субота, 18. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Победничка кампања СНС почела на дан сусрета са Олијем Реном

Kоментари (40) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 25 новембар 2009 22:34
не верујем
Можда је то било нужно, можда то некако буде и добро за Србију, у шта сумњам, али, не волим начин на који је г. Николић прешао преко свега, и људи и идеологије, иза чега је стајао 20 година. Исто тако, не допада ми се кад људи у тим годинама (ту су и Мићуновић, Пешићева, ...) не оду у пензију, већ и даље имају апетит за влашћу по сваку цену.
Препоруке:
0
0
2 среда, 25 новембар 2009 22:36
не верујем
Можда је то било нужно, можда то некако буде и добро за Србију, у шта сумњам, али, не волим начин на који је г. Николић прешао преко свега, и људи и идеологије, иза чега је стајао 20 година. Исто тако, не допада ми се кад људи у тим годинама (ту су и Мићуновић, Пешићева, ...) не оду у пензију, већ и даље имају апетит за влашћу по сваку цену.
Препоруке:
0
0
3 среда, 25 новембар 2009 23:06
citac
Vezano za izjave o Evropi u intervjuu, dobronamerno savetujem ljudima iz SNS-a da pregledaju evropske sajtove i vide reagovanja zemalja clanica na poslednja desavanja u EU. Ono sto se cuje na Zapadu uskoro ce doci u Srbiju i delovace otreznjujuce za vecinu (doduse blago otreznjenje doslo je i prosle godine posle irskog referenduma, rezervi Klausa i Poljske, te proslonedeljnim izborom funkcionera EU za koje niko nije cuo). Toma mora da prilagodi svoje izjave, da ne ulazi u euforiju oko EU (nema je vise ni u Evropi, sto je ocigledno i Tadic shvatio), posebno da ne proziva DSS koja je danas najbliza evropskim trendovima (desnica, za EU ali uz ocuvanje nacionalnog, slobodno iznosenje kritika mada su na Zapadu jos ostriji jer otvaraju teme demokratije i legitimiteta EU, samozastita drzava zbog ekonomske krize, slabi funkcioneri u Briselu kako bi ostali evropski lideri vodili glavnu rec). Dakle, evropska prica mora da se prilagodi, ovako zvuci kao da je evropsku politiku SNS kreirao Boza Djelic ili Tanja Miscevic (slozicemo se da to nije kompliment).
Препоруке:
0
0
4 четвртак, 26 новембар 2009 00:36
Сизиф
Ова булажњења имају смисао само ако су последица договора са Шешељом.
Препоруке:
0
0
5 четвртак, 26 новембар 2009 01:31
Бранислав
"спреман сам да прихватим одговорност". После 20 година без икакве одговорности,нити је водио државу, нити је икоме био истинска опозиција, сада је "спреман". Од када? Од сусрета са Реном?
Шта да се ради, неком од рена ударају љуте сузе на очи, а неком радоснице, као што се види.
Или је у питању европска подршка да се још један "Дачић" придружи Тадићу, е да Србима не би случајно пало на памет да опет гласају за господина Коштуницу и развој Србије, и тиме покваре европски безалтернативни план.
Препоруке:
0
0
6 четвртак, 26 новембар 2009 01:37
Вања
Овај не нуди ништа различито у односу на политику Бориса Тадића... ало... човече... освести се... зашто би ико гласао за тебе?!?!?
Препоруке:
0
0
7 четвртак, 26 новембар 2009 01:47
Родољуб
Победничка? Не дао нам Бог да победите никога ни на "мале голиће", а некмоли на изборима!

Све сам го' афераш до афераша, све јуначине са по неколико кила ужеглог путера на глави, са тазе згрнутим милионима у залеђини, са по три генерације обезбеђене материјално унапред!

До пре десет-петнаест година сте сви били гладни мишеви, жељни свега, командовали сте нам како да лежемо и устајемо... а сада нам машете неминовношћу? Не бива више НИКАДА, господо покварена.

Са овима садашњима на власти смо већ научили како ћемо, ма како су и они покварени и раде против свих нас. И такви, мањи су проблем од Вас:

Док се ви опет сместите, распоредите, осоколите, размашете, обезбедите још понеко покољење... доћи ће и неки следећи избори, а Србију ћете само другачије силовати, да се тако изразим! Па ће ови европејци опет да вас смене, са истим прохтевима...

ДОСТА ми вас је свих! Неморални сте (сви) били и остали сте. Под "сви" мислим на СВЕ садашње "парламентарне" странке, ђаво да Вас све носи!
Препоруке:
0
0
8 четвртак, 26 новембар 2009 03:47
Мирослав Свирчевић
Г. Родољубе дали сте изврстан коментар. Баш сам то хтео да кажем. Овакав буљук неодговорних и неморалних политичара (и на власти и у опозицији) се ретко где може пронаћи. Све сам "узор" до "узора". Двадесет година су у политици, потрошили су нам и нерве и паре, опустошили су државу попут скакаваца, и још деле лекције и причају о некој својој неминовној победи. Док актуелна влада бахато и неодговорно разграђује државу повратком на уставно стање од 1974, опозиција није способна ни своје чланство да мобилише, а поготово не да придобије грађанство на своју страну. И у томе се огледа наша катастрофална ситуација: владајућа коалиција буквално разара ионако разваљену српску државу пружајући опозицији обиље разлога и повода за акцију, а опозицја није способна низашта јер јој мало ко верује. И зато, потребно је да се актуелна опозиција склони. То важи за све вође, а посебно за Томислава Николића. Они само сметају и онемогућавају да се овој штеточинској влади стане на пут. Потребан је нови опозициони покрет, који би имао довољно елана, енергије и кредибилитета да се супротстави Борису Тадићу и његовим малим мравима. Усудио бих се да предложим и самог човека, који би могао да окупи људе у покрет у циљу спасавања и обнове наше отаџбине. Реч је о Бошку Обрадовићу из Двери српских. На основу његове досадашње делтаности, чини се да испуњава услове за озбиљног лидера, који би могоа да предводи Србе: млад је, харизматичан, породичан човек, изузетно је моралан, одан српској националној идеји, велики је верник и изврстан интелектуалац. Заиста, требало би размислити о овој идеји.
Препоруке:
0
0
9 четвртак, 26 новембар 2009 06:53
kengur
tacno kako kaze Sizif, ova bulaznjenja prelaze i Tadica i Cedu. Cak i da mu je Seselj rekao da se ovako ponasa, minimum dostojanstva mu to ne bi dozvolio. Srbi su doveli poltronstvo do granica pucanja, pa nista ne vredi. Germani i Anglosaksonci ce uvek da vide u nama Male Ruse.
Pojam Sloveni za njih je isti kao za Srbe Siptari. Na osnovu toga i nase komsije, bivsi Srbi u novim drzavama, dobijaju od njih mrvice da laju protiv svojih korena. Od Srba bi bilo logicno da laju protiv Rusa ako hoce neku mrvicu.
Препоруке:
0
0
10 четвртак, 26 новембар 2009 08:00
Владимир Челекетић - Замбија
Класичан пример да је тзв. "десни центар" највећа штеточина за сваки европски народ. Маскиран реториком о одбрани националног и државног интереса СНС, у крајњем исходу, води исту политику као ЛДП. СНС ће рећи оно што Срби воле да чују и урадити оно што му каже Оли Рен. Разлика у односу на ЛДП је да ЛДП неће рећи оно што Срби воле да чују. Зато је СНС много опаснији.
Исти примери се могу наћи и у осталим европским земљама.
Једини смисао избора су лични интереси припадника политичке елите. За земљу нема разлике.
Нажалост Србија нема величину да се разликује од свог окружења иако за то има све разлоге.
ЕУ је мрежа пословних интереса. Ако имају довољно да купе велике играче свакако им није проблем да купе један СНС.
Лова је "чудо". Кад људи схвате да се најважније ствари не могу купити парама обично је касно.
Препоруке:
0
0
11 четвртак, 26 новембар 2009 09:39
Владимир 78
Ако Европа нема алтернативу, као што се може закључити из ставова Т. Николића, господин Николић, хвала Богу, има алтернативу.
Мазохизам би било гласати за политичку опцију која је тако блиска ДС-у и групацији комби странака око ње.
Препоруке:
0
0
12 четвртак, 26 новембар 2009 10:01
senjo
Antitomin
Још у јуну месецу ове године написао сам коментар у Вечерњим новостима тражећи овај лек и још га нисам нашао а ево већ ми је потребан и лек звани Antioliren. Мислим да је овај мој коментар још актуелан:
Ја као дугогодишњи читалац Вечерњих новости, престао сам да читам штампано издање свог омиљеног листа. Нарочито ми је тешко што не читам више ни омиљено недељно издање овог листа. У чему је проблем? Имам фобију, фобију звану Томислав Николић. Станем тако испред киоска и гледам да ли да купим неке друге новине. У свим новинама, на насловној или већ на другој страни - Тома са протезом, насмејан, без ожиљка. Прави коалиције, предлаже принципе, обара владу. Звецка ми сића у џепу, пребрајам, имам тридесет динара али одустајем. Враћам се кући без новина. Укључим телевизор. На једној тв станици причају о Мексичком грипу, на следећој - Тома чека Дачића да се врати из иностранства. Са Палмом договорио, са Кркобабићем нема никаквих проблема и са Тадићем ће ако мора. Звао је он и Радикале али ''они су се самоизоловали''. Томи треба власт, коначно, макар и у Земуну. Гасим телевизор. Узимам да окремам ципеле и видим да су то једине преостале. Остале сам поцепао по митинзима Српске радикалне странке. Док гланцам ове старе ципеле одједном у ушима поче да ми одзвања: -Томо, Томо! Живела Велика Србија! Остављам ципеле и одлазим до плакара. Узимам једну од две кошуље које имам, да је опеглам. Укључим пеглу. Пара почиње да шишти и одјек: и са истоком и са западом и са југом, са свима ћемо сарађивати. -Победили смо у Земуну и на Вождовцу. -Формираћемо власт са народњацима, Кркобабићима и са Дачићем, а и са Тадићем ако мора. Знам да за свињски грип имају лекови, знам за тамифлу. Не бојим се свињског грипа али се питам да ли неко ради на патентирању и производњи вакцине антитомин. Хитно ми је потребна, као, вероватно и многим грађанима ове напаћене и осиромашене земље.
Препоруке:
0
0
13 четвртак, 26 новембар 2009 10:25
ББ један
Кад би Тома Николић имао времена (и воље) да чита:

Гордон Браун о финалитету Европске уније: "Европа не служи скоро ничему. Она је сувише велика да би се суочила са локалним проблемима а сувише мала да би одговорила на светске изазове" (цитирано према Zaki Laïdi, "Selon Gordon Brown, l'Europe ne sert à (presque) rien", Le Monde, 26.10.2005; Zaki Laïdi je професор на Факултету политичких наука у Паризу).

Пјер Мандес-Франс о демократичности европске творевине: "Негација демократије може имати два облика: или прибегавање унутрашњј диктатури предајом целокупне власти једном човеку ‘спасиоцу’, или преношењем овлашћења на неки спољни ауторитет, који ће под видом ‘техничкoг’, имати у ствари политичку моћ, јер се у име здраве економије лако почне наметати одређена монетарна, буџетска, социјална политика, и на крају политика као таква у најширем смислу речи – и национална и међународна." Говор у француској скупштини, 18. јануара 1957, два месеца пре потписивања Римских споразума.(http://www.le-groupe-republique.fr)

Генерал де Гол о европским интеграцијама : "... проблем је сва та наднационална мафија, било да се ради о европским комесарима, парламентарцима или функционерима – сви су они непријатељи или су постављени од наших непријатеља". Речи генерала де Гола из разговора вођеног 1. јула 1965. које Ален Перфит преноси у књизи "То је био де Гол". (Alain Peyrefitte, C’était de Gaulle, Ed. Fayard 1997,Т.2, стр.291).
Препоруке:
0
0
14 четвртак, 26 новембар 2009 10:55
Mićko
Ovaj je već "kuvan". Evropa, ovo, ono. A najveće je zlo u opoziciji. Treba reći i da je hodajuća, personifikovana nemoralnost. Dao joj je značenje koje druga, po intezitetu, prebacuje za deset kopalja. U redu, politika nije manastir, zaista (znao je Maks Veber o čemu piše), ali ovo prevazilazi svaku meru. Radikiali mi nikad nisu bili omiljeni ali su čisto sunce u odnosu na ovoga.
Препоруке:
0
0
15 четвртак, 26 новембар 2009 12:21
брм
драго ми је што више нема наивних коментатора..само да и ја нешто додам "гледе" Свирчевићееве изјаве да "актуелна влада бахато и неодговорно разграђује државу повратком на уставно стање од 1974..."

но актуелна влада је и "поштено" дошла гласовима проаутономаша и грађаниста...али шта је радио милошевић (и његов потрчко Шешељ и Тома) 15 година - он је дошао на крилима пароле о поново целој Србији а задржао бесмислене АП да би ухлебио своје апартчике..слично као и Коштуница који је добио мандат од својих гласача да УСТРОЈИ НОВОНАСТАЛУ НЕЗАВИСНУ ДРЖАВУ СРБИЈУ а не да подгрева југословенске зомбије...но и његови су задржали АП у актуелном уставу...а ми "лајемо" на Чанка, па он је најмањи проблем

а "гледе" Челекетићеве мисли да су ЛДП и СНС исти (да не кажем шта)... па баш и нису..јер СНС нема ниједног евроскептика и националисту попут писца ЛДП-економског програма Ивана "каталаксија" Јанковића...прочитајте његов текст "Либерални национализам"само један цитат "Он (национализам) постаје једна од најјачих кочница овој необузданој амбицији левичарских планера и бирократа да инсталирају неку варијанту светске владе, и остваре своју утопију свеобухватно контролисаног и регулисаног света"
..да неко тако нешто изусти у Томиној странци можда би још и размислио о свом гласу упркос свему..овако "двојка"
Препоруке:
0
0
16 четвртак, 26 новембар 2009 13:32
stoun
simptomaticno je koliko lideri svuh stranaka i dalje pominju G.Kostunicu.Neki ga pljuju,neki se ogradjuju od njega,pa zatim optuzuju i sve tako redom.Koliko se on ne pojavljuje u javnosti,ne pravda za njihove kojekakve navode i ne obraca gradjanima,toliko ga ostali politicari vise blate i guraju pod tepih na svaki nacin,pa i ako nije nesto ruzno sto kazu,ne kazu ni ono lepo nego,bar "bocnu" na neki nacin.Izgleda da se svi pribojavaju da postenje ne vaskrsne opet kao vrlina i ne izgura ih iz fotelja,sto jedino zavisi od samog g.Kostunice i toga koliko je spreman da utvrdi ko su zaista postovaoci politickog programa i statuta stranke,bili i ostali,bez obzira na vlast ili nevlast,a ko su oni koji su dosli namamljeni na politicki uspeh i idalje vide svoje licne interese,a stranacki ni na horizontu.Takvih je u svakoj stranci,da se razumemo,ali ovde se vuku kao repovi i ne dozvoljavaju da se zatvore vrata jedne faze,uvidi pravo stanje i nastavi dalje.
Препоруке:
0
0
17 четвртак, 26 новембар 2009 14:07
паја патак
Неколико цитата – и шта ми они казују:
„....апел Велимира Илића да станем на чело опозиције схватам као логично приклањање слабијих најјачој опозиционој странци...“
„....Ја нећу њега да зовем, мени то не треба. Никоме се не нудим...“ :
(Надменост и намћорство).
_____________________
„...али након мог сусрета са европским комесаром Олијем Реном, Србија сада без страха може да гласа за СНС....“:
(Изненадни дубоки реверанс пред онима и оним које је годинама „пљувао“. Откуд сад то?)
_______________________
(посета САД) : „...Не тражим ниво који је достојан нивоа државника, али не желим да идем само да бих путовао у Америку. Инсистираћу да сусрет буде до нивоа државног секретара....“
(А откуд сад ова скромност?)
________________________
ДСС је показао резервисаност према вама као будућем вођи „десне“ опозиције?
„-Од њих и очекујем уздржаност.“
(Е, с тим се слажем. ДСС и треба да буде изузетно резервисана према политичару николићевског кова.)
_______________________
Ма колико ми се “Danas” (ни јуче, ни данас, ни сутра) не допада – честитам, мајсторски интервју. Открива много више но што је питано и речено.
Препоруке:
0
0
18 четвртак, 26 новембар 2009 14:43
Mile
Kao sto su mnogi vec primetili - razlog sto opstaje ovakva vlast u Srbiji lezi prije svega u opoziciji. Ako je Nikolic najistaknutiji pojedinac takve opozicione strukture onda ne cudi bahatost kojom vlast nekaznjeno urusava sve sto se postiglo u dva veka izgradnje srpske drzave. Covjek koji je uvek bio samo drugi covjek kandiduje se kao zamena za Dacica u najnovijoj prevari izludjenog naroda. U ucvrscivanju ovakve vlasti njegova uloga je odlucujuca. Urusavanje opozicionog bloka potpuno je njegovo delo - u tom smislu ovaj visoko "moralni" politicar izdao je i vlastitog kuma, kome svakako duguje sve vezano za svoju politicku afirmaciju. To bi mogao biti i najveci njegov politicki "uspeh" za sta sada svakako ocekuje nagradu. Retorika je sada proevropska i tesko je naci razliku u odnosu na DS. No pravi cilj nisu glasaci DS vec oni glasaci SRS i velika vecina nezadovoljnih glasaca ostalih opozicionih stranaka, pre svega DSS. Racuna se na poslovicno kratko pamcenje ovog naroda, razigniranost i ocaj.
Favorizovan od strane medija, medjunarodnog faktora, finansijski ojacan sigurno ima velike sanse da ovu nameru provede. Agonija drzave bi se nastavila a nema ni promila sanse da se sta promeni do pojave novih harizmaticnih nekorumpiranih licnosti. Na politickoj sceni Srbije nazalost takvi ne postoje. Da li ce ih stvoriti ubrzano ekonomsko urusavanje i pokret gladnih vidjecemo.
Препоруке:
0
0
19 четвртак, 26 новембар 2009 14:53
bojan
procitao sam Tomin intervju ali nisam hteo da se "mesam", znao sam da ce to da urade drugi umesto mene! ali da ce toliko dobrih komentara biti nisam ni u snu slutio. radujem se da su napokon Tomini procitani kao sto su opstajali i radikali na nesreci srbskog naroda.sazrelo je vreme Vukadinovicu, Antonicu, da polako OVE PONAVLJACE izbacimo iz SKOLE! 20 godina slusamo istu pricu! ovoj SRBIJI je prvo potreban CISTI VAZDUH, prvo otvoriti prozore i vrata kako bi ova guba izgubila daha. moze i Istok i Zapad, sve kod njih moze, sve ima svoju cenu, samo Gospodo SRBIJA nema cenu! sve ove trgovce treba rasterati, svi su povezani jedni sa drugima a svadjaju se oko cene kako i kome da nam prodaju SRBIJU!zute necu da diram od njih je i BOG digao ruke...
Препоруке:
0
0
20 четвртак, 26 новембар 2009 15:23
Milos
Ovaj od kad se politicki unapredio ne zna nista drugo, osim da ide unaokolo i prica da je najjaci i pobednik. Od neosporne Seseljeve visprenosti i vestine uspeo je da zakaci samo nesto arogancije i bahatosti.

Tu cak i Tadiceva politika izgleda kao da mozda ima neki unutrasnji sadrzaj. I stvarno ne znam sto mu se taj Tadic vec jednom ne javi kad je ocigledno da covek toliko cezne i da se on njemu nece prvi javiti. Uostalom, iz ovog intervjua jasno je bar da je u tom principu spreman da istraje do kraja....
Препоруке:
0
0
21 четвртак, 26 новембар 2009 15:58
Anonymous
Komentari i reakcije na ovaj intervju su uglavnom negativni, sto sa jedne strane u potpunosti podrzavam i slazem se sa iznetom sustinom.
Sa druge strane, ne treba zaboraviti da je Toma Nikolic covek koji je rasturio radikalnu stranku, sto zahteva ipak neko postovanje.
Ne treba zaboraviti da su radikali pre Tominog break down-a bili otvrena opasnost (sa 1/3 glasackog tela) zbog koje je bar 20% glasaca izlazilo na glasanje. Znaci, jedan znatan broj nezadovoljnih srpskom demokratskom vlascu je ipak izlazio na izbore i to - ne zato sto su mislili da su demokrate bolje nego bas suprotno, da ne pobede radikali (opet)!
Dakle, bez obzira na pobude koje je tada mogao da ima, Toma je ipak skupio snagu da se pobuni protiv svog vodje, sto, morate priznati, niko od nas nije uradio vec skoro punu deceniju!
Препоруке:
0
0
22 четвртак, 26 новембар 2009 17:16
@anonimys
можемо то и тако да прихватимо али када се све сабере, бар тако се мени чини, ТОМИ је потребан НОВИ ГАЗДА! да ли ће то бити оли рен или неки трећеразредни заменик петог секретара америчке амбасаде изгледа не игра никакаву улогу. он ће и даље настављати да обавља дужност веслача на чувеној реци стикс.добро би било да му се Тадић јави па да руку под руку сиђу са сцене и да их више никада не видимо!
Препоруке:
0
0
23 четвртак, 26 новембар 2009 17:16
Мирослав Анђелковић
Слично ретроградној транзицији, и еволуција је устукнула пред контраеволуцијом, тако да присуствујемо неприродној трансформацији у бескичмењаке!
Препоруке:
0
0
24 четвртак, 26 новембар 2009 17:22
Milos
@Anonymous

Iz tvog komentara neko neupucen bi mogao slucajno da zakljuci da Toma ima svoju vlastitu politicku licnost kao i neku ideologiju koja ga pri tom pokrece...Krupne reci za romansiranu biografiju: Te rasturio SRS, te pobunio se protiv svog vodje....

To sto su Toma i njegova neumerena ambicija sjajno posluzili kao sredstvo da se pomocu njih razbije SRS, ne znaci jos da mu treba zbog toga ukazivati postovanje. Ako postovanje vec treba nekom ukazivati onda ono ovde ide onima koji su se Tomom lepo posluzili i zgodno ga iskoristili. A ima li tu uopste smisla govoriti o nekom postovanju, posebna je tema.

Ali dobra ti je ova o pobuni. Pobunio se protiv svog vodje koji ga je politicki izmislio, a koji je vec koliko godina u pritvoru fantomskog suda u kafkijanskom procesu bez naznaka da bi odatle vise ikada mogao da izadje. Vrlo nesrecan trenutak za hrabrost i pobunu. Takav da bi mogao da izazove bas nezgodne nesporazume.
Препоруке:
0
0
25 четвртак, 26 новембар 2009 17:49
брм
@ Anonymous
свака част нашао си нешто добро у Томином деловању..ово заиста без ироније, јер само доборнамерни попут тебе, који у свему конструктивно виде клицу доброг, могу да спасу Србију...
али (гледе Томе) мало је то брате
Препоруке:
0
0
26 четвртак, 26 новембар 2009 19:07
@ Anonymous
да, заборавио сам; могу и г-дина Тодоровића такође да поведу...
Препоруке:
0
0
27 четвртак, 26 новембар 2009 19:08
Uskokovic Sasa
"Ne prihvatam da sam izdao bilo koji programski detalj SRS". Tragikomicno! Ovaj covek je najbolji dokaz politicke infatilnosti naseg naroda. Nema veze sta pricas juce, sta danas. Narod se zaljubi u nekog lidera i glasa za njega bez obzira na sve.
Препоруке:
0
0
28 четвртак, 26 новембар 2009 19:26
Mislilac
Gospodine Nikolicu, kako vi to mislite da nas vodite u Evropu? Tako sto pricate (a verovatno u to i verujete) da Istok moze da nam bude podjednako vazan kao i Zapad (s tim sto je vama verovatno i vazniji)? Tako sto se odusevljavate onom besmislenom i stetocinskom rezolucijom o vojnoj neutralnosti? Tako sto ste resili da vam partner u tom poslu bude "Legalista" koji se Evrope odavno odrekao? Samo naivan covek evropskog opredeljenja moze da glasa za vas. Nazalost takvih u Srbiji nije malo. Ali na svu srecu Boris je, uz sve nedostatke, bar dobar soumen tako da ce moci da zastiti ovu zemlju od dolaska na vlast SNS-a, DSS-a i SRS-a.
Препоруке:
0
0
29 петак, 27 новембар 2009 12:32
thinking maize
Мислим се да ли да напишем "и то ће проћи" или "да видимо и то чудо" или нешто слично, али се сетих Дисове песме "Наши дани"! Прочитајте је, вреди! Актуелна и после 100 година!
Препоруке:
0
0
30 петак, 27 новембар 2009 13:40
Владимир
Уз дужно поштовање мишљења свих претходника и њихову слободу изражавања, све ми се више чини да коментари почињу да личе на оне коментаре са блогова Бе 92 и сличних "самозадовољавајућих" сајтова.
Дохвате се неког или неке теме и свих 100% саговорника мисли исто. Не кажем да ли је неко у праву или не, али ме брине чињеница да се у дебату не укључује нико ко иоле мисли другачије, а сложићемо се таквих је, ипак, много.
Мислим и да сајт НСПМ заслужује такву врсту дебате, а не на овакав начин исказано једноумље.
Нажалост, изгледа да тако нешто није могуће, као што није могуће и на "оним" горе наведеним блоговима.
У сваком случају, док је ових и оних, Србији се никако не пише добро.
Препоруке:
0
0
31 петак, 27 новембар 2009 17:12
Јовица
Увек је и место и време за договоре против овакве власти. А ако ова два "лидера" кажу другачије, онда то значи само једно - да никада неће бити ни време, а да ни места неће бити да се о томе договоре.
Сувише јако волите власт да би се договорили да је заједно вршите. а још је зло веће што Србија под овима на власти умире, а ови из опозиције се чешљају.
Препоруке:
0
0
32 петак, 27 новембар 2009 18:04
Nenad Jevremovic
Cini mi se da ste malo preterali i sa naslovom i sa tendencioznim komentarima. Za NSPM pisu mnogi naprednjaci Tome Nikolica, samo sto se ne predstavljaju.
VRLO SIMPTOMATICNO!!!
Znaci da Vam je blisko delovanje ove stranke u mnogo cemu, ali potencirate na razlicitostima.
Uporno udarate po Nikolicu i Vucicu, a izborni rezultat govori da su narodu ipak bliski i ovakvi kakvi su.
STA STE VI KOMENTATORI VAJNI URADILI ZA OVAJ NAROD IKADA?
Evo,bacam rukavicu, odgovorite!!!
Ja licno sam sakupio i odneo 30 tona pomoci 2007. svom narodu na Kosovo i Metohiju. Clan sam SNS i smatram se visokomoralnim covekom u politickom smislu.

Mnogima je posao da TOROCU DO MILE VOLJE, mogli bi i nesto da radite.
Problem danasnje Srbije je upravo u tome sto ima vas takve. KRITIKUJETE, A POSLA SE NE PRIHVATATE.
STO TAKO PAMETNI NISTE STALI NA CRTU PA DA SE POLITICKI IZMERI TA VASA PROMUCURNOST I SVEZNANSTVO. AKO ZNATE TOLIKO, A NECETE DA POMOGNETE MAKAR SE I ZRTVOVALI U POLITICKOM BLATU ONDA SE POSTAVLJA PITANJE VASEG PATRIOTIZMA I ISTINSKE BRIGE ZA OVAJ NAROD.
A Vi gospodo Urednici, Vi nemate razloga za to sto radite. Zao mi je, jer je NSPM mnogim naprednjacima omiljeno stivo. Razmislite koliko radite na jedinstvu opozicije, ako uopste to radite.
USTVARI STA VI RADITE BRE!!!
Potencirate da je Vucic isao u Ameriku, a zaboravljate da je u Vasingtonu Kostunica dobio nagradu za najveceg drzavnika. Da ga nije mozda Putin odlikovao, Neeeee, Naravno! Amerikanci.
Sta bi sada? Napadate coveka koji hoce i na istok i na zapad, i za takvo razmisljanje je platio visoku cenu.
U cemu je problem. Koliko znam Nikolic potpisuje sporazum o saradnji sa Jedinstvenom Rusijom. Vrlo americki gest, nema sta.
Sta je sporno? Ili je sve sporno samo zbog spora i nista vise.
POGLEDAJTE U SEBE I NADJITE ODGOVORE NA VASE FRUSTRACIJE GOSPODO OBJEKTIVCI.
Препоруке:
0
0
33 петак, 27 новембар 2009 18:34
Томас Пејн
@Владимир
Постоје преломна времена кад нажалост није могуће средње решење. То су времена „која кушају човекову душу“ и управо у таквим временима живимо и ми у Србији али и цео свет. Истина, искушења нису иста. Код нас су доведени у питање и држава и систем, на Западу само систем. Колико је тешко у избору система избећи једноумље - било левичарско или десничарско - доказ је крах идеје „трећег пута“ на Западу.
Препоруке:
0
0
34 петак, 27 новембар 2009 20:02
mara
Slažem se sa Vladimirom. Sve sami istomišljenici. Takođe se slažem s Nenadom Jevremovićem.Nešto tu škripi. Volim NSPM, cenim urednike, i saradnike, volim njihove tekstove ali ovo s komentarima zaista nekada deluje kao jednoumlje, vidim u komentarima dosta naivnosti. Nešto škripi.
Препоруке:
0
0
35 петак, 27 новембар 2009 20:11
marko
Nenade, nema razloga za nervozu i vredjanje prethodnih komentatora. NSPM je retko mesto gde se objavljuju necenzurisani i neselektirani komentari i zbog toga postujemo ovaj sajt. Umesto napada na komentatore i urednistvo, efektnije bi bilo da ste pohvalili politiku T. Nikolica i pojasnili njegove stavove, malim slovima i bez usklicnika. Ovako pomalo odbijate nas, koji zelimo istu stvar kao i Vi - neke druge ljude na celu Srbije. Pozdrav, svako dobro.
Препоруке:
0
0
36 петак, 27 новембар 2009 20:12
Trpimir
Otvoren je pristup svim medijima.Na vidiku je novi omiljeni opozicionar.
Препоруке:
0
0
37 петак, 27 новембар 2009 20:21
Урош
Где је питање у вези сусрета са Станком Суботићем Цанетом у Паризу ? Одговор је био јурио је инвеститоре за нешто у Новом Саду где је владала Маја Гојковић, а Маја каже на то о ма какви то је било готово годину дана пре тога. Ко је ту лагао и зашто ? Колико коштају билборди и плакати ?
Да не дође опет кад победи СНС неко у бермудама у владу да тражи своје паре ?
Препоруке:
0
0
38 субота, 28 новембар 2009 15:29
Milos
@ Vladimir

Srodnost i slaganje u misljenju nije valjda nesto samo po sebi lose. Stavise u javnoj raspravi valjda je na kraju krajeva slaganje u misljenju neki zajednicki cilj. Bez njega nema slaganja u htenju, pa samim tim ni organizovanog prakticnog delovanja, i cela rasprava onda ostaje isprazna zanimacija zaludnih.

Ono sto je zaista bitno je kako se do tog slaganja stize - da li uz pomoc cenzure i stimovanje u prethodno pripremljene pozeljne obrasce ili kroz slobodnu raspravu. Ali o tome vec racuna vode moderatori koji su ovaj posao po mom iskustvu obavljali krajnje korektno.

S tim u vezi, to sto se o karakteru Tominog politickog delovanja doslo naizgled koordinisano, i bez neke uvodne rasprave, to jasno ne govori o nedostatku originalnosti ili spontanosti komentatora vec o banalnoj ociglednosti pojave. Kao kad bi se raspravljalo da li je sad dan ili noc.

Druga stvar - razlikovati se od nekog u sudu na silu i po svaku cenu, tek je nesto besmisleno. Kao sto nema smisla narucivati razlike u misljenju kao sto se narucuju deset upola s lukom. Ako se sa necim ne slazes prirodno je valjda da izrazis svoje misljenje nasuprot, a ne da se vajkas zbog nedostatka razlika u misljenju.

I da, ako se u zivotu bavis jos necim osim pisanja komentara ili se ne daj boze pored toga jos bavis i nekim humanitarnim radom, molim te zaboravi da sam bilosta rekao.
Препоруке:
0
0
39 субота, 28 новембар 2009 16:54
Uskokovic Sasa
Nenade,
Ocigledno ste Vi iz nekog razloga frustrirani jer Vam je tekst pun teskih reci i olako datih kvalifikacija. Stanite u odbranu stranackog lidera argumentima a ne uvredama. Svi mi koji smo kritikovali stavove vaseg stranackog sefa ispali smo ljudi koji nista nisu uradili za svoj narod, koji torocu do mile volje, postavljate pitanje naseg patriotizma ako kritijemo stavove Nikolica. Urednistvo pitate sta rade a oni su samo preneli intervju Nikolica iz dnevnog lista "Danas". Kada ja kritikujem Nikolicevu izjavu da nije izdao nijedan programski detalj srs-a Vi iznesite neki protiv argument ako ga imate. Dakle, ukljucite se u diskusiju argumentima a ne uvredama.
Препоруке:
0
0
40 субота, 28 новембар 2009 23:36
Teodora
Nikolicu se mogu neke stvari zameriti, ali mi u zemlji nemamo nista bolje.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер