уторак, 16. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Хомосексуализација психоанализе

Kоментари (49) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 22 септембар 2013 11:41
Дринко Кончаревић
У целој овој причи, издвајам два временска тренутка. Време древне Грчке коју карактеришу ратови и једно племе у Непалу које није ратовало. Да би обезбедили "радну снагу" за ратове, у древној Грчкој,одвајали су младиће старости од 7-ме до 17-сте године и држали их у интренатима. Деца оба пола, од 7-ме до 17-сте године, негде у Непалу, ноћивала су у једној великој хали. Дечаци у древној Грчкој, спавали су наги, вежбали фискултуру и борбене вештине, наги. Били су одвојени, изоловани од жена. Деца у Непалу, имала су нормалне сексуалне односе, пазећи на крвно средство. Дечаци у грчким Интернатима у току пубертета имали су једни друге. После навршених 17 година, деца из Непала су склапали бракове. Предбрачно искуство им није било битно. Код грка, дечаци су углавном одлазили у ратове. Гинули су. Жене су усмераване једна на другу, тако да нису патиле за мушкарцима. У војним анализама, уочено је да је и дан данас лакше послати хомосексуалца у рат него породичног човека. Зато се прави прајд ...
Препоруке:
99
9
2 недеља, 22 септембар 2013 12:06
Marko Gay
Od kad sam poceo da vedrim i oblacim, u nerazvijenim zemljama homoseksualci imaju vise samosvesti, borbenosti i nade. A u razvijenim zemljama, pojavio se medu pederima osecaj neverovatne lakoce i blagostanja. Cega?Postoje nazalost neke stvari koje vam ne mogu recima docarati, delovi iskustva koje ste propustili, cak i razvojne faze koje ste preskocili.
Препоруке:
2
76
3 недеља, 22 септембар 2013 12:19
Ubiti muškost
Dr. Jovo Toševski kaže da žena ima jedan bazični seksualni nagon: biovlast. A muškarac dva: seksualno spajanje i zaštitništvo. Feministkinje nastoje da oduzmu muškarcu bazičnu ulogu i da zaštitništvo ugrade u sistem. Ironija je da taj sistem po njima treba da štiti baš od muškarca. Severni narodi zbog klimatskih uslova lakše podpadaju pod biovlast žene. Ženski konformizam i neskromnost su indirektni uzrok mnogih ratova i stradanja pa i mafijaškog ponašanja. Muškarac uglavnom sve radi zbog žene. Njemu je dobra i pećina... Feminizam je nedostatak atributa u ostvarivanju biovlasti. Postoje "provaljeni ženski metodi",ali evolucija je u toku. Tome nema kraja. Muškarac ima bolje psihomotorne osobine ali žena je emotivno inteligentnija i jača. Muškarac mora ispoljavati zdravu muškost bez obzira na zakon. U nedostatku muškosti svi pate. Seksualne slobode su garantovane. Priroda reguliše a ne zakon.
Препоруке:
103
3
4 недеља, 22 септембар 2013 12:22
Бранислав Г. Ромчевић
И Фројд и сви у тексту побројани јесу најобичнији шарлатанини
Препоруке:
105
12
5 недеља, 22 септембар 2013 12:22
Ala
Ako Klinton tvrdi da je Hilari biseksualna, a znamo da je proteziraju mocni naftaski,vojni i homoseksualni lobiji,ne cudi otkuda toliko ispiranje svesti i nametanje "Parade ponosa?!!".
Ocigledno je i da su istrazivanja koja govore u prilog "ponosu" takodje iz istih lobija.
Ti vajni lobisti/iliti naucnici/ ne daju odgovor da li je incest kada osoba zenskog pola iz blize familije seksualno ugrozava devojcice??!
Ili, ako u braku dva homoseksualca jedan trpi ponizenja,batine,vredjanja od svog partnera-da li je i to nasilje i ko cew da odbrani ljudska prava "slabije polovine".
Sve to, samo je skretanje s glavnih zivotnih tema:zdravlja,ishrane,posla,skolovanja....
Препоруке:
95
0
6 недеља, 22 септембар 2013 12:48
Србин Обични
За почетак да кренемо од онога што је природа сама регулисала, а то је да је 96-97% популације, дакле мушкараца и жена - хетеросексуално. То је животна истина, то није случајност, то је резулата природних закона којима се обезбеђује продужење сваке врсте па и људског рода. У супротном не би нас ни било.

Има наравно и један мали број оних код којих је мајка природа погријешила направивши од њих и мушко и женско, односно неку мјешавину. Ипак свједоци смо да и у таквим случајевима ти људи желе да промјене пол, дакле да и сами постану хетеросексуални, било као мушкарци било као жене. Читамо свакодневно о таквим операцијама и сличним медицинским захватима.

Апсолутно се слажем да је највећи број оних који су развијали теореме о хомосексуализму као неком пост-избору сексуалности, уствари покушао да нађе оправдање за сопствену девијацију. Оно што данас раде је да ту девијацију натуре огромној већини као сасвим "природну".
Препоруке:
108
2
7 недеља, 22 септембар 2013 12:52
Feminizacija društvenih normi
Atraktivna sekretarica dođe na posao u miniću bez brusa. Cilj je zavesti i vladati licima oko sebe. "Šta buljiš?" je pitanje upućeno nepoželjnom plenu. Ne samo da ne sme da dira (što je normalno) već ne sme ni da gleda. Kad se vrati kući uzgred kaže mužu da su svi buljili... Da primi k znanju šta ima i podstakne njegovu ljubomoru i zaštitništvo. Da je štiti od muškaraca koje ona sama mami??? Ko je tu žrtva manipulacije? Ko je seksualno uznemiravan? Kako golotinja utiče na produktivnost na poslu? Treba li normirati oblačenje zaposlenih? Kolika je zloupotreba žena u reklamne svrhe? Zašto na salonima automobila idemo da vidimo ... Gde je granica normalnog ponašanja? Ko je postavlja? Da se feministkinje pitaju nosili bi konjske vizire... Živele seksualne slobode? Dole politizacija!
Препоруке:
99
1
8 недеља, 22 септембар 2013 12:52
Agaton
Homoseksualnost je bolest i tacka. Te osobe treba leciti da bi nam drustvo ostalo zdravo.
Препоруке:
116
8
9 недеља, 22 септембар 2013 13:05
Džordž Orvel
Eno nam na RTS sumnjivi likovi sa sumnjivim kvalifikacijama i još sumnjivijim namerama tumače Orvela svake nedelje. Ispiraju mozak? Šta li?
Препоруке:
94
0
10 недеља, 22 септембар 2013 13:05
Ekstremista
Psihoanaliza je odavno prevazidjena teorija, ogranicena vremenski i klasno - produkt je stanja sa kraja XIX i pocetka XX veka, u srednje visim slojevima dekadentnog Beca. Malo ste pojednostavili prikaz nadgradnje ove teorije u modernom dobu, mada je dobro primecena tendencija "naucne" projekcije i racionalizacije unutrasnjih konflikata vecine pomenutih autora. G. Jerotic je analticar, "jungijanac", tako da koncept arhetipova anima i animus, zenski princip kod muskarca i muski princip kod zene, nije iskljucivo vezan za seksualnu orijentaciju. Molim, bez licnog primera, sve je to samo buka i bes.
Препоруке:
95
2
11 недеља, 22 септембар 2013 13:15
Драгољуб Збиљић
Повезао бих ову тему с актуелним парадирањима хомосксуализма у Србији. Рекао бих ово. У Србији и међу Србима, колико углавном сви знамо, никада није било проблема с "феминизораним мушкарцима" и с "мушкобањастим женама". Први су то и међи Србима били одувек они који су имали "префињен женски глас" и "увијали" своје задњице пред мушјарцима. И то Србима никада није сметало, осим што су се понекада људи с том појавом добронамерно шалили. Али никоме никада није падало на памет да те људе грди или, далеко било, да их физички напада. Напротив, Срби су били благонаклони према њима у разумевању. Жена које су "халапљиво" гледало друге жене ређи је нбио случај, али је и тога увек било.
Препоруке:
82
0
12 недеља, 22 септембар 2013 13:16
kaca
Da je biseksualnost i homoseksualnost pravac evolucije coveka, proces evolucije bi već pronasao način da čovek,trajući vec toliko milenijuma,na majcici zemlji nadje put da se samo RAZMNOZAVA.Na srecu nas 96% heteroseksualnih, ALI NE I U DUŠI BISEKSULANIH BIĆA ,to se nije desilo i ne dešava .Početak ovog ludila i plasiranja navodne homofobičnosti hetroeseksualaca ima drugu pozadini i zato se gnusam svake zloupotrebe ljudske seksulanosti,koja je krajne lična,u političke i druge interese.Uostalom nasa literatura je bogata opisa raznih ličnih, porodičnih i socijalnih drama koje nosi incest odnosno prikrivanje seksualnost i njeno stavljanje u druge socijalne funkcije, pre nego sto su se pojavile dame i gospoda koja nam svakodnevno spočitavaju o "pošasti" koja vlada medju Srbima i koji su barjaktari borbe protiv te"pošasti".Gubitokm finasiske strane pomoći nestala bi i medijski plasirane posast homofobije i trauma inceste centra.Sto ne znaci da se kao društvo ne borimo protiv ovih pojava.
Препоруке:
60
0
13 недеља, 22 септембар 2013 13:24
Драгољуб Збиљић
2.

Проблем је настао онда када се та појава почела злоупотребљавати у данашње антисрпоске работе и када се почело захтевати да се с хомосексуализмом парадира улично и да ти парадери буду груби у захтевању да их разумемо у њиховим политикантским антисрпским и антидржавним играма тврдећи да сзу им некаква "сексуална права угрожена". А то нема везе са истином у Србији.

Сваки човек има своје сексуалне нагоне које задовољава на начин како су му то Бог и приурода доделили. Већина то ради с различитим полом што је Божје и природно, а огромној мањини нешто природно "кврцне" па осећају потребу и жељу да то раде с истим полом. И у чему је сад њихова угроженост на било који начин већа од угрожености нас већине који то волимо и желимо да радимо с особом различитог пола.
Ови мањинци "позадинци" својим парадирањем тим опредељењем угрожавају већину којој не пада на памет да парадира са својим сексуланим опредељењем, а и ми имамо још како разлога за протест што нам жене више не дају.
Препоруке:
57
3
14 недеља, 22 септембар 2013 13:30
Драгољуб Збиљић
3.

Проблем је настао онда када се та појава почела злоупотребљавати у данашње антисрпоске работе и када се почело захтевати да се с хомосексуализмом парадира улично и да ти парадери буду груби у захтевању да их разумемо у њиховим политиканстским играма тврдећи да сзу им некаква "сексуална права угрожена". А то уопште није тачно.

Ини су игрожени исто колико и ми "разнополци" у сексу.

Ми, на пример, осећамо да смо "угрожени" зато што нам жене не дају колико бисмо ми желели и волели. Па шт сад? Да идемо на улицу, д парадирамо против тих жена што нам мање дају, или да носимо транспарент како смо "Београду данас одузели невиноср". То значи да парадирамо и да тражимо да нам жене више дају. То би било за бруку, а не за понос. Ако жене нама не дају колико ми желимо, шта ту можемо. Нећемо припагандом на уилици да их убеђујемо.
Препоруке:
38
2
15 недеља, 22 септембар 2013 13:41
Драгољуб Збиљић
4.

"Познадинци" би ваљало да се смире, да се тиме не поносе, јер се ни ми којио волимо друкчије не поносимо. Уличарење у вези са сексом зове се, ипак, проституција, па било то за нас "разнополце" или за ове "истополце" у сексу.
Они се у ствари баве тиме по задатку и плану, баве се политиканством, злоупотребљавају своје природно сексуално стање за антисрпске,антинародне и разбијачке антидржавне циљеве, а бе зато што они имају разлога да се "поносе", а ми истополци, тобож, немамо разлоге за "понос". То је лажни понос за антисрпске циљеве. Па то се зна и по томе што траже из иностранства да организујемо "параде поноса" баш највише они који су признали да им се допада цепање Србије. Они су највише и за наше међусобно народно "сексуално цепање".
Нормални истополци у ту игру не улазе. Они знају ко су, раде то кад хоће, где хоће и с оним ко хоће, као и ми други, а не проституишу се тиме лажним и неприродним поносом на улици. Проституисање на улици је код нас забрањено. Унутра није.
Препоруке:
49
1
16 недеља, 22 септембар 2013 13:46
Драгославић
Хомосексуалаца је било и биће, мене плаши наметање идеологије хомосексуализма!
Препоруке:
102
0
17 недеља, 22 септембар 2013 13:48
Вомбат
Имао сам прилике да прочитам неке радове једне од наведених, Џудит Батлер. После сам се питао из ког круга пакла долазе овакви људи. Академска септичка јама.
Препоруке:
78
3
18 недеља, 22 септембар 2013 13:58
thinking maize@ онако, узгред, о којечему..., посебно a propos "Feminizacijе društvenih normi"
Рецимо овако биолошкa vs. културалистичко/ васпитачко УСЛОВЉАВАЊЕ при ДЕТЕРМИНАЦИЈИ људских особина. Огроман број људских особина се НАСЛЕЂУЈЕ, ergo биологија, али се наслеђују У НАЈВЕЋЕМ БРОЈУ СЛУЧАЈЕВА ПРЕФЕРЕНЦИЈЕ са ШИРОКОМ тзв. "нормом реакције", а не ПОТПУНО ДЕФИНИСАНЕ ОСОБИНЕ!? Укратко НАСЛЕДИЋЕТЕ боју очију, музикалност, спојену или раздвојену ушну ресицу, МОЖДА и способност решавања НЕКОГ ТИПА (геометрија, аритметика и сл.) математичких проблема иии... то је СВЕ! Сексуална преференција је РЕГУЛИСАНА СЕКСУАЛНИМ ОДАБИРАЊЕМ, што је давно рашчишћено питање у биологији, а своди се на ДАРВИНИСТИЧКО "SURVIVOR of the BEST"! Но пошто НИСМО СВИ Конани, нити Мис Универзуми, настаје ШИРОКА ЛЕПЕЗА, са ЈАСНИМ ЦИЉЕМ УКЛАПАЊА СВИХ ПРИПАДНИКА ЉУДСКОГ ДРУШТВА у основни БИОЛОШКИ ЦИЉ ЉУДСКОГ СЕКСА, а то је УМНОЖАВАЊЕ ЉУДИ! Наравно, људи и сами стварају њихову ДРУШТВЕНУ СРЕДИНУ, која је ИЗУЗЕТНО БОГАТА, па од вредности које доминирају неким друштвом може или не мора доћи до ПРОМОЦИЈЕ БИОЛОШКИ...
Препоруке:
13
6
19 недеља, 22 септембар 2013 14:02
Janko
Ovaj tekst u osnovi kaze : evo ovi ljudi su rekli stvari koje se meni ne svidjaju. I onda ne navodi nikakve argumente ,zasto mu se te stvari ne svidjaju odnosno , zasto misli da nisu tacne. Krajnje besmisleno...
Препоруке:
17
27
20 недеља, 22 септембар 2013 14:31
thinking maize@ онако, узгред, о којечему..., посебно a propos "Feminizacije društvenih odnosa", наставак
Наравно, људи и сами стварају њихову ДРУШТВЕНУ СРЕДИНУ, која је ИЗУЗЕТНО БОГАТА, па од вредности које доминирају неким друштвом може или не мора доћи до ПРОМОЦИЈЕ БИОЛОШКИ НЕСВРСИСХОДНОГ ПОНАШАЊА!? Како неко примети нпр. "хомосексуалце је лакше послати у рат" него породичне људе, али како рече наш млади философ Божа Маслаћ, мушкарци имају животну тактику ВЕЋЕГ РИЗИКА, засновану на чињеници да људи НИСУ СТРОГО МОНОГАМНИ, па један мужјак-победник може бити отац деце БРОЈНИХ жена! Да не помињемо пуковника Аурелија Буендију из Маркесовог "100 година самоће", ЧИЊЕНИЦА је да су скоро молекуларни генетичари установили да на широком пространству Евроазије живи ПРЕКО 30 МИЛИОНА мање-више ДИРЕКТНИХ ПОТОМАКА ЈЕДНОГ-ЈЕДИНОГ ЧОВЕКА, Џингис-кана! Укратко, постоји инхерентна амбиваленција у НАСЛЕЂИВАЊУ биолошких особина код човека, заснована на томе да се наслеђују ПРЕФЕРЕНЦИЈЕ, а не строго ДЕТЕРМИНИСАНЕ особине, са ШИРОКОМ "нормом реакција", па СПЕКУЛАЦИЈАМА попут Фројдове остаје ШИРОК ПРОСТОР!?
Препоруке:
10
6
21 недеља, 22 септембар 2013 14:40
thinking maize@ онако, узгред, о којечему..., посебно a propos "Feminizacije društvenih odnosa", други наставак
Даље, поменута НЕ ТАКО СТРОГА моногамност људска и следствено потенцијално РИЗИЧНИЈА животна стратегија мушкарчева, оставља ПРОСТОРА за различите "пројекте" попут ових феминистичких, да са "научним" "теоријама" попут Фројдове ОПРАВДАЈУ СОЦИЈАЛНИ ИНЖЕЊЕРИНГ! Питање је КОМЕ је ПОТРЕБАН ОВАКАВ СОЦИЈАЛНИ ИНЖЕЊЕРИНГ и КО је УГРОЖЕН променама на земљи које су, већ је ГОЛИМ ОКОМ ВИДЉИВЕ, управо ТЕКТОНСКЕ! Ради се о ПРОМЕНИ ЦИВИЛИЗАЦИЈСКЕ ПАРАДИГМЕ и о СУТОНУ Запада и његових вредности услед његове НЕКОНКУРЕНТНОСТИ на пољу на ком је ДОМИНИРАО СВЕТОМ ЗАДЊИХ ПЕТ ВЕКОВА!? Укратко, Запад ГУБИ утакмицу на фону ТРЖИШНЕ ПРИВРЕДЕ и са њом повезаних производно-друштвених односа!? То је било предвидљиво, као из Марксовог дела, које је истина ИДЕОЛОШКИ МОТИВИСАНО, али не мање значајно, тако и из радова неких совјетских економиста из 1920-тих година. Сумрак Запада не одвија се по Марксовим предвиђањима (социјалистичка револуција), али се одвија по ДИНАМИЦИ његовој и поменутих совјетских економиста!?
Препоруке:
13
5
22 недеља, 22 септембар 2013 14:49
thinking maize@ онако, узгред, о којечему..., посебно a propos "Feminizacije društvenih odnosa",
Шта Запад ради да би ПРЕДУПРЕДИО те токове, иако је по нпр. Тојнбију Запад ВЕЋ НАПУСТИО за њега КАРАКТЕРИСТИЧНУ КУЛТУРУ, као иако је Запад зарад ПУСТОГ ИМПЕРИЈАЛИЗМА већ начео сопствену ЕКОНОМСКУ СУПСТАНЦУ, ако је веровати "теорији империјалног прегревања" Пола Кенедија!? Запад из колоплета његове УВЕЛИКО СИНКРЕТИЧКЕ КУЛТУРЕ (слично позном римском царству!) вади један по један "бисер" и лиферује га на ТРЖИШТУ ИДЕЈА, еда би унеколико "забавио" НЕПРИЈАТЕЉСКЕ НЕЗАПАДНЕ СИЛЕ и СПРЕЧИО или бар ОДЛОЖИО њихово уједињавање! Шта више преко тих ЛАЖНИХ "бисера" из његове КУЛТУРОЛОШКЕ СИТНИЧАРНИЦЕ Запад гледа да ПОРОБИ мање земље, на "ИВИЦАМА ФРОНТОВА", еда би њихове ресурсе и људство УПРЕГАО за његове циљеве и НЕКАКО ПОБЕДИО или бар ИЗВУКАО частан "реми" у "ВЕЛИКОЈ ШАХОВСКОЈ ПАРТИЈИ", која ипак више подсећа на ВЕЛИКУ КОЦКАРСКУ ПАРТИЈУ, пошто су ти културолошки "бисери"& "кечеви" западни БЛЕФОВИ!? Јер, шта је него ПОМИЊАТИ као "људско право", "право" једне МАЊИНЕ и МЕЂУ САМИМ ХОМОСЕКСУАЛЦИМА...
Препоруке:
14
6
23 недеља, 22 септембар 2013 14:50
nn
@Драгољуб Збиљић
Slazem se sa Vama.

@Janko
I sa Vama se slazem.

Tekst je sustinski povrsan, pristrasan, rasplinut i ni na koji nacin ne doprinosi odbrani od "homoseksualizacije psihoanalize". Moze, i mora, to da bude mnogo, mnogo kvalitetnije i argumentovanije. Ovakvim tekstovima se samo moze bespotrebno dati na znacaju autorima iz "akademske septicke jame", kako neko od komentatora rece, na koje se pozivaju ideolozi homoseksualizma.
Препоруке:
15
1
24 недеља, 22 септембар 2013 14:59
thinking maize@ онако, узгред, о којечему..., посебно a propos "Feminizacijе društvenih normi", четврти наставак
Јер, шта је него ПОМИЊАТИ као "људско право", "право" једне МАЊИНЕ и МЕЂУ САМИМ ХОМОСЕКСУАЛЦИМА за ЈАВНИМ ПАРАДИРАЊЕМ њихове ПРИВАТНОСТИ, него као ЗЛОУПОТРЕБА тог права и вртса ПРИТИСКА на ВЕЛИКУ ВЕЋИНУ осталих ГРАЂАНА, иначе хетеросексуалних! Значи не ради се о тих 3-4%, већ о 2-3 ПРОМИЛА ГРАЂАНА који се ни по чему НИСУ ДРУШТВЕНО ИСКАЗАЛИ, а ЗАХТЕВАЈУ да им се РЕСУРСИ ДРУШТВА ставе на располагање!? Па још кад се узме да је та "философија" ХОМОСЕКСУАЛИЗМА буквално ИМПОРТОВАНА са Запада у незападна друштва и да НЕ СПАДА у њихово друштвено ткиво, које ионако имају одређене ОАЗЕ за ДИСКРЕТНЕ хомосексуалце, ШТА је него АТАК Запада на НЕЗАПАДНА ДРУШТВА то инсистирање на ТАКО СХВАЋЕНИМ ЉУДСКИМ ПРАВИМА и то у друштвима која често НИ ПРЕШНИЈЕ ПОТРЕБЕ ДРУШТВЕНЕ НИСУ РЕШИЛА!? Даље, "домаћи" ЗАГОВОРНИЦИ таквих ad hock "људских права" се онда ПРИРОДНО посматрају у ДОМИЦИЛНИМ ЗЕМЉАМА као просто речено ИЗДАЈНИЦИ!? Јер, да ли може другачије разумети ТЕЖЊА за ПРОМЕНОМ ЦЕЛОГ ДРУШТВА због ИЗМИШЉЕНЕ...
Препоруке:
12
2
25 недеља, 22 септембар 2013 15:09
оцена
Читајући психоаналитичку литературу, укључујући и горенаведену, долазим до закључка да сам ненормалан: не осећам у себи никакву „бисексуалност”: сексуaлну склоност ка истом полу.


Овим сте, поштовани ауторе, демонстрирали да читајући психоаналитичку литературу, не само да је нисте исправно, већ сте је и дубоко погрешно "разумели".

Вама препоручујем да покушате још једном, стручном и квалификованом лако је да направи грешку покушавајући да комплексност психоаналитичке научне мисли "сажваће" до нивоа да је просечан читаоц може разумети а камоли неком ко то иначе није.
Препоруке:
11
20
26 недеља, 22 септембар 2013 15:09
thinking maize@ онако, узгред, о којечему..., посебно a propos "Feminizacijе društvenih normi", пети наставак
Јер, да ли може другачије разумети ТЕЖЊА за ПРОМЕНОМ ЦЕЛОГ ДРУШТВА због ИЗМИШЉЕНЕ "потребе" за ЈАВНИМ ПОКАЗИВАЊЕМ једне par excelance ПРИВАТНЕ ПРАКСЕ, него као атак ЈЕДНЕ МИНОРНЕ МАЊИНЕ на ЦЕЛО ДРУШТВО! Та мањина вероватно НЕЋЕ у БИТНОМЕ профитирати на социјалном плану, сем ЈАВНОГ ИСПОЉАВАЊА ЊИХОВИХ ФРУСТРАЦИЈА (типа "СМРТ ДРЖАВИ" и средњи прст упућен верницима!), али ће зато РАЗАРАЈУЋЕ ДЕЛОВАТИ на друштвено ткиво незападног друштва! Ergo, ДОМИЦИЛНИ ПРОМОТЕРИ таквих западних културолошких БЛЕФОВА објективно постају ЗАПАДНИ АГЕНТИ и тиме сами себе ИЗОПШТАВАЈУ из ДРУШТВА, иако је цела њихова акција наводно била мотивисана "потребом за прихватањем"! Потоње одсликава ИМАНЕНТНУ АРТИФИЦИЈЕЛНОСТ, да не кажем ЛАЖНОСТ става ПРОМОТЕРА западних КУЛТУРОЛОШКИХ БЛЕФОВА, па самим тим њихова акција је мање оправдана! Да не помињемо "акције" феминисткиња из ВИШИХ СРЕДЊИХ КЛАСА НЕЗАПАДНИХ ДРУШТАВА, које парадигму ЗАПАДНОГ (МЕЂУ)ПОЛНОГ АНИМОЗИТЕТА механички пресликавају на њихове домицилне средине!?
Препоруке:
12
1
27 недеља, 22 септембар 2013 15:17
thinking maize@ онако, узгред, о којечему..., посебно a propos "Feminizacijе društvenih normi", крај!
Укратко, на делу је КУЛТУРОЛОШКИ НАПАД Запада на СВА НЕЗАПАДНА ДРУШТВА и тиме је арсенал западне РАТОБОРНЕ ПАРАДИГМЕ је увелико појачан! Досад се није показало ДЕЛОТВОРНИЈЕ СРЕДСТВО за ОДБРАНУ незападних друштава од ОДБАЦИВАЊА ТАКВИХ ПРАКСИ као инхерентно ТУЂИХ тим срединама, уз додатно инсистирање на АРТИФИЦИЈЕЛНОСТИ и НЕДЕМОКРАТИЧНОСТИ таквих притисака! Наравно, локални заступници ових западних КУЛТУРОЛОШКИХ БЛЕФОВА су организовани по принципу "ГРУПА за ПРИТИСАК" које ПО НЕКОМ ПРОИЗВОЉНОМ ОСНОВУ непрекидно апњелују на власти, еда би "ОДОЗГО" деловали на друштво! Зато је акција "ОДОЗДО" потпуно ЛЕГИТИМНА, прво што је ДЕМОКРАТИЧНА, а друго што у складу И СА ЗАПАДНИМ ПОСТУЛАТИМА ДЕМОКРАТИЈЕ НАРОД ИМА ПРАВО на ПОБУНУ ако се ВЛАСТ ЗЛОУПОТРЕБЉАВА и ако ПРЕЛАЗИ у ТИРАНИЈУ! А НАМЕТАЊЕ западних КУЛТУРОЛОШКИХ БЛЕФОВА је својеврсна ТИРАНИЈА! Зато ОДБАЦИМО ТАКВУ и СВАКУ СЛИЧНУ ТИРАНИЈУ, посебно ону ИНСПИРИСАНУ Западом!
Препоруке:
18
2
28 недеља, 22 септембар 2013 19:55
Arnie
Хомосексуалаца је увек било у одређеном проценту.Проблем је у агресивном наметању и покушају афирмације хомосексуализма у форми заштите људских права.Осим овога,примећујем одређене тзв.квоте коришћења хомосексуалаца на духовит и лежеран начин,како би их приказали друштвено прихватљивим за све.То ћете приметити у готово свакој серији која нам долази са запада.Поента је ,да нам се на тај начин непрестаним понављањем ,али и коришћењем лепших израза као геј или припадник лгтб... популације,они учине прихватљивим.Када аутори ове монструозне накане то ураде,а временом ћемо се на то навићи,онда ће нам бити све једно.Ионако смо се полако навикли на гомилу других бесмислених ствари и протеком времена их прихватили.Размислите само..купујемо обичну флаширану воду за пиће,палимо светла на колима у сред бела дана,постали смо равнодушни према онима који су нас бомбардовали,мушкарци носе минђуше,жене се тетовирају...Само пре 30 година,овакве глупости нису пролазиле.Бојим се да је ово тек почетак...
Препоруке:
33
0
29 недеља, 22 септембар 2013 21:15
маре.
Је л проваљујете где се каналише негативна енергија у Србији? На геј параду,стадионе...гомила младих људи би пре ишло да "вија" ЛГБТ екипу и да напада СРПСКЕ полицајце него да се боре за нешто што им много више значи;на пример за мање школарине на факултетима. Као што су капитализам и спорт као нокат и месо ,тако и овок причи око геј параде. И ти гејови су Срби припадници нашег народа? Значи они иду да нападају СВОЈ НАРОД! Јуре погрешне људе,и каналишу негативну енергију на сроз погрешном месту. Гомила испраних мозгова....
Препоруке:
20
17
30 недеља, 22 септембар 2013 22:55
thinking maize@ маре.
Је ли Маре, кажи леба ти, а ШТО "гејеви" УПОРНО НЕРВИРАЈУ свој народ уместо да те њине послиће не обаве у 4 зида где и ми "стрејтеви" то радимо!? Кажу исти "гејеви": "Стрејтеви" се јавно љубе, оћемо и ми!?" Кажем да пре него што један хетеросексуални пар СТУПИ у ИНТИМНИ ОДНОС, као ПРЕДУСЛОВ за рађање деце, као БИОЛОШКЕ ПОЕНТЕ СЕКСА, мора доћи до фазе ЗАЉУБЉИВАЊА са појачаном интимом и стапањем двеју личности!? "Гејеви" би рекли: "И код нас има "заљубљивања"!" Ја додајем: Али БЕЗ стварања деце! Они: "Оћемо и ми децу! Дајте нам да их усвајамо или уосталом ПЛАТИЋУ "СУРОГАТ МАЈКУ" да ми роди!?" Нашта долазимо на ОСНОВНОГ ОГРАНИЧЕЊА "гледе" "гејева": ДЕЦЕ! Укратко, "гејеви" су ЊИХОВИМ СЛОБОДНИМ ИЗБОРОМ КОНЗУМИРАЛИ ПРАВО РОДИТЕЉСТВА, јер ОДБИЈАЈУ ХЕТЕРОСЕКСУАЛНЕ ОДНОСЕ, као ПРИРОДНИ ПУТ за РАЂАЊЕ ДЕЦЕ! Ако одбијају то ОСНОВНО и у вези једне НЕСАМОСТАЛНЕ категорије људи једног друштва, као што су деца, која ПО ДЕФИНИЦИЈИ ИМАЈУ ПОСЕБНА ПРАВА, онда је то што "гејеви" ТРАЖЕ заправо ПРИВИЛЕГИЈА!
Препоруке:
17
3
31 недеља, 22 септембар 2013 23:01
фристајло
Узимајући у обзир да се код нас сваке године смањује број склопљених бракова, a повећава број развода чини се да послови лезбејских психолошкиња не иду лоше.

Нема то везе са ЛГБТ- кампањом. Њих, реално, не зарезује нико нормалан- и у брак ступа или из њега излази из сасвим других разлога, без и примисли о лапрдању тих помодних трендова у психологији.
Али јесте чињеница да је цивилизација дебело скренула у феминизирање, за шта постоје и бројни докази, као и да је то и произвело велике проблеме у смислу релативизације вредносних судова, па самим тим и суштинских моралних кодова; но, то је само део проблема.
Јер, морал се урушава јер је "паду био склон", да парафразирам Миљковића. Човечанство је до неких ствари дошло олако, па је то усвојило као принцип понашања, а ту прво страда морал.
Но, будући да се стање рапидно погоршава- долазе боља времена за питања морала; застрашујуће, зар не?
Препоруке:
19
0
32 недеља, 22 септембар 2013 23:38
Жена
Аутор овог текста је мизоген! Хетеросексуалац који је суштински женомрзац!

И срам вас било што тако потцењивачки пишете о феминистичком залагању против мушког насиља над женама. Истина о том насиљу није никакаво преувеличавање. Напротив, тог зла има много више него што се може и замислити.

Иначе, слажем се да је "општа урођена нам бисексуаност" само измишљотина.
Препоруке:
12
31
33 понедељак, 23 септембар 2013 01:20
straight
Ako je iko i imao iluzija o tome kakvi su "profesionalni" gejevi , neka samo prati postove naseg Marka Geja. Lako se uocava arogancija , kompleks pseudo-superiornosti, neskriveni prezir prema svome poreklu ,fascinacija tudjom moci (the west is the best) ,i nadasve tipicna gej sebicnost (samo-opsednutost)...Likovi smesnih i zabavnih gej karaktera , koje nam "prodaju" moderne tv-serije i filmovi ,na zalost su vecinom fikcija. U stvarnosti, njihov izmisljeni "lifestyle" , pun toboznje estetike , emocija i kreativnosti , je samo nacin da se sakrije njihova prava , devijantna sustina...Ne zaboravite , zajedno sa militantnim feminizmom , gej-prava su glavna ideoloska oruzja Novog Svetskog Poretka...
Препоруке:
25
1
34 понедељак, 23 септембар 2013 06:11
Мушкарац
О женском насиљу над мушкарцима се уопште не пише. Оно је вербално, психолошко, потуљено.Често у савезу са децом жена мужа ниподаштава, обезвређује, понекад отворено вређа. Ставља му се до знања да је неспособан, да није у стању им обезбеди стандард који имају неки рођаци, суседи, колеге. Физичко насиље над женама је у великом броју случајева само реакција мушкарца на дугогодишње психолошко злостављање од стране жене и деце.
Препоруке:
21
7
35 понедељак, 23 септембар 2013 10:08
Стеф
Прво, данас је тешко говорити о психоанализи као монолитној теоријској и практичној делатности која директно исходи из Фројдовог учења (које је много комплексније и научно релевантније него што аутор може да претпостави). Из самог ауторовог прегледа литературе на коју се позива види се да је запао у кардиналну грешку некомплетне евиденције (cherry picking), што му је згодно послужило за конструисање ''страшила'' (хомосексуализација психоанализе). Да занемаримо позивање на лично искуство као форму анегдотске евиденције.
Препоруке:
9
4
36 понедељак, 23 септембар 2013 10:39
krugovi
@ Thinking maize
Comski je uocio zloupotrebu ljudskih prava zarad zadovoljenja politickih ciljeva(ona su samo produzena ruka propagande i nista vise).
Navodna ugrozenost lgbt populacije podvedena je pod pojam ogranicenja ljudskih prava.
Takodje,Vasa je teza da u skladu sa zapadnim postulatima demokratije narod ima pravo na pobunu(O duznosti gradjanina da bude neposlusan H.D.Thoreau)ako se vlast zloupotrebljava i prelazi u tiraniju,sto jeste situacija(odbacimo takvu i svaku slicnu tiraniju).
Imamo li kao narod pravo i obavezu da konzumiramo ovu vrstu pobune ili cemo kao stado i dalje trpeti tiraniju vlasti,trazeci objasnjenja od pomenutih psihoanaliticara u psihologiji mase(instinkta stada,Frojd i sledbenici),ne cineci nista,cak kada nam drzava izumire pred nasim ocima.Ovime se cilj na koji nas upozorava Comski,postize.
Препоруке:
7
0
37 понедељак, 23 септембар 2013 13:16
ponešto
Molba, ali iskrena molba, redakciji:
ako odlučite da objavite tekst o psihoanalizi, možete li objaviti tekst psihologa/psihijatra, tj. nekog ko ZNA o čemu govori? Jer o ekonomiji pišu ekonomisti isl. Hvala unapred.
Препоруке:
13
5
38 понедељак, 23 септембар 2013 18:08
Sten
Posto je definicija biseksualca koju sam ja prihvatio da je to covek koji bi ali ne moze, onda se ne bih slozio s tim da je samo 1% biseksualaca. Ima ih mnogo vise.
Препоруке:
5
1
39 понедељак, 23 септембар 2013 18:32
Боб
Јеротић је, на жалост, ушао у територију коју не познаје. Свака му част за многе друге ствари које је написао, али, чини се, није уложио напор да проучи појмове као што су бисексуалац и андрогин.

Сасвим сигурно је, говорећи о Адаму/Еви (!) мислио на андрогина, а то је нешто сасвим друго, и нема везе са темом текста.

Иначе, андрогин је повезан са свим хтонским (подземним) религијама, а добро знамо њихове карактеристике; лако се одатле могу пратити стазе до "модерних" научника и филозофа. Одатле и потиче лгбт халабука...

Насупрот њима, уранске (небеске) религије стриктно одвајају мушко и женско начело у космосу и одбацују сваку помисао на андрогина као карикатуру, наказу.

Тако да ми је жао хришћана који су одлучили да практично духовно искуство замене некаквим квазинаукама, у супротном, знали би да није постојалО никакво Адам/Ева, већ мушкарац Адам и жена Ева.
Препоруке:
7
0
40 понедељак, 23 септембар 2013 18:42
Ivan Aleksić
Jerotić je u pravu, nego ga autor nije shvatio. Nije on mislio da je neko biseksualan u smislu da ga privlače oba pola inicijalno, već da svaka osoba poseduje i muške i ženske osobine u određenoj meri.

http://www.youtube.com/watch?v=bc-FAINwLRk

(Otprilike od 38:00)
Препоруке:
8
1
41 понедељак, 23 септембар 2013 18:47
Боб
[Ево мало логике - како баш андрогин, врло драг лгбт особама, руши њихове фантазије.
Наиме, чак и да замислимо како је некада постојало савршено двополно биће, затим располућено на мушки и женски део, и да данас свако тражи своју савршену допуну да би се спојили и опет постали савршени - то значи да искључиво мушкарац и жена могу "ући у комбинацију". Два мушкарца или две жене не могу начинити андрогина!

...Што је само један од доказа колико су заправо, "модерни" неуки и необразовани и без икаквог осећаја за најпростију мисао.]
Препоруке:
12
0
42 понедељак, 23 септембар 2013 18:59
Боб
Што се тиче Вајнингера, велика грешка. Овај цитат :
„Сваки се човек, наиме, колеба или осцилира између мушкарца и жене у себи”
Отприлике би се могао упоредити са Јунговим анимус и амима у жени и мушкарцу. То нема никакве везе са бисексуалношћу.
Уосталом, мислим да је управо Вајнингер најбоље објаснио сексуалност оба пола; ја бар нисам видео ништа боље. Суштина његовог размишљања је у следећем цитату:

"Жена је сексуална, мушкарац је и сексуалан."
Препоруке:
10
1
43 понедељак, 23 септембар 2013 19:02
Ivan Aleksić
@Bob

Upravo tako! G. Đorđević je napravio tu veliki propust.
Препоруке:
6
0
44 уторак, 24 септембар 2013 00:09
капетан
Уз сво поштовање,већина ових људи су најобичнији шарлатани,који су имали потпуно промашене животе.
Препоруке:
2
2
45 уторак, 24 септембар 2013 01:44
Боб
Заправо, није ми уопште јасно откуд Вајнингер у овом чланку, с обзиром да није психоаналитичар, чак није ни психолог.
Препоруке:
5
0
46 уторак, 24 септембар 2013 23:49
Турас
Пратећи овакву литературу ,довољно је и површно, да НОРМАЛАН човек увиди ненормалност рада оваквих институција,удружења, установа које се баве темом сексуалних деформације све у намери да их прикажу као нормално проузрокованих. Приметно да ти титулари ових установа су -например код феминискиња- искомплесиране личности ,обично комплекс виших вредности. Ове махом старије даме служе данас Новом Светском Поретку у "демолирању"друштвеног морала и стварању једног болесног за манипулације погодног друштва. У Русији "пуси рајт"нпр .То су разлози и "парада" , такође медија у Србији где предњачи б 92. Иза тога се примећује да су на мети земље ,источног блока ,што указује на политичку позадину.Док је ова декадентност на западу већ устаљена и не изазива велике протесте, као када рецимо поскупи неки прехрамбени артикал.
Препоруке:
2
0
47 среда, 25 септембар 2013 09:19
prosto
ovaj tekst bi priličio pre nekoj žutoj štampi.da se iz značajnih opusa velikih radnika i mislioca izdvoji po par rečenica mimo konteksta,kao na primer o'anti edipu'...nije ni neozbiljno nego šarlatanski.ne može se tako'braniti društvo'.
Препоруке:
2
3
48 среда, 25 септембар 2013 19:41
DrJelaBisic
Tema je preobimna za komentarisanje,ali moram da primetim:Ako pripadnici LGBT populacije zele da prikazu da su prirodna pojava(da ne kazem normalna),nesto sto je urodjeno(kao boja koze ili ociju)pa ne zavisi od volje pojedinca,ne moze da se menja i zato ne treba ni da se kaznjava/diskriminise,onda svojim tvrdjenjem da su svi ljudi(i sve zivotinje,valjda?)biseksualni,pa se"odlucuju"kako ce biti orijentisani u toku procesa vaspitanja-sami sebi skacu u usta.Najjaci argument da se istopolnim parovima zabrani usvajanje dece i da se u privatnu sferu skloni postojanje istopolnih zajednica,jeste bas mogucnost da se,u takvim "brakovima",stvaraju,kroz proces vaspitanja,nove istopolno orijentisane osobe(koje bi inace bile heteroseksualne).Dakle,pitanje onima koji vrse politicki pritisak u ovoj sferi:da li je istopolna seksualna orijentacija genetski prouzrokovana?Ili je ista utisnuta kroz proces vaspitanja?Jer,kao sto znamo,ono sto je vaspitanjem utisnuto moze da se(bihejvioralistickim...
Препоруке:
2
0
49 среда, 25 септембар 2013 19:42
DrJelaBisic
....metodama)izleci,ispravi,izmeni,vrati...Do sada se smatralo da je interes drustva da ljudi budu heteroseksualni(ako je to moguce)i zato sto je pravo svake osobe da se reprodukuje(sto nije moguce ako je istopolno orijentisana)Dajuci decu na usvajanje/gajenje/vaspitanje istopolnim parovima,tu decu se izlaze mogucnosti da i sama postanu istopolno orijentisana.Na taj nacin,toj deci se onemogucava da se ubuduce reprodukuju i imaju svoju decu.To je kao kad bi dete fizicki sterilisali.
Препоруке:
3
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер