика и српске памети.Сада војвођанерска власт заједно са српскохрватском Матицом може да гради војвођанерски идентитет у хрватској латиници, јер је Пижурица написао и потписао у правопису да је та латиница остатак из српскохрватског језичког заједништва. И ,ево га дичног председника српскохрватске Матице, који не говори о окупацији српског језика хрватском латиницом,а хтео би да у Црној Гори брани српско име језика без спомињања ћирилице.Е неће моћи председниче, јер кад се направи преломна издаја српског, онда касније све иде само од себе.САД више не мора да притеже!
Препоруке:
11
6
13 уторак, 06 август 2013 09:30
@Djordje
Matica srpska nikada nije bila srpskohrvatska a još manje vojvodjanerska. Odbrana ćirilice je samo jedan,doduše značajan, ali ne presudni deo očuvanja srpskog nacionalnog bića i identiteta. Zato- ne potpaljuj vatru tamo gde za to nema osnova. Tvoje razmišljanje zapravo šteti srpskim nacionalonim interesima.
Препоруке:
17
3
14 уторак, 06 август 2013 10:15
Montenegro
Nema više vaše hegemonije niti vaše čizme da gazi po svemu crnogorskom!!Nema!!
Препоруке:
3
47
15 уторак, 06 август 2013 11:50
@ Montenegro
Ali zato kod nas još ima vaših ...., koji, srećom, sve brže "izlaze iz mode".
Препоруке:
23
0
16 уторак, 06 август 2013 11:56
Барјактаровић Бошко
Моје лично мишљење је да је дошло до велике борбе против српства али тако да му се прво поломе крила. Објаснићу зашто- Нико нема бољу азбуку на свету од нас, нико нема историју лепшу и храбрију од српске, нико боље песнике и хероје, нико лепшу земљу итд,итд,итд. Крила српства била су широка и свестрана: Црна гора, република српска, Војводина, Шумадија, итд,итд. Душмани то секу на веома перфидан начин. Што не успеју ратовима успеју подмићивањима, специјалним ратом и ко зна још како. Трајаће то још подоста али стаће и схватиће народ у Црној гори да је најмање црногораца тамо а да нас је овамо много више. Схватиће они да нису никакви монтенегрини већ СРБИ ПРЕ СВЕГА. Ја сам уназад двадесет колена чистокрвнио црногорац али сам пре свега Србин и у том духу васпитавам и своју децу и унучад. Посебно ме радује што је братство којему припадам 97 посто мога мишљења и поносим се њима, таквима, дивнима јер стадосмо под исту капу са
Препоруке:
20
2
17 уторак, 06 август 2013 12:16
@montenegro
A sto vi milogorci ne gazite po svojoj lijepoj milogori nego ste veciti studenti ili direktori ili cak ministri?I to sve u vama mrskom Beogradu,u komezivite a sanjate vasu milogoru.Ja kad nekog ne volim sklanjam se od njega sto dalje mogu da me ne iritira sama njegova pojava i nista od njega ne bih ni trazila ni uzela nizasta na svetu.A vi ljige ljigave nemate ni obraza ni ponosa da od nas,Srba koje ne volite i to nam neskriveno dajete naznanje,koristite sto god se moze.A onim bedama koje kod vas letuju samo sto vazduh koji udisu ne naplacujete.Nije mi ih zao,kao sto mi nije zao ni onih koje vasi huligani tamo premlacuju ili cak ubijaju.Uvek to prokomentarisem Ovako:Kog si oca trazio tamo?Sta si trazio to si i nasao!Pored svih drugih mesta za letovanje ko izabere vasu lijepu milogoru neka trpi ponizenja i batine nije mi ga zao.Dobio je sta je trazio.Drugi put nek upotrebimozak ako ga ima.
Препоруке:
19
1
18 уторак, 06 август 2013 13:05
@ Montenegro
Činjenica je da niste mnogo zadužili srpski narod, naročito u komunizmu, kao što je činjenica da je vaše glavno sredstvo za život visoko mišljenje o samima sebi; samo što već poodavno nema mnogo onih koji vam veruju, a posle skandaloznog priznavanja nezavisnosti Kosova sumnjam da još neko normalan uopšte ima bilo kakvih iluzija o vama. Nama, opet, ne služi na čast što dopuštamo da nam se montenegrini vrzmaju svuda, i po najvišim položajima.
Препоруке:
16
0
19 уторак, 06 август 2013 13:47
Montenegro
Napokon smo se riješili vaših okova.
Živjela Crna Gora!
SPC nema šta tražiti na prostoru Crne Gore.
Препоруке:
2
36
20 уторак, 06 август 2013 15:11
Starac Milija
уторак, 06 август 2013 13:47
Montenegro, Da ti nije neki rod onaj Maksim sto je lupao po diviziji?
Da nisam siguran da imas malo znanje preporuciuo bih ti ljekara.
Препоруке:
18
1
21 уторак, 06 август 2013 15:37
@ Montenegro
Slažem se, naročito kad sam pročitao Matijine reči da ste umesto oltara postavili šank!
Препоруке:
15
0
22 уторак, 06 август 2013 16:13
Ispod Orlovog krsa
A Mikailo (Mihailo) sa par istomiljenika koji mu strazu cuvahu, obu novu odezdu i prisutnima rece:-Neka sam vam srecan.Bog me poslao da vam budem duhovni vladar. Iz mase okupljenih (7-8 antihristove vojske) u isti mah uzviknu: =Vaistinu,gospodare,dobro nam dosa...
Pa nbista manje,no se zalecese te poljubise ruku onom sto cekase.
Tu se mikan bjese pripremio,te odrza i slovo. brica je slusao sa zadovoljstvom i u ondasnji crnogorski kulturni glasnik izjavis radoscu (i osta ziv) da je C.Gora dobila gospodara.
Kakav gospodar da ga onakog nebi ni ovcama za cobanina poslao.
Sad ono pali poseban badnjak,ono se klanja i moli za nekog...i DA NESRECA BUDE VECA,IMA OKo 300 ZALUTALIH DUSA KOJI GA SLEDE.
Bog neka je u pomoc C.Gori koja je nekada bila junacka....Da budem iskren,na onakvu "mjesinu grijeha" bi se obrukao svaki koji bi krenuo.A kako ga podnositi,samo je jos to pitanje.
Препоруке:
9
0
23 уторак, 06 август 2013 17:06
Amfilohijev pomocnik za medjunarodnu politiku medju " svojtom" i dunjalukom
@Ispod Orlovog krsa E,neka si mu reka,ka da si zna da je ona satvar,pogan od pogani. Isti je ko Noso-Kili-barda,jos zeru,pa ka brica iz PiperaA Mikaile,ono uzeglo stvorenje sto se ni Boga ne plasi i ljudi ne stidi,ono se uzdiljcilo,pa bi da sudi. A ni onu kamilavku nebi mu glava drzala da nije onog drenovaka,te ga umjesto zezla nosi.
E,kakva mu je vojska silna,da bi mu moga ona sablja od Vuka (ovog ili onog) Brankovica pozavideti.
Ako me nateraju te jos jednom obujem cizme,bice zute krvi do kioljena. Nagnacu ih prvo da mi hramove ociste od gubave duse,pa onda ,za srecan put,nogu desnu od srca,da ne potrefe puta na kome su mislili izici...
Tu vrstu,treba odluciti od obicna naroda i prstom je ukazivat djeci sto ce senkluk s njima znati cinjeti...
Mikailu,treba dati popare,da mi se vise ne mijesa u sudove crkvene,a s njim i onom brici,sto ga Marko darinkin isijece u komate...Masala..
Препоруке:
2
0
24 уторак, 06 август 2013 17:17
Ko sisa Mikaila?(Berberin podgoricki ni to ne zna?)
Mikaile je srocio i Velji crkveni kalendar za prostu 2013.,prosto mu ne bilo.
Djeda su mu zvali "Mrci puska" jer pobjeze sa grahovske bitke.......
On je junacina,jemcim.Uvek stigne prvi i najvise pojede mrsa za trpezom.A OPET TANAK U GLAVU,jos tanji u pamet.
Ka tica.zato ga zovu ticoglavo.
Препоруке:
7
0
25 уторак, 06 август 2013 17:21
Bob
@Lopta je u Srbiji:

Ne samo Kelti, ovde je neko tvrdio da Srbi samo 15% Sloveni, pa još sa ponosom licitirao koliko smo Vlasi ili Iliri ili štatijaznam... Kao da mu to služi na ponos, a zaboravlja da takvu strategiju sprovode npr. bošnjaci ili hrvati.
Na žalost ovde ima nekih koji su toliko glupi da čak tvrde da smo više turci od turaka. Ponos turskog sluge. I oni što paradiraju se ponose...
Препоруке:
10
0
26 уторак, 06 август 2013 17:51
Djurdjevica Tara
Mikailo ,Noso i Berberin su "tri kape a jedna glava sa dva stapa. Noso,jedini nema stap,jer se postapa sa onim sto mu udijeli don Milo....
Препоруке:
4
0
27 уторак, 06 август 2013 19:32
ЂОРЂЕ
@ ЂОРЂЕ

Па кад си ми тако паметан писао хрватском латиницом, можеш ли ми рећи шта је то идентитетски важније од вере православне, српског језика и ћирилице. И да те подучим : Крфском декларацијом је била предвиђена равноправност у будућој заједничкој држави управо оним елементима које ти побројах.
А што не узмемо више писама од два у истом свом језику, и што нико други на свету нема два писма у свом језику, која се међусобно искључују.
Латиница је била "равноправна" са ћирилицом док је у комунизму био српскохрватски језик. Па сам нешто мислио да је Матица српскохрватска зато што је сачинила правопис са два стандардна писма српског језика.Написао ваш Црногорац Мато да је та латиница остатак из српскохрватског језичког заједништва.
Препоруке:
1
0
28 уторак, 06 август 2013 19:41
Crnjoje ;o))
Ovako je beśedio Miśo

Miśo pođekad šćaše beśediti o nekijem śećanjima iz đetinjstva i o tome kako šćaše odbačiti svoj veleljepni pośed, inače nije imao pośedovni list, jer ga je śenjalo da će se negđe drugđe zauvar ućešit od toga đečjeg śećanja, zbog kojeg šćaše biti po vas dan śetan i neućešan.

Njegov biźo iźede śekutićem koźu nogu, a ona mu rogom iśeče źenicu. Bđa (imperfekat glagola bdjeti) nad njima dok se nijesu ubažđeli. Tijeh muka paśijeh i koźijeh śećao se đe gođ bi odśeo. Posta preośetljiv, ośetno đetinjast, no kako bješe dośetljiv, śeti se da pośeti śevernog mu vrljookog i bastadurnog suśeda Źaja, orjeđeg, prośečnog ćešitelja, i njegovu ženturaču - ženturinu Źanu koja ga je pođekad mrźela, i da onđe preśedi vas poneđeljak. Śede u svoj dvośed, źato (hipokoristik od zlato) svoje, pa pravo na suśedni zemljopośed."

[Правопис црногорскога језика из 2010.]

I sad ce oni ovakvi nama da "okupiraju" pamet???
Препоруке:
9
0
29 уторак, 06 август 2013 21:31
Србин-Паштровић- Бокељ
Поштовани господине Станићу, Стјепан М Љубиша је Црногорац исто колико је Руђер Бошковић Хрват! Човјек је живио и умро као Србин из Боке и никада се није поистовјећивао са Црногорцима. Надам се да Вам се овакви "киксеви" неће понављати... Остатак текста је врло добар.
Препоруке:
8
0
30 среда, 07 август 2013 06:49
ЂОРЂЕ
Србин-Паштровић-Бокељ

А којим писмом је писао Србин из Бокеља? Да ли је и онда и хрватска латиница била српско писмо,или је она то постала у титоизму упорним залагањем Матице српске ( Митра Пешикана и Мате Пижурице). А 2010.г. потписао је Мато смртну пресуду ћирилици, кад је у правопису написано ( први пут у историји)да је и латиница стандардно писмо српског језика.То је страшна подвала народу, јер два писма не могу опстати у једном језику.То је показала титова равноправност писама која је истребила српско национално писмо.
И Станић се усудио да пише о окупацији памети. Она постоји, али је ово само епилог окупације српског језика хрватском латиницом.
Препоруке:
2
2
31 среда, 07 август 2013 10:17
Montenegro
Zatrovali ste odnose sa Hrvatima!
Zatrovali ste odnose sa Bosancima!
Zatrovali ste odnose sa Crnogorcima!
Zatrovali ste odnose sa Albancima!
Zatrovali ste odnose sa Makedoncima!
Zatrovali ste.......sa kim više ne!
Jeli problem sa svim pobrojanima državama i narodima ili je ipak problem samo sa trovačem?
Препоруке:
2
18
32 среда, 07 август 2013 12:19
Србин-Паштровић- Бокељ
Поштовани Ђорђе, Срби из Боке су искључиво писали ћирилицом. С обзиром да је Љубиша био политички представник свог народа у Далматинском Сабору веома је могуће да се служио и хрватском латиницом. Ипак, сва своја дјела писао је својим матерњим писмом - српском ћирилицом! Савјетујем те да читаш Стјепана М Љубишу. Приповјетке, политичке говоре, све што ти "падне под руку"... Поздрав!
Препоруке:
8
0
33 среда, 07 август 2013 13:50
Ala
@Montenegro
Ne bogami:Vatikan i Hrvati zlocinacki su pogazili ljudska prava,izvrsili genozid i etnicko ciscenje Srba,pravoslavaca.Vi ne vidite stradanja oko dva miliona Srba u hrvatskoj u poslednjem veku??!
Aenauti,podrzani turskom i Albanijom/kao satelitiva VB i SAD/ takodje srusili su 157 srednjevekovnih svetinja i proterali oko pola miliona pravoslavnih Srba@
U Montenegru, nekada srpskoj Crnoj Gori, odricu se srpskoga Njegosa i gaze gradjanska i ljudska prava Srba.
U Makedoniji/vestackoj kominternovskoj tvorevini/nemaju ni casti ni obraza da obeleze Dusanov most,srpske manastire/Lesnovo /Prilep Mrnjavcevica.Napravili su neku smejuriju od Skoplja-kic bez presedana!
A sve su ih nasi dedovi i ocevi ktvlju oslobadjali i privrede podizali!
Da plate i da vratem inace ostadose secikese i zlocinci!
Препоруке:
8
1
34 среда, 07 август 2013 18:13
Јоко србин црногорац
Опаметимо се. Богата смо земља. Све имамо - само нам треба мало труда и памети. Меће Миловци вековима. За нама је велики Његош, краљ Никола, Бокељани, сви бржани, Дурмиторци Никшићани. Не може се језик и писмо пониоштити. Још смо живи. Народ је матица, Пижурица је југословенски комуниста. Значи да га нема, колико год се трудио гда га има. Уништили су га његови и оставили да самује, па се дури и тера инат. Пижурицо и Мате или Анте - нема бише југославена, нема српскохрватског, нема комунизма. Нигде, само код тебе. Чува те Хајдин или се межусобно чувaте.
Препоруке:
4
0
35 среда, 07 август 2013 18:21
Јоко србин црногорац
Мој Монтенего, знаш ли ћирилицу? Ево мало латинице, па размисли. Шта значи латинско Divide et impera! Могу ти превес, или питај неког ученог Монтенегринија који нас је довео до таквих да нас квалификују као дични Монтенегрини. Црна ти Црна Гора и Црна ти Мајка која те Црног родила. Није те родила српка, Црне србе су звали Кара, Кара, мој Монтенегрино. Бог ти сведок и Бог те спасио!
Препоруке:
3
0
36 четвртак, 08 август 2013 02:00
Здравко
За име Бога, људи, је ли ико од вас скоро ходио Црном Гором? Неки дан сам прошао од Шћепан Поља, преко Никшића до Острога. Стекох утисак да се Штедимлија повампирио, да су Срби Црногорци постали Црвени Хрвати а да је у званичној посјети држави лично Анте Повампирени Павелић. Језа ме подузела нека. Ниђе, али ниђе ћирилична слова. Нека етно села се рекламирају на билбордима чуднијех назива типа блек роуз, вајт сатен, буди Бог с вама, браћо моја Срби Црногорци. Ниђе, Ловћена, ниђе Зете, ниђе Његоша, ниђе памети! Путеви пропали, тунели - прокопане стијене, људи убијени у појам. Ћуте, у црну земљу гледају. А опет с друге стране неки, радосни машу албанском заставом на којем орао није црн него златан. То је ваљда црногорско одличје. Бојим се да ће орао бити све мање златан а све више црн. Црно вам јутро, браћо моја,а црн и дан. Код манастира вијори се српска тробојка са немањићким орловима, бијелим, ћирилице букадар, човјек продише. Одеш, поклониш се светцу и питаш: Докле овако, јадно?
Препоруке:
6
0
37 четвртак, 08 август 2013 14:33
Laky
"Slažem se, naročito kad sam pročitao Matijine reči da ste umesto oltara postavili šank!"

Pa šta? Šank ne može da zaglupi čovjeka koliko to može oltar.
Препоруке:
0
3
38 четвртак, 08 август 2013 14:42
@montenegro
Sto ne izmislite opet neki katastrofalni zemljotres pa da vam Srbi godinama salju pomoc koju su im oduzimali od plata cak i penzija pa slali vama lenjivcima kao alimentaciju.Otkacite se,bre,vise,daleko vam lepa kuca.Niti smo sijamski blizanci niti nas je jedna majka rodila,ali bi vi kao krpelji da nam pijete krv ceo zivot.Cak i krpelj se otkaci sam kad je sit ali vama nikad dosta.Sto ne studirate na Pristinskom univerzitetu
sad kad ste priznali "drzavu Kosova",ali nema dzabe ni kod babe samo u ludoj Srbiji gde mnoga deca lezu uvece u krevet bez vecere ili nema para za lecenje bolesne dece ali ima za skolovanje "brace"milogoraca.Djavo da vas nosi nezahvalnici.Studirate u Beogradu na srpskom a vi govorite crnogorski.Da li ce vam don Milo priznati
te diplome kad ih posle dest godina studiranja donesete u vasu milogoru,ili ni ne planirate da se tamo vracate.Ej jada naseg golemog sa vama nezasitima.Ne vidim mu kraja.
Препоруке:
5
0
39 субота, 17 август 2013 07:27
@Laky
"Šank ne može da zaglupi čovjeka koliko to može oltar."
Naravno! Raspravi to sa svojim dosadnim vladikom - onim iz vremena kad ste bili "teokratska državica" (Čeda Popov, Velika Srbija)
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер