субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Mеђународни суд (не)правде?

Kоментари (28) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 20 децембар 2013 11:32
Зоран Ђорђевић
Не видим име Стефана Каргановића у тиму, али верујем да ће на неки начин бити ангажован. Пре свега у обарању стереотипа да је у Сребреници почињен геноцид. Наравно, ако се то жели. У то нисам сигуран, на уму ми је трећи од оних седам немачких услова.
Препоруке:
47
2
2 петак, 20 децембар 2013 12:14
нн
латини, увек латини.
Препоруке:
31
1
3 петак, 20 децембар 2013 12:23
Трећепозивац
Од овога текста се сваком нормалном човеку (било које нације и вере, само ако је елементарно нормалан), диже коса на глави. Оно што ће се у овом случају десити пред МСП, очигледан је пример силовања истине, историје, свести и целог једног народа од стране силних и моћних. Непревазиђен пример бескрајног иживљавања монструма над својом жртвом, као у најцрњим хорор филмовима.
Аутор је недвосмислено објаснио да је апсолутно логичан и једино могућ исход суђења - осуда Србије за геноцид почињен над Хрватском! Ко то не схвата он је потпуно ишчашен из овога времена и простора.
"Троглави оседлани коњ" то не схвата, апсолутно је извесно. Он није способан ни да закључи да ће и његове главе летети након ове пресуде која је згарантована.
Српском народу прети језива судбина потпуног уништења и истребљења "модерним" методама. Ту политику, са армираном чврстином и компјутерском тачношћу, спроводи Европска унија, она злочиначка творевина у коју безглаво хрле суманути српски умови.
Препоруке:
58
2
4 петак, 20 децембар 2013 13:14
оld fashion Србин
Од немаца и њихових локалних полтрона на власти не можемо очекивати ништа добро. У свари, немци против нас постепено уводе све методе које су својевремено примењивали против Јевреја, од лажних суђења преко медијског линчовања па све до метода масовног уништења (у нашем случају преко осиромашеног уранијума и економског уништења чиме изазивају бели геноцид над Србима). Нама неће бити спаса док немачка не буде сломљена, а о томе ко би могао да је сломи није било ни речи у овом тексту. На пример, недостаје процена каква је снага слободних и правди окренутих земља у том такозваном МСП. Да ли је баш сваки детаљ суђења под контролом немачких, америчких и усташких саучесника у злочину над Србима? Има ли простора да земље које ће наследити америку и ЕУ као вође слободног света у овом случају покажу своју нарастајућу снагу? Или су нас отписали, видевши да сами међу собом производимо гомилу издајника и прозападног олоша?
Препоруке:
27
3
5 петак, 20 децембар 2013 13:18
ЧАМЏИЋ
Исход спора пред Међународним судом правде између Србије и Хрватске?
Мислим да ће бити нула напрема нула.
Превагнут ће политички интереси а ради очувања мира у кући.Европска унија неће себи дозволити да има "свађу у својој кући и своме дворишту (Србија).Значи мислим да ће бити нула напрема нула, нико није крив, није било геноцида , дјеца се посвађала,дјечија игра, не треба томе придавати значаја?
Србија има пресуду тог истог суда у односу на БиХ, која је у корист Србије?Значи?Једино је Сребреница судском пресудом Међународног кривичног суда у Хагу оквалификована као геноцид, а тога нема у Хрватској ни у Србији?Па и та пресуда се не односи на државе већ на индивидуална кривична дјела појединаца (непосредних учесника рата).Значи нема ту бриге да ће бити пресуде ни против Србије ни против Хрватске...
Препоруке:
15
2
6 петак, 20 децембар 2013 13:24
Горан Јевтовић
Честитке аутору за инзваредну анализу и закључивање.
На жалост, ова марионетска власт као фуриозни наставак и надоградња петооктобарских квинслинга и јесте доведена на чело државе, како би се стратешка пројекција уништавања Српства до краја реализовала.
Препоруке:
39
5
7 петак, 20 децембар 2013 13:27
ЧАМЏИЋ
Иако сам по својим процјенама сигуран да неће бити пресуде ни против Србије а ни против Хрватске.Опет постављам питање шта и да буде пресуде која би евентуално инкриминисала Србију и Хрватску или барем једну од тих држава?Ништа, ништа се не би десило, јер пресуда је "мртво слово на папиру" јер исту треба провести или извршити?У праву је добро позната чињеница да је најбитнији поступак извршење пресуде?У конкретном случају ко би био извршилац пресуде?Нико, нико је не би могао извршити.Државе ионако имају свој суверенитет и оне као суверене би онда требале "саме против себе".Тај фил нико не би гледао?Уосталом не памтим тај преседан да је нека држава осуђена за било шта слично?Па чак ни Хитлерова Њемачка?Па неће ни србија ни Хрватска?Појединци ће завршити и завршавају у затвору али државе неће.Тако је било и са Хитлеровом Њемачком.Неколико их се нашло на вјешалима и затворима?
Препоруке:
10
3
8 петак, 20 децембар 2013 13:31
ЧАМЏИЋ
Кад би Међународни суд правде осудио било коју државу за геноцид аутоматски би осудио и Уједињене нације које су биле дужне да спријече геноцид?Мислите да ће се то десити?Никада?Међународни суд правде неће сам против себе и против УН-а?УН је надлежан за државе, па ако би се то десило читав концепт УН-а би био осуђен?Значи нема бриге за то, нема кривих, државе нису криве јер их штити УН-ов систем правде.
Препоруке:
14
1
9 петак, 20 децембар 2013 14:00
ЧАМЏИЋ
Такође и у вези ових политички дозираних "страхова" у вези са Републиком Српском и да би нека евентуална пресуда против др.Караџића нешто могла наштетити Републици Српској?Ма дајте људи, мало озбиљности?Прво др.Караџић вјероватно неће бити ни осуђен, зато што ће се судски процес "закомплицирати" (наћи ће се начина да се закомплицира), а даље чак и да буде осуђен, то је осуда појединца а не државе а нити ентитета?Значи ни та евентуална пресуда неће ништа донијети спектакуларно, чак и да буде контра др.Караџа?Шта вам је?Нити се стварају политичке творевине пресудама а нити се те исте политичке творевине руше пресудама?Ко је то и гдје видио да је било која пресуда неког суда нешто такво постигла?Мислите да је Хитлерова Њемачка подијељена на двије државе пресудом суда?Никако?Савезничка сила ју је подијелила, ефективна моћ на терену а не пресуда суда...
Препоруке:
10
2
10 петак, 20 децембар 2013 14:14
ЧАМЏИЋ
Др.Караџић је држављанин БиХ.Рат се водио у БиХ.Међународни суд правде пресудио Србија није била агресор.И шта након тога?Међународни суд правде суди државама а не унутрашњим стварима у једној држави БиХ?Значи ништа?Евентуално ако др-Караџић и буде осуђен, он ће одробијати, бит ће некад споменут или неће?Неко ће купити на њему политичке поене?Можда га некад нека "политика прогласи за свеца"?А можда и не прогласи?Можда га прије тога политички искомпромитују сами Срби, зависно како се буде бранио пред судом?Ако се буде превише бранио и позивао на народ и политику која се водила?А ако преузме одговорност на себе?Има она изрека "револуција једе своју дјецу" а хероји се забораве и да би био херој мораш бити жртвован и жртвовати се.Ако не пристане на ту жртву српска политика му неће опростити и узет ће му све "ордене"...
Препоруке:
9
0
11 петак, 20 децембар 2013 14:23
Jova
Za G. Jevtovića: uvek saam radi čitao Vaše komentare. Bili ste pronicljivi i uglavnom u pravu. Ovde grešite: niti je analiza dobra, zaključci još manje. Razmislite. Pročitajte tekst R. Jovića o ovoj temi u NSPM. Uporedite. Da li ste bliži očekivanju g. Čamdžića: nula : nula? Ja jesam.
Препоруке:
11
3
12 петак, 20 децембар 2013 14:27
ЧАМЏИЋ
Који то данас значај има пресуда суда у Хагу против Биљане Плавшић или Момчила Крајишника у смислу да је нешто наштетила Републици Српској?Ништа није наштетила нити једна пресуда, Република Српска је стабилна политичка творевина и шта?Значи нити једна пресуда суда у Хагу, па ни у вези са др-Караџићом ништа неће политички промјенити?
наравно писат ће се текстови о "мученицима" или "злочинцима" зависно чија политика пише текстове, али суштински у политичком смислу све ће остати исто.
Препоруке:
5
3
13 петак, 20 децембар 2013 14:43
ЧАМЏИЋ
Још нешто "пушу нови политички вјетрови" који иду ка помирењу и слози.Др.Караџић, др.Биљана Плавиш,Момчило Крајишник, др.никола Кољевић и други су "одрадили свој политики посао".Они иду у политичку пензију и "Богу на исповјед" прије или послије.Значи све више ће политички све оно што су они били губити свој значај, а ићи ће се на "помирење" и "политичке интеграције" јер живот иде даље и мора се сарађивати и живјети.Политики циљ је постигнут, српска политика је добила ђироку политичку аутономију у БиХ и то је то?Политичари ће задржавати своје привилегије "гријати фотеље", борити се за фотеље.Пресуде суда ће се тицати само оних који робијају или су робијали или ће робијати?Они и њихове породице ће само осјетити и нико више?
Препоруке:
3
5
14 петак, 20 децембар 2013 15:33
Панта
Мени није јасно је ли у питању геноцид над Хрватском или Хрватима. Над Хрватима нема и никад није било никаквог геноцида од стране Срба. Ако Блајбург сматрају за геноцид нека се обрате Ј. Б. Титу и Ватикану. Они знају који Хрват је одговоран за тај "геноцид".

Можда ће увести ново кривично дело: геноцид на географске називе.

Ја само знам да је геноцид у више наврата у 20. веку извршен над Србима и да су га извршили Хрвати. Док су Хрвати ишли "по беспућу хрватске збиље" убијали су Србе од мајчине утробе па до хендикепираних. Њихова злодела описана од безброј лица нису ни за хорор, она су више за психоанализу. А у свему овом их је подржавао Ватикан, што не треба заборавити. Историчар Максенције је рекао да ни звери немају однос према људима, као што га развијају поједини хришћани.

Пошто су увек пролазили некажњено, ако их сада амерички међународни суд не осуди за геноцид, онда Американци примају на себе одговорност за све будће геноциде које почине Хрвати широм Еуропе.
Препоруке:
13
1
15 петак, 20 децембар 2013 15:38
Горан Јевтовић
Jova

Мислим да не грешим и да је текст инзваредан са све закључцима.
МСП јесте пристрасан суд и јасно је шта нас тамо може снаћи, међутим, већи је проблем ко нас је све водио од петог октобра и посебно ко нас сада води, па сходно томе и како ће нас "бранити".

И ту се неради само о суђењу, односно о судским расправама, проблем је што квинслишке власти у назначеном периоду, нити су могле нити хтеле, јер им то газде ни у сну неби дозволиле, да воде било какву дипломатску, правничку и поготову не медијску кампању широм света.
Они, једноставно, раде за супротну страну, наравно, перфидно, лукаво, прикривено.

Дакле, није проблем у истини и аргументима којима располажемо, као и могућности да то презентујемо, већ је проблем што то нећемо или што радимо анемично из разлога које сам већ навео.

Рецимо, узмимо пример сторниране Тужбе за ратне злочине НАТО током 99-те и накнаду ратне одштете.
Да ли је то било проблем доказати и изгурати до краја?
Наравно чинећи то упорно.
Препоруке:
15
3
16 петак, 20 децембар 2013 16:40
Г.С.
Очигледно је да се никакав бољитак за Србију не може постићи док се не демистификује улога УН,којима је,према речима Горбачова,била намењена улога извршне власти у Новом Светском Поретку.

Демистификовати улогу УН у свим ратовима вођеним до сада,иначе смо џабе кречили.Нека на њеном врху буде нови човек.Један коментатор рече да ниједан муслиман није заузимао највиши положај у УН,шта фали да га напокон заузме?
Препоруке:
12
1
17 петак, 20 децембар 2013 17:22
Jova
Za G. Jevtovića: Niste odgovorili na pitanje da li će i ko biti oglašen krivim za genocid. Ja smatram niko. To je R.Jović fino objasnio u svom tekstu: Srbija vs. Hrvatska - i "nerešeno" će biti poraz, koji je NSPM objavila nedavno. Pročitajte. Slažem se da aktuelna kao ni jedna vlast posle tzv. demokratskih promena ništa nije radila da svetu objasni šta se i kako dešavalo na prostorima bivše SFRJ. Da li nije smela ili nije htela - to je drugo pitanje. Zbog takvog i činjenja i nečinjenja KiM je već pravno izgubljena Briselsim sporazumom. No, Nobel je važniji Ivici od KiM. Šta će mu njegov rodni Prizren. Imaće Nobela i uhljebije negde u Jevropi.
Препоруке:
13
1
18 петак, 20 децембар 2013 17:33
ЧАМЏИЋ
Г.С.
Очигледно је да се никакав бољитак за Србију не може постићи док се не демистификује улога УН,којима је,према речима Горбачова,била намењена улога извршне власти у Новом Светском Поретку.

Демистификовати улогу УН у свим ратовима вођеним до сада,иначе смо џабе кречили.Нека на њеном врху буде нови човек.Један коментатор рече да ниједан муслиман није заузимао највиши положај у УН,шта фали да га напокон заузме?


Тачно си примјетио у вези са улогом УН-а, а да је тако погледај и снимак на линку:

Имаш српски превод, притисни на видеу ознаку ЦЦ


http://www.youtube.com/watch?v=L6TSEL-XWAI


У вези муслимана као генералног секретара, ја сам коментарисао.Тачно никада и како да милијарда и 500 хиљада муслимана у свијету сматра УН као своју организацију након тога?Никада неће.
Још чињеница кад се УН стварао муслимани су сви били у колонијалној зависности, сем турске и Сауди Арабије...
Препоруке:
5
0
19 петак, 20 децембар 2013 19:26
Vlade dijaspora
Šta je poenta Hrvatske(kao naslednice NDH) tužbe protiv Srbije.
NDH/NHD/RH nikad nije odgovarala za zločin koji u istoriji Evrope nikad nije bio zabeležen. Pošto ishod ni u kojem slučaju ne može biti u korist Srbije/Srba zbog razloga što je pravda za Srbe pred zapadnim/globalističkim/jezuitskim sudovima nedostižna. Prema predviđenim ishodom sudskog procesa tvorevina NDH/NHD/RH je za sva vremena oslobođena istrebljivanja Srba u priodu 1941-45 i 1991-95 - dakle SA STRANE HRVATA GENOCIDA NIJE NI BILO i tu je kraj katoličke/prozelitske priče. U Vatikanu, Berlinu i Londonu već spremaju šampanjac za slavje.
Ali postoji još jedan sud - Božiji sud.
Možda sam pomalo naivan, ali osećam da će naši etnički prostori sa kojih smo proterani opet biti naši, samo da se stvari na svetskoj sceni postave na svoja prirodna mesta.
Препоруке:
5
1
20 петак, 20 децембар 2013 19:42
ЧАМЏИЋ
Да нисам тек тако у своме коментару споменуо "да пушу неки нови вјетрови" дока је и ово на линку:


http://www.avaz.ba/vijesti/iz-minute-u-minutu/bih-srbija-i-crna-gora-osnivaju-zajednicki-centar-za-policijsku-saradnju-u-trebinju
Препоруке:
1
0
21 петак, 20 децембар 2013 22:38
Jovo
Jesmo li ono mi ratovali oko Karlovca,Dubrovnika,Osijeka i Vukovara ili su hrvati ratovali oko NIša,Kragujevca i Beograda ?
Препоруке:
3
20
22 субота, 21 децембар 2013 01:27
Nenad@Jovo
Na Vase geografsko pitanje evo odgovora:

- Hrvati su rekli " granica je Drina !" Onda je Drina pocela da im tece oko Knina.

Tu lezi problem star od 1.decembra 1918 godine.
Препоруке:
6
1
23 субота, 21 децембар 2013 05:34
Aleksandar
Hrvatska pozicija je istovetna zamisljenoj situaciji gde Svabe tuze Jevreje za genocid. Bezobrazluk, arogancija, i ludilo hrvatske pozicije je bez premca u istoriji covecanstva.
Препоруке:
8
1
24 субота, 21 децембар 2013 11:11
Трећепозивац
@Јово
То смо били ми, а пошли смо да Хрвате истеравамо са посла само зато што су Хрвати, да их истеравамо из станова и кућа јер су Хрвати, да им отимамо имовину, станове и куће јер су били Хрвати, да их заробљавамо у касарне јер је у њима било Хрвата, да их убијамо као звери јер су Хрвати и да уништимо њихову хиљадугодишњу демокрацију, слободу и државу. За то време реке Хрвата избеглица текле су из Србије у Хрватску. СФРЈ тада, наравно, није ни постојала, а ми смо похрлили да је, непостојећу, растуримо и саградимо себи своју државу у којој неће бити Хрвата! И онда смо се дрзнули па смо напали целу Европу и Америку и сами себе бомбардовали 1999.
Препоруке:
9
1
25 субота, 21 децембар 2013 11:41
Radgost
Ако Блајбург сматрају за геноцид нека се обрате Ј. Б. Титу и Ватикану. Они знају који Хрват је одговоран за тај "геноцид".

Pliberk ili Bleiburg jeste stratiste cetnika Srba i Slovenaca te njihovih porodica koje su Englezi iz okoline Salzburga-dok su bezali-vratili slovenackim i hrvatskim partizanima,nekadasnjim belim i ustasama, na streljanje.To jos uvek moze da se proveri kod stanovnika Pliberka,Slovenaca.
Hrvatska propaganda je devedesetih godina izmislila to o cemu vi govorite.
Препоруке:
9
1
26 понедељак, 23 децембар 2013 10:35
Prvo skoci pa reci hop
Ovo je samo još jedan u nizu dokaza da na ovim prostorima vlada šizofrena i sumanuta politika i da je narod davno raspamećen u svojim kontradiktornostima između želja i mogućnosti na jednoj strani i realnosti na drugoj strani.

Što se vi Srbi brinete toliko šta će reći Međunarodni sud pravde kad ionako ne priznajete nijedan međunarodni sud i smatrate ih sve antisrpskim i zavjerom mrske Amerike, Njemačke itd?

De se prvo odlučite je li priznajete nešto ili ne. Dogovorite se primarno međusobom, pa onda izađite pred svijet da branite svoj prljav veš kojeg se prilično nakupilo za oprat.
Препоруке:
1
1
27 понедељак, 23 децембар 2013 10:43
Prvo skoci pa reci hop
Usput, zanimljivo je vidjeti da Srbi ovaj postupak percipiraju isključivo kroz hrvstake akcije Bljesak i Oluju 1995. godine.

Po vama ispade da se rat u Hrvatskoj vodio samo tih par mjeseci 1995. godine. Prije toga se sadilo cvijeće.

A šta je sa zločinima i stradanjima Hrvata od strane Republike Srpske Krajine od 1991. do 1995. godine? Koliko je Hrvata civila pobijeno i protjerano sa svojih ognjišta?

Rupa u pamćenju?

E pa ta rupa će se prilično ispuniti kada krene postupak, pa se počnete prisjećati ili biti svjesni količine zločina koji je počinjen od srpske strane u Hrvatskoj.

Je li to vi idete logikom da to nije bitno, jer su se oni vratili poslije 1995. godine u svoje domove? Pa lijepa vam je logika dragi moji. Mnogo lepa što bi ste vi rekli.

Samo me zanima da li ćete primijeniti svoj način razmišljanja koji imate za Srebrenicu (da je to shvatljiva osveta za zločine nad Srbima) kada su Bljesak i Oluka u pitanju, tj. shvatljiva osveta za zločine nad Hrvatima.
Препоруке:
1
4
28 понедељак, 23 децембар 2013 22:03
Трећепозивац
@Hic Rhodus, hic salta!Ко си ти, бре, који себи дајеш право да се обраћаш "србима" и држиш лекције целом народу?О чему причаш, о којим српским злочинима у Хрватској 1991-92., јадни бедниче?Колико сте до 1991. нацистичко-усташких памфлета директно уперених против свега што је српско објавили у свим јавним медијима?Колико сте до 1991. уништили обележја која су било чиме подсећала на "српско"?Колико сте до 1991. Срба истерали с посла само зато што су Срби?Колико сте до 1991. инцидената изазвали у српским срединама где је интервенисала полиција оружјем? Колико сте до 1991. Срба протерали из Хрватске само зато што су Срби?Колико сте до 1991. илегално набавили смртоносног оружја са циљем разбијања СФРЈ и пре свега уништења Срба?Колико сте до 1991. побили Срба, цивила, војника, само зато што су Срби?Колико сте до 1991. извели терористичких акција директно уперених против СФРЈ и против свега што је српско?
Препоруке:
2
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер