среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Да ли се Ђурковић огрешио о радикале, или зашто Шешељ мање напада Вучића него Николића

Kоментари (59) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 10 август 2015 10:44
zoran
Незанемарљивом броју бирача већу пажњу ће привући вицеви о Николићу, него критички осврт на рад Владе, аранжмане са ММФ-ом, капитулантску спољну политику и све оно што у српској политици задње три године оличава Александар Вучић


Dakle Seselju je interesantniji nikolic zbog viceva nego vucic zbog (ne)dela. Kako posle ovoga neko, bilo ko, moze seselja da uzme za nista drugo nego galamdziju koji galami bez cilja. Vidite, nikolic i vucic su dosli iz SRS kao najbolji kadar seselja i sta smo dobili? SRS je zlo koje treba da ide u istoriju, nece sa njima niko pametan, pogotovo ne Rusi, sta ce rusi sa njima, o cemu da picaju sa seseljem, vericom, natasom i ostalima...pa 95% SNS-a su bivsi radikali, da li je moguce da neko uopste i razmislja o radikalima kao bilo koju opciju vlasti. Seselju je prvo zasmetala Sanda Raskovic, zasto, pa to je danas jedini oziljni protivnik vucicu, zato i smeta seselju! Zapamtite, koga god je SRS-a branila, njih vise nema!
Препоруке:
88
38
2 понедељак, 10 август 2015 10:51
Др
Шешељ више не "напада Вучића мање него Николића", већ Вучића хвали на сав глас како је "добар, вредан, радан, поштен и некорумпиран", дакле претворио се у најобичнију Вучићеву дворуску луду и режимског слугу, према томе, смешно је Шешеља узимати озбиљно као "опозиционара".

ДСС и Патриотски блок су тренутно једина патриотска опозиција Вучићевом квислиншком и криминалном режиму.
Препоруке:
95
37
3 понедељак, 10 август 2015 11:00
...
Ђурковића врло радо читам и увелике се слажем са његовим ставовима. А радикале нико не може опрати они су се пре свега изнедривши ову двојицу и гајећи их и учећи двадесет година огрешили о Србију и своје гласаче у крајњој линији, којима никад нисам припадао, увек су ми били крајње сумњиви, пре свега Шешељ.
Препоруке:
77
29
4 понедељак, 10 август 2015 11:07
Jos jedan "Tribalac"
Autor brani neodbranjivo.
Препоруке:
68
22
5 понедељак, 10 август 2015 11:08
реално
Врло добар и културан текст г. Милојевића. Али је то ипак брањење неодбрањивог. Нема разумног објашњења за Шешељево понашање од повратка из Хага, поготово за ово практично шлихтање Вучићу. У ствари, има објашњења, али није баш повољно за "војводу".
Препоруке:
78
23
6 понедељак, 10 август 2015 11:13
odbrana neodbranjivog ili kuku srbiji
nije nikolic centar vlasti u srbiji nego vucic...zasto je doslo do raskola 2008 godine ako sada mogu zajedno,konacno zasto seselj bio u americkom zatvoru 12 g a sada ne napada glavnog americkog eksponenta ...mislim da nikakve smisljene politike tu nema...nazalost misa u pravu i sto se tice dss i dveri, kuku srbiji sa ovakvom opozicijom a vs mi zao kao coveka
Препоруке:
58
20
7 понедељак, 10 август 2015 11:28
небитан
Постоји можда и један баналан разлог зашто шешељ не напада много вучића. Шешељ зна да од вучићеве сервилности према америчким злочинцима зависи да ли ће шешеља вратити у хашки концлогор, и да се то не би десило, можда је шешељ пристао на "детант" са вучићем. Ако би то било у питању, заиста га не бих много кривио јер ниједан народ, а нарочито не овај данашњи Српски народ, није вредан да због њега седите у затвору две деценије. Дакле, са људске стране га разумем, а са политичке стране ионако никад нисам гласао за СРС већ за мало продуховљеније патриотске странке.
Препоруке:
60
15
8 понедељак, 10 август 2015 11:49
Bojan, Pristina
Nisam citao tekst gospodina Djurkovica,po ovome sto sam o tekstu procitao apsolutno sam sa njim saglasan.
Seselj je apsoluto razocarenje, nego ne bih o njemu govorio ni dobro ni lose jer je covek tesko bolestan, ali u svakom slucaju sve i da ozdravi ako Bog da, on sigurno ide u politicku penziju.
Ostala opozicija, Dveri, Sanda i ostali - jos vece razocarenje, pasivni, bezlicni, neenergicni, plasljivi, bez ideje i vizije.
Oni bi nesto hteli a da ni sami pojma nemaju kako. bez obzira na kvalitete koje pojedinacno poseduju.

Evo juce je npr. stavljen katanac na fabriku IMT, gde su oni da iskoriste priliku da blokiraju fabriku kojoj drzava nece vise da da ni najmanju potporu, iako su za ovu poljoprivrednu zemlju strateski bitni - dok istovremeno upumpavaju stotine miliona evra privatnom italijanskom Fiat-u??
Препоруке:
59
24
9 понедељак, 10 август 2015 12:13
Dr.454
Odličan tekst, bez ikakve ostrašćenosti, svaka čast autoru.
Препоруке:
28
37
10 понедељак, 10 август 2015 12:21
Boris212
Odličan presek stanja, tekst pun argumenata protiv te glupave teze da se Šešelj nagodio sa Vučićem, koja služi da bi se okrnjio rejting Šešelju, što je uzaludan posao.
Препоруке:
25
45
11 понедељак, 10 август 2015 12:31
Борису 212
Ја ту тезу одавно прочитах у ТАблоиду.
Изгуглајте, јасно пише да је Шешељ добио од Вучића 3 мил Евра чим је слетео...
Препоруке:
34
22
12 понедељак, 10 август 2015 12:33
...
Један од текстова на ову тему из Таблоида, а Таблоид још нико није оптужио да је амерички

http://www.magazin-tabloid.com/casopis/?id=06&br=310&cl=01

или од СРИ или Двери
Препоруке:
21
6
13 понедељак, 10 август 2015 12:35
ДРу 454
Ви не читате Таблоид?


"Prepoznao sam njegove nastupe, nedela i ciljeve, zahvaljujući činjenici da sam dugo poznavao Vojislava Šešelja, koji je odgovoran za odrastanje velikog zločinca Aleksandra Vučića.

Skoro sam siguran da je Vučić potpuna kopija nama nepoznatog Vojislava Šešelja.

Šešelj je dolaskom u Srbiju doneo svoje prezime koje je u ovoj državi bilo nepoznato. Ništa ga, dakle, nije vezivalo za Srbiju, ni poreklo, ni vera, ni ideologija..."

Дакле није Ђурковић сам
Препоруке:
31
22
14 понедељак, 10 август 2015 12:36
Необавештени радикал
Šešelj je, u nastojanju da se dokaže, da ostvari svoje ciljeve i interese, bio spreman na sve. Da se, s nepodnošljivom lakoćom oslobađa ličnih, porodičnih, prijateljskih i stranačkih veza, da stvara i raskida saveze. Bio je u koaliciji sa socijalistima, Mirjanu Marković je nazivao crvenom vešticom, a Slobodana Miloševića najvećim kriminalcem, da bi, potom, po nalogu Službe državne bezbednosti, nakon što bi primio apanažu, odmah, na sva usta, hvalio porodicu Milošević!
Aleksandar Vučić je duže od dve decenije nastojao, iz petnih žila, da liči na Šešelja, i njegovog naslednika. Njemu se i u zatvoru udvarao i padao na kolena, cinkario je i Tomu Nikolića, a po Šešeljevom nalogu, pregovarao je sa Koštunicinom partijom i vladom oko novca, da podrži i ne usporava donošenje zakona. Koliko novca, toliko i muzike.
Бркић
Препоруке:
34
18
15 понедељак, 10 август 2015 12:37
Копи енд пејст
Vučić preti, ucenjuje, podmeće, i oholo se odnosi prema saradnicima, isto kao i Šešelj. On je, po meri svog života, birao i saradnike i ministre.
Isto, kao i Šešelj, Vučić može da deluje samo ako ga neko navija, ili ako nekom služi. U ovom slučaju, on grozničavo traži odgovornog za njegova zlodela. Koristeći se Ružicom Đinđić, Vučić simulira da iza njegovih zločina stoji nemačka vlada, i da on protiv te sile ne može. A da to sve čini, za naše dobro.
Njegov kraj vrlo blizu.
Препоруке:
44
10
16 понедељак, 10 август 2015 12:54
sokrat
Ave Cesar morituri te saluntat.

P.S. V.S.
Препоруке:
15
1
17 понедељак, 10 август 2015 12:56
Boris212
Pa da li neki ozbiljan čovek može da se poziva na ono što je objavljeno u listu kao što je Tabloid?
Препоруке:
22
22
18 понедељак, 10 август 2015 13:24
Anta
Шешељ је храбро и поштено одлежао 12 година... а где су тих 12 година били ови вајни критичари Шешеља, шта су они радили тих 12 година... били амбасадори у Риму, директори библиотеке у Љигу...Уосталом, Вучић је победио док је Шешељ био у Хагу...сви ти који замерају Шешељу су имали форе 12 година да направе странке и поведу Србију где мисле да треба...
Препоруке:
40
16
19 понедељак, 10 август 2015 13:26
српска сарма, а може и пасуљ
На страну ауторове ПРЕТПОСТАВКЕ о Шешељевој МОТИВАЦИЈИ за превасходне нападе на РЕЛАТИВНО МАЊУ штеточину Тому Николића, али оваква ЗАВРШНА КОНТРАТЕЗА Ђурковићу "... лидери других пронационалних странака говоре готово искључиво у појмовима неутралности..." једноставно НИЈЕ ТАЧНА! Од доласка СРИ на чело ДСС-а НАПУШТЕНА је Коштуничина ЗАЛУДНА политика неутралности, "Двери" су ОДУВЕК биле за сарадњу са Русијом, Ненад Поповић и његова Српска народна партија су ИЗРАЗИТО за сарадњу са Русијом, а и блок око проф. Комазеца и др Драгана Петровића је усмерен у том правцу!? Једном речју, међу осталим пронационалним странкама нема ни "Н" од неутралности, тако да стварно не разумем ову ПРОМАШЕНУ ауторову примедбу!? Сад, дал је у праву Ђурковић са његовом ИЗРИЧНОМ ТЕЗОМ о Шешељевом фингирању опозиције или аутор који оставља МОГУЋНОСТ неке Шешељеве ВЕШТЕ ИГРЕ, то незнам, али знам да спрам Шешеља увек ваља заузети став ОПРЕЗА!? Сувише је ИЗРАЖЕНА његова ТЕЖЊА за СОЛИРАЊЕМ да би му се веровало на реч!?
Препоруке:
45
9
20 понедељак, 10 август 2015 13:33
za nebitnog
tacno,ne vraca se seselju u hag, razocaran u narod, bolestan,i bez para kao i sa strankom koju predvodi vjerica, to alek pokvareno koristi...ali zato za seselja bi bilo bolje da se ne blamira skrecuci paznju sa tih cinjenica i da ode u politicku penziju...glavnu sansu je propustio kada se vratio,posle napravio ocigledan truli kompromis, pracen nesposobnim poltronima, ovo je zalosna agonija nekada velike nacionalne ikone kojoj su se svi divili u hagu
Препоруке:
36
13
21 понедељак, 10 август 2015 13:34
Мистер Х
Чланак ме није убедио, слажем се са Ђурковићем.
Из овог или оног разлога (објективно оправданог или не), ништа корисно од радикала нисмо видели од Шешељевог повратка, свидело се то некоме или не.
Препоруке:
44
16
22 понедељак, 10 август 2015 14:28
Ненад Пиваш
@српска сарма

У принципу се слажем са вашим коментаром с тим што мислим да Ненад Поповић не треба да се помиње у том контексту. Он је врло евидентно Вучићев човек, јер се о њему не оглашава, а када га и помене по правилу га брани. Остале поруку су му, чак и када се човек слаже са њим, толико бледуњаве и одишу општим стварима и техно-менаџерском фраѕеологијом. Када их човек прочита а не погледа име могао би лако помислити да их је написао Млађан Динкић или Саша Радуловић. Шешељеве активности од како се вратио ми се у многоме не свиђају, али ипак мисли да га не треба отписати, нарочито на дужи рок.
Препоруке:
40
0
23 понедељак, 10 август 2015 15:08
Umpalumpa
Neisitnu govori svako ko kaže da Šešelj ne napada Vučića. Gledao sam sve njegove nastupe i svaki put napada i Šešeljai Tomu. Toma je predsednik države, pa ga napada više.
Voli svet da traži dlaku u jajetu svakome ko može da reši njegov problem. Setite se samo - najviše se zameralo Miloševiću, pa Koštunici, pa Tadiću. Što su se ovi više borili za interese Srba, Srbi su im sve više tražili dlaku u jajetu. A naravno, to podržavaju strani faktori u medijima.
Препоруке:
14
21
24 понедељак, 10 август 2015 15:32
О радикале је немогуће огрешити се
Као ни од њихове покварењачке елите, СНС. Оставили су (и наставили) сву трулеж, корупцију и пљачку ДОС-, ДС итд.

Биће касно (већ јесте за КиМ, РС и све више сиротиње) када сви који су насели на СНС лажи и покварењачко пренемагање схвате да су они смртни непријатељи обичног човека, да раде само за капиталисте и запад и да их ништа друго сем корупције и личне користи апсолутно не интересује.

Јасно, наставиће бљују лажи и даље преко својих мафија медија, а осигурава их директном присуство страних власти и агентуре у врху државе.

О чему све ове замлате уопште наклапају и ми идиоти читамо?!
Препоруке:
24
6
25 понедељак, 10 август 2015 15:37
@Umpalumpa
"Neisitnu govori svako ko kaže da ŠEŠELJ ne napada Vučića. Gledao sam sve njegove nastupe i svaki put NAPADA I ŠEŠELJA i Tomu."

Претпостављам да се ради о лапсусу.
Препоруке:
21
5
26 понедељак, 10 август 2015 15:58
anta
Ђурковић, шта је Ђурковић радио последњих 12 година, какву је он то жртву поднео, чиме се истакао да уопште његово мишљење може да буде релевантно... стручни саветник у институту друштвених наука...
Препоруке:
19
22
27 понедељак, 10 август 2015 16:14
@Anta
Миша Ђурковић ради у Институту за европске студије (то је бивши Институт за раднички покрет!!!) а не у Институту друштвених наука.
Има звање вишег научног сарадника што је у научним институтима звање еквивалентно ванредном професору на факултетима.
Препоруке:
22
6
28 понедељак, 10 август 2015 16:41
Umpalumpa
Napravio sam lapsus, hvala komentatoru koji me je ispravio.

Napada Šešelj i Tomu i Vučića. Ne napada ih jednako, daleko više i krvnički napada Tomu, ali napada i Vučića. Nekoliko puta je priznao da je Vučić vredan i sposoban i uvek je to govorio u smislu političke manipulacije koju vrši Vučić. Čak je jednom rekao da je "Vučić velemajstor medijske manipulacije".
Po povratku iz Haga, Šešelj je izjavljivao da bi sarađivao sa obojicom, ako bi napustili politički kurs prema EU. To su , čini mi se, svi zaboravili.

Međutim, ne može se nikako reći da Šešelj ne napada Vučića.
Препоруке:
23
7
29 понедељак, 10 август 2015 16:43
nemanja@anta
Uz svo postovanje za tih 12 godina u hagu,a mislim da mu to nenegiraju i njegovi ideoloski protivnici,ne mogu da prihvatim tezu sto duze u Haskom tribunalu to vise glasova.Prepostavljam da Seselja za presednika jer je bio u hagu,za prvog vojnika Srbije Ojdanica jer boze mili i on je bio u hagu.Znaci sve ostale stranke nek se raspadnu glasacemo samo za one sto su bili u Hagu.Sta oni imaju mane,ma ko te pita oni su bili u hagu.Evo idem i ja u hag 12 godina,izdrzacu nekako,ali kad se vratim ocu ministarsko mesto jer ja Nemanja sam bio u hagu.Poseban sam i specijaln po tome sto sam bio u hagu.Sta jos u zivotu znam da radim,ma nista,ali bio sam u hagu.Apsolutno je jasno da ste glasac Radikala,i to je uredu,ali nemojte vi koji ste sa crvenim vojvodom pravili koalcije sa Slobom i Mirom da nama pricate da je neko imo neku sansu da nesto uradi.Imali ste i vi radikali,pa sta ste nam uradili,vodili iz nacionalnog i socijalnog poraza u poraz.
Препоруке:
14
12
30 понедељак, 10 август 2015 16:59
Istina
je a to zna ceo grad da je covek dobio veiki novac.Treba porodicu obezbediti.Prosto I jednostavno.Sve druge price su za malu decu.
Препоруке:
15
15
31 понедељак, 10 август 2015 17:03
nemanja@umpalumpa
Ajde da se ne lazemo,nisu Tadic i Milosevic na mestu predsednika bili samo engleske kraljice nego mnogo vise.Poznato je da su jedan i drugi bili jake licnosti i prvi ljudi svojih stranaka i da nije mogao ni jedan jedini ministar da donese odluku da oni ne kazu sad moze.Mislim smesno je opste davati paznju jednom Mirku Cvetkovicu i tamo nekom Marjanovicu iz Knina obicnim statistima u reziji ove dvojice.Na drugoj strani ko ozbiljan moze da kaze danas kako je eto Toma alfa i omega ovog rezima,pa taj Toma je pusten niz vodu samo cekamo da ispliva negde na Crnom moru i da njegova poltiicka karijera ode u totalni zaborav.Verovatno cemo ga se secati samo po tomo sto smo imali tamo nekog predsednika koji ni engleski nije bio u stanju da nauci.Znaci svako ko kaze da je Vucic nebitan,a Toma glavni taj sebe diskredituje svake dalje polemike.Tacno je da Seselj napada Nikolica zato sto je slabiji i zato sto mu je jasno da njegove pristalice pre moze da vrebuje za sebe,nego Peru Lukovica i ostale.
Препоруке:
14
7
32 понедељак, 10 август 2015 17:05
nemanja@umpalumpa
Sto se tice napada ,pa i sam Seselj je rekao za NSPM da on napada vise Nikolica nego Vucica jer Nikolica mrzi a Vucic je bas vredan i pametan,da cak nije hteo ni stan od 100 kvadrata nego ga je on naterao da uzme.Ok ako je tako drago mi je,ali msilim smesno da posle svega toga neko i dalje tvrdi kako istim intezitetom napada Nikolica i Vucica.To sto vi pokusavate da budete veci papa od pape,izvolite ,ali nejde vam,svima je jasno da ovo sa Seseljom i njegovim opozicionarstvom je postao obican cirkus sa predstavama paljenja zastva Hrvatske i viceva o Tomi i Dragici.To nije ozbiljna politika,to nije ozbiljna alternativa.To je putujuci cirkus,i njegovo nesporno srppstvo i nacionalizam ne mogu ga vise uciniti ozbiljnim politickim faktorom.
Препоруке:
19
11
33 понедељак, 10 август 2015 17:11
Јован Анастасијевић
Слажем се Ђурковићем о Шешељу – мада мислим да је био и благ. Мислим да је утешно то што се и већина коментатора слаже са Ђурковићем, а не са М.Милојевићем. Посебно је занимљиво поредити ове садашње коментаре читалаца НСПМ о Шешељу, са онима од пре годину-две и даље . То је огромна разлика – они су најзад увидели сав Шешељев штеточински рад током последњих двеју деценија, и то је истински напредак. Још само да они који (скоро) ништа не читају – Шешељеве последње тврдоглаве присталице то схвате, и Шешељ ће бити стављен у категорију која му припада (уз кумове му Драшковића, Николића и осталих): провокатори и злодуси чији је задатак дискредитација српског национализма, у чему на жалост одлично успевају.
Препоруке:
20
17
34 понедељак, 10 август 2015 17:27
марко
Па Шешељ је у неким ставовима конкретнији од ДСС-Двери. Савез са Русијом није у плану Санди и Двеерима?! СРС је много тврђа десница. Шешељ је због Србије провео дуго година у затвору, док неке салонске патриоте не делују нигде.На крају, верујем да ће и СРС и ДСС-Двери прећи цензус.
Препоруке:
20
15
35 понедељак, 10 август 2015 18:04
Umpalumpa
Nazahvalno je odgovarati komentatorom koji sabira dva sagovornika u jednog. Ne želim da budem ni papa ni veći od pape, Vama prepuštam tu čast, pošto ste je pomenuli kao Vaš parametar.
Da se ne lažemo, Šešelj napada obojicu, a i papu. Da se ne lažemo, Šešelj iz sve snage napada Tomu, Vučića nešto manje. Da se ne lažemo, može biti Šešelj tvorac političkog cirkusa, ali (da se ne lažemo) Srbiju su dvojica njegovih odmetnutih najblilžih saradnika pretvorili u politički cirkus.
Pošto Vam smeta putujući politički cirkus - e pa dragi gospodine, krajnje opasan putujući izbeglički cirkus nam defiluje od Kumanova do Subotice kroz zemlju, a sve njegove učesnike EU hoće da strpa u gigantski gulag baš na prostoru Srbije. Taj gulag će biti odlučujući politički faktor srpske bliske budućnosti.
Nemio mi je Šešelj, ali je traženje dlake u jajetu notorna glupost. I na vlasti su nam sve bolji i bolji, zar ne?
Препоруке:
15
5
36 понедељак, 10 август 2015 18:13
Агент
У евентуалним поделама у СНС-у Николићеву струју највероватније чине они гласачи и страначко чланство које је променом дреса мало или нимало променило политичка гледишта. Можда Шешељ рачуна да дисквалификацијом Николића у јавности може лакше да привуче ове гласаче натраг у радикалски табор. На фанатичне европреобраћенике и страначки актив личним интересима повезан за опстанак Вучићевог режима радикали не могу да рачунају.

Мислим да је ово врло исправно и важно.
Препоруке:
16
2
37 понедељак, 10 август 2015 18:14
Горан Станковић
Гдине Милојевићу,
у данима обележавања годишњице страдања и прогона Срба из Хрватске, када Србија, на свим нивоима, достојанствено и даном жалости, обележава тај дан, у Београду се пали застава. Зашто? Већ сутрадан међудржавна дипломатска комуникација и, Србији највећи, једини, минус баш та застава. И узгред, није им се свидео и говор председника. Узгред, паљење било чије заставе, било где, покушајте да нађете било какав смисао. Бићу Вам захвалан.
Препоруке:
9
18
38 понедељак, 10 август 2015 18:21
Umpalumpa
Da rezimiram, da nikog ne boli glava. Sasvim se slažem s zaključkom NSPM-ovog autora:


Бескрајно ситничаво расипање снаге на међусобне и унутарстраначке сукобе сигурно неће допринети да се у Србији профилише респектабилна опозициона политика.


Većina komentara na ovaj članak pokazuje da je autor ne samo u pravu, već je dala i elemente za političku prognozu da do stvaranja respektabilne opozicione politike u Srbiji skoro doći neće.

A komentatori se utrkuju u traženju krivca.
Препоруке:
12
9
39 понедељак, 10 август 2015 18:23
Molder
Pored svega, Šešelj je samo čovek. Izmučen dugogodišnjom robijom i bolešću. Ne bi oni njega pustili da je predstavljao opasnost po Vučićev režim, već mislim da on više predstavlja opasnost po patriotski blok. Zbog svojih tvrdih stavova SRS i Šešelj nisu spremni na kompromis i samim tim slabe ostale patriotske snage za nekoliko procenata koje mogu da budu presudne na prvim sledećim izborima. DDS i Dveri dobro stoje za sada. Kada bi se sutra održali izbori, prešli bi cenzus, što je jako bitno. A bili bi još jači da im se pridruži i SRS, što se neće desiti nažalost.
Препоруке:
11
11
40 понедељак, 10 август 2015 18:34
nemanja@Umpalumpa
Kada neki sagovornik pocinje argumentaciju babama i zabama i svim ostalim samo ne sustinom,onda se postavlja pitanje da li on zasluzuje odgovor i komentar.Nisam ja dvojici sagovornika odgovorao u jednom postu,nego sam jedan post namenio jednom komentatoru izvesnom Anati, a druga dva posta sam namenio vama.Tako da ta vasa tvrdnja da sam se obraco dvojici sagovornika odjednom nije tacna.Tvrdnja da ste veci papa od pape bazirao sam na tome da branite Seselja od necega sto je i on sam pre koji dan priznao,a to je da vise napada Nikolica jer ga mrzi.A usput je u istom intervju rekao kako eto Vucic ima lose ministre,i taj stan sam ga ja naterao da uzme inace on je posten nebi ga ni uzeo.Ali posto sam ja uzeo sebi bazen sa morskom vodom u sred Batajnice(i nemojte meni koji zivi par kilometara od mesta stanovanja Seselja pricate kako taj bazen ne postoji)zasto moj generalni sekratar u sred bombardovanja nebi sebi uzeo jedan malecni 100 kvadratni stancic.
Препоруке:
8
6
41 понедељак, 10 август 2015 18:35
nemanja@Umpalumpa
Nesporno je da su pomenuta dvojica koje Seselj napada nekog vise ,a nekog manje napravili od Srbije sta su napravili.Tu se slazemo,tu nema diskusije.Ali bas zato je i zanimljiva ta sposobnost Seselja da svakog drugog diskredituje naziva stranim placenikom,agentom i curkama a on je u svojoj stranci imo 90% prevrtaca,karijerista i stranih agenata.Znaci Seselj je apsolutno izgubio pravo da on nekog diskredituje i naziva placenikom na osnovu njegovih informacija,jer je on u svojoj stranci 20 godina imo takve sa svim tim atributima.A ko nije u stanju da u svojoj stranci medju svojim saradnicima nadje korov ,taj nije u stanju da proceni ni ko je Vucicev covek,a ko strani agent.

Da smeta mi jer misli da steti prvenstveno srpskoj evroskepticnoj politickoj sceni,jer kad pocnes da pricas o pravim argumentima za neulazak u EU,svi skacu joj Seselj rat,cirkus.Potpuno je diskreditovo i omalovazio tu ideju,toliko da vise u nju ne veruju ni njegove vojvode i saborci sa granice Karlovac-Knin-Ogulin.
Препоруке:
12
8
42 понедељак, 10 август 2015 18:36
nemanja@Umpalumpa
E to mi smeta,jer dok u evropi raste opravdani evroskepticizam nas se oslikava u tome da jedna partija napad drugu,da Seselj od svih argumenata pali zastave drugih drzava i naziva protivnike curkama.E to mi jako smeta,sto kao posledica u nasem parlamentu sedi 100% evropejaca iako je jasno da barem trecina gradjana protiv ulska Srbije u Eu.
Препоруке:
10
11
43 понедељак, 10 август 2015 18:40
djoka
Drzanje Seselja pred haskim kazamatom je bilo dostojanstveno i srpski, sto niko i ne porice. Dolaskom iz Hag, Seselj se promenio za 180 stepeni u negativnom smislu. Imao je Seselj medijskih nastupa, secam se samo kod onog Marica, sav se kao izgubio, kao da nije onaj Seselj iz Hag. A, da je hteo, tu bi mogao da razbije svu izdajnicku gamad SNS na celu sa tomu i vucica. Nije hteo, zastitio je vucica, ponesto vise galamio na kuma tomu, samo on zna iz kojih razloga. Zadnja izjava Seselja za vucicev "Informer" prelazi sve ukuse jednog iskusnog patriote, kakav je bio (ili je samo glumio) Seselj. Zamislite, on ne da napada vucica, vec ga jos i HVALI, kako je "POSTEN", a njegovo postenje ce jednog dana zacuditi ceo srpski narod, koliko je izneo evrica iz zemlje i stavio na svoj konto u inostranim bankama. I na kraju sav taj BOJKOT i POTCENJIVACKI NASTUP prema Sandi i Dverima, ukazuje da Seselj ima sasvim drugi cilj, a to je UDRUZIVANJE sa vucicem i nastavak unistavanja zemlje i srpski narod.
Препоруке:
18
13
44 понедељак, 10 август 2015 18:46
Umpalumpa
Nemanja, rezimirao sam svoje komentarisanje ovog teksta.
Piscu članka svaka čast i hvala za trud.

Всё ребята!
Препоруке:
9
2
45 понедељак, 10 август 2015 18:50
српска сарма, а може и пасуљ@ Ненад Пиваш
Госн Пиваш, мој закључак СВЕ ОБЈАШЊАВА: "Сувише је ИЗРАЖЕНА његова ТЕЖЊА за СОЛИРАЊЕМ да би му се веровало на реч!?" Зато, ДЕЛА од Шешеља тражимо, ДЕЛА САБОРНОСТИ (у смислу ОКУПЉАЊА националне опозиције!), а не "вадикалска" "звона& прапорце" a la СПАЉИВАЊЕ хрватске заставе!? Даље, нешто не видех да је спаљивана шиптарска застава после Раминог ДРОНА!? (Обашка што такво спаљивање никаквог добра нашем угроженом народу на Косову не би донело!?) Још једно узгред, КАКО ћемо после Шешеља моћи да БРАНИМО ПРИСТУП Republjik Kosova UNESCO-u!? И још нешто, СКОРО НИГДЕ, сем на facebook-u нећете наћи да су српски четници који РАТУЈУ у Новорусији били СПРЕЧЕНИ да за Петровдан буду на храмовној слави у нашој НАЈСТАРИЈОЈ непрекидно активној цркви светих Петра и Павла (позната као Петрова црква) крај Новог Пазара!? Али ћете зато поред Шешеља наћи на небулозна "саопштења" Суље Угљанина о "геноцидности" НЕРОЂЕНИХ Срба, против којих Шешељ није изрекао ни реч! Према томе, ваља бити ОПРЕЗАН спрам Шешеља!
Препоруке:
11
9
46 понедељак, 10 август 2015 19:09
Deprimirani srpski rodoljub
Vrlo naivan tekst i uopste percepcija Seseljevog politickog angazmana.Seselja je odavno asporbovao Vucicev sistem.Videcete.Davno je on potrosio kredibilitet koji je stekao borbom u Hagu.Nemojte posle da bude kuknjava, zaboga sta se to desilo.
Препоруке:
19
15
47 понедељак, 10 август 2015 20:03
Слабо процењује људе а хоће да води државу!
Шешељева је озбиљна мана што слабо процењује људе. За правника то не би била нека мана, али за политичара и то оснивача и лидера странке то је озбиљна мана. Када озбиљан политичар бира најближе сараднике онда мора бити свестран иначе ће му се у странци наћи подмукли непријатељи, каријеристи, а неке ће опасним превидом изабрати не само за кумове него и за најближе сараднике типа А. В., Т.Н. и сличних који ћему првом приликом забити нож у леђа, уништити му странку и политичку каријеру. Нисам члан ни једне странке и немам намеру да будем, али сам упознао доста чланова разних странака па и СРС-е и чудио сам се чуду да ли је руководство СРС-е имало увида при пријему истих у чланство. Поред Срба каријериста, и ко зна све којих склоности, међу њима је био и по приличан број не Срба, других нација и националности, који су сви одреда прешли у новоосновану СНС-у.
Препоруке:
19
9
48 понедељак, 10 август 2015 20:04
Слабо процењује људе а хоће да води државу!-наставак
За мене очекивано! Одлично је наше, не само политичаре, описао врсни познавалац нашег менталитета А. Рајс и ту се нема шта додати и одузети. Шешељ је сам пао! Највећи је кривац што се СРС нашла ту где је! Такви политичари никако нису способни да предводе народ, нити државу. Ту нема илузије! Још су гори отпадници од било које странке, да не кажем вере! Тако је показало досадашње искуство.
Препоруке:
19
10
49 понедељак, 10 август 2015 22:02
Алекса
Шешељ нема ништа добро да понуди Србији.
Србији је место уз Русију.
Погледи које представља Шешељ су супротни вредностима света којему тежимо.
Шта прво помислите кад помислите о Шешељу?
Ја помислим о галами и агресивном наступу,
о националистичкој реторици која је у пракси толико удаљена од стварности да ништа добро не може да донесе - Карлобаг,Карловац...
Шешељ и његове две пратиље су предуго јели из истог лонца да би њихове везе напрасно попуцале,ма шта Шешељ говорио.
Ако хоћете то да видите у Србији су на власти радикали,
људи који се никад нису могли похвалити политичком културом,а интелектуално и морално тешко да било коме могу да служе за узор.
Уосталом, они су увек били несамостални и управљани од стране позиције, а сада српских непријатеља како у Београду тако и изван Србије.
Зар неко недостаје СНС-у осим давног поглавице?
Баш немамо паметнијих ствари него да се замајавамо приватним односима између њих тројице?
Њихово деловање расипа снагу народа.
Штеточине.
Препоруке:
17
9
50 понедељак, 10 август 2015 22:36
boban
"Vucic posten , radan,vredan,skroman..." hvali ga Seselj.
Ranije ti je bio Vucic navodno I veran, pa te je opako prevario.Kako onda znas da te nije I za sve ostalo prevario ?
Препоруке:
17
5
51 понедељак, 10 август 2015 23:06
Сељак Беземљаш
Није то толико до лидера.
На нашој танкој и плиткој основи тешко је подизати вертикале.
Грађанско и национално су неодвојиво везани.
Грађанин је човек који гради националну државу.
Ништа ни мање ни више.
Одело,живот у граду и тако то,неважно је за појам грађанина.То су манири.Лепо је када су "лепи" али је то само декорација.
Из тога следи да су и Карађорђе и Милош и многи после њих били грађани.
Продор доњих слојева у Француској 1789.г. створио је грађанина.
Продор доњих слојева у Србији 1944.г. створио је малограђане.
Слаба основа за националне странке.
Крећући се према малограђанину наши интернационалисти успели су да растуре вечну мисао да "нема националног ослобођења без Русије".
Оно деведесетих излазило је из колективног несвесног.
Само узгред.Немачка,и не само она, има националне странке.Степен остварености националног, чини их слабо препознатљивим а методе "наднационалним".
Препоруке:
14
3
52 уторак, 11 август 2015 00:04
Oliver Kromvel
Vojislav Šešelj je doveden u Srbiju i napravljena mu je stranka koja je imala prevashodan zadatak da amortizuje nezadovoljstvo protiv režima i kanališe nacionalno orjentisane birače.1991 je po naredbi režima regrutovao dobrovoljce,naravno nikakvi šešeljevi dobrovoljci nisu postojali svi ti ljudi su završavali na bubanj potoku gde su išli direktno pod komandu JNA,praktično Šešelj je imao zadatak da popunjava redove JNA.1993 je posebno simptomatična,naime usred katastrofalne inflacije i krize Vojislav Šešelj odlučuje da podrži vladu Nikole Šainovića,slučajno naravno da ne to mu je bio zadatat.1995 i pad RSK,Šešelj se kobajagi baš tada našao u zatvoru u Gnjilanu,mislim da su ga tamo smestili više da ga politički sačuvaju nego što je stvarno robijao,uostalom slabo se on bunio posle pada RSK.1997 i čuveni predsednički izbori koje je prodao za lovu i u zamenu za ulazak u vladu Mirka Marijanovića iako je najstrašnije pljuvao po SPS-u pre toga.
Препоруке:
15
8
53 уторак, 11 август 2015 00:12
Oliver Kromvel
Hronologija događaja se nastavlja,1999 cirkus sa izlaženjem pa ulaženjem u vladu,opet fingirano da bi se politički sačuvao.2000,Šešelj priznaje izbore i praktično zabija nož u leđa Miloševiću iako nikada do kraja nisu utvrđeni pravi rezultati glasanja,time je sebi kupio privremenu amnestiju i odložio ono što će se samo par meseci kasnije desiti Miloševiću.2003 odlazak u Hag,neki to smatraju junačkim i patriotskim činom ja na to gledam mnogo praktičnije Šešelj nije bio nikakav junak jednostavno nije imao kud,mogao je da bira da ga gepekuju i pred kamerama u gaćama deportuju u Hag ili da sam ode,uz to očigledno je imao od svojih nadređenih iz DB-a informacije da se Đinđiću sprema svilen gajtan,pa mu je postojalo jasno da u tom slučaju u slučaju likvidacije Đinđića i njemu se sprema hapšenje,optužba za to ubistvo a možda i svilen gajtan u zatvoru.2004-2008,period konstantnog dila sa DOS-ovim vladama,ni prstom predsednik najače stranke nije mrdnuo protiv pljačkanja Srbije.
Препоруке:
13
6
54 уторак, 11 август 2015 00:21
Oliver Kromvel
Period od 2001 pa do 2007 će ostati upamćen kao period kada je odrađen lavovski deo posla u pljačkanju Srbije,ekonomske ubice,Dinkić,Labus,Tomica,Vlahović i tuštma i tma sličnih likova su preoravali Srbiju nameštali tendere,terali u stečaj,Jocićeva policija mlatila seljake u Mačvi,Dinkić gasio banke,za to vreme u skupštini uredno sedi od 77 do 81 podgojeni radikalski poslanik osim političkog cirkusa,pljuvanja,polivanja vodom, nismo videli ništa,ni jedan miting,ni jedan skup protiv pljačkanja Srbije,jedno veliko ništa.I danas Šešelj opet radi po zadatku,poslan je ciljana kako bi razbio patriotsku opoziciju i glumio opoziciju Vučiću,on to odlično radi 25 godina je političko strašilo,u dilu sa Vučićem ruši svog kuma i saradnika Nikolića ili barem jednog od kumova imao ih je on puno što samo po sebi govori o njemu.Šešeljo manija mora da se prekine,mora da se sruši taj mit,ta lažna slika o čoveku koji je naneo više štete patriotskoj ideji nego bilo koji drugi režim u poslednjih 25 godina.
Препоруке:
13
7
55 уторак, 11 август 2015 00:30
Oliver Kromvel
Vojislav Šešelj je od politike napravio biznis,SRS je porodična manufaktura koju je Šešelj održavao vešto manipulišući ljudima i njihovim emocijama.Patriotizam u svom čistom obliku je jedna od najuzvišenijih emocija u rangu ljubavi prema sopstvenom detetu,on je time manipulisao,dugo godina gro njegovog glasačkom tela su činili nesretnici prognani iz RSK i Bosne kojima je on manipulisao perfidno.Za to vreme se okruživao najprimitivnijim ljudskim materijalom,poltronima,ulizicama,ništa mu nije bilo sveto,menjao je saveznike,kumove,žene po sopstvenom nahođenju vešto to zaodenuvši u političko ruho uz stalni oprez da ne prekorači određene granice i ne ugrozi svoje nadređene.I dans to radi,oterao je 14 ljudi iz glavnog odbora samo zato što su hteli koaliciju sa DSS i Dveri to se ne uklapa u njegove planove.Vreme je da nacionalno orjentisani glasački korpus stavi tačku na ovog čoveka i pošalje ga u političku penziju za naše opšte dobro.
Препоруке:
18
7
56 уторак, 11 август 2015 17:01
Djindjic
Dragi komentatori, trebalo vam je samo 30 godina da izvalite "gospodina" Šešelja.
Svaka čast
Препоруке:
9
3
57 уторак, 11 август 2015 18:53
Tурас
У оцењивању Шешеља није значајно "укупан лик и дело"Што је неоспорно да завређује пажњу . Међутим , оцењивати данашње политичко деловање Војино је постало спорадично. Шешељ очито избегава , да аналитички се осврне на Вучићев "рад". Зашто ? Не постоји ту страх , Јер Воја није човек кога је лако заплашити . У питању је нешто горе !? Време ће показати шта је то .
Препоруке:
5
3
58 четвртак, 13 август 2015 02:34
Боб
...различите гласине о врло необичном двобоју Шешеља и Милутиновића на председничким изборима.

Пре тога, дуел са Лилићем. Тада ме је један политичар директно направио идиотом и више ми неће пасти на памет да икад гласам за Шешеља и радикале јер су пропалице. Што су уосталом и касније доказали, напредњаци су радикалска сублимација.
Препоруке:
2
1
59 четвртак, 13 август 2015 13:54
ak
@Aleksa
Moglo bivam se poverovati na rec kada bi svi oni ostali koji nisu Seselj mogli pohvaliti politickom kulturom,intelektualnoscu i moralnoscu.Ima ih dosta gorih od Seselja,aon je ipak barem iskreni patriota.
Препоруке:
3
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер