петак, 10. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Десет аргумената против уласка Турске у ЕУ

Kоментари (13) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 18 новембар 2009 01:21
Robert Lee
Sve, sve ali ovaj je najjaci:
Онда се турска војска мора вратити у своје касарне, јер то Европа захтева. Нормално узевши, то је врло исправан захтев, али за Турску чиним изузетак. Турска војска се претходних деценија показала врло ефикасном у спречавању даљег ширења исламизације политичког система у Турској.
Kojeg li licemjera i dvostrukih standarda...moze vojska i politikom da se bavi, ali tamo neka druga vojska i za nase interese!
Evropski poslanik, evropski parlament...neka, hvala.
Препоруке:
0
0
2 среда, 18 новембар 2009 01:55
M. Cvetkovic
Srbi su pod Turskom opstali 500 godina, a od zapada su doziveli genocide u dva svetska rata, pogrome u Hrvatskoj i na Kosovu, bombardovanje i teror i demonizaciju devedesetih. U Turskoj nikad nisam doziveo da me tretiraju kao gradjanina drugog reda, sto puta vise postovanja mog dostojanstva sam doziveo u toj "zaostaloj i netolerantnoj" Turskoj, nego u Holandiji gde su me u vise navrata po automatizmu gledali kao najveci olos zato sto sam iz Srbije. Jednog muslimana koji nije ekstremista (a to je velika vecina) ne bih menjao ni za hiljadu prosecnih Holandjana. Nije naravno ni Turska savrsena, ali ovo holandsko licemerje prevazilazi sve granice.
Препоруке:
0
0
3 среда, 18 новембар 2009 02:30
Родољуб
Овоме се нема шта ни додати ни одузети, јер све стоји: тако се брани свој праг, своје двориште и капија!

То што овај човек вероватно исто (лоше) мисли и за Србе, само показује доследност у позитивном НАЦИОНАЛИЗМУ! Свака част.

Учимо од оваквих, искрених и креативих националиста. Не допустимо да нам ова бескрвна и бескичмена српска Власт надаље подмеће турско-исламске "вредности" као ствар неминовног избора, зарад еуроАТЛАНТСКИХ интеграција.

Ако једна, да кажем - "централна ЕУ-држава" не жели Турке на овај или било који начин, зашто ми да будемо већи "протестанти" од њих, и толеришемо експанзионистичку политику и "гајтан" који нам Турци спремају?
Препоруке:
0
0
4 среда, 18 новембар 2009 02:37
IvanG4
Neka Turska udje u EU, pa neka im dodju glave. A zasto je Holandija priznala Kosovo? Kada se radi o njihovom interesu, onda ne moze. Sto pre Turska neka udje, pa neka se EU raspadne, a samim tim i ove nase stranke koje unistavaju drzavu Srbiju pod plastom integracija i zauvek odu na deponiju istorije.
Препоруке:
0
0
5 среда, 18 новембар 2009 06:03
Konstantin
Ovaj tip nezavredjuje prostor na nspm.

Ja nisam dalje chitao od:
"Западна цивилизација је далеко боља од културе засноване на исламистичком империјализму и варварству."

Slazem se da se svakakve budale trebaju povremeno objavljivati ali se iskreno nadam da nspm ovo ne podrzava.

Pitam se stha ovaj ljupki judeo-hriscnanin misli o nama.
Препоруке:
0
0
6 среда, 18 новембар 2009 12:13
Anonymous
Prvo: Ne mogu a da se iz dubine duse ne slozim sa iznetim argumentima, valjda zbog onih 500 godina pod turskom vlascu...
Drugo: Racionalni deo mene mi govori da takav stav nije u redu i da je bitan kvalitet, a ne boja koze, vera i sl.
Trece: Turcima je ovaj stav EU dobro poznat pa mi nije jasno zasto toliko zarko zeli da udje u EU...mozda je bas tu odgovor da li ili ne treba da bude deo zajednice kojoj cemo i mi jednom pripadati.
Препоруке:
0
0
7 среда, 18 новембар 2009 12:16
Мирко К.
За мој појам, изнети ставови се граниче са расизмом!
Препоруке:
0
0
8 среда, 18 новембар 2009 12:54
Милорад Станојловић
На жалост, Србија није Холандија. Како по укупној величини, још више по индустријској и трговачкој величини и значају. Најмање по томе како следи своје интересе и чува своје двориште (@Родољуб). Зато парола Србије мора бити другачија. «Турска у ЕУ – Србија у ЕУ, Турска из ЕУ – Србија из ЕУ».
Зашто би оваква спољнополитичка доктрина била важна за Србију?
Једноставно, логички, таква доктрина следи како из оправданих исто тако и неоправданих аргументима Вилдерса, као и @Родољуб-а.
У случају да Турска буде спречена да уђе у Европу, а Србија буде натерана да мора у ЕУ, настају проблеми на граници ЕУ.
За ту границу су Срби увек најбоље гинули и то више него за сопствено двориште, што овог пута не смеју чинити.
Ако ЕУ ратује у Авганистану, могао би мало да брани и своје границе једног дана, а оне нису само војне, већ и економске, културне, мафијашке...
Уколико се те работе Србија поново прихвати, она ће кратко време бити бедем турској коњици, а онда нестати као народ, као што је 1945. нестала као грађанска култура, а и као држава.
То што ЕУ губи становништво, а Турска добија нове и младе становнике, није проблем Србије, већ ЕУ.
Тако стижемо до политичке филозофије, по којој је једна ствар унутрашња политика и митологија, а сасвим нешто друго спољна политика.
Те две ствари је, на нашу жалост и несрећу, мешао и Пашић. Још од петљања са Тимочком буном. Против сопствене државе.
Србија, опет на жалост, има само један преостали аргумент, за разлику од моћне Холандије.
РАВНОГОРСКИ ПОКРЕТ ДМ, Београд, Милорад Станојловић, генерални секретар.
Препоруке:
0
0
9 среда, 18 новембар 2009 12:57
serbdezsentendre
Tip je odvratan. Pravi varvarin. Prototip arogantnog zapadnjaka. Nije to ništa čudno. Naravno da imaju dvostruke aršine - može im se. Šteta što nismo lukaviji i složni, mogli bismo mnogo toga.
Препоруке:
0
0
10 среда, 18 новембар 2009 13:08
Ruzica Vujovic
Da je PVV, Wildersova partija, u Holandiji na vlasti, ova zemlja svakako ne bi priznala Kosovo, - ne zaboravimo da se ovde radi o jednoj jos uvek marginalnoj partiji, suocenoj sa difamiranjem od strane etabliranih partija, upravo zbog sprmnosti da se brane sloboda i domovina.

Wilders nema lose misljenje o Srbima, on je u vise navrata izjavio da se Srbi, odnosno Kosovo, nalaze na prvim linijama dzihada, pri cemu svakako nije mislio na Siptare kao borce protiv istog.

Bude li se dogodilo da PVV dodje na vlast u Holandiji, postoji veoma realna sansa da ova zemlja anulira priznanje Kosova.

To vazi i za neke druge partriotske, EU kriticne partije u Evropi, na primer austrijsku FPÖ (ne zaboravimo da je Hans-Christian Strache, veliki protivnik priznanja Kosova, u vise navrata javno demonstrirao svoju solidarnost sa Srbima).

Argumenti protiv ulaska Turske u EU su potpuno racionalni, u njima nema nicega rasistickog (osim ako nije "rasisticki" ne dopustiti da ti se otima zemlja i blati kultura, sudeci po nekim komentarima Srbi su vec veoma uspesno prevaspitani).

Ja bih Wildersovim argumentima mogla samo da dodam, da se Evropa ne moze uspesno odupreti islamu sve dok postoji Evropska Unija, za koju je islamizacija ovog kontinenta deo osnovnog programa.
Препоруке:
0
0
11 среда, 18 новембар 2009 15:41
Родољуб
Г. Станојловићу, нешто ме не убедисте да сте у праву: Холандији дадосте њено традиционално (велико), а Србији узесте и оно мало што треба да је чини државом која "не да на себе".

"Ветрометина" и "коридор 10" нас је и начинила оваквима, па... ако баш хоћете, нека и паднемо (као и сто пута досада!) на том прастаром путу исток-запад.

-----

Искрено, схватио сам Вас, али не прихватам то што имате на уму, "драшковићевски" практично, рекао бих:

"Где ћемо се ми трпати и терати са њима, боље да легнемо на руду, итд.".

Не морам баш ја да будем генерација која је историјски п(р)опустила да буде "настављач српске традиције". Не.

Поздрав!
Препоруке:
0
0
12 среда, 18 новембар 2009 19:28
Милорад Станојловић
@Родољуб
Бојим се да сте мало залутали у стереотипе и стрпали ме тамо где никада нисам био, јер тамо нема живота.
1.Нисам ја ништа узео Србији што је чини државом. То су урадиле партије које су јој отеле власт. Поразом грађанске културе 1945. године, Србија је изгубила сву своју величину као држава цивилизованих људи. Да ли је надокнађен тај губитак, тј. пораз? Јесте, ако у то рачунате невладине организације које симулирају непостојеће грађанско друштво. Српски републиканци се пак 65 година хвале да је њихов циљ да држава одумре. На најбољем смо путу да остваримо тај циљ. Јер, сада смо негде у 18о4. години. Думамо, хоћемо ли да будемо држава или - нећемо.
2.Држава која «не да на себе» не усваја Устав из 1974. године, јер је то крај 18о4. Ових дана видим куда то води, али ја не идем тамо. Отуд не знам чему оптужба за «драшковићевски» прагматизам. Мислим да је то подметање и етикетирање. Пошто ценим Ваше ставове и Ваш метод, сматраћу да Вам се то омакло; онако.
3.Што се тиче "Ветрометина" и "коридор-а 10" ту сте у сагласности са господином Проф. др Ахметом Давутоглуом, турским министром иностраних послова. По њему, «могу се идентифицирати три карактеристике Балкана. Једна је да Балкан, као регија, представља тампон зону (Buffer Zone) у геополитици». Да буде јасно, то је оно што се некад звало војна крајина, где су Срби живели, али не зато што су хтели ту да живе, а још мање да гину за туђе династије. Србија не треба да гине за туђа дворишта, ако то није бар и њен интерес за сопствено двориште.
4.Оно где сам заиста прагматиста, јесте да треба бити «настављач српске традиције» ако је она потребна за српску будућност и идентитет, али не ако се њоме манипулише попут 26. марта 1941. године, итд. У том смислу, шта су национални идентитет и традиција, не одлучујем ја, већ држава, народ и национални демократски програм, који иначе поодавно имамо.
Срдачно, с поштовањем и разумевањем,
РАВНОГОРСКИ ПОКРЕТ ДМ, Београд, Милорад Станојловић, генерални секретар.
Препоруке:
0
0
13 четвртак, 19 новембар 2009 15:27
Родољуб
Г. Станојловићу, сада се далеко боље разумемо, Богу хвала. Ево мојих сажетих коментара на Ваше тезе:

1. Дали смо обојица себи превелико бреме. Ви поготово.

2. Ето, извињавам се за оно "драшковићевски", морао сам да вас "испипам", јер је тај несретник "окупирао" Равну Гору и на себе узео ролу и "ђенерала", "судије" и НАТО-портпарола.

3. Ја сам у сагласности са "Ћеле-кулом", искрено. Турчин ме не занима. А стоји Ваша брига да опет ен будемо "крвави тампон".

4. Слажем се са Вама, а оно из става 1. се односи и на овај став.

---------------

И даље остајем при томе да се морамо, једноставно, драти и викати, ако желимо да произведемо икакав ефекат на димензију у којој смо. Академско климање главама, мрмољење и "кротко" разумевање су нас и довели где смо сад.

---------------

Геостратешки положај Србије у односу на Холандију је изузетан, на нашу корист (нећемо бити потопљени, мамо прелепу земљу) али и нашу штету (овде МОРА да прође баш свака војска!).

---------------

Отуда, Турској мора НАЈЗАД да се стави шипак под нос и да јој се ускрати иједна тренутна погодност и предност у односима са Србијом. Већ смо овде писали о робној размени (која је ЈАКО лоша по нас), туризму (константно уцењивање), претензијама да преко наших ЖИВИХ тела нацртају освежену ЗЕТРУ!

---------------

Искрено, наше локалне, окуражене "вехабије" морамо УГУШИТИ под истим условима под којима све остале државе воде "светски рат против тероризма".

Наравно, не треба толерисати ни поједине њихове верске вође, који праве РШУМ по Србији и брукају и себе и нас!

Имам ја још, али не вреди да овде беспотребно "разбацујемо снагу", барем до следећих избора, како видим.

Поздрав!
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер