Eh,kad bih ovako baratao perom,bio bih bliži vrhu Lovćena i Njegošu.
Preporuke:
50
0
2
nedelja, 04 avgust 2013 20:06
Pohvala pameti i čojstvu!
Jasno, istinito, utemeljeno u činjenicama i moralu.
Preporuke:
66
0
3
nedelja, 04 avgust 2013 22:58
BN
Ova mafijaška garnitura nastavlja Titov put onako kako su ga naučili, samo ga još na podmukli način usavršavaju.
Preporuke:
53
5
4
ponedeljak, 05 avgust 2013 02:00
Lopta je u Srbiji
Crnogorci su "politički podvojene ličnosti". To je bolesno tj "šizofreno" stanje nacije kada ona ima problem identiteta. Priznanjem Kosova crnogorska vlast je prešla Rubikon. Zato Milo i Cane sve svoje kapacitete usmeravaju na šizofrenizaciju Srbije. Nemojte da vas iznenadi tvrdnja da su npr. Srbi u stvari Kelti...Srbija više ne može da se osloni na crnogorsku vlast i bude saučesnik u rasturanju sopstvene nacije. Potrebno se fokusirati na Srbe u Crnoj Gori. Nije Srbin ko prizna Kosovo. Crna Gora je istorijska kategorija. Crnogorci su "nula", isto kao i jugosloveni. To istorijski ne postoji. Opasno je postavljati crnogorske kadrove u Srbiji. To je mnogo gore od npr. Stros-Kana. Oni se moraju izboriti u Crnoj Gori za ideje koje navodno sprovode u Srbiji. Svaki crnogorac je "potencijalni Montenegrin". Ako im narod "ozdravi" onda možemo okrenuti ploču... Inače crnogorac sa velikim C je isto što i Hrvat sa velikim U.
Preporuke:
70
4
5
ponedeljak, 05 avgust 2013 09:31
...@ ponedeljak, 05 avgust 2013 03:00 Lopta je u Srbiji
Ne , nego je upravo obrnuto Kelti su jedno srbsko pleme!
Preporuke:
27
21
6
ponedeljak, 05 avgust 2013 16:34
risto rundo
Svako ko misli jasno, vidi da je ovo sve diktat izvana, i da oni koji to sprovode znaju šta rade: slušaju strane sile da bi im one dodijelile komadić svoga kolača. Niko od ovih koji sprovode ovu politiku, ne radi to iskreno, i zna da će sve to proći kao i svaka okupacija u prošlosti,
Naprotiv, pravi identitet, i prava osjećanja će samo ojalati pod ovim pristiskom.
Ohrabrujem one koji se protive, ali im preporučujem strpljenje, jer vrijeme i Bog rade za pravednu stvar.
Preporuke:
41
1
7
ponedeljak, 05 avgust 2013 19:17
Crnjoje
Nije mi jasna ova profesorova prica: nepismena vlast ce da nametne pismenost nepismenom narodu?
Gdje se to kroz istoriju desilo?
Nigdje!
Mogu samo da se sprdaju jedni sa drugima do jos vece nepismenosti! A onda kamenjem jedni po drugima kao u dobra stara vremena! ;o))
Mehehhe i bleeee ... Moja goro i crnja! Ojjjha! ;o))
Preporuke:
18
1
8
ponedeljak, 05 avgust 2013 19:21
Niko@lopta je u Srbiji
Tacno kazete. Crnogorci imaju konfuzan nacionalni identitet. Dopodne su bjelasi, popodne zelenasi. Moze i obrnuto. Silovanje srpskog jezika nije nazalost samo izum Montenegrina. Ne znam da li su " Gorski vijenac" i "Onamo,namo" na.pr. prevedeni zvanicno na crnogorski jezik ? Dobro pamtim kada su se pocetkom 70-tih crnogorski komunisti ( Zarkovic, Srzentic, Milatovic, Djuranovic) svojski zalozili da se porusi kapela na Lovcenu ( sastavni elemenat grba SR CG) i sagradi faraonski Mestrovicev mauzolej. Vec se je tada krenulo u bogohulnom pravcu.
Preporuke:
49
1
9
ponedeljak, 05 avgust 2013 21:25
LAZAR DRUGI
Ne bih rado bio na mestu predsednika Matice srpske,kad ne sme da pomene ćirilicu.Kad je dolazio na tu funkciju, Crnogorac Mato Pižurica, sledbenik Crnogorca Mitra Pešikana, već je bio potpisao pravopis u kome je i latinica imenovana standardnim pismom srpskog jezika.
U vreme titoizma najveći noviji Crnogorac Milovan Đilas uveo je preko Matice konkurenciju srpskoj ćirilici,ali se ona najbolje držala baš u Crnoj Gori.Ali kad se neko rastaje od Srba , kao i oni sami sa sobom, rastaju se u hrvatskoj latinici.Onda su Crnogorci smislili Srbima dva pisma u srpskom jeziku,da bi i one koji su se opredelili za latinicu mogli držati za Srbe.
Crnogorci su dobro raspoređeni u Srbiji,i misle za Srbe. Oni su za Srbe kao Slovenija za bivšu Jugoslaviju, ili kao Jevreji za ceo svet.
U Ustavu Srbije se uz srpski jezik pominje ćirilica, kao što se u hrvatskom ustavu uz hrvatski jezik spominje latinica, da bi se znalo koje je srpsko pismo.Ali predsednik Matice ne smatra ćirilicu za nešto srpsko.
Preporuke:
23
4
10
ponedeljak, 05 avgust 2013 22:42
perkins
Zbirku Pustinjak cetinski, potpisanu sa „Vladika crnogorski Petar Petrović” i objavljenu 1834. godine, autor je posvetio SRBSKOM rodu, i ova kratka posveta najbolje govori o Njegoševom odnosu prema Srpstvu i mestu pesnika i Crne Gore u njemu!
Srbin srpskom rodu svome
ovo djelce posvećuje.
njegovo je sitno cv'jeće
po livadi pravoj Srpstva
i uzraslo i pobrato
i u v'jenac rodu dato.
Preporuke:
24
0
11
ponedeljak, 05 avgust 2013 22:46
Mile
Srpsko ime je ukaljano ratovima i osvajanjima svi ga se nastoje odreći.
Preporuke:
2
49
12
utorak, 06 avgust 2013 06:36
ĐORĐE
Nekad je Matica srpska uistinu bila srpska,dolaskom na vlast komunista bila je srpskohrvatska , a danas je vojvođanerska.Ona je svojim pravopisom potpisala smrtnu presudu ćirilici, tako što je i hrvatsku latinicu imenovala srpskim pismom.Time je dato "naučno" pokriće za isterivanje i ono malo ćirilice iz srpskog jezika i srpske pameti.Sada vojvođanerska vlast zajedno sa srpskohrvatskom Maticom može da gradi vojvođanerski identitet u hrvatskoj latinici, jer je Pižurica napisao i potpisao u pravopisu da je ta latinica ostatak iz srpskohrvatskog jezičkog zajedništva. I ,evo ga dičnog predsednika srpskohrvatske Matice, koji ne govori o okupaciji srpskog jezika hrvatskom latinicom,a hteo bi da u Crnoj Gori brani srpsko ime jezika bez spominjanja ćirilice.E neće moći predsedniče, jer kad se napravi prelomna izdaja srpskog, onda kasnije sve ide samo od sebe.SAD više ne mora da priteže!
Preporuke:
11
6
13
utorak, 06 avgust 2013 08:30
@Djordje
Matica srpska nikada nije bila srpskohrvatska a još manje vojvodjanerska. Odbrana ćirilice je samo jedan,doduše značajan, ali ne presudni deo očuvanja srpskog nacionalnog bića i identiteta. Zato- ne potpaljuj vatru tamo gde za to nema osnova. Tvoje razmišljanje zapravo šteti srpskim nacionalonim interesima.
Preporuke:
17
3
14
utorak, 06 avgust 2013 09:15
Montenegro
Nema više vaše hegemonije niti vaše čizme da gazi po svemu crnogorskom!!Nema!!
Preporuke:
3
47
15
utorak, 06 avgust 2013 10:50
@ Montenegro
Ali zato kod nas još ima vaših ...., koji, srećom, sve brže "izlaze iz mode".
Preporuke:
23
0
16
utorak, 06 avgust 2013 10:56
Barjaktarović Boško
Moje lično mišljenje je da je došlo do velike borbe protiv srpstva ali tako da mu se prvo polome krila. Objasniću zašto- Niko nema bolju azbuku na svetu od nas, niko nema istoriju lepšu i hrabriju od srpske, niko bolje pesnike i heroje, niko lepšu zemlju itd,itd,itd. Krila srpstva bila su široka i svestrana: Crna gora, republika srpska, Vojvodina, Šumadija, itd,itd. Dušmani to seku na veoma perfidan način. Što ne uspeju ratovima uspeju podmićivanjima, specijalnim ratom i ko zna još kako. Trajaće to još podosta ali staće i shvatiće narod u Crnoj gori da je najmanje crnogoraca tamo a da nas je ovamo mnogo više. Shvatiće oni da nisu nikakvi montenegrini već SRBI PRE SVEGA. Ja sam unazad dvadeset kolena čistokrvnio crnogorac ali sam pre svega Srbin i u tom duhu vaspitavam i svoju decu i unučad. Posebno me raduje što je bratstvo kojemu pripadam 97 posto moga mišljenja i ponosim se njima, takvima, divnima jer stadosmo pod istu kapu sa
Preporuke:
20
2
17
utorak, 06 avgust 2013 11:16
@montenegro
A sto vi milogorci ne gazite po svojoj lijepoj milogori nego ste veciti studenti ili direktori ili cak ministri?I to sve u vama mrskom Beogradu,u komezivite a sanjate vasu milogoru.Ja kad nekog ne volim sklanjam se od njega sto dalje mogu da me ne iritira sama njegova pojava i nista od njega ne bih ni trazila ni uzela nizasta na svetu.A vi ljige ljigave nemate ni obraza ni ponosa da od nas,Srba koje ne volite i to nam neskriveno dajete naznanje,koristite sto god se moze.A onim bedama koje kod vas letuju samo sto vazduh koji udisu ne naplacujete.Nije mi ih zao,kao sto mi nije zao ni onih koje vasi huligani tamo premlacuju ili cak ubijaju.Uvek to prokomentarisem Ovako:Kog si oca trazio tamo?Sta si trazio to si i nasao!Pored svih drugih mesta za letovanje ko izabere vasu lijepu milogoru neka trpi ponizenja i batine nije mi ga zao.Dobio je sta je trazio.Drugi put nek upotrebimozak ako ga ima.
Preporuke:
19
1
18
utorak, 06 avgust 2013 12:05
@ Montenegro
Činjenica je da niste mnogo zadužili srpski narod, naročito u komunizmu, kao što je činjenica da je vaše glavno sredstvo za život visoko mišljenje o samima sebi; samo što već poodavno nema mnogo onih koji vam veruju, a posle skandaloznog priznavanja nezavisnosti Kosova sumnjam da još neko normalan uopšte ima bilo kakvih iluzija o vama. Nama, opet, ne služi na čast što dopuštamo da nam se montenegrini vrzmaju svuda, i po najvišim položajima.
Preporuke:
16
0
19
utorak, 06 avgust 2013 12:47
Montenegro
Napokon smo se riješili vaših okova.
Živjela Crna Gora!
SPC nema šta tražiti na prostoru Crne Gore.
Preporuke:
2
36
20
utorak, 06 avgust 2013 14:11
Starac Milija
utorak, 06 avgust 2013 13:47
Montenegro, Da ti nije neki rod onaj Maksim sto je lupao po diviziji?
Da nisam siguran da imas malo znanje preporuciuo bih ti ljekara.
Preporuke:
18
1
21
utorak, 06 avgust 2013 14:37
@ Montenegro
Slažem se, naročito kad sam pročitao Matijine reči da ste umesto oltara postavili šank!
Preporuke:
15
0
22
utorak, 06 avgust 2013 15:13
Ispod Orlovog krsa
A Mikailo (Mihailo) sa par istomiljenika koji mu strazu cuvahu, obu novu odezdu i prisutnima rece:-Neka sam vam srecan.Bog me poslao da vam budem duhovni vladar. Iz mase okupljenih (7-8 antihristove vojske) u isti mah uzviknu: =Vaistinu,gospodare,dobro nam dosa...
Pa nbista manje,no se zalecese te poljubise ruku onom sto cekase.
Tu se mikan bjese pripremio,te odrza i slovo. brica je slusao sa zadovoljstvom i u ondasnji crnogorski kulturni glasnik izjavis radoscu (i osta ziv) da je C.Gora dobila gospodara.
Kakav gospodar da ga onakog nebi ni ovcama za cobanina poslao.
Sad ono pali poseban badnjak,ono se klanja i moli za nekog...i DA NESRECA BUDE VECA,IMA OKo 300 ZALUTALIH DUSA KOJI GA SLEDE.
Bog neka je u pomoc C.Gori koja je nekada bila junacka....Da budem iskren,na onakvu "mjesinu grijeha" bi se obrukao svaki koji bi krenuo.A kako ga podnositi,samo je jos to pitanje.
Preporuke:
9
0
23
utorak, 06 avgust 2013 16:06
Amfilohijev pomocnik za medjunarodnu politiku medju " svojtom" i dunjalukom
@Ispod Orlovog krsa E,neka si mu reka,ka da si zna da je ona satvar,pogan od pogani. Isti je ko Noso-Kili-barda,jos zeru,pa ka brica iz PiperaA Mikaile,ono uzeglo stvorenje sto se ni Boga ne plasi i ljudi ne stidi,ono se uzdiljcilo,pa bi da sudi. A ni onu kamilavku nebi mu glava drzala da nije onog drenovaka,te ga umjesto zezla nosi.
E,kakva mu je vojska silna,da bi mu moga ona sablja od Vuka (ovog ili onog) Brankovica pozavideti.
Ako me nateraju te jos jednom obujem cizme,bice zute krvi do kioljena. Nagnacu ih prvo da mi hramove ociste od gubave duse,pa onda ,za srecan put,nogu desnu od srca,da ne potrefe puta na kome su mislili izici...
Tu vrstu,treba odluciti od obicna naroda i prstom je ukazivat djeci sto ce senkluk s njima znati cinjeti...
Mikailu,treba dati popare,da mi se vise ne mijesa u sudove crkvene,a s njim i onom brici,sto ga Marko darinkin isijece u komate...Masala..
Preporuke:
2
0
24
utorak, 06 avgust 2013 16:17
Ko sisa Mikaila?(Berberin podgoricki ni to ne zna?)
Mikaile je srocio i Velji crkveni kalendar za prostu 2013.,prosto mu ne bilo.
Djeda su mu zvali "Mrci puska" jer pobjeze sa grahovske bitke.......
On je junacina,jemcim.Uvek stigne prvi i najvise pojede mrsa za trpezom.A OPET TANAK U GLAVU,jos tanji u pamet.
Ka tica.zato ga zovu ticoglavo.
Preporuke:
7
0
25
utorak, 06 avgust 2013 16:21
Bob
@Lopta je u Srbiji:
Ne samo Kelti, ovde je neko tvrdio da Srbi samo 15% Sloveni, pa još sa ponosom licitirao koliko smo Vlasi ili Iliri ili štatijaznam... Kao da mu to služi na ponos, a zaboravlja da takvu strategiju sprovode npr. bošnjaci ili hrvati.
Na žalost ovde ima nekih koji su toliko glupi da čak tvrde da smo više turci od turaka. Ponos turskog sluge. I oni što paradiraju se ponose...
Preporuke:
10
0
26
utorak, 06 avgust 2013 16:51
Djurdjevica Tara
Mikailo ,Noso i Berberin su "tri kape a jedna glava sa dva stapa. Noso,jedini nema stap,jer se postapa sa onim sto mu udijeli don Milo....
Preporuke:
4
0
27
utorak, 06 avgust 2013 18:32
ĐORĐE
@ ĐORĐE
Pa kad si mi tako pametan pisao hrvatskom latinicom, možeš li mi reći šta je to identitetski važnije od vere pravoslavne, srpskog jezika i ćirilice. I da te podučim : Krfskom deklaracijom je bila predviđena ravnopravnost u budućoj zajedničkoj državi upravo onim elementima koje ti pobrojah.
A što ne uzmemo više pisama od dva u istom svom jeziku, i što niko drugi na svetu nema dva pisma u svom jeziku, koja se međusobno isključuju.
Latinica je bila "ravnopravna" sa ćirilicom dok je u komunizmu bio srpskohrvatski jezik. Pa sam nešto mislio da je Matica srpskohrvatska zato što je sačinila pravopis sa dva standardna pisma srpskog jezika.Napisao vaš Crnogorac Mato da je ta latinica ostatak iz srpskohrvatskog jezičkog zajedništva.
Preporuke:
1
0
28
utorak, 06 avgust 2013 18:41
Crnjoje ;o))
Ovako je beśedio Miśo
Miśo pođekad šćaše beśediti o nekijem śećanjima iz đetinjstva i o tome kako šćaše odbačiti svoj veleljepni pośed, inače nije imao pośedovni list, jer ga je śenjalo da će se negđe drugđe zauvar ućešit od toga đečjeg śećanja, zbog kojeg šćaše biti po vas dan śetan i neućešan.
Njegov biźo iźede śekutićem koźu nogu, a ona mu rogom iśeče źenicu. Bđa (imperfekat glagola bdjeti) nad njima dok se nijesu ubažđeli. Tijeh muka paśijeh i koźijeh śećao se đe gođ bi odśeo. Posta preośetljiv, ośetno đetinjast, no kako bješe dośetljiv, śeti se da pośeti śevernog mu vrljookog i bastadurnog suśeda Źaja, orjeđeg, prośečnog ćešitelja, i njegovu ženturaču - ženturinu Źanu koja ga je pođekad mrźela, i da onđe preśedi vas poneđeljak. Śede u svoj dvośed, źato (hipokoristik od zlato) svoje, pa pravo na suśedni zemljopośed."
[Pravopis crnogorskoga jezika iz 2010.]
I sad ce oni ovakvi nama da "okupiraju" pamet???
Preporuke:
9
0
29
utorak, 06 avgust 2013 20:31
Srbin-Paštrović- Bokelj
Poštovani gospodine Staniću, Stjepan M Ljubiša je Crnogorac isto koliko je Ruđer Bošković Hrvat! Čovjek je živio i umro kao Srbin iz Boke i nikada se nije poistovjećivao sa Crnogorcima. Nadam se da Vam se ovakvi "kiksevi" neće ponavljati... Ostatak teksta je vrlo dobar.
Preporuke:
8
0
30
sreda, 07 avgust 2013 05:49
ĐORĐE
Srbin-Paštrović-Bokelj
A kojim pismom je pisao Srbin iz Bokelja? Da li je i onda i hrvatska latinica bila srpsko pismo,ili je ona to postala u titoizmu upornim zalaganjem Matice srpske ( Mitra Pešikana i Mate Pižurice). A 2010.g. potpisao je Mato smrtnu presudu ćirilici, kad je u pravopisu napisano ( prvi put u istoriji)da je i latinica standardno pismo srpskog jezika.To je strašna podvala narodu, jer dva pisma ne mogu opstati u jednom jeziku.To je pokazala titova ravnopravnost pisama koja je istrebila srpsko nacionalno pismo.
I Stanić se usudio da piše o okupaciji pameti. Ona postoji, ali je ovo samo epilog okupacije srpskog jezika hrvatskom latinicom.
Preporuke:
2
2
31
sreda, 07 avgust 2013 09:17
Montenegro
Zatrovali ste odnose sa Hrvatima!
Zatrovali ste odnose sa Bosancima!
Zatrovali ste odnose sa Crnogorcima!
Zatrovali ste odnose sa Albancima!
Zatrovali ste odnose sa Makedoncima!
Zatrovali ste.......sa kim više ne!
Jeli problem sa svim pobrojanima državama i narodima ili je ipak problem samo sa trovačem?
Preporuke:
2
18
32
sreda, 07 avgust 2013 11:19
Srbin-Paštrović- Bokelj
Poštovani Đorđe, Srbi iz Boke su isključivo pisali ćirilicom. S obzirom da je Ljubiša bio politički predstavnik svog naroda u Dalmatinskom Saboru veoma je moguće da se služio i hrvatskom latinicom. Ipak, sva svoja djela pisao je svojim maternjim pismom - srpskom ćirilicom! Savjetujem te da čitaš Stjepana M Ljubišu. Pripovjetke, političke govore, sve što ti "padne pod ruku"... Pozdrav!
Preporuke:
8
0
33
sreda, 07 avgust 2013 12:50
Ala
@Montenegro
Ne bogami:Vatikan i Hrvati zlocinacki su pogazili ljudska prava,izvrsili genozid i etnicko ciscenje Srba,pravoslavaca.Vi ne vidite stradanja oko dva miliona Srba u hrvatskoj u poslednjem veku??!
Aenauti,podrzani turskom i Albanijom/kao satelitiva VB i SAD/ takodje srusili su 157 srednjevekovnih svetinja i proterali oko pola miliona pravoslavnih Srba@
U Montenegru, nekada srpskoj Crnoj Gori, odricu se srpskoga Njegosa i gaze gradjanska i ljudska prava Srba.
U Makedoniji/vestackoj kominternovskoj tvorevini/nemaju ni casti ni obraza da obeleze Dusanov most,srpske manastire/Lesnovo /Prilep Mrnjavcevica.Napravili su neku smejuriju od Skoplja-kic bez presedana!
A sve su ih nasi dedovi i ocevi ktvlju oslobadjali i privrede podizali!
Da plate i da vratem inace ostadose secikese i zlocinci!
Preporuke:
8
1
34
sreda, 07 avgust 2013 17:13
Joko srbin crnogorac
Opametimo se. Bogata smo zemlja. Sve imamo - samo nam treba malo truda i pameti. Meće Milovci vekovima. Za nama je veliki Njegoš, kralj Nikola, Bokeljani, svi bržani, Durmitorci Nikšićani. Ne može se jezik i pismo ponioštiti. Još smo živi. Narod je matica, Pižurica je jugoslovenski komunista. Znači da ga nema, koliko god se trudio gda ga ima. Uništili su ga njegovi i ostavili da samuje, pa se duri i tera inat. Pižurico i Mate ili Ante - nema biše jugoslavena, nema srpskohrvatskog, nema komunizma. Nigde, samo kod tebe. Čuva te Hajdin ili se mežusobno čuvate.
Preporuke:
4
0
35
sreda, 07 avgust 2013 17:21
Joko srbin crnogorac
Moj Montenego, znaš li ćirilicu? Evo malo latinice, pa razmisli. Šta znači latinsko Divide et impera! Mogu ti preves, ili pitaj nekog učenog Montenegrinija koji nas je doveo do takvih da nas kvalifikuju kao dični Montenegrini. Crna ti Crna Gora i Crna ti Majka koja te Crnog rodila. Nije te rodila srpka, Crne srbe su zvali Kara, Kara, moj Montenegrino. Bog ti svedok i Bog te spasio!
Preporuke:
3
0
36
četvrtak, 08 avgust 2013 01:00
Zdravko
Za ime Boga, ljudi, je li iko od vas skoro hodio Crnom Gorom? Neki dan sam prošao od Šćepan Polja, preko Nikšića do Ostroga. Stekoh utisak da se Štedimlija povampirio, da su Srbi Crnogorci postali Crveni Hrvati a da je u zvaničnoj posjeti državi lično Ante Povampireni Pavelić. Jeza me poduzela neka. Niđe, ali niđe ćirilična slova. Neka etno sela se reklamiraju na bilbordima čudnijeh naziva tipa blek rouz, vajt saten, budi Bog s vama, braćo moja Srbi Crnogorci. Niđe, Lovćena, niđe Zete, niđe Njegoša, niđe pameti! Putevi propali, tuneli - prokopane stijene, ljudi ubijeni u pojam. Ćute, u crnu zemlju gledaju. A opet s druge strane neki, radosni mašu albanskom zastavom na kojem orao nije crn nego zlatan. To je valjda crnogorsko odličje. Bojim se da će orao biti sve manje zlatan a sve više crn. Crno vam jutro, braćo moja,a crn i dan. Kod manastira vijori se srpska trobojka sa nemanjićkim orlovima, bijelim, ćirilice bukadar, čovjek prodiše. Odeš, pokloniš se svetcu i pitaš: Dokle ovako, jadno?
Preporuke:
6
0
37
četvrtak, 08 avgust 2013 13:33
Laky
"Slažem se, naročito kad sam pročitao Matijine reči da ste umesto oltara postavili šank!"
Pa šta? Šank ne može da zaglupi čovjeka koliko to može oltar.
Preporuke:
0
3
38
četvrtak, 08 avgust 2013 13:42
@montenegro
Sto ne izmislite opet neki katastrofalni zemljotres pa da vam Srbi godinama salju pomoc koju su im oduzimali od plata cak i penzija pa slali vama lenjivcima kao alimentaciju.Otkacite se,bre,vise,daleko vam lepa kuca.Niti smo sijamski blizanci niti nas je jedna majka rodila,ali bi vi kao krpelji da nam pijete krv ceo zivot.Cak i krpelj se otkaci sam kad je sit ali vama nikad dosta.Sto ne studirate na Pristinskom univerzitetu
sad kad ste priznali "drzavu Kosova",ali nema dzabe ni kod babe samo u ludoj Srbiji gde mnoga deca lezu uvece u krevet bez vecere ili nema para za lecenje bolesne dece ali ima za skolovanje "brace"milogoraca.Djavo da vas nosi nezahvalnici.Studirate u Beogradu na srpskom a vi govorite crnogorski.Da li ce vam don Milo priznati
te diplome kad ih posle dest godina studiranja donesete u vasu milogoru,ili ni ne planirate da se tamo vracate.Ej jada naseg golemog sa vama nezasitima.Ne vidim mu kraja.
Preporuke:
5
0
39
subota, 17 avgust 2013 06:27
@Laky
"Šank ne može da zaglupi čovjeka koliko to može oltar."
Naravno! Raspravi to sa svojim dosadnim vladikom - onim iz vremena kad ste bili "teokratska državica" (Čeda Popov, Velika Srbija)
Naprotiv, pravi identitet, i prava osjećanja će samo ojalati pod ovim pristiskom.
Ohrabrujem one koji se protive, ali im preporučujem strpljenje, jer vrijeme i Bog rade za pravednu stvar.
Gdje se to kroz istoriju desilo?
Nigdje!
Mogu samo da se sprdaju jedni sa drugima do jos vece nepismenosti! A onda kamenjem jedni po drugima kao u dobra stara vremena! ;o))
Mehehhe i bleeee ... Moja goro i crnja! Ojjjha! ;o))
U vreme titoizma najveći noviji Crnogorac Milovan Đilas uveo je preko Matice konkurenciju srpskoj ćirilici,ali se ona najbolje držala baš u Crnoj Gori.Ali kad se neko rastaje od Srba , kao i oni sami sa sobom, rastaju se u hrvatskoj latinici.Onda su Crnogorci smislili Srbima dva pisma u srpskom jeziku,da bi i one koji su se opredelili za latinicu mogli držati za Srbe.
Crnogorci su dobro raspoređeni u Srbiji,i misle za Srbe. Oni su za Srbe kao Slovenija za bivšu Jugoslaviju, ili kao Jevreji za ceo svet.
U Ustavu Srbije se uz srpski jezik pominje ćirilica, kao što se u hrvatskom ustavu uz hrvatski jezik spominje latinica, da bi se znalo koje je srpsko pismo.Ali predsednik Matice ne smatra ćirilicu za nešto srpsko.
Srbin srpskom rodu svome
ovo djelce posvećuje.
njegovo je sitno cv'jeće
po livadi pravoj Srpstva
i uzraslo i pobrato
i u v'jenac rodu dato.
Živjela Crna Gora!
SPC nema šta tražiti na prostoru Crne Gore.
Montenegro, Da ti nije neki rod onaj Maksim sto je lupao po diviziji?
Da nisam siguran da imas malo znanje preporuciuo bih ti ljekara.
Pa nbista manje,no se zalecese te poljubise ruku onom sto cekase.
Tu se mikan bjese pripremio,te odrza i slovo. brica je slusao sa zadovoljstvom i u ondasnji crnogorski kulturni glasnik izjavis radoscu (i osta ziv) da je C.Gora dobila gospodara.
Kakav gospodar da ga onakog nebi ni ovcama za cobanina poslao.
Sad ono pali poseban badnjak,ono se klanja i moli za nekog...i DA NESRECA BUDE VECA,IMA OKo 300 ZALUTALIH DUSA KOJI GA SLEDE.
Bog neka je u pomoc C.Gori koja je nekada bila junacka....Da budem iskren,na onakvu "mjesinu grijeha" bi se obrukao svaki koji bi krenuo.A kako ga podnositi,samo je jos to pitanje.
E,kakva mu je vojska silna,da bi mu moga ona sablja od Vuka (ovog ili onog) Brankovica pozavideti.
Ako me nateraju te jos jednom obujem cizme,bice zute krvi do kioljena. Nagnacu ih prvo da mi hramove ociste od gubave duse,pa onda ,za srecan put,nogu desnu od srca,da ne potrefe puta na kome su mislili izici...
Tu vrstu,treba odluciti od obicna naroda i prstom je ukazivat djeci sto ce senkluk s njima znati cinjeti...
Mikailu,treba dati popare,da mi se vise ne mijesa u sudove crkvene,a s njim i onom brici,sto ga Marko darinkin isijece u komate...Masala..
Djeda su mu zvali "Mrci puska" jer pobjeze sa grahovske bitke.......
On je junacina,jemcim.Uvek stigne prvi i najvise pojede mrsa za trpezom.A OPET TANAK U GLAVU,jos tanji u pamet.
Ka tica.zato ga zovu ticoglavo.
Ne samo Kelti, ovde je neko tvrdio da Srbi samo 15% Sloveni, pa još sa ponosom licitirao koliko smo Vlasi ili Iliri ili štatijaznam... Kao da mu to služi na ponos, a zaboravlja da takvu strategiju sprovode npr. bošnjaci ili hrvati.
Na žalost ovde ima nekih koji su toliko glupi da čak tvrde da smo više turci od turaka. Ponos turskog sluge. I oni što paradiraju se ponose...
Pa kad si mi tako pametan pisao hrvatskom latinicom, možeš li mi reći šta je to identitetski važnije od vere pravoslavne, srpskog jezika i ćirilice. I da te podučim : Krfskom deklaracijom je bila predviđena ravnopravnost u budućoj zajedničkoj državi upravo onim elementima koje ti pobrojah.
A što ne uzmemo više pisama od dva u istom svom jeziku, i što niko drugi na svetu nema dva pisma u svom jeziku, koja se međusobno isključuju.
Latinica je bila "ravnopravna" sa ćirilicom dok je u komunizmu bio srpskohrvatski jezik. Pa sam nešto mislio da je Matica srpskohrvatska zato što je sačinila pravopis sa dva standardna pisma srpskog jezika.Napisao vaš Crnogorac Mato da je ta latinica ostatak iz srpskohrvatskog jezičkog zajedništva.
Miśo pođekad šćaše beśediti o nekijem śećanjima iz đetinjstva i o tome kako šćaše odbačiti svoj veleljepni pośed, inače nije imao pośedovni list, jer ga je śenjalo da će se negđe drugđe zauvar ućešit od toga đečjeg śećanja, zbog kojeg šćaše biti po vas dan śetan i neućešan.
Njegov biźo iźede śekutićem koźu nogu, a ona mu rogom iśeče źenicu. Bđa (imperfekat glagola bdjeti) nad njima dok se nijesu ubažđeli. Tijeh muka paśijeh i koźijeh śećao se đe gođ bi odśeo. Posta preośetljiv, ośetno đetinjast, no kako bješe dośetljiv, śeti se da pośeti śevernog mu vrljookog i bastadurnog suśeda Źaja, orjeđeg, prośečnog ćešitelja, i njegovu ženturaču - ženturinu Źanu koja ga je pođekad mrźela, i da onđe preśedi vas poneđeljak. Śede u svoj dvośed, źato (hipokoristik od zlato) svoje, pa pravo na suśedni zemljopośed."
[Pravopis crnogorskoga jezika iz 2010.]
I sad ce oni ovakvi nama da "okupiraju" pamet???
A kojim pismom je pisao Srbin iz Bokelja? Da li je i onda i hrvatska latinica bila srpsko pismo,ili je ona to postala u titoizmu upornim zalaganjem Matice srpske ( Mitra Pešikana i Mate Pižurice). A 2010.g. potpisao je Mato smrtnu presudu ćirilici, kad je u pravopisu napisano ( prvi put u istoriji)da je i latinica standardno pismo srpskog jezika.To je strašna podvala narodu, jer dva pisma ne mogu opstati u jednom jeziku.To je pokazala titova ravnopravnost pisama koja je istrebila srpsko nacionalno pismo.
I Stanić se usudio da piše o okupaciji pameti. Ona postoji, ali je ovo samo epilog okupacije srpskog jezika hrvatskom latinicom.
Zatrovali ste odnose sa Bosancima!
Zatrovali ste odnose sa Crnogorcima!
Zatrovali ste odnose sa Albancima!
Zatrovali ste odnose sa Makedoncima!
Zatrovali ste.......sa kim više ne!
Jeli problem sa svim pobrojanima državama i narodima ili je ipak problem samo sa trovačem?
Ne bogami:Vatikan i Hrvati zlocinacki su pogazili ljudska prava,izvrsili genozid i etnicko ciscenje Srba,pravoslavaca.Vi ne vidite stradanja oko dva miliona Srba u hrvatskoj u poslednjem veku??!
Aenauti,podrzani turskom i Albanijom/kao satelitiva VB i SAD/ takodje srusili su 157 srednjevekovnih svetinja i proterali oko pola miliona pravoslavnih Srba@
U Montenegru, nekada srpskoj Crnoj Gori, odricu se srpskoga Njegosa i gaze gradjanska i ljudska prava Srba.
U Makedoniji/vestackoj kominternovskoj tvorevini/nemaju ni casti ni obraza da obeleze Dusanov most,srpske manastire/Lesnovo /Prilep Mrnjavcevica.Napravili su neku smejuriju od Skoplja-kic bez presedana!
A sve su ih nasi dedovi i ocevi ktvlju oslobadjali i privrede podizali!
Da plate i da vratem inace ostadose secikese i zlocinci!
Pa šta? Šank ne može da zaglupi čovjeka koliko to može oltar.
sad kad ste priznali "drzavu Kosova",ali nema dzabe ni kod babe samo u ludoj Srbiji gde mnoga deca lezu uvece u krevet bez vecere ili nema para za lecenje bolesne dece ali ima za skolovanje "brace"milogoraca.Djavo da vas nosi nezahvalnici.Studirate u Beogradu na srpskom a vi govorite crnogorski.Da li ce vam don Milo priznati
te diplome kad ih posle dest godina studiranja donesete u vasu milogoru,ili ni ne planirate da se tamo vracate.Ej jada naseg golemog sa vama nezasitima.Ne vidim mu kraja.
Naravno! Raspravi to sa svojim dosadnim vladikom - onim iz vremena kad ste bili "teokratska državica" (Čeda Popov, Velika Srbija)