Miloš Aligrudić je ok lik. Međutim malo je smešno da on iz stranke koja je bila na vlasti seda, osam godina sad kaže Nikoliću da dokaže da je opozicija. DSS je zajedno sa DS i g17 plus vladao ovom zemljom posle petog oktobra i dobrano je odgvoran za sve što se ovde dešavalo.Tačka.
Preporuke:
0
0
2
subota, 26 decembar 2009 15:13
Dragan
Stepen postignute autonomije Vojvodine nikad nećemo menjati i u tom pogledu SVM može da bude miran.
Na pitanje „Blica” kako će premostiti razlike u odnosu na Statut i Zakon o prenosu nadležnosti, čemu su se naprednjaci oštro protivili, predsednik SNS kaže da njegova partija sigurno neće rušiti ova dva vojvođanska dokumenta.
Tadićeva politika je dobra,ali se ne sprovodi
Ove Nikolićeve izjave su izricanje zavrsne presude sopstvenom opozicionom delovanju.
Preporuke:
0
0
3
subota, 26 decembar 2009 15:18
Puno pitanje politickog mislioca T.Nikolica
Aligrudicu, Vi ne razumete Nikolica! On trazi "da se izjasnite da li ste za ulazak Srbije u EU" - po uslovima Borisa Tadica! Dobro, ne postavlja sam Tadic te uslove, ali jeste on taj koji rado ispunjava sve te uslove, pa onda EU to ocekuje od svih, od cele Srbije! Kad smo kod "cele" Srbije - to i jeste uslov! Srbija ne sme, ne moze i nece biti cela, ako zeli u EU! Pita Vas lepo mali Tomica jeste li Vi za to sto sprovodi mali Borica! Ako niste za malu, najmanju Srbijicu - sto se javljate! Ako niste za opozicijicu, kojoj je svejedno kolika je teritorijica Srbijice - ne treba Vas Tomica. Udruzice se on s Palmicom, isti su intelektualni kalibric!
Preporuke:
0
0
4
subota, 26 decembar 2009 15:21
Nenad
Dokazao je pre nekoliko dana da više nije opozicija. To dobro znaju oni u Moskvi. Kako vidimo poslednjih nekoliko nedelja ne pominje Rusiju niti njihovo rukovodstvo.
Preporuke:
0
0
5
subota, 26 decembar 2009 15:39
Dragan
Nikolić i SNS su počeli sa optužbama na račun DSS po povratku iz Moskve, gde su delegacije obe stranke prisustvovale kongresu Putinove Jedinstvene Rusije. Ali sa velikom razlikom što je Koštunica potpisao nekoliko sporazuma,a Nikolić se vratio bez ikakvog potpisanog papira, uprkos gromoglasnim najavama Aleksandra Vučića.
Preporuke:
0
0
6
subota, 26 decembar 2009 16:06
PETI ELEMENT
Gospodin Tomislav Nikolićje svojim političkim delovanjem u poslednjoj godini profilisao sebe kao portparola predsednika Borisa Tadića. Niti je on autentično opredeljen za ulazak Srbije u EU niti je autentično na terenu opozicije.
Stručnije rečeno, insistiranje na tome da se gospodin Vojislav Koštunica izjasni da li je za ulazak Srbije u EU, klasični je psihološki odbrambeni mehanizam,tѕv.PROJEKCIJA, kojim se sopstveni nesvesni strahovi i dileme pripisuju drugima.
Poruka DSS-u: Jedina ste autentična stranka, politički dosledna i odgovorna. Na vas se obrušila kompletna domaća ( ali ne i samo ona ) propagandna mašinerija i to je jedinstveni dokaz vrednosti. Vreme je da VOSTANETE.
Preporuke:
0
0
7
subota, 26 decembar 2009 16:21
Dragan
Nedemokratski zakon o informisanju, protivustavni Statut Vojvodine, privatanje EUleksa(da li se neko seća i čuvenih 6 tačaka?!) i politička čistka nepodobnih sudija u pravosuđu su neoprostive greške vlasti, zbog kojih treba da budu kaznjeni na sledecim izborima. Opozicija na to MORA STALNO PODSEĆATI,a ne baviti se sama sobom
Preporuke:
0
0
8
subota, 26 decembar 2009 16:34
Stanisa
Neko vece na evropskom RTS-u pita Nikolica jedan dali je za ulazak u EVropstvo. I molim ja vas, neponovi klonirani mali Bora da je za ulazak ali samo kao celovita srbija. Znaci sa Kosmetom i vojvodinom. Neko mu je izglada u medjuvremenu malo oprao mozak te on zaboravi da je to nekada bila njegova, a mozda seseljeva, govorancija koju je on morao stalno da ponavlja kako bi imali sto vise glasova. Takodje nesmemo zaboraviti da je Tomica zeljan i gladan vlasti. Toliko puta blizu cilja a jos nikad da bude car. E, sad oseca da to moze pa makar i kao tadicevo potrckalo.
Preporuke:
0
0
9
subota, 26 decembar 2009 16:47
Miša
Izjave Tome Nikolića su zaista neobjašnjive, čak i sa njegovog uskog, političkog stanovišta, one mu nanose štetu,a da ne goovrim o šteti koju nanosi u borbi protiv režima Borisa Tadića, koji čisti deo po deo društva od bilo kakve opozicije. Pitanje je samo šta je sledeće, posle medija i sudstva?P.S.Apel DSS-u!Forsirajte mlade intelktualce poput Miloša Jovanovića koji u velikoj meri vodi Fond Slobodan Jovanović, Petra Petkovića,koji je vodio NVO Aktivni centar,Dušana Prorokovića i još niz sjajnih ljudi kojih nema toliko u javnosti(delom i zbog zatvorenosti medija),ali delom i zbog zatvorenosti DSSa.
Preporuke:
0
0
10
subota, 26 decembar 2009 17:07
paja patak
Po jednoj prastaroj (tek nedavno na jednom svilenom svitku pronađenoj) japanskoj samurajskoj legendi, Tomaguči Nikolaga je sebe smatrao za pravog samuraja (međutim, bolji poznavaoci bušida u to sumnjaju). Izneverio je svog daimija Voisake Šešeligu, dok je taj bio zarobljen. Odmetnuo se sa delom Voisakevog odreda boraca, pa je kao ronin počeo da se sa njima izdaje za borce protiv režima tadašnjeg lukavog i okrutnog šoguna Boriake Takede, koji je pod svojom kontrolom držao čitavu provinciju od Serbakije do Tokija. Ali, kada bi god trebalo da dođe do odlučnog suočavanja sa Takedinim samurajima, ronin Tomaguči bi se sa svojima nekako izvlačio. To mu je dosta puta i uspevalo, ali mu se bušido ipak sve više krunio. U jednom trenutku, proterani imperator mu je preko svog izaslanika poručio da ga više ne smatra pravim samurajem ako ne dokaže da je takav....
Nažalost, zli moljci su baš na tom mestu pojeli stari svileni svitak, pa se završetak legende ne vidi. Moramo da ga zamislimo.
Preporuke:
0
0
11
subota, 26 decembar 2009 18:37
Ultravisitor
Jadna je Srbija sa svima vama koji bi koketirali sa njenim smrtnim neprijateljima iz EU. Doduse svi ste vi isti samo se razlikujete po sloganima Kosovo je Srbija, i Evropa i Kosovo, bla bla bla.
Preporuke:
0
0
12
subota, 26 decembar 2009 20:00
Zivislav Marinkovic
Naivnost naseg naroda nema granicu.Tuzno je posmatrati kako Tomislav Nikolic dobija ukogu glavnog opozicionara, bez obira na njegovu opcinjenost likom i delom B Tadica.Narode srpski OSTAVI SVAKU NADU.
Preporuke:
0
0
13
subota, 26 decembar 2009 20:29
Milos
Zona sumraka...
Preporuke:
0
0
14
subota, 26 decembar 2009 20:33
BB jedan
@ Paja Patak
Pa dobro, Pajo, bar nam recite kako Vi zamišljate kraj legende. Po meni Tomaguči Nikolaga je izneverio samurajski kodeks časti i nikakva dokazivanja ne mogu promeniti tu činjenicu.
Preporuke:
0
0
15
subota, 26 decembar 2009 20:50
Dimitrije T.
@PETI ELEMENT
Dobro rekoste, portparol predsednika Borisa Tadića.
Treba ga ( gospodina Tomislava Nikolića )isterati na politički čistac i naterati da revalorizuje svoj politički identitet. On ( politički identitet ) ne može biti drugačiji od personalnog. Ko je on ustvari?
Preporuke:
0
0
16
subota, 26 decembar 2009 20:54
nenad R.Srpska
Svejedno koštunica mora da više radi po dubini jer se od socijalne demagogije i pozivanje na nepravdu ,poštenje i sl.koju sprovode naprednjaci ne vide ozbiljna promišljanja dss i suština nacionalnog bloka političara.DSS mora bilo proračunato bilo silom prilika da krene u socijalno profilisanu kritiku vlasti i da se tu očvrsti jer je to nažalost most za nacionalnu politiku.Ako to izostave ovaj sadašnji rast će brzo u fazu platoa.Pozdrav iz R.Srpske.
Preporuke:
0
0
17
subota, 26 decembar 2009 20:55
Trpimir
Troja je imala svog konja.Opoziciji u Srbiji to ne treba.
Preporuke:
0
0
18
subota, 26 decembar 2009 21:41
Branislav Zekic Zeka
"Iskreno se nadam da će Sud raditi objektivno, bez obzira na sve pristrasnosti koje su pratile izbor sudija Ustavnog suda i činjenicu da svi članovi tog tela nisu izabrani."
Samo se vi nadajte!
Niste vi za politiku kad ne shvatate sta se trenutno u Srbiji pred vasim ocima dogadja. Zar vam nije jasno da je Boris Tadic krseci Ustav sebi potcinio svu izvrsnu, zakonodavnu i sudsku vlast. Medije, nevladine organizacije, pa je uspeo da pripitomi i pojedine takozvane opozicione stranke.
A spreman je da osvoji i crkvenu vlast.
Borisa za patrijarha!
Preporuke:
0
0
19
subota, 26 decembar 2009 21:54
Antonije
Kostunica je dobio zadatak od Amera (koji su a i
doveli i odveli sa vlasti, da posvadja opoziciju,kao sto se to radi u americkim kolonijama, da bi njihovi puleni mirno nastavili izvrsavati postavljene zadatke
Preporuke:
0
0
20
subota, 26 decembar 2009 22:18
Trifke
Jedino još DSS nije UKALKULISAN u međunarodne ( i domaće )političke aranžmane. Bizarnost i beskrupuloznost u pronalaženju tobožnjih doprinosa ove stranke za haos u zemlji zakoračuje u domen patologije. Preostaje još, kako neko reče u svom komentaru pre par dana, da i navodni čopor mačaka sa kojima u stanu živi gospodin V.Koštunica bude proglašen žrtvama njegovog zlostavljanja.
Elem,gospodin Nikolić je koalicioni partner! VEĆ!
Preporuke:
0
0
21
subota, 26 decembar 2009 22:35
Mićko
Dobro je da ste se počeli osvešćivati. Front prema Nikoliću, jasna granica. I držati je čvrsto. Dok nije postalo prekasno. Morate odgovarati na ta podmetanja i omalovažavanja. Prozivajte i vi njega, pa za to bar postoji obilje matrijala. To je stvar tehnike, pitanje političkog opstanka. Neće biti prepreka saradnji sa SNS na osnovu nekih važnih principa. Ako se oni uopšte pokažu voljnima za takvu saradnju.
Preporuke:
0
0
22
subota, 26 decembar 2009 22:53
paja patak
@BB jedan: Baš su mi kolege iz Japana javile da je u jednom prastarom šinto hramu, visoko u planinama, otkriven i drugi, dosta dobro sačuvani primerak svilenog svitka sa celim tekstom, skenirale ga i poslale mi. Tek sam završio dešifrovanje. Nažalost, u pravu ste. Zaista, Tomaguči Nikolaga je prekršio i osramotio bušido, a kako piše – neki su čak tvrdili da je imao i tajni dogovor sa lukavim i okrutnim šogunom Boriake Takedom, koji je zahvaljujući tome još neko vreme pod svojom kontrolom zadržao čitavu provinciju od Serbakije do Tokija! Kada se ta sramota pročula – umesto da učini ono što bi svaki samuraj učinio kako bi sa sebe sramotu sprao, Tomaguči Nikolaga je pobegao u obližnji hanamači, u okiju kod gejši – a odatle mu se i trag izgubio.... Davno je bilo to.... ali sramota je ostala.
Preporuke:
0
0
23
subota, 26 decembar 2009 23:22
Božo Bjelak
Iako ovaj intervju spada u kuknjavu i žal za prošlošću, činjenice su tačne. DSS je dva (ili čak tri puta) imala istorijsku šansu da se ovo što se desilo i dešava u Srbiji, ne desi. Politika kažnjava skromnost (skromnost je u politici porok) i kukavičluk. U politici nema i jare i pare. Na nesreću ovoga naroda, DSS i Koštunica su prošlost. U ovim i nekim budućim vremenima, neće ih biti u vlasti. Nikolić je pričina priča. Nikolić i ono potrčkaralo Vučić su otkrili i Evropu i Ameriku. Ti krvni neprijatelji i Hagova i Brisela i Vašingtona, preko noći su postali njihovi ljubimci. Pobjeda u opštini Voždovac je došla nakon njihove izjave (Vučić u SAD-u) “da bez SAD nema života“. Kada tako neko izjavi, koji je do juče pjenio, buncao protiv SAD, EU, onda on postaje najbolja slugenjara. Njihova pojava je velika opasnost za Srbiju. Pri njima, čak će se jednoga dana i o Tadiću i „et kompani“, pisati da su bili nacionalisti. Nemam ja, gospodo, ništa protiv srpske nove stranke (SNS), rodilo se dijete, moramo ga ljuljati. I vambračna djeca imaju sva prava, kao i djeca rođena u braku.
Preporuke:
0
0
24
nedelja, 27 decembar 2009 00:42
Biljana
Drago mi je da DSS postaje aktivniji, i mora biti još aktivniji ako ne želi da ga proguta plima svakojakih izjava iz DS i SNS-a. Osim njih, ni jedna druga partija ne razmišlja o ozbiljnoj politici, svi samo gledaju gde će da se ugrade i šta mogu da ugrabe. Narod je sluđen, i dalje traži vođu koji će ga čudom izbaviti iz bede, a ne vidi da će ponovo biti preveden žedan preko vode, do nove bede. Godinama sam bila opozicija SPS-u, sada sam ponovo opozicija ZES-U, ni tada ni sada me (Slobina i sada evropska) većina neće povući za sobom, jer znam da nisu u pravu.
Preporuke:
0
0
25
nedelja, 27 decembar 2009 01:49
BB jedan
@ Paja patak: Evo i meni su upravo javili da postoje spisi koji ukazuju da Tomaguči Nikolaga uopšte nije bio samuraj već je pripadao jednom posebnom redu, dosta retkom u ta drevna vremena – zvali su ih šibicari. Pojavili su se u smutnim godinama građanskog rata u 15. veku i bili poznati po pritvornosti i skorojevićluku. Ipak, mnogi od njih su uspeli da se uzdignu i postanu kapetani. Izgleda da je to bio slučaj i Tomaguči Nikolage. No, prepustimo ga zaboravu. Ako ikada saznate šta je bilo sa dobrim narodom koji je živeo u provinciji Serbiake – da li je konačno našao mir i sreću – molim Vas, javite nam.
Preporuke:
0
0
26
nedelja, 27 decembar 2009 06:46
Šicer
Pa Nikolić je iskeširao da razbuca jedinu stranku koju bi narod glasao da se ratosilja ovih, a naravno SNS ne pripada opoziciji. SNS je integralni deo projekta rasturanja Srbije. Kome Nikolić treba bilo šta da dokaže? A i Aligrudić i ekipa su naivni, oni podneli predmet ustavnom sudu, pa sad prvo treba da pokupe broj pod kojim se vodi predmet, pa lagano.
Preporuke:
0
0
27
nedelja, 27 decembar 2009 09:13
Stankovic Milos
Mislim da je Milos Aligrudic u pogodio pravo u metu. Nikolic je vec nekoliko godina unazad trojanski konj u redovima nacionalnih stranaka. Mozda je cak i bolje da Tadic ostane na vlasti nego da Nikolic kada dodje na vlast pristane na svaki diktat spolja samo da bi dokazao da se promenio. Mislim da SAD na to i idu. Srbija ce se klatiti izmedju DS-a i SNS-a jos neko vreme, a onda ce valjda neko nacionalno odgovoran (DSS, zasto da ne) da spreci potpunu propast Srbije. Amerikanci su svesni je zenit njihove politicke moci odavno proslost i da ce ovaj kraj sveta morati da prepuste nekom drugom. Sto se mene tice, svako drugi je od njih bolji.
Preporuke:
0
0
28
nedelja, 27 decembar 2009 09:51
Mihajlo
@Trifke
Vreme je i za famozne mačke. Dan uoči izborne tišine za predsedničke izbore 24.septembra 2000., RTS je u nedostatku kompromitujućih "argumenata" protiv gospodina Koštunice posegao i za navodnim mačkama. Potom, znamo epilog.
Kao razočarani decenijski glasač DS, konačno odustajem od iluzionista i opsenara. Njima sada pripada i SNS i kako šou mora nastaviti da traje, eto njihove koalicije!
Preporuke:
0
0
29
nedelja, 27 decembar 2009 10:39
m. -ić
G. Aligrudiću, vaša stranka kao da je prespavala godinu i po, skoro dve. Niste ništa naučili ni kao vlast ni kao opozicija. Gledajte da prikažete svoje političke poglede i namere, a ne da vam se sav politički trud svodi na pokazivanje prstom na druge. Nisu ti drugi briga i muka vaše stranke, vi ste sami sebi problem. I dok se taj problem ne razreši, manite se tužibabanja.
Preporuke:
0
0
30
nedelja, 27 decembar 2009 11:19
zoran
Slažem se sa Aligrudićem i u vezi Cesida i da SNS treba da dokaže da je opozicija ,zašto nikad kad napadaju njega kao bivšeg radikala koji je bio u vlasti devedesetih ,on lično ne kaže da je SPS taj koji je tad vodio zemlju bio na vlast i da je on odgovoran a sada je DS taj koji je prvi oprastio grehe SPS zarad opstanka na vlasti.Dakle mora javno Nikolić da napadne SPS I DS a ne da prećutkuje kad se kritikuje njegova politika .Ija imam osećaj da on podržava vlast.Koštunica je bar SPS sveo na glasačku mašinu dok je bio Premijer i niko iz SPS nije bio ministar a kamoli imao zlatan glas ,odnosno dva glasa.Koštunici nikad nije bio prioritet vlast radi vlast nego boljitak naroda u Srbiji i to Nikolić treba da ceni i već jednom da politički napadne DS jer je jači od njega.
Preporuke:
0
0
31
nedelja, 27 decembar 2009 11:59
napad
@zoran
i to Nikolić treba da ceni i već jednom da politički napadne DS jer je jači od njega
Pa to i radi. Okomio se na glasče DS-a, a ne SRS-a ili DSS-a.
Preporuke:
0
0
32
nedelja, 27 decembar 2009 16:07
kleo
Kostunica je danas jedini politicar u Srbiji koji mirne duse moze da napise na plakatu: "Mene Amerikanci ne koriste me za ostvarivanje njihovih interesa u Srbiji, a ni ja im se ne ulizujem". Malo li je?
Preporuke:
0
0
33
nedelja, 27 decembar 2009 16:10
Velja 1
Nisam pristalica sadašnjeg režima, ali delim mišljenje nekih komentatora da je dolazak SNS-a na vlast potencijalno opasan i da je ostanak DS-a u datim okolnostima bolja opcija.
Po meni je suština u tome da Srbi konačno politički i istorijski progledaju i oslobode se ukorenjenih zabluda. To je mnogo bitnije od toga ko je na vlasti, ko će dobiti izbore, da li vladaju žuti ili drugi. To podrazumeva svest da je potrebno držati se nacionalnog interesa pre svega: očuvanja teritorije, kulture, tradicije, vere, monetrane nezavisnosti, slobode i svesti da nam je Rusija najbolji saveznik u tim našim interesima , a da su nam interesi anglosaksonske politike jezivo suprotstavljeni, bili i ostali i da nema saveza sa njima koji bi nama doneo nešto dobro. Što je najbitnije, ta svest mora podrazumevati i spremnosti da se na tom putu istrajava i po cenu žrtava.
Čak i hipotetički dolazak Koštunice na vlast na nekoj ''socijalnoj priči'' je takođe loš i ne verujem da bi išta dobro doneo, jer bi to značilo da motivacija naroda da mu da poverenje ne proističe iz sazrele svesti o navedenim nacionalim interesima i putu njihovih ostvarenja, već pre svega na očekivanju da im se u što kraćem roku obezbedi bolji materijalni život, verovatno i dalje uslovljen EU integracijom. Ne verujem da bi ta vlada dugo opstala što bi za posledicu imalo još dublju agoniju i kompromitaciju nacionalno-orijentisane politike.
Preporuke:
0
0
34
nedelja, 27 decembar 2009 16:13
Velja 2
Većina Srba i dalje ne razume da je Titov režim stvorio i rukovodio procesom srpske propasti srpske tragedije koja nas je zadesila 90-ih. Ulogu u samom finalu tog procesa, Zapad je dodelio Miloševiću , kojeg je vešto prikazao kao nacionalistu i time održao zabludu u životu. Zabludu i dalje priohvaćenu kod većine naroda da smo u Titovo vreme svi lepo živeli i razvijali se, a da je propast došla od srpskih nacionalista ili dogmatskih komunista koji su se protivili Zapadu. Zabludu da nam Rusi nikad nisu pomogli i da je put srpskog napretka u okretanju Zapadu i sumnje vrednost sopstvene kulture. Čini mi se da je Nikoliću od strane Zapada namenjena slična uloga. Dovođenjem njega na vlast, motivisan uverenjem naroda da to vodi u materijano blagostanje, u situaciji kada je politika DS-a pripremila teren za novu tragediju daje Zapadu mogućnost da bez rizika od raskrinkavanja ponovo problematizuje odnos sa Srbijom.
Sadašnja vojvođanska garnitura (Pajtić, Čanak, Pastor) bi i dalje ostala, jer čak i da 70% Srba u Vojvodini glasa za nacionalne ili ''nacionalne'' stranke to nije dovoljno. U momentu izazvane krize toj garnituri bi se dao alibi za prozivku na račun Beograda da je EU perspektiva zamračena. Zapad bi nesumnjivo, bez po muke, uspeo da prikaže Nikolića kao okorelog nacionalistu i kao takvog ga optuži za izazivanje krize. I opet bi srpski nacionalizam, a ne DS politika bila kriva što je oterala Vojvodinu, Sandžak i ko zna šta još. I to bi sigurno kod većine naroda opet ''pilo vodu''.
Zapad u bi bilo mnogo rizičnije problematizovanje odnosa sa Tadićem, pogotovo sa Đinđićem, jer iako bi verovatno uspeli u svojoj nameri, teško bi mogli da računaju na to da će Srbi i dalje ostati slepi. To bi konačno razvejalo sve zablude, dovelo do osvešćenja i jednom za svagda dalo snažan argument nacionalo-opredeljenoj politici, što bi na duže staze sigurno vodilo ka jedinstvu i uzdizanju nacije, stvaranju države, ali sada na pravim i zdravim temeljima.
Preporuke:
0
0
35
nedelja, 27 decembar 2009 18:54
Skeptik
Ako želi ( Toma Nikolić) da se menja režim Borisa Tadića, mada ja mislim da pojava o kojoj govorimo niti je režim niti je Tadićev, milim da se pita, kod nas se kaže ko bula za dimije, dakle Toma mora da se ukloni i da resurse stavi na raspolaganje nezavisnom kandidatu, koji nije ni ni DSS, ni SNS, ni SRS, nekome ko ima autoritet u Srbiji i da predstavlja simbol srpske vlasti i slobode. Što se neposrednog vladanja tiče nakon parlamentarnih izbora prema procentu glasova. Zajednički protivkandidat "ovome" bi mogla da bude Ivana Žigon, kao simbol časti, simbol, lepote, simbol srpstva. Takođe bih razmislio i o crkvenom licu, u zavisnosti od rezultata izbora Patrijarha da drugoplasiranog predložimo za predsednika Srbije. Makarios je bio politički lider Kipra. Ne bi bilo prvi put.
Preporuke:
0
0
36
nedelja, 27 decembar 2009 21:45
Snezana
@Skeptik
E,ajde malo da se uozbiljimo,mnogo nam je tesko:pusti Ivanu da glumi-politika i drzava su mnogo ozbiljne stvari i tu nema mesta ni glumi ni patosu.To je surova borba znanja,brzine,nacitanosti,obavestenosti,rada 24-sata....
Preporuke:
0
0
37
ponedeljak, 28 decembar 2009 04:00
Skeptik broj dva
@Snezana
Rad 24 sata dnevno, znanje, načitanost? Pa koji Vi to program gledate?
Preporuke:
0
0
38
ponedeljak, 28 decembar 2009 07:59
skeptik @ Snežana
Nije tako, po više osnova.
Prvo, kapitalizam tako ne funkcioniše. U kapitalizmu njihovi "tajkuni", koji neće valjda dozvoliti da neko zaokruživanjem olovkom dovede u makar i naznaku neizvesnosti za njihovu poziciju gospodarenja novcem i ljudima, ponude dva ili tri kandidata za koje su sigurni da neće ništa menjati u strukturi vlasništva. Predsednik je figura koja garantuje da se ništa promeniti neće. Na ličnom planu simbolizuje odanost proklamovanim ciljevima, sloboda, zakonitost, zaštita interesa.
Kod nas se ta situacija preslikava, sa tom razlikom da nama izbor nude u dogovoru naši tajkuni i strani kontrolori iz ambasada. Nude nam izbor između Tadića i Nikolića. I to je demokratija. Izabrao si. A niko ne pita ko je nametnuo baš takav izbor. Nabrojali ste neke osobine koje treba da ima naš predsednik. Takvi nisu raspoloživi kandidati. Zašto mislim da je Ivna dobar izbor. Zato što je iskusna u pravom smislu reči. Nije iskustvo susresti se sa na primer Olijem Renom i tom prilikom izdeklamovati unapred pripremljen "naš" stav. Nikolić ima emocionalno iskustvo, a nema vaspitanje. Tadić ima kućno vaspitanje, ali je emocionalno potpuno neiskusan. On ne zna ni šta je ljubav, ni patnja, ni dužnost, ni bol, ni strah, ni strast. Za pedeset dve godine koje ima on je neverovatno neiskusan. On nije doživeo ni jedno jako osećanje. Ivana jest. Ona je sazdana od dubokog pre svega emocionalnog preživljavanja sudbine našeg naroda. I da vam napomenem, ako ima osećanja tu je i energija i pamet i odlučnost. Sve to gori na vatri osećanja. Kod Tadića nema na čemu da gori, nama zašto da se razvije ni inteligencija ni borbenost ni upornost. Što reče jedna pametna žena kao Ken, beslovesna lutka. Kod Nikolića je problem u moralu i vaspitanju i prilično je neuk. Doduše emocionalno ima iskustva.
Preporuke:
0
0
39
ponedeljak, 28 decembar 2009 15:43
Lala
Nikolić nije opozicionar nego čisto kukavičije jaje podmetnuto biračima u Srbiji.
Preporuke:
0
0
40
ponedeljak, 28 decembar 2009 15:46
BB jedan @Skeptik
Ako kod Nikolića postoji problem morala – a i ja mislim da postoji – onda njegovi pretpostavljeni kvaliteti političara postaju nedostatak. Naime, to samo znači da će on biti sposoban da ostvari svoje nemoralne ciljeve.
Preporuke:
0
0
41
ponedeljak, 28 decembar 2009 17:40
šarka
Jednom sam čitao da je prilikom posete g.Bajdena i razgovora sa g.Dodikom rekao da ukoliko ne promeni stav oni imaju ‚‚rezervnog igrača‚‚. Sledstveno ovoj logici predpostaviti je da i u Srbiji imaju rezervne igrače. Da li je to g.Koštunica ili g.Nikolić ili pak g.Šešelj (koji je dao Vojvodinu na zadnjim izborima Demokratama, ne vodeći jaku kampanju u drugom krugu) ne mogu jasno tvrditi, ili svi oni igraju u različitim vremenima tako da se ne primeti.
Volim da se držim mudrosti starih, pogotovu kada se pokažu tačnim. Jedan čiča mi je jednom rekao ‚‚teško nama kada ovi 50-togodišnjaci dođu na vlast‚‚. Gledajući ovu misao staru 15-tak godina postaje mi jasno zašto. Svi su oni izašli iz jednog sistema vrednosti, radili, bili učestvovali u jednom vremenu. Svi su slični - bez snage(moralne i idejne) da povedu narod napred, spremni na najgore kompromise zarad malih efekata, okruženi (po sopstvenom izboru) poltronima, mediokritetima.
Narod kaže da se ljudi po delima poznaju. Ne moramo da idemo daleko, pogledajmo šta je ko radio i uradio do sada, pa po tome sudimo.
Moje iskreno mišljenje je da će mo do boljitka morati da čekamo još neko vreme.
A, da i mir u svetu !!! ( film sa Sandrom Bulok ).
Preporuke:
0
0
42
ponedeljak, 28 decembar 2009 18:25
skeptik @ BB jedan
On nikada nije ostvarivao svoje političke ciljeve. Lične, možda, ali političke ne. Prema vlastitom priznanju, niko ga nije terao da to kaže on je morao da poput papige ponavlja šta mu kaže Voja Šešelj. Iz vrlo relevantnih izvora saznajem da to što je "izdržao" Nikolić nije izdržao niko osim Vučića. Znaš kako ih je maltretirao Šešelj. A znaš li zašto. Zato što je celo vreme znao da su insajderi.
On (Toma) se nekako oteo ispod Šešeljevog đona od cipele kojim ga je Šeki gazio, a uletio je pod drugi. On nikakv politički cilj nema niti će ga ispunjavati.
P.S. Kad mi je prijatelj pričao "šta im je radio Šeki, slatko sam se smejao".
E što li su to trpili?
Pazite, takve stvari nikada nije radio skoro nikome, osim njima. Čime li su oni to zaslužili? Gazio ih je ko bedne crve.
Preporuke:
0
0
43
ponedeljak, 28 decembar 2009 19:07
Gordana
I ja mislim kao i skeptik da je Ivana simbol srpstva, pameti, znanja i lepote. Izgleda da je na oca koji je čini mi se poreklom iz Slovenije, Ukrajine ili tako nešto.
Preporuke:
0
0
44
ponedeljak, 28 decembar 2009 21:14
Snezana
@Skeptik
Slazemo se u mnogo cemu sem po pitanju Ivane Zigon.
Dozvolicete mi da imam pravo na sopstveno misljenje,zasnovano na posmatranju njenog rada s decom s Kosova,priredbi u "Sava centru",prikupljanju sredstava-za pr tom ,ni jednog momenta ne sumnjajuci u Ivanine iskrene patriotske namere,ona nije prava licnost za politiku.
Kada bude naucila da organizuje priredbu koja nije na ivici kica i patetike,moze da se kvalifikuje.
A odatle do politike-Ad asperam .....
Preporuke:
0
0
45
utorak, 29 decembar 2009 01:04
Biljana@Snezana
Ivana Žigon je poslednja osoba koja zaslužuje kritike. Sigurno da nije organizovala sve po ukusu svih i sigurno da bi neko (možda i VI) to bolje organizovao, ali ONA daje sebe, radi i pomaže. Oni kojima pomaže sigurno ne dele Vaše mišljenje i mnogo bi izgubili da Ivana nema volju, elan, hrabrost i preduzimljivost koja fali mnogima. Ja je na prvom mestu cenim i poštujem i tu stajem, nisam zaslužila pravo da je kritikujem.
Preporuke:
0
0
46
utorak, 29 decembar 2009 11:07
Snezana
@Biljana@Skeptik
Skrenuli smo s teme:svako zadrzava svoje misljenje o politickoj kommpetentnosti pomenute glumice.O.K.To je demokratija.
Problem je pasivnost birackog tela (vidite izlaznost od 44% u Hrvatskoj) i sklonost idolatriji.
Real-politika jeste borba izmedju nasih(racunam srpskih istinskih interesa) i pritisaka Zapada(i Istoka).
Pokazalo se da "nosenje turskih papuca oko kuce",sto radi aktualna vlast (Nikolic-SNS,LDP,G17,SPS) ne daje rezultate.
Nikada Beograd nije bio sumorniji,umorniji u pretpraznicne dane.
Kostunica,sa svim trabantima i neinspirativnim tipovima oko sebe,i dalje ima najvecu politicku tezinu i snagu da vodi Srbiju.
Problem je sto ce i buduca vlada biti manjinska(nestabilana) podlozna trgovinama parlamentarnih partnera i ucenama spolja.
Preporuke:
0
0
47
utorak, 29 decembar 2009 15:32
skeptik @ Biljana, Snežana
Imao sam ja i drugi predlog. Na primer na izborima za Patrijarha dva glavna kokurenta ostanu Nj. P. Amfilohije i Nj. P. Irinej. Mada ima i drugih dostojnih Vladika, prilikom izbora pokojnog Patrijarha Pavla on nije bio favorit. Nakon izbora za Patrijarha, kad jedan od njih bude izabran ili neko drugi koga božja volja odredi, e tada drugoplasiranog treba zamoliti da se kandiduje za predsednika Srbije. Da li bi morao da se penzioniše ili na drugi način ja ne znam, ali znam da bismo dobili vrlo kvalitetnu ličnost sa autoritetom. Znači, pored njega i Ivane bilo bi i drugih ličnosti, pa nije srpski narod bez kvalitetnih pojedinaca.
Što se mene tiče, ja sam Tadića i Nikolića otpisao za srpsku stvar. Uz sve poštovanje ličnom integritetu i ljudskoj čestitosti, Koštunica je svoju šansu samo delom iskoristio. Nije da nije učini podosta, ali možda su ljudi i neopravdano očekivali više. I na njega ne računam.
Sa druge strane, i Labus i Dinkić, on ih je stvorio. Ulaskom u vladu sa DS i tu je napravio gaf i omogućio verovatno nesvesno ovo, a i godine čine svoje. Pitanje je ima li on svežinu za još jedan početak.
Preporuke:
0
0
48
utorak, 29 decembar 2009 15:45
Vladimir Čeleketić
Nikolić mora da dokaže da je opozicija
Opozicija čemu?
Hajde da vidimo šta sve imamo. Srpski kapital je u rukama "tajkuna" koji su se obogatili tako kako su se obogatili i koji bi, da je reda i zakona, bili iza rešetaka. Drugi deo srpskog kapitala je u rukama klasičnog podzemlja.
Sad na to dodajte zapadne finansijske institucije i zapadne velike firme koji drže u vlasništvu pola Srbije.
A onda na sve to dodajte interese Vašingtona, njegovog satelita Brisela i omču oko vrata Srbije koja se po potrebi steže ili popušta.
Dakle, šta u toj situaciji menja Tadić ili Nikolić ili Koštunica ili nekakav Aligrudić?
Zašto bi bilo ko od njih rušio mit koji se zove EU? Sa tim mitom mogu da rade šta hoće, šta god da urade to je u ime EU, jel tako?
Zašto bi hapsili kriminalce? Pa kako se dolazi i ostaje na vlasti. Nema toga bez para.
Zašto bi pokušali da oslobode Srbiji iz kandži Brisela i Vašingtona. Šta to njima Brisel i Vašington smetaju? Ako je "kriza" jesu li je osetili? Jal voze lošija kola? Imaju li manje plate? Žive li pod šiptarskom ili NATO opsadom? Hoće li njihova imovina biti oteta i predata Šiptarima ili nekom drugom?
I konačno, ko će nego oni sutra na izbore? Ko će učestvovati ili dobiti bez para?
Da li je Nikolić opozicija? Ili Koštunica? Čemu opozicija?
Možemo li pre rasprave o tome ko je opozicija da znamo šta to znači biti opozicija i ČEMU biti opozicija?
Preporuke:
0
0
49
utorak, 29 decembar 2009 15:49
Danski Srbin
Politicar, potpuno na nivou zadatka je bez dvoumljenja Vojislav Kostunica. Partia koju on vodi ima jasne stavove po svim vitalnim pitanjima Srbije i srpskog naroda.Neshvatljivo je da daleko najveci deo gradjana Srbije to ne sagledava.Moja razmisljanja na tu temu su me dovela do zakljucka da nas narod nema politicku kulturu da bi sagledali jednu postenu, racionalnu ,kultivisanu i iskrenu opciju vodjenja zemlje.To je opcija ocedjena od ideoloskih ostrascenosti,teorija vere i zavere ,slobodna od stanja "sponzoruse",opcija u kojoj je pop-pop a bob-bob, opcija transparentnosti delovanja,opcija u kojoj necemo morati trpeti zarad nekih visih ciljeva kada ce mo u nekoj ,dalekoj buducnosti,lepo ziveti.Ovo sto ja pisem nije politicki pamflet aktivnog clana pomenute partije.Ne to o cemu pricam sam ja ,pragmaticnim delovanjem,postigao davno kad sam se naselio u kraljevinu Dansku.Pisem jer gledajuci sa strane jos on i ,mozda Nikolic,nisu zaprljali imidz nacionalnog politicara. Sa malo casnih izuzetaka ,ostali srpski politicari su mali ljudi u lovu na licnu bolju buducnost na ustrb opste.
Nikolic je pokazao da je castan covek kad je okrenuo ledja politickom hohstapleru Seselju.Znao je Nikolic odlicno da Seselj nece skoro iz Haga ,dakle nije imao razloga da rizicno eksperimentise.Seselj i njegova politika su mobilisali ogroman deo,nazalost politicki nepismenih gradjana,i drzao ih,namerno ili nenamerno,svejedno,dalje od odlucivanja.Mozete me optuzivati kako vam je volja ali to je nacionalno ,vrlo,stetna manipulacija.
Ako zelimo neku pravo demokratsku,postenu,pristojnu,ako hocete evropsku vlast u Srbiji Kostunica i Nikolic kao i njihove partije treba da dobiju mogucnost da pokazu sebe u ulozi pozicije. Tu nema nikakvog rizika ostali su tu sansu imali i pritom pokazali svoja prava lica.
Preporuke:
0
0
50
utorak, 29 decembar 2009 20:00
Biljana
Skeptik ti se u stvari zafrkavaš. Predlažeš uspostavljanje teokratske države i čekaš da vidiš kakve će to reakcije izazvati.
Preporuke:
0
0
51
utorak, 29 decembar 2009 23:58
skeptik @ Biljana
Nisam, iako sada vidim da je tako ispalo.
Ne zalažem se za teokratsku državu, ponajviše zbog toga što se ni naša Crkva za to ne zalaže. Pokušao sam da iniciram traženje ličnosti koja ne bi bila preparirana i ispranog mozga, pardon, prvo ispranog srca pa onda mozga, pa onda svega ostalog, koji ne bi bili borci za interese tajkuna i sponzora iz inostranstva. Prvo logično ( za mene i moje uverenje) mesto gde bi se mogao naći neko odan srpstvu je naša crkva, a onda narodu odane javne ličnosti iz sveta umetnosti i kulture, možda i nauke. Političke stranke su za mene potrošene, u njima caruju bezvredni aparatčici koji ne vrede ništa. Koliko god se ja lično divio liderima kakav je bio Karađorđe, ili lideri bosanskih Srba u poslednje vreme, toliko sam u stvari za pravi parlamentarizam u kome bi grupa ljudi držala vlast, pa i birala predsednika. Ni ta varijanta nije lako ostvarljiva imajući u vidu korumpiranost i od tajkuna zavisnost političkih partija. Makar se i ne slagali, o ovim stvarima treba i razmišljati i razgovarati. Žao mi je što ste pomislili da sam provokator.
Preporuke:
0
0
52
sreda, 30 decembar 2009 00:44
svetozar toza djuric
Gospodin Aligrudic je veoma ostrouman covek.Britkog jezika.Sece kao sabljom,udara kao maljem!Odlicno uocava mane i propuste politickih protivnika i tezinu opste situacije.Mislim da bi,s toga,bilo korisno da se upusti i u analizu gresaka vlada ciju su okosnicu cinili clanovi njegove stranke.Da li se,i koliko,moglo vise i bolje?
Tako bi sve vise bio Aligrudic.
Na kraju krajeva,trebalo bi priznati da se premijer Kostunica debelo presao sto je 'vratio mandat narodu,!Ne samo zbog toga sto je odavno jasno da ovde ne bira narod,vec da izbore odlucuju agencije za,kobojagi,ispitivanje javnog mnjenja,vec i zbog toga sto je i tada mogao sa Nikolicem,a bez DS-a.
Cak bi i njemu,a i celoj Srbiji,ako je tacno da Srbija bez njega (Kostunice) na celu,srlja u propast,bilo bolje.On bi bio vodeca figura u takvoj koaliciji.Sada bi morao da bude tek drugi po staresinstvu.
Vrativsi 'narodu mandat',premijer Srbije vratio je Srbiju unazad nekoliko godina,odnosno prepustio je u ruke izmirenih komunista,zavadjenih na cuvenoj 8.sednici CK SKS,Ivanovih(DS) i Slobinih(SPS).
Dok Aligrudic ne prizna da je tako,tesko je poverovati mu i sve ostalo.
Mada,ruku na srce,to sto govori,zvuci vrlo realno,ali bojim se da se ovi novokomunisti spremaju da vladaju novih 5o godina!
Preporuke:
0
0
53
sreda, 30 decembar 2009 07:28
Biljana
Nema od nas ništa, tajkuni su sav kapital akumulisali u svoje kompanije. Partije su pod njihovom kontrolom više nego pod kontrolom EU. Zbog toga je EU besna i neće privatiti ulazak u EU još najmanje desetak godina. Ovi naši bi trebali da krenu u borbu protiv korpucije, ali s tom borbom bi srušili pola ili više od polovine političkog sistema..
Preporuke:
0
0
54
sreda, 30 decembar 2009 23:36
Pjotr Cibukov
Nikolic, cetnicki vojvoda, Toma, rasturio je opoziciju kada je bila najjaca. Bas onda je nasao da se naprasno "otrezni" od Seselja kada je jedva skrpljena vecina bila najtanja.I sada bi on, covek koji je dve decenije, od Guberine do Seselja, bio treniran da je drugi covek, on koji se sa tom ulogom u potpunosti saziveo, sada bi pod stare dane da bude lider opozicije sa pretenzijama da postane predsednik vlade Srbije!? Pre ce biti da su nam negde pripremili novog jahaca u vidu novog spasioca. Jahao Djindjic pa ga uklonise, pojahao Zivkovic pa ga brzo zbacise, pojahao Kostunica pa ga skidose, jasi Tadic a narod se sve vise dzilita... Vreme je za novog spasitelja, za nove nade, nova obecanja, nove utehe... I eto nama vojvode Nikolica! Neka jase dok moze, dok narod ne primeti o cemu se radi. A dotle ce doraditi sledeceg jahaca, po svemu sudeci Dacica. Cim malo sazri, eto i njega u sedlu.
Preporuke:
0
0
55
subota, 02 januar 2010 18:39
Zlotjko
Vidim ja.... nema druge.... moracemo da vratimo Kralja !!!
Na pitanje „Blica” kako će premostiti razlike u odnosu na Statut i Zakon o prenosu nadležnosti, čemu su se naprednjaci oštro protivili, predsednik SNS kaže da njegova partija sigurno neće rušiti ova dva vojvođanska dokumenta.
Ove Nikolićeve izjave su izricanje zavrsne presude sopstvenom opozicionom delovanju.
Niti je on autentično opredeljen za ulazak Srbije u EU niti je autentično na terenu opozicije.
Stručnije rečeno, insistiranje na tome da se gospodin Vojislav Koštunica izjasni da li je za ulazak Srbije u EU, klasični je psihološki odbrambeni mehanizam,tѕv.PROJEKCIJA, kojim se sopstveni nesvesni strahovi i dileme pripisuju drugima.
Poruka DSS-u: Jedina ste autentična stranka, politički dosledna i odgovorna. Na vas se obrušila kompletna domaća ( ali ne i samo ona ) propagandna mašinerija i to je jedinstveni dokaz vrednosti. Vreme je da VOSTANETE.
Nažalost, zli moljci su baš na tom mestu pojeli stari svileni svitak, pa se završetak legende ne vidi. Moramo da ga zamislimo.
Pa dobro, Pajo, bar nam recite kako Vi zamišljate kraj legende. Po meni Tomaguči Nikolaga je izneverio samurajski kodeks časti i nikakva dokazivanja ne mogu promeniti tu činjenicu.
Dobro rekoste, portparol predsednika Borisa Tadića.
Treba ga ( gospodina Tomislava Nikolića )isterati na politički čistac i naterati da revalorizuje svoj politički identitet. On ( politički identitet ) ne može biti drugačiji od personalnog. Ko je on ustvari?
Samo se vi nadajte!
Niste vi za politiku kad ne shvatate sta se trenutno u Srbiji pred vasim ocima dogadja. Zar vam nije jasno da je Boris Tadic krseci Ustav sebi potcinio svu izvrsnu, zakonodavnu i sudsku vlast. Medije, nevladine organizacije, pa je uspeo da pripitomi i pojedine takozvane opozicione stranke.
A spreman je da osvoji i crkvenu vlast.
Borisa za patrijarha!
doveli i odveli sa vlasti, da posvadja opoziciju,kao sto se to radi u americkim kolonijama, da bi njihovi puleni mirno nastavili izvrsavati postavljene zadatke
Elem,gospodin Nikolić je koalicioni partner! VEĆ!
Vreme je i za famozne mačke. Dan uoči izborne tišine za predsedničke izbore 24.septembra 2000., RTS je u nedostatku kompromitujućih "argumenata" protiv gospodina Koštunice posegao i za navodnim mačkama. Potom, znamo epilog.
Kao razočarani decenijski glasač DS, konačno odustajem od iluzionista i opsenara. Njima sada pripada i SNS i kako šou mora nastaviti da traje, eto njihove koalicije!
Pa to i radi. Okomio se na glasče DS-a, a ne SRS-a ili DSS-a.
Po meni je suština u tome da Srbi konačno politički i istorijski progledaju i oslobode se ukorenjenih zabluda. To je mnogo bitnije od toga ko je na vlasti, ko će dobiti izbore, da li vladaju žuti ili drugi. To podrazumeva svest da je potrebno držati se nacionalnog interesa pre svega: očuvanja teritorije, kulture, tradicije, vere, monetrane nezavisnosti, slobode i svesti da nam je Rusija najbolji saveznik u tim našim interesima , a da su nam interesi anglosaksonske politike jezivo suprotstavljeni, bili i ostali i da nema saveza sa njima koji bi nama doneo nešto dobro. Što je najbitnije, ta svest mora podrazumevati i spremnosti da se na tom putu istrajava i po cenu žrtava.
Čak i hipotetički dolazak Koštunice na vlast na nekoj ''socijalnoj priči'' je takođe loš i ne verujem da bi išta dobro doneo, jer bi to značilo da motivacija naroda da mu da poverenje ne proističe iz sazrele svesti o navedenim nacionalim interesima i putu njihovih ostvarenja, već pre svega na očekivanju da im se u što kraćem roku obezbedi bolji materijalni život, verovatno i dalje uslovljen EU integracijom. Ne verujem da bi ta vlada dugo opstala što bi za posledicu imalo još dublju agoniju i kompromitaciju nacionalno-orijentisane politike.
Sadašnja vojvođanska garnitura (Pajtić, Čanak, Pastor) bi i dalje ostala, jer čak i da 70% Srba u Vojvodini glasa za nacionalne ili ''nacionalne'' stranke to nije dovoljno. U momentu izazvane krize toj garnituri bi se dao alibi za prozivku na račun Beograda da je EU perspektiva zamračena. Zapad bi nesumnjivo, bez po muke, uspeo da prikaže Nikolića kao okorelog nacionalistu i kao takvog ga optuži za izazivanje krize. I opet bi srpski nacionalizam, a ne DS politika bila kriva što je oterala Vojvodinu, Sandžak i ko zna šta još. I to bi sigurno kod većine naroda opet ''pilo vodu''.
Zapad u bi bilo mnogo rizičnije problematizovanje odnosa sa Tadićem, pogotovo sa Đinđićem, jer iako bi verovatno uspeli u svojoj nameri, teško bi mogli da računaju na to da će Srbi i dalje ostati slepi. To bi konačno razvejalo sve zablude, dovelo do osvešćenja i jednom za svagda dalo snažan argument nacionalo-opredeljenoj politici, što bi na duže staze sigurno vodilo ka jedinstvu i uzdizanju nacije, stvaranju države, ali sada na pravim i zdravim temeljima.
E,ajde malo da se uozbiljimo,mnogo nam je tesko:pusti Ivanu da glumi-politika i drzava su mnogo ozbiljne stvari i tu nema mesta ni glumi ni patosu.To je surova borba znanja,brzine,nacitanosti,obavestenosti,rada 24-sata....
Rad 24 sata dnevno, znanje, načitanost? Pa koji Vi to program gledate?
Prvo, kapitalizam tako ne funkcioniše. U kapitalizmu njihovi "tajkuni", koji neće valjda dozvoliti da neko zaokruživanjem olovkom dovede u makar i naznaku neizvesnosti za njihovu poziciju gospodarenja novcem i ljudima, ponude dva ili tri kandidata za koje su sigurni da neće ništa menjati u strukturi vlasništva. Predsednik je figura koja garantuje da se ništa promeniti neće. Na ličnom planu simbolizuje odanost proklamovanim ciljevima, sloboda, zakonitost, zaštita interesa.
Kod nas se ta situacija preslikava, sa tom razlikom da nama izbor nude u dogovoru naši tajkuni i strani kontrolori iz ambasada. Nude nam izbor između Tadića i Nikolića. I to je demokratija. Izabrao si. A niko ne pita ko je nametnuo baš takav izbor. Nabrojali ste neke osobine koje treba da ima naš predsednik. Takvi nisu raspoloživi kandidati. Zašto mislim da je Ivna dobar izbor. Zato što je iskusna u pravom smislu reči. Nije iskustvo susresti se sa na primer Olijem Renom i tom prilikom izdeklamovati unapred pripremljen "naš" stav. Nikolić ima emocionalno iskustvo, a nema vaspitanje. Tadić ima kućno vaspitanje, ali je emocionalno potpuno neiskusan. On ne zna ni šta je ljubav, ni patnja, ni dužnost, ni bol, ni strah, ni strast. Za pedeset dve godine koje ima on je neverovatno neiskusan. On nije doživeo ni jedno jako osećanje. Ivana jest. Ona je sazdana od dubokog pre svega emocionalnog preživljavanja sudbine našeg naroda. I da vam napomenem, ako ima osećanja tu je i energija i pamet i odlučnost. Sve to gori na vatri osećanja. Kod Tadića nema na čemu da gori, nama zašto da se razvije ni inteligencija ni borbenost ni upornost. Što reče jedna pametna žena kao Ken, beslovesna lutka. Kod Nikolića je problem u moralu i vaspitanju i prilično je neuk. Doduše emocionalno ima iskustva.
Volim da se držim mudrosti starih, pogotovu kada se pokažu tačnim. Jedan čiča mi je jednom rekao ‚‚teško nama kada ovi 50-togodišnjaci dođu na vlast‚‚. Gledajući ovu misao staru 15-tak godina postaje mi jasno zašto. Svi su oni izašli iz jednog sistema vrednosti, radili, bili učestvovali u jednom vremenu. Svi su slični - bez snage(moralne i idejne) da povedu narod napred, spremni na najgore kompromise zarad malih efekata, okruženi (po sopstvenom izboru) poltronima, mediokritetima.
Narod kaže da se ljudi po delima poznaju. Ne moramo da idemo daleko, pogledajmo šta je ko radio i uradio do sada, pa po tome sudimo.
Moje iskreno mišljenje je da će mo do boljitka morati da čekamo još neko vreme.
A, da i mir u svetu !!! ( film sa Sandrom Bulok ).
On (Toma) se nekako oteo ispod Šešeljevog đona od cipele kojim ga je Šeki gazio, a uletio je pod drugi. On nikakv politički cilj nema niti će ga ispunjavati.
P.S. Kad mi je prijatelj pričao "šta im je radio Šeki, slatko sam se smejao".
E što li su to trpili?
Pazite, takve stvari nikada nije radio skoro nikome, osim njima. Čime li su oni to zaslužili? Gazio ih je ko bedne crve.
Slazemo se u mnogo cemu sem po pitanju Ivane Zigon.
Dozvolicete mi da imam pravo na sopstveno misljenje,zasnovano na posmatranju njenog rada s decom s Kosova,priredbi u "Sava centru",prikupljanju sredstava-za pr tom ,ni jednog momenta ne sumnjajuci u Ivanine iskrene patriotske namere,ona nije prava licnost za politiku.
Kada bude naucila da organizuje priredbu koja nije na ivici kica i patetike,moze da se kvalifikuje.
A odatle do politike-Ad asperam .....
Skrenuli smo s teme:svako zadrzava svoje misljenje o politickoj kommpetentnosti pomenute glumice.O.K.To je demokratija.
Problem je pasivnost birackog tela (vidite izlaznost od 44% u Hrvatskoj) i sklonost idolatriji.
Real-politika jeste borba izmedju nasih(racunam srpskih istinskih interesa) i pritisaka Zapada(i Istoka).
Pokazalo se da "nosenje turskih papuca oko kuce",sto radi aktualna vlast (Nikolic-SNS,LDP,G17,SPS) ne daje rezultate.
Nikada Beograd nije bio sumorniji,umorniji u pretpraznicne dane.
Kostunica,sa svim trabantima i neinspirativnim tipovima oko sebe,i dalje ima najvecu politicku tezinu i snagu da vodi Srbiju.
Problem je sto ce i buduca vlada biti manjinska(nestabilana) podlozna trgovinama parlamentarnih partnera i ucenama spolja.
Što se mene tiče, ja sam Tadića i Nikolića otpisao za srpsku stvar. Uz sve poštovanje ličnom integritetu i ljudskoj čestitosti, Koštunica je svoju šansu samo delom iskoristio. Nije da nije učini podosta, ali možda su ljudi i neopravdano očekivali više. I na njega ne računam.
Sa druge strane, i Labus i Dinkić, on ih je stvorio. Ulaskom u vladu sa DS i tu je napravio gaf i omogućio verovatno nesvesno ovo, a i godine čine svoje. Pitanje je ima li on svežinu za još jedan početak.
Opozicija čemu?
Hajde da vidimo šta sve imamo. Srpski kapital je u rukama "tajkuna" koji su se obogatili tako kako su se obogatili i koji bi, da je reda i zakona, bili iza rešetaka. Drugi deo srpskog kapitala je u rukama klasičnog podzemlja.
Sad na to dodajte zapadne finansijske institucije i zapadne velike firme koji drže u vlasništvu pola Srbije.
A onda na sve to dodajte interese Vašingtona, njegovog satelita Brisela i omču oko vrata Srbije koja se po potrebi steže ili popušta.
Dakle, šta u toj situaciji menja Tadić ili Nikolić ili Koštunica ili nekakav Aligrudić?
Zašto bi bilo ko od njih rušio mit koji se zove EU? Sa tim mitom mogu da rade šta hoće, šta god da urade to je u ime EU, jel tako?
Zašto bi hapsili kriminalce? Pa kako se dolazi i ostaje na vlasti. Nema toga bez para.
Zašto bi pokušali da oslobode Srbiji iz kandži Brisela i Vašingtona. Šta to njima Brisel i Vašington smetaju? Ako je "kriza" jesu li je osetili? Jal voze lošija kola? Imaju li manje plate? Žive li pod šiptarskom ili NATO opsadom? Hoće li njihova imovina biti oteta i predata Šiptarima ili nekom drugom?
I konačno, ko će nego oni sutra na izbore? Ko će učestvovati ili dobiti bez para?
Da li je Nikolić opozicija? Ili Koštunica? Čemu opozicija?
Možemo li pre rasprave o tome ko je opozicija da znamo šta to znači biti opozicija i ČEMU biti opozicija?
Nikolic je pokazao da je castan covek kad je okrenuo ledja politickom hohstapleru Seselju.Znao je Nikolic odlicno da Seselj nece skoro iz Haga ,dakle nije imao razloga da rizicno eksperimentise.Seselj i njegova politika su mobilisali ogroman deo,nazalost politicki nepismenih gradjana,i drzao ih,namerno ili nenamerno,svejedno,dalje od odlucivanja.Mozete me optuzivati kako vam je volja ali to je nacionalno ,vrlo,stetna manipulacija.
Ako zelimo neku pravo demokratsku,postenu,pristojnu,ako hocete evropsku vlast u Srbiji Kostunica i Nikolic kao i njihove partije treba da dobiju mogucnost da pokazu sebe u ulozi pozicije. Tu nema nikakvog rizika ostali su tu sansu imali i pritom pokazali svoja prava lica.
Ne zalažem se za teokratsku državu, ponajviše zbog toga što se ni naša Crkva za to ne zalaže. Pokušao sam da iniciram traženje ličnosti koja ne bi bila preparirana i ispranog mozga, pardon, prvo ispranog srca pa onda mozga, pa onda svega ostalog, koji ne bi bili borci za interese tajkuna i sponzora iz inostranstva. Prvo logično ( za mene i moje uverenje) mesto gde bi se mogao naći neko odan srpstvu je naša crkva, a onda narodu odane javne ličnosti iz sveta umetnosti i kulture, možda i nauke. Političke stranke su za mene potrošene, u njima caruju bezvredni aparatčici koji ne vrede ništa. Koliko god se ja lično divio liderima kakav je bio Karađorđe, ili lideri bosanskih Srba u poslednje vreme, toliko sam u stvari za pravi parlamentarizam u kome bi grupa ljudi držala vlast, pa i birala predsednika. Ni ta varijanta nije lako ostvarljiva imajući u vidu korumpiranost i od tajkuna zavisnost političkih partija. Makar se i ne slagali, o ovim stvarima treba i razmišljati i razgovarati. Žao mi je što ste pomislili da sam provokator.
Tako bi sve vise bio Aligrudic.
Na kraju krajeva,trebalo bi priznati da se premijer Kostunica debelo presao sto je 'vratio mandat narodu,!Ne samo zbog toga sto je odavno jasno da ovde ne bira narod,vec da izbore odlucuju agencije za,kobojagi,ispitivanje javnog mnjenja,vec i zbog toga sto je i tada mogao sa Nikolicem,a bez DS-a.
Cak bi i njemu,a i celoj Srbiji,ako je tacno da Srbija bez njega (Kostunice) na celu,srlja u propast,bilo bolje.On bi bio vodeca figura u takvoj koaliciji.Sada bi morao da bude tek drugi po staresinstvu.
Vrativsi 'narodu mandat',premijer Srbije vratio je Srbiju unazad nekoliko godina,odnosno prepustio je u ruke izmirenih komunista,zavadjenih na cuvenoj 8.sednici CK SKS,Ivanovih(DS) i Slobinih(SPS).
Dok Aligrudic ne prizna da je tako,tesko je poverovati mu i sve ostalo.
Mada,ruku na srce,to sto govori,zvuci vrlo realno,ali bojim se da se ovi novokomunisti spremaju da vladaju novih 5o godina!