четвртак, 18. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

О „политичкој позадини“ кривичног дела и другим "револуционарним" новинама реформе правосуђа

Kоментари (69) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 30 новембар 2014 01:40
Горан Јевтовић
Свака част за текст који је, да апсурд буде већи, последње две ипо године (од када је АВ, АВ, постао "Бог и батина" за све у овој држави, Елиот Нес, човек који сваки предмет као челни човек извршне власти зна напамет, а не би смео да се примакне ни у сну!) управо добио на актуелности.
И то каквој.

Анализа је бриљантна, са инзваредним примерима и компарацијом.
С обзиром да сам се годинама бавио кривичном проблематиком, од почетка до краја процесуирања случајева, савршено сте описали хаос у српском тзв. правосуђу, господине Ристивојевићу.
Ово што имамо у Србији последњих 10-так година је Хаг у малом, правда по тамошњим "принципима", односно, "докажи да ниси крив", и уплитање у предмете по "моделу" коме шта треба и какав циљ хоће да оствари.
А све на платформи коликом силом и политичком снагом располаже.

Нема бољег израза, већ потонуће и посрнуће Србије на свим пољима.
Препоруке:
82
2
2 недеља, 30 новембар 2014 08:54
Deda Djole
Kao i svuda, i u Srbiji postoje tri vlasti : zakonodavna, sudska i izvrsna.
Problem je sto one nisu dovoljno nezavisne i sto se vlast mesa u sve tri.
Препоруке:
24
2
3 недеља, 30 новембар 2014 10:25
српска сарма, а и купус приде@ Горан Јевтовић
На срећу, АВ-АВ и његов "правдољубиви" потрчко Селаковић се још нису сетили да у наш правосудни систем уведи ХАШКИ "институт" "удруженог злочиначког подухвата", но примећујемо да постепено уводе "кривични институт" "рушења Србије", а поводом повратка др Шешеља у Србију, као вероватно "креативно тумачење" иначе кривичног дела "рушења државно-правног уређења Р Србије"!? Значи, ЛУЈЕВИЗАЦИЈА Србије се наставља!? Пошто је БоТа представљао "НАШУ" верзију "РАНОГ" Луја 14-тог, очигледно је да АВ-АВ представља "ПОЗНУ" "српску" верзију тог француског владара!? Мислећи при том на познату Лујеву изјаву "Држава то сам ја"!? Па се СЛИЧНО Лују 14-том, "Краљу Сунца" и ондашњој Француској и ЦЕЛА Србија ОКРЕЋЕ око "нашег" "назадног" "Сунца", ко што се колко ономад окретала око "жутог" "Сунца"!? А лепо рече Душан Чкребић: "Уморна је Србија од лидера..."
Препоруке:
44
1
4 недеља, 30 новембар 2014 11:09
nn
Uredu, termin politicka pozadina je kolokvijalni termin ali svi znamo na sta se to odnosi, odnosi se na podstrekace tj. inspiratore, nalogodavce i strateske organizatore ubistva Djindjica. O tome se govori jer sistem koji je iznedrio Djindjica nije srusen pa taj sistem trazi odgovornost za ubistvo svog vodje, sto je apsolutno logicno. Da je sistem srusen ti inspiratori bi preuzeli svu vlast i o tome se vise ne bi govorilo, to je logicno pretpostaviti. A opet, posto se u Srbiji gotovo po pravilu desavaju nelogicne stvari sasvim je moguce da su ti inspiratori preuzeli kormilo, ali da bi sakrili svoju prirodu upravo insistiraju na istrazi politicke pozadine da bi diskreditovali Djindjiceve i svoje politicke protivnike. Zato se cesto ovo pitanje pokrece kada se govori o Kostunici i Seselju. A isto tako je moguce da je ta politicka pozadina samo fikcija i da je po sredi bio samo mafijaski obracun.
Препоруке:
26
0
5 недеља, 30 новембар 2014 12:52
Србин црнац, атеиста
Очевидно да је "политичка позадина" (већ видим из ког језика долази ова кованица) је флоскула без значења, користи се углавном као догма за прогон политичких противника који су проглашени за непријатеље демократије у Србији, а у пракси је кориштена за обрачун англоамеричких служби са сваким политичким чиниоцем Србије којег су они сматрали делом "Милошевићевог система" и који су били мање више патриотски оријентисани као део система. Тако је уништена одлична антитерористичка јединица, операција Сабља је посекла десетине хиљада "Слобиних директора", а велика политичка чистка је изнедрила концентрат концентрата свих марионета и компрадора, Бориса Тадића.

Како је могуће да је термин "политичка позадина" ограничен само на домаће политичке чиниоце, и да нико не помишља како и страни фактори могу бити политички мотивисани? Та права "позадина" би открила да је ЗЂ, разочаран западним лажима само затражио да они испоштују потписане споразуме на КиМ, у БиХ и Славонији, и зато је добио метак.
Препоруке:
29
2
6 недеља, 30 новембар 2014 13:04
Дринко Кончаревић
Један мислилац из древне Грчке, казао је: "ко тврди да нешто зна, а не зна да објасни, он не зна". Многи наши људи који су положили све из области права што се могло положити, мисле да знају. У пракси су показали да не знају. Ми смо их, поред њиховог очито показаног незнања, више пута бирали на изборима да управљају са нама. Колективно смо наседали на све приче о лепоти демократије које ето нема ни у УСА, почев од Фергусона... Питање је да ли бирачка тј. гласачка база зна или мисли да зна кога бира? "Политичка позадина убиства" је само једна ваистину празна флоскула. Ова флоскула не мучи мене, већ оне који су судили... Траже још један доказ да је пресуда исправна... Иначе, правну неписменост показује и садашња генерација властодржаца. Нпр. нису утврдили починиоца фалсификата а тврде, без суда, да су утврдили "непобитне чињенице". Да ли је нешто побитно или непобитно може да утврди само суд. Значи, фалсификатор личне карте је осуђен пре суђења и процес ће покрити прашина и шаш.
Препоруке:
27
2
7 недеља, 30 новембар 2014 13:13
Jasna
Samo da priupitam komentatore "strucnjake" za pravo Kontraobavestajca G.Jevtovica i dr biologije ili cega vec "Kukuruza koji misli",kada je to Malovicka bila ministarka u vladi Vucica i kakve veze ima Vucic sa ovim tekstom ,buduci da se isti odnosi na kako je autor ironicno nazvao "reformu pravosudja" koju je sprovela vlada Tadica???
Препоруке:
5
33
8 недеља, 30 новембар 2014 13:22
Jasna
Inace odlican , strucan tekst i poucan za pravnike.Naravno da ne postoji termin politicka pozadina ubistva u krivicno pravnom smislu,postoji samo nalogodavac,podstrekac...Pa to zna svaki pravnik pocetnik.
Ali ZUTaci su bili eksperti za sve(za ekonomiju ,privatizaciju,pa sto ne bi bili i za pravo),za razliku od bivsih Radikalskih sirovina ,koji ne znaju nista.
Medjutim bilo bi lepo kad bi neki pravni strucnjak krivicar jednom javno prokomentarisao i presudu za ubistvo I.Stambolica u kojoj je S.Milosevic oznacen kao NALOGODAVAC,a da nikada nije bio ni saslusan u vezi tog ubistva.
Bas bih volela da saznam u kom pravnom sistemu (osim DOSSovskog) je tako nesto moguce,a da nije iz srednjeg veka?
Препоруке:
18
6
9 недеља, 30 новембар 2014 13:27
Мићуновић
Тако је то. На кога Мали упре прстом, тај треба да докаже да није крив. Шта то значи? Потпуна елиминација правде, тотални мрак.
Господине Ристивојевићу, браћо срби - докле? Где се налазе људи који су "реформисали" правду и правду претворили у кривду. Ко ће и када, по вашем списку, да их ухапси за кршење основних норми права? Реформом судства поништили су Устав и све законе.
Агонија је у току!
Препоруке:
20
2
10 недеља, 30 новембар 2014 14:52
српска сарма, а и купус приде@ Jasna (*)
Одаћу ти репринт из тајних разговора БоТе и Борка Стефановића са "дипломцем" и АВ-АВ-ом, пре примопредаје власти: Бота: "Томо, да ми ОБЕЋАШ, да НЕЋЕШ ДИРАТИ у Боркове ДОГОВОРЕ са Шипцима око "интегрисаног управљања границом" и сл." Тома: "Нећу БоТо, кумства ми мог!?" БоТа: "Море, ЗАКУНИ се у НЕШТО ЧВРШЋЕ!" Ускаче АВ-АВ: "Ево ја ћу у "ТАТИНО" име да ОБЕЋАМ не само да нећемо да ДИРАМО у Боркове ДОГОВОРЕ, већ ћемо и да их "УНАПРЕДИМО" у УГОВОРЕ, али НОМИНАЛНО МИ то НЕЋЕМО СМЕТИ да ПОТПИШЕМО!? Зато смо ПРИСТАЛИ да Гљивица буде ПРЕМИЈЕР, а ја "ДО ЊЕГА и ИЗНАД ЊЕГА"!? Па ће ОН да ПОТПИШЕ, а МИ "ни лук јели, ни лук мирисали"!" БоТа: "Добро Томо, јел се слажеш са овим што је "син" рекао"!? Тома: "Јесте, овога ми крста..." БоТа: "Томо, ЗАКУНИ се у НЕШТО "ЈАЧЕ"!?" Тома: "Јаче, јаче, шта имам јаче!? А-ха! Ево, КУНЕМ се у Драгицу и "Томовачу", носим је Путину!" БоТа: "Добро Томо, та ти заклетва "држи воду", ево ти ВЛАСТ!" Тома: "ЦМОК, ЦМОК, СРЕЋО МОЈА ДОСАЊАНА!" тј. љуби председничке инсигније.
Препоруке:
16
2
11 недеља, 30 новембар 2014 15:03
Djindjic
Politička pozadina je eufemizam da se glavna dama iza scene ne uvredi kada je pozovu na informativni razgovor, koji je, za svaki slučaj, unapred odbila.
Postojala je realna opasnost da se glavna dama izrekne nezgodno dok je ispituju, da oda svoju veliku ljubav i tajna pisma pisana da bi se ćutalo i u ćutanju razumelo.
A ko je to trebalo da ćuti i ljubav skrivenu čuva, to nam može objasniti pukovnik ili pokojnik koji se vika GJevta.
Препоруке:
4
19
12 недеља, 30 новембар 2014 15:04
sokrat
Šešelj je rekao da je Zoran Đinđić bio veliki izdajnik i veliki kriminalac pa na toj strani treba tražiti pozadinu ubistva.
Препоруке:
6
9
13 недеља, 30 новембар 2014 15:29
српска сарма, а и пасуљ приде@ Djindjic
То о чему причате УКАЗУЈЕ на "Другу Србију" и још пар људи приде (Беба, Цане и сл.), којима је "зазебла гуза", кад се Ђинђић мало неочекивано окренуо "новој косовској политици", после разговора са извесним познатим српским писцем!? Ђикију је постало јасно, да је Косово и национално осећање, поред реалног олакшања тешког социјалног положаја народа, ЈЕДИНИ НАЧИН да се РЕАЛНО ВЛАДА у Србији!? Њему је као сјајном мешетару било САВРШЕНО ЈАСНО да не може "до 101 и натраг" да ЛАЖЕ НАРОД и обећава му глупости, већ МОРА БАР НЕШТО РЕАЛНО да УРАДИ! Тим пре што су му ВК и ВШ "дували за вратом", обашка што су се и Млађа& Лабус "отели контроли"!? Али то је за Империју био СМРТНИ ГРЕХ, а и "Друга Србија" се ту нашла, јер јој је било САВРШЕНО ЈАСНО да би КОНАЧНО УПОКОЈЕЊЕ Броза истовремено И ЊИХ УПОКОЈИЛО! Зато им је било ЛАКО да га ОЦИНКАЈУ "ТАМО ГДЕ ТРЕБА", остало је била само ствар ТЕХНИКЕ!? Кад су могли да ЦИНКАЈУ Милошевића и Коштуницу, што не би и Ђикија!? Ипак је ЊИМА ЊИХОВА Г..... НАЈПРЕЧА!?
Препоруке:
14
2
14 недеља, 30 новембар 2014 15:39
српска сарма, а и пасуљ приде@ Djindjic, наставак и крај
Но, да би то УРАДИО (ако је и истински мислио да то уради!) МОРАО је да УРАДИ "незамисливо", да "помилује" СПС и СРС и НАГОДИ се са Коштуницом!? И у међународној политици ОКРЕНЕ се Русији!? Јер, Косово је ГЕОСТРАТЕШКО ПИТАЊЕ! Овако је испало само КОЦКАЊЕ, а ГЛАВНА УНУТРАШЊА ПОЕНТА његовог СТРЕЉАЊА јесте да су се СВИМ АМБИЦИОЗНИЈИМ СРПСКИМ ПОЛИТИЧАРИМА "напуниле гаће"!? То је Шешељ укапирао, па се ДОБРОВОЉНО ПОВУКАО и "отишао мечки на рупу" ко Стари Вујадин "Турцима Лијевљанима"!? (И УСПЕО да ИЗДРЖИ!? Но то је друга прича!?) У спољашњој политици то је УТИЦАЛО да ДОБРОВОЉНО ПРАВНО ПРЕДАЈЕМО Косово, миц-по-миц, а у унутрашњој да СТАНЕМО са ЛИКВИДАЦИЈОМ Брозовог наслеђа, ког чине пре свега Брозисти и Титићи, са Титићима-увеоцима!? Тј. исте оне тајанствене даме и њихове тајне љубави, сви ти "хероји" ШЕСЕТОСМЕ!? Тј. "другосрбијанци"!? Но, ако нећемо МИ да се ОБРАЧУНАВАМО са Брозистима, то чини Госпођа СМРТ! Укратко "другосрбијанци" СТАРЕ и ОДЛАЗЕ, ЈЕДАН по ЈЕДАН! Као нпр. та "тајна љубав"!?
Препоруке:
7
2
15 недеља, 30 новембар 2014 15:43
Горан Јевтовић
Jasna

Драга моја Јасна,
узмеш Тадића, Маловићку, Петровића, Шутановца, Ђелића, Цветковића (са све Синишом Малим, Гораном Весићем, Влаховићем, Марком Благојевићем, Лабусом, Кори Удовички, Вујовићем.....), па све то "дигнеш", не на квадрат, већ на куб и добијеш "реформатора" и "борца противу корупције", легендарног Александра Вучића!
У преводу, то је исти тим чији је селектор на западу, само су подељени на прву, другу, трећу....поставу, и свака од њих истрчава на терен када за то дође време.

Значи, не да АВ, АВ није раскринкао ту ужасну "реформу", а уствари уништавање правосуђа, већ је мешање извршне власти и командовање правосуђем као независном граном према Уставу (који је иначе погазио на дессетине пута и то чинећи најтежа кривична дела!), довео до савршенства.
Отприлике као некада Иди Амин или Бокаса у Африци.
То је толико очигледно да се већ и мала деца смеју на глас.

Што се тиче кривичне проблематике, већ сам ти писао, итекакав сам стручњак.
Доказани у пракси.
Препоруке:
25
2
16 недеља, 30 новембар 2014 15:47
Мика Дорћолац
Браво Дринко.
Професор који незна да објасни ђацима тако да разумеју - није педагог. Немац Гете је рекао да многи својим незнањем хоће да нас убеде да знају. Када их нико не разуме, када ништа не знају да ураде, а пун им мозак "знања" - тим знањем се праве важни.
Ко би се од ових одбранио у Хагу, суце и тужиоце, све са лажним сведоцима погазио као муве? Мучио их 12-так година.
Био у мом ЈУГОЕЛЕРТРУ један Дуле, боље је знао енглески од сви Пиша около. Међутим, када дођу енглези, оне се накаче, а Дуленце све формулише и запише. Оне појма нису имале. Покажу зубе и ноге. Као наше ЕВРОМИНИСТАРКЕ.
Ови наши доктори, што би рекао Петар Кочић у Јазавцу - нису саставили око љеске. Свака част мајсторима који их састави. Екипа је способна на све што им се каже - али и то тешко и споро иде.
Не знају да прочитају, а камо ли да ураде оно што им напишу.
Шта ми, као блеентави народ, у тој светском вртлогу и мећави да урадимо? Смех браћо и тојаге. Доћи ће то време. Будимо сигурни у себе.
Препоруке:
10
1
17 недеља, 30 новембар 2014 15:54
@ Sokrat
Онда на тој страни има једно милион људи. Него смисли нешто боље, мој Сократе.
Препоруке:
7
2
18 недеља, 30 новембар 2014 16:05
Горан Јевтовић
sokrat

Позадина убиства није политичка већ геополитичка.
Тачније, обавештајно-субверзивна.
Они који су испланирали убиство и довели атентатора, налазе се на обалама Темзе. И они су главни.

Ови други, саизвршиоци важних и пратећих активности тог догађаја, пријехали су преко Атлантика.
Наравно, домаћа боранија је искориштена за најпрљавије послове и фингирање случаја који је, као потпуно исконструисан, приказан јавности.
И не само то, већ је јавност убеђена да је било баш тако.
Препоруке:
29
2
19 недеља, 30 новембар 2014 16:09
Djindjic
Sokrate, bojim se da je stvar mnogo jednostavnija.
U civilizovanom svetu, kada se dogodi atentat na premijera, odmah se posmatra odnos tajnih službi sa vladom.
Odnosi su bili takvi da ih nije ni bilo. Vojne službe su služile Koštunici direktno. Civilne su opsluživale zemunce i Koštunicu, od kada su pobunom na mostu smenjeni ljudi koji su ih vodili.
Prema tome, Voja Šešelj koji je čitavog svog časnog života za vojnu službu službovao, bio je doziran informacijama koje je poslušno izbacivao. Spasila ga je pamet, koju ipak ima, da shvati da bi se na njega sve svalilo ako zatreba, pa je pobegao u Hag za svaki slučaj.
Atentat je vodio gosn. Koštunica sa Acom Tomićem, drugarem Ljilje Nedeljković još iz školske klupe.
Iza svega su bili Rusi koji su se osetili moćnim da šire svoj uticaj eliminacijom političkih neistomišljenika, metkom, ozračivanjem, itd.
To što je Djindjić krenuo da lupeta o Kosovu i Srpskoj pred atentat samo ih je ohrabrilo da, svi kao jedan, u njega konačno krenu
Препоруке:
1
31
20 недеља, 30 новембар 2014 16:22
sokrat
@Djindjic

U civilizovanom svetu, kada čovek umre, ostavinski postupci su javni.

Da li je neko video rešenje o nasleđivanju iza smrti Zorana Đinđića i pokušao da objasni poreklo imovine čoveka koji je to stekao za dve godine na vlasti?
Препоруке:
27
0
21 недеља, 30 новембар 2014 16:26
Горан Јевтовић
Djindjic

Појма ти немаш. Ајд' што си побркао лончиће, већ си их много побркао брате.
Ево, да те питам најпростије питање и сигурно ћу бити у свему томе реалан, с обзиром да су познати моји ставови о Коштуници.
Шта мислиш, како би то у пракси излегледала политичка "наруџба" убуства од стране Војислава, онаквог какав је?
Речима, мимиком, гестовима, цртежом, заповешћу, преко посредника, куриром...?
Коме у том тренутку.
И, након свега, Коштуница седи у земљи и ужива безбрижан.

И, шта мислиш, да ли би тај неко, да је ухваћен (а нахватали су преко 12.000 "терориста" и "убица" у акцији "Сабља"), ћутао.
Па макар то био и Аца Томић, кога не познајеш ни два промила колико ја, с обзиром да ми је у једном краћем периоду, у Приштини, чак и шефовао.
А познајем га још од 1984. или '85.
Успут, његова супруга Гордана, сјајна жена и дама, била ми је професорка Руског језика још '82.
Е, можда је ту "кључ" - Руски језик, Аца...Раде Булатовић...Воја инквизитор и, наравно, Љиља.
Препоруке:
20
1
22 недеља, 30 новембар 2014 16:46
@ Djindjic
Жао ми је, Зоки, што морам да ти противуречим, али независна комисија састављена од врхунских стручњака, твојих пријатеља из студентских дана, непобитно је утврдила да су атентатори дошли из једне од држава Океаније. Не зна се тачно да ли је то била држава Вануату, Кирибати, Науру, Тувалу или Тонга. Бројне околности међутим указују да су атентатори непознате националности дошли из државе Папуа Нова Гвинеја која је земља високих планина и густих прашума. Домородачка племена живе у планинским долинама без међусобног контакта али и без додира са спољним светом тако да је Папуа била идеално место за њихове конспиративне активности. Што се тиче мотива убиства комисија још није заузела дефинитиван став али изгледа да је у питању нешто око твог доктората.
Препоруке:
14
0
23 недеља, 30 новембар 2014 16:47
Jasna@Goran Jevtovic
"Uzmes Tadica ,Malovicku,Sutanovca i sve to dignes na kub i dobijes Vucica...Aha tako,nisam znala da su vam DOSSovci miliji i srcu blizi".I to isti oni koju su vam izrucili Vrhovnog komandanta?
Cudna logika .
Ja sve sto mislim o DOSSovcima rekao je Seselj."I sa Vucicem bi mogao ako bi pokrenuo politiku..."
Nesto se ne secam da je to isto rekao i za Tadica.
A vi ste sigurno obavesteniji i od samo Seselja!
Препоруке:
3
16
24 недеља, 30 новембар 2014 16:54
српска сарма, а и пасуљ приде@ Djindjic, POST SCRIPTUM
Ја мислио да ћете нешто ЗАНИМЉИВО& НОВО да кажете, а Ви "ко Шваба тра-ла-ла" ПОНАВЉАТЕ ФЛОСКУЛЕ које су СМИСЛИЛИ покојни Срђа Поповић& Цане Жабац, а РАСТЕЛАЛИ Беба Поповић& Чеда, потоњи "прашак", преко тзв. "Беле Књиге" (која НИШТА НИЈЕ ДОКАЗАЛА, а ГРДНЕ паре су "спуцане"!) и наравно пар ликова још, у ТЕСНОЈ ВЕЗИ са "другосрбијанцима"!? Ко што видите КРИМИНАЛНЕ СТРУКТУРЕ (Цане& Беба) у ДОСЛУХУ са Титиним "сирочићима"& "златном београдском младежи" генерације "ШЕСЕТ и ОСМЕ" (мало млађе од Петровића Петра, оног "опеваног" од "Дугмића"!), при чему су саму ЛОГИСТИКУ АТЕНТАТА спровеле америчке& хрватске тајне службе уз ПРЕЋУТНО ЗНАЊЕ& сагласност BND-a!? Они "мучени" ("мучени" због ОГРАНИЧЕЊА у IQ) Легија, Звездан, Шиптар, Кум и ини су били само FALSE FLAG да ЗАМАЖУ ОЧИ и ЋУТЕ ДО КРАЈА ЖИВОТА, неко у ТВОРЗИ, а неко да "мирише траву одоздо"!? Обашка што су БАШ Аца Томић& Коштуњави мало "СЈ........" Ђикија преко афере са америчким шпијуном Нејбором, па је њему "ко леба" требао НАЦИОНАЛИЗАМ!?
Препоруке:
10
0
25 недеља, 30 новембар 2014 17:04
српска сарма, а и пасуљ приде@ Djindjic, POST POST SCRIPTUM
Да не помињем ТВРДО УВЕРЕЊЕ ЛИЧНОГ Ђикијевог бодигарда Веруовића (иначе озбиљно рањеног у атентату!) да је ЧУО ЈОШ ЈЕДАН ПУЦАЊ поред доказана два, што иначе НИЈЕ НЕГИРАНО ЕКСПЕРТИЗОМ немачког криминалистичког института из Карлсруеа!? Што се иначе ПОКЛАПА са УОБИЧАЈЕНОМ ПРАКСОМ Империје да на ЕГЗЕКУЦИЈЕ шаље ПО ДВА АТЕНТАТОРА, за "злу не требало" (зар не г-дине Јевтовићу!?). Обашка, што незнамо дал је Ђинђић ОЗБИЉНО НАМЕРАВАО да уради ПРЕОКРЕТ око Косова ил да то буде САМО УНУТРАШЊЕ-ПОЛИТИЧКА ТАКТИКА, важно је да је он ЕКСТЕРМИНИРАН НЕПОСРЕДНО ПОСЛЕ ТИХ ИЗЈАВА!? Као што знамо да је Ћосић НАПАДАН И ЗБОГ ЊЕГОВИХ КОНТАКАТА са Ђинђићем БАШ по ТОМ ПИТАЊУ!? А то, да су у све око Ђинђића уплетени Руси, просто, КОЈИ ЈЕ ЊИХОВ ИНТЕРЕС ТИМ УБИСТВОМ!? Јер, СВАКО ПОЛИТИЧКО УБИСТВО је због неког ЈАКОГ ПОЛИТИЧКОГ ИНТЕРЕСА!? За Запад је ИЗМЕНА КОСОВСКЕ ПОЛИТИКЕ МА КОГ УНУТРАШЊЕГ СРПСКОГ АКТЕРА СМРТНА ПРЕТЊА ЊИХОВОМ DRANG NACHT OSTEN, а за Русе је то ДОБИТ, па што би Рује САМЕ СЕБЕ ЗЕЗНУЛЕ!?
Препоруке:
8
1
26 недеља, 30 новембар 2014 17:04
Jasna@Sarmi
Djindjic je ubijen zbog PARA.
Kakvo Kosovo,kakvi bakraci.
Eto jos jedne tacke razmimoilazenja izmedju nas zadrtih Srba i Srpkinja "sa dna kace" i vas DOSSovaca.
Препоруке:
4
9
27 недеља, 30 новембар 2014 17:14
српска сарма, а и пасуљ приде@ Djindjic, POST POST POST SCRIPTUM
Једном речју, то што причаш, то није прича, још мање доказ, то је налик на Чедино трабуњање после 2-3 "магистрале" или ово скорије о "освајању К2"!? "Политичка позадина" атентата на Ђинђића има своју спољњо-политичку, тачније ГЕОСТРАТЕШКУ димензију у контексту КОСОВА и ЗАПАДНИХ ВЛАЖНИХ СНОВА о ПОХОДУ на Русију, као и унутрашње-политичку димензију у контексту криминалних и "другосрбијанских" структура, произашлих из БРОЗОВОГ "шињела"!? А ту му Ђинђић и Коштуница дођу као амбициознији дерани, с тим што је један МАНГУП, али НЕОПРЕЗАН, а други "шлихтара"& "бубалица", па су ОБОЈИЦА због ЈЕДНОСТРАНОСТИ упокојени, први ДЕФИНИТИВНО, а други политички!? Док је ЈЕДИНО Шешељ, како-тако претеко, јер је И БЕЗОБРАЗНИ МАНГУП a la Ђинђић, али и бубалица као Коштуница, па је МОГАО да "НА СТРАШНОМ МЈЕСТУ", а у Хагу ИЗДРЖИ! Што се тиче "тајанствене даме" она ПОСТОЈИ, али је из "Друге Србије", док је ЊЕН "драги" отишао у "вечна ловишта" ОДСКОРА!? Према томе "ради радњу" Хроми Даба, СТАРОСРПСКИ Бог СМРТИ!
Препоруке:
6
2
28 недеља, 30 новембар 2014 17:29
Djindjic
GJevto, vidvako, meni nemoj pričati. Ti i ja ćutimo i u ćutanju se najbolje razumemo. Zato ćemo i izdržati koliko treba.
A to što si sjajan seoski zabavljač poslužiće da zabaviš svojih 300 paklenih heroja srpskog fašizma.
A možda ti i Rusi dodju pa malo poguraju. Vas i Rusa 200 miliona i 3 stotine.
Drži se ti diskretno, nikada ne znaš šta može da se izrodi. Eto, na primer dobro obavešteni Aco je prvi saznao da će Kosovo pasti. Zato ga je prvi i napustio u sred bombardovanja. Neki bi rekli - pobegao, ali mi ne. Mi se u ćutanju najbolje razumemo
Препоруке:
4
18
29 недеља, 30 новембар 2014 17:33
Djindjic
GJevto, vidvako, meni nemoj pričati. Ti i ja ćutimo i u ćutanju se najbolje razumemo. Zato ćemo i izdržati koliko treba.
A to što si sjajan seoski zabavljač poslužiće da zabaviš svojih 300 paklenih heroja srpskog fašizma.
A možda ti i Rusi dodju pa malo poguraju. Vas i Rusa 200 miliona i 3 stotine.
Drži se ti diskretno, nikada ne znaš šta može da se izrodi. Eto, na primer dobro obavešteni Aco je prvi saznao da će Kosovo pasti. Zato ga je prvi i napustio u sred bombardovanja. Neki bi rekli - pobegao, ali mi ne. Mi se u ćutanju najbolje razumemo
Препоруке:
4
16
30 недеља, 30 новембар 2014 17:47
српска сарма, а и пасуљ приде@ Jasna (*)
Jasna (*), било би лепо да Ви "zadrti" "ЦРВЕНИ" "Srbi i Srpkinje" "sa dna kace", неки пут И ДОЧИТАТЕ ДО КРАЈА то што читате!? Овако ми личите на талентоване, али ЛЕЊЕ ученике, којима њихова интелигенција "удари у главу", па НИКАДА не НАУЧЕ ЛЕКЦИЈЕ до КРАЈА!? Знате, Воја Шешељ није само интелигентан, начитан и безобразан, Воја Шешељ је ВРЕДАН КАО ЦРВ, за разлику од Вас "ЦРВЕНИХ" БУКАЧА!? Шешељ је БУКАЧ са ПОКРИЋЕМ, па му НИКО НИШТА НЕ МОЖЕ, а Вама "црвенима" "СВИРИ ВЕТАР" изнад носа "све у шеснаест", незна се где сте ВИШЕ ШУПЉИ!? А све зато што сте људи САМО ЈЕДНЕ ИДЕЈЕ, па изгледате да сте само од једног комада саздани!? Наши стари би рекли за такве као што сте ви "црвени" "неда се ни повест, нит потерат..." Штета, баш штета!? Ал "сами пали, сами се и убили"!? Само, имате срећу, од ЈОШ ВЕЋЕ КОМАДИНЕ су "саздани" ови што ДРОБЕ о "политичкој позадини" (ко овај "Djindjic") или ови НОВОПРЕУМЉЕНИ "назадњаци" са Вама ОМИЉЕНИМ АВ-АВ-ом!? Према томе, И ОД ГОРЕГ има ГОРЕ!
Препоруке:
6
2
31 недеља, 30 новембар 2014 17:54
@Jasna@Sarmi
Управо сам код Кинеза на бувљаку набавио ону кристалну куглу у коју ви гледате ко је ДОС, ко ДСС, ко ЛДП... И замислите, показало се да ви уопште нисте Српкиња. Па што то нисте рекли Јасна? Имали бисмо више разумевања за ваша лупетања.
Препоруке:
10
5
32 недеља, 30 новембар 2014 17:58
српска сарма, а и пасуљ приде@ Djindjic
Због "srpskog fašizma" врати се на Ђикићев текст, ТАКВЕ ПОДМЕТАЧИНЕ ВИШЕ НЕ ПРОЛАЗЕ! Ајде бегај, С..... "другосрбијански"! Уосталом и твоје ШЛИХТАЊЕ Јевтовићу је тако ПРОВИДНО, да је смешно! Уосталом, да ти ниси неки DUMMY Басаре или Пере Луковића!? Општепознато је да се исти ШЛИХТАЈУ Вучићу, па је врло логично да ПОКУШАТЕ да се преко пуковника ПРИШЉАМЧИТЕ Шешељу НА ВРЕМЕ, све због Ваше Г.....!? Јел се сећате шта је писало Јаши Продановићу као епитаф на гробу: "Титу веран, Краљу одан, овде лежи Јаша ПРОДАН"!? Е, ТО је Ваша СЛИКА& ПРИЛИКА!? ФУЈЈЈ!
Препоруке:
5
1
33 недеља, 30 новембар 2014 18:18
Jasna@nekom anonimusu iz DOSSa
Ma sta mi naprica!
Препоруке:
4
7
34 недеља, 30 новембар 2014 18:27
Jasna@sarmi
Da je Seselj vredan ko crv i bukac sa pokricem ,tu si u pravu,da ja bas ne spadam u najvrednije i tu si u pravu,nekad se zamorim pa zaista ne mogu da ispratim sve te tvoje vratolomije,ali nisu svi crvendaci kao ja,nemoj Reddy da te cuje,a i Rdjosav je vrednica prava (mrdr,ili tako nesto fizike) sirokih sfera interesovanja.
Препоруке:
3
8
35 недеља, 30 новембар 2014 18:32
@Jasna@nekom anonimusu iz DOSSa
Па, Јасна, пошто ти знаш да сам ја из ДОСС-а онда и ја знам да си ти Јахјага.
Препоруке:
11
3
36 недеља, 30 новембар 2014 18:41
српска сарма, а и пасуљ приде@ Jasna (*)
Ко што рекох, талентована, али ЛЕЊА, а уз то и БЕЗОБРАЗНА!? Да си безобразна, али ВРЕДНА ко Шешељ, па да ти и опростим, а овако... Седи, ЈЕДАН!
Препоруке:
9
1
37 недеља, 30 новембар 2014 18:45
Jasna@anonimusu iz DOSSa
Uh kako si me samo provalio, delujes poprilicno blentavo i ograniceno,onako tipicno DOSSovski.
Eto kako covek moze da se prevari!
Препоруке:
3
8
38 недеља, 30 новембар 2014 18:51
српска сарма, а и пасуљ приде@ Jasna (*)
Аааа, лепо што признајеш да се ниси "добро владала", биће нешто од тебе ЈЕДНОГ ЛЕПОГ ДАНА, а можда и пре! А то о Другу "Reddy"-ju, па тај незна да састави обичну судску представку, ко што зна сваки српски сељак који се парничи око њиве!? Да већ не говорим о томе што исти вероватно и незна шта је преклузија!? Обашка и GAJEVICA!? Да већ не говорим што су га "смазали" "ко Панта питу" онај "алеф", па "синиша" и "Теофил Византијски"!? Укратко, ТАШТИНА ПРАЗНИНЕ!? "Don Corosio" је већ озбиљнији супарник, но и он има слабих тачака, али нећу о оном кога ПОШТУЈЕМ!? Што се тиче осталих левичара, немам замерке за часну старину Светислава Костића и још понеке, остали ТАНКИ, јако танки!? Ипак, како рече дедица Лењин (или тако неки ВАШ!?), САМОКРИТИКА је први корак ка личном усавршењу!? Према томе, само напред Jasna (*), биће нешто од тебе ЈЕДНОГ ЛЕПОГ ДАНА, а можда и пре!
Препоруке:
10
0
39 недеља, 30 новембар 2014 18:56
Jasna@sarmi
Ha,ha e danas si me bas nasmejao.Od Srpkinje sa dna kace do talentovane ,ali lenje bezobraznice,iako si me "castio" dosta si i pogodio,ali ne budi toliko strog ne mogu svi da budu streberi i "meki" Srbi kao ti!
Препоруке:
4
10
40 недеља, 30 новембар 2014 19:11
српска сарма, а и пасуљ приде@ Jasna (*)
Ви Динарски Срби неке ствари стварно не капирате!? Родите се близу Неба и блејите у њега, па у онај љути камен и тако ОТВРДНЕТЕ, што није лоше, али није добро, за разлику од нас Динараца из "мекших крајева" (читај: Стари Влах, Шумадија, моравска Србија, Топлица и ваљевско-шабачки крај са Подрињем) да НЕ ПРИМЕЋУЈЕТЕ ФИНЕСЕ, које може да примети само човек који расте са погледом на меке прегибе наших онижих планина, на то зеленило и те ВОДЕ које теку, меке су и ПРИЛАГОДЉИВЕ, али могу да буду РАЗОРНО ХУЧНЕ, као и што могу да онако "ТИХА ВОДА, БРЕГ РОНИ" среде ствари!? Ето, те ствари Ви Динарски Срби НЕ РАЗУМЕТЕ!? Не бих подцењивао ни "мирољубиве Лале" (питали тако Лалу "шта да се ради са Шиптарима", а он у ЊЕГОВОМ фол "нехајном" стилу одговара са: "Та-манте их!?"), а камоли нас "srbijance", али ко ће то ДОКАЗАТИ динарским НАДОБУДНИЦИМА!? У сваком случају, "млада" си, "будућност" је пред тобом, ето видиш да "САЗРЕВАШ", чак ти је и * (звездица) отпала!?
Препоруке:
7
1
41 недеља, 30 новембар 2014 19:16
Горан Јевтовић
Јасна

Писао сам овде више пута. Живи сам сведок (има их још пар таквих), двојица су у Хагу и један увелико пише књигу и надам се ће и ту причу испричати, да је Ђинђић током 2002.године заиста променио политику према КосМету.
Био сам присутан када је у више наврата долазио и Генералштаб и о томе отворено говорио.
Колико би издржао, то је друго питање.

Крајем те године и почетком 2003. његово настојање да се ствари мењају по питању КосМета, могу се сублимирати кроз реченицу коју је у више наврата изговорио Небојши Павковићу "генерале, чувај ратни кадар, спремајте војску, враћамо се на Косово.... излобираћу да идуће године Лазаревић буде начелник Генералштаба..."

У вези са тим су иза њега остали и неки папири, који су након атентата нестали, о томе је знало неколицина оних око њега који нису били добронамерни и који су радили и за Британце и за Американце.
И постоји још један моменат који је можда и пресудио.
Неколико телефонских разговора у последњим данима пре убиства.
Препоруке:
18
4
42 недеља, 30 новембар 2014 19:25
Jasna@sarmi
Stvarno si me zadivio danas.Ne znam kako si pogodio da sam Dinarski tip ,tj Dinarska Srpkinja,mada sam to samo po krvi a po rodjenju ravnicarski,u planincine blejim samo kad idem na more,ali da sam njima fascinirana jesam, moram priznati,ipak krv(gorstacka) nije voda.
Препоруке:
3
9
43 недеља, 30 новембар 2014 19:33
Jasna@Goran Jevtovic
Nije je promenio,vi i ja smo vec polemisali povodom tog njegovog famoznog poslednjeg intervjua,koji je bio ovde na NSPM u celini objavljen,pazljivo sam ga procitala i ne videh nista (za Z.DJ)revolucionarno u njemu.
Препоруке:
4
9
44 недеља, 30 новембар 2014 19:33
sokrat
@ Goran Jevtović

Auuuu brate, još malo ispade Sveti Sava, Miloš Obilić i Karađorđe, sa sve CIOM, BIOM, KAGEBEOM, MOSADOM i MI6.
Препоруке:
6
9
45 недеља, 30 новембар 2014 19:34
луди скретничар
Као правник кривичар могу дати додатно појашњење: у нашем правном систему неко од политичара би једино могао одговарати као подстрекач. Међутим, тако нешто је недоказиво. А недоказиво је, правници знају, једино оно што се није ни догодило. Е ту другосрбијански фанатици западају у ћорсокак и ради болесне опсесије Војиславом Коштуницом излаз налазе у - "политичкој позадини". Тај појам је ништа друго него блаћење политичара који је деценију и више био брана њиховим плановима...не баш чврста и истрајна како би ми хтели, али тада једина.
Препоруке:
14
2
46 недеља, 30 новембар 2014 20:14
Горан Јевтовић
Јасна

Када неко дугује паре или треба да обезбеди паре мафији (посао, муљање, злоупотреба положаја, приватизација...), а успут, у могућности је да их има у изобиљу у десетинама и стотинама милиона, као први човек Владе, запамти, тај се НИКАДА не убија.
Тај се гања да му се утерају паре.

Зашто би га убили због пара, када је он тада могао да их обезбеди колико год је хтео?
Шта би тиме добила земунска нижеразредна мафија, коју је тадашња српска ДБ могла да реши преко ноћи (већина су били њихови "сарадници") и то хапшењем за много озбиљнија КД него што је то јавности приказано, само да су хтели или добили сигнал.
Препоруке:
14
3
47 недеља, 30 новембар 2014 20:16
српска сарма, а и пасуљ приде@ луди скретничар
Написасте: "Као правник кривичар могу дати додатно појашњење: у нашем правном систему неко од политичара би једино могао одговарати као подстрекач. Међутим, тако нешто је недоказиво. А недоказиво је, правници знају, једино оно што се није ни догодило. Е ту другосрбијански фанатици западају у ћорсокак и ради болесне опсесије Војиславом Коштуницом излаз налазе у - "политичкој позадини". " Мада Вам је први део горњег исказа више него коректан, мислим да ГРЕШИТЕ "гледе" "другосрбијанаца" и њихове ОПСЕСИЈЕ ВК!? Нису они "опседнути" ВК због тога што је онакав какав јесте, нити што је ДЕМОКРАТА, а они У ОСНОВИ аутократе, већ што је он, "КОМПРОМИСЕР" ("компромисер" у смислу КОМПРОМИСА као НАЧЕЛА сваке ДЕМОКРАТИЈЕ, а добрим делом и права!?) каквим га је дао Бог и направила правничка професија, пре свега какав-такав СРБИН, а "другосрбијанци" као Титини сирочићи, ergo Титини ЈАЊИЧАРИ су ПРОТИВ БИЛО КОГ Србина, ма исти био "црвен" као Милошевић, "вадикалан" као Шешељ или демократа ко Коштуница!?
Препоруке:
10
1
48 недеља, 30 новембар 2014 20:28
српска сарма, а и пасуљ приде@ луди скретничар, наставак
У ТОМ СМИСЛУ и у ТОМ ПОГЛЕДУ могу да се "нађем" СА Јевтовићем и са Jasnom (*), ако они држе до тога да су Милошевић и Шешељ ЈЕДНИ од СРПСКИХ ПАТРИОТА, али не прихватам да су они и ЈЕДИНЕ СРПСКЕ ПАТРИОТЕ!? Само то, остало су само "ситнице", око којих не треба да буде веће расправе, јер смо ВРЛО УГРОЖЕНИ!? Укратко, чак и Јевтовић ТВРДИ да је ЗАЧУЂУЈУЋЕ, али је ТАЧНО да је У ЈЕДНОМ ТРЕНУТКУ Ђинђић доживео неку врсту метаноје "гледе" Косова, али да се НЕЗНА да ли би на том путу ИЗДРЖАО!? Што се тиче Коштунице, да у праву сте, он је био НЕДОВОЉНА БРАНА "српским" јањичарима и султану са Потомака, али да је ПО Шешељевој ДЕМИСИЈИ и Ђинђићевој ЕГЗЕКУЦИЈИ био ЈЕДИНИ "на бранику" и то је факат!? Сад, дал су га његов УДОБАН ЖИВОТ и Ђинђићева СУДБИНА НАТЕРАЛИ да "врати мандат народу" у сваком случају тај "ВРБОВ КЛИН" српског национализма донео је нови Устав и склопио Уговор о "Јужном току", чиме је како-тако УВЕЗАО НАШУ СУДБИНУ са РУСКОМ РЕНЕСАНСОМ!? Да је то НЕДОВОЉНО, јасно је ко бели дан!?
Препоруке:
7
1
49 недеља, 30 новембар 2014 20:40
српска сарма, а и пасуљ приде@ луди скретничар, крај
Као што је јасно "ко бели дан" да ТЕК САД НАСТУПАЈУ ПРАВА ИСКУШЕЊА за Србе, јер је у питању БОРБА за НАШЕ ДУШЕ, а то је МНОГО ТЕЖЕ, него што је било херојство из 1999 или "легализам" "килавог Радована" 2003-2008!? Сад ваља да ОПРАШТАМО ЈЕДНИ ДРУГИМА, да би УОПШТЕ, НЕКИ од НАС ПРЕЖИВЕЛИ и ПРЕДАЛИ ЗУБЉУ СРПСТВА ДАЉЕ! Зато се и "шлихтам" Јевтовићу (ма колико ми понекад ишао на живце!), зато се и зезам са Jasnom (*) и иним "црвендаћима", јер ЗНАМ да је ОВА СИТУАЦИЈА СЛИЧНА ОНОЈ у коју су својевремено ОНДАШЊИ НАЦИСТИ СТАВИЛИ Недића!? Да ПОДСЕТИМ, Херман Нојбахер му је, на Недићево ПРВОБИТНО ОДБИЈАЊЕ да стане на чело КВИСЛИНШКЕ "владе националног спаса", ПРЕДОЧИО да би том приликом Србија била РАСПАРЧАНА ИЗМЕЂУ Велике Хрватске, Велике Албаније, Велике Мађарске и Велике Бугарске, после чега бисмо ПРЕСТАЛИ да ПОСТОЈИМО као НАРОД!? То би била отприлике и порука фртутме са албанским "дрон"-ом и Едијем Рамом, као и Croatskа хистерија!? Значи, да ОДБИЈАМО НЕКАКО, док Русија НЕ ПРЕВАГНЕ!? А тад...
Препоруке:
8
0
50 недеља, 30 новембар 2014 20:55
Jasna@Goran Jevtovic
Pare koje je dobio od CIA za kidnapovanje Milosevica nije ravnopravno raspodelio.Favorizovao jednu struju mafijasa.Drugoj je dao poslove.
"Defense Road" zaboravili?
Letenje u vazduh masine za asfaltiranje puteva ,pokusaji atentata na Cumeta,presretanje Djindjica na putu od strane Bagzija, sve je to prethodilo ubistvu Djindjica.
Rusenje Silerove i streljane one dvojice u Meljaku,kakve to veze ima sa Djindjicem preko noci preobracenim u patriotu i borcem za Kosovo?Nikakve,vec da se ne bi otkrila povezanost reformatora sa mafijom.
U Srbiji se samo zbog para ubijaju.
Препоруке:
9
7
51 недеља, 30 новембар 2014 20:56
Анонимус @ Јасна Јахјага
Ух, како само проваљујеш жуте, ДСС-овце, ДОС-овце, делујеш поприлично ограничено и блентаво, онако типично за Тачијеве демократе. Ето како човек може да се превари.
Препоруке:
10
4
52 недеља, 30 новембар 2014 20:57
Jasna@Goran Jevtovic
I kako to mislite da je mogao da im obezbedi para koliko je hteo?
Pa mogao je jedino da im nastampa,kad bi to tako moglo!
Препоруке:
4
9
53 недеља, 30 новембар 2014 21:14
фристајло
Горан Јевтовић
Јасна

Ђинђић током 2002.године заиста променио политику према КосМету.

Јесте, потврђујем. лично сам видео интегралне верзије његових писама амбасадорима земаља "квинте", која никад нису објављена.
А послата су редакцијама свих медија у земљи, много раније него што су објављена, онако "уштројена".


Неколико телефонских разговора у последњим дан

Тада је већ била послата екипа.
А то што ћуте- прилично је јасно, и говори о томе ко је наручилац.
Кога се то цео свет плаши? Ко увек оствари све своје претње, чак и неизречене?
Препоруке:
12
3
54 недеља, 30 новембар 2014 21:15
луди скретничар
#сарма&пасуљ#

Слажем се са Вама. Пазите следећи парадокс њиховог блаћења Коштунице: он је "трут", "необавештен", "спава до подне" и "воли мачке". Међутим, изненада живне и излази из хибернације када треба попалити амбасаде или убити Председника владе. Тада он постаје хиперактиван, у мрачним дорћолским буџацима окупља Никитовића и Томића, даје инструкције Легији, држи на вези КГБ (све истовремено) и спроводи у дело своје мрачне планове. Зачудо, то му без муке успева, док с друге стране не успева нпр. неутралисати (политички) Ђукановића и спасити СРЈ. Чудан неки човек.

Дакако, они патолошки мрзе Коштуницу (као и Милошевића) јер је Србин. Пун мана, али Србин. И тога се не стиди. Узгред, ја сам на овом сајту милионе карактера потрошио критикујући рад ВК. Критикујем га и сада. Али и даље остајем код оног закључка: ГРЕШИО ЈЕСТЕ - ИЗДАО НИЈЕ. Мени је то једино битно, како код њега, тако и код било кога другог.
Препоруке:
13
1
55 недеља, 30 новембар 2014 21:26
Горан Јевтовић
Jasna

Не вреди са тобом другачије, већ да банализујем.
Да теби неко дугује велике паре, а притом знаш да на овај или онај начин те паре има или их може набавити (хоћеш да кажеш да није могао?), да ли би ти пало на памет да га очистиш?
Њега чистиш и бај, бај паре. Нема више.
Има ли логике у томе?

Па још одлучујеш да то тако трапаво и брутално изведеш усред бела дана (онако како је нама склепан "филм", са све пушком која уместо да је у дубинама Дунава, рецимо, она је "сакривена" на Н.Бгд. у гомилици камења) и да свесно себи приуштиш једно 40 година затвора, или метак у чело ако те нађу, као ону двојицу у Мељаку.
Препоруке:
17
3
56 недеља, 30 новембар 2014 21:26
Jasna
Inace to da je Djindjic ubijen zbog PARA rekla je JAVNO samo jedna novinarka i to drugosrbijanska iz "Danas"a,u Utisku kod Olje,tu sam emisiju gledala i bila sam iznenadjena hrabroscu te zene,nazalost zaboravila sam joj ime,zena je bila jedna od zescih kriticara S.Milosevica i tada su je hvalili ,a kada je to rekla,odmah su je sklonili i nikada vise nisam cula za tu novinarku.
Препоруке:
7
7
57 недеља, 30 новембар 2014 21:34
Сељак Беземљаш
"Тешко је бити светиљка,тамо где се на сијалицама уче гађању".Овај Вибов афоризам може да послужи као поднаслов текста господина Ристивојевића.

Постоји код Владе Булатовића Виба једна причица по којој је УПИЈАЧ с времена на време оптуживао СИЈАЛИЦУ
да има мрачне мисли.
СИЈАЛИЦА се на то палила, док није прегорела.
УПИЈАЧИ, дакле могу да упију туђи живот.

Сам текст нам открива како се кочи и уништава струка. Како се струка своди на улизиштво.

А то кошта.
Ребалансом бџета једна је ставка увећана са четири на десет милијарди динара.
Толико ће држава да плати за правне брљотине.
То је ваљда јасно.
Да ли је јасно да су нас и да ће нас пљачкати све док се не будемо знали и правно заштитити.
И од ових споља.
И сада најтеже за разумевање.
Ми мало стварамо зато што смо и правно слабо способни.То се не види али ту највише губимо.
Настављање и повећање кварежи није реформа.
Препоруке:
14
0
58 недеља, 30 новембар 2014 21:48
Jasna@Goran Jevtovic
Kako da im da pare?Ne moze da ih nastampa.
Pola uzeo sebi,pola dao jednom delu mafije,dao im posao,da asfaltiraju,kupili masinu,lepo im krenulo, dok masina nije odletela u vazduh. Drugi deo mafije zakinuo.Mafija to ne oprasta.To se placa glavom.Mafija ima svoje zakone i pravila.
Ako je tako kao sto kazete,zasto onda streljase onu dvojicu u Meljaku,zasto ih lepo ne uhvatise i pustise da pevaju???Zasto srusise Silerovu???
Препоруке:
5
7
59 недеља, 30 новембар 2014 21:59
српска сарма, а и пасуљ приде@ Jasna (*) vis-a-vis Г. Јевтовић
Jasna (*), просто "од дрвета не видите шуму"!? Него, да би Вам било ЈАСНИЈЕ, да погледамо наше "susjede", шта је УРАДИО ЊИХОВ "otac domovine" Њофра Буђман!? У унутрашњој политици СВЕСНО је ПОШАО на ТАЈКУНИЗАЦИЈУ Хрватске, ради КОНЦЕНТРАЦИЈЕ РЕСУРСА у МАЛИ БРОЈ РУКУ, еда би били ДРЖАВИ НА РАСПОЛАГАЊУ у РАТУ који су ОНИ СМАТРАЛИ НЕОПХОДНИМ РАДИ ЗАОКРУЖЕЊА ЊИХОВЕ "neovisnosti"!? Као НАДОКНАДУ хрватској "боранији" намеравали су да пруже ОПЉАЧКАНУ ИМОВИНУ ПРОТЕРАНИХ Срба, а на ДУЖИ РОК, пошто су РАЧУНАЛИ са СРПСКОМ СТРАТЕШКОМ КАПИТУЛАЦИЈОМ пред Западом, да СЛАБЉЕЊЕ сопствене индустрије, НАДОКНАДЕ УЛАЖЕЊЕМ и ЈЕФТИНОМ КУПОВИНОМ СРПСКЕ ИНДУСТРИЈЕ и РЕСУРСА!? Наравно, то ће бити ПЛАЋЕНО Западу у виду ПРЕДАЈЕ или ЛИКВИДАЦИЈЕ неких стратешких хрватских привредних грана као туризам, бродоградња са машиноградњом и пољпоривреда, али они су РАЧУНАЛИ на "наше" "другосрбијанце" и "наше" ПРОДАНЕ ДУШЕ!? За то је карактеристичан пример једна од првих приватизација у Србији, приватизација "ФРИКОМ"-а!?
Препоруке:
11
0
60 недеља, 30 новембар 2014 22:08
НСПМ web
Молимо "Јасну", Горана Јевтовића и "Српску сарму,,," да више не шаљу коментаре на овај текст јеr неће бити објављивани. Не замерите, али пребројте само ваше коментаре. Хајде да пустимо мало и остале да дођу до речи.
Препоруке:
21
1
61 недеља, 30 новембар 2014 22:55
...
Заиста одличан текст.
Невероватно је међутим како спона судије адвокати баш никада не бива осветљена чак ни алузије на бракове адвоката а жене судије који су опште место у србском правосуђу. Отуда сада имате фронталан напад те братије на неких 93 нотара!

Са друге стране однос законодавца у овом случају Селаковића је да само удовољава захтевима банака и страних фирми, те је једино за њихове услуге, што никако не би смео, напротив, морао би тарифе нотарске за грађане да смањи али да их надокнади код оних који имају да плате банке и привредна лица са преко 100 акционара, он чини управо супротно, Селаковић смањује нотарске тарифе после сусрета са страним банкама и њихових изложених захтева и страних корпорација.

Приватизација правосуђа одавно је на сцени, рад правосуђа против народа у корист крупног капитала такође.
Ништа ново под радикалима у односу на жуте на истом су путу само горе и брже повлаче све у пропаст!
Препоруке:
6
4
62 недеља, 30 новембар 2014 23:00
...
Узгред што се Ђинђића тиче, мислим да само слеп поред очију и глув поред ушију, може тврдити да је он страдао од мафије а не од свог заокрета када је реч о Косову и Метохији.
Био је то човек који је вратио орла на стари двор када је Драшковић хтео да остане звезда још средином деведесетих, био је то човек који је вратио веронауку у школе и човек који је врло јасно разголитио политику Запада према Србији када је реч о Косову и Метохији.
Зато срамотно је Вучића поредити са Ђинђићем, за Вучића је Ђинђић громада!
Отуда не чуди што су се сви шкартови од Ђинђића пребацили код Вучића од Бебе Поповића до Чеде у пузећем ставу и Тадића наравно
Препоруке:
6
4
63 недеља, 30 новембар 2014 23:29
како вам драго...
А из које оно беше странке г-дин Ристивојевић!? И која оно беше странка поднела пред Уставним судом поднела предлог оцене уставности војвођанерског "статута"!? И дал је г-дин Ристивојевић био у правном тиме те странке-предлагача за оцену уставности војвођанерског "статута"!? Питам, чисто онако, да се подсетимо!?
Препоруке:
4
0
64 недеља, 30 новембар 2014 23:51
"Пантер"
Постоје догађаји и теме за које смо сви заинтересовани али о којима неке особе стицајем околности више знају, а неке друге о тим догађајима просуђују из мање уобичајеног угла. Сучељавање њихових ставова је увек занимљиво пратити.
Препоруке:
4
0
65 понедељак, 01 децембар 2014 01:34
b. s. m.
A zašto se, pobogu poštovani Branislave Ristivojeviću, ova studija objavljuje tek sada prvi put?! Bilo je interneta i pre tri godine, bilo glasila koja bi Vam ovo objavila, da ne govorimo o DSS-u i sirotom profesoru Koštunici, kojeg nikako ne mogu da zamislim kao suštinskog demokratu, opsednutog pitanjem Države, kako planira ubistvo svog dugogodišnjeg intimusa i dijaloškog inspiratora. Ovo jeste suptilno obaranje tupave konstrukcije da se zataška treći metak. Sećate se onog 'lutajućeg metka' u Dalasu, Teksas?
Препоруке:
3
3
66 понедељак, 01 децембар 2014 05:29
Sten
@Дринко Кончаревић
правну неписменост показује и садашња генерација властодржаца. Нпр. нису утврдили починиоца фалсификата а тврде, без суда, да су утврдили "непобитне чињенице"

Autor teksta pise o krsenju osnovnih principa prava, a Vi i jos neki komentatori, verujem pogresno, sumnjate u znanje, kompetenciju, vlasti zanemarujuci njene ciljeve. Ne verujem da su na vlasti neznalice i nekompetentni ljudi, sigurno ne u onoj meri u kojoj su predstavljeni od Vas i drugih. Ako pazljivo analizirate uocicete da vlast vrlo uspesno ostvaruje vlastite ciljeve, a to sto su mnogi poverovali da je cilj vlasti ono sto je prezentovano u izbornim kampanjama, nije problem vlasti, nego naivnih glasaca. Onaj ko se bori za vlast ima u vidu prvenstveno svoj interes i ako ne mora nece da mari za interes glasaca. Dakle oni nisu ni glupi ni neznalice nego lazovi i lagace toliko dugo dok ima onih koji im veruju.
Препоруке:
3
3
67 понедељак, 01 децембар 2014 13:15
w.w.z. @ Дринко Кончаревић
почев од Фергусона ... "Политичка позадина убиства" је само једна ваистину празна флоскула
Као што је и "расна позадина убиства" празна и злонамерна флоскула која се потеже у случају Фергусона. Да ли ико може да докаже да некакав белац не би исто тако био изрешетан од стране оног полицајца, као што је био изрешетан онај црнац? Ала се самодеконструишете, свака Вам част.
Препоруке:
2
2
68 понедељак, 01 децембар 2014 17:06
Byakuya-sama
@...


A šta je sa udovicom Đinđić, dobrim Subotićem, pa i kum Kole, pa kum Krmivoje, svi oni nešto hvale Vučića i porede ga sa ovim vašim velikim hoštaplerom.

Valjda znate i kako su se upoznali? Kod Vučelića na slavi, doveo Ružicu Jovica, da oženi Kizu od 40 leta. Lepo društvance.
Препоруке:
7
0
69 уторак, 02 децембар 2014 17:40
...
понедељак, 01 децембар 2014 16:06
Byakuya-sama

Ако мени не верујете прочитајте Геополитику на тему Ђинђићевог родољубља, штошта ће вам се касти. Не бих више да вас замарам, али Ђинђић је за Вучића морална громада.
Препоруке:
1
2

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер