петак, 26. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

ДСС и Двери после уласка у скупштину - није време за еуфорију, већ озбиљна преиспитивања

Kоментари (118) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 07 мај 2016 13:31
Цвико
Да би ове две странке постигле већи успех, неопходно је да ураде више на појашњавању свог односа према "ЕУ-таназији". Многи су гласали за ове странке јер сматрају да ће мо не уласкому овај галијаматис од наводне државе спасити своје национално биће и самосталност. То је све у реду али. Ми нећемо ући у "ЕУ-таназију" али зато "ЕУ-таназија" готово свакодневно улази у Србију. Овом уласку Двери и ДСС морају се супротставити. Како улази? Улази кроз "УСАГЛАШАВАЊЕ ПРОПИСА СРБИЈЕ СА ПРОПИСИМА ЕУ-таназије". Нпр. ускоро почиње примена давно најављених прописа о узгоју хране. По тим прописима, забрањује се гајење аутохтоних сорти биљака односно биљне хране. Замислите да се сорта, "чачанска родна" мора повадити и онда ако хоћете шљиву, морате засадити неку коју производе тамо некакав "монсато" или неки други, није важно. Колико тога требамо уништити да би се усагласили са "ЕУ-таназијом"? Ево још један доказ. Уништили смо ЈНА, сада војску Србије да би се НАТО, којег нисмо члан, ширио по Србији...
Препоруке:
110
5
2 субота, 07 мај 2016 14:03
negi
Pravovremeno upozorenje.Ima tu još mnogo da se doda ali ima vremena.Iz postavljenih pitanja autora Vukovića,naziru se i odgovori.Lošem rezultatu u Vojvodini drektno su doprineli Parović i Glišić,taman toliko koliko nedostaje, naravno pored nedostatka infrastrukture.Gde je nestalo 90.000 glasova sa prošlih izbora?Ujedinjenjem na jednu listu ne znači i automatsko sabiranje glasača.Neki glasači i za jedne i za druge ne znači da će automatski glasati kada su zajedno već će svoj glas dati trećem.Lista je imala svoju dubler-listu u listi Zavetnika i konačno deo glasača je otišao kod m....g vojvode.Kako dalje?Mislim da u parlamentu DSS i Dveri treba da imaju razdvojene poslaničke klubove i da grade svoje posebne stranačke indentitete(što ne isključuje zajednički nastup)jer se i razlikuju.Da se ne razlikuju bili bi jedna stranka.Pored nacionalnog,koji nesumnjivo imaju,moraju da razviju ekonomski program i umesto što su protiv, da jasno kažu za šta su,razumljivim jezikom.Moj skromni doprinos.
Препоруке:
107
4
3 субота, 07 мај 2016 14:04
.....
Veoma pametan i koristan tekst. Dodao bih samo jednu "sitnicu".

Ovde je na potezu pre svega Boško Obradović, koji iza sebe nema balast ni boravka u Mićunovićevom Demokratskom centru ni u diplomatiji Borisa Tadića.

"Stranačko-parazitski sistem", krilatica koju mu je doslovno OTEO Saša Radulović u kampanji 2014 i facebook kampanjom je učinio svojim zaštitnim znakom, za obojicu je (bez navodnika!) postao nužan faktor u osvajanju srpskog političkog i medijskog prostora. Zato su oba pokreta već postala ili će tek postati stranke (slučaj Dosta je bilo).

Tu je kvaka. NA volšeban način, taj sistem protiv kojeg su se i Boško i Saša borili, priznao im je status samo pod uslovom da se uračuna "minuli rad". Tako je, primera radi, koalicija DVERI-DSS već u izbornoj noći, čudnovato (i) brzo, postala koalicija DSS-DVERI. Neko će reći da je slučajno, a nije.

Boško je dužan da SVOJE zasluge za prelazak cenzusa očuva i kapitalizuje.
Препоруке:
36
52
4 субота, 07 мај 2016 14:13
.....
(nastavak)

Dakle, Bošku Obradoviću pripada glavna uloga u toj koaliciji, a ne Sandi Rašković. Boško je Sandi trebao da bi se vratila u STARO društvo (otud brzo okupljanje "demokratskih" snaga svih nekadašnjih mitingaških i profiterskih boja), a Bošku je trebala Sanda da bi ga "inicirala" u srpsku politiku i na neki način legalizovala. Koliko ta legalizacija ide teško kod starih vukova u srpskoj političkoj žabokrečini, govori i taj očigledni medijski trik sa "sitnicom" u vidu preimenovanja liste u medijima. Samo još Obradović tu listu zove onako kako njeno ime glasi i na glasačkom listiću i u budućoj skupštini, dok se SVI DRUGI SLOŽNO (za DSS je to razumljivo, za ostale NEDOPUSTIVO)služe inverzijom.

Teškoća je u tome što je u položaju na ideološkom polju Boško bliži Sandinom DSS (tu je i vraćanje starih dugova prema Koštuničinim vladama, kada je ova NVO bila povlašćena), ali u faktičkom položaju među prevejanim lešinarima i lešinama srspke politike Dveri ostaju bliže pokretu DJB.
Препоруке:
27
54
5 субота, 07 мај 2016 14:33
Бојан, Приштина
Двери-Дсс су у Нишу оствариле добар резултат из разлога што Ниш има доста добре локалне телевизије које нису затворене за потриотску причу и њене представнике.

Док је КГ чудна средина, с обзиром да тамо један Верко Стевановић толико година осваја власт у коалицији са Сашом Миленићем који сваке године Србима почетак бомбардовања честита као дан ослобођења - лик је иначе потпуно ударен у главу.

Са друге стране, јучерашњи интервју Санде Рашковић Блиц-у уопште не обећава. Што би се рекло нит си врућ нит си ладан.
Говори о некој војној неутралности што је катастрофално.

Руси су нам већ понудили неку врсту војног савеза.
Са њима би требало ићи у што чвршће војне интеграције - не знам само дали би они хтели да то фомализујемо због нашег отвореног питања Косова али што више Руског оружија и штовише Руске војске код нас и то хитно.

Јер са Западом и њиховим сателитима око нас ствар је јасна, они гледају прву прилику да нас распарчају и истребе као у ХР, Ф БиХ или на Кос.
Препоруке:
100
15
6 субота, 07 мај 2016 15:34
JOVO 1
AUTOR I KMENTATORI ZABORAVLJAJU DA NA BALKANU A I SIRE ,PARTIJA KOJA ORGANIZUJE IZBORE I JE NA VLASTI UVEK DEBELO FALSIFIKUJE IZBORE.TO SE I OVOG PUTA DESILO,KAO I NA SVIM IZBORIMA DOSADA,JOS OD 1944 GODINE.SVI TI PROCENTI SU DALEKO OD ISTINE.SVI TI IZBORI I TA DEMOKRATIJA SU NAM JOS JEDNA ZAPADNA PODVALA.
Препоруке:
74
3
7 субота, 07 мај 2016 15:39
S.Z.Ž
Posle ovih izbora ispada da je Srbima najmanje bitna država Srbija pogotovo Srbima u Vojvodini? A dan posle izbora seljaci iz Vojvodine kukali na vlast kako hoće da rasproda zemlju strancima?!? Kao, brinu se za budućnost? Nije mi jasno zašto kukaju kad su glasali baš za to? Da li su Srbi glasači i ostali koji neće da izlaze na izbore i ako se odlučuje o njihovoj sudbini u stvari - retardirani ljudi ili su Srbi na vlasti toliko perfidni i izvežbane lopuže da su uspeli da ceo narod, opet prevedu žedne preko vode ?A možda je sve ovo dokaz da nama Srbima i ne treba država? Možda stvarno treba da se rascepkamo na sto delova pripojimo "normalnim " državama iz okruženja, iskamčimo nekakvu autonomiju od njih i da nas Bog vidi? Rešimo se smeća od Srba koji bi da da se okače i o srpsku i o briselsku sisu dok narod ko j....?Ma, narod je obična stoka koja je naučila da bude "BIVENA" i maltretirana. Samo joj treba dati minimum sena da preživi .
Препоруке:
71
9
8 субота, 07 мај 2016 15:40
Саша
Текст ми се веома допада,облективан је и истинит.
Еуфорија је разумљива,али се са њом мора што пре завршити и окренути се озбиљном раду.
На фб страници Двери каче неке глупости,клипове у фото шопу,исмевају Шешеља?!
То је неозбиљно.Сада сте парламентарна странка,очекујемо озбиљност у сваком смислу,а не глупости.Свако ће брзо показати ко је и шта је,па тако и Шешељ.Требаће вам радикали због будуће сарадње око важних питања,а ако је не буде, њихови бирачи могу постати у будућности и гласачи Двери.Потпуни дилетантизам.
Двери и ДСС су различите партије и тако треба да остане.Не желимо ДСС-изацију Двери.Од Двери очекујемо да буду достојни нашег поверења,да буду увек културни,јасни и истрајни.Око геј параде Бошко је дао изјаве у задњих неколико дана,које нису биле добре.Треба да научи да образложи разумљиво и необориво свој став у сажетој форми.
За Војводину се слажим са коментатором који је рекао да их је Паровић упропастио.Изгубили су поверење Војовђана 2012.које треба повратити.
Препоруке:
59
7
9 субота, 07 мај 2016 15:42
Орт
Ово је приличан успех са обзиром на околности и са покушајем снс да обори двери и дсс у двомесечној кампањи. Све је почело после оног издајничког потписа са нато на крају фебруара. Од тада није престајала кампања снс и његових сателита. Прво су то били радикали, који су нападали дсс, тачније Санду, а онда је улетео 100% снс преко информера и пинка, са измишљеним мапа контра двери итд.

Заветници, који су гурани од снс, су узели дверима и дсс око .3-.4%, Шешељ после пресуде минимум .5%.

Цела кампања срећа је била добро замишљена да није било пресуде Шешељу, тј. Хашке помоћи Шешељу на 3 недеље пред изборе, која је све разбуцала, али је тада било касно да се мења цела кампања.

Добро је што се и Вучић бојао да не гура превише Шешшља после пресуде, да не би снс узео, тек на 10 дана пред изборе почео је опет са гурањем Шешеља, прво преко блица-а а онда и новости/политике, тада је био сигуран да није превише нарастао на његову штет а да би могао двери и дсс да гурне испод цензуса.
Препоруке:
51
6
10 субота, 07 мај 2016 15:49
цмок Торонто
*Делити* бесплатне савете је неумесно.Ово је тек почетак ако узмемо у обзир да је држава Србија организована као Хашки суд.
Добро знају *шта им је радити*.
Препоруке:
32
5
11 субота, 07 мај 2016 15:57
Милисав Бачинац
Поруку г. Вуковића доживљавам као најдобронамернију и веома корисну. Можда би било добро да је челни људи у коалицији Двери-ДСС наглас изговарају сваког јутра као "Оче наш" или као "аскиом", ако им је тако лакше.
Са друге стране, видим да неколико коментатора, сасвим супротно од г. Вуковића, прави раздор у коалицији мерећи ко је заслужнији и изузетнији. То је последње што нам треба у овој ситуацији, било да смо симоатизер Двери или ДСС-а. Ми смо нова снага, са новом поруком, са утемељењем у најсветлијим традицијама нешег народа од Карађорђа до данас. Ми имамо исту идеологију, исте хероје и исте мотиве и то треба да нас води. Живели !
Препоруке:
69
1
12 субота, 07 мај 2016 16:27
boban
Zasto se za neuspeh(ili uspeh) neke stranke na izborima uvek krive celnici te stranke?Zasto se ne krivi narod?Ako narod ne ume da prepozna sta je dobro a sta je lose ,tu nista ne mogu promeniti celnici neke stranke.
Ako neki glasac umesto ozbiljne devojke ozeni starletu ,nije pametno kritikovati ponasanje ozbiljne devojke, vec konja koji je ozenio starletu.
Препоруке:
50
5
13 субота, 07 мај 2016 16:43
ovakav savetnik bi firme u asiji bankrotirao
vi imate da shvatite mentalitet fashi diktatora

on nece da deli vlast
nece parlament
nece novu vladu
on hoce da vlada i da sam kao praivatno sklapa ugovore i lupa svoje drzavne pecate
u 21 veku i zato moze da se desi
da imate neshatljivo stanje da nema parlamenta
e a eu integracije
zar mislite da je to cilj

cilj je bio profit i samo to
ostalo je da se glupi narod exploatise
tako to rade svi fashi diktatori

zivela pobeda i V-day
i kako se osvetle
svuda po eu nazzisti i fashisti
odjednom
zasijaju i vidite ih sve

zai jian
Препоруке:
26
1
14 субота, 07 мај 2016 17:05
Slavomir Srpski, @Бојан, Приштина
Imate dobre namere, ali ipak gresite sto ptuzujete DSS jer zagovara vojnu neutralnost. To je najvise sto danas mozemo, jer

iz Rusije nije dosla ni jedna jedina ponuda da se udje u njihov vojni savez.

Osim toga da ne zele da Srbija stupi u NATO, i ono sto trazi Rusija je samo da imaju isti odnos Srbije. Recimo to da ona regionalna baza civilne zastite u Nisu ima isti diplomatski nivo kao sto je IPAP dao natovcima. I nista vise.

Obzirom da je Moskva (zvanicna Rusija) svoju podrsku na ovim izborima davala vucicevoj SNS, jer smatraju da je jedino vazno da imaju cvrste odnose sa onima koji su na vlasti a ne malobrojnoj opoziciji, ne mozemo mi da sami sebe destabilizujemo sa zahtevom da udjemo u ruski vojni savez (koji nas nije pozvao) imajuci NATO u sopstvenom dvoristu. Samo bi pucali sebi u noge. Dakle stav DSS je jedino ispravan. Ali i bez ulaska u ruski vojni savez sa ruskim bazama, Rusija bi kao garanciju nase neutralnosti mogla da nas stavi pod svoj nuklearni stit !
Препоруке:
54
10
15 субота, 07 мај 2016 17:30
Slavomir Srpski, Stavovi iz Rusije
Evo, bas iz ruskog izvora Sputnjik (koji najvrnije izrazava stav zvanicne Moskve), kao odgovara Фјодор Лукјанов — познати руски спољнополитички новинар, председник Председништва Савета за спољну и одбрамбену политику Опширније: http://rs.sputniknews.com/intervju/20160211/1103166206/Srbija-EU-alternativa.html#ixzz47z5iIyLF


Како коментаришете велику популарност коју Русија сада ужива у очима Срба?

— Мислим да је популарност Русије у очима Срба порасла најпре захваљујући разочарењу у ЕУ. Такође, Срби се плаше да ЕУ не може да одговори на све оне изазове који сада стоје пред Србијом. Зато српско друштво тражи алтернативе. И као једна од тих могућих алтернатива је Русија. Али, сама Русија сада има много својих проблема које мора да решава. Мислим да не би требало очекивати руску експанзију на Балкан. Али разумем да Русија психички представља неку врсту алтернативе у главама одређеног броја Срба.
Препоруке:
44
3
16 субота, 07 мај 2016 18:05
Vojvođanka
Ne znam zašto je autor teksta iznenađen procentom u Vojvodini, kao i "nestalim" glasovima u odnosu na 2014.

Vojvodina - Kao prvo, ogroman broj ljudi je otišao tako da polazna tačka nije ni blizu 100%.
Minus apstinenti. Minus SNS glasači (koji delom glasaju za SNS jer istinski veruju u njihovu politiku, delom su ucenjeni poslom, delom po inerciji glasaju za vladajuću stranku...delom iz nekog drugog sumanutog razloga).
Minus veliki broj nacionalnih manjina, od kojih su većina Mađari i Hrvati.
Zatim imamo značajan broj onih koji bi voleli otcepljenje (možda veći nego što želimo da znamo), a ova koalicija se ne zalaže za to.
Zatim imamo veliki broj izbeglica. Većina izbeglica je za Šešelja jer je on ipak "srpskija" varijanta od DSS-a.
I eto, ostade takav mali procenat euroskeptika koji možda jesu nacionalno orijentisani, ali ne mora da znači.
.....
Препоруке:
49
7
17 субота, 07 мај 2016 18:12
Dingo
Odlican tekst koji malo spusta na zemlju aktere to jest celnike DSS - Dveri kojima sampanjac u ruci u raskosnim salonima posle preguravanja cenzusa na misice i posle protesta na ulici koji ih je jedva uz pomoc B. Pajtica izgurao u Skupstinu nimalo ne prilici.

Stavise, to u velikoj meri neprilicno slavljenje koje bi imalo smisla da su osvojili najmanje 25% glasova vidim kao prvu opasnu naznaku nesnalazenja u jasnom profilisanju politickog stava i licnog integriteta.
Препоруке:
31
22
18 субота, 07 мај 2016 18:14
Vojvođanka
Nastavak

Ne bih komentarisala šta bi trebali da rade, sada kada su ušli u parlament. Da znam, bila bih političar.
Jedino što bih poručila DSS-u je da MORAJU da povećaju prisutnost na društvenim mrežama. Jednostavno moraju. Ako ne postoji bolji argument za ovo, onda evo primer DJB.
Препоруке:
55
1
19 субота, 07 мај 2016 18:21
Боба
Добронамеран савет, међутим вреди за колико толико нормалну ситуацију и нормалан политички живот какав не постоји у Србији.
Избори су лажирани и ако се жели било каква промена на нормалне околности то се мора стално истицати и борити против прикривене диктатуре оличене у Вучићу.
То у овом тренутку значи само једно - свакодневно прикупљање доказа да ова власт ради за колонизаторе и против свих у Србији - и Срба и националних мањина иако им то није јасно. То им треба објашњавати сваки дан.
Сада није време за промоцију свог програма ма како паметан био, ни за ДСС ни за Двери. Време је тражења минимума заједничког интереса са свима да се наопака власт смени и организују нови демократски избори и референдум у условима шире коалиције која не би била коалиција за власт као што је био ДОС већ коалиција за повратак демократије. То значи два услова - демократске изборе са пречишћеним бирачким списковима и приступ медијима као и референдум о ЕУ. Све остало остаје за пост Вучићевска времена.
Препоруке:
43
1
20 субота, 07 мај 2016 18:22
Спиридон
Све што имам да кажем је колико медија толико и гласачке музике, односно ако те има у медијима имаће те и у скупштини, крај приче. Пре две године на изборима су Двери и ДСС имале макар тај мали интернет радио Снага Народа и што је можда још битније Вођа их није тада буквално ни примећивао. Сада је оштрица комплетне медијске машинерије потпомогнуте са све Војводом од свињца у Лисовићу била усмерена под а на Пајтића и ДС а под б на Санду и Бошка. Када се ту урачунају фантомске " патриотске " странке све су овце сите а богами и Вучић је на 48% броју. Докле год квазипатриотски медији и напрдњачки сатрапи буду Вучића продавале за скривеног русофила & прикривеног патриоту који само што није скинуо јагњећу кожу и запевао Каљинку мрка капа за нас. Уколико се у ту рачуницу придода таблоидни ријалити за кулове Војвода се враћа кући - Ето мене Колиндице све је и више него јасно, шифра: Све ми је црно пред очима...
Препоруке:
44
7
21 субота, 07 мај 2016 18:45
Dobar rezultat dss-dveri
Ima smisla sta pise Spiridon. Sa ovakvom Croacijom
i Ustashijom koja je u porastu, a njima malo treba, Balkan je i dalje sedi na eksplozivu, ne toliko zbog nas nego zbog njih. Za cas ce oni u Bosnu ponovo kao sto su 41e; Na EU Srbija ne moze da racuna jer tamo nikog nije briga za Srbiju.

Videcemo sta ce biti u SAD, od toga mnogo zavisi, a Ustashija NE miruje.
Ja mislim da su dss-dveri ostvarile odlican rezultat kakve su im bile mogucnosti. U Vojvodini, moze se lako utvrditi narod gleda rts i tako formira misljenje i onda pogresno misli. Sve ce biti jasno kada se objave brojke a one su prilicno lose, kako je Vucic sa Naprednjacima unazadio Srbiju; Porastao javni dug, narod osiromasen, podignuti porezi; Vucic otima od siromasnih i daje bogatima naravno onima koji fin. podrzavaju Napredne. Do sada su Naprednji kostali Srbiju direktno oko sest milijardi evra, a indirektno jedno tri puta vise.
NISU do sada istrazili ni jednu spornu privatizaciju, nista nisu uradili da pokrenu Srb
Препоруке:
31
4
22 субота, 07 мај 2016 18:45
uvek gledajte rt.com on esnglish i pratite
I sada vidite kako to da sada taj kurtz i svi ti kurci palci
sad se neko tamo u toj divnoj zemlji kada ima srbija tolike prijatelje kao i ovi turci boze sacuvaj middle age zemlja da ima problema ...
evo tuku se na granici
i sada ako vi lokalno slusate tv beograd

sve lepo sve u redu sve je spremno i svi za eu i gotovo
a ekonomija cveta ?????

* ako stavite a morate border control na italian -austrian granicu imacete odmah ekonomski gubitak od sto milijardi eura jer tu prolazi 2500 kamiona i 30 000 vozila dbevno i by week
e to je sreca
a uk

brexit ....
vi nemate nista sa eu jer sve stoji ceka se brexit 23.6.2016.


zivela pobeda anti nazzi
i V-day

zai jian
Препоруке:
19
2
23 субота, 07 мај 2016 19:22
.....
Ова коалиција је била на удару од владајуће коалиције преко купљених трубача. То су Паровић и Глишић, Младеновић и Бакарец, а Мила Алечковић и Ненад Поповић су се уписали у власт.
Ипак највише гласова је отишло Шешељу.
Зато је ово успех. Успех је био протестни митинг на Велику суботу и ту је најмудрији био Пајтић.
За Србију је важно да се у сСупштини појави проф. Шевралић. Доста је било Ристићевићевих небулоза.
Препоруке:
55
6
24 субота, 07 мај 2016 19:34
Горан Станковић
Прво, добијаће новац из буџета, довољан за рад странке. Друго, одмах нека преброје и јавно саопште КОЛИКО општина из Србије ИМА представника у парламенту. ОНИХ који ЖИВЕ и сад у својим општинама. Небитно из којих су странака. Треће, они имају историјску шансу да се баве ДРЖАВОТВОРНОШЋУ у свом раду и наступу, а не калкулацијама да сабирају бираче. Очекујемо транспарентан рад, увођење владавине права у живот обичних грађана.
Препоруке:
48
0
25 субота, 07 мај 2016 20:12
Не клепећи нанулама
Врзмање око цензуса је попут дисања на апаратима – то није живот, већ животарење. А тог таворења, већ нам је свима преко главе.
---------------------------------
ДСС-ДВЕРИ су остварили херојски резултат, будимо реални, Вучић је пројектовао изборни резултат, маргинализација ДС , ванпарламентарна странка ДСС-ДВЕРИ, дати нешто војводи , Ивици десетак процената и комотно да влада Србијом.Пројектанти су направилии превид јер дилетантски су крали.Кад сам чуо од вође... да је на Косову наводно добио преко 70% гласова, то је био индикатор гангстеризма, њега људи на Косову мрзе осим његових " намештеника".ДСС-ДВЕРИ као и остала истинска опозиција не сме више ни помислити на одржавање избора под овим условима, сређени бирачки спискови, видео надзор над сваким бирачким местом , бирачки одбори покривени са партијским активистима, медији су посебна прича, председник РИК и Статистичког завода не могу бити вођини партијаши и још доста тога а онда неће бити " врзмања".
Препоруке:
46
4
26 субота, 07 мај 2016 20:19
...
Цифре говоре за себе, исти су услови били, а Вучићева политика је бивала све погубнија, неопростиво је добити мање гласова, коалиција је била промашај по ДСС!
"Тада су ДСС и Двери одвојено наступали и освојили 152 436 (ДСС) и 128 458 (Двери) гласова, што укупно износи преко 280 000. Сада се, у коалицији, није досегло ни 200 хиљада (190 530)"
Имајући још у виду да се коалиција званично звала Двери ДСС и да су Двери добиле 7 а ДСС 6 посланика, слика по Санду је катастрофална неспособност!
Препоруке:
18
46
27 субота, 07 мај 2016 20:32
@....
Хајте молим вас па Бошко да је могао вирио би из д...та Вучићу! То и последњи акт, писмо драгом вођи доказује.
Једино зашто мрзи Глишића и Паровића је зато што су му могли умањити шансе код вође!
Препоруке:
23
54
28 субота, 07 мај 2016 20:36
шкљ
Да, огроман је простор, - `широко поље` за многе конкретне ствари, и без `високе реторике`, а у разобличавању евро-унијатског штеточинства које је у пуном замаху, - скоро у свим областима живота...
Препоруке:
28
0
29 субота, 07 мај 2016 20:49
Zoran
Jos jedan moguci razlog slabijeg uspeha koalicije DSS-Dveri je pojava par izbornih lista takoreci niotkuda: Profesor Komazec, Zavetnici i ne znam ko jos, koji su odvukli par hiljeda (desetina hiljada?) potencijalnih DSS-Dveri glasova. Otcepljenje Nenada Popovica sa jedne i profesora Vladete Jankovica i Slobodana Samardzica sa druge strane, sigurno nije pojacalo ugled stranke. Kako bi bilo dobro kada bi ljudi mogli da savladaju sopstvenu sujetu i podrze pokret koji zastupa identicne ciljeve onima koje su ti ljudi zastupali dok su bili na vlasti ili u parlamentarnoj opoziciji, no avaj, puko nadanje. Steta.
Препоруке:
42
4
30 субота, 07 мај 2016 20:51
Саша
Ево скромног доприноса анализи. Двери и ДСС окупљају поштене људе са добром визијом, али готово би се могло рећи да су то антиполитичари. Они наседају на сваки трик и провокацију политичког непријатеља. Двери су се месецима ако не и годинама бавили геј популацијом због једне успешне породичне шетње која их је понела. Јасно је да су људи били иритирани досадним гејевима, али свима је јасно да је тема далеко од приоритетне. Овог пута због стрипа о односу Двери према женама, Бошко је пола свог наступа на РТС 2 причао о женама и обећавао им бенефиције??? Говор је био лош и неубедљив. Осим тога, обећавали су повратак пензија, а нису изложили како ће да их врате. Нико више није наиван да наседна на обећања. И што се више обећава све је партија сумњивија. Саша Радуловић је рекао шта ће да сече, и добро је исекао. Двери и ДСС калкулишу али на сувише наиван начин. О организационим способностима да не говорим. Сума сумарум, од свих партија ДСС-Двери једини имају добар циљ а средства најгора.
Препоруке:
42
5
31 субота, 07 мај 2016 21:18
...@
Aniliziraj svog vojvodu gibaničara, ostavite se vi DSS i Dveri , saveta , kritika, uskoro ćemo objaviti nešto o prošlosti " slavnog vojvode" , sarajevski podaci !Previše ste pljuvali po g-đi Sandi i Bošku , klin... nikada nećete ubaciti.
Препоруке:
39
8
32 субота, 07 мај 2016 21:26
Игор Вида
Један мали допринос, везан за Војводину: Нажалост, али српски живаљ је потпуно затворен за озбиљну државотворну опцију. Људи су угавном уморни, осиромашени, помирени са судбином. Оно мало, које занима судбина Србије, покупила је пре свега СРС, а и део СНС-ових бирача још увек машта о томе, да ће Вучић сачувати Војводину у Србији.
Препоруке:
36
1
33 субота, 07 мај 2016 21:32
Неле
Не умањујте значај успеха Двери-ДСС на овим изборима. На никад криминалнијим и лоповскијим изборима у сваком смислу, почев од сумњивог расписивања,у сумњиво време пуштеног В.Шешеља,уз историјски невиђену у демократској Србији кампању а посебно у криминализованој логистици припрема и спровођења самих избора.Почев од стотина хиљада убачених лажних гласача у бирачке спискове,криминалног гласања и бројања на Косову,инстант штампања лажних личних карата важеће само за изборе(ухваћен један од корисника извесни Сретан са Косова?),криминалних записника са бирачких места,криминалног бројања гласова,криминалног понашања председника РИК(посета главном одбору СНС чији је и функционер у токи изборних радњи),незаконитог мешања премијера у изношење резултата и пре званичних и сијасет других сумњивих и незаконитих радњи.
У оваквим условима и доказаног криминала успех ДСС-Двери је изванредан што потврђује и бес и острашћеност премијера према делу свог народа као и помоћ коју добија од Шешеља.
Препоруке:
37
3
34 субота, 07 мај 2016 21:46
Oprem dobro
Једино марљивим радом на терену...Једино марљивим радом на терену...Једино марљивим радом на терену...
Ali izgleda niko ne voli da ide na teren?
Препоруке:
28
1
35 субота, 07 мај 2016 21:50
добар почетак
@...
"За Србију је важно да се у сСупштини појави проф. Шевралић"
Некако се то појавило као врло могући разлог минирања ДСС-Двери,познавајући ангажовање професора у анти гмо митинзима и акцијама.
А то је оно што чека владу и скупштину,где ће професор пред милионским аудиторијумом,рећи нашу истину:здравље нације и опстанак Србије.
хејтер
Препоруке:
38
1
36 субота, 07 мај 2016 22:24
Бојан, Приштина
@ Slavomir Srpski

Мене руска политика повремено ужасава. Јер верујем да нико жив не зна шта Руси уопште хоће на многим деловима њихове интересне сфере па тако и код нас ?

Један каже да подржава наш пут у ЕУ, други да размортримо и друге опције, трећи се буни поводом пута у Нато, њихов амбасадор иде код сваке друге партије у кампању - један политички ђувеч који ни озбиљним аналитичарима и познаваоцима стања ствари иза кулисе није јасан а камоли нама обичним људима.

Него ето и Рогозин (који није баш неки озбиљан политичар ал ајд) нас је у београду назвао савезницима, па рачунам и тоје нешто за шта се можемо ухватити.

Јер нема друге опције, ми Русе морамо да молимо за савез јер немамо други излаз. Политика запада према нама је јасна још од доба Царинског рата у време Петра првог Карађорђевића - они нас 200 година не пустају на миру и како ми се чини никад нас неће пустити.
Препоруке:
33
5
37 субота, 07 мај 2016 23:22
Ukratko
Највећа тековина ових избора?
Не знате?
Помогла нам је да решимо једну дилему, која је изгледала као Питагорина једначина у трапезу. Моја маленкост је ту једначину решавала овако: Вероватно су то урадили због... А не, не уклапа се..
А можда су то урадили ради овог... Ни то не пије виду.

Не знате на шта мислим?
На загонетку зашто је Хаг пустио Шешеља.
Империја је држала Менделу 26 година у затвору, и акд ага је обрадила, пустила га. Направи ти државу за своју расу, све је лепо красно, али си у систему.

Са Шешељом мало другачије, Држали га дупло мање, и онда пустили. Не да направи државу. него да помогне свом бившем ђаку да је докрајчи.

Коме није јасно зашто је ВШ пуштен, томе нема помоћи.
Препоруке:
42
3
38 субота, 07 мај 2016 23:28
...
да не буде забуне у животу нисам нити ћу гласати за Шешеља или Вучића али ни за Бошка ни за жутаће а камоли црвендаће
Препоруке:
13
26
39 субота, 07 мај 2016 23:54
Саша
Још нешто. Сад очекујем да ће ДСС-Двери наставити са наседањем на провокације, овог пута радикала, те да ће потрошити грдно скупштинско време на препуцавање са Шешељем доказујући да нису шпијуни... уместо да говоре само о свом патриотском економском програму, и евентуално о корупцији колико могу. Дакле памет у главу: Економија и Корупција. Зато је Радуловић скочио од нуле и добио више од ДСС-Двери јер је схватио где су проблеми и није се дао омести и испровоцирати. Кад се та два разреше све остало је боза. И обрнуто, док се та два не разреше, нема решења ни за једно друго питање. И потпуно је небитно да ли је Шешељ неког увредио, он и вређа да замути воду.
Препоруке:
34
3
40 субота, 07 мај 2016 23:55
covek iz loznice
pomenuo sam prosle nedelje kad su zavrseni Izbori,konkretno rad mesnog odbora u Mom Gradu Loznici,Dveri.Isto tako vazi i za meni odbor DSS,Coveka koji sad trenutno vodi DSS,su maltene 2 meseca pred Izbore zvali i dali da vodi tu stranku,a Dverac u Loznici,je takav,kakv je.T o nek Mu njegov vodja,Bosko,nek oceni,spram dobijenih glasova,oko 800/900,u koaliciji sa DSS,tako da je to nekih 1%Znaci ne treba mistifikovati,nego,sad kad su postali parlamentarni,treba da se istovremeno usredsrede na formiranje,mesnih odbora,za pocetak u svakom selu bar da imaju za glasacku kutiju.Dalje,sad ce ici izbori za Savete Mesnih zajednica,i videcete,kako ce se Vucicevi tuci i za te najnize nivoe VLASTI U SRBIJI,DA ZA MESNE ZAJEDNICE?ZASTO?PA ZATO STO U MESNIM ZAJEDNICAMA IDU KOMUNALNI PROBLEMI LJUDI U SVAKOJ ULICI,KVARTU?A TO VECINA STRANAKA PRENEBREGAVA,A TO JE ITEKAKO VAZNA KARIKA ZA IZBORE!
Препоруке:
26
0
41 недеља, 08 мај 2016 00:00
covek iz loznice
zasto sam dao ,,NAGLASAK NA MESNE ZAJEDNICE,,?PA U PIRAMIDI VLASTI,NAJNIZI NIVO SVAKE VLASTI SU SAVETI MESNIH ZAJEDNICA,PA POCEV OD KOMUNALNIH PROBLEMA DO LICNIH,RECIMO PREPORUKA SAVETA MESNIH ZAJEDNICA ZA SOCIJALNI STATUS LJUDI,UKAZIVANJE NA ANOMALIJE VLASTI U SELIMA,KVARTOVIMA,ULICAMA,SVE TO RADE SAVETI MESNIH ZAJEDNICA,A VIDELI SMO NA OVIM IZBORIMA DA JE..BITKA BILA BUKVALNO ZA JEDAN GLAS!
Препоруке:
19
0
42 недеља, 08 мај 2016 00:01
Теоретичар
Читам коментаре и мислим да је све ово врло корисно.Има и комен
тара који ми се не свиђају али ако,треба да се чује што већи број
мишљења.
Највише ми се свиђају коментари Цвико,Милисав Бачинац,Војвођан
ка,Горан Станковић,Неле.Не свиђају ми се они у којима се мери ко
је више допринео успеху(или неуспеху),ко шта треба да капитализује
и слично.
Слажем се,најпре,да Двери и ДСС треба да наступају самостално и
да се само у главним стварима обавезно држе заједно(то је нпр.бор-
ба против Европе и Нато,промена Устава,итд.).
Бојану,чије коментаре увек одобравам,бих само рекао да је неут-
ралност једини исправни полазни став.Он дозвољава да се у сваком
конкретном случају опредељујеш за онога који има прихватљивији
став у том моменту.И најбољи пријатељ и савезник може да погреши.
Има пуно ствари које су поменуте(избори.држава,Санда,Бошко,Вој-
водина,...)тако да ми не преостаје ништа друго него да све што мис
лим ставим на папир и пошаљем Дверима,ДСС-у и НСПМ-у.
Препоруке:
20
2
43 недеља, 08 мај 2016 00:08
covek iz loznice
i mozda najvaznije za pitanje MESNIH ZAJEDNICA A VEZANO ZA UPLIV LJUDI,NAROCITO MLADIH IZ DVERI I DSS,JE I PITANJE..KREIRANJA GRADSKIH,OPSTINSKIH BUDZETA ZA MESNE ZAJEDNICE..ZNACI PITANJE KVALITETA ZIVOTA LJUDI KOJI SE NALAZE,ZIVE U MESNIM ZAJEDNICAMA,GRADOVA,SELA,NASELJA,PITANJE PROBLEMA ISTIH,SVE TO TRETIRAJU SAVETI MESNIH ZAJEDNICA,KAO UOSTALOM I EKONOMSKIH PITANJA,GDE CE I U KOJOJ MESNOJ ZAJEDNICI,KAO TERITORIJALNOJ CELINI NEKOG GRADA,OPSTINE,BITI NEKI PROIZVODENI POGON,FABRIKA,RADIONICA,VELETRGOVINA,ITD.ZATO..DVERI I DSS,AKTIVIRAJTE LJUDE I ZA MESNE ZAJEDNICE,KOJI CE SUTRA NA NEKIM NOVIM IZBORIMA IGRATI ULOGU ARMIJE VASIH GLASACA,KOJI CE ZNATI U GLAVU KAKO SVAKI KOMSIJA GLASA,ZNACI..TOTALNA BORBA ZA SVAKI GLAS...TO IZ ISKUSTVA ZNAM,JER TO SOCIJALISTI ITEKAKO KORISTE...IAKO IMAJU STARIJE KOJI SU ANGAZOVANI ZA RAD(TO JE VOLONTERSKI RAD)U SAVETIMA,SOCIJALISTI..TACNO ZNAJU,KOJA JE PORODICA UGROZENA,KOME TREBA POMOCI,I ONI TO KORISTE,I IMAJU DVOCIFRENI REZULTAT!
Препоруке:
11
0
44 недеља, 08 мај 2016 00:34
Мићко
Где је нестало 90 хиљада гласова? Моар у обзир да се узме следеће:
1.Јуначко забијање клипова у точкове од стране : Коштунице, Слободана Самарџића, Владете Јанковића, Жељка Томића, Петра Петковића и других из те групе.
2. Ненад Поповић. Прича о Русима,прича о привреди, упориште на Златибору (Стаматовић, Бојана Божанић).
3. Синиша Ковачевић. Изашао је из ДСС-а, лоше је говорио о странци и њеној перспективи, покушавао да направи неку своју организацију, као бајаги се придружио Патриотском блоку и на крају завршио ко зна где.
4. Миленко Јованов и његов пребег у СНС.
5. Најгори од свих : Андреја Младеновић. Ударнички је радио на разбијању ДСС-ових одбора по целој Србији. У Београду, заједно са Бакарецом, пустошио градску организацију.
6. Глишић и радио "Снага народа".
7. Е, а онда Шешељев повратак. Па Шешељеви напади на Патриотски блок. Па скоро свакодневни топли зец у Информеру и на Пинку.
Препоруке:
35
4
45 недеља, 08 мај 2016 00:45
Sta je vazno
Ne mislim da Sasa Radulovic zna kako ce da ostvari i jednu od svojih tacaka. POkret ne zna mehanizme rada drzavne sluzbe; ne znaju ni kojim pritiscima je izlozena vlada i administracija sada; niti koje sve manje vidljive mehanizme koristi vlast.

DJB ima samo okvirne ideje a to je neubedljivo, ali i tako su okupili grupu glasaca.
Komentar "Sasa" ukazuje na ogranicenja koja ima dss-dveri, rekli su ceracemo se jos; to je malo poeticno, morace da osmisle bolje platformu za rad i dalje delovanje.
ulaze veoma mali u skupstinu; sa vrlo ogranicenom moci. Nadamo se da ce se prestrojiti i bolje organizovati nego sto je bilo do sada

Najvece teme su u rukama najvece stranke koja je pokrala izbore. Mislim da cemo imati parlamentarnu krizu koja ce trajati cele ove godine sve dok Naprednjaci ne odu u opoziciju.
Препоруке:
14
0
46 недеља, 08 мај 2016 06:59
SRJ
@Bojan Pristina

Bojane ti si ipak radikal sudeci po ovom posljednjem komentaru.
Препоруке:
6
11
47 недеља, 08 мај 2016 07:53
Prečanin
@.....

Boško je dužan da SVOJE zasluge za prelazak cenzusa očuva i kapitalizuje."

Budite sigurni da će on to i učiniti. Naročito ovo drugo.
Препоруке:
13
12
48 недеља, 08 мај 2016 08:30
ЗАВЕТНИЦИ
Зна ли неко коме су се они " заклели" , леп комад су избили из руку опозиције.Комазец такође ???
Препоруке:
23
5
49 недеља, 08 мај 2016 08:47
Баша Мркаљ
Погледајте сајт ДЈБ и сајтове ДССа и Двери. ДЈБ свакодневно прати и коментарише догађаје. Код ДСС и Двери још можемо читати вести из готове кампање.
Препоруке:
27
2
50 недеља, 08 мај 2016 09:08
Цвико
@ЗАВЕТНИЦИ,
Зашто окривљујете друге, мале, непознате странке? Свако има право да се појави у политици зарад свог интереса. Ни једној странци друга не може бити крива што није успела. Нека се потруде. Неко је коментаришући мој претходни коментар, написао, да је којим случајем прихваћен бојкот избора од стране народа, Двери и ДСС не би ни пришле игленим ушима кроз које су се сада провукле. Мој закључак је да странке постижу лош резултат јер немају контакт са народом а самим тим ни утицаја на народ. Ово потврђују неки коментатори који у својим данашњим коментарима, поручују да се Двери и ДСС морају више приближити народу. Ако остваре "приближавање народу" мале непознате странке и даље ће бити то што јесу. У том случају уместо кроз иглене уши, Двери и ДСС, пролазиће кроз велика скупштинска, широм отворена врата. Исту шансу имају и ове мале странке. Не заборавите то.
Препоруке:
12
9
51 недеља, 08 мај 2016 10:15
Не клепећи нанулама@ Цвико
Зашто окривљујете друге, мале, непознате странке? Свако има право да се појави у политици зарад свог интереса ,
----------------------------
итд, итд,итд,итд,итд, итд, итд, итд, итд.
Ти си Цвико феномен, какве мале странке човече , то су кукавичија јаја , то зна сваки човек који познаје 1% политичке сцене Србије.Ко је прочитао политички програм " Заветника" јасно му је, на који део политичког колача циљају, као и фантомске тзв. " руске партије.Да ли је теби јасно , јеси ли некада учествовао у изборној кампањи, колико кошта да окупиш нпр. 100 људи који ће носити неке транспаренте или одржати митинг , платити закуп сале, поставити билборде, попити кафу и сок , гостовати на локалној ТВ или радију,платити аутобус за превоз, хало човече пресабери се.Да ли би ти можда финансирао некога из алтруизма.Ти " Заветници" су се истакли у патриотској реторици , нису једини и са правом се поставља питање "чији су".
Препоруке:
25
5
52 недеља, 08 мај 2016 10:31
Мићко
Не знам да ли ово важи као део објашњења за Војводину.
1.ДСС тамо никад није ни био нарочито јак. Није мога да прође са својом умереном националном политиком. Били је подела : или европејци-сепаратисти(ДС, ЛСВ)или суви националисти, да не кажемо шовинисти (СРС). Плус, тамо има доста колониста из Крајине, једне и друге, па се традиционално гласа за СПС (за комунисте). А можда је и са Сремцима такав случај.
2. Одбори по Воводини су систематски разбијани и превођени у СНС. То је у многомебило олакшано чињеницом да је власт у покрајини имала ДС, па су се ови преласци лакше могли правдати наводном опозиционом и патриотском причом. Направљен је прави помор : Шид, Рума, Пазова, Зрењанин, Панчево, Бачка Паланка, Суботица, Кикинда, на крају чак и Митровица. Где год је неко остваривао бољи резултат - "убивен" је.
Препоруке:
22
2
53 недеља, 08 мај 2016 11:01
Jos jedan "Tribalac"
Glasao sam za DSS/Dveri.

Pre godinu dana sam i pokusao da se uclanim u DSS preko pristupnice na sajtu, dobio sam e-mail jednog clana da ce me pozvati iz prostorija da potpisem pristupnicu a ako me ne pozovu ni za tri nedelje da se ponovo obratim njemu. Pogadjate, za tri nedelje niti sam pozvan iz prostorija niti je taj clan vise odgovarao na mail. Posle 6 meseci sam pozvan od strane jedne gospodje iz DSS koja me je obavestila da je doslo do promena prostorije stranke pa da ce me pozvati cim se srede tamo. Pozvan sam tek prilikom prikupljanja potpisa za izbornu listu koju sam potpisao u novim prostorijama koje su najblaze receno "rusevne". Tu su mi rekli da ce me pozvati da potpisem i za jos neku listu iduce nedelje a da posle mogu da potpisem i pristupnicu. Nikad me nisu pozvali a kad sam samostalno otisao do prostorija bile su zakatancene. Facebook strane dss/dveri niko ne azurira i cesto su u prvom planu stare poruke od strane politickih protivnika.
Препоруке:
23
3
54 недеља, 08 мај 2016 11:20
...
Трибалцу
Ја имам скроз другачије искуство, редовно добијам СМСове о скуповима ДССа, сад пред изборе су ме звали да гласам, рекао сам нећу кад нема Коштунице а и нисам НИКАДА био члан ни ДССа ни било које друге странке, па ипак су ме позвали у Дом Синдиката. Отишао бих само због Ломпара и Шеварлића, али остатак ми је почев са Бошком неоствареним био неприхватљив.

Не верујем никоме сем Коштуници, док не поверујем, апстинирам!

одбијам да будем шипл!

А што се Бошка тиче он овде има доста ботова, не може човек да живи од њих, све у свему и ова расподела мандата у корист Двери, уверава ме у моју добру процену!

Србија нема времена за ситне политиканте и нове Вучиће који ће остатак живота провести у икебана статусу у Скупштини (и то из ЧЕТВРТОГ пута и то са Коштуничином странком коју су му отели а њега пљували)
Препоруке:
13
12
55 недеља, 08 мај 2016 11:28
Бојан, Приштина
SRJ, Немојмо се вређати
Препоруке:
13
2
56 недеља, 08 мај 2016 11:39
Jos jedan "Tribalac"
Pretpostavljam da je razlika u tome sto sam ja pokusao da se uclanim u momentu raspada stranke i njene materijalne krize dok si se ti uclanio ranije, mozda jos za vreme dok je stranka ucestvovala u vlasti. Svako ko podrzava politiku (ili odsustvo iste) NATO kohabitatora Voje Brovine ima opciju da se prikljuci samostalnom DSS Andreje Mladenovica gde trenutno ordinira gro udarnog kadra Voje Brovine. Bosko Obradovic, kao covek koji mnogo toga hoce ali malo ume i moze, iako mu je teorijska/politicka podloga besprekorna ima da se naradi da bi svojoj stranci i drzavi nacinio onoliko stete koliko je to uspeo Voja
Препоруке:
13
6
57 недеља, 08 мај 2016 13:30
Мићко
Још мало о Војводини.

3. Двери су 2012. имале почетни пробој у Новом Саду и Бачкој Планци. Али су се на оба места обрукале. У НС је направљена Трећа Србија, а у Бачкој Паланци су им одборници завршили у СНС.
Препоруке:
16
0
58 недеља, 08 мај 2016 14:05
Сарајлија
Што се тиче неуспеха ДСС-Двери, мислим да су заступали сувише уопштене политичке флоскуле које више не пролазе. Вучић је наметнуо нову политичку парадигму и са тим се мора ускладити. ДСС-Двери треба да имају конкретне идеје, конкретна решења и дугорочан план. НСПМ је могао да буде платформа, попут "Иницијативе за спас Србије", на којој би могао да се разради један добар програм са краткорочним и дугорочним решењима. ДСС-Двери треба да се понашају са таквим самопоуздањем да своје идеје износе као да ће сутра бити на власти. Ја сам лично разочаран у оно церење са Пајтићем, Чедом и екипом. Но, поред тога изнећу неке идеје у наставку па ако су корисне, нека размисле.
Препоруке:
11
0
59 недеља, 08 мај 2016 14:12
Не може се механички гледати на исход избора!
Овај текст отворио је могућност размене мишљења. Дакле, једне су околности биле 2014, а друге 2016! Носилац листе био је Војислав Коштуница, сада је то Санда Рашковић Ивић. ДСС је нападана као Србија током НАТОВСКЕ агресије, па је и сам прелазак цензуса добар резултат! Погледајте како је једна, некада моћна, Демократска странка такође у танкој зони цензуса, али је и Социјалистичка партија имала слабији резултат! Многи људи из ДСС су напустили странку, почев од оснивача, па преко проф. Самарџића, проф. Јанковића... Дакле, сада са ипак стабилнијим финансијама, треба се окренути унутрашњем јачању странке! Мењају се односи и у друштву, неће овако бити довека, али странка треба да задржи ниво пристојне, и уљудне, а не да се претвара у не дао Бог неку СРС! Опстала је, треба је освежити и ићи храбро напред! А ако се коалиција ДСС Двери претвори у српску варијанту ЦДУ-ЦСУ, као у Немачкој, ни то није лоше!
Препоруке:
12
0
60 недеља, 08 мај 2016 14:24
Сарајлија
2. Ево неких идеја, које нису уопштене флоскуле. За остварење тих идеја су потребне године, али је нешто на чему треба радити да би се оствариле кроз 5-10-15 година.

ОБРАЗОВАЊЕ - Увести у основне школе униформе, чији би дизајн потписао неки светски познати дизајнер (да би се сломио отпор покондирених). Униформа се шије у Србији. Одредити 3 модела мобилних телефона чија цена на прелази 30 евра. Само са тим телефонима ђаци могу долазити у школу. Коришћење других телефона је кажњиво. Сваки ђак да у тежини комплета уџбеника донесе старе новине које би се рециклирале и да сваки ученик добије бесплатне уџбенике. Само Педагошки завод да пише уџбенике (укључујући и национале мањине). Вратити дисциплину у школе. Повећати број психолога/педагога који раде у школи. Посветити се надареним ученицима.

У Зрењанину основати Универзитет "Михајло Пупин". Кампус техничких наука је у Зрењанину, кампус друштвених наука у Суботици. У Београду основати Универзитет "Свети Сава".
Препоруке:
5
7
61 недеља, 08 мај 2016 14:38
Горан1
"Политика је умеће могућег!"
"После битке је лако бити генерал!"
Треба имати у виду у каквим условима су ДСС, Двери и виђени родољуби-интелектуалци деловали и какве ударце преживели. Стоји и да ће сада све бити знатно лакше јер ће добити једну значајну говорницу и неке приходе.
Наравно, време је за анализу коју је Санда сигурно већ започела и мислим да јој не треба "звоцати" , јер је постигла велики успех након још већег рада.
Можда тек у виду предлога.
Препоруке:
7
2
62 недеља, 08 мај 2016 14:39
le de fact o de jure - sta to znaci
DE FACT OR FACTS O DE JURE OR LA JURISDICCION

sta to znaci >>>>????

vama je pomoc da de jure vlada srbije mafija i ostali mafijasi fashi nazzi pricaju teather price sa tva
to je prica la la lala la jurisdiocion o la jestice is blah blah
a de facto o de facts su cinjenice
ako ste pokrali izbore i istampali papire o nepostojecim ljudima
vi nemate ljude da sporvode to sto vi pricate
to su cinjenice facts ...
to vam je isto ako u eu ulazi treci milion izbeglica
da li zatvoriti ili ne granice
ako zatvorite border control itally -austrija gubite 100 bilions de euroes odmah
a ako ne zatvorite raspasce vam se society ...drustvo jer nemozete primati milione izbeglica i to je to
a eu - vi pojma nemate o eu - eu je blokirana nazzi tvorevina brexit 23.6.2016. i nema eu do tada

ziveli V-day i Anti nazzi koliko nazzista kod vas i p eu 500 miliona ahahahahah
Препоруке:
2
1
63 недеља, 08 мај 2016 14:43
Сарајлија
3. Улога Универзитета "Свети Сава" је да се омогући нашим стручњацима који су отишли у иностранство да имају где да се врате. Дакле, омогућити повратак "мозгова".

Од Војне гимназије направити школу за елиту (за најбоље и најспособније ученике) који би попуњавали министарства, након студија. Узор Eton College. Обратити посебну пажњу националној историји, култури и манирима.

Увећати број научника који раде у институтима.

Направити посебан фонд за науку који би се финансирао из дела пореза који се прикупља од предузећа из IT сектора.

СПОРТ - Окосница спорта у Србији треба да буду 4 града (НС, КГ, БГ, НИ). НС треба да има још један велики клуб (нпр. Славију), КГ (Шумадију) и НИ (Константин). БГ би имао бар 4 велика клуба. У овим градовима спортска друштва морају да имају све олимпијске дисциплине да би добијала новац из буџета. Обновити рад Соколских друштава за рад са децом.

Помоћи бар два предузећа за израду спортске опреме у Србији. Ангажовати дизајнере из Италије.
Препоруке:
7
3
64 недеља, 08 мај 2016 14:49
ЗР
Текст је добар, лепо је скренута пажња на неке ствари, а то је да се за две године катастрофалне Вучићеве владавине ДСС и Дверима негде изгубило преко 90.000 гласова, а у поређењу са 2012. губитак је још већи, што је апсолутно недопустиво.

Оно што морам да приметим, а о чему нико јавно не говори је катастрофалан резултат на локалним изборима, где се број одборника обе странке у збиру креће тек нешто преко стотинак укупно у целој Србији, што је најбољи показатељ да је и једнима и другима недостајала организација на терену. Индикативно је да је коалиција очајно прошла и остала испод цензуса свугде где су локални лидери улазили у дилове с режимом (нарочито у Новом Саду и Крагујевцу, где је ДСС био у власти са локалним СНС), па је и то ваљда неки показатељ шта никако не треба радити у будућности.

Да не би испало све црно сам аутор је лепо казао да ће улазак у скупштину донети публицитет и (скромно) државно финансирање, а на руководствима странака је да те бенефите мудро искористе.
Препоруке:
11
1
65 недеља, 08 мај 2016 14:53
sta je sa srbijom - fenomen
Srbija je zatvorena mala sredina koju vodi diktator i on to vodi virtualno iz tv nekog studija ...prica bajke i bajke a pljacka ...ovako je prosto neverovatno da je to neki time-space continuum koji se rotira ako znate da rotacija je uvek i postoji u svemiru srbija se uvek rotira po nekim izmisljenim semama to vam svaki expert govori koji vas voli ...miroslav zec govori da je srbija fatamorgama or phata-morgana drzava ili nije drzava ...dok se vi sastavljate u tim svemirskim pricamata takozvana nazzzi evropska unija ce se raspasti i to bas sad ovih dana i gde ste vi kuda idete koji pricu pricate je naucna fantastika prava s.f. prica ....za holivud ...e zato drzite se russia i asia i ucite mandarin jer nerazumete 21 vek zai jian
Препоруке:
7
1
66 недеља, 08 мај 2016 14:53
Цвико
@Не клепећи нанулама@ Цвико,
Да, ја сам феномен... само ми још објасните која је разлика између "кукавичијих јаја" и СНС-а са неких 120 аутобуса у С. Митровици, итд. Сви су они исти. Свако нормалан је имао је питање: коме да да глас? Ако одлуку доносите на основу површних импресија (таквих је било, очито) а не на основу неких дубљих анализа (ако се ту има шта да анализира)нормално је да нећете дати глас ономе ко је само бучан и ништа више...Дакле, није до њих, већ до нас. А свако од нас је "феномен"...
Препоруке:
4
1
67 недеља, 08 мај 2016 15:11
Сарајлија
4. Инсистирати да сваки спортски клуб или теретана мора да захтева од својих чланова да доставе уверење од лекара да су здрави - посебно од кардиолога (сваких годину дана). У супротном уколико наступи смрт или тешка повреда, одговорност сноси и теретана односно спортски клуб.
ДРУШТВО- Национализовати кладионице и да се од прихода кладионица финансира спорт и стипендије за надарене ученике.
Изместити сва казина/слот ван града.
Један од услова за упис на факултет јесте бар година волонтирања ученика у друштвено - корисним пројектима државе. Није могуће завршити факултет без волонтирања бар 6 месеци. Вратити звање магистар уместо мастер.

Израдити онлајн речник српског језика. Увести обавезу да сви држављани Србије морају да знају српски језик. Законом регулисати да сва правна лица користе српски језик и ћирилицу у својој комуникацији (осим правних лица везаних за мањине).

Изместити затворе из центра градова. Обновити масовну производњу у затворима. Побољшати услове у затворима.
Препоруке:
9
2
68 недеља, 08 мај 2016 15:22
Сарајлија
5. Можда делује да су набацане жеље. али нису. Уколико се то зацрта као циљ и ради се на томе годинама, већи део је изводљив. За већину ових предлога је потребна храброст и политичка воља. Ништа посебно.

Остаје економија као највећи проблем коме треба посветити посебну пажњу. Морамо да знамо куда идемо, у каквом свету живимо и шта желимо да постигнемо. Ја сам за неку основну "суверенистичку" економију. Основне проиводе за функсионисање државе морамо сами да проиводимо. Све преко тога, могу странци, може и овако и онако. Али пољопривреда, енергија, комуникације морају да буду наше увек. То чак и Уставом регулисати.

Остали коментатори могу да допуне идејама, можемо да разговарамо о њима...
Препоруке:
8
2
69 недеља, 08 мај 2016 15:36
Хау јес ноу
Ни ДСС ни Двери нису добро организоване. Негде половином 90-тих, мислим око 95-те сам покушао да ступим у контакт и да се учланим преко приступнице на њиховој презентацији. Никада ништа нисам добио назад. Писао сам им са неким предлозима (конкретно један предлог је био да унесу у програм пребацивање престонице на Косово и Метохију и да захтевају да друге институције пребаце седишта тамо почев од СПЦ) и, било они добри/прихватљиви или не, никада нисам добио било какав одговор.
Када су се Двери појавиле мислим да сам им писао 3 пута у року од неких 1-2 године и никада нисам добио одговор. Касније сам се неком приликом ступио у контакт и био на некој интерној дискусионој листи за иностранство. И ту се нису прославили неким активностима и акцијама. Има ту још неких ствари у које нећу да улазим, али све у свему мој закључак је да ни једни ни други немају ни организационе способности нити способност да препознају ни идеје ни људе који су се спремни ангажовати, а камо ли да их сами нађу.
Препоруке:
10
0
70 недеља, 08 мај 2016 15:48
Хау јес ноу
Поред тога потпуно погрешно реагују од ширења панике. Први пример да ће полиција пред почетак београдског маратона (кога су покушали омести) упасти и не знам ни ја шта урадити што се испоставило као огромно преувеличавање плус били извиждани од стране маратонаца. Слично и када је Вучић био у посети Чачку. Онда "организовање" митинга у Београду па онда наговештај останка до "победе" (мада је скуп био слабо посећен, па се требало прећи на план б).
Преувеличавање подршке када се тврдило о неких 15-20%, а после избора испод цензуса ... и тако 2 пута. После избора проглашавање победе усприкос разочаравајућим резултатима (или бар надуваним очекивањима). Прелазак преко тих ствари као да се ништа није десило и без мрвице самокритике.
Кадровски слабо потковани (са минимумом радног искуства) где покријаву врло уско подручје, а на осталим ништа (техинчке науке и економија/организација).
Приличан недостатак маште или бар спремности да се прекопирају успешне ствари од других.
Препоруке:
10
0
71 недеља, 08 мај 2016 15:58
Хау јес ноу
Инсистирање на покретању сопственог радио програма уместо повезивање са већ постојећим електронским медијима (па ваљда у Србији има бар један са којим су могли наћи заједнички језик) и то поред свих организационих и финансијских недостатака. На примедбу да је то сулудо (није баш тим речима, али у том смислу) одговор је био да су ето покушавали и да ми не знамо како је то већ ето медијски потпуно неискусним људима треба слати паре па ће они знати како то организовати и покренути. Резултат је ваљда онај интернет радио "Снага народа" или како се већ зваше и који им је окренуо леђа.
Итд. итд.
Не само лоше процене већ и прилично заслепљености.
Препоруке:
8
0
72 недеља, 08 мај 2016 16:04
Хау јес ноу
... да се представљају као "народњаци" односно људи из народа, а да су облачењем и плакатима постали само бледа копија уштогљених "реформатора" и "демократа".
Да ми је само знати којој бирачкој групи су се надали и окретали?
На западу политичари пред изборе облаче радничке панталоне да би се показали блиски народу док на истоку "копирају" запад из холивудских филмова и облаче се у одела пред изборе да би изгледали европскији шта ли.
И још сијасет ствари.
Ако су ДСС/Двери имало озбиљни кренули би тачку по тачку од онох што сам написао формирали озбиљне и репрезентативне радне групе и анализирали да ли је то што раде, што су радили и како су радили било добро, лоше или неутрално и онда на свему томе радаили да побољшају.
На жалост нисам оптимиста да ће се нешто драстичније променити (читај: побољшати).
Препоруке:
8
2
73 недеља, 08 мај 2016 16:07
Не клепећи нанулама@ Цвико
Тврдиш сви су они исти, ја говорим о нећему другом , свакако да нису исти због циљева, поставио сам питање, " чији су Заветници" , питам и даље.Интереси су легитимни али није проституција са познатим шефом.Хипотетички група људи има интерес да се политички ангажује, сакупи једну критичну масу људи и новца( спонзора), има политички програм и делује." Заветници" са Милицом баш су били ангажовани у анти НАТО кампањи, обележавању датума бомбардовања СРЈ , дочек министра Лаврова,историјске црквене празнике итд.Они су свакако имали евиденцију чланства и потенцијалних гласача, знали су да могу проћи цензус у неким локалним срединама али на државном сигурно не.Њихов политички програм је сличан ДСС-ДВЕРИ, сваки рационалан човек би понудио сарадњу ДСС и Дверима , они то нису учинили.Добили су на изборима 27 66о гласова , тзв. Руска странка ц 13 000.Поново питам коментаторе или г-дина Вукадиновића , " чији " су Заветници, оштетили су анти НАТО опозицију максимално и тзв. РУСИ !
Препоруке:
11
1
74 недеља, 08 мај 2016 16:22
Сања
Конструктивних предлога овде много има.То је добро.Као гласач Двери желим им много успеха и мудрости и обавезно да наставе уживо контакте преко фб са бирачима.Можда би било добро да сви њихови посланици имају уживо контакте преко фб ,као и одборници у локалним скупштинама.Тако ће се још више приближити народу.
ДСС-у такође желим много успеха у раду.
Препоруке:
11
2
75 недеља, 08 мај 2016 16:32
Хау јес ноу
"сваки рационалан човек би понудио сарадњу ДСС и Дверима , они то нису учинили."
Прва ствар је да обично јачи нуде сарадњу мањима, а не обрнуто (да не улазим у образлагање разлога).
Друга ствар је да се из дверјанских кругова тврдило да је било састанака, али да су Заветници имали превелике захтеве (обе стране имају прилику да то званично потврде или оповргну, мислим да би требали да јавно изнесу податке са чињеницама какве оне год биле јер су дужни објашњење својим активистима/гласачима).

Знам да сам био киван на Двери када нису пристале на коалицију, пред предпрошле изборе чини ми се, већ су хтели само са јачима (ДСС), а не са слабијима и жалили се на нереалне захтеве "слабијих". Мој коментар је био (као и пред ове изборе) боље 50% од 12-13 посланика него 100% од нула. Већи увек треба да буду широкогруднији од слабијих ПОСЕБНО када је очигледно да су им слабији НЕОПХОДНИ.
Поред тога могли су се рецимо договорити о некој врсти анонимне анкете (аматерски урађене) ...
Препоруке:
3
3
76 недеља, 08 мај 2016 16:39
Хау јес ноу
... на неком псеудорепрезентативном узорку где би група људи звала телефоном и питала о поршци (исто питање свима) и на основу тога поделили потенцијалне мандате где би у сваком случају сви учесници добили минимум 1 или било који други критеријум поделе рецимо број регистрованих чланова одређеног датума, број одбора, број помињања у медијима, средња вредност релативне подршке на осхову задњих х анкета 3-4 најпознатије агенције за истраживање јавног мења, нека формула која би узимала у обзир више параметара са различитим тежинама (то би било који статистичар лако формулисао) ... било шта што би могло да се узме као псеудообјективан критериј.

Али не, у недостатку маште и са умишљеним сопственим вредностима и подршком наравно да неће доћи до договора.
Препоруке:
5
0
77 недеља, 08 мај 2016 16:39
влкс
Из искуства са терена могу да кажем аутору да није разлог непреласка цензуса инфраструктура у Војводини која је у случају ДСС-а уништена, а у случају Двери никад није ни постојала.
Погледајмо пример Саше Радуловића, пресвученог неолиберала, који је без икакве инфраструктуре забележио невероватан успех водећи кампању само преко друштвених мрежа. Чињеница да је листа ДСС-Двери у Новом Саду освојила више гласова на локалној него на републичкој листи је забрињавајућа. То се не памти!
Поруке које шаљу ДСС-Двери су компликоване и за њих човек мора бити добро обавештен и идеолошки загрижен, а при том немају, сем фејсбук странице Двери, озбиљан медиј који ће промовисати програм. Даље, Бошко Обрадовић и Санда Рашковић Ивић нису популарни лидери за подручје Војводине. Војводина је увек била место највеће поделе на националисте и аутономаше. Национални гласови су отишли "војводи" и СНС-у као главном противнику "лопову и издајнику Пајтићу".
Препоруке:
13
0
78 недеља, 08 мај 2016 16:50
влкс
Супротно осталим коментаторима, сматрам да је једини начин да се политика ДСС-Двери сачува и премаши резултат од цензусцног уједињење ове две странке у нешто ново.
ДСС је анахроно и истрошено име а Санда Рашковић Ивић је у јавним наступима преискрена.
Двери су странка са јаким лидером, кога кочи име. Објашњавати људима шта значе "двери", зашто постоје, како су настале захтева превише времена.
Само са новим именом се може успети у Србији. Алтернатива је пристати на нестајање које се неће зауставити уласком у Скупштину.
Препоруке:
6
7
79 недеља, 08 мај 2016 17:01
Хау јес ноу
"Национални гласови су отишли "војводи" и СНС-у као главном противнику "лопову и издајнику Пајтићу""

Донекле тачно мада ја знам да су "радикали" на врло лошем гласу бар у Новом Саду где су се по многим параметрима показали и гори него "жути" када су били на власти.
ДСС је у Војводини на лошем гласу због продаје НИС-а Русима. Нисам сигуран колико је то објективно и не бих да улазим у дозу истинитосту, у сваком случају ДСС није успео чак ни мене убеди да је све прошло прилично економски коректно за Србију (приватно увек браним продају као нешто позитивно без обзира на евентуалне лоше стране и сматрам да су позитивна страна тежи доста више него негативна).
Муљање око тога само штети. ДСС би по мом мишењу требало да изађе са једноставном листом најзначајнијих отворених питања и напада и да дају једноставне одговоре са могућношћу читања детаљних анализа сваке тачке и одговора (за оне који су заинтересовани). Ако се сматра да је нешто било негативно и то јавно изнети и образложити.
Препоруке:
5
6
80 недеља, 08 мај 2016 17:09
boban
Ozbiljna diskusija.Bravo .
Препоруке:
9
0
81 недеља, 08 мај 2016 17:10
недеља, 08 мај 2016 16:32 Хау јес ноу
Хау јес ноу
"сваки рационалан човек би понудио сарадњу ДСС и Дверима , они то нису учинили."
Прва ствар је да обично јачи нуде сарадњу мањима, а не обрнуто (да не улазим у образлагање разлога).
------------------------------------------------
Ако је прва ствар да јачи нуде сарадњу мањима а не обрунуто, онда је познато у свету,у таквим аквизицијама стратешки партнер диктира услове а не обрнуто, односно према тржишној снази.Да је то истина, показује стање где се сада налазе " Завереници" , који су изгубили и производ и тржиште.
Препоруке:
6
1
82 недеља, 08 мај 2016 17:11
Хау јес ноу
Првенствено ДСС, по мом мишљесу, би морао да потпуно отворено поступи око приватизације НИС-а и да ни у ком случају не покушава да брани, ако је нешто очигледно негативно, али да инсистирају да је свеукупни ефектат далеко више позитиван него не.
Код Руса да јавно (а посебно приватно) инсистирају да Газпром и РФ учине нешто да исправе евентуалне негативне ефекте који су рецимо требали бити покривени изградњом Јужног тока. Такође да инсистирају да Газпром постави директора са више сензибилитета и да код Русије јавно инсистира да НИС буде пример свим другим страним фирмама у односу на права радника, транспарентност у запошљавању итд.
Приватно објаснити Русима да је то мали трошак за њих, али огромана инвестиција у будућност односа.
Први реаговати на евентуално сексуално узнемиравање девојака/жена тамо запослених и инсистирање на пуној и транспарентној истрази и максималној одговорности евентуалних починитеља.
Препоруке:
4
1
83 недеља, 08 мај 2016 17:19
Немања-о ДСС-у у Војводини
Какво је стање било у прошлој деценији кад је ДСС био јачи и озбиљнији?

Па ни тад стање није било бајно,ако погледамо изборе за покрајинску скупштину из 2004 па касније из 2008 године видећемо једноцифрене резултате иако је на ниову републике ДСС бележио добре резултате и имао премијера у два мандата. Значи никад ДСС није био јак у Војводини и увек је касно за просеком на нивоу републике.

Ово што се сад десило је потпуно очекивано,и ништа ту није чудно.ДСС не постоји у Војводини и сваком мало упућенијем је то било јасно још месецима пред изборе,а ови резултати и неулазак у скупштину АП Војводине није ништа ново открио.Такође не постоји ни градски одбор у Новом Саду,а ни ситуација у мом Срему није ништа боља па од општинских одбора постоје неки повереници и канцеларија истих.

За оне који нису упућени у прилике у Срему,рећи ћу вам да су у свим општинама у Срему ДСС имао своје одборнике у скупштинама општина.После локалних избора пре две-три недеље одборници ДСС-а ће седети само
Препоруке:
5
2
84 недеља, 08 мај 2016 17:20
Немања-о ДСС-у у Војводини
у градској скупштини Сремске Митровице. Шид,Стара Пазова,Инђија,Рума и Ириг за разлику од претходних општинских скупштинских сазива,у овом неће имати ниједног одборника из ДСС-а.Значи стање је катастрофално не само у Војводини,него и у Срему где је до сад колико толико се радили и нешто било.

Морам признати да сам и сам гласао за радикале на покрајинском нивоу,управо зато што сам знао све ово што сам написао много пре избора.И у жељи да мој гласа небуде бачен као глас мојих родитеља који су гласали за ДСС и на на покрајинском нивоу,ја сам свој глас ипак дао радикалима.Сад се кајем,после свих ових дешавања,и да се сутра одрже неки нови превремени покрајински избори мој глас би ишао Покрету Доста је било Саше Радуловића.

ДСС мора да искористи прилику да ради на терену,али много више и боље него пре.Сад ће имати и паре,и време и све.Свих 16 посланика морају да раде и да обилазе одборе и да се добро позабаве резултатима у Војводини.
Препоруке:
8
7
85 недеља, 08 мај 2016 17:20
Хау јес ноу
Јавно захтевати од НИС/Гаспрома да поштују српско званично писмо и да га дословно користе у Србији.
Код Руса и јавно и приватно снажно инсистирати да руске фирме такође дословно користе српско писмо (ја сам писао Сбербанци због коришћења латинице, али без икаквог оговора или реакције).
На жалост недавно сам приметио да се на сајту Двери одједном појавила латиница. Код мене је то велики МИНУС и знак да почињу да лутају чак и у виталним националним питањима.
Иначе око отворености и спремности на преиспитивање (важи и за ДСС и за Двери) видети успех ДЈБ који су на тим питањима и бескомпромису добили преко 6%. Несхватање огромне глади људи за правдом и једнакости пред законом је забрињавајућа.

Да се вратим на Војводину: Моје мишљење је да не схватају тамношњу специфичнос где су људима економска питања НА ПРВОМ МЕСТУ, онда ништа нема на другом, трећем и четвртом и онда долази остатак.
Тамо је ефекат Словеније и Хравтске у СФРЈ далеко израженији. О чему се ради?
Препоруке:
5
0
86 недеља, 08 мај 2016 17:24
влкс
Ти радикали који су били на лошем гласу у Новом Саду сад воде СНС. Народ им је променом имена све заборавио и опростио. Насупрот њима радикална странка се очувала и на овим изборима освојила 8 % гласова Новосађана. Овај неуспех ДСС-а нема везе са продајом НИС-а. Републичка листа ДСС је освајала 2012. 7% и 2014. 5 % у Новом Саду а Двери 5,1 и око 4 %.
Препоруке:
8
0
87 недеља, 08 мај 2016 17:29
Ненад Пиваш
Двери-ДСС би неупоредиво боље прошли у Војводини да су се отворено и јасно током читаве кампање залагали за укидање покрајине. Лично сам убеђен да би у том случају освојили и више него на републичком нивоу јер постоји незанемарљив број људи који су свесни да је, не само овај ниво аутономије до кога се дошло након претходна два статута покрајине, већ и само постојање АП Војводине штетно, непотребно па и опасно за Србију.
Препоруке:
15
1
88 недеља, 08 мај 2016 17:32
Хау јес ноу
Људи у Војводини су најближи западу, највише путују, најбоље економски стоје (укључујући бар по броју и Београд), обо без обзира на објективне/субјективне разлоге па могу да упореде стање са другим земљама.
Прате и више канала, ако ништа и због боље инфраструктуре, а и демографски су далеко највише измешана средина у Србији.
Ко то не препознаје политички је потпуно слеп.

Зато причу у Војводини треба прилагодити локалним условима и ни у ком случају не инсистирати на централизацији већ АРГИМЕНТОВАНО, јасно и кратко објашњавати зашто је економски лоше имати дуплу администрацију истовремно инсистирати на економским локалним аутономијама.
Људи у Војводини се плаше да ће им "Србија" (јужно од Саве и Дунава) изабрати власт која ће преко њихових леђа да се богати. Зато држе одступницу преко институција у Војводини.
Док год горње стоји свако инсистирање на укидању "аутономије" одбија људе у Војводини.
Препоруке:
7
4
89 недеља, 08 мај 2016 17:44
Хау јес ноу
Прелазак читавих одбора у СНС (ДСС) или цепање странке/покрета (Двери) у Војводини доприносе да људи сматрају да је без ефекта гласање за њих кад свеједно на крају гласови иду СНС. Ако такве ствари не могу да спрече/предупреде како мисле да стекну поверење људи?
И да више не дужим стратегија у Војводини им је (била) потпуно погрешна и Русија (НИС/Гаспром) не сме бити света крава већ када је то очигледно и сврсисходно морају бити најоштрији (и први) критичари. Стара пословица каже: Иако смо браћа, новчаници нам нису сестре (или тако некако).
И Руси ће их тако више поштовати и слушати.

"Објашњавати људима шта значе "двери", зашто постоје, како су настале захтева превише времена.
Само са новим именом се може успети у Србији."

То је можда некада било тачно. Данас више не стоји и име Двери је већ уврежено и мислим да би био тоталан промашај, ако би помишљали на промену имена.
Препоруке:
6
1
90 недеља, 08 мај 2016 18:10
Хау јес ноу
Само још један ствар у вези Војводине:

Поучни су примери Аљаске и старе Србије и како (не) треба реаговати.

Аљаска је првобитно била један од најнапреднијих и економски најјачих делова (царске) Русије који је великим делом доприносио буџету. Онда је држава небригом и катастрофалном кадровском политиком (поставила лопова за губернатора) за врло кратко време ем уништила економију ем је учинила великим економским баластом државе. Крајњи резултат је продаја САД.

Други пример је кадровска политика Краљевине Југославије после I светског рата када су могли придобити тамошњи народ да се изјашњавају као Срби и уопште да у том нестабилном периоду чврсто вежу стару Србију за матицу. Читати рецимо Арчибалда Рајса о томе како не треба чинити.
Резултат убиство Краља у Марсеју од стране ВМРО, посебна република, онда нација, па онда самосталност, признање Косова и скоро потпуно национално отуђење.

Куда ће кренути Војводина ПРВЕНСТВЕНО зависи од Срба и људи које тамо поставе да је воде.
Препоруке:
9
1
91 недеља, 08 мај 2016 20:41
negi
@ Nenad Pivaš U moru komentara i mog(isključivo radi pokušaja da doprinesem,a da ne odmognem)ovaj tvoj predlog je strašno dobar.Sve ostale partije desne orijentacije misle isto kao i ti(pa i SNS) ali to ne smeju da kažu javno već nekakvim floskulama i akrobatskim frazama to pominju. Da su DSS- Dveri izašli na izborima sa tim jasnim stavom, kako ti predažeš ne bi došle u poziciju da se bore za cenzus već bi je premašile za mnogo više procenata.Em bi privukle deo glasača u Vojvodini koji nisu njihovi tradicionalni glasači,em bi privukli deo glasača u Srbiji van Vojvodine.Ako neko iz DSS i Dveri prati komentare ovde može izvući sasvim slidne predloge kako dalje,pa čak odmah prihvatiti neke konkretne predloge,ka što je tvoj.Lično mislim da to i jeste bio cilj autora ovog teksta i mislim da je uspeo u tome.Većina komentara i predloga dobronamerna ali i dosta naivna jer ne poznaju dovoljno obe stranke, koje su suštinski dve različite stranke koje je nužda(ulazak u prlament)spojila jednu
Препоруке:
8
2
92 недеља, 08 мај 2016 22:09
Бојан, Приштина
@ negi

У скорашњем интервјуу ЈуТуб каналу Балкан инфо, Бошко Обрадовић је изјавио да се залаже за укидање аутономије Војводине.

Моје је мишљење да се то не ради тако. Одмах да кажем, и ја мислим да треба укинути аутономију Војводине, јер је она имала смисла у туђинској држави Аустро-угарској, али у својој држави то нема никакве логике. То је једна од титивих заоставштина којима нас је унесрећио.

Ова слаба колонија и трули протекторат не одлучује о себи ни у много баналнијим стварима па тако не може да одлучи ни о укидању аутономије Војводини.
Треба подићи државни капацитет што је у целом послу најтеже, повратити снагу и сувереност, па тек онда корак по корак - прво је вратити само на културну аутономију а не као сада на средњи ниво власти. Па онда коначно од Србије направити унитарну државу.
Препоруке:
18
1
93 недеља, 08 мај 2016 22:13
Бојан, Приштина
Као прилог јадном стању овог нараштаја Срба додаћу и податак да су Срби у Војводини чинили само 1/3 становништва када је она припојена Србији.

А данас када нас је тамо више и од 2/3 ми не можемо ни да поставимо као тему јавности захтев за укидање аутономије Војводине.
Препоруке:
16
1
94 понедељак, 09 мај 2016 09:05
negi
@Bojan,Priština U kontestu predizborne kampanje,pitanje autonomije je važno pitanje koje privlači ili odbija glasače.Ukidanje autonomije Vojvodine(i ja se zalažem)mora da bude sadržano u programu same stranke i mora da bude detaljno i argumentovano obrazloženo stavljajući u vrednosni okvir i za i protiv Autonomije. Autonomija Vojvodine se od ujedinjenja sa Srbijom uvek potezala kako bi se rešavali neki drugi problemi.U SFRJ Autonomija Vojvodine(i Kosova) iskorišćena je da bi se ograničio srpski nacionalizam,ne zato što je bio protiv komunista ili Jugoslavije,kako mnogi misle,već kao pokretač drugih nacionalizama koji su suštinski buli protiv Jugoslavije(hrvatski,albanski,Slovenački...). Rukovodstvu SFRJ je trebao mehanizam(dva glasa prednosti) da u startu pokažu republičkim rukovodstvima da je njihova poslednja.Sa tih dva glasa prednosti rukovodstvo SFRJ nije nikako moglo da izgubi utakmicu,najgore da bude nerešeno (Makedonija i Bosna,a kad treba pobeda i C.Gora).5:3.
Препоруке:
4
0
95 понедељак, 09 мај 2016 09:25
negi
@Bojan Priština nastavak Danas se Autonomija Vojvodine poteže kako bi se zadovoljile stranačke birokratije u želji da ograniče vladanje na teritoriji kom vladaju o drugih uticaja,čitaj R. Srbije.Njihovo zalaganje za autonomijom ječisto stranačko praktično(svaki pevac želi da bude gospodar svog bunjišta).Što više kadrova zbrinuti o trošku naroda.Slažem se sa tobom da se stanovništvo Vojvodine uvećalo za još jednu trećinu doseljavanjem srpskog stanovništva,prvenstveno iz Hrvatske i Bosne.Upravo ovi stanovnici(pogotovo iz Hrvatske)će biti glavni zagovornici autonomije Vojvodine jer su imali sličnu autonomiju od Hrvatske u okviru Austrougarske (direktno vezani za Beč a ne preko Zagreba) i nikad blagonaklono nisu gledali na Beorad i Srbiju još od Kraljevine Jugoslavije,a danas je to još izraženijeSlLažem se sa tobom da se sa ukidanjem autonomije mora ići postepeno mereći dobro svaki naredni korak i da mora doći do neke kompenzacije za gubitak autonomije.
Препоруке:
5
0
96 понедељак, 09 мај 2016 10:51
шмрљ
@ мићко ... основна ствар у Војводини, да не схватају како укидање аутономије - овде, -`не пролази`....
Препоруке:
2
0
97 понедељак, 09 мај 2016 10:57
@Бојан Београђанин
Бојане, војни савез са Русијом, у оваквим политичким околностима, раван је објави рата Вашингтону. Да нека влада у Београду то данас покуша, добила би одмах Мајдан.

Србији је тренутно ДОВОЉНО да не уђе у Нато, а да са Русијом има и развија добру војну сарадњу, барем као са Натоом.

У садашњој констелацији снага, мислим да је једино реалистично решење за Србију равнотежа између Москве и Вашингтона.
Препоруке:
3
2
98 понедељак, 09 мај 2016 12:50
prevaren birac
Za sve one koji veruju da Dveri/DSS predstavljaju neke "ruske igrace" i da ih Rusi podrzavaju ili jos gore za sve radikale koji veruju u to da ce nas Vojvoda odvesti u ODKB jedan veoma otreznjujuci tekst:

http://kuda-ide-srbija.blogspot.rs/2016/05/koga-rusi-zaista-podrzavaju-u-srbiji.html
Препоруке:
5
1
99 понедељак, 09 мај 2016 14:18
растислав
Кад се говори о збиру гласова, и пита гдје је разлика, зар не би требало рећи да су једино ове двије странке черупане, да је формиран СНП (2-3 одсто гласова) да је направљен самостални ДСС, да се одвојио Глишић и све радио против ДВери, да су осмишљени Заветници, да су се Родољуби преиграли...

Најжешћа кампања против ове коалиције, и раст Шешеља.

Али што јесте, слаба Војводина, недопустиво
Препоруке:
11
0
100 понедељак, 09 мај 2016 14:43
Јован Т.
Да ли се зна ко је смислио (несрећну) паролу "Срећа"? Никоме није било јасно шта је ту "писац хтео да каже"... Те који су смислили "Срећу" не треба више ангажовати да смишљају кампању.
Препоруке:
7
2
101 понедељак, 09 мај 2016 14:44
Црни мачор
Јоване

"Срећу" је осмислио Борис Малагурски и није нас баш усрећио.
Препоруке:
9
0
102 понедељак, 09 мај 2016 15:45
сер јошка
"Тада су ДСС и Двери одвојено наступали и освојили 152 436 (ДСС) и 128 458 (Двери) гласова, што укупно износи преко 280 000. Сада се, у коалицији, није досегло ни 200 хиљада (190 530). Где је отишло тих 90 хиљада гласова при још већој излазности на овим изборима?"

на у међувремену у јавним предузећима ухлебљене бивше колеге и њихове породице и моралне гиганте попут Поповића, Бакареца и сл...
то није губитак него добитак

"Такође, чини се, да не стоје ни тврдње како је рекламна порука коалиције Двери и ДСС-а била најкреативнија и најквалитетнија .."

нису били нај, били су други по креативности иза Доста .. кампања је била зачуђујуће интелигентна и добро дизајнирана ..
колико је то важно данас показује крах Боркоиве левице и због очајне кампање између осталог
Препоруке:
5
1
103 понедељак, 09 мај 2016 17:32
DrJelaBisic
Povodom Sarajlije:Imam 64g,lekar sam ginekolog u penziji,majka brojne porodice,najstariji sin mi ima 45g. a najmladji 30.U Srbiji nisam bila 27g.Zivim u Jordanu.Zaprepastena sam.O Srbiji se stalno govori kao o siromasnoj zemlji.Vidim da nasa decica nece ni skolske uniforme,u osnovnoj,ako nisu markirane.Vidim i da nose skupe moblne,Po Bogu,kako vaspitate svoju decu?Kakve degenerike od njih stvarate.A kladionice prosto zatvorite.
Препоруке:
5
2
104 понедељак, 09 мај 2016 19:46
i kada cemo cuti
od grka da su casni ljudi i da lepo izadju iz eu
jer imaju dug od 350 billiona dollara
i posteno bankrot proglase pa ispocetka da se krene
NIKADA
TO JE SLJAM
kada cemo cuti da se raspada EU
nikada - nazzisticki sljam
Kada cemo cuti da ima border control na itally -austria
Nikada ali sta cem videti da svi daju ostavke u muljanju
premier velike Turske medieveal zemlje i premier austougarke sile koje drze balkan kao koloniju

e to je tako

O rusiji bi rekao par stvari ali necu
hocu da verujem da TZAR putin nesto dati iz svog dvorca na crnom moru i da te billione trosi da pomogne i da radi neto i pravi nesto lepi ....
ziveli i v-day , anti nazzi

od 28 zemlja eu sve su problemi kakva je to skalamerija zla - nazzisti a nato nato je mala vojska za toliko ludaka ...
Препоруке:
2
0
105 понедељак, 09 мај 2016 19:52
kada ce neko iz eu da kaze istinu - n i ka d a
uzmite 28 zemlja eu i sve su skalamarija gluposti
najvece shitting zemlje

nemacka
francuska
italija
britanija
i ostale priveske

od 7 eu kriza sve jedna je pogodjena
koje gluposti

logika kaze da niko normalan ne ide u nesto sto je u krizi
a srbija zeli u eu
i zeli krize
ako zeli imace ih
koliko hocete
i jos ce bili gluplji ludji i idiotski svet
Препоруке:
2
0
106 понедељак, 09 мај 2016 19:58
kad ce neko u srbiji dati ostavke - niko nikada
Kad ce recimo neko da kaze
izbori su pokradeni jeste istina je castan sam covek dajem ostavku
n i ka da
a kad ce premijer da da ostavku od toliko laganja
nikada
a lada ce pretsednik srbije da govori istinu
nikada

pa zato stu svi za eu
eu je sve isto kao i oni lazu , kradu muljaju i istinu
necete cuti istinu to je nazzi tvorevina lazi obmana lazi pljacke i ludila

28 zemalja eu sve jedna je shit ...
a srbija ma hajde ona je najmanji shit
zato je ista kao i eu
nikada niko ne daje ostavke i ne govori istinu
to je tako modus vivendi nacin zivota i stil
Препоруке:
3
0
107 понедељак, 09 мај 2016 21:19
DrJelaBisic
Par pitanja:kada Dveri misle da ce samiez,b ijedne druge partije,doseci 10%glasova?Sta sada rade da bi definisali svoj partijski program?Koji je njihov ekonomski plan?Koju privrednu granu bi prvo razvijli,koliko para treba za to(biznis plan,kao za svako preduzece)?Zasto ne pokusaju da otvore privatnu bolnicu,koja ne bi licila na sadasnje srpske drzavne bolnice?
Препоруке:
3
3
108 понедељак, 09 мај 2016 22:02
Живко Пековић, Подгорица
Честитке господину Вуковићу на корисним и разборитим савјетима коалицији ДСС-Двери. Ријетко добар текст.
Видим да, мени изузетно блиски ДСС, и даље пати од озбиљних заблуда о медијским наступима и "најбољим медијским слоганима" Made in Incognito!
За вријеме изборне кампање за градоначелника Београда 2007. године, у то сам се лично увјерио, на Бановом Брду су "садили различак", иако су тада имали најбољег кандидата у личности др Александра Поповића.
Без добре партијске инфраструктуре нема озбиљнијег успјеха. А она се гради споро и мукотрпним радом. Нарочито послије бројних вишегодишњих сукоба и подјела.
Лош резултат у Војводини и није велико изненађење. Не можете се надати успјеху, а сједети, као она врана, "на два коца"!
Препоруке:
23
0
109 уторак, 10 мај 2016 13:37
Жељко Јефтић
Драго ми је што је ДСС поново у парламенту. То је одличан успех после прљаве кампање СНС и свих њихових подрепаша.
МОЈА ЗАМЕРКА ДСС ЈЕ ШТО СУ НАКОН ПРЕЛАСКА ЦЕНЗУСА ЗАБОРАВИЛИ НА СИЛНУ КРАЂУ.
По њиховом понашању испаде да је алек пицоусти био у праву, покрадеш на стотине хиљада гласова и онда ''дозволиш'' да они пређу цензус и подмириш партијску олигархију у ДСС, Двери ... и сви КРАЂУ ЗАБОРАВЕ!!!
То му дође принципијелност као када су тома гробар и пицоусти показивали украдене џакове док нису победили, кад су победили ни трага од крађе.
Препоруке:
6
5
110 уторак, 10 мај 2016 14:06
...
Свима гласачима ове екипе, желим од свег срца да се не суоче са разочарењима у будућности.
Препоруке:
8
2
111 четвртак, 12 мај 2016 01:07
Boki
Tekst kao tekst i dobar i los. Preuvelicava mogucnosti i DSS-a i Dveri. Budimo realni, ova koalicija je ostvarila svoj apsolutni maksimum na ovim izborima u ovom trenutku. Najgore od svega, na lokalnim izborima svuda su ostvarili losiji rezultat i malo su gde presli cenzus. To je ono sto treba analizirati i to duboko. Ali DSS nema harizmaticnog lidera ni na celu stranke niti bilo gde "na vidiku" niti bilo gde na lokalu. Prate je problemi sa "karijeristima" koji su je napustali zarad ostanka i na najsitnijim funkcijama. Sto je jos gore, DSS nema nikakav smislen ekonomski program. Njihove poruke, njihov program sve su to obicni flufovi. Ostala je samo ispravna "drtavotvorna linija" i nesto malo stare slave. Dveri su jos tuznija prica, bez iole jasno profilisanog politicko ekonomskog programa. Glasao sam za njih iz svojih razloga ali se bojim da ce ukoliko ne naprave zaista ozbiljan zaokret u svom radu ovo biti istorijski uspeh koji vise nikada nece ponoviti.
Препоруке:
3
3
112 четвртак, 12 мај 2016 03:41
moram da pitam
Zašto izborni slogan nije bio Ekonomski patriotizam već izlizano i nejasno Sreća (pa onda stidljivo prati hrabre)?
Drugo, naučite marketing. Primer Radulovića: kompletna kampanja je bila usmerena na tačno određenu ciljnu grupu, onu koja čini potencijalno glasačko telo.
DSS i Dveri su lutali od pokušaja koketiranja sa radikalskim biračkim telom (kod kojeg nisu imali nikakve šanse) do potpuno besmislenih pokušaja da oduzmu Vučiću deo njegovih senilnih penzionera (za koje kao izvori informacija postoje isključivo RTS i Novosti ili Blic).
Dakle, prvo se definiše potencijalno biračko telo, pa se onda predizborni marketing maksimalno usmeri u tom pravcu.
Препоруке:
4
1
113 четвртак, 12 мај 2016 23:51
Majstor Bob
@drJela

Srbija siromašna zemlja: onaj Ćirjaković pre neki dan reče, da postoje 4 lige država prema kvalitetu života, i gle čuda gde je Srbija? Prva liga, ah, jeste dno prve lige, ali prva liga. Neverovatno?
Препоруке:
2
0
114 петак, 13 мај 2016 22:53
Петер РВ
Санда је успјела некако да извади ДСС из дна канте ћубришта гдје ју је Коштуница смјестио - државнички, како би то наш Славомир Српски рекао. Честитка њој и наравно Бошку Обрадовићу без чијег савезништва би обадвоје остали гдје су и били.
Да би просперирао даље, ДСС ће морати да се излијечи од 'коштунитиса' од којега још увијек пати. Не излази им сасвим из главе да пети Октобар није био 'зора демократије' него морална капитулација Србије режирана од Нато-агената.
Опозиција, да би била патриотски убједљива треба да настави онамо гдје је Милошевић био спријечен - да настави отпор према агресору Српства.
Умјесто рафинираних салонских слогана који не инспиришу никога, зашто српска патриотска опозиција да не употреби 'шок третман' и објави захтјев да се Милошевићеви смртни одстатци одмах пренесу у Алеју Великана? Са овим би убиједили сваког Србина да борба против окупатора почиње да узима озбиљни лик.
Замислите само панику у владајућој клики ( нарочито у издајничком СПС-у !)
Препоруке:
13
10
115 субота, 14 мај 2016 06:29
@Majstor Bob i dr Jela Bisic
Др Бисић је у праву. Од некада чуварног и штедљивог народа претворили смо се у разметљиве скоројевиће. Не знам да ли разлог треба тражити у оној реченици која се овде често чује "кад ја нисам имао хоћу да моја деца не оскудевају". При том се под "не оскудевају" подразумева бесловесно пратити моду. А дубљи разлог је, чини ми се, скоро мазохистички однос наших људи према деци. Мада је и то појава новијег датума. Наш сељак је некада продавао њиву да би школовао најдаровитије дете - али, да би га школовао, а не да би му купио кола кад напуни 18 година.
Препоруке:
2
0
116 субота, 14 мај 2016 08:58
@Петер РВ
Сто пута плус за ваш коментар.ДСС треба чисто и јасно да призна своју грешку због учешћа у петооктобарском пучу и због свог односа према Милошевићу. Пре или касније неко ће то учинити и Милошевић ће заузети место које му припада у српској историји. У интересу ДСС-а је да то буду они иначе ће се тог последњег великог српског државника дочепати неки манипулатори да би лакше спровели циљеве противне интересима српског народа и Србије. Многи Руси сада увиђају величину и државотворност Стаљина а праштају му чистке и гулаге. А Милошевић није правио ни чистке ни гулаге. Неки су остали без посла 90-их кад су почели ратови. Тачно. Али много више њих је остало без главе 1945. кад су ратови престали (35.000 до сада у тајним гробницама), али то није сметало "демократама" које су у та страшна времена били "политички подобни" као ни њиховој деци која још увек уживају привилегије због "политичке подобности" сњвојих родитеља или деда и баба.
Препоруке:
13
8
117 субота, 14 мај 2016 09:09
Ујка Васа
Много мудрих, корисних коментара.Додаћу само један детаљ. Промотивни слоган са оном тарабом испред "срећа" је тежак промашај. Знак "тараба" је ту непримерен а што се тиче "среће", није на политичкој партији да грађанима нуди срећу. На политичким партијама је да понуде грађанима решења за горуће економске и политичке проблеме а не да им обећавају срећу.
Препоруке:
3
1
118 четвртак, 19 мај 2016 17:39
...
neverovatan je komentar da je Koštunica osnivač stranke urušio sopstvenu stranku, a Sanda je izvukla, komentator RT ima problem sa logikom i vremenskim redosledom dešavanja u najmanju ruku, za početak DSS je pod Koštunicom bila najjača i nema izgleda da se to ponovi BEZ NJEGA!
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер