Производња литијум батерија захтева употребу воде у већој колличини. То је разлог за оне протесте поводом неких напора од пре пар година да се код на експлоатише литијум. Дакле овај производ зазгађује човекову околину и пре него се угради у возило. Стога, по питању загађења човекове околине, која је разлика између литијум батерија и мотора разних еуро категорија? Ово са "еуро нормама" за моторе је маркетинг који треба да омогући даљу производњу аутомобила за исте купце. Не треба заборавити да је британски "Лејланд" педесетих година прошлог века правио неуништиве камионе. Људи нису куповали нове јер су им и стари били одлични. Резултат "Лејланд" је дошао у кризу... како ће држава да санира штету на путу услед оштећења литијум батерије при удесу? Да ли има техничка средства за брзо реаговање?
Препоруке:
8
0
2
субота, 16 новембар 2019 20:59
Гален
Политичке иницијативе засноване на заштити животне средине су и иначе махом параван за још један у низу начина измишљених у САД и на Западу да се јавни новац прелије у џепове најбогатијих.
Препоруке:
3
0
3
недеља, 17 новембар 2019 09:01
пензионер Цвико,
Поводом загађивања чије се смањење најављује увођењем електро-аутомобила ево и најновије вести: термоелектране на простору бивше СФРЈ загађују ваздух целе Европе. Како су творци ове вести утврдили да су честице баш са ових простора не знам али једно сам сигуран наше термоелектране нису у складу са "еуро 6" нормама. Њихов загађивачки капацитет премашује сва аеро загађења ваздуха код нас у односу на аутобиле разни еуро норми. Да ли ће мо се решити ових загађења? Не, јер немамо новаца иако нам добро иде (каже ОН). Ови из "ЕУ-таназије" разматрају могућност да спречавање загађивања европског ваздуха са разним састојцима из пепела екс-југо термоелектрана, поставе као услов пријема у исту. Обзиром колико нам треба новаца и времена ако се ово усвоји, ми у "ЕУ-таназију" нећемо ући ни 2035 године, што ме радује.