понедељак, 06. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Александар Тијанић - Српска елита је темељно опљачкала и издала државу

Kоментари (104) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 22 август 2013 21:19
!!!
А ти си им помагао у обману народа.
Препоруке:
238
27
2 четвртак, 22 август 2013 21:26
Косово и Метохија су Србија
Овај интервју је баш изазован- изазива на повраћање.
Препоруке:
204
38
3 четвртак, 22 август 2013 21:30
Milos
Da je imao dva zumanca onda bi ovako govorio i pisao 2000., 2001., 2002., 2003. Onda kada je vredelo pisati i kada se zbog tog pisanja moglo izgubiti nesto. Sada je dzaba pricati opste poznate stvari. Novac je opran, zemlja okupirana, krivci na pozicijama na kojima su nedodirljivi.
Препоруке:
216
12
4 четвртак, 22 август 2013 21:31
O čemu ovaj priča?
Šta je poenta? I on je ta elita.
Препоруке:
184
16
5 четвртак, 22 август 2013 21:38
Горан Јевтовић
Због овог лицемерног превртљивца, оригиналног изданака титоизма, аутошовонисте и интернационалисте, послушника оних који владају Србијом из Лондона, над Србима се врло успешно спроводи прави психолошко-пропагандни рат и потпуно испирање мозгова.
Човек који је заслужан за стварање српског Фабијанског друштва.

Човек који је заслужио да га заједно са испоставом ББЦ-ија коју зовемо РТС, срушимо и отерамо заувек на сметлиште историје.
Наравно, преко Палате правде где би требало да објасни где су отишли грдни милиони грађана Србије намењени тзв. јавном сервису.
Препоруке:
252
32
6 четвртак, 22 август 2013 22:06
Рио Лобо
Тијанић свакако мисли на државу Југославију... Тијанић је као вино, што старији то бољи... Неко ко хоће да буде новинар у Тијанићу може имати узор. Српска елита је осамдесетих година поставила своје циљеве и од тада не говори много већ ради на тим циљевима, свако је нашао своју улогу...
Препоруке:
37
163
7 четвртак, 22 август 2013 22:08
ФЕТИШ ЈЕДНАКОСТИ
Да ли ми се само чини, или то видимо масонско руковање А.В?!
Препоруке:
98
6
8 четвртак, 22 август 2013 22:12
Мртва тишина
Ћутали смо кад је Тадић ломио Србију, је л' да? Онда ћутимо и даље. Само проевропски.
Препоруке:
130
8
9 четвртак, 22 август 2013 22:21
Дао све од себе
Нисам ишчитао до краја. Стадох код "Шта бисте ви као интелектуалац..."
Препоруке:
140
14
10 четвртак, 22 август 2013 22:30
@ Рио Лобо
Па то су ти анационални посткомунисти. Очигледно је да то комунистичко друштво било тако лицемерно да се изродијо сој људи где су лични интереси били над друштвеним.
Препоруке:
95
7
11 четвртак, 22 август 2013 22:53
о себи све најлепше
Као и увек, веома занимљив, и исто тако, као и увек, поштен само толико колико је у његовом интересу.
Иначе, не би тражио плату од 5.000 евра и возио џип.

И рекао би ко (или шта - проценат?) га је натерао да с Ђиласом потпише уговор о давању целокупне рекламне минутаже РТС за багателу.
Препоруке:
153
4
12 четвртак, 22 август 2013 22:54
Brisel
Kada je on bio u svakoj vlasti nije čudo što ste propali i što su vas opljačkali. Takva je sudbina Srbije ;sami ste krivi jer u stvari vi boljih nemate.
Препоруке:
23
69
13 четвртак, 22 август 2013 23:09
Pavle Sarapa
Kakvo prijatno iznenadjenje! Odavno nism video ovako dobar tekst - dijagnozu stanja u Srbiji. Najvise me cudi da to dolazi bas od Tijanica. Posto ga licno ne poznajem - oslanjao sam se na tudja misljenja i cudio se kako se on sve vreme odrzava tu gde je. Sada vidim da on ima "dobrog stofa". mnoge stvari on pogadja tacno u sredinu. Njegovom opisu kako smo dosli dovde, mozda se samo mora dodati da su medjunarodne ekonimske sankcije posluzile kao efikasan katalizator nastanka ovoga sto danas imamo a ne mozemo ga se osloboditi. Nakon sankcija vise nista sto je normalno i regularno nije moglo da radi. Samo sverc, legionari i hvalisavi patriote su imali prolaz. Mnogi koji su pomagali drzavu, pola su sklanjali za sebe i to je danas deo nase elite. Verujem da nije nama Zapad uveo sankcije zbog ubijanja Muslimana i Hrvata njego da se maksimalno oslabi i jeftino rastoci nagomilana drustvena imovina. Ova Tijaniceva analiza, bez obzira na povod i zakasnjenje, vredna je svacije paznje.
Препоруке:
43
91
14 четвртак, 22 август 2013 23:32
mrks
kaze Tijanic..."bez RTS bi Srbija bila umobolna...". dodao bih, ...sa RTS je postala mnogo umobolna.
Препоруке:
77
14
15 петак, 23 август 2013 00:31
Турас
Овај је интервју за оне који су јуче преко Карпата дошли у Београд,па још незнају која је "величина" А. Тијанић.Видео како свака кука може да глуми параграф, па ајде да се дохвати и он пера.Папир свашта трпи док медији на Балкану трпе још више-обзиром ко их води- од истине ни трага.
Препоруке:
71
12
16 петак, 23 август 2013 00:51
Ica
Милошевић је за све вас и господин и друг и домаћин и патриота и државник... Можете да му пљунете под прозор, небитњаковићи.
Препоруке:
94
20
17 петак, 23 август 2013 00:52
s.p.Lajković
Čekaj, zar nisi i ti deo te elite? Pa daješ im podršku svakodnevno !
Препоруке:
81
1
18 петак, 23 август 2013 04:57
sokrat
@Rio Lobo

Vino što je starije sve više zaudara na bure.
Препоруке:
61
8
19 петак, 23 август 2013 07:34
Мићуновић
Основно питање - ко је родио или изродио овог! Сви, Тито-Партија, комунизам, Ђинђић, Чеда, Наташа Кандић и Бисерко, Тадић, Николић, Дачић, Тачи, Мило, Серво-Верко, Г-овци...? Интересантно је да се између Тијанића и Вучића ваља СТАЊИНИСТИЧКА моћ. Нигде народа, само батина и утеривање у памет. У тор или торове - по систему глоба-лизма. Лепо пише Тијанић, слатко и са МУКОМ, типично испирање. Како сме да помиње Брану Црнчевића? Овај филозоф будућности не помену државу, народ, слободу. Фингер или офингер који држи сваку одећу и обућу. Са црном мајицом.
Препоруке:
74
4
20 петак, 23 август 2013 07:36
Lola
koji licemer , kaže za bolji javni servis trebaju kadrovi i pare .....kao sada nemaju para i kadrova da pozovu onu trojicu izdajnika i da ih pitaju javno zašto krše ustav srbije .......čovek kako izgleda iznutra tako je i spolja reče Anica Dobra pre neki dan povodom svog lepog izgleda ...
Препоруке:
54
4
21 петак, 23 август 2013 07:50
мома
Иза човек аса таквим коефициентом моћи у Србији су обично настајал згаришта...
Препоруке:
41
3
22 петак, 23 август 2013 07:51
Ловћенац
Е мој Сарапа. Лепо збори. Читај мало између редова, има много простора. Много више пише. Тијанић
Препоруке:
28
7
23 петак, 23 август 2013 07:52
бојана
Одавно нисам прочитала реч "интелектуалац", а боље да нисам ни сада.
Препоруке:
42
6
24 петак, 23 август 2013 07:53
Mилош Кикић
"Али је проблем што јавним простором владају они први као доказ шта су Србији учинили изабрани чланови нове финансијске елите створене на белим чарапама, дугачком нокту на малом прсту, ручку на потпис и пиштољу." каже господин Тијанић, али му не пада на памет да каже, а ни новинару да га упита, колики је његов, Тијанићев, лични допринос томе.
Препоруке:
65
1
25 петак, 23 август 2013 08:00
A.Semjonov
Formalno pravno Tijaniac je kriv i treba utuziti za izdaju profesije od koje je (na)pravio licnu karijeru a na racun poreskih obveznika.
Препоруке:
48
5
26 петак, 23 август 2013 08:14
...
Шта је Тијанић овде није битно, овде он сецира леш,анатомски прецизно и показује гледалишту које је следеће на реду.Волели га ми или не ствар је личног укуса али дати овако леп пример на шта нам је пала политичка елита,друштво и са њом наравно наша Отаџбина је ретко!Ако буде искрен у књизи биће то један леп пример за историју Србије ако преживи?
Препоруке:
46
5
27 петак, 23 август 2013 08:14
1984
Када су интелектуалне громаде дигле перо, да су сељаци дигли куку и мотику, штеточине би биле на неком другом месту, а држава спашена. Дакле, чека се кука и мотика да испише оригиналну историју Србије и поново створи нормалну државу.
Препоруке:
49
1
28 петак, 23 август 2013 08:20
Karl Marks-naš duhovni vođa
Tvorac žute štampe u Jugoslaviji.
Sećam se njegovih tekstova sa početka karijere.

Neuspešan privatnik sa državnom imovinom. Imati: nacionalne frekvencije, ogroman prostor i tehniku, mnogobrojno sposobno ljudstvo, ime i tradiciju RADIO TELEVIZIJA SRBIJA, ogroman finansijski marketinški prostor, i dovesti RTS u bankrot, to može samo tabloidni novinar.

Željko Mitrović je mnogo bolji i pošteniji.
Препоруке:
54
13
29 петак, 23 август 2013 08:22
ЗОРАН
Питање губитка елите српског народа је кључно за решавање свих проблема. Србија је после устанака почела да ствара своју елиту тако што су потомци српских војвода ишли у Европу да се образују а затим да то знање пренесу на своју земљу која се дизала из пепела.За век ипо до 1941. добили смо четврту генерацију тих елитних породица. Тада је по плану нациста и комуниста почело уништавање. Прво су нацисти почели са стрељањима,а од 1944. полуписмени са српским именима од Лике, Херцеговине и Црне Горе наставише да стрељају и то само школоване Србе, професоре универзитета, официре и др. и на њихова места добисмо њих који и сада владају.да поменемо сечу професора на Медицинском факултету 50тих година прошлог века. Убиства официра који су се враћали из заробљеништва 1945. убиства новинара, професора и глимаца 1945. у Београду и много др.Као у пчелињој кошници када угине матица, трут почне да игра њену улогу, а пошто не полаже јајашца нових пчела, временом то друштво умире.Тако је и и са Србијом.
Препоруке:
70
9
30 петак, 23 август 2013 08:33
Milos Stankovic
Covek za koga znamo gde ce sigurno biti za 5 godina - uz aktuelnu vlast. Ako neko u jeftinom demagogu poput Vucica vidi mesiju, onda je jasno o cemu se radi. Ljudi koji su u bednoj Srbiji navikli na stabilna primanja od nekoliko desetina hiljada evra mesecno, sto legalno, sto nelegalno, imaju samo jedan strah - da se jednoga jutra probude i shvate da toga vise nema! Sve sto rade je podredjeno izbegavanju takvog scenarija.
Препоруке:
54
1
31 петак, 23 август 2013 08:43
Covjek
I tako, zivjeli su srecno do kraja svog zivota, trista godina i trideset jos...vladao je bezgresno, milostivo i mudro. Imao je mnogo djece, koji su licili na njega, osim sto su bili ljepsi i mladji... Bilo bi posteno da ovako tijanic zavrsio svoj hvalospjev o veleizdajniku vucicu. Nas narod, kroz poslovicu "Ko o cemu, .....o postenju" je rekao mnogo.
Препоруке:
41
2
32 петак, 23 август 2013 08:50
Denis
Bez obzira sto god ko mislio o Tijanicu,ipak zakon o pretplati je prosao kroz skupstinu,a Vucic ga je svojevoljno suspendovao!Znaci ko je na vlasti moze da krsi ustav i zakone do mile volje???
Препоруке:
25
1
33 петак, 23 август 2013 08:58
spiritus sancti
Када је почетком 80-их, другарица Планинц прогласила мораторијум (јер "најбоља" економија на свету није могла да банкротира), Партија је, преко републичких и савезних Служби, а под директном управом Запада, који је хтео своје паре назад (плус камате), решила да либерализује трулеж звани СФРЈ. Тада су лансиране многе "омладинске" новине и њихови фронтмени. Та, као побуна, у режији Партије и Служби звала се: Младина, Полет, Интервју, итд, итд. Из тих кругова, требао је да на власт ступи "црвени подмладак", који је ону политичку моћ коју су отели очеви, требало да трансформише у економску (зато су дежа ви презимена која и данас ведре и облаче). Много је тих комунистичко-службиних медијских кадрова са екс-ју сцене, а поготово из Београда. Шта рећи о Вуку Д, типичном кадру западног дела бивше државе? Наравно, сагласност на избор кдрова, тзв уредника и глодура, давали су такојевићи: Стамболићи, Марковићи (Дража) и др. Тако смо добили и Горана М дописника РТБ из Вашнгтона, претечу дописнице
Препоруке:
59
0
34 петак, 23 август 2013 09:06
spiritus sancti 2
из исте вароши која данас ведри и облачи. 90-их је медијске кадрове одређивао бас-гитарста из Б. Паланке, Јовица С, а 2000 се све то вратило на исто, на чему је и било, уосталом. АТ је симбол: ето, он скроман, немоћан, са више среће него школе и знања, остаде на врху:80, 90, 2000-их, па и у другој деценији новог миленијума. Шта је рекао у својој помпезној и бучној празнини за Вучића, а што није већ говорио за све моћне и доживотне и без ограничења трајања мандата у протеклих 30 година. Истовремено је био на свим странама: и код Стамболића и Код Слобе, и код Мире министар, у слободној Далмацији сведок-сарадник и код Ђинђића шеф кампање и код Коштунице директор РТС, одакле га нико не смени, а као кадар је УРС-а. Требало би укинути Службе на једно 50 година и отворити архиве. Али... то је нама наша борба дала. Видимо се у наредном животу.
Препоруке:
73
0
35 петак, 23 август 2013 09:13
Самуило простачина
Он је писао о другима,да би себе учинио вишим,бољим, духовитијим.Онај ко није учио школу, надокнађује свој недостатак,тиме што све друге од значаја, хоће да стави у свој облапорни и широки духовни џеп.Толико је научио да се игра парадоксима , да је изгубио меру за истину.Преувеличано његово духовно сочивио нас помало вређа.Не оне о којима пише него оне који то читају.Изгледа, кад пише, да види више, а он смао блефира да би био, то што по образовању не би могао да буде.Он је доказ да школа не може да убије "генија".Постигао је више него што заслужује,јер је то што је посгтигао, постигао на страху од свог поганог језика а не од истине и мудрости.
Препоруке:
52
2
36 петак, 23 август 2013 09:13
Stanić Milan
Neverovatno,koliko se dugo ovaj čovek zadržao na javnoj medijskoj sceni Srbije.Opservacija kolege Jevtovića je ubitačna,ali nije sav problem u tome.Meni će ostati nepoznanica kako ovaj čovek oseti opasnost za sebe i pre samih državnih kreatora jedne ideologije i politike -"šta je pisac hteo da kaže",prestroji se u hodu i naravno ostane ne živ,nego svaki put sve više učvrsti svoju poziciju.Dovoljno je pogledati RTS i njegovu uređivačku politiku.Ali, ne samo RTS - štampani mediji korak po korak postaju sluge vlasti.U Srbiji se polako spušta zavesa-ZBOGOM DEMOKRATIJO!
Препоруке:
45
6
37 петак, 23 август 2013 09:18
Agaton
Iskljucivo govorim o moci zapazanja-pisanja.E,tu je :deka: tijanic nenadmasan. Culi ste me;nenadmasan.
Jedno od najvecih novinarskih pera u srpskoj istoriji.
Majstore,moja kapa pred vama dolje.
E,sad za razne Zike,Stanojevice i Dediceve....Tu mu oprostiti ne mogu.
Cane je stigao i mnoge na noge digao....
Njemu se ne dize ni pritisak...
Knjiga koja ce doci pred citaocima bice bestseler.
Препоруке:
16
33
38 петак, 23 август 2013 09:20
dragon13
Onaj koji nije uvideo podilazenje Vucicu taj nije razumeo sustinu ovog razgovora.
Препоруке:
55
2
39 петак, 23 август 2013 09:20
Stanić Milan 2
Stanić M.@ ZORAN
Za miloga Boga odmaknite se već jednom od streljanja,polupismenih Ličana i Hercegovaca i držite se teme.Ako nemate šta pametnije reći makni te se sa sajta-Vaš prilog pošaljite e- Novinama,to tamo ima prođu.
Препоруке:
16
25
40 петак, 23 август 2013 09:31
Радгост
Е,а сад настави да пишеш за Вјесник и Слободну Далмацију као и деведесете.Онда си препоручио геџама да опанак шиљкан модернизују уградњом фарова.
Препоруке:
53
1
41 петак, 23 август 2013 09:38
СПАС
Концентрација моћи ништа не значи уколико се истовремено не оствари концентрација позитивних идеја. Вучић је дуго у политици и види се да се суочава са дефлацијом у идејама. Неке базичне идеје и схватања је "морао" да промени. Србија нема изграђен систем вредности, а нема ни политичке воље да га успостави.Јавни сервис у информативном програму је видео сервис Владе и политичара, на којем редовно дефилује педесетак личности. Он рекламира судство, тужилаштво, полицију, јер нема вести подсредством којих се српске главе не бомбардују сликама и информацијама о хапшењима, кривичним пријавама,оптужницама,борби против криминала, као да је то најважније у животу, осим што код некога може изазвати осећај злурадости или страха, а од тога се не живи ни лепше ни боље! Вучић има далеко мање времена него што му Тијанић даје, јер народ полако увиђа да "удбашки синови и уници" не могу више овај народ гурати ка самоуништењу!!!
Препоруке:
50
0
42 петак, 23 август 2013 09:45
Konobar
Na kraju karijere malo je i uz našeg Zokija kada kaže da su ga izveli na streljanje. Ali zaboravlja u stilu "ako Đinđić preživi, Srbija neće". To je bilo u vreme kada je služio Koštunicu isto kao što sad služi Vučića dizanjem u nebesa njegov "koeficijent moći". Taj "koeficijent moći" je rezultat izborne prevare nezapamćene u svetu. Kod takvih može da prođe kao Mesija i Laza pripravnik za ministra i ekspert Guzenbauer sa iskustvom iz "Štrabag" i "Alpine" koji je navijao da Austrija prva prizna državu Kosovo. Baš je pravi egzemplar "elite" u Srbiji. Hvala Bogu dolazi OKTOBAR ali malo žešći od onog iz 2000, sve maske su pale. Ili Srbija ili oni.
Препоруке:
72
5
43 петак, 23 август 2013 10:07
ПОСЛУШНОСТ МАШИНЕ
Било је у прошлом броју "Сведок" како је Милица Недић, у дневнику РТС, имала бедџ који 99% подсећа на НАТО знак. Има о томе и у најновијем броју, и оклајн.

Да подсећа "тек" 40%, био би то већ скандал. А овако, треба то посматрати као тешку трагикомедију ових покорно-слугерањских шрафа машине. Јер у супротном, мож човек да излуди...
Препоруке:
41
2
44 петак, 23 август 2013 10:22
ПОСЛУШНОСТ МАШИНЕ
Teorija zavere, ludilo, slepilo, marketing, moda ili - najava?
Kako je NATO "ušao" u Drugi dnevnik RTS-a
Piše: Vladan Dinić


...Kvalitetna i objektivna informacija zahteva novac. Poštujte rad novinara i pomozite opstanak slobodnog novinarstva. Kupite Svedok na kiosku.

http://www.svedok.rs/index.asp?show=89001



Па процените сами колико подсећа а њега. Овај пут нећемо опотсвести, имплантима,...

http://postimg.org/image/i506z2tpb/
Препоруке:
21
2
45 петак, 23 август 2013 10:35
Петар Пантелић
Мислим да није небитно ко је и шта је А. Тијанић. Колико год изгледало да је он громада која грми кад говори, увек некако грми хвалоспеве својим газдама. Из тога закључујем да је он уствари -полтрон, који се увек окреће тамо где му се чини да је већи комад сира. Чак и сада, када објављује књигу у којој треба да представи своје "животно дело", он не може да се уздржи, већ је громогласно оплео о Вучићевим способностима. Лепо каже наш народ: "Што колевка одљуљала, то мотика закопала". Осим податка о годинама провединим на руководећим функцијама у медијима у Србији, иза њега неће остати ништа вредно (ограђујем се за случај да човек има породицу, у том случају можда и остане нешто вредно). Све у свему, промашен случај. Зато, заборавите А. Тијанића!
Препоруке:
43
1
46 петак, 23 август 2013 10:48
Nislija
bravo POGODAK U sred.sAMO NAPRED TICO.Ovi kvazi patrioti rodoljubi bi da jedemo korjenje i okrecemo kontejnere.
Препоруке:
3
38
47 петак, 23 август 2013 11:06
Михајло
@Konobar
А Ви ипак прижељкујете нови 5-и октобар... Само жешћи и крвавији. Чекао сам кад ћете то рећи. Сва прича о Шешељу који ће доћи и покренути Уставни суд, о Шешељу - супермену, о црној тројци и издајницима...све је то троловање за жуте, Чеду и Чанка, Живковића и већ ко се нађе на тој страни. Од супермена до суперхика. Конобар, зар не?
Препоруке:
8
41
48 петак, 23 август 2013 11:41
1984
Наше интелектуално дигнуто перо је у суштини добошар који се оглашава с тргова типично с "Ахтунг, ахтун, даје се на знање ..."
Препоруке:
27
1
49 петак, 23 август 2013 12:35
Трећепозивац
@МихајлоИ ја прижељкујем нови 5. октобар. И то много жешћи и још више рушилачки. (Крвав није био ни онда, не подмећите!) Однарођена криминална врхушка, њих неколико стотина који се од 1990. врте и међусобно смењују на врху државе као на рингишпилу, коју је неко лепо назвао ДРЖАВНО ДНО, треба да зна шта јој ВЕЋИНА народа мисли и жели. Она већина која више НЕМА ШТА ДА ИЗГУБИ, иза себе нема ништа јер су им све "појели скакавци" и попиле крвопије, а испред себе има само "грозни, мутни бездан".Гнушате се што говорим овако? Рећи ћете: говор мржње! Новокомпоновани термин за вербални деликт! Новоговор ЕУ-фанатика и демагога који себе називају демократама! Ако је тако, "демократски" ме окујте у ланце и баците у тамницу да не реметим мир.
Препоруке:
39
5
50 петак, 23 август 2013 12:41
Apelujem
Na sve patriote i istinske intelektualce sa ovog sajta. Generalizacija u društvenim naukama je opasan metod zaključivanja. Ne treba žigosati sve komuniste, nacionaliste, internacionaliste, kosmopolite, liberale, četnike, germanofile, rusofile, demokrate, titoiste... Svaka od tih grupa nije nastala slučajno i treba primeniti analitički metod. Evo npr. ruski komunisti su stvarali najbolje inžinjere na svetu koji su prvi poleteli u kosmos. Ruralne jugoslovenske komunjare su negacija komunizma i kontraprimer. Mi ovde imamo posla sa "ljudima-amebama" koji nemaju ideologiju. Za koga je Tijanić? Za Miru, Đinđu ili Aleka??? Je li on liberal ili komunista? Je li on srpski nacionalista i velikosrbin kad pominje Srbima "narikače iz Vasojevića"? Tijanić je sve i ništa. Savija se kao glista. Nema kičmu. A takav je i Dačić i Vučič i Nikolić i Drašković i pola Srbije tj. drugosrbijanci. To su vernici zapada koji od Srba prave nižu rasu-oni koji su prateći. Nemac je master, Srbin je slejv.
Препоруке:
53
4
51 петак, 23 август 2013 13:41
ПАРТИЈСКИ СТРУЧЊАК
петак, 23 август 2013 12:41
Apelujem

...Svaka od tih grupa nije nastala slučajno i treba primeniti analitički metod. Evo npr. ruski komunisti su stvarali najbolje inžinjere na svetu koji su prvi poleteli u kosmos.


уси још данас користе петокраку на војној техници. Она за Русију значи симбол победе над Сотоном, пре свега. А у Србији она (оправдано)представља симбол свега антисрпског, разбојничког,....

Па и сам Визенталје рекао да се комунизам и нацизам разликују највише у рторици. Ови последњи су планове Сотоне представљали завијенима у обланду, док су наццисти били "искрени". Много "поштеније- ако се ја питам.

Покојни вокикостић је рекао да га титинипионири подсеају на Хитлерјугент. Или нешто слично.
Препоруке:
14
5
52 петак, 23 август 2013 13:41
old fashion Србин
Тијанић је оличење управо онога против чега се тобоже бори: он је оличење агресивне, насртљиве, лакташке, превртљиве "елите" која је Србију одвела у пропаст. Али морам да нагласим једну чињеницу коју је успут и необавезно поменуо, а да је вероватно потпуно несвестан колико је она тачна и важна:

за пет година појавиће се неки популиста са кечетом и планом о уједињеним Албанцима као хегемонима Балкана. Тај домино ефекат срушиће цео Балкан.


Ово је суштина наше будућности, ова провалија према којој срљамо потпуно неспремни, неспособни и незаинтересовани за то како ћемо се одбранити од тијанићевих културолошких истомишљеника са проклетија, од насртљивих и агресивних шиптара. Мислите о томе како су нас тијанић и хиљаде њему сличних превели из статуса поносног и јуначког народа у статус бедне раје.
Препоруке:
40
1
53 петак, 23 август 2013 14:03
albanopolis
eto šta su najveća novinarska pera u srpskoj istoriji,ha,ha,ha
Препоруке:
5
36
54 петак, 23 август 2013 14:10
Турас
"Михајло и сл.."Наш народ лепо прича али нема ко да разуме;ко се дима не надими тај се ватре не огреја. 5 октбра није било ни дима госн.Михајло,- дије тек ватра.? Да ли ви уопће(тако је говорио Броз) желите да се "огрејете" ?
Препоруке:
20
2
55 петак, 23 август 2013 15:21
Михајло
Турас
А да овај пут спалите Скупштину "Косова"?
Препоруке:
18
2
56 петак, 23 август 2013 15:33
Arsenije
Sam stil pisanja-razmišljanja mu je zreo i vrlo kvalitetan.Zrači originalnom srpskom lepotom koju je usvojio od Crnčevića, Kapora, Bečkovića...vredi proveriti dokle je dogurao u knjizi koju najavljuje. Sve ostalo je ljudsko dno. Karakterno se ceo može svesti na javno izrečenu ličnu maksimu "Ko nije na vlasti za mene je mrtav".
Препоруке:
31
1
57 петак, 23 август 2013 15:38
nn
Сваки пут кад сам дигао перо на неког, дизао сам руку на себе

S obzirom da je covek bio "sluga svih rezima" rekao bih da je to bilo neizbezno. Nastavlja u tom maniru, ni malo iznenadjujuce.
Препоруке:
22
1
58 петак, 23 август 2013 15:45
@albanopolis
cuo sam da imate neke kandidate-novinare za prestizne evropske nagrade u oblasti poturanja lazi i laganja, sto se na Zapadu veoma ceni, ni Nobel nije nedostizan.
Kada se dodeli Nobel za mir onome ko vodi bar 3-4 rata istovremeno, moze da se da Nobel za istinu onome iz cijih usta izlazi sama laz. To je bar bezazleno u odnosu na ratnu nagradu.
Препоруке:
31
1
59 петак, 23 август 2013 17:21
Висарион Трећепозивцу
Наравно, незадовољство оним што се код нас збива је надам се опште.Оно неколико процената Срба који су задовољни,можемо занемарити.Сем ако су тачни ови "метронони" који мере расположење бирача и веле да Вучић надмашује све остале.Али противу кога да се дигнемо и у име шта да нападамо и рушимо.
Мени се чини да је популарност Вучића психоза несвесног осећања да смо ужасно и са свих страна покрадени и то са највиших места.Онај ко их забавља обећањима да ће стати на пут крађама(ухапсио нејвећег)тажи тај осећај за правдом.Али да ли је он сам смислио так начин да се у србији стекне популарност или су га тамо где је био два пута, и где нас скенирају са свих страна, рекли да то уради а затим да да Косово.И то не он , него Дачић.Он ће терцирати али у првом плану неће бити.
А све што смо преживели отуда је режирано.Ми смо пропали не због Милошевића,, него због санкција,и бомбардовања.Ту је наш суноврат.Ма шта да учинимо неко други нам кроји капу.Како противу њега.Можемо да дубимо ,он је бог.
Препоруке:
18
0
60 петак, 23 август 2013 17:48
Серб
То је обмана да је Вучић стварно моћан човек у држави. Превара! Прави моћници су сакривени од јавности и ту су већ деценијама на врху пирамиде моћи у Малој Србији и осталим српским и антисрпским суседним државама, плен је подељен одавно а Вућић нема ни трунку моћи и стварне власти. Борба против корупције је лажна, представа за јавност (PUBLIC RELATIONS)!
Препоруке:
26
0
61 петак, 23 август 2013 18:50
djoka
. E sad je kasno tijanicu tvoje obavestenje narodu,kada i vrapci na grani znaju sve to. Drugo,tijanicu,moras reci i za kojeg neprijatelja RTS radi,a i radio svih ovih 13 godina. Za srpski narod RTS nije radio,velicao upravo bas sve te pljackase veka srbije,a na RTS niko ni da zucne. A sto nisi rekao na vreme sve to i da jednostavno ne budes prvi covek te izdajnicke RTS. Ta "Srpska elita koja je temeljno opljackala i izdala drzavu" je uradila i uz pomoc RTS-a na cijem si celu sve vreme. Zasto to nisi obelodanio ranije, saopstio javno i napustio-dao ostavku na celu te neprijateljske RTS. Nisi,jer si se i ti tijanicu spadas u tu tzv."srpsku elitu",pljackasku druzinu,koja je ovaj narod ojadila do gole koze. A neprestano si ih HVALISAO,dodvoravao... Sramota.
Препоруке:
28
0
62 петак, 23 август 2013 19:16
Сириг Сириг
Људи, ми у Србији и Војводству, мислим Срему, Бачкој, Банату и Барањи, још увек живимо слободно, гладни – а слободни. Европа, америка и њихови грађани могу само да ричу, да једу брзу храну, да јуре ко муве без главе. Уствари немају ништа. Имају само газде, банке. Народ има да једе, да пије. Као у тору, све је регулисано, одн урамљено, највише забрањено. Шта ћемо ми Деџе и здрав мислећи народ тамо. У њих је све смишљено, све је машина. Тамо је човек машина, робор, без кочница. Јуре у бесповрата. Руше све што није урамљено, забрањено. Е Европи ћер и стока, поврђе и воће да се дисциплинује, да све уђе у теглу, све једнако. Тако и Тијанић! Увек у свакој тегли. Као огурец.
Препоруке:
32
1
63 петак, 23 август 2013 19:23
синиша
Вучић= моћ Србије
Дачић= правна држава Србије
Николић= углед Србије, како у свету тако и код куће
Тијанић = слика Србије

Ђоковић, Јеремић, Кустурица и још неки не личе ни на шта у Србији живих, можда у Србији мртвих или Србији будућих.

Од 70% младих људи, испод 30 година, а буде их дневно око 10, које ја срећем у Србији сви теже идеалу да имају нормалну и обичну жену или мужа и да имају обичан и нормалан посао у струци, школи, занату који су учили, у Србији или негде у свету првенствено Европи.
30% су спонзораши и спонзоруше односно онакви какве их види Тијанић.

Како је могуће да од 2/3 становништва Србије који подржавају Вучића ни један ми се није тако представио нити сам ја закључио да га подржава у последњу годину дана.

Подржавају га они који подржавају свакога ко је на власти. Не кажем да и таквих нема подоста, али се не представљају у јавности и нису поуздани.
Препоруке:
33
1
64 петак, 23 август 2013 20:17
миш
Сваки пут кад сам дигао перо на неког, дизао сам руку на себе


Ajд да неко млађи, неискуснији, незаштићен, неповезан са свим политичким генерацијама и оријентацијама, мање богат и грамзив, каже овако нешто ...
Овако - ја у тим речима читам само патетику, самохвалу, лукративно и лукаво представљање човека који се одлично снашао захваљујући својим не малим способностима. Човека који све време зна шта, како и зашто ради, увек у своју добит, ретко на општу. Човека који је јак у много чему, али је у најдубљој својој дубини, управо због својих знатних потенцијала - слабић.
Знам да је време тешко за оне који имају храбрости, и да је он зато одабрао само да се прави да их има и продаје раји такву слику о себи.
Препоруке:
26
0
65 субота, 24 август 2013 00:48
Шором шајке, а Дунавом Тијанићи
Овај тип је недошколован. Он је неваспитан, некултуран, дрзак. У свим режимима је служио.Прије неки дан је причао какао је Тадић владао са неком врачараом као у време Астека и Маја. Ето, добри и поштени Николић обећа у предизборној кампањи да ће га скинути. Тијанић је чудо невиђено. Шта зна Тијанић о култури и цивилизацији Астека и Маја. Оставили су иза себе светска чуда у свим областима (први су билу у многим наукама, први су рачунали испод нуле, имали свемирске летилице) а он их третира као бабе врачаре. Срамота. Морао би за ово да се извини потомцима Астека и Маја.
Препоруке:
23
4
66 субота, 24 август 2013 11:08
au mile
Огавни панегирик човеку који се борио за границе Карлобаг- Карловац- Вировотица, да би после свега издао сву своју идеологију, државу, народ, и уз помоћ Брисела и апсолутне контероле медија стекао такву моћ да је Слободан Милошеевић био мало дете за њега.
Најгоре од свега што у овом интервјуу Тијанић Вучића сматра за месију чија је мисија да Србију поведе напред.
А куда? Без Косова, без дигнитета, без кичме, пут ЕУ је заиста једини пут којим може ићи. А његови најважнији подухвати биће убрзање даљег уништења Србије, и предаје свих државних ресурса мултинационалним, западним компанијама. Иду ЕПС, Телеком, шуме, воде, оранице, па и Тијанићев РТС. И раја ће га као свако стадо следити до тренутка када схвати да нема шта да једе и да је гост у својој сопственој земљи, без достојанства и части.
Е тада би требало да руља прерасте у масу која ће збрисати ове издајнике, који су издали све, пријатељство, част, себе, државу.
Препоруке:
23
1
67 понедељак, 28 октобар 2013 21:33
Jasna*
Pamticu cu ga po njegovoj cuvenoj recenici o nosacima kovcega kao testamenta Zorana Djindjica.Britkog ,ostrog jezika ,i sa petljom,baratao je recima kao macem,malo je takvih novinara.Divila sam mu se kad god je isao "uz vetar",a najvise u vreme DOSovske "slobode",kad je retko koji novinar sem njega smeo da zucne protiv oslobodilaca i Velikog "reformatora".Ipak nazalost RTS mu je svezao jezik,kako sam rece.
Zao mi je Tijanica.Neka mu je laka zemlja.
Препоруке:
34
9
68 понедељак, 28 октобар 2013 22:25
Marko Gay
@ Jasna*

Ipak nazalost RTS mu je svezao jezik,kako sam rece.


Nije, govorio je kroz RTS.

Morao je naravno biti donekle poslusan, bez toga nema opstanka, ali bio je do kraja subverzivan.
Препоруке:
14
12
69 понедељак, 28 октобар 2013 22:25
Србин Обични
Међу Србима и осталимо Александар Тијанић оставио је траг свом постојању. Било је ту и добрих и лоших ствари. Знао је рећи много штошта што други у том тернутку нису смјели или знали рећи, а имао је и изграђен самозаштитни механизам против силе на власти. Био је и Европљанин. Наравно да се човјеку који је кудио али и опслуживао разне гарнитуре на власти, може штошта приговорити и рећи. Данас ми се чини да је заиста био нека врста каубоја међу аутомобилима. А каубоја је било разних.

Бог да му душу прости и нека му је лака земља.
Препоруке:
25
9
70 понедељак, 28 октобар 2013 22:28
mio mir
A , sad, tisina, samo tisina.
Препоруке:
19
1
71 понедељак, 28 октобар 2013 23:08
thinking maize
Једноставно, НЕМА ГА. Друго, РАЗМИСЛИТЕ још једном о онима који вичу "ПОСЛЕ МЕНЕ ПОТОП"!? Треће, УРАДИТЕ НЕШТО за СВОЈУ ЗЕМЉУ, а тиме и за своје ПОТОМКЕ, али НЕ НА НАЧИН А.Т. и његових ИДОЛА!? Највише што можете оставити својим унуцима јесте да МИРНО СПАВАЈУ и да их НИКО НЕ ПРОЗИВА: "Е, то су ПОТОМЦИ ТОГА и ТОГА, што је УПРОПАСТИО ТО и ТО!?" Јер, АКО МИ НЕ БУДЕМО били "Били" и НЕ "ЗАКОПАМО" ОВАКВЕ, УКОПАЋЕ ОНИ НАС! До сада су нас УКОПАЛИ ВЕЋ ДО ВРАТА!? Није много остало да ЖИВУ Србију УКОПАЈУ!?
Препоруке:
37
5
72 понедељак, 28 октобар 2013 23:21
Мићуновић
Збогом Тијанићу, сви ћемо за тобом. За Вучићем никако.
Препоруке:
19
4
73 уторак, 29 октобар 2013 01:16
Свевлад
Вучић и Дачић, уз све косовске трауме, први су Срби који су схватили да статус кво десет пута више кошта Србе него Албанце. Има тренутака у политици кад нацију морате лечити против њене воље, јер има нација које више воле своје болести него своје лекаре.


Уз сво дужно поштовање према покојнику:

Ако Вучић, Дачић (и Николић) представљају лекаре болесне српске нације, онда је стварно боље да тај и такав пацијент умре.
Препоруке:
33
1
74 уторак, 29 октобар 2013 01:43
Dinja
Ili ga mrzis, ili ga volis.
Samo, moras da ga postujes!
Dinja
Препоруке:
11
25
75 уторак, 29 октобар 2013 09:27
будимо Срби
О покојнику све најбоље.

Нек му Бог опрости све вољне и невољне грехе, нека почива у миру. Бог да му душу прости.

А сад, има ваљда нешто важније за читање и коментарисање, има гладних дечијих уста у овој Србији као никад до сада, има људи у очају као никада до сада, има толико тога да се просто не зна одакле кренути.

Мртве оставимо Богу а о живима бринимо.
Препоруке:
11
4
76 уторак, 29 октобар 2013 09:38
@Marko Gay@Jasna*
Према коме, тачније према чему, је била усмерена његова субверзија?
Препоруке:
5
0
77 уторак, 29 октобар 2013 11:55
Рђосав
Наживео се Тијанић. Сећам се, средином `90-тих, пред кафаном `Смедерево` (то сада ваљда држи Франо Ласић под неким другим именом) Тијанић паркира џипа - црнога, големога као кућа, таквога је само Аркан возио... А сад рекоше да је живео тамо код Енјуба, ексклузива, сигурно је и квадратура одговарајућа, крупан човек беше, баш огроман. Рано га однесе нека бољка, а ту смо сви исти, без шансе, против болести и против смрти, сви - и он па и ја који немам за точак од џипа. Смрт је тако... - неопозива.
Препоруке:
24
2
78 уторак, 29 октобар 2013 13:34
nemamo državu
Ljudi odlaze, samo je TV-Bastilja večna! Ako smem da dodam, državu treba da brani narod a ne vlast zato name je i onako kao što kaže naslov!
Препоруке:
12
0
79 уторак, 29 октобар 2013 23:33
Marko Gay
@ anonimni

Према коме, тачније према чему, је била усмерена његова субверзија?


Nazalost, prema nama.

On je LICNO bio snishodljiv i javno pun hvale prema svakoj vlasti, domacoj i inostranoj, misleci da ce time da nas zavara.

Pogotovu sto je racunao da ne znamo srpski jezik.

Ali kao sto vidite, znamo vas jezik. I mogli smo sami da pratimo program RTS-a.

Taj program je jako opasan. Previse bunta i subverzije naseg poduhvata na million otvorenih i suptilnih nacina. Takav RTS je bio balvan oboren na sred puta.

Televizija u Srbiji je elektronska crkva, sa ogromnim uticajem. Nije preterano reci da je danasnja Srbija jednako Tijanic.

Pogledajte kakva osecanja Srbi zaista gaje prema Zapadu (a ne sta moraju da govore i rade pod prisilom ili ucenom) pa ce vam biti jasnije kakva je i kolika odgovornost Tijanica za istrajni anti-zapadni kurs srpske nacije.
Препоруке:
4
2
80 среда, 30 октобар 2013 00:00
Рђосав
Е сад - нек` опрости покојник, али мени ће бити занимљиво понашање Клера: да ли ће бити парастоса пре кремирања? Кол`ко знам, Црква брани спаљивање, али у последње време - по систему: плати па може све - држе се парастоси и при кремацији. Што је нонсенс, кремација је доказ да је покојник био декларисани атеиста. Све се изврнуло...
Препоруке:
5
1
81 среда, 30 октобар 2013 08:39
драгослав павков @ Рђосав
Какав ће бити став клера... Ако мислите на исти онај о коме пише Марко - неће га бити; код њих је поданички менталитет толико јак да многи ни након 40 дана неће веровати да "га" више нема. Овај други клер је још гори - постоји тарифа за сваку "верску услугу", ма постоји индулгенција... Издаја земље - толико и толико, опело самоубици - нешто мање... Али да не ширимо причу, није лепо.
Препоруке:
4
0
82 среда, 30 октобар 2013 10:44
Рђосав
Да, индулгенција за бизнисмене нижег ранга, а задужбинарство за крупне рибе (упореди: Станко Суботић) - има ту континуитета са средњовековном праксом, није да нема...

Него - није прилика.
Препоруке:
2
2
83 среда, 30 октобар 2013 14:30
thinking maize@ Marko Gay, па Драгослав Павков
Да је Тијанић ЈЕДИНИ међу Србима не би се Ви ТОЛИКО гњавили са нама! Тј. ДАВНО би били у Москви и размишљали КОГА да ПОСТАВИТЕ за "руководиоца" ТВ "Останкино", да би "убедили" Русе да је "за њихово добро" да се ОДРЕКНУ Сибира!? Него буди ЗАДОВОЉАН ОНИМ што Тијанић НИЈЕ УРАДИО, а МОГАО је! ЗАМИСЛИ нпр. ОПЕТ НА ЧЕЛУ РТС Драгољуба Милановића!? Човек је био ВАША ЖРТВА, ВЕРАН тата Слоби, ergo он у РТС, Амери ВАН Србије!? Према томе "ПОКРИЈ се ПО УШИМА", шта ћеш више да пожелиш од ТРЕНУТНОГ СТАЊА, а да СВИ ВАШИ "МОКРИ БАЛКАНСКИ СНОВИ" остану како-тако у ОПТИЦАЈУ!? Или нпр. ЗАМИСЛИ Ђорђа Вукадиновића на челу РТС!? Добро нећу те више дирати, јер иако си "геј"& Американац, ипак си НЕКАКАВ човек!? Сад Ви Драгославе! Побогу човече, како нисте приметили да је "Рђосав" ЦРВЕН "до коске" и да он више воли да ПЉУЦКА по цркви него "леба да једе", ма била у питању и ОВАКВА црква!? Уосталом, ПО УСТАВУ СПЦ И "ВЕРНИ НАРОД" има НЕКИ УТИЦАЈ на цркву, па ћемо КАД СЕ СТЕКНУ УСЛОВИ понешто ПРИУПИТАТИ ВЛАДИКЕ!?
Препоруке:
3
2
84 среда, 30 октобар 2013 15:23
Рђосав
thinking maize:
... Побогу човече, како нисте приметили да је "Рђосав" ЦРВЕН "до коске" и да он више воли да ПЉУЦКА по цркви него "леба да једе", ...
... па ћемо КАД СЕ СТЕКНУ УСЛОВИ понешто ПРИУПИТАТИ ВЛАДИКЕ!?

... ааа... а сад `није политички тренутак`, `није вријеме` - што би рекао Друг Маршал? Е па - ја сад питам, оперисан од смисла за право време: зашто Црква масовно крштава децу некрштених и невенчаних? - зашто Црква држи опела самоубицама и атеистима (онима који су оставили аманет да буду кремирани)? - зашто Црква масовно венчава певаљке и бизнисмене који нису уредно ни разведени из претходних бракова?

Зашто? - зато. Зато што је Црква парадигма цинизма и покварености. Са све педерастијом у својим редовима (упореди: Качавенда...) која је и основни мотив да се буде против педер-бала, по систему: ћути, не откривај положај...

Dixi.
Препоруке:
4
5
85 среда, 30 октобар 2013 17:21
thinking maize@ Рђосав
"Рђосаве" "рђа те не убила" и никад "рђом прокапао", што се јављаш кад није теби упућено!? Много ми личиш на "Reddy"-ja, ал заостајеш за њим по жестини и поткованости!? Друго, ти цркву схваташ ко НВО, а црква је, СТРОГО ГОВОРЕЋИ, ствар њених ЧЛАНОВА, ergo КЛИРА, МОНАШТВА и LAST BUT NOT LEAST ВЕРНОГ НАРОДА!? Даље, да би могао да ми шта замериш, мораш да ПОЗНАЈЕШ Устав СПЦ, који потиче из 1934 и који, АКО СЕ СТРИКТНО ПОШТУЈЕ, може да буде "ГАДАН" за те и такве владике!? Не боје се владике толико ЗАТВОРА, о коме волиш као АТЕИСТА да причаш, колико се боје РАШЧИЊЕЊА, још горе, ако је СРАМНО!? Да се владика РАШЧИНИ може да ПОКРЕНЕ БИЛО КОЈИ ВЕРНИК, ако се владика чињењем и речју ОГЛУШИО о ПРАВОСЛАВНУ ДОГМУ& ЈАВНИ МОРАЛ!? Покојни патријарх Павле коментаришући БЕСРАМНО БОГАЋЕЊЕ неких владика рекао је: "ШТА БИ БИЛО да НИСУ ДАЛИ ЗАВЕТ СИРОМАШТВА!?" и тиме ОТВОРИО пут њиховог МОГУЋЕГ РАШЧИЊЕЊА! Обашка СУМЊЕ у ПЕДОФИЛИЈУ и ОТВОРЕНО УНИЈАРСТВО доброг дела наших владика! Но, о томе ти ПОЈМА НЕМАШ!
Препоруке:
5
5
86 среда, 30 октобар 2013 17:30
Рђосав
"Рђосаве" ..., што се јављаш кад није теби упућено!?

... па ја то онако парламентарно. Помињање имена даје право на реплику. Или си ти завео нека друга правила?!
Препоруке:
3
2
87 среда, 30 октобар 2013 23:51
темељан
"Српска елита је темељно опљачкала државу и издала ..."
Тачно. Али, г.Тијанић је био део те елите.
Има још паметних и даровитих новинара у Србији. Али, једва преживљавају, јер немају онај дар који је г. Тијанићу омогућио да стекне скуп стан на најскупљем месту у скупом Београду, и приде џипове и лагодну потрошњу. Управо у време кад су о томе ко ће шта имати и стећи одлучивали они које он зове елитом. Без њих се то није могло, а они су имали одређене захтеве и услове. Г. Тијанић их је, очигледно, испуњавао на задовољство елите. Способан човек, елита!
Препоруке:
5
0
88 четвртак, 31 октобар 2013 04:26
Miodrag Lupulov
Nekoliko ljudi svedoče o jednom čoveku koji je sišao sa scene. Ambijent podseća na Kurosavin "Rašomon (nepravedno je ne spomenuti literarni predložak - Akutagavinu priču "U čestaru"), ali su propozicije drugačije jer pokojniku nije omogućeno pravo na repliku i na završnu reč. Kritičari se između sebe razlikuju samo u stepenu brzopletosti - koliko je koji od njih spreman da razvije svoju priču, zanemarivši nepisani etički tabu da bi sa izricanjem presude valjalo sačekati, bar dok se pokojnikovo telo ne ohladi i impulsivni utisci u našim glavama ne uravnoteže i slegnu. Na kraju, skoro svaki od govornika oseti nelagodu zbog izgovorenog, a u svim danima koji slede ta nepijatnost raste, jer ostaje mučan utisak da smo kao društvo uglednih građana okupljeno oko Doktora Tulpa, nelegalno prisustvovali jednom času anatomije, ugrozivši time dostojanstvo pokojnika, koji je nemoćan da nam se suprotstavi.
Препоруке:
2
1
89 четвртак, 31 октобар 2013 04:49
Miodrag Lupulo 2.deo
Pre ili kasnije, svako od saučesnika osetiće krivicu zbog toga što je uzeo učešća u poziranju za grupnu fotografiju iznad mrtvog lava, kome je svako izmerio rep, ne obazirući se na bol koji će porodica preminulog poneti sa izrescima iz novina koji se doživotno čuvaju kao relikvija. Civilizacijski je standard da se u ovakvim trenucima pokaže suzdržanost, pijetet i empatija. Zato se od nekrologa očekuje da bude kratak,čime se sužava mogućnost da napravimo greške, koje naknadno ne vredi ispravljati. Uvek će biti vremena za rekapitulaciju i davanje konačnog suda, ali u danu kad nas pokojnik zauvek napušta, valja da mu se poželi srećan put i o njemu kaže poneka lepa reč, tek da popuni skromni zavežljaj, koji svako od nas otvara pred konačnim sudijom. Aleksandar Tijanić je bio običan smrtnik i grešnik, poput svih nas, ličnost koja je živela svoj život na javnoj sceni, izložena reflektorima i kamerama "velikog brata" u kome je nastupao u bezbroj epizoda i u nekoliko glavnih uloga.
Препоруке:
4
1
90 четвртак, 31 октобар 2013 04:52
Miodrag Lupulov 3.deo
Njegov agresivni nastup morao je da privuče pažnju svakoga, ljudi ga neće pamtiti po njegovim delima ili nedelima, po etosu, nego po neiscrpnoj fajterskoj energiji, grubom i neodoljivom šarmu žestokog momka, koji je bio i grubijan i u nešto ređim prilikama džentlmen, čovek sa prepoznatljivim stilom, koji je postao obrazac koji mnogi oponašaju, ali se niko još nije primakao visokim standardima koje je postavio. I oni koji ga nisu voleli, pa čak i oni koji su ga mrzeli, zauvek će ga pamtiti kao nenadmašnog polemičara, koji je porazio sve protivnike koji su mu u toj disciplini izašli na megdan, ne ustežući se da mnoge od njih nokautira i ponizi. Svojim prisustvom obogatio je novinarstvo i obezbedio sebi svu slavu u jednom efemernom domenu koji, s pravom, nikada neće omogućavati neprolazni ugled koji se stiče u literaturi. Možda bi se moglo reći da je protraćio redak i dragocen božiji dar izbegavši da postane rasni pisac, ugledni književnik, za šta je imao sve uslove.
Препоруке:
3
3
91 четвртак, 31 октобар 2013 04:55
Miodrag Lupulov 4.deo
Dopustio je sebi da postane plastična ikona u jednom petparačkom svetu i vremenu, umesto da postane etalon - neko čiju vrednost ne bi mogli da ospore ni ljudi, ni vreme. Ali, ruku na srce, ljudi koji su u našoj generaciji uspeli da odole tom iskušenju mogli bi se izbrojati na prste. Zato smo mi, njegovi savremenici dužni da mu se poklonimo, pre nego što na njegov sanduk bacimo bilo grudvu zemlje, bilo kamen.
Препоруке:
3
4
92 четвртак, 31 октобар 2013 09:42
thinking maize@ Рђосав и још понешто
Оно што ме ЗАДИВЉАВА код Вас "црвендаћа" јесте да УЗИМАТЕ САМО ОНО ШТО Вама ОДГОВАРА, па то после ПРОГЛАШАВАТЕ за "истину"!? О МОРАЛНОСТИ такве СЕЛЕКТИВНЕ "истине" нећу сад, довољно сам пута о томе говорио за мојих БЕСКРАЈНИХ полемика са ДРУГОМ "Reddy"-jem и иним "црвендаћима", овде ћу само нагласити што је један коментатор ПРИМЕТИО "гледе" актуелног ПОКОЈНИКА: "И Тијанић је БИО ДЕО те ПЉАЧКАШКЕ "елите"!" А и како не би кад су се СВИ ОНИ измилели испод Брозовог ШИЊЕЛА, укључујући и Вас ЦРВЕНЕ "пуристе"! Кад то САМИ СЕБИ ПРИЗНАМО и схватимо да нас је ПРЕКО Броза стара Аустроугарска скоро ЗАДАВИЛА, онда ћемо ЗНАТИ КАКО! Узгред, хрватски социјалисти, комунисти И УСТАШЕ "решавале" су СОЦИЈАЛНИ проблем у Хрватској УБИЈАЊЕМ или ПРОТЕРИВАЊЕМ Срба и УЗУРПАЦИЈОМ ЊИХОВЕ ИМОВИНЕ! А српски социјалисти, комунисти и СВИ ЊИХОВИ НАСЛЕДНИЦИ "решавали" су СОПСТВЕНИ СОЦИЈАЛНИ ПОЛОЖАЈ УБИЈАЊЕМ или ПРОТЕРИВАЊЕМ српске буржоазије, а потом ПЉАЧКОМ новог номиналног власника те имовине, српског радништва!?
Препоруке:
1
0
93 четвртак, 31 октобар 2013 10:12
thinking maize@ Miodrag Lupulov
Г-дине Миодраже ПОНОВО ПРОЧИТАЈТЕ горњи интервју, а ПОСЕБНО ауторову изјаву да припрема КЊИГУ, као чињеницу за коју је ШИРА ЈАВНОСТ сазнала тек самом смрћу Тијанићевом: да је умро од РАКА! Ergo, САМ ПОКОЈНИК се ПОТРУДИО да СВИМА "из гроба" ОДГОВОРИ како то САМО ОН УМЕ! Уосталом, јер чусмо пре неки дан како је "СЛИСТИО за ДОРУЧАК" актуелног министра (не)културе!? Према томе, не бојим се ја за Тијанића, знаће он да се брани И СА ОНОГА СВЕТА, више се бојим "поштоваоца" његовог "лика и дела"! Тј. ако бих сада видео да му НЕКРОЛОГ и ПОСМРТНО слово пише и чита нпр. Басара ЗНАО бих да је ВРАГ ОДНЕО ШАЛУ! Ако би тако нешто урадио нпр. Драгољуб Милановић, онда бих рекао: "Сале извини, претерао сам"! Према томе ДОБРО ГЛЕДАЈТЕ КО ЋЕ ПИСАТИ и ЧИТАТИ НЕКРОЛОГ! Као и КО ЋЕ БИТИ нови ГЛОДУР ЈАСЕР-а!? А што се тиче оваквих коментара, пааа, "ЗА ДОБРИМ КОЊЕМ ПРАШИНА СЕ ДИЖЕ"!
Препоруке:
1
0
94 четвртак, 31 октобар 2013 12:07
Рђосав
Још једно случајно сећање на Покојника - па нећу више:

- оне тамо зиме (ваљда `90-`91) пред одцепљење Словеније, укачимо кола на воз за Љубљану (идемо на скијање у Аустрију, па да не возимо тол`ки пут.) Љуто зимско јутро, а на перону - све неки фини свет, види се: елита београдска. Стоје Тијанић и Душан Ковачевић, разговарају, чекају ауто-воз из Копра. Стижу им нова кола. Тада већ Словенци раде шта `оће, укидају царине на кола - брига их за Заставу - и увозе преко Копра нова кола са Запада. Наравно да су припадници Бг елите имали јаке везе и у Зг и у Лј те су сви пазарили - чини ми се неке французе, шта ли...

Рефрен:

И код Тита - били су елита!
Препоруке:
6
1
95 четвртак, 31 октобар 2013 14:04
...
porazio sve protivnike koji su mu u toj disciplini izašli na megdan,

Da, svi su protivnici poraženi, baš niko nije ostao.

ne ustežući se da mnoge od njih nokautira i ponizi.

Tačno. Ljudi se dele na vaspitane i nevaspitane. Ne treba mnogo premišljati kojoj vrsti je AT pripadao. Zar je teško poniziti "protivnika" ako je to jedini cilj "polemike"?

Svojim prisustvom obogatio je novinarstvo i obezbedio sebi svu slavu u jednom efemernom domenu
Obogatio novinarstvo?" Čime!? Govorimo li o istoj stvari? I o istoj osobi? A što se slave tiče, slava mu!
Препоруке:
13
1
96 четвртак, 31 октобар 2013 22:28
Рђосав
Ма све су то глупости. Тијанић је био - пре свега - Анте-Марковићевац. У то време сва српска антимилошевићевска опозиција била је окупљена око два стожера: Анте Марковића и Вука Драшковића. Трећег стожера није било.Било је трагикомично гледати `ове наше` - еминентна новинарска пера, Тијанића, Бобић-Мојсиловићку и ине - како су испаљени од колега Хрвата и Словенаца. Сви су - наравно - били против Слобе, делећи хрватско-словеначку подметачину да Слоба `разбија Југославију.` А кад су се преко ноћи Хрвати и Словенци сврстали уз своје сепаратизме - `наши` су се покуњено вратили у Београд, али - наставили против Слобе. Иако су имали најнепосреднију евиденцију да су их колеге мало - искористиле. Па одбациле. Мизерно. Тужно. Српски...
Препоруке:
6
0
97 четвртак, 31 октобар 2013 23:13
сељак беземљаш
Нисам читао текстове Александра Тијанића. Тачније, у неколико наврата, рачунајући и овај интервју, прочитао сам написано, на прескок.
Текстови су намењени човеку створеном у наглом скоку из чобанске цивилизације у потрошачко друштво.
Па се том циркусанту и неспособњаковићу објашњава ко је крив, што је њему остало "господство" а није му остао трошак. Дакле, већина.

Наше новинарство се попростачило као израз општег простачења.Пре деведесетих.

Подсећам.
Обављајући послове националног ослобођења и стварања државе,дакле рукујући са кубуром, ми смо са закашњењем ослушкивали себе изван себе и у чизмама од седам миља, успешно трчали од романтизма до модернизма...и ухватили прикључак.

У ФИЛОЗОФИЈИ ПАЛАНКЕ одбачен је сав труд наше грађанске културе. Књига је писана 1969.г. и израз је идеологије која је владала 45 г.
ТО ЈЕ ОСНОВА И ПОДЛОГА СВЕКОЛИКОГ ПРОСТАШТВА
Друга србија ту дође као отровне гљиве које расту
из земље у којој трули пањ и делови срушеног стабла.
наставак
Препоруке:
4
2
98 четвртак, 31 октобар 2013 23:34
сељак беземљаш
наставак
Александар Тијанић је неспорно био способан човек.

Већина способних људи, које сам упознао уклапала се у постојеће, доста ђубровито стање.
Увек за собом вуку целу свиту, којекаквих.

Знам и оне који нису хтели да "учествују" па су се маргинализовали.

Постоје и талентовани. Таленти увек успеју да створе дело.
Нешто драгоцено а бескорисно.
Препоруке:
1
5
99 петак, 01 новембар 2013 00:36
Рђосав
сељак беземљаш:
Нисам читао текстове Александра Тијанића...
Па ти рече да си студирао права тамо `70-тих? Стара кајла, а? А `80-тих? Ниси читао НИН (Бг) и danas (Зг)? Тијанић и Тирнанић, а тамо Тања Торбарина и Јелена (Ловрић?) Па што се ти јављаш кад си игнорант. А овамо - `друштвењак`? Кажем ја: из моје (и свих осталих) гимназијске генерације само су они најслабији ишли на Право и Економију.

Имао је занатску вештину, дрскост и дозу храбрости. Био је најбољи - у слабој конкуренцији. Јер та бранша врви од идиота. Али ништа није показао `гледе` политичке далековидости - што би један обавештен новинар морао. Био је само накнадни коментатор, и то необјективни, лични, сујетни. Полемичар? - да, док не налети на Шешеља.

А као директор РТС-а? Лош. Kакав је програм створио? По два крвава америчка филма свако вече. И гомила реприза. И сарадња са Ђиласом и Шапером, с којима је крчмио рекламно време РТС - иначе државни ресурс. Сви били добри у том послу. Супер..
Препоруке:
7
0
100 недеља, 03 новембар 2013 11:49
сељак беземљаш
Ништа ти Рђосаве не иде од руке.
Целину не можеш да видиш, а грешиш и у детаљима.
Нисам правник.Ни економиста. У гимназију нисам ишао.
Јесам, некада давно за њих по некад нешто писао, рачунајући и дипломски. Јесам, онако за себе читао све гимназијске уџбенике, рачунајући и загребачко издање ПОВИЈЕСТ ФИЛОЗОФИЈЕ Невенке Вејновић за гимназије,треће издање из 1968.г.
У београдским уџбеницима било је превише марксизма.
Глупо Рђосаве.Маркс и овако и онако, али његови тумачи....
Све је ово неважно. Остаје Рђосаве, твоја неспособност да сагледаш целину слике. Видиш теби важне детаље. Пошто је та врста површности честа,вреди је објаснити.

Као новинар сигурно си чуо за теоретичара медија, Маршала Маклуана. У књизи ГУТЕМБЕРГОВА ГАЛАКСИЈА, наведени аутор објашњава зашто једно афричко племе
није разумело кратак едукативни филм о уништавању
комараца. Цело племе је видело некакво пиле. Које је у трену мањем од секунде протрчало у дну кадра.
наставак
Препоруке:
4
0
101 недеља, 03 новембар 2013 15:09
сељак беземљаш
наставак
Филм се гледа тако што је гледалац камера, и то племе није разумело.
Рђосави су прескочили онај део гутембергове галаксије коју чине књиге и дочепали се новина.
У селу новине служе да се потпали ватра, неки у новине замотавају којешта а поцепане на ексеру служиле су и уместо тоалет папира.

Рђосави се образују из новина.
Површна природа и иста таква идеологија нашле новине као згодан медиј за спој.
Рђосавима стално измиче целина слике.
"Марковићевци" у које ви убрајате Александра Тијанића,Мирјану Бобић-Мојсиловић и ине,је младица која је истерала из старог пања српског југослависања
који комунисти од 1945.г калеме страхом и привилегијама.
Нису њих "испалиле" колеге Словенци и Хрвати.
Знало се да они праве своје државе. Кардељ је о томе написао књигу 1939.г. поново штампаној 1956 КПЈ је то јасно стављала до знања, уставе и законе да не спомињемо.
наставак
Препоруке:
6
0
102 недеља, 03 новембар 2013 17:04
сељак беземљаш
наставак
Споменути и неспоменути су то знали.Није се то могло НЕЗНАТИ.
То је просто једна трговачка прича. Њихова писанија
су њихова роба. И тако су они "југослависали" јер им је публика то трошила. Слинаве приче за слинаву публику. Много, премного лагарије.
Као текстови новокомпонованих народних песама. Или Балашевића. Све је то МЕГАТРЕНД.
Знање и осећања јесу вероватно лажни али су паре праве. А потрошачко смо друштво. Зар не.
И шта можемо приговорити Александру и инима.
Или Мићи. Примети ли неко да су дипломци "шупљег" знања. Наравно многи ће остати кратких рукава.
То је у природи лагарије.
Народу који се дуго плашио да ће Чкаља ако не ликвидиран онда сигурно ухапшен сви причају као су и сами изложени страдању.
То је прича коју су уиграли наши "дисиденти" код Тита.
У суштини ради се о доброј процени ко је слаб и одлази и давати му ногу а долази па му дати руку.
А када је нерешено нападати али не стварне интересе.
Уходана тактика високе школе улизиштва.
наставак
Препоруке:
7
0
103 среда, 06 новембар 2013 08:32
@ЗОРАН
Написали сте одличан коментар - прави мали есеј! Честитам!
Препоруке:
1
0
104 недеља, 10 новембар 2013 00:10
Турас
"беземљаш" Господине, изкоментарисасте не само лик и дело АТ,већ и комплетног улизиштва што тавори на маргинама србијице. Мојој маленкости нису јасни атрибути који се лепе једној персони која може САМО у Србији да просперира као "храбар , способан "(што може да буде и другачије тумачено)док стварна биографија се може исказати једном речју.-arschkricher/немачки је најизражајнији језик ,штета што Шекспир није био немац. Врло ценим и пратим ваше коментаре. Поздрав.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер