Početna strana > Hronika > NUNS: Usaglasiti medijsku strategiju
Hronika

NUNS: Usaglasiti medijsku strategiju

PDF Štampa El. pošta
nedelja, 26. jun 2011.

Beograd - Skupština NUNS traži od Vlade Srbije da Predlog medijske strategije pre usvajanja dostavi medijskim udruženjima i asocijacijama na usaglašavanje.

NUNS je u saopštenju podsetio da je skupština udruženja ocenila da je tekst Nacrta medijske trategije o kome se vodi javna rasprava dobra osnova za medijsku strategiju.

U zahtevu Ministarstvu za kulturu , informisanje i informatičko društvo i Vladi Srbije NUNS traži da se ni u konačnom tekstu ne sme odustati od najvažnijih opredeljenja.

Kao najvažnija opredeljenja se navode izlazak države iz vlasništva u medijima, izuzev javnih servisa Radiotelevizija Srbije i Radiotelevizija Vojvodine, kao i obezbeđivanju ravnopravnih uslova za poslovanje svih medija, projektno a ne budžetsko finansiranje i tržišnu utakmicu bez diskrimnacije po bilo kojoj osnovi.

Skupština NUNS zahteva nastavak privatizacije svih neprivatizovanih lokalnih i republičkih javnih preduzeća, medija koji su sada delimično ili potpuno u vlasništvu države poput novinske agencije Tanjug, listova Politika, Večernjih novosti i Dnevnika.

Skupština NUNS traži i reviziju dosadašnjih privatizacija, kao i stvaranje ambijenta za kvalitetan socijalni dijalog i potpisivanje kolektivnih ugovora kojima bi se novinarima i drugim medijskim radnicima obezbedili adekvatni ulovi za rad i život i nesmetano obavljanje posla bez ekononomskog pritiska i ucenjivanja, ističe se u saopštenju.

(B92)

 

Ostali članci u rubrici

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner