уторак, 07. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

О штети и бесмислицама

Kоментари (26) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 06 април 2009 19:20
sava
Moram da kazem da ime te vrlo pitke tekstove, a ovom nabrajanju-ko je kriv bukvalno nema kraja. pa tako mozemo da se zapitamo ko je kriv sto ce rusi napltiti 100 mil. evra za nezakonito p[ostupanje srpske strane po sklapanju ugovora, ko je kriv sto skladiste Banatski dvor nije osposobljeno pa je privreda zimus pretrpela milionske gubitke, ko je kriv sto firme na konto penzionog i socijalnog osiguranja duguju 83 milijardi dinara, a EPS-u 13 milijardi(sto je zajedno priblizno cifri od 100 milijardi koju vlada pokusava na sve nacine da "pronadje"), ko je kriv sto je u administraciji zaposleno 4 puta vise sluzbenika od 2000.,ko je kriv sto basen Bor nije prodat Drakulicu za 350 miliona evra kad je nudi pre neku godinu, a sad ni za 100 mil. se nece prodati, ko je kriv sto ugovor od 50 miliona dolara za prodaju zastvinog oruzja Libiji nije realizovan, a drzava bi od toga dobila svojih 18%...
Препоруке:
0
0
2 понедељак, 06 април 2009 20:03
hiperborejac
E savo , savo....
Препоруке:
0
0
3 понедељак, 06 април 2009 21:45
MP
Pa ko je kriv za svo narastanje administracije od 2001. o kome priča Dinkić i Tadić?Pa ko je osmislio da administracija toliko naraste i bude zaštićena kao beli medved?Pa ko je kriv kad krivci kažu da će sad oni srediti tu stavr?Savo,Savo sve si ti kriv što pitaš.
Препоруке:
0
0
4 понедељак, 06 април 2009 23:07
Miroslav Svircevic, trenutno u Londonu
Sve ove informacije o kasnjenju plata za naucnike mogu da potvrdim. Pre par dana, tacnije 3. aprila isplacena nam je februarska plata. Po tretmanu koji imaju naucni istrazivaci, cini mi se da vlada smatra da joj je nauka samo teret a ne ulaganje u buducnost. Krajnje je vreme da drzavni organi kazu da li je Srbiji potrebna nauka ili nije. Ako jeste, neka vlada sto pre izadje sa strateskim planom socijalnog i tehnoloskog razvoja Srbije kako bi se adekvatno raspodelili potrebni resursi za naucni rad. Ako nauka nije vazna, neka vlada to otvoreno da znamo kako bismo se snalazili. Neko u drugoj profesiji a neko u inostranstvu. Nadam se da toga ipak nece doci.
Препоруке:
0
0
5 уторак, 07 април 2009 09:17
брм
ајде људи, ма коме треба наука?..протекторату сигурно не треба..придружујем се свима који осуђују друга Саву
Препоруке:
0
0
6 уторак, 07 април 2009 10:27
Jasna Simonovic
Miroslave Svircevic, ne kazuje samo vlada da li nam je nauka potrebna ili ne...To kazuje svaki naucni radnik, narocito onaj koji se zaista bavi naukom...Volela bih da ste vi taj, cim se javljate...
Taj naucni radnik koga bih ja rado cula da se naziva "naučnikom" a ne "naučnim radnikom" treba da se javi i onda kada se na pr. na Medicinskom fakultetu štancuju "naučni radovi" sa imenom Milovana Bojića, kada se napiše hildate radova,a nigde jednog konkretnog naučnog zaključka, kada se provedu nebrojeni dani po svetskim kongresima a ne donese baš ništa novo niti ugradi išta pametno u naučne institucije kao što su to farmaceuti nebrojeno puta uradili, itd. Isuviše sam se malo direktno bavila naukom, a isuviše mnogo indirektno da bih sada pisala dalje...Dalje vi znate, dajte predlog, pa ced biti i plata...
Препоруке:
0
0
7 уторак, 07 април 2009 11:18
Jasna Simonovic
G Pavlović, Hrabro je što poredite 900 hiljada deal sa 11 miliona tužbe sudskih primanja...Ne vidim jedino razlog da jedno treba da uslovljava drugo u javnom razmatranju...
Volela bih, medjutim, kada bi neki ekonomista (ja to nisam!) uporedio tih 11 miliona sa milionima koje su isti sudski ljudi potrošili svojim namernim i nenamernim greškama u radu odnosno neradu...(evo dajem svoj slucaj sa KPMG-om na procenu!)
Volela bih takodje kada bi neki pravnik (ja to nisam!) tačno šta se pokriva sa 900 hiljada i kako se isplaćuje taj novac...Ja od Trgovinskog suda nisam uspela da dobijem ni 12500 dinaraod strane firme koja je izgubila proces za sduske troškove, a kamoli neki devizni iznos...
Препоруке:
0
0
8 уторак, 07 април 2009 12:10
коментатор бг
Добар текст. Похвала аутору који ставља акценат на неке праве проблеме и пропусте власти, насупрот дневнополитичких "вести" и "афера" које форсирају масовни медији. Прави рецепт за озбиљну опозицију како би требало да делује.
Препоруке:
0
0
9 уторак, 07 април 2009 20:17
Miroslav Svircevic, trenutno u Londonu
G-djo Simonovic,

hvala sto ste se obratili direktno meni. Ja sam balkanolog i bavim se modernom pravno-politickom istorijom Balkana u 19. i 20. veku. Sebe smatram "naucnikom" a ne "naucnim radnikom". Mogli ste primetiti da ja tu bemislenu sintagmu nisam ni pomenuo niti sam je ikada koristio. Sto se tice Vaseg pitanja, ja Vam mogu odgovoriti samo u domenu moje naucne oblasti a to je balkanologija. Srbija bi morala vise da ulozi u ovu naucnu oblast kako bi adekvatnije upoznala svoje blize okruzenje i njegov polozaj u Evropi kroz istoriju ali i danas. Nedavno sam odrzao nekoliko predavanja studentima slavistike i balkanologije o strukturi porodicnih zadruga u Srbiji i Bugarskoj u 18. i 19. veku, kao i o knezinskoj i seoskoj samoupravi u Srbiji, na Filozofskom fakultetu Univerziteta "Tomas Masarik" u Brnu i zato dobio prestizno priznanje. No, moja poseta nije bila iskljucivo te prirode, nego sam istovremeno istrazivao cehoslovacke izvore za moju novu knjigu o stvaranju Banovine Hrvatske 1939. Zbog toga sam sada u Londonu. Zahvaljujuci svojim prethodnim radovima, dobio sam istrazivacku stipendiju za rad u britnaskom arhivu i biblioteci. Britanski izvori su neophoni za ovu temu. No, hteo bih nesto drugo jos da kazem. Nama, naucnicima sa instituta se ne dozvoljava da drzimo predavanja sto je relikt komunistickog vremena. Profesori univerziteta drze monopol u pogledu predavanja iako mnogi od njih nemaju ono znanje koje se "proizvodi" na institutima. U tom smislu, naucnici sa instituta nemaju mogucnosti da predstave svoja saznanja siroj javnosti. To jedinog mogu da ucine u formi publikovanja svojih knjiga, ali kako je sada zavladala kriza, i ta mogucnost je dosta tanka. Zbog toga, mnoci naucnici na institutima imaju osecaj da su suvisni i da nikome nisu potrebni. Za pocetak, neka nam drzava dozvoli da drizmo postdiplomske i doktorske studije iz balkanologije, pa da vidimo ko ce imati vise studenata, mi ili fakulteti.
Препоруке:
0
0
10 уторак, 07 април 2009 22:48
Jasna Simonovic
Gdine Svirčević,
Najpre se izvinjavam što sam prethodni komentar oslovila bez “gdine”. Komentatori se retko potpisuju imenom, mahinalno sam ime uzela kao pseudonim...
Hvala što ste mi detaljno odgovorili i dali mnogo informacija o sebi i oblasti koju malo poznajem. Jako mi je drago što ste potvrdili moju pretpostavku da ste zaista naučnik.
Da bi Srbija više uložila u ovu oblast mislim da Srbija, pored istorijskog, treba da ima i komercijalni interes koji se postiže kroz kvalitetan proizvod (vaš rad, knjiga, predavanje) i kroz tržište (prodaja knjige, predavanja, itd). Ta dobit treba da bude pravično podeljena: pojedincu, institutu i državi (kroz porez). Pretpostavljam da vi takve projekte pripremate na institutu i da vam ja ovim tekstom nisam preterano dosadjivala...
Takodje pretpostavljam da ste vi negde podneli detaljno obrazložen zahtev za držanje predavanja na poslediplomskim i doktorskim studijama i da pratite šta se sa tim zahtevom dešava. Mislim da i taj zahtev treba da ima svoju ekonomsku računicu. Vaš cilj, medjutim, ne treba da bude utrka sa fakultetom ko će više studenata imati, već pravo da naučne aspekte prenesete generacijama koje dolaze. U ovom delu mogu da vas veoma razumem. Jednom mi je bilo obećano da ću biti pozvana da studentima na mom fakultetu govorim o svojim dostignućima, ali se to nikada nije obistinilo (zavist, nepostovanje, nemar?). Izborite se za to.
Bicu slobodna, kao dugogodišnji komercijalista, da vam dam predlog da knjige štampate dvojezično kako biste sponzore nalazili i van Srbije. Prezentacija široj javnosti može se ostvariti i internetom, ali još ne znam kako se zaradjuje domenom. Takodje, nauka ne treba da bude sama sebi cilj. Široj javnosti nisu potrebna sva vaša saznanja. Široj javnosti je potrebno da dodje do najvažnijih saznanja.
Moraću vas donekle i razočarati u ovom odgovoru. Naučnik koji ima osećaj da je suvišan i da nikome nije potreban teško da može biti naučnik.
Препоруке:
0
0
11 уторак, 07 април 2009 23:02
Бранко Павловић
Синтагму "научни радник" кориситм да бих потрцтао висину плата, иначе је вероватно још прецизније од "научник" рећи "истраживач".
Када правим парелелу између 700.000 евра и 11 милиона ја и кажем да је све то штета проузрокована радом извршне власти. Само је чудно да се о 11 милиона пише и прича у медијима немерљиво мање, а требало би макар 15 пута више него о 700.000 евра( 900.000 долара). За 11 милиона нико не одговара и то је апсолутно недопустиво. Ако се миримо са таквим стварима, онда губимо право да се жалимо на било шта друго.

Посредно је покренуто питање плата наших судија. Плате су мале. У распону од 80 до 90 хиљада динара, за 95% судија. Непримерено велике плате имају само судије Врховног суда Србије и судије Окружног суда у Београду које раде у Специјалном одељењу ( између 150 и 250 хиљада динара). Увек треба имати у виду да судија не може да се бави било каквим допунским послом. Одатле следи да је примерена плата за судије износ који је довољан да подмири потребе четворочлане породице тако да она не оскудева.
Питање нестручног или несавесног рада судија не решава се малим платама, а нарочито не незаконитим закидањем тих плата од стране извршне власти. Наравно да треба да се ради на реформи судства, али то пре свега значи да се судство заштити од утицаја извршне власти, а никако да се благонаклоно гледа на овакво поступање извршне власти. Какво год да је, судство је последња линија одбране права грађана и демократије. Свако ко држи до модернизације Србије морао би да код себе развија нарочиту осетљивост на свако системско угрожавање независности судства.
Препоруке:
0
0
12 среда, 08 април 2009 01:50
Miroslav Svircevic, trenutno u Londonu
G-djo Simonovic,

odmah da Vam kazem: moja doktorska disertacija "Lokalna samouprava u Srbiji i Bugarskoj 1878-1914" bi trebalo da bude objavljena na srpskom i engleskom jeziku. Jos u decembru mesecu "Slubzeni glasnik" je u saradnji s mojim institutom konkurisao kod Ministarstva za nauku i tehnoloski razvoj za sredstva kako bi moja knjiga konacno ugledala svetlost dana. Jos uvek neam odgovora. S druge strane, dok sam raio kao intern u Cato institutu stupio sam u kontakt s izdavackom kucom "Eastern European Monographs", koja je izrazila zelju da o svom trosku objavi moju disertaciju. Jedina moja obaveza je da im dostavim tekst, preveden na engleski jezik. Posto je to skup poduhvat, nastojao sam da pronadjem donatore. Do sada sam uspeo da prikupim tek toliko da se prevedu Uvod i prvo poglavlje. No, ucinicu sve da ovaj poduhvat uspe. Bez obzira na to, zao mi je sto drzava nije zainteresovana za ovakve projekte premda su oni pd izuzetnog nacionalnog znacaja. Drzavu bas briga za to sto ugledna americka izdavacka kuca zeli o svom trosku da objavi knjigu jednog njenog drzavljanina. E pa zato smo tu gde smo.
Препоруке:
0
0
13 среда, 08 април 2009 08:33
Jasna Simonovic
G Pavlovic,

Vi ste u pravu kada kažete da je čudno da se o 11 miliona uopšte ne piše, ali niste u pravu kada štetu poredite samo materijalno finansijski. Pa tako ni podvlacenje paralele ne može biti samo matematički. Eto, posle vašeg članka i o ovoj šteti se piše. Zašto ne reaguje tužilaštvo? (Nema dovoljno visoku platu?!!!). Niko od vaših komentatora nije odobravao nezakonito skidanje plata od strana izvršne vlasti, niti blagonaklono gledao na taj postupak, pa tako ni ja. Niste shvatili.

Da , pitanje nestručnog ili nesavesnog rada sudija ne rešava se malim platama, u pravu ste. ONO SE REŠAVA “NEPLATAMA”. Uzasnuta sam što 95% sudija ima 80 do 90 hiljada dinara platu! Pa to je tako mnogo za njihov nerad. (Uzgred, zašto polazite od toga da izdržavaju četvoročlanu porodicu, nije mesto zaposlenja socijalna ustanova!)...

Ne, reforma sudstva ne znači da se sudstvo prvo zaštiti od uticaja izvršne vlasti. Reforma sudstva znači da se sudstvo prvo zaštiti od sebe samog. Ponovo niste u pravu. Naše sudstvo ni pod razno ne brani pravo gradjana i demokratije. Ono brani pravo svoje lenjosti, korumpiranosti, neznanja itd. ONO NIJE SUDSTVO! U njemu se štancuju tuđa vlasništva kao svoja, u njemu se osudjuju ljudi na pravdi Boga, u njemu se razvlače procesi dok ne “skapaš”!)...

p.s. Nemojte lično shvatati opasku u vezi korišćenja reči “radnik” (uz svo uvažavanje radnika, da me neko pogrešno ne shvati!). To se odnosilo na naše samoupravno nasledje gde su “babe i žabe” bile izjednačene na svakom mogućem nivou. Toga treba da se zajedno oslobodimo. Evo, počnite vi prvi. Uvedite nove termine koji odgovaraju trenutku...
Препоруке:
0
0
14 среда, 08 април 2009 09:52
узгред
Па, људи, немојте тако, "Европа нема алтернативу"!
Препоруке:
0
0
15 среда, 08 април 2009 17:30
Jasna Simonovic
Gdine Svirčević,

Potpuno vas razumem. Trnovit je put do uspeha (ali I sladak, morate priznati!). Vi ste vec dosta postigli. Jasno je da vas projekat radite na dva koloseka. Jedan je preko instituta, “Sluzbenog glasnika” i Ministarstva, a drugi preko vas lično i “Eastern European monographs”. Mozda bi vaše rešenje bilo da nekako spojite ta dva puta, na pr. zamolite Eastern Eur. Monographs da objavi dvojezično izdanje, a Ministarstvo da plati samo prevod knjige na engleski jezik. Takodje mislim da komercijalni interes, bez obzira na nacionalni koji stalno potencirate, moraju imati svi u lancu...Bilo da eventualnu dobit od prodaje vi donesete ovoj državi, ili da Sluzbeni glasnik traži od EEM pravo prodaje knjige na nekim tržištima.
Da, mogli bismo osnovati klub onih koji s pravom mogu reci “Državu je baš briga” ....(Lično mogu napisati citav spisak i za YU i za SER šta sve “državu” nije bilo briga, sa imenom i prezimenom, datumom, postupkom...Nije ih bilo briga ni kada je doneta odluka da se otvori prva firma najvećeg belgijskog koncerna u Beogradu, na primer....Nije ih bilo briga ni kada je konsalting kuca donela odluku da “zakon SFRJ ne postoji”, na primer!...Nije ih bilo briga ni kada je osnovano ministarstvo za zdravlje na Kosovu, na primer, itd. )...

Da ugledna američka izdavačka kuća želi da objavi knjigu jednog našeg državljanina, evo mene je briga. Ne znam da li sam vam nečim pomogla, ali ako budete držali svoje predavanje, molim vas nekako me pozovite...Nema biljke bez korena i korenčića, a kamoli čoveka!

p.s. Nazalost ne prevodim istoriju na engleski jezik inače bih vam rado to uradila besplatno, trenutno imam vremena. Meni je nedavno sarajevska izdavacka kuca “ukrala” prevod knjige uglednog državljanina SAD, pa sad pokusavam da nadoknadim štetu. Ali njih je to takodje baš briga. Ako uspem da nadoknadim štetu, rado ću vam pomoći da platite prevod vaše knjige. Trenutno nisam u mogućnosti.
Препоруке:
0
0
16 среда, 08 април 2009 18:52
Jasna Simonovic
G Pavlovic,

Na osnovu cega ste konstatovali da je bilo nezakonito da se ne isplati deo plata sudijama,a da se ministrima povecaju plate? Da li samo presudom Ustavnog suda ili imate i svoje provereno misljenje? Cudi me da je g Kostunici, kao legalisti, to promaklo...Baš me čudi, rado bih ga čula kako se to desilo...

Dalje me cudi kojom su brzinom uradjene tužbe i donete presude, od 2005 do 2006. Ginisov rekord! Ja na primer vodim slican spor devet godina...Te vestaci, te racunice, te nenolasci suprotne strane, te vremeplov zakona o radu...Sudijama, kakvi god bili, sve je Ustavnim sudom dato...
Препоруке:
0
0
17 среда, 08 април 2009 23:17
Miroslav Svircevi, trenutno u Londonu
G-djo Simonovic,

drago mi je sto mi dajete moralnu podrsku. I to coveku mnogo znaci. Narocito u sredini koja ne haje mnogo za kulturnim naucnim vrednostima. Pa ipak, nadam se da cu uspeti nekako da ostvarim zacrtane ciljve. Vama, u svakom slucaju, najlepse hvala.
Препоруке:
0
0
18 четвртак, 09 април 2009 10:28
Бранко Павловић
Бојим се да ћемо за коментар г. Коштунице остати ускраћени. Морао би да каже "Да ,много сам погрешио", а он, као што сте вероватно приметили, до сада није уочио било какву грешку код себе.
Правно је цео случај потпуно неспоран. Не само да је Влада поступила незаконито, него и противуставно. Дужина трајања процеса је и у овим случајевима непримерено дуга. Ово су парнице у којима се не расправља о основу, што је увек најтеже питање (није спорно да је држава дужна), већ само о висини. А и то се утврђује веома једноставним вештачењем. И поред тога, између наношења штете и њене надокнаде је просечно пролазило две године ( у мом тексту стоји да су пресуде почеле да пристижу, а тек потом следи жалбени поступак, па процес извршења).
Оно што је важно да буде јасно, то је да су својим поступањем политичари нама грађанима нанели штету, узели нам паре, у износу од 11 милиона евра.Свако може да мрзи кога год хоће, па наравно и судије, али не би смео да буде равнодушан на то да се њему узимају било какве паре, а нарочито не милионски износи у еврима. Другим речима, чак иако вам је драго што су судије закинуте за своје плате, морало би да вам буде недраго што сте ви додатно закинути за већи износ него судије.
Препоруке:
0
0
19 четвртак, 09 април 2009 17:23
Zocha
Svako treba da bude placen i dobije svoju platu.I slazem se da su ti sudski postupci finansijski udar za zemlju. Ali,u potpunosti se slazem i sa Jasnom Simonovic, posebno u svemu o cemu govori o sudstvu. To je bolna, prebolna tema. Ima sudija koje rade kako treba, ali sveukupno stanje u sudstvu je kriticno. Samo bih se nadovezao na prosli clanak g. Pavlovica naslovljen 'Ja, Boris'. 'Ja, Boris, resicu problem naseg sporog, nepostenog i korumpiranog sudstva...' Kada na vrbi rodi grozdje!
Препоруке:
0
0
20 четвртак, 09 април 2009 17:31
Jasna Simonovic
G Pavlovic,

Ne svidja mi se vaša rečenica "Svako može da mrzi koga god hoće, pa naravno i sudije"...Najlakše je utopiti neshvatanje pod reč "mržnja"...

Lično želim sudijama dobro, a to je da ne nanose nikome zlo, da ne rade posao koji ne znaju, da vrate svoje diplome ako ih nisu zaslužili, da ne ostavljaju greh na svojim potomcima...Nažalost već ih je mnogo regrutovano, ako ne za odgovornost, kaznu, penziju, onda za ...greh!

Naprotiv! Samo onaj ko nekoga mrzi ostavlja ga da čini zlo....Vi to treba da razumete kao čovek ambiciozan da ovom društvu pomogne...
Препоруке:
0
0
21 четвртак, 09 април 2009 21:29
Jasna Simonovic
Zocha

Drago mi je što ste me razumeli. Ja sam za to da sudija ima ne 80-90000 platu, vec i 5000 eura platu ako je dostojan svoje struke i obavljenog posla. Jer ako on obavi posao kako treba, svaki slucaj ce doneti dobrobit i pojedincu i zemlji. Uostalom to ste lepo citirali iz članka 'Ja, Boris'. 'Ja, Boris, resicu problem naseg sporog, nepostenog i korumpiranog sudstva...'...Hajde da pomognemo Borisu!
Препоруке:
0
0
22 субота, 11 април 2009 00:15
Zocha
@Jasna Simonovic

Postovana Jasna,

Vase reci su nosene zastrasujucom snagom, a takvu snagu ima samo ISTINA: " Lično želim sudijama dobro, a to je da ne nanose nikome zlo, da ne rade posao koji ne znaju, da vrate svoje diplome ako ih nisu zaslužili, da ne ostavljaju greh na svojim potomcima...Nažalost već ih je mnogo regrutovano, ako ne za odgovornost, kaznu, penziju, onda za ...greh!"

Mislim da je snaga tih reci jedino sto moze pomoci Borisu.

Ali Vas molim da pojasnite Vase reci iz treceg pasusa navedenog komentara gde kazete: " Samo onaj ko nekoga mrzi ostavlja ga da čini zlo."

Svako postovanje.
Препоруке:
0
0
23 субота, 11 април 2009 17:53
Jasna Simonovic
Postovani ili poštovana Zocha,

Hvala za sve što ste napisali...Volela bih da snaga ISTINE pomogne Srbiji, a na dobrobit svih...

Evo pojašnjenja rečenice " Samo onaj ko nekoga mrzi ostavlja ga da čini zlo.":
Reč “mrzi” trebalo je da stoji pod navodnicama (moja greška), ali mislim da i bez navodnica odražava smisao...
Mislim da samo onaj ko ne želi nekome dobro, svesno ili podsvesno mu neće ukazati na njegove loše postupke, dela, itd. Često se zavaravamo da je dovoljno da nekome želiš dobro, a istovremeno ne činiš ništa dalje da mu ukažeš na sve loše što čini...Tako naš “štićenik” zapada sve više u zlo...Ili, kakva je to samodovoljna ljubav, a rezultat je nečija propast, bilo profesionalna, privatna, zdravstvena, koju smo mogli pokušati da sprečimo?!...Na pr.: Ako ostavimo nekog advokata koji je loše činio da dalje radi kako ne treba, mi njemu činimo zlo, jer će on sve dalje upadati u loše postupke. Ako ga prijavimo Komori, mi njemu činimo dobro, jer ćemo ga sačuvati od sebe samog pre svega... Uostalom, kada je Hrist rekao “Oprostite im, ne znaju šta čine”, On nije rekao “Nemojte da im ukažete na ono što loše čine” ili “Nemojte da ih naučite kako treba da čine!”...Tu su vrata otvorena za naše “autorstvo” u Istini koja “Biblijski hleb” spušta na “običan hleb”, uslovno rečeno...

Znate li da u Beogradu retko ko zna da napravi dobar kapućino...Tako sam danas, razgovarajući sa prijateljicom u jednom kaficu, prelila gomilu penastog šlaga iz svoje šolje sa kafom na tacnicu. Tada nam je prišao jedan dečak i upitao me da li može da to pojede...Dala sam mu kesicu šećera da pospe odozgo, a on je malom plastičnom kašišicom dohvatio dva-tri puta, a zatim polizao tanjiric...Rekao je: HVALA...(Bilo mi je žao što umesto mene za stolom nije sedela Andjelina Džoli) ...

Da, koliko god neskromno zvučalo, drago mi je što ste u mojoj rečenici osetili snagu koja može pomoći Borisu...
Samo da Boris počne da čita NSPM...
Препоруке:
0
0
24 субота, 11 април 2009 19:40
Zocha
@Jasna Simonovic

Hvala na objasnjenju Jasna, sada je potpuno jasno. Ne brinite, cita on NSPM, ako ne on, onda neko od njegovih savetnika sigurno. A sto se kapucina u BG tice, mozda ipak ima neko mesto gde je OK? U svakom slucaju delujete kao mudra osoba.
Препоруке:
0
0
25 недеља, 12 април 2009 20:22
Jasna Simonovic
Veceras je predsednica sudija Srbije na jednom vecernjem kanalu izjavila kako naše tužilaštvo prosledjuje slučajeve na sudjenje i više se ne interesuje za njih: "ako gledamo američke TV serije, tamo tužilaštvo prati svoje slučajeve do kraja" želeći da kaže da slučajevi koje tužilaštvo odredi za procesuiranje su već odlučeni!... valjda!...
Ne znam kako je američko tužilaštvo van TV serija, ali znam da naše tužilaštvo treba još dugo sebe da optužuje, pre nego bude u stanju da se bavi tužilaštvom...bar iz mog iskustva!
Na pr. pitanje stranih predstavništava i generalnih zastupstava...

Večeras je predsednica Društva Srbije takodje izjavila kako se povećao broj ljudi po zatvorima sa nekih 6 na 10 hiljada, želeći da kaže kako su sudije zaista radile!...valjda!

Smatram da se kvalitet rada sudija ne vrednuje brojem uhapšenih ljudi u rekordnom roku...
Smatram da učinak u broju uhapšenih ljudi služi na sramotu, a ne na čast sudstva...Mnogi zatvorenici ne bi bilo tamo da je na vreme neko drugi, važniji, bio uhapšen, da je na vreme neka institucija sprečila nelegalan posao, neka inspekcija uradila svoj posao, da je na vreme neki sudija uradio svoj posao...Na pr. piraterija koja je odvela mnoge mlade ljude kasnije u zatvor...

Izvinjavam se predsednici što nisam zapamtila ime...
Препоруке:
0
0
26 понедељак, 13 април 2009 11:10
Вања
Извините Павловићу али Коштуници верујем много више него вама. Влада је поступила у складу са законом а "судије" су злоупотребиле свој положај и саме себи доделиле обештећење. Да је ова држава иоле нормална све те судије би добиле отказ.

Главни узрок криминала и безакоња у овој држави су управо судије које не презају да ударе и на извршну власт. Плате су им огромне - учинак никакав. Штета коју држава трпи сваке године због корумпираних судија се мери милијардама евра.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер