уторак, 07. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Алијина прозирна "тајна"

Kоментари (68) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 25 септембар 2013 12:40
Дринко Кончаревић
Све могу да разумем али размишљања људи попут Алије никако. Шта људи имају од етнички чистог простора? Чему служи убијање у име овог или оног? Нико није доживео да му творевина заживи дуго и тиме оправда убијања и уништавање имовине, ако се то уопште може оправдати. Ја сам се смејао кад је друг Тито казао да је аутомобил "југо" велики успех социјалистичког самоуправљања. После тога, сео је у "Мерцедес". Тај ауто, чији је то успех? Жито је жито, хлеб је хлеб. По чему је тај хлеб бољи ако му додамо националну ознаку? Жене. Стара латинска изрека каже "у мраку све су жене исте" (пазите на сроднике). Разлике нема, ма колико је украшавали са овим или оним политичким симболима. Ту важи оно "или јеси или ниси". Онај ко није, залаже се за рат да би на неки начин водио љубав. У тројанском рату, око 10.000 војника је изгинуло да би тамо неки Алија водио љубав са лепом Јеленом. А то што је 10.000 жена остало без мушкарца, нема везе. Имају једна другу. Ово је време лудог, лудог света...
Препоруке:
9
26
2 среда, 25 септембар 2013 13:06
Мирко Грбић, Бањалука
Насанкан од Американица , до подне мислећи једно а од подне друго како је говорио, свима је зла учинио а понајвише свом народу ! Сјећам се пописа становништва пред рат(1991.)сва муслиманска села била су излијепљена плакатима са упусствима за попис. Националност-Муслиман, вјера- ислам, језик босански ....и ево неколико дана пред нови попис опет су сва села и градови , хиљаде трибина, сви медији испуњени упиствима ....само сада је народност Бошњак! Е то је оно до подне једно од подне друго.
Препоруке:
54
2
3 среда, 25 септембар 2013 14:08
mirku
Tacno Mirko,
dug je to put...
Neuporedivo je sada lakse graditi nacionalnu svijest pa taman u 'fildzanu' negoli pod 'slobodarskom' stampom iz tog vremena.
Dobro je u jednom posljeratnom intervjuu na tadasnjoj inacici PTPC-a govorio pukovnik Lisica: 'Ja sam u prvoj jedinici '92. imao gotovo pola Muslimana koji su bili uz JNA. Odma' ste ih razoruzali jer ste vec od SDS-a dobili oruzje po kucama i stalno pitali "kad cemo na Turke"...
Valjalo bi da Nenad malo iscita i svoje intervjue iz tog vremena, a baska da uzme presjek srpske/srbijanske stampe/medija iz tog vremena,
ako je u tim silnim napisima neko mogao nazirati ideju koja bi bastinila tekovine SFRJ-a - iskreno mu se divim...
Препоруке:
12
43
4 среда, 25 септембар 2013 14:50
s.p.Lajković
Baš su Mujo i Haso neka velika tajna.Cvrc.
Препоруке:
24
2
5 среда, 25 септембар 2013 15:05
синиша
Дијагноза ко је и шта је Изетбеговић и шта се то дресило у Босни и Херцеговини тих година ме подсећа на једну дилему коју имају лекари кад знају да пацијент болује од карцинома плућа и то у поодмаклој фази, а онда му лекар из неких разлога каже, знате то је кијавица, очас ћемо ми то излечити.

Тако је и Милошевић, тако и дан данас Кецмановић, Додик, о Николићу и Дачићу да и не говорио.

То што је радио Изетбеговић и што је оставио у наслеђе Бошњацима, је само и једино огељели ОРГАНСКИ, а не идеолошки, ОРГАНСКИ ПРИМИТИВНИ ФАШИЗАМ. Свака друга дефиниција, те јесте доследан, те није доследан, је смешно. Као што је и смешно и то јесте за Босну, а није за Југхославију. Он јесте и за Југославију, он би укључио цео свет у своју државу кад би могао, наравно да он влада.

Суштина је у ничим суспрегнутим варварским импулсима да уништава и убија, чак испред користољубља.

Свака друга дефиниција је исто као да кажете за карцином да је кијавица. Е није кијевица него је баш карцином.
Препоруке:
18
6
6 среда, 25 септембар 2013 15:19
Србин Обични
(1)
Оно што се на просторима новокомпонованих „држава“ догађало 1991-92 неминовно је водило ка томе да и БХ-Муслимани, Македонци и Шиптари – а то прије свега значи њихова политичка руководства – заузму свој став у погледу будућности преосталог дијела Југославије. То је био њихово легитимно право и рекао бих да проф. Кецмановић то и не доводи у питање.

Чињеница је пак да су БХ-Муслимане у та тешка времена водили политичари неизрасли у сваком погледу, који су истина имали на распологању ефикасан механизам за мобилизацију својих сљедбеника – Ислам, али су ношени прамржњом муслиманог беговата према Србима имали блиндиран мозак који им није допуштао да мисле логично. Нема сумње да су међу свим домаћим извођачима радова БХ-муслимани имали најлошије руководство. Нека се упореде са Шиптарима уосталом!
Препоруке:
23
2
7 среда, 25 септембар 2013 15:20
Србин Обични
(2)
Поред Ислама са свим оним што уз то иде, Алија се опредјелио да у рату практикује још и (привидно) умекшану верзију Усташије; одатле оно стално шуровање са хрватском Усташијом, политичко и војно, без обзира што су босански католици мрзили локалне муслимане више од Срба. Посебан проблем за БХ-муслимане била је политичка сљепоћа Алије Изетбеговића, која је нарочито дошла до изражаја у његовој процјени стварних намјера Запада према БХ-муслиманима.

У рату наравно прва страда истина, тако је било и у недавном рату у којем су се све три стране такмичиле у лажима. Највећа муслиманска лаж је да је на њих извршена агресија. Глупост! Једина држава на коју је стварно у протеклом рату извршена агресија је СФР Југославија. У тој агресији учествовали су и БХ-Муслимани, барем они који су запристали за Алијом и његовом „Патриотском лигом“ основаном још 1991. година.
Препоруке:
31
2
8 среда, 25 септембар 2013 15:21
Tonči
Izetbegović i Gligorov su se do zadnjeg borili za očuvanje YU. Kad su se uvjerili da JNA na terenu sprovodi velikosrpsku ideju i njih dvojica su odustali od toga. Jasno. Nisu željeli da Bosanci i Makedonci budu građani drugog reda u Velikoj Srbiji!
Ispravna odluka!!
Препоруке:
17
55
9 среда, 25 септембар 2013 15:21
Србин Обични
(3)
Да су у лажи кратке ноге показао је развој догађаја послије рата у којем су, барем по мом суду, БХ-муслимани прошли много горе и од Срба, или ту негдје. Оно што је у њиховом случају ипак јасно је то да је највећу штету своме народу направио управо Алија Изетбеговић и његова СДА Шура. Без Алије и БХ-Муслимана рат на просторима бивше Југославије имао би вјероватно друкчији исход. Готово сам сигурна да би и Срби и БХ-муслимани много боље прошли.

Али сада ту је шта је...
Препоруке:
32
1
10 среда, 25 септембар 2013 15:29
Ђура
Kad su se uvjerili da JNA na terenu sprovodi velikosrpsku ideju i njih dvojica su odustali od toga.


Драги Тончи, молио бих Вас да поближе објасније како је то ЈНА спроводила великосрпску идеју на терену.
Препоруке:
38
3
11 среда, 25 септембар 2013 15:35
Stanko Ristić
U sred Republike Srpske u Bos. Šamcu, rodnom gradu
rahmetli Alije, upravo se otvara spomen kuća ocu bošnjačke nacije.
To je naravno SNSD dozvolio da bi iskamčili razne
privilegije i lične benefite.
Zamislite sad da neko pokuša to isto u Sarajevu ili
bilo gdje u federaciji, pada mi na pamet recimo prof.
Nikola Koljević, naravno sve bi gorelo.
Препоруке:
46
2
12 среда, 25 септембар 2013 15:52
Tonči
Alija Izetbegović će u povijesti ostati zabilježen kao veliki borac za multietničku BIH odnosno lider BiH u vremenu brutalne velikosrpske agresije.
Na njegovom sprovodu su nazočili državnici i visoke delegacije mnogih zemalja kako sa istoka tako i sa zapada.
A vaš Milošević je kao haški optuženik sahranjen skoro pa tajno pod nekom šljivom.
Nema potrebe za daljim obrazloženjem.
Препоруке:
16
55
13 среда, 25 септембар 2013 16:17
синиша @ Tonči
Тончи, по Милошевићевом наређењу никоме у Србији и било где друго није ни шамар неко ударио поготову неком муслиману, Хрвату или Шиптару, на националној основи. Четири дуге године се доказивало у Хагу, милиони долара, стотине иследника, и не постоји ни један доказ да је неко, неки Србин, цивил или воник по Милошевићевом наређењу мајку опсавао било коме, а не шамар ударио. А тачно је да је умро због ускраћивања лечења у затвору и да је сахрањен под шљивом како рекосте.

Са друге стране у Сарајеву и на другим местима, Мостару, Тузли су мирни станари српске националности који нису били никави ни страначки ни војни активисти убијани, само зато што су Срби, почевши од Башчаршије и оног свата, па редом Сјековац, Грбавица, Тузла Мостар и Сарајево. Све уз Алијино знање и одобрење. Да не говоримо о ритуалном одсецању глава од стране муџахедина.

А тачно је да је било државника и тачно је да се то заташкава и о томе се ћути. Али, још ће о томе бити речи. ОРГАНСКИ ФАШИСТА И ВАРВАРИН.
Препоруке:
43
3
14 среда, 25 септембар 2013 17:35
neopredeljeni
@Siniša

Kamo sreće dragi Siniša da danas osećam Srbiju kao indijac Britaniju na koju je svaki od njih ponosan što je nekad bila njihova kolonija.Umesto takvog osećaja vežu me uspomene samo na nalete aviona,pijane rezerviste koji pobiše sve što stigoše.Nije bila borba za Niš,Kragujevac,i Beograd nego za neke druge gradove koji i nisu baš u Srbiji.
Препоруке:
10
36
15 среда, 25 септембар 2013 17:36
neopredeljeni
@Siniša

Kamo sreće dragi Siniša da danas osećam Srbiju kao indijac Britaniju na koju je svaki od njih ponosan što je nekad bila njihova kolonija.Umesto takvog osećaja vežu me uspomene samo na nalete aviona,pijane rezerviste koji pobiše sve što stigoše.Nije bila borba za Niš,Kragujevac,i Beograd nego za neke druge gradove koji i nisu baš u Srbiji.
Препоруке:
7
30
16 среда, 25 септембар 2013 17:49
sinisi
Djaba vid/razum covjeku koji ne zeli nesto da vidi,
o objektivnosti da i ne govorimo...
Bespredmetno je nuditi protuargumentaciju,
uzivajte u vlastitoj cednosti i samodopadljivosti!
prijatno
Препоруке:
21
6
17 среда, 25 септембар 2013 17:50
синиша @ neopredeljeni
Ти пијани резервисти, ма какви да су били и ма шта да су радили су 1. бранили, додуше неуспешно земљу, према закону и војној обавези, и они који су им командовали, тим резервистима нису нађени криви на суду иако су одговарали ( генерал Перишић ). 2. ма шта да су урадили, а лако ћу се сложити са вама, да то што су радили нису радили ни паметно ни продуктивно, радили су као одговор на деструкцију земље и ничим изазване покоље од страе ОРГАНСКИХ ФАШИСТА предвођених Изетбеговићем.

Према томе, иако нисам био ни пијан, а још мање резервиста, иако не сматрам да су бранили земљу како бих је ја бранио, да сам имао икакву могућност да им наредим или предложим, они су само одговор на Изетбеговићеве пажљиво и дуго година планиране планове да у тренутку распада земље, провоциране извана сатре све што је српско и словенско, неисламско на његов начин, не на традиционални нормалан начин исламско, и нефашистичко, у БиХ.

Према томе за пијане резервисте КРИВ ЈЕ ИЗЕТБЕГОВИЋ.
Препоруке:
27
3
18 среда, 25 септембар 2013 18:07
синиша @ neopredeljen p.s.
Ко каже да није било напада на Ниш, Крагујевац и друга места у Србији. Било је. Бомбардовани су од стране НАТО пакта, а ИЗЕТБЕГОВИЋЕВИ ОРГАНСКИ ФАШИСТИ би то сигурно искористили да их српска војска Републике Српске није претходно војнички поразила.

Тачно је да се није ратовало у Крагујевцу него у Сарајеву и то знате како. Тако што су ИЗЕТБЕГОВИЋЕВИ ОРГАНСКИ ФАШИСТИ дошли у Пофалиће, поклали све српско тамо, нејач, децу, жене, старце, читаве породице, никад није откривен број побијених, нити се то и дан данас дозвољова, зар и то није ПРИМИТИВНИ ОРГАНСКИ ФАШИЗАМ, дакле побили су Србе у Пофалићима и онда су мислили да их неће нико са Требевића засути гранатама. Погрешно су мислили. И не видим као човек пре свега проблем у томе што су их Срби засули гранатама.

Дакле није се ратовало у Крагујевцу него у Сарајеву, јер су ИЗЕТБЕГОВИЋЕВИ ОРГАНСКИ ФАШИСТИ заметнули кавгу у Сарајеву. Ничим изазвани.
Препоруке:
28
3
19 среда, 25 септембар 2013 19:51
Historičar
Prosto čovjeku dođe da se sažali nad jadnim Srbima koji su se jelte, samo branili. Zato su valjda i nagomilali svo ono silno naoružanje iz Slovenije i Hrvatske i koncentrirali ga oko Banja Luke i drugih srpskih uporišta. Tenkova i topova more, pa i treba je ko zna šta oni drugi (doduše nenaoružani) smjeraju. Zato su i podijelili oružje svima koji mogu da hodaju. Pa su onako iz preventive istjerali sve nesrbe iz RS i uzeli im imovinu, popalili crkve i džamije, preimenovali naselja ulice i gradove. Tako i treba, da se zna da više nemaju šta da traže ovde.

A bogami i pronašli su rješenje na Alijinu dilemu da Bosna ne može da se podijeli jer je povezana ko brašno. Spasonosna formula je bila, etnički očisti od nesrba i zauzmi teritorij te proglasi svoju državu. Nešto slično radio je i jedan drugi poznati 'državnik' u Evropi koji je doduše neslavno završio, kao i narod mu. Pa sad da vidimo kako će ovo 'samo su se branili' da završi
Препоруке:
10
26
20 среда, 25 септембар 2013 20:04
za toncija
E moj tonci moja grudvo leda.
Narocito ste "radili" i vi i muslimani na multietnicnosti u srednjoj bosni gde, gle cuda, Srbi nisu bili subverzivno angazovani. Tvoji iz Viteza ne vole "bracu" ni videti a kamo li sa njima divaniti.
Препоруке:
12
3
21 среда, 25 септембар 2013 20:34
perkins
@Tonči Alija Izetbegović će u povijesti ostati zabilježen kao veliki borac za multietničku BIH odnosno lider BiH u vremenu brutalne velikosrpske agresije. Na njegovom sprovodu su nazočili državnici i visoke delegacije mnogih zemalja kako sa istoka tako i sa zapada. A vaš Milošević je kao haški optuženik sahranjen skoro pa tajno pod nekom šljivom. lipi nas funcute bil ti nami reka koliko prisidnikadrzava bilo na sprovodu vasem franji,da se ne mucis ja cu ti kazat;jedan i to prisidnik turske,paca samo jedan? ni li to malo za takog drzavnika i prisidnika jedne drzave?,
Препоруке:
12
3
22 среда, 25 септембар 2013 20:38
синиша @ historičar
Немојте се ви сажаљевати над Србима, сажаљевајте се над свим људима у БиХ који су на правди Бога страдали недужни, а таквих је било на свим странама.

И Срби су радили неподопштине. И ја бих неке од њих казио иако сам и сам Србин. Али није то проблем. проблем је што су Срби за све своје злочине и оне које су починили и оне које нису, одговарали, а Бошњаци нису. То је проблем првенствено за Бошњаке. Знате зашто, кад нема праведне судске казне онда ступају на сагу босанска правила, тј. освете.

Сребреница јесте и злочин, али и освета за Братунац. Да није било бошњачких злочина у Братунцу не би било ни српских злочина у околини Сребренице. Не говорим о квалификацијама злочина нити размерама, то овај пут оставимо по страни, него тај механизам, бошњачки злочин и српска освета.
Препоруке:
20
4
23 среда, 25 септембар 2013 21:16
сељак беземљаш
Алија Изетбеговић је припадао организацији
МЛАДИ МУСЛИМАНИ. У току рата (1941-1945)прихватили су нацизам.
После 1945 Изетбеговић пише за лист "МУЏЕХИД"
(борац на божјем путу). Лист је тајно објављиван на шапирографу. Када су 1946 донели одлуку да иду на масован покрет, били су похапшени. (време ће показати да су само уранили)
Алија Изетбеговић је те 1946.г. осуђен на три године затвора. Ораганизација и следећих година расте.
Припадници полажу заклетву у којој се спомиње ЏИХАД.
Циљ им је стварање "Исламистана".
Увођење шеријатског права у све установе друштва...
и да се муслимани Југославије пишу великим М.

(Ово задње ће им бити испуњено 1971. Кардељ лично ће шездесетих лобирати. Ради реализације, уводиће се у политику дољи слојеви, а маргинализоваће се и искључити из партије противници (Осман Карабеговић,Авдо Хумо....)
наставак
Препоруке:
12
2
24 среда, 25 септембар 2013 21:39
Nenad
I ovaj solidan clanak pokazuje da Srbe,Hrvate i Muslimane nista ne moze da uzbudi kao zajednicki razlicita proslost. Sam Alija Izetbegovic je bio jedan "lukavi dedo" koji je znao da Srbi kao narod nece nikada poci za njegovom politikom. Bodren Amerikom i primoran da se "druzi" sa licemjernim Tudjmanom gurao je fikciju o samostalnoj i nezavisnoj BiH. Zato smo nakon rata dobili drzavu koju 60% stanovnistva ne smatra iskreno svojom. Niko ranije samo za "Muslimansku stvar" nije vise uradio od Alije, ali isto tako niko Srbima nije bio takav "tihi pakosnik" kao Alija Izetbegovic.
Препоруке:
7
1
25 среда, 25 септембар 2013 22:05
sinisi
Moj Sinisa Divim se ovim sto i dalje imaju volje da ti predoce bilo kakve druge argumente - kakav gubitak vremena :)Samoljublje i arogancija obicno idu ruku pod ruku,tvoje misli, ljudskost i objektivnost odavno necuh i nevidjeh. Razmisli mozda da se zamonashish,sa tako cistim srcem i istinom koja kulja iz tvoje tastature velike su sanse da postanes i svetac :)
Препоруке:
8
15
26 среда, 25 септембар 2013 22:16
Razumevanje
Pođimo od istorije odnosa Srba pravoslavaca i muslimana. Muslimani su srpski konvertiti. Delom u zanemaljivom obimu i hrvatski. Muslimani zbog razočarenja srpskim carstvom i pravoslavljem kao gubitnicima u sukobu sa Turcima jednim delom, i zbog niskih pobuda, slabosti i privilegija drugim delom, prelaze u islam. Deo muslimana učestvuje u turskom zulumu nad hrišćanima. Njima se to duboko urezuje u kolektivnu svest. To izaziva strah i osudu što dalje implicira osvetničko i prveventivno ponašanje. Pri tome se zanemaruju slabosti srpske države i društva i malo radi na promeni takvog stanja. Odnosno na Srbima je krivica što su dozvolili tu situaciju. Primitivizam je izražen kod Srba kao i kod amerikanaca. On jeste dokaz demokratije, muškosti i slobode, ali postoje i drugi načini ispoljavanja... Primitivizam forsira kolektivnu krivicu i vređanje i onih koji nisu bili krivci ili potomaka krivaca. Primitivizam ume da bude odbojan. Muslimani ne mogu čitavu večnost da budu krivci kao ni Nemci
Препоруке:
2
13
27 среда, 25 септембар 2013 22:28
сељак беземљаш
Изетбеговић у успоменама (2001.г.)
бележи да се на правним студијама изјашњавао као Србин, "али се вратио на прави пут".

Написао је 1970 ИСЛАМСКУ ДЕКЛАРАЦИЈУ у којој излаже, идеологију коју је организација којој је припадао, развијала од 1940.г.
ИСЛАМСКУ ДЕКЛАРАЦИЈУ је написао под утицајем
најзначајнијег идеолога модерног фундаментализма Саита Кутба.
ИСЛАМСКА ДЕКЛАРАЦИЈА ЈЕ ДВЕ ДЕЦЕНИЈЕ КРУЖИЛА У РУКОПИСУ. Штампана је 1991
У оквиру судског процеса против "Младих муслимана"
Алија Изетбеговић биће осуђен на 14 а одлежаће 6 година.

Сматао је да ће муслимани у Босни и Херцеговини преузети власт тек постизањем демографске већине
и да ће створити друштво засновано на шеријату.

Укратко ово су ставови човека који је кажу био за "мултиетничку БиХ". Кога лажу.

ИСТО КАО У ХРВАТСКОЈ МАСПОК У У БОСНИ ЋЕ САВЕЗ КОМУНИСТА ОСТВАРИВАТИ СТАВОВЕ МЛАДИХ МУСЛИМАНА И ЊИМА СЛИЧНИХ ПА ЋЕ КОМУНИСТИЧКИ ИДЕОЛОЗИ ДУРАКОВИЋ, ЛАГУМЏИЈА, ТАНОВИЋ, ФИЛИПОВИЋ СК ПРЕВЕСТИ У МУСЛИМАНСКУ ПАРТИЈУ
Препоруке:
14
3
28 среда, 25 септембар 2013 22:31
Razumevanje 2
Dakle, mobing je dugoročno nepodnošljiv. Zato i Nemci nastoje da osmisle novu istoriju tj. stvore novu realnost. Srpski muslimani su tako lako postali saveznici srpskih neprijatelja. Inače je pravoslavlje između turskog čekića i germanskog nakovnja. Ali muslimani nisu Turci iako ih tako iz "milošte" zovemo. Da bi nam bilo jasnije kako muslimani doživljavaju srpstvo treba se prisetiti kako četnici doživljavaju Tita i komunizam. Oni su zbog šačice Nedićevaca i Ljotićevaca sve četnike proglasili ubicama i fašistima. A ima dokaza da JVuO nije bila antimuslimanska i da je bilo muslimana u njenim redovima. Alija je bio inicijator ali je cela verska grupa tako osetila i krenula njegovim pogrešnim putem. Zapitajmo se kako su Srbi tome doprineli? Pravoslavcima i muslimanima je potreban novi ugovor. Ima i 3.
Препоруке:
2
5
29 среда, 25 септембар 2013 22:33
синиша @ sinisi
Заиста те не разумем, које аргументе, да Алијини ФАШИСТИ нису дошли на Пофалиће и побили стотине српских цивила и да нико није одговарао за то. Дај аргументе, значи нису побијени Срби на Пофалићима, тако реци па да се извинем што измишљам и немам слуха за друге аргументе.

А шта ако су заиста Срби побијени на Пофалићима, ако ја то нисам измислио. Шта је са твојим смислом за друге аргументе. Није убијен сват, нису побијени цивили у Сјековцу, није побијени цивили у Пофалићима, нису први напали муслимани у Зворнику, и у Фочи. Срби су негде узвратили, а негде нису. На Пофалићима нису, а све мислим да су требали.

Немам у плану да се замонашим, а што се посвећивања тиче код православнихј има начин како се постаје светац. Ту не помаже да се уплати одређена свота негде, мора да се након смрти не распаднеш и да ти леш мирише. Тако се постаје светац. Можда и то буде, али ја то нећу знати и нећу моћи да ти о томе ишта кажем.
Препоруке:
9
4
30 среда, 25 септембар 2013 22:54
Razumevanje 3
Novi ugovor. Muslimani čak i kao Bošnjaci potiču od Slovena i pričaju književni srpski jezik sa mnogo turcizama. Svaki rat pravoslavaca i muslimana je bratoubilački. Rusija muslimanima (ovdašnjim) može biti bolji zaštitnik i pokrovitelj od Turske. Muslimanima ne može biti bolje sa Arbanasima nego sa Srbima bez obzira na verske razlike i sličnosti. Muslimani treba da blagoslove stvaranje nacionalne države Srba u vidu Srpske Federacije. BiH federacija bi se mogla konfederalno povezati za njom. U zajedničkom suživotu postojanje konvertita je prirodan proces. Muslimani se moraju odreći džihada, vehabizma i svake vrste verskog ekstremizma. Muslimani treba da se vrate jugoslovenskom načinu ispoljavanja islama. U ovoj fazi zato ne može doći do integracije BiH federacije u SF. Postojeće stanje je neodrživo. Ono čeka istorijsku šansu da se nastavi međusobno istrebljenje. Daleko je Amerika...
Препоруке:
5
3
31 среда, 25 септембар 2013 23:35
sinisi
Napisao sam da su tvoji komentari kao velika zvona - sve se dalje cuju sto je veca praznina...Nisam dokolicar da gubim vrijeme da te razuvjeravam u bilo sto. I sam istrazujem taj fenomen 'do zuba naoruzanih muslimanskih hordi' koje duz Drine napadaju goloruki srpski zivalj i redovito ljude iz tih 'hordi' i danas vade iz jama i jaruga. Valjda je to taj arhetipski ratnicki genotip Srba: Gdje je moguce da naoruzan musliman ima ikakve sanse protiv rodjenog (golorukog) srpskog ratnika - ma hajde bogati.Vjeruj da takve junacke primjere do sada nadjoh jedino u sveskama Lunovog magnus stripa. Blek Stena pravi je primjer golorukog Srbina koji razbacuje crvene/zelene mundire/beretke...Izvini,previse si ostrascen za bilo kakvu objektivnu diskusiju,nastavi ti po svom - ne ljutim se ja...:)
Препоруке:
10
11
32 четвртак, 26 септембар 2013 07:22
fanatizovani sunit
среда, 25 септембар 2013 16:17
синиша @ Tonči

Са друге стране у Сарајеву и на другим местима, Мостару, Тузли су мирни станари српске националности који нису били никави ни страначки ни војни активисти убијани, само зато што су Срби, почевши од Башчаршије и оног свата, па редом Сјековац, Грбавица, Тузла Мостар и Сарајево. Све уз Алијино знање и одобрење. Да не говоримо о ритуалном одсецању глава од стране муџахедина.


Па тај познати лажов, преварант, фанатик,...је дао убијати и "своје", у Цазинској крајини.

Само ако читате Николу Кољевића, наћи ћете обиљ аргументованих потврда у прилог томе.

Kutiljero: Izetbegović srušio spasonosni plan
Препоруке:
2
2
33 четвртак, 26 септембар 2013 08:41
синиша @ sinisi
Јесте ли чули за реч "judgemental". То се у целом свету сматра као врло негативна квалификација и особина. Шта то тачно значи?
То је кад некоме кажете да му је коментар празан, ми би у Сарајеву рекли " шупља прича", или да је острашћен. Чак и да је тако то није ни један од ваших послова. Ваш посао је да тражите муслиманске лешеве уз Дрину. Наставите са тим послом имате моје пуно разумевање подршку и саосећање.

Оно за шта се ја залажем је да се потраже и српски лешеви у Пофалићима.

То што ви можете да тражите муслиманске лешеве уз Дрину, уз сво саосећање разумевање и подршку Срба, и мене и свих других, званичних и незваничних скида са српског народа колективну кривицу и, а чињеница да се не могу истражити злочини у Пофалићима и не гоне се судски они који су их починили учвршћује квалификацију ОРГАНСКИ ФАШИСТИ.

Где су они сада? Где су кољачи из Пофалића? Вероватно у мишјим рупама, боје се празнине из моји коментара.
Препоруке:
7
2
34 четвртак, 26 септембар 2013 09:30
Prvo skoci pa reci hop
Ko je ovdje glup i naivan? Kecmanović cijelu krivicu rata prebaci na Aliju. Ma hajte molim vas. Je li to opet sasvjest malo zapekla, pa nam se servira samoobmana?

Jesam li ja ili vi gdine Kecmanoviću sjedio zajedno sa Alijom u Predsjedništvu Republike Bosne i Hercegovine i to nakon što je uveliko bilo već formirana RS (tadašnja Republike srpskog naroda BiH i Srpska republika BiH)?

Danas se Krajišnik iščuđava otkud tolika etnička mržnja u Bosni, a Kecmanović posthumno bavi Alijom sa kojim je sjedio i družio se.

Od naknadne pameti slaba nafaka. Budi faca i povuci poteze kad se stvari dešavaju, a ne retroaktivno se iskupljivati i mazati oči javnosti.
Препоруке:
10
9
35 четвртак, 26 септембар 2013 12:24
bosanac
Dok živi Bosna i Hercegovina, dok živi i jedan Bošnjak ali dok postoji svjetska arhiva i pamćenje, Alija Izetbegović će biti spominjan i to sa respektom. A vaše ime Kecmanoviću će biti zaboravljeno dan nakon vašeg pokopa!
Препоруке:
9
18
36 четвртак, 26 септембар 2013 12:30
синиша @ Prvo skoči pa reci hop бр.1.
Рећи су вам нешто о односу Кецмановића и Изетбеговића из прве руке што нисте знали, а ја јесам. Пре тога само две напомене. Изетбеговић је забранио излазак Србима из градова, рачунајући и Сарајево, и могли су да напусте Сарајево само уз његово или Силајџићево одобрење и ако плате неком муслиманском команданту са терена тако да је сваки Србин па и Ненад Кецмановић био таоц и заробљеник, а забрана изласка из Сарајева Србима је ратни злочин који нигде није ни поменут, а не процесуиран.

А друго питање је питање односа српске политичке елите и муслиманске политичке елите. На том питању сам се ја разишао са СДС-ом. Политика СДС-а, Караџића, Плавшићке и осталих је била да се прави изборна коалиција са СДА и ХДЗ и да се сруше "комунисти". Тако је и било. СДС, СДА и ХДЗ су направили коалицију. Ја сам био против тога и то сам лично рекао Караџићу. Рекао сам му дословце СДА и ХДЗ су нацистичке странке и СДС никако не сме са њима у коалицију. Он ми је рекао да је политика "уметност могућег".
Препоруке:
4
3
37 четвртак, 26 септембар 2013 12:38
синиша @ Prvo skoči pa reci hop бр.2.
Ја сам сматрао да СДС треба да иде у коалицију или са Либералима ( Расим Кадић ) или СДП, или МБО, Филиповић зато што су то прво странке које су декларативно антифашистичке и које имају опцију Југославија. Увек сам сматрао и тада и сада да су ХДЗ и СДА чисто фашистичке странке и да Срби не треба са њима да имају икаквог посла. Окарактерисан сам као "комуњара" и фанатик и као такав сам се дистанцирао од политике. У то време Милошевић покушава да се приближи Филиповићу и делом успева и Кадићу Расиму )( позитивна личност ), не Недиму, Недим је оперативац КОС-а . У Пребиловцима сам разговарао на ту тему са Ненадом Кецмановићем. Убеђивао сам га да Срби треба да иду са антифашистима и онима који су за Југославију. ОН је мени изричито рекао ту у Пребиловцима да је Караџић у праву што се договара са Изетбеговићем јер је Изетбеговић искренији од Дураковића и да Милошевић греши што верује Дураковићу и Филиповићу.

Лично ми је рекао, веровао му је.
Препоруке:
7
2
38 четвртак, 26 септембар 2013 12:59
Tonči
"SDA I HDZ nacističke stranke a SDS (koji je rukovodio vojnu agresiju i počinio genocid) su fini i demokrate"!
Šta sve čovjek ovdje neće čuti i pročitati!!!!
Biće da su mnogi uvažili onu poznatu Ćosićevu preporuku o laganju kod Srba kao metodi patriotizma.
Препоруке:
12
10
39 четвртак, 26 септембар 2013 14:40
Gospodo tonci, bosanac i ostali alter ego istog fasistickog opredjeljenja
Драга господо, читачи ћирилице, врло је важно недјела алије Изетбеговића посматрати у свјетлу данашњег развоја ситуације. Тај фанатизам и фашизам Алијиног стила се проширио на многе исламске земље, а Америка којој је Алија вјеровао сада исту ту, исламску браћу, бомбардује без штедње. Мислим да сте ви итекако свјесни свог и Алијиног фашизма, зато толико пјените на овај текст изузетног професора Кецмановића. Најважније је да смо се ми, Срби, вашег фашизма ослободили, а ви таворите у Федерацији о каквој је Алија сањао. Ми смо презадовољни нашом слободом, просперитетом и миром, који ужива сваки грађанин Републике Српске. А Федерација је синоним за вјерски фанатизам, гушење слободе и економски назадак. Знам да вам је тешко да сварите истину, она је горка но љековита.
Препоруке:
10
3
40 четвртак, 26 септембар 2013 15:08
polako
Bice ovdje jos price i za naredne generacije koje tek nazalost cekaju svoje role...
Generala poslije bitaka nadvijenih nad tastaturama ima na pasja preskakala. Alija je imao samo jednu manu - kolebljivost! Ali mogu ga razumjeti, u uvjetima totalne okupacije zatecenih i novopristiglih JNA efektiva iz Cro i Slo tesko bi bilo potpisati odluku da prvi zaposjednemo TO magacine prije negoli ih 'vojska koja cuva Yu' temeljito isprazni. Makar bi rat posteniji bio! Ipak je ovako bolje, jest da je kostalo, ali se barem zna ko je agresor. (naravno, slika o Srbima kao agresorima dozivjece revizionizam, ha, ha, ha - kakve zablude)
Na Pofalicima je preduprjedjeno presjecanje grada,
od oruzja zapljenenog u Pofalicima kompletirana su nova tri voda za odbranu grada. Za pet drugova iz razreda srednje skole iz prve ruke znam da su od sds-a vec krajem '91. zaduzili kalas ili pm sa pratecim rapovima. Jel ono bi Cehov: puska u 1. cinu se pojavi - u 2. opali...
Препоруке:
9
8
41 четвртак, 26 септембар 2013 16:07
синиша @ polako
Ако мислите да ће се став о "српској агресији" икада ревидирати грдно се варате. Они који мисле да су Срби наравили агресију то ће увек говорити и своје унуке ће томе научити. Важи и обрнуто, они који мисле да су Алија и СДА напали на Србе то ће увек мислити.

Додуше постоје неки изузеци и ја сам те изузетке видео својим очима. На пример у Немачкој у некој фабрици раде Бошњак и Србин. У кругу фабрике не смеју ни да помисле да коментаришу ни једну верзију. Код куће смеју. Али има и фирми у којима се мора рећи да су "Срби агресори" то је на пример влада федерације или новине Аваз. Али има и других случајева. Ја знам да у америчкој НСА ако случајно кажете да је неко извршио агресију на Бошњаке одмах ће вас регистровати да вршите исламистичку пропаганду и бићете праћени као потенцијални исламски терориста. Чак и кад вам одобравају, рећи ће јесте тако је, али ћете одмах ући у програм као сумњив. Кључна реч "агресија на муслимане".Или мислите да није тако? ( ха )
Препоруке:
6
1
42 четвртак, 26 септембар 2013 16:48
polako
Nista se ti neboj,
to vam je jedino i preostalo da zlodjela gurate u 'trendy' islamisticki paket...
Pokusaj kad budes imao priliku otkopane srebrenicane predstaviti kao Hamas - nista ne kosta.
Znam ljude koji kad ih vani pitaju odakle su pa ne zele reci BiH vec RS. Sami vele kako prilikom upoznavanja podrobnije objasnjenje B.Luka ne pije vode, ali ako spomenu RS-Srebrenica - sagovornik klima glavom u stilu "a vi ste to".
Htio ne htio, Srebrenica je najveci RS-brend,
odmah znaju odakle dolazis, nazalost!
Mozda razmisliti o tour-potencijalu imena,
svijet je pun bizarnog turizma,
nemoj sumnjati da bi uz dobru propagandu vise ljudi obilazilo Potocare negoli rafting na Vrbasu.
A ako krene ta se tura da prosiriti... kad izreknu i ostale presude eto ti mufte marketinga.
Stvari ne mozemo vratiti unazad ali mozemo biti pragmaticni - svako zlo za neko dobro!
Препоруке:
10
9
43 четвртак, 26 септембар 2013 17:16
синиша @ polako
Колико је познато и мени и другима организација Хамас није дејствовала на подручју Сребренице. Тамо је била организација Исламски Џихад и Ел Муџахедин.
Они су изводили обуку. Јесте у праву сте подоста их је страдало око Сребренице.

Можда нисте знали али од свих учесника у нападу на САД 11. септембра пола их је имало босанске пасоше.
Ако мислиш да сам ја "протурио причу" о томе одмах да ти кажем да си у праву. Ја сам им рекао погледајте им пасоше и они су погледали, кад тамо а оно босански. Случајно.
Препоруке:
6
1
44 четвртак, 26 септембар 2013 17:28
polako
Vec ti rekoh kako da radis...
Izvini, nisam znao za Hamas, ali predstavi slobodno po svijetu te ljude sto su izginuli kao pripadnike pomenutih organizacija.
Potpuno sam svjestan i upucen kakvom ste se anatemom zakitili,
ne preostaje nista drugo nego da razuvjeravas...
puno srece
Препоруке:
9
8
45 четвртак, 26 септембар 2013 17:56
Brat
Hvala svima koji pokusavaju da uvjere muslimane d su 'braca' po krvi. Hvala i za sve pokolje te 'brace' koji se desavaju u redovitim razmacima. Hvala i za pokusaj da se BIH pretvori u Srbiju jos od Principa. A hvala i za otimanje muslimanske zemlje i davanje srpskim doseljenicima nakon I sv. rata.

Konacno hvala i za najzesci izljev ljubavi prema 'braci' devedesetih kada su ih takvi masovno likvidirali, uzimali im imanja rusili dzamije i zatirali svaki trag.

Sto se mene tice radije bi im bio neprijatelj nego 'brat', vece su sanse da prezivim
Препоруке:
10
12
46 четвртак, 26 септембар 2013 21:15
polako bratu
Spasi ovu zahvalnicu,
na ovom portalu cesto je treba zakaciti, kao egidu.
Opasna ova ljubav prema 'braci',
kad god muslimane Srbi pozovu da se vrate 'korenima pradedovske vere' znaj da doslovno tako misle.
Kosti im i danas doslovno nalaze medju korjenjem.
Cudna neka ljubav,
Albance ne vole a manje su ih zemljom zagrnuli.
Sacuvaj Boze svakog od izljeva srpske najiskrenije emocije...
Mozda za promjenu da pokusate da nas mrzite?!
Препоруке:
7
3
47 петак, 27 септембар 2013 09:39
Prvo skoci pa reci hop
@siniša

Zabrana izlaska iz opkoljenog grada u ratnom stanju je za vas ratni zločin? Hajde da sam i to čuo. Koliko znam to se zove u pravu zabrana ili ograničenje slobode kretanja (jedno od ljudskih prava), koje je itekako po pravnim uzusima dozvoljeno ograničiti ili zabraniti u ratnim i vanrednim situacijama.

Usput, sudbinu Srba po tom pitanju su dijelili i ostali građani Sarajeva, koje se nalazilo pod legalnom međunarodno priznatom vlašću Republike Bosne i Hercegovine. Niko ne govori koliko je Bošnjaka, Hrvata i Jevreja napustilo Sarajevo tokom rata...samo se priča o Srbima. Svako se izgleda češe tamo gdje ga svrbi.

A vaše lično poznanstvo ne mijenja činjenicu, odnosno historijsku ulogu gdin-a Kecmanovića. Čitao je valjda Kecmanović Oslobođenje i tada valjda i šta je sve Alija govorio. Tada nije shvata0, a danas shvata. Ja takvo nešto mogu pripisati samo neznanju ili neiskustvu..ali kako je to moguće sa osobom koja je bila ugledni rektor nekog Univerziteta.
Препоруке:
7
2
48 петак, 27 септембар 2013 12:27
putnik
Немојте хранити ове папке из Сарајева. Ко фол дошли овде да нам причају о истини. Истина је да смо ми срби волили нашу лијепу домовину. Само што се наша лијепа звала Југославија.

Сарајевским папцима поручујем на ћирилици коју ко фол незнају:

Молим вас немојте ми пуно солити овде памет о Глигорову и Изетбеговићу. Ако се нисмо могли договорити о уставно правном поретку одма могли смо сједити и разговарати о томе док се договоримо или сачекати док се преговорачи смјене и неки нови дођу.

Србима није требала велика Србија јер су волили Југославију. Бранили смо нашу заједничку државу до послиједњег сата.

Шта сад овде чините, нисте хтјели снама а долијали сте ипак овде да нам солите памет. Сиктер!
Препоруке:
3
3
49 петак, 27 септембар 2013 12:51
namjernik
Heeej Putnice,
pa sikter nije koliko znam standardiziran turcizam u srpskom jeziku. Mada kada bi sve turcizme povadili iz srpskog jezika pitanje je da li bi bilo moguce obaviti suvislu komunikaciju. Ovaj hrvatski standard - na koji se jezite - blizi je slavenskom korijenu u milion primjera, ali sta da se radi...
Znamo cirilicu, i to je lijepa stvar za svakog normalnog covjeka. Mada sam u jna imao dobrog prijatelja iz Rijeke koji je jos tada jedva sricao novinske clanke na cirilici. Tim uopce nije bio hendikepiran, dapace, odlicno je govorio talijanski, njemacki i engleski... Jos tada su u osnovnom obrazovanju cirilicu u Rijeci prolazili cisto formalno. Vjeruj da nije djelovao kao neprosvjecena osoba. Niko vam ne brani pravo na 'vasu' istinu, jeste da je problem sto ta istina vam jede zuc - ali vas izbor: Istina (kao i mir - Sloba M.) nema alternativu!
lijep pozdrava (moze i bez turcizma, zar ne?)
Препоруке:
9
2
50 петак, 27 септембар 2013 17:25
putnik
to o tome koliko je cirilica lijepa stvar znamo po tome koliko je volite preko drine/dunava. Nemoze cirilica da osvane ni na opstinskoj tabli a kamoli u srcim krvata.

Za razliku od Franje i Alije i njihovih sunarodnika koji uporno poricu istoriju (imaju cega se stiditi, nepere se jasenacka istorija tako lako) mi Srbi smo u potpunosti jasni istorije. Sjecamo se i Austriskih konjusara i njihovog terrora nad srpskim zivljem. Schutzkorps je bio hrvatsko/muslimanska stvar pa tako i zlo djela koja su pocinjena u vase ime. Kod nas su turci bili 500 godina pa smo ih se oslobodili. Hvala bogu nismo morali Merkel da pjevamo Danke Deutschland.

Ajd' ti sad fino raspali, pusti vlahe da brinu o svojim stvarima. Pozabavi se malo sa vasom povjesti i sta ste radili zadnih 100 godina pocevsi od Jasenovca. Niste htjeli snama ajd sad fino 'fataj maglu.
Препоруке:
2
2
51 петак, 27 септембар 2013 21:43
namjernik
Samo jedno pitanje pa vise necu uzurpirati prostor na portalu gdje ocigledno nema 'bujruma' bar s tvoje strane :)
Od dolaska Turaka do 1. srpskog ustanka proslo je vise od 400 godina.
Dvije su mogucnosti:
-Srbima nije lose bilo pod Turcima
-pada u vodu mit o srpskom junastvu ako su bez rijeci mogli toliki zulum trpiti vise od 4 vijeka
...ili je istina mix ove dvije solucije?
Molim te za odgovor
Препоруке:
5
1
52 субота, 28 септембар 2013 11:16
синиша @ namjernik
Та метафора о 5 векова или 500 година је преувеличана најмање двоструко. Турци се јесу дуго задржали, предуго рекао бих, има их и данас, али нису владали свих 400 година у континуитету како рекосте.

Срачунајте, Београд је пао под турску власт 1521. године, а Први српски устанак је почео 1804. дакле није ни 300, а не 400 или 500 година. Било је и других буна, било је и повлачења Турака, а било је и крајева где турска нога никад није крочила, а било је и напредовања ка Бечу или Пешти, што јест јест.

Према томе ваша питања би могли преформулисати у светлу ових чињеница које сте ипак занемаривали.
Оно што је сасвим извесно то је да турско присуство у трајању од 4 века заиста јесте уназадило и државу и привреду и културу српског народа и читавог Балкана. Али да су "владали" баш толико нису. метафора "намерниче", метафора.
Препоруке:
3
0
53 субота, 28 септембар 2013 13:23
namjernik
Naravno Sinisa,
uzmi zadnjih 100 godina sta se sve izdesavalo,
a zamisli imperij koji je tu prisutan pola milenija - to je vec civilizacija. Znas i sam da su mitovi hiperbolisali taj famozni 'zulum' - bez sumnje cast je bilo otici u carigrad na vojne skole. Slobodno ti pricaj o otmicama djece: Za taj period je bilo kao stipendija za west point.
Konacno; demantuj koliko ti volja, vise slicnosti Srbi imaju sa Turcima negoli Rusima. Znas termin gasularenje (struganje) obicno kod pranja mrtvaca prije ukopa (gasulhana). E to struganje/gasul je termin mezopotanije koji su Turci donjeli (imas ga u Mit o sizifu) - otuda gusle drugar. srbima se i dalje vise prima turski nazalni napjev negoli balalajka. Ne vidim razloga da se toga trebate stidjeti. Uf koliko bih ti primjera mogao navesti,
ali svaki bi samo tvoj iracionalni otpor argumentima doveo do vrhunca...
Nema veze - ne zamjeri - ti ces imati svakako svoju verziju :)
pozdrav
Препоруке:
5
1
54 субота, 28 септембар 2013 14:24
синиша @ namjernik
Турска Месопотамија, и турски мит о Сизифу?! То му га дође као хрватска Арена у Пули.

Јесте у праву си имали су источни народи сјајну културу и историју, али наша је несрећа што то нисмо упознали, односно што смо се са Истоком упознавали преко Турака, а то је једно малоазијско ( а не месопотамско ) чобанско племе којо са културом коју помињеш није имало ништа. Као и чувени "турски" градитељ "турских" мостова Хајрудин. Кад он православни Копт.

АЛи ево кад већ питаш за моју верзију. У Турској живи 60 милиона становника. Од тога је 2о милиона Курда, народ иранског порекла и језика. Око десет милиона Алева, то су турски шиити туркменског порекла, сматра се да су углавном ковертовани Курди и Јермени. Затим Арапи 7 милиона.

Исламизиране Грке, Армене, Јермене и Србе из Мале Азије да не помињемо. Неки дан у Малули смо видели како се то ради.

Откуд Срби у Малој Азији. У 11. веку их преселила Византија 3 милиона са Пелопонеза. Један од њих је био и Стефан Немања.
Препоруке:
2
1
55 недеља, 29 септембар 2013 01:08
namjernik
Pa sam sebe pobijas,
ta carevina ne bi toliko trajala da nije crpila iz svih naroda ono najbolje. To ti i govorim,
mladicu i karadzicu dovoljne su bile 3 godine da doslovno sa lica zemlje izbrisu svaku muslimansku bogomolju, opcenito i svaki trag postojanja. Turci takav intenzitet barbarstva nisu imali u 5 vjekova, zato su i potrajali - mudro.
Ti i sad mislis da ti s ove strane kuca neko ko mora bradu sklanjati sa tastature - te srpske iracionalne predrasude spram bilo cega drugacijeg dovele su ih u ovakvo stanje. Na svu tu nazovi propagandu vrijedi se samo dobro sprdati: Sta god da si ranije navodio sve mogu argumentirano demantirati - ali ko ce trositi energiju za unaprijed izgubljenu stvar. Sami smo se ubijali, rusili sebi dzamije, bili naoruzani jos 10 godina prije rata, poturali srpske kosti kao svoje itd. Ovako je jednostavnije, vi ste ipak nebeski narod... A svi ostali mali i podli pokvarenjaci.
Nemoras odgovarati,
napisi samo: Tako je!
Препоруке:
4
0
56 недеља, 29 септембар 2013 09:35
синиша @ namjernik
Ено и Караџића и Младића у Хагу и све што можете "аргументирТИ" изволите па аргументирајте. Стоје тамо кано клисурине, пдра им нико одбити не може. Ко вам брани и ко вас спречава. Био је и још увек је и Шешељ тамо, био је оптужен за рушење џамија. И шта би од оптужби? Ништа. Испоставило се да је много лакше довикивати се преко плота, псовати и употребљавати погрдне изразе. За то сте способни. Хајде ти баћо мој докажи макар и једну од тих тврдњи. Не можеш. Ни ти ни било ко други.

А са друге стране, о томе је овде реч, о тврдњама које ја, а богами и десетине других што Срба што других тврде и о Алији и о Бин Ладену, почасном грађанину Алијине талибаније се не може ни причати ни доказивати. То је проблем. Ако нема судске правде, е онда има несудске. Тако је дошло до злочина у Сребреници где је стрељано триста до четиристо муслимана што је доказано и може бити још толико што нико није доказао.
Препоруке:
1
1
57 недеља, 29 септембар 2013 11:41
Tonči
Ako je išta bilo prozirno i razobličeno na proste faktore onda je to velikosrpski projekat stvaranja Velike Srbije!
Sve ostalo je mlaćenje prazne slame.
Препоруке:
4
1
58 недеља, 29 септембар 2013 12:13
синиша @ Tonči
што се тиче националне идеологије "Велике Србије" она је заиста постојећа и могу вам рећи врло научно заснована, чврста и стабилна, и истотријски гледано заиста неуизбежна.

Са друге стране пројекат " Велика Србија" никада није постојао макар и у форми коју ви Хрвати форсирате Србија са Војводином и Косовом је по вама Велика. Никад нисам чуо да је неко имао такав пројекат, а поготово да је тај пројекат нешто негативно и недозвољено. То је јо, та ваша верзија Велике Србије историјска чињеница утемељена на међународним уговорима који су хвала на питању још увек необориви.

А то о разлафгању и разбијау Србије на просте чињенице је било у Хитлеровој пракси 1941 до 1941 године. Па су на крају они били мало растављени, толико мало да су балоима летели преко берлинског зида.

Али изгледа да још има "разлагања " Србије на факторе у нечијим главама. Да се то вама не врати као бумеранг. Нека се припреми Истра и Дубровник за разлагање од Хрватске. ( Италија )
Препоруке:
0
1
59 недеља, 29 септембар 2013 15:31
namjernik
Opusti se malo, palis se ko kutnjak :)
Naravno da ce Hag reci svoje...
Inace radim scenarij koji mozda nikad ne bude ekraniziran, ali polaziste ce biti doslovna srpska propaganda. Muslimani ce rokati po sarajevu, svaku 20. granatu poslace na brda oko Sa. Alija ce licno zavrtati vodu, u potaji ce narod jesti bogate vitaminsko-proteinske obroke, bacace se djeca lavovima, iz Irana ce stizati vise mts-a negoli iz Uzica. Srbi ce se za to vrijeme oko Sa baviti hortikulturom, iz Srbije ce moliti da pomognu braci sto ce 'braca' rezolutno odbiti, muslimani ce se provlaciti medju srbe da sruse dzamije...
Imam gotov kroki ali trebace vrlo zahtjevna razrada prije potrage za eventualnim producentom. Vidim da si pravi izdanak te propagande i krajnje ozbiljno te pitam imas li vremena da mozda budes kooscenarista. Tvoje intervencije sudeci po ovim komentarima vise su no mastovite. Vjeruj, svaki tvoj komentar doslovce je scenaristicki predlozak za ovaj uradak...
Препоруке:
4
0
60 понедељак, 30 септембар 2013 05:38
RATko
„Trgovac ti laže sa smijehom,

žena laže suze prosipljući,

niko krupno kâ Turčin ne laže!"

Turci braco,-u kam udarilo!-
sto cemo vi kriti u kucine?
Zemlja mala,odsvud stijesnjena,
s mukom jedan u njoj ostat moze
kakve sile put nje zijevaju;
za dvostrukost ni mislit ne treba!
No primajte vjeru pradjedovsku,
da branimo obraz otacenstva.
Cud lisicija ne treba kurijaku!
Sto jastrebu oce naocali?
No lomite munar i dzamiju,
pa badnjake srpske nalagajte
i sarajte uskrsova jaja,
casne dvojem postah da postite;
za ostalo kako vam je drago!
Ne sceste li poslusat Batrica,
kunem vi se vjerom Obilica
i oruzijem,mojijem uzdanjem,
u krv ce nam vjere zaplivati,-
bice bolja koja ne potone!
Je l' ovako,braco Crnogorci?
Препоруке:
1
0
61 понедељак, 30 септембар 2013 08:37
синиша @ namernik
Не знам како то изгледа кад се пали кутњак, ја зубе перем редовно, најмање два пута дневно од када знам за себе тако о упалама кутњака из прве руке не знам ништа. Да си на време почео да переш зубе не би те мучили кутњаци.

Што се опуштености тиче важно је да си ти мени опуштен, за мене не брини. Мени се чини, и то по непримереној шали са кутњацима и по "предлошку" за "урадак" да је теби тешко. Шале, доскочице и хумор помажу кад је тешко, ако су добронамерне и адекватне.

Али, кад већ хоћете прилог за немаштовите сценаристе ево вам нешто из ваше штампе и медија.

Откуд вам 86 погрдних назива за Србе? Можете ли да нам набројите неке. Шта значи "прво име"? Зашто су Срби у вашим описима кад их дајете свуда сељаци и брђани, смрдљиви и прљави, крволочни и кукавице, а ви сте грађани и то још културни и уљудни, храбри, паметни и слично? Погледајте сваки ваш филм па ћете видети, ако мислите да ја претерујем. Је ли то због религије, гена, неваспитања.
Препоруке:
0
0
62 понедељак, 30 септембар 2013 12:45
namjernik
Ocigledno nemas vremana da budes kooscenarista,
ali mogao bi pripomoci za scenu kad iz malog Zvornika konvoj slepera '92. uvozi sadnice zive ograde za ove hortikulturne djelatnike. Cisto da izganjas dozvole za snimanje. Naravno, bice tu i medjunarodni posmatraci koji zaviruju pod cerade i evidentiraju da sem rasadnog materijala nema nista drugo. Nije sala, vjeruj mi, snimace se samo po vasoj verziji istine o ratu. Ne vidim u cemu je problem?!
Препоруке:
4
0
63 понедељак, 30 септембар 2013 13:28
синиша @ namjernik
Желим ти пуно среће и са сценаријем и са снимањем и са ратом и верзијама истине, али на мене не рачунај.
Заиста сам уверен да се и ви и многи питају зашто је све то тако било, или по једној, по другој, или трећој верзији. Можда има верзија колико и људи. Одмах да вам кажем да не знам, али остаћу при размишљању о оних 86 погрдних назива које је неко набројао за један сат емитовања неког програма о Србима на радио Сарајеву. Можда су и они у основи неке од верзија истине.
Препоруке:
0
0
64 понедељак, 30 септембар 2013 14:41
namjernik
Ja jos ni jedan takav termin nikad nisam upotrjebio,
imam najblize familije Srba i ta me cinjenica nimalo ne cini duhovno obogaljenim, naprotiv!
Ali budi posten pa analiziraj malo srpsku publicistiku i medije, mozda ti preko toga preletis, ali ti pisani izvori su neiscrpni primjeri bizarne sovinisticke mastovitosti.
U petom osnovne me prvi put drug onako usput oslovio 'turcinom'... Jadan otac nije znao kako da mi objasni, posto me odgajao kao jugovica... Vremenom stvari postanu razvidne.
Ne zamjeri: Ali scenarij koji bi doslovno inscenirao napise srpske propagande savrsena je groteska onoga sto se desavalo. Mnogo bolji odgovor od iscrpljivanja faktima!
Препоруке:
4
0
65 понедељак, 30 септембар 2013 16:38
синиша @ namernik
Заиста не знам на које ти српске медије мислиш? Ја не знам ни за какве српске медије данас у Србији. Све су то немачке новине, од Данас, преко Блица па до Времена, Б92, Е новина, Пешчаника. Заиста си у праву ја то смеће заиста не читам и не знам о чему пишу, али ако пишу о Бошњацима као што пишу о Србима, да нисам демократки настројен предложио бих да се забране. Овако, не бих их забрањивао, али читати их заиста нећу, ни силом, ни за паре.

Још нешто. Ни чувена Политика није пуно боља.

Код нас у Сарајеву сваки дан је била Политика, на Забавнику сам научио да читам, и Ослобођење од првог броја објављеног у Бијељини ( јеси ли то знао ) и отац никад није пропустио да купи Ослобођење и Политику. Нажалост ја данас не могу од муке да читам ни Политику ни Ослобођење.

И још нешто, ни на крај памети ми није да се залажем ни за једну од постојећих политичких опција у бившој Југославији. Информишем се са BBC, RT, CNN, напабирчио сам нешто енглеског. Трудим се да ми не зафали пара.
Препоруке:
0
0
66 понедељак, 30 септембар 2013 18:13
namjernik
Vidi,
stvarno bih volio link za snimak te radijske emisije.
U ratu su pazili na oslovljavanje: Mogao bih braniti tezu o ratnoj muzickoj produkciji; da uporedimo liriku, navescu ti ako zelis koliko god zelis srpskih pjesama sa nepatvorenom mrznjom - bujrum, navedi ti meni.
Evo virni iznad na komentar ovog 'ratka', njegov mentalni horizont nije makao dalje od 10erca. Sad da ga pitam o primjerima vokalne polifonije kod Mokranjca :) Za kojeg je jedino cuo kao ime osnovne skole. Znas, mozda tebi izgleda da ovamo ne postoji nista osim vjerske pjesme, grdno se varas.
Bahov kontrapunkt i njegovi crkveni koncert bar za mene su najveca muzicka civilizacijska tekovina. Hajde ti objasni ovom... da ne lanem, kako svijet ne pociva i ne zavrsava sa 10ercem.
Grdno podcjenjujes kreativnost vrijedjanja kod doticnog goshpara,
upitaj ga - nabrojace ti par stotina pogrdnih imena.
Sad bih se kladio u to...
Препоруке:
4
0
67 уторак, 01 октобар 2013 10:45
Golub
Što se ovo hrvatsko cvijeće razmirisalo
na ovim komentarima!?
Препоруке:
0
0
68 петак, 04 октобар 2013 15:04
7 muslimanska (mudžahedinska,islamistička) brigada...
Ovaj na slici, što je podigao prst, u grupi vojnika sa Alijom je Šerif Patković, komanadant 7 muslimanske brigade Armije RBiH iz Zenice.

Ta brigada je vžbila strogo islamistička, sastavljena od domaćih muslimana, na principu strogog islamizma, mudžahedinizma, po uzoru na strane (islamističke borce, mudžahedine)..
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер