субота, 25. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Србија мора признати геноцид над муслиманима у Сребреници

Kоментари (69) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 31 март 2010 19:37
Ако лаже коза не лаже рог
До ове иницијативе долази тек после низа година притисака Европског парламента и активиста. Да ли су та извињења искрена?

A Тадић рече да није било никаквих притисака.
Препоруке:
0
0
2 среда, 31 март 2010 20:00
Марко
У Сребреници су страдали војно способни који су ван Сребренице побили око 3000 Срба, не правећи разлику између младих, старих, жене и деца. Сребреница јесте ратни злочин, али није геноцид: тој дефиницији је много ближе оно што су Насерови радили по околини пре освете Срба. Мислите да ће бити боље ако продате глас и мишљење за шаку страних пара, али сечете грану на којој седите.
Препоруке:
0
0
3 среда, 31 март 2010 20:03
Нимбус
Сви сте ви скутоноше Елфете Весели.
Препоруке:
0
0
4 среда, 31 март 2010 20:27
DHSS-ovac
Gospodina Karadzica sam upoznao preko jednog NGO projekta, radi se o jako sposobnom, inteligentnom, odmerenom i pre svega pragmaticnom politicaru. Svakako osvezenje na politickoj sceni Srbije, LSV ciji je clan je uz SDU jedina autenticna stranka socijaldemokratske smernice, takoreci uz DHSS i LDP cine krem proevropskih stranaka u Srbiji.

Za svaku pohvalu je i njegovo delanje povodom slucaja Parade Ponosa kada je stao u prve linije fronta. Vidim da je to prepoznato i u inostranstvu, sto je samo plus vise za njega i Srbiju.

Sto se tice njegovog stava po pitanju usvajanja Deklaracije, slazem se u potpunosti sa njim, imamo slicne stavove. Nije bas da je sve savrseno proslo, ali reakcija tzv. "Prve Srbije" govori o ociglednom dobitku onih koji u Srbiji gledaju kao dostojnu, ponosnu i zemlju evropskih i demokratskih vrednosti!
Препоруке:
0
0
5 среда, 31 март 2010 20:35
Dijasporac
KURSISTA 100%,zato i jeste sekretar!
Препоруке:
0
0
6 среда, 31 март 2010 20:54
Коља
Ко је бре марко караџић???
Препоруке:
0
0
7 среда, 31 март 2010 21:13
Маринко Ивковић
Злочин је извршен али не у Сребреници него прошле ноћи у такозваној Скупштини која у оваквом саставу и у овом моменту представља највећу срамоту и зло који могу да се догоде некој земљи и народу.
Препоруке:
0
0
8 среда, 31 март 2010 21:23
Нешко
Ево га овај ДХСС-иста се поново (само)препоручује јал за калифа умјесто калифа или неку НГО цркавицу.
Дајте бре паразити на власти умилостивите се и ангажујте паћеника ето поломи се овде бранећи вас и вашу политику, а ви га се још нисте сјетили. Гдје ће вам душа.
Препоруке:
0
0
9 среда, 31 март 2010 22:19
Troglavski
Srbija mora prizanti genocid nad muslimanima u Srebrenici!
--------------------------------
U redu, ajde trazite na Google genocide. Ruanda i Srebrenica. Zakljucak: Svi ljudi na svijetu osim Srba i Ruandjana su dobri. Zamislite, Engleska je vladala Afrikom, ne pominje se genocid, Holandija i Belgija, Portugal i Spanija, zatim Francuska osvajale su citave kontinente bez genocida. Covjek da ne povjeruje:)

Ajde napravite listu genocida u zadnjih 200 godina!
Navedite ime genocida i broj zrtava.

Ne mozes se u politici i istoriji igrati rijecima. Zna se tacno sta je genocid.
------------------------------------------
Sta bi se desilo kad bi se naucnici igrali rijecima i Mjesec nazvali Suncem? Nista specijalno osim sto bi Armstrong sa Sunca poslao poruku: "Veliki korak za covjecanstvo" :)
------------------------------------------
Mozete misliti da je ovo samo nepotrebno filozofiranje i da od ove teorije nema nikakve vajde? Ali nije tako: oni u ekonomiji zovu 'kapital' nesto sto nije kapital, nego stampani papir. [Kapital moze da nastane samo stednjom, u SAD nema stednje znaci nema kpitalizma]
Pa ce da dodje kriza, a zatim gradjanski rat,
pa ce da bude genocida ..

Ne mozes nalivpero da zaves viljuska, jer ces ubrzo da pojedes pitu punu mastila.

Kazu Vojska Srbije saradjuje sa Ohajom, mogle bi i Knjindze da saradjuju sa Ohajo Milicijom ...
Препоруке:
0
0
10 среда, 31 март 2010 22:32
Dragan
Neverovatno! Ovo je moguće samo u Srbiji ovakavoj kakva je danas, da jedan ovakav lik koga sam slusao vise puta na medijima, nekulturan, netolerantan, i neintelegentan dobija ovoliki znacaj. Kad sam služio vojni rok u bivšoj JNA imao sam prilike da vidjam ovakve likove u liku nekih desetara, koji insistiraju na necemu tako tvrdoglavo i tako uskih shvatanja, samo zato što je kapetan tako naredio. E, sad pitanje je šta je kapetan naredio a šta je desetar razumeo?
Препоруке:
0
0
11 среда, 31 март 2010 22:35
zoka
Bez obzira, slagali se sa njim i njegovim stavovima ili ne, mora se priznati da se radi o hrabroj i inteligentnoj licnosti. Ipak ima nade za Srbiju i srpski narod. Bravo gospodine Karadzicu!
Препоруке:
0
0
12 среда, 31 март 2010 23:17
Дејан
Зашто је уопште битан интервју безначајног типа још мање значајној новини?
Препоруке:
0
0
13 среда, 31 март 2010 23:28
zoky
zoka
Bez obzira, slagali se sa njim i njegovim stavovima ili ne, mora se priznati da se radi o hrabroj i inteligentnoj licnosti. Ipak ima nade za Srbiju i srpski narod. Bravo gospodine Karadzicu!


DHSS-ovac zvani "zoka" hahahhaha e moj mucenice, jel ti bar daju neki dinar ovaj evro za ulozeni trud.

Sad zamislite one nase slavne dedove Solunce, koji su jurisali i oslobadjali svoju otadzbinu uz Boziju pomoc, da ovi nasi "prijatelji" francuzi nisu mogli konjima da ih stignu. E sad zamislite oni dolaze u Srbiju i zateknu Tadica kako se izvinjava, ovog Marka Karadzica kako ga nazvase hrabrog i inteligentnog ja bih rekao cak i "ponosnog" .... i zaticu sve ove "nase" politicare kako nas privatizuju, prodaju sve sto moze da se proda kojekakvim belosvetskim. Zamislite sta bi oni uradili, nasi slavni i mnogo veci ljudi on nas, koji nismo dostojni opanke da im obrisemo, zbog toga sto smo dozvolili da se sve ovo desi, i da ovakvi budu tu gde jesu. Ja se izvinjavam svim cestitim Srbima koji su dali svoje zivote za cast i obraz Srbije, izvinjavam se Caru Dusanu, Izvinjavam se Knezu Lazaru, Izvinjavam se svim nasim slavnim dedovima .... Izvinite sto nismo dostojni Vas, Boze pomozi nam, da budemo dostojni Tebe i nasih starih koji su to bili.
Препоруке:
0
0
14 среда, 31 март 2010 23:34
Адам
Да ли је беше Хрватска учинила геноцид над српским народом у току Другог Светског рата? Јесу ли они некад гласали о томе?
Препоруке:
0
0
15 среда, 31 март 2010 23:47
чит'о
"Ја сматрам да то што у земљи нема много стварне опозиције против ове резолуције о Сребреници даје наду."

Ови на власти дефинитивно: 1. не излазе из куће 2. немају интернет да погледају коментаре 3. немају контакт са људским бићима по ресторанима, превозу, комшилуку... 4. немају пријатеље да им лепо кажу шта се дешава 5. не разговарају са женама, мужевима, децом, партнерима... Све више мислим да су сви они у ствари аватари.
Препоруке:
0
0
16 четвртак, 01 април 2010 00:15
сава т.
@zoka
Храбар је сигурно чим је стао на чело Геј параде.
Препоруке:
0
0
17 четвртак, 01 април 2010 00:36
N B
@ DHSS-ovac

Postovani gospodine,

sve sto ste rekli potpuno je tacno, nema se sta vise dodati. Radujem se kada na NSPM s vremena na vreme naletim na misljenja poput Vaseg!

Puno pozdrava.
Препоруке:
0
0
18 четвртак, 01 април 2010 00:55
@Адам - Сања БЛ
Није! Не постоји ниједна пресуда, као што не постоји ни за Подриње, ни за Сарајево, ни за Сијековац, ни долину Неретве, ни овде код нас у Крајини... Нема пресуде, нико није крив, ништа се од овога није десило!
Препоруке:
0
0
19 четвртак, 01 април 2010 01:52
sasa r.
Najlepše molim redakciju da ne poklanja pažnju Marku Karadžiću i sličnim!
Препоруке:
0
0
20 четвртак, 01 април 2010 01:56
zoka
@Zoky
Lako je meni pod imenom "Zoka" ili vama pod imenom "Zoky", napisati sta mislimo, o cemu sanjamo itd..., ali treba dobro "stisnuti petlju , pa pod pravim imenom i prezimenom (sa slikom), izaci i reci sta misli (kao gospodin Karadzic), ma koliko to bilo nepopularno ili " politicki nekorektno", u ovdasnjem okruzenju. Zato, jos jednom, BRAVO, gospodine Karadzicu
Препоруке:
0
0
21 четвртак, 01 април 2010 02:07
Биљана Николић
ХРАБРОСТ -штити те полиција, признајеш да те радиш под страним притиском и зато примаш дебелу плату!
Препоруке:
0
0
22 четвртак, 01 април 2010 03:37
Teofilo Stivenson
@Zoka

Neki imaju petlju zato sto se nicega ne boje, a drugi zato sto se nicega ne stide. narocito onoga za sta su placeni. Ali novca nikad dosta; mora se stalno dokazivati. Naime, svako ko podrzava Martka Karadzica ili od toga ima direktne materijalne koristi ili se nada da ce je imati. Da Vam pomognem: Englezi to zovu 'basic human decency'. E, to ti sa petljom, kojima se divite - nemaju. To su drustveni pravobranioci samoupravljanja, ideolozi iz mesnih zajednica i ljudi koji profesionalno, strucno - nisu nista. O ljudskim kvalitetima ne vredi govoriti posle svih ovih komentara. Jedini Karadzicevi kvaliteti su culo sluha (ume da cuje ono sto treba da izgovori) i sposobnost da se naredjeno govori.

Procitajte Musilovog 'Coveka bez svojstava'. Da Vas podsetim: TO SU LJUDI KOJIMA SE DIVITE. Ljudi kojima iza ledja stoji sva politicka, ekonomska, represivna (policijska) i medijska zemlja ove zemlje. Bas je viteski sto ih podrzavate. To svedoci o Vasoj toleranciji, ljubavi za ugnjetene i osecaju za egalitarizam.

Inace, ponovo za sve komentatore: Straus mladji je kada su ga pitali na sta misli kada misli o Hitleru odgovorio: Ne mislim ni na sta.
Препоруке:
0
0
23 четвртак, 01 април 2010 05:32
ДРАГАН
па и како да се не радујете када ваши коментари могу да прођу на НСПМ али зато наши не пролазе на б92 и остала жута гласила другосрбијанске пропаганде ми се не радујемо ми смо тужни
Препоруке:
0
0
24 четвртак, 01 април 2010 07:59
Mislilac
@DHSS-ovac
Jedno pitanje, zar u Marku Karadzicu i ostalima koje ste nahvalili (izuzev vase partije koju cenim) ne prepoznajete one koje Milan St Protic u svojoj knjizi "Izneverena Revolucija" naziva titoistima?
Препоруке:
0
0
25 четвртак, 01 април 2010 08:13
Игњатије
@zoka

Да је цела та прича око Сребренице истинита, ти би била сасвим у праву.
Пошто се истина потискује, ти уопште ниси у праву. Напротив, твоје речи су подсмех истини, правди и здравом разуму.
Препоруке:
0
0
26 четвртак, 01 април 2010 08:35
zoran
Ja neznam po čemu je nekima G.Karađić ipao sad hrabar ovim što je izjavio.Karađić jednoctavno ne želi da čuje kao ne Jovanović ono što je Samarđić rekao u Skupštini.Tačno je da je učinjen zločin u Srebrenici ali da li je samo tamo učinjen ,bez obzira ko su počinitelji ili žrtve.Zna se da je Srebrenica samo odgovor na zločine koje su izbršili muslimani u Bratuncu i okolini pre 1995 godine ,normalno to nije opravdanje ali u ratu nema poštenja jer nije moguće ostati normalan naročito kada je građanski rat u pitanju.
I na kraju čemu sada donošenje nove Deklaracije za osudu uločina protiv Srba pa to valda treba da donesu oni koji su ih učinili odnosno oni u čije ime su počinjeni zločini.
Smatram da je trebala da se donese jedna Deklaracija koja bi obuhvatala sve zločine .
Препоруке:
0
0
27 четвртак, 01 април 2010 08:48
Vladimir 78
@ zoka

Iza ovog sektretara, stoji: politička (veoma agresivna) partija, i još je na visokoj funkciji u administraciji - državni sekreter.

Za razliku od njega, iza nas, običnih, slabo plaćenih građana ne stoji autoritet države i samim tim zaštita policije i sudstva.

Mi smo izloženi, da nas, ako javno iznesemo mišljenje, svako gazi, policija maltretira, mediji razapinju zbog iznesenih stavova, otkazi iz javnih preduzeća i.t.d.

Ljudi se plaše da kažu javno ono što misle.
Препоруке:
0
0
28 четвртак, 01 април 2010 09:35
thinking maize
@Zoka и други фанови "г-дина" M. Karadžića. Лако му је да буде "храбар" када је на власти и сеири над немоћном Србијом, а све у иностранству! Имао сам једног таквог у бившој фирми! Док сам 5-ог октобра улазио у Скупштину он је са пола Кнез Михаилове викао: "Уа Милошевић"! Па кад постаде директор мог бившег Института, једно од првих ствари које је урадио јесте да мени и још петорици магистара и доктора наука "скине" плату за 30%, онако демократски! И то још 2003 г.! У међувремену су наречени магистри (међу њима и ја) докторирали и разишли се по другим Институтима, а мог веселника
су његови скинули са власти. Наравно, сви су му криви, над њим је учињена космичка неправда, а не види шикане над другим људима, шта више сам их наноси другим људима! Тако и "г-дин" Караџић и његови фанови, само виде оно што њима смета, а сви остали могу да поцркају! Да не буде ово још једна тирада српског националисте, цитираћу (по сећању) део интервјуа почившег г-дина Шефка Аломеровића, шефа "Хелсиншког одбора у Санџаку", тадашњој
"Политици": "Не могу да разумем Наташу Кандић. Ценим што се борила за људска права Албанаца пре 1999 г., при чему је ризиковала свој живот, али не могу да разумем зашто не брани права Срба, јер, Срби су изузетно угрожени на Косову после 1999!" Да подсетим, г-дин Шефко Аломеровић НИЈЕ СРБИН и г-дин Шефко Аломеровић НИЈЕ ИМАО РАЗУМЕВАЊА ЗА РЕЖИМ СЛОБОДАНА МИЛОШЕВИЋА. И још да подсетим цењене колеге са НСПМ-а на један мали део из познате књиге
Владете Јеротића "Психоанализа и култура" (наводим по сећању): "То није ни органски ни психички поремећај. Овде се ради о moral disease." Да драги моји, победили су они "КОЈИ СВИРАЈУ У ДИПЛЕ", јер су Срби заборавили на ЕТИКУ! Ах, да, регионални смо лидер у "СВИРАЊУ У ДИПЛЕ"! Ако је то нека утеха! (Оригинални београдски вокабулар је много непосреднији у опису!)
Препоруке:
0
0
29 четвртак, 01 април 2010 10:02
Ђорђе
Питање за све који подржавају ''храброг'' курсисту: Да ли сте било када покушали да се обавестите о догађајима у Сребреници из других извора, или некритички прихватате све што имају да кажу на ову тему ''европејци''?
Ја сам својевремено мислио да је заиста стрељано 8000 муслимана. Сада мислим да је то далеко од истине јер ме између осталог, особе које бране тезу о геноциду нису увериле својим папагајским понављањем, да јесте. О злоупотреби и редефинисању појма ''геноцид'', тврдњом да се исти догодио у Сребреници, нећу ни да говорим...
На НСПМ интернет странама имали сте могућност да сазнате чињенице о дешавањима у Сребреници које сваку тврдњу М. Караџића о геноциду квалификују као лаж.
Никада у свом животу нисам осећао већи презир према некоме, као што са га имао према посланицима владајуће коалиције у уторак. Уместо да чињеницама одговоре на наводе опозиције, они су говорили о мрачним деведесетим, хуманизму и ренесанси, о томе како су све жртве исте...ако је тако, ЗАШТО СЕ ДОНОСИ ПОСЕБНА ДЕКЛАРАЦИЈА О МУСЛИМАНСКИМ ЖРТВАМА У СРЕБРЕНИЦИ, О ЖРТВАМА КОЈИМА СЕ НИ ТАЧАН БРОЈ НЕ ЗНА? Понашају се по партијском задатку, а не по савести, све тобож, у име народа српског. Као да смо уместо мајчиног млека, сисали весла.
Препоруке:
0
0
30 четвртак, 01 април 2010 10:49
@zoka
...ali treba dobro "stisnuti petlju , pa pod pravim imenom i prezimenom (sa slikom), izaci i reci sta misli (kao gospodin Karadzic), ma koliko to bilo nepopularno ili " politicki nekorektno", u ovdasnjem okruzenju.
Можда бисте и ви, Зоко, за ту лову "стиснули петљу" и изашли као наречени госпо'н.
Препоруке:
0
0
31 четвртак, 01 април 2010 11:15
Одбранаи последњи дани
zoka@


@Zoky
Lako je meni pod imenom "Zoka" ili vama pod imenom "Zoky", napisati sta mislimo, o cemu sanjamo itd..., ali treba dobro "stisnuti petlju , pa pod pravim imenom i prezimenom (sa slikom), izaci i reci sta misli (kao gospodin Karadzic), ma koliko to bilo nepopularno ili " politicki nekorektno", u ovdasnjem okruzenju. Zato, jos jednom, BRAVO, gospodine Karadzicu

Ма, немојте. Ви, изгледа, још нисте, да ли намерно, случајно или због необавештености, изашли из деведесетих година.Стварност другачије изгледа ако нисте знали. Данас треба "стиснути петљу" и бити патриота и национално опредељен, јер се за тако нешто, под правим именом и презименом, може остати без посла,бити извргнут руглу,бити презрен и анатемисан од оних који у Србији одлучују о судбини свих нас. Страдати због пљувања по Србима и свему што је српско, могуће је у оноликој мери колико је било могуће страдање због антијеврејства у нацистичкој Немачкој.
Препоруке:
0
0
32 четвртак, 01 април 2010 11:48
Посљедње ријечи мајора Курсуле
Јуче, Момир Дејановић. Данас, Марко Караџић. Сутра...?
Да нисам залутао на "Пешчаник" ?
Препоруке:
0
0
33 четвртак, 01 април 2010 11:48
дада
У моје име нема право нико да доноси декларацију или резолуцију и тражи од мене да се извињав било кме. Све што су донели, донели су у свој лично име, а не у име мога напаћеног србског народа.
Како може тај злочин да се назове геноцид јер мој србски народ православне вере се само бранио од напада србског народа исламске и католичке вере. А у муслиманској војсци је 20% било исламских фундаменталиста из исламских земаља са којима они само имају заједничку веру.
Препоруке:
0
0
34 четвртак, 01 април 2010 11:56
DHSS-ovac
@Mislilac

Hvala na pitanju. Gospodin Protic je klasican konzervativac. Ipak kao takav vrlo je kritican prema onima koji srpstvo dozivljavaju kao profesiju a Srbiju kao rekvizit. Zato je u pominjanoj knjizi bio vrlo kategorican prema Kostunici iako mu pripisuje odredjene zasluge.

U citiranoj knjizi on dosta govori o genezi srbokomunisticke ideologije i tu kao glavnog ideologa stavlja Dobricu Cosica a Milosevica proziva zbog toga sto je istu sprovodio. U medjuvremenu otkad je knjiga izasla, neki ljudi su se i promenili poput pominjanog Kostunice, koji je totalno skrenuo sa demokratskog i proevropskog puta.

Protic nema previse simpatija prema levicarskim strankama, ali ih ne mrzi, sta vise cesto istice LSV kao iskrenu naslednicu ideologije Dimitrija Tucovica, ipak se radi o socijaldemokratskoj i proevropskoj stranci. A i privatno je u odlicnim prijateljskim odnosima sa gospodinom Cankom, znaju se jako dugo.
Препоруке:
0
0
35 четвртак, 01 април 2010 12:03
Мирослав Ђукић
Човек се учи док је жив! Да сам јуче умро, не бих знао да Србија има "социјално либералну странку" и да је та "мала" странка на власти! Мислио сам да познајем прилично добро политичку сцену Србије, кад оно...појма немам! Молим да ми неко напише, без иронисања, као неком ко не живи у Србији, ко све чини власт у Србији и колико укупно коалиционих партнера власт има.

За млађаног јуношу Марка не бих трошио речи, он сам каже: "Ја сам био дете, а видео сам како се Милошевић понаша према нама." Видим на слици, Марко је порастао, али остала му је та огорченост на Милошевића, траума од детињства. Све мислим, да ли је могућа ситуација да је Милошевић малог марка негде ошамарио, подвикнуо му? А опет, траума Марку не смета да седи у власти са колегама из Милошевићевог СПС. Колико ли се Марко само пати због тога, зато је он огорчен и љут, ћути и трпи!
Препоруке:
0
0
36 четвртак, 01 април 2010 13:49
thinking maize
@разговори угодни misliocа и DHSS-овца. Г-дин mislioc, ма колико се не слагао са њим и његовим назорима, ипак је прошао у Америци и то код Збига Бжежинског ШКОЛУ АМЕРИЧКЕ ВАРИЈАНТЕ ЛИБЕРАЛИЗМА (они то мало другачије називају), па могу сматрати да је искрен у свом мишљењу, ма колико се ја са таквим мишљењем не слагао. Но, "г-дин" DHSS-овац, ТО ЈЕ ПОСЕБНА ПРИЧА! Но, да не исказујем своје неслагање, најбоље је да га цитирам! Значи, DHSS-овац њим самим:
"Hvala na pitanju. Gospodin Protic je klasican konzervativac. Ipak kao takav vrlo je kritican prema onima koji srpstvo dozivljavaju kao profesiju a Srbiju kao rekvizit. Zato je u pominjanoj knjizi bio vrlo kategorican prema Kostunici iako mu pripisuje odredjene zasluge.
U citiranoj knjizi on dosta govori o genezi srbokomunisticke ideologije i tu kao glavnog ideologa stavlja Dobricu Cosica a Milosevica proziva zbog toga sto je istu sprovodio. U medjuvremenu otkad je knjiga izasla, neki ljudi su se i promenili poput pominjanog Kostunice, koji je totalno skrenuo sa demokratskog i proevropskog puta. Protic nema previse simpatija prema levicarskim strankama, ali ih ne mrzi, sta vise cesto istice LSV kao iskrenu naslednicu ideologije Dimitrija Tucovica, ipak se radi o socijaldemokratskoj i proevropskoj stranci. A i privatno je u odlicnim prijateljskim odnosima sa gospodinom Cankom, znaju se jako dugo."
Нема ништа ни да додам, ни да одузмем! Све је речено, а Вама г-дине mislioče наздравље са таквим "либералима"!
Препоруке:
0
0
37 четвртак, 01 април 2010 14:20
Живорад
Ево првих резултата декларације:
http://www.bbc.co.uk/serbian/news/2010/03/100331_sr_pundit.shtml


Holandski ekspert o Deklaraciji


Rodjaci žrtava mogu da traže odštetu od Srbije ?
Posle usvajanja Deklaracije o Srebrenici u Skupštini Srbije, pojedini stručnjaci za medjunarodno pravo izneli su mišljenje da ona daje mogućnost porodicama žrtava da od države Srbije zatraže odštetu.
Препоруке:
0
0
38 четвртак, 01 април 2010 15:34
za DHSS
Reći da je Koštunica skrenuo sa demokratskog i proevropskog puta je smešna ,jer naprotiv on je jedan od retkih političara koji je ostao demokrata do kraja.Koliko je samo haškig optuženika predata kada je on bio Premijer.Išta znači biti na evropskom putu odnosno skrenuti sa njega ,to sve više liči kao politički pamflet i etiketiranje kao nekad "Nećemo skrenuti sa Titovog puta"
Препоруке:
0
0
39 четвртак, 01 април 2010 16:07
zoka
@odabrani posljednji dani
"Stradati zbog pljuvanja po Srbima i svemu sto je srpsko".... Ko su ti sto, po vasem misljenju, pljuju po Srbima i svemu sto je srpsko? Cini mi se da ste Vi , a ne ja , "zaglavili" u proslosti. Kako to da ljudi i van Srbije, znaju i vole Djokovica, Divca, mnoge druge, uzelo bi puno vremena i prostora da nabrojim sve. Ne vole one, kao Milosevica, koji su svojom politikom unesrecili prvo Srbiju i srpski narod, pa onda i sve ostale. Mozda je momenat da se distancira od ovakvih ljudi i politike i "krene ka Evropi' , a ne da se ponovo poziva na "zbijanje svojih redova". Svi znamo i vidimo do cega je takva politika dovela
Препоруке:
0
0
40 четвртак, 01 април 2010 16:39
Миле Бре
Ако заступа истину и правду, зашто треба да је храбар? Не заслужује мој коментар ни он ни ДХСС-овац ни Зока ни слични.
Препоруке:
0
0
41 четвртак, 01 април 2010 17:21
Mislilac
@DHSS-ovac
Sto se mene tice Milan St Protic je politicko-intelektualni vrhunac Srbije nakon obnove visestranacja. Medjutim malo sam se razocarao kada sam ga cuo kako hvali Vuka Jeremica. Zasto? Pa zato sto Vuk Jeremic danas radi ono sto je Kostunica radio dok je bio predsednik SRJ! S tim sto su za Kostunicom cistili Djindjic i jos neki a za Jeremicem ne cisti niko...
Nego vratimo se knjizi gospodina Protica, nigde kao u njoj nije tako vesto raskrinkan Kostunica, njegove stetocinske aktivnosti i njegovo nazadno shvatanje demokratije. Takve kritike su pravo osvezenje nakon cesto besmislenih napada na njega od strane Pescanika i E-novina.
Sledece sto knjigu cini fantasticnom je njegova analiza trenutne srpske politicke scene na kojoj vidi dve grane istog stabla, srbokomuniste i titoiste. Zapazanja su odlicna jedino sto ja nasu scenu delim malo drugacije, na lazne patriote, lazne demokrate i sredinu koja nije zlatna.
Canak koga ste pomenuli otvoreno je u Dvouglu rekao da mu je politicki uzor Josip Broz Tito! Takodje zaleze se za to da Vojvodina ima status kakav je imala za vreme Titovog ustava iz 74. (koga i Milan St Protic sa razlogom kritikuje). Pa nije li to titoizam?! Kao sto ne priznajem "cetnike" koji se dice masakrom u Srebrenici i podrzavaju Uga Caveza tako ne priznajem ni "evropejce" koji su postovaoci lika i dela Josipa Broza.

@thinking maize
Sa liberalizmom kao ekonomskom doktrinom ja se slazem u potpunosti. Sa cisto politicke tacke gledista imam i konzervativnih shvatanja. Tu pre svega mislim na istorijske licnosti kojima se divim, to bi pre svega bili Ronald Regan, Dzordz H. V. Bus, Margaret Tacer i Konrad Adenauer, a iz nase zemlje moje postovanje navise uzivaju knez Mihajlo, stari naprednjaci i Milan Stojadinovic (on narocito).
Препоруке:
0
0
42 четвртак, 01 април 2010 18:00
@thinking maize
Док сам 5-ог октобра улазио у Скупштину...
Да ли је могуће да сте и ви били петооктоМабрски револуционар?
Или сам, камо среће, погрешно протумачила ваше речи?
Препоруке:
0
0
43 петак, 02 април 2010 01:52
@zoka
Objasnite mi kako se to Vi distancirate od Miloševića stavom - da nije bilo Miloševica, muslimani ne bi klali Srbe? Kakave veze ima Milošević sa odlukom Orićevih trupa da napadaju srpske zaseoke oko Srebrenice kad ti Srbi nisu ni mogli da glasaju za Miloševića. Zar Vama zvuči logično objašnjenje dato na B92 da su za Orićem, koji je upadao u nebranjena srpska sela (znači bez vojnika),išli gladni muslimani koje on nije mogao da kontroliše pa su upadali u srpske kuće i klali zbog hrane? Ili je muslimanska odmazda nad Srbima civilima dozvoljena i po Konvencijama u kojima je ljudski život najveća vrednost? Razmislite od čega i zbog čega se distancirate.
I razmislite koliko hrvatskih i bošnjačkih muzičara gostuje u Srbiji a koliko srpskih u Hrvatskoj i BiH.
Препоруке:
0
0
44 петак, 02 април 2010 10:19
Одбрана и последњи дани
zoka@

До када ћете ви и други слични да се позивате на Милошевића? Милошевић је умро или је убијен 11.марта 2006.г. ако нисте знали.Немојте да га повампирујете да би оправдали своје политичке ставове. О каквом ви то бесмисленом алтруизму причате? Окрените се мало око себе. Погледајте у каквом свету живите. Као што либерализам о којем прича,рецимо, Жарко Кораћ, постоји само у његовој глави и нигде друго, тако не постоји ни тај алтруизам у који нас ви убеђујете.Погледајте мало хрватску и БиХ телевизију, па ћете видети колико нас воле, а не да овде обмањујете оне који то не знају и који се двоуме. А од љубави према нама у свету просто не може да се живи.. Ако заступате српске интересе, носите српску заставу рецимо, украду вам светски рекорд као што се десило Чавићу, или вам забију нож у леђа ако нећете да се одрекнете србијанског држављанства као што се десило Моники Селеш. Страшно нас воле и на Косову и у Републици Српској, о Црној Гори да и не говоримо, а почињу да нас мрзе и у Војводини.Чему толика мржња када нема више Милошевића? Могу да вас разумем, само ако заступате одређену политичку опцију. Онда вам се извињавам за све што сам написао. Али ако ово што сте написали у предходном коментару искрено мислите и осећате, онда вас стварно жалим. У том случају код мене немате никакав кредибилитет. Срдачан поздрав.
Препоруке:
0
0
45 петак, 02 април 2010 12:37
DHSS-ovac
@Mislilac

Gospodin Canak kada prica o Titu i Jugoslaviji prica cesto sa nostalgijom, inace je jak kriticar komunizma. Kod njega je jako izrazen vojvodjanski regionalizam, iako se covek ne zalaze za secesiju.
Ja vas u potpunosti razumem, ni ja nemam previse simpatija ka levicarskim strankama, ipak americki i evropski konzervatizam su dve razlicite kategorije. Nije bas Adenauer za stavljanje u isti rang sa Tacerovkom i Reganom, iako ih ja neizmerno cenim. No za mene ce uvek ispred biti Suman, De Gol i verovatno najveci drzavnik sa kraja 20.veka Helmut Kol.

@thinking maize

Postovani rekli ste da vise necete polemisati sa mnom, evo vec 5-6 put bacate packe, nije lepo od vas.
Mozda se i znamo, ja sam 5.oktobra bio u prvim redovima, znam dosta kostunicevaca koji verovatno tada nisu ni sanjali u sta ce njihov predsednik da pretvori stranku kojoj veruju.
Tako da razumem vase razocarenje, nije lako suociti se takvim zaokretom, od liberalnog konzervatizma ka marksistickom nacionalizmu.
Препоруке:
0
0
46 петак, 02 април 2010 13:16
Teofilo Stivenson
Mislioce, engleski penzioneri za vreme gdje Tacer su mogli da biraju izmedju grejanja i ishrane. Otpusteni radnici su imali i druge opcije (Full Monty).

Danas to cine Sarkozijevi penzioneri (znam, rodbina mi zivi u Francuskoj). On Vam je francuska verzija Tacerizma u zemlji sa 45% nezaposlenih (u arondismanima sa arapskim i migrantskim stanovnistvom, 15% ako Vam je otac ministar, a majka urednica modnog magazina, ali nismo svi tako uticajni...).

Dzordz Bus je inace zavrsio karijeru u zemlji sa pedeset miliona zdravstveno neosiguranih ljudskih bica. Znam da su vise od polovina Afro Amerikanci, da ima medju njima i Azijata, a da Vi volite i podrzavate Otpor, ali ipak, ljudi smo.

Znam da pocinje i kod nas sa tom vrstom socijalnog darvinizma. Cedomir Jovanovic koji nema JEDAN DAN radnog staza van politike tako trazi da penzioneru koji je radio 35 godina bude smanjena penzija pa da bira izmedju lekova i hrane. A naravno, trziste ce odluciti koliko ce placati zdravstvenu zastitu. Dok ce o zivotu i smrti odlucivati novcanik.

I Vi to podrzavate? Naravno, uz druge stvari od kojih se pristojnom svetu dize kosa na glavi. Shvatate li da ste najgora antireklama za ovu vlast?
Препоруке:
0
0
47 петак, 02 април 2010 23:02
kosanka
O tome koliko je netko pametan ili ima petlju da
iznese neke stvari u javnost punim imenom ,je veoma
diskutabilno.Postavlja se pitanje,sta je pozadina
ovakvih izjava.Znamo dobro,tko financira nevladine
organizacije u Srbiji i za koga one rade.Ako se
nesto placa iz inostranstva,mora bogami da se posao
dobro obavlja da bi sponzor bio zadovoljan.Imam
utisak da neki komentatori,ne zele istinu,ili zele
namerno da provociraju.
Препоруке:
0
0
48 субота, 03 април 2010 00:47
@ DHssovac
U prvim redovima kada se spremala paljevina Skupstine ili u prvim redovima kada su se iznosile fotelje i umetnicke slike? Zasto lepo ne kazete da pisuci Misliocu pisete samom sebi? Sto naravno ima svoje objasnjenje u psihologiji.
Препоруке:
0
0
49 субота, 03 април 2010 01:26
zoka
@ odbrana i posljednji dani
Dragi prijatelju, ja sam otvoren za argumentovanu i cunjenicnu diskusiju, ali "svi nas mrze zato sto smo Srbi" nije argument, nije cinjenica. Ako i mislite tako, pomislite li "Zasto je to tako". Ja, opet mislim da nije tako, da vecina ne moze mrziti narod, bilo koji, neljude, ma kom narodu pripadali, niko ne voli. Razmisljanja ala " mi smo bolji od drugih", nisu i nemogu biti put za srecu. Istorija nas uci sta je bilo sa onima koji su tako mislili i radili shodno tome. Ne treba da se izvinjavate, ali, molim Vas, nemojte me zaliti, ja sam veoma sretno bice. Pozdrav Zoka
Препоруке:
0
0
50 субота, 03 април 2010 03:47
zoka
@zoka
Nisam siguran ko postavlja pitanja o Milosevicu (Nedostaje ime), ali da pokusam odgovoriti: Da nije bilo Milosevica i njegove politike i vizije, ne bi se desio Tudjman, bez ove dvojice, ne bi se desio Izetbegovic, a bez njih trojice, ne bi bilo Karadjordjeva i "dogovora" o buducnosti. Da su se "desili" neki drugi, bez pretenzija o "Velikoj Srbiji", "Nezavisnoj Hrvatskoj" ili "Fildzan Republici", sve je moglo biti drugacije. I razlaz.... No sve je ovo "Sta bi bilo kad bi bilo". Jeadan bi pomislio da je sve ovo sto se desilo, dovoljno da ljudi razmisljaju drugacije, ali ne "nasi" narodi. Jer nije bitno kako ce biti u buducnosti, bitno je sta je bilo 500, 50 ili 5 godina ranije, vazno je da "niko nesme da vas bije", da smo "svoji na svome" itd... Eto, zato spomenuh Milosevica
Препоруке:
0
0
51 субота, 03 април 2010 07:43
Mislilac
@DHSS-ovac
Da Canak u potpunosti sprovede u delo svoju politiku prema nasoj severnoj pokrajini ne bi se usrecila ni ona a ni Srbija kao celina. AP Vojvodinu treba ukinuti! Ona je besmisleni produkt titoizma koji na duze staze moze da nanese veliku stetu. Srbiji treba da bude unitarna i regionalizovana, ono sto treba uraditi nakon ukidanja pokrajine je podela zemlje na zupanije (kao u Hrvatskoj) i jacanje opstina.

Naravno da se anglosaksonskii i kontinentalni konzervativizam razlikuju. Ja sam svakako blizi prvom ali to ne znaci da neki predstavnik ovog drugog ne moze imati moje postovanje.


@Teofilo Stivenson
Tacerova je zatekla Britaniju u moralnoj dekadenciji. Ona se sa time izborila a pojacala je i patriotska osecanja gradjana koja su nakon kraha kolonijalnog carstva veoma oslabila. Njene ekonomske reforme su od Velike Britanije napravile dinamicnu privredu tako da su cak i laburisti Tonija Blera koji su dosli nakon njenog nesrecnog naslednika Mejdzora morali da prihvate novi mainstream i da nastave trzisno motivisane reforme.

Sarkozi je vec druga prica. On se bas i nije usrecio Francusku, narocito u prvom periodu svog mandata. Ali sa druge strane njegova zemlja polako izlazi iz recesije...
Inace smatram da se Sarkozi pokazao kao odlican ministar policije u vreme kada podivljali Alzirci pokusali da poruse Pariz. E da smo takvog imali 21. februara 2008...
Sa druge strane veoma mu zameram to sto je onemogucio ulazak Ukrajine u NATO iako je atlantista, time je prilicno poljuljao autoritet Juscenka i citave koalicije i na taj nacin pustio Ukrajinu niz vodu.

Sto se Busa tice, ima mesta za kritike mada su njegove zasluge neuporedivo vece.

Cedomir Jovanovic nikome od njih nije ni za crno ispod nokta. Uostalom odbio sam da postanem clan LDP-a 2005.

Inace ja ne podrzavam ovu vlast. Glasao sam za koaliciju oko DS-a na proslim izborima ali tesko da cu ikad vise. Sledece izbore bojkotujem.
Препоруке:
0
0
52 субота, 03 април 2010 11:35
окрузи
@Mislilac
Srbiji treba da bude unitarna i regionalizovana, ono sto treba uraditi nakon ukidanja pokrajine je podela zemlje na zupanije (kao u Hrvatskoj) i jacanje opstina.

Жупаније у Србији већ постоје и зову се окрузи. По величини потпуно одговарају хрватским жупанијама. Остаје питање овлашћења и надлежности.
Препоруке:
0
0
53 субота, 03 април 2010 12:10
@zoka
Da nije bilo Milosevica i njegove politike i vizije, ne bi se desio Tudjman, bez ove dvojice, ne bi se desio Izetbegovic, a bez njih trojice, ne bi bilo Karadjordjeva i "dogovora" o buducnosti.

Временски потпуно погрешно, прво су дошли Туђман и Изетбеговић, прво су они основали странке и победили на изборима, па тек онда Милошевић.А да сте прочитали политичке биографије Туђмана и Изетбеговића,и њихове визије Хрватске и БиХ од рата па наовамо, застидели би се своје констатације да је њих "инстант" створио Милошевић.

ХДЗ основан 17. lipnja 1989.
30. rujna 1989.
Konstituiranje Središnjeg odbora, te odluka i izjava Središnjeg odbora o pravu svakoga, pa, dakle, i hrvatskoga naroda na trajno, neotuđivo i cjelovito pravo na samoodređenje do odcjepljenja, izjava o ponovnom uspostavljanju Matice Hrvatske, te preimenovanju JAZU u HAZU

СДА основан 13.6.1990

СПС основан 27.7. 1990.

Слично је и са изборима, али то потражите сами.
Препоруке:
0
0
54 субота, 03 април 2010 15:32
zoka
@Zoka
Milosevic je postao Predsdnik CK SKS u ranim osamdesetim , sto je puno prije pojave svih ostalih
Препоруке:
0
0
55 субота, 03 април 2010 16:02
Одбрана и последњи дани
zoka@

Да ли сте отворени за аргументе и чињенице? Навео сам неке чињенице преко којих сте ви прешли као преко моста. Ево најновије. Синоћ је у вестима хрватског РТЛ поменута победа Партизана над Макабијем где се у неколико реченица апострофирају националистичке поруке навијача Партизана. Ваљда је требало да похвале успех аутсајдера, али не, они су нам поново пришивали етикете. То је само минорни део онога како СЕ У Хрватској коментаришу српске победе.Углавном се те српске победе и не помињу, а да не говорим како не преносе финале великих такмичења када играју Срби.Најновији пример је финале Европског кошаркашког првенства када смо играли са Шпанијом..Елем..Не подносе се они ни између себе..Енглези и Французи,Французи и Немци, Шпанци и Португалци,Хрвати и Босанци и да даље не набрајам..Само је разлика у томе што је мржња према Србима дозвољена,прихватљива, чак и пожељна. Па се тако може десити да Сколари ошамари Драгутиновића и да не сноси никакве последице због тога. А,кад Бата Мирковић ухвати Јарнија за гениталије жестоко се казни. И ко је у том случају проценио да је у питању мржња, можда је био то израз љубави? Шалу на страну..Порука је да можете ошамарити, па чак и убити Србина, а да за то не одговарате. Реците ми, молим вас, ко је то одговарао и ко је правично кажњен за злочине почињене над Србим? Нико!..Драго ми је да сте сретни, али вам не завидим ако сте сретни због алтруизма.Поздрав Одбрана.
Препоруке:
0
0
56 субота, 03 април 2010 16:18
Одбрана и последњи дани
Одбрана и последњи дани
Завирио сам мало и у ваш коментар испод овога упућеном мени. Стварно, али стварно, немате за право када помињете Милошевића као узрок свему. Чињенице напросто говоре другачије. Прво је 1970.г.био Алија Изетбеговић са Исламском декларацијом у којој се пропагира Џихад као форма борбе за исламску државу због чега је Аљо одлежао у затвору, па је затим 1971.г. било Хрватско прољеће и Фрањо Туђман, који је том приликом ухапшен,због отвореног пропагирања хрватског национализма. Па су 1981.г. биле демонстрације шиптара на Космету када је "невиност без заштите", кршећи Устав бивше државе, тражила Републику.Ајде сада ми лепо и директно, без увијања, одговорите где је тада био Милошевић? Ако ово што сам предходно навео за вас нису чињенице, онда ми немамо више о чему да полемишемо.Још један поздрав и извините што сам вас давио.
Препоруке:
0
0
57 субота, 03 април 2010 17:49
...
@okruzi
+ to što Htvati nisu pravili županije prema nacionalnim karakteristikama, kao što to radi ili namjerava da uradi Boris Tadić! Nema nijedne županije koja bi, ako bi kojim čudom došlo do nekog povratka bila većinski srpska! Regije u Srbiji nisu ništa drugo nego pokušaj oživljavanja pogubnog Ustava iz 1974., na modifikovan način!

Odlično primjećeno za osnivanje stranaka, da dodam reda radi SDS još kasnije! U svakom slučaju, preporučujem ljudima Islamsku deklaraciju i Bespuća povijesne zbiljnosti! Pisane, zna se kada, dosta prije Miloševića, Karadžića, u ono vrijeme dok smo se mi kleli u bratstvo i jedinstvo, drugi su imali pametnija posla!
Препоруке:
0
0
58 субота, 03 април 2010 19:54
zoka
@odbrana i posljednji dani
Ja sam se samo osvrnuo na period kada se Jugoslavija pocela raspadati,nakon Titove smrti. Ici dalje, je kao sto spomenuh ranije, 500, 50 godina, je posao za istoricare. Pozdrav
Препоруке:
0
0
59 субота, 03 април 2010 21:57
Одбрана и последњи дани
Ово о чему ја говорим се доказивало и на МСП у Хагу и Хаг је то прихватио као релевантне доказе. У рушењу бивше државе није учествовао крапински човек, него Фрањо Туђман, Алија Изетбеговић и, као што рекох, много пре ,него Милошевић.Ви сте их споменули, а не ја. Фино сте рекли да није било Милошевића не би се десио ни Туђман ни Изетбеговић, ја вам наводим о њиховом политичком деловању много пре Милошевића, а ви кажете да то припада историји. Дакле подсмевате се овој полемици коју водимо.Упетљали сте се као пиле у кучине, а ваша излазна стратегија,у најмању руку, интелектуално је непоштена.Стварно немамо више о чему да полемишемо.Сретан вам Васкрс!
Препоруке:
0
0
60 понедељак, 05 април 2010 11:39
Теофило Стивенсон
Г. Мислилац,

Ви сте значи конзервативац. ОК. Због чега не цените такве вредности и у Србији? Значи, ако неко иде на Фокланде (Малвине), због чега не сме да иде и на Крим, Косово, у прву српску земљу, Црну Гору? Због чега не чекате на енглеску декларацију о геноциду над америчким, канадским, аустралијским првим народима, о злочину геноцида у Бурском Рату, о кланици званој Дрезден, о злочинима у Вијетнаму, Ираку и сл? Већ гласате за ДС? Или ћете да ми објасните да је Сребреница већи злочин од побројаних? Заплели сте се баш безнадежно.

Иначе, имала је Србија Шаркозија и Берлусконија. Звао се Богољуб Карић. Толико о томе шта ја мислим о привредним и људским квалитетима те господе. Још увек се смејем.

А о људским квалитетима гђе Тачер толико да је била на Титовој сахрани, а уз г. Ганића показала шта мисли о народу те земље. Иначе, није Ганић једини пријатељ. Ту је и Пиноче. Када Вам је већ жао Украјинаца, запитајте се зашто су у Чилеу и Аргентини толико кречили свлачионице на стадионима.

Конзервативизам у свету коме се дивите можа нешто значи, алу у њиховим колонијама то је паљење аутомобилских гума политичким противницима који плутају у води (Хаити).
Препоруке:
0
0
61 понедељак, 05 април 2010 14:57
Mislilac
@Teofilo Stivenson
Nisam bas tipican konzervativac. Recimo da su moja uverenja sadrzana u filozofiji Tomasa Hobsa i Adama Smita. U svetu postoje razliciti nazivi za to, neki to zovu kozvervativni liberalizam, drugi liberalni konzervativizam, a sesto se ljudi tog opredeljenja deklarisu i kao neokonzervativci.
Drugo, zasto ne podrzavam to u Srbiji? Ovako, Britanija nije sebi napravila apsolutno nikakav problem poslavsi vojsku na Fokland. Ja mislim da ste i vi svesni sta bi se dogodilo nasoj zemlji kada bi poslala vojsku na Kosovo ili u Crnu Goru. Iako mi imamo vece moralno pravo njima se moze, nama ne. Nazalost tako je. Da je kojim slucajem Srbija jaka zemlja sa mocnim saveznicima podrzao bih ulazak njene vojske ne samo na Kosovu i u CG vec i u grad koji je bio prestonica prve srpske kraljevine. Verujem da znate koji...
Majka mi je Ukrajinka i smatram da nema nista neprirodno u tome sto volim tu zemlju. Isto tako smatram da Krim pripada Ukrajini iako nije uvek u istoriji bilo tako i iako Ukrajinci nisu vecina tamo, kao sto uostalom severna Backa pripada Srbiji i tako treba i da ostane.
Uz sve svoje gafove mislim da je Berluskoni neuporedivo ozbiljnija persona od Karica.
I ja uopste ne smatram da se u Srebrenici dogodio genocid. Ali smatram da je onaj koji je odgovoran za to ukaljao nase ime i da nikako ne zasluzuje status nasih slavnih vojvoda iz Prvog svetskog rata.
Препоруке:
0
0
62 понедељак, 05 април 2010 20:27
Милутин
Важна ствар у биографији овог државног секретара јесте што је то прва генерација стасалих политичара које су школовале НВО.
То што је он у Чанковој странци нема везе, могао би да буде у свакој сличној која је ѕаправо испостава тзв. невладиног сектора у Србији.
Караџић је прототип нво-кадрова који као са штанц-машине чекају својих пет минута из високог старта. НВО је ишколовао кадрове који ће превазићи своје учитеље - Вучо, Бисерко, Кандић, Милић, Павићевић, и многе друге домократоре.
Препоруке:
0
0
63 уторак, 06 април 2010 09:52
thinking maize
@thinking maize, па гледе misliоcа, DHSS-овца, одбране и последњих дана, zoke. Да био сам пред Скупштином 05.10. 2000 г. Био сам у 5-6 реду, када је народ продирао у Скупштину. Видео сам једног штркљавог момка како очајнички покушава да изнесе саксију са фикусом већим од њега. Видео сам момке који се као паунови шепуре у отетим маскирним оделима и "шетају" М-70а аутоматске пушке. Један момак покушао је да ми "утрапи" пун "картон" уља, изнет из Скупштине. Само сам га спустио. Видео сам и редаре, који су "обезбеђивали" скуп 5-ог октобра.
Личили су на "шибицаре". Један од њих је изгледао је као Џеј Рамадановски (немам ништа против тог г-дина, није Он крив за промовисање таквог "етичког"
кодекса међу Србима). То "обезбеђење" је "пропуштало" је напоље, а није пуштало "унутра".
Шокиран виђеним отишао сам до седишта СПО и питао да ли нешто може да се уради поводом ПЉАЧКЕ Скупштине. Одговор је био само слегање раменима и процеђено: "Не знам, то није НАШ СКУП!" Отишао сам
до седишта "Отпора", исто у Кнез Михаиловој (био сам члан те организације ПРЕ 5-ог ОКТОБРА), питање исто, одговор: "Пусти то човече, СКИНУЛИ СМО МИЛОШЕВИЋА!" Лагано сам отишао до рођака, правио је посао сарађујући са неким људима из Милошевићевог режима. Двосмислено се осмехивао, мада мало уморно и говорио: "Шта су људи тражили, то ће и добити!" Отишао сам кући, сачекала су ме жена и дете, били су срећни што сам дошао... Пар дана по 5-ом октобру отишао сам до Скупштине, неки други људи су је обезбеђивали, нису били полицајци. "Да знамо те момке, који су обезбеђивали Скупштину 5-ог октобра. Припадају званичном обезбеђењу, ангажовала их је ДС. СВЕ ЈЕ ОКЕЈ!" Тог истог дана донео ми је у фирму мој сако један полицајац. Дао сам му 5-ог октобра, да се ЗАШТИТИ. Био је из ПС из Мајке Јевросиме. Тада су ти људи могли да буду и линчовани! Захваљивао ми се много и говорио: "Ј.... сваку власт, ако због ње треба људи да гину! Дошао сам Западне Славоније пре 20-так година, побегао од усташа, да ме убију Срби..."
Препоруке:
0
0
64 уторак, 06 април 2010 10:18
thinking maize
@thinking maize, па "гледе" mislioca, DHSS-ovca, zoke, одбране и последњих дана. Да био сам код Скупштине ТОГ ДАНА. Мислио сам да помажем да ће се НЕШТО УРАДИТИ, БАРЕМ ЗА НАШУ, ПА И ЗА МОЈЕ ДЕТЕ...
Покушали су и у мојој фирми да наметну "кризне штабове".Ипак,моја фирма је Институт,не можете тек тако да смените доктора наука, научног саветника. Нисам приметио тај детаљ, ни упозорење сестре од ујака, канадске држављанке (отишла 1993 из Србије, вратила се 2001): "Зашто си ушао у "Отпор"? Ми, Срби из дијаспоре знамо да је врх "Отпора" обучаван у Будимпешти од стране ЦИЕ. Чекај, па ти си отишла због Милошевића?! Да, али нисам НИ ЗА ОВО!" И био сам кажњен, но то је моја судбина, па да Вас не замарам... Г-дин mislioc. Поштовани г-дине, не слажем се у много чему са Вама, али Вам не могу одрећи доследност. Ипак, доста је Србији свакаквих ИДЕОЛОГИЈА, па и ове ЕУ-топије. И да Вам кажем г-дине, ако је Америка ИЗАБРАЛА да на Балкану, као одскочној дасци за подручје Блиског Истока и Кавказа игра на карту Албанаца, могу Вам рећи да је ПОГРЕШНО ИЗАБРАЛА. Против СВИХ СВОЈИХ УВЕРЕЊА И ИНТЕРЕСА! А какви су Албанци, погледајте карту Велике Албаније, која захвата 1/3 територије Балкана, па ће Вам све бити јасно. Наравно, таква политика ће донето многе патње народима Балкана, па и самим Албанцима, али кога брига за то, КАДА ЈЕ У ПИТАЊУ ВЕЛИКА ШАХОВСКА ИГРА, да цитирам Вашег ментора! Но, само бих Вас питао: "Да ли је Боби Фишер, као један од највећих шахиста, а највећи амерички шахиста, играо свој меч у Тирани, Приштини или на Светом Стефану и Београду?!"
Није Србија, па ни Косово толико важно за саму Америку, али Србија, као ПЕШАК у тој великој игри, је СВЕСНО (само)ЖРТВОВАН, да би Америка у свом походу на Исток застала. Think about those things!
DHSS-овац. "Пустио бих ја Вас, али нећете Ви нас!"
Само бих цитирао г-дина Владету Јанковића (ДСС), Вама сигурно не баш омиљени лик, али врло пригодан за ову прилику: "Ваше речи, као отелотворење менталне ентропије, ТРЕБА У КАМЕН УРЕЗАТИ!"
Препоруке:
0
0
65 уторак, 06 април 2010 10:28
thinking maize
@thinking maize, па "гледе" mislioca, DHSS-овца zoke, одбране и последњих дана. Zoka, многе дискусије сам добио, многе и изгубио, али основно из свега тога је појмити када "треба засвирати", а када "за појас заденути". Вама се нешто "појас" откопчао... Не ваља то, није Вам примерено! А и
"поиспадаће" Вам "аргументи"! Think about those things! Да брате "одбрано и последњи дани", погрешио сам! Да сам знао... Но, са Илијом Чворовићем, као претечом антиглобалиста (погледај архиву НСПМ-а!), свечано изјављујем: "Јео сам г....! С... сам, да баш овим речима! И кајаћу се за своје грехе, док опет не будем могао да погледам људима у очи!"
Препоруке:
0
0
66 уторак, 06 април 2010 14:21
Биљана Николић@thinking maize
Против Милошевића али НЕ ЗА ОВО! И ја сам сличну "исповест" оставила у коментару на један други текст. И НЕЋУ ПРЕСТАТИ ДА СЕ БОРИМ!
Препоруке:
0
0
67 уторак, 06 април 2010 21:30
Одбрана и последњи дани
Одговарам због тога што је задњи коментар био 66-ти, па да не би завршило на том броју,иако га је главни лик из ове тужне приче можда и заслужио.

thinking maize@

Како си само знао да сам сујетан и да ћу погледати да ли ми је неко одговорио на коментар?..Признајем да су моји коментари застрашујући и грозоморни. Надам се да ће ми се модератори извинити што их малтретирам, а ја ћу им опростити што ме трпе.Признајем да ми је близак Ђурин хуманизам. Такође немам ни свесан, а ни подсвесан страх да ће ме неко открити као параноичног провинцијалца за кога све што не разуме представља опасност.Већ су ми овде рекли да сам човек тоталитарне свести.У праву су. Не подразумевам човека као слоободно биће.. Они који ме познају избегавају ме. Уз ветар сам увек иш`о и никога нисам шиш`о,од малена радим тако, ја сам рођен наопако..Добро си ме упоредио са Чворовићем, сличног смо менталитета, само што ја нисам у толикој мери ирационалан.Приметио си у овој расправи са зоком да сам наводио примере, док се он, у главном, "бранио" ирационализмом о овом нашем свету као о најбољем свету са само једним недостатком, а то су Срби и то је доказивао примером Милошевића, а пренесено Сребренице, која је баш леп пример како неколико пута поновљена лаж постаје истина. Сматрам да примери које сам навео нису само извађени из контекста, него су они контекст сам по себи. У ствари, Одбрана је само лик из трагикомедије коју пишем и коју ћу бацити када је завршим.Одбрана се у драми зове Лаза Камиказа, а он је нешто као Илија Чворовић, само у ратним условима. У подруму, под бомбама и са само једним тв програмом и то хрватске телевизије. Дакле, само браним свој лик. Ништа лично..

Поздрав кукурузни брате
Препоруке:
0
0
68 среда, 07 април 2010 02:29
zoka
@odbrana i posljednji dani
Kao sto jednom rece gospodin Goran Milic "Citirajte me, nemojte me tumaciti". Pitam se, u svim ovim "polemikama", gde nadjoste MOJE misljenje o Srbima, kako ga Vi tumacite. Ponavljanje VASIH cinjenica, nece ih uciniti nista vise istinitim nego jesu.I ne zaboravite, ovo su samo slobodnovremenske polemike, koje, verovatno, osim par ljudi niko i ne cita. Pozdrav
Препоруке:
0
0
69 среда, 07 април 2010 15:08
Одбрана и последњи дани
zoka@

У праву сте. Поздрав.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер