Тај манир да се капитулантство системски велича и слави као „мудрост“, а квислинштво представља као врхунска политичка врлина, и при том да се што је капитулација већа то више и неумереније буса у јуначке груди и удара у патриотске бубњеве, штеточинство је своје врсте и у жестокој конуренцији вероватно најгора особина актуелне власти
Савршен опис. Не треба ништа додавати!
Препоруке:
183
13
2
уторак, 11 фебруар 2025 11:37
Ивана Савић
Све у свему, да закључимо: Опрез, сумња и будност су увек добродошли. Али проглашавати ову вишеструко квислиншку и аутоколонијалну власт на челу са Александром Вучићем и Аном Брнабић за бранитеља било каквих националних, патриотских, породичних и државотворних вредности чињенички је погрешно и логички апсурдно – баш као и нечињење свега што је у нашој моћи да тој и таквој власти видимо леђа. И врло лако може склизнути у директно саучесништво, или управо у ону „корисну идиотију“ које се неки толико плаше.
Ђорђе прецизно и сажето објаснио.
Препоруке:
185
14
3
уторак, 11 фебруар 2025 11:42
....
Нико као Вучић и СНС није радио за наше непријатеље, крао и лагао.
Препоруке:
164
10
4
уторак, 11 фебруар 2025 11:47
Apsolutno tačno
Kada dođe biti ili ne biti, onda je nezrelo i neodgovorno biti neutralan.
Препоруке:
143
13
5
уторак, 11 фебруар 2025 12:01
Обрад
Смена ове издајничке, и у сваком погледу лоше власти, је први и једини приоритет у овом тренутку.
Препоруке:
142
11
6
уторак, 11 фебруар 2025 12:06
Браво
{Свиђало се то неком, или не, Косово је било и остало лакмус, тест и пробни камен сваке српске националне политике. И збиља се безброј пута, не само у поетској реалности, показало да „какав си на Косову, такав си довека“. А управо на том историјски, политички и симболички најважнијем српском терену и том највећем српском тесту („Косово – грдно судилиште“) најбоље се и најјасније види сва дубина и страхота режимског пада. При чему не мислим само на оне понижавајуће „Бриселске“ и друге споразуме које је Вучићев режим потписао или прихватио, нити само на катастрофалну ситуацију по Србе на КиМ која је по свим мерилима драматично погоршана за време ове власти, већ мислим на једну погубну, дефетистичку, капитулантску и, надасве, „рајетинску“ менталну климу и психозу коју је, у потрази за неком врстом алибија, Вучић нон-стоп емитовао и стварао, а чије ће се последице осећати још дуго након што године напредњачке владавине (п)остану само ружна прошлост.}
Браво Вукадине краљу. Суштина је овде.
Препоруке:
90
8
7
уторак, 11 фебруар 2025 12:07
Главни даса
Маргинални су другосрбијанци у бази, али су доминантни и у врху онога што се преко њихових медија нуди као алтернатива, доминантни у интерпретацији онога што се дешава, а та интерпретација до опште јавност најбрже допре. То је проблем за који би национални интелектуалци морали да понуде решење. А ја не видим да га нуде. По ко зна који пут се питам зашто немамо ни један заиста национално одговоран медиј, чак ни на интернету? И немам добар одговор. Да ли је могуће да не можемо да финансирамо нешто такво? Грађанско новинарство храброг Дејана Петра бих изоставио као изузетак који потврђује правило.
Препоруке:
90
7
8
уторак, 11 фебруар 2025 12:27
Маринкова бара
Nece proci kurta-murta sistem, upravo se radi na tome da se vise to ne ponovi, a studenti koji iz Beograda marsiraju ka Kragujevcu u prvom redu imaju zastavu NEMA PREDAJE KOSMETA....
Препоруке:
83
8
9
уторак, 11 фебруар 2025 12:51
Cica Gorio
Članak čitam vec treći put. Divim se sjajno iskazanim primerima, odličnim aluzijama i nadasve inspirativnim razlozima kojima se u misao patriota i pravih rodoljuba usadjuje maleni crv sumnje. Nema nehumanijeg i protivno razumu goreg greha od podrške ovom režimu i Aci Srbinu. Aci Oskaru. Prodavcu Kosova. Prodavcu Srbije. Aco je lice i naličje najgoreg u našem malom narodu.
Posebno mi je sjajan argument da ne moze neko ko već izdaje biti bolji od nekog ko bi mogao da izda.
/Ko je pomenuo gospodina Mila Lompara/
Svaki dobro gospodine Djordje
Препоруке:
83
7
10
уторак, 11 фебруар 2025 13:20
Stole
Ne treba zaboraviti da je AV na vlast došao krijući se iza Tomislava Nikolića, pa tek kada je ovaj pobedio na izborima uzeo je poziciju PPVa. Tek sa pozicija vlasti kada je preuzeo kontrolu nad aparatom, dobijao je izbore.
Препоруке:
94
6
11
уторак, 11 фебруар 2025 13:56
Ноћна 'тица
Све што је требало рећи на ову тему изречено је у горњем тексту, и то на најбољи могући начин. Нема више врдања, све је јасно!
Препоруке:
76
7
12
уторак, 11 фебруар 2025 14:00
Бране
Захтевати од актуелне власти Србије Списак свих у Србији којима је УСАИД давао парице...службено тражити од Конгреса ...
СТУДЕНТИ неки дан прозвани АВ...АВ...да раде за стране финансијере...
Перфидни да положи рачун...не само да се шепури!!!
Препоруке:
70
5
13
уторак, 11 фебруар 2025 14:20
Данило
Коначно Ђорђе, сажето, јасно и без длаке на језику!
Ови што су стварно или фиктивно толико опседнути другом-србијом дошлу су у стање да не верују у сопствени народ, ти никада нису ни били српски националисти, они су само инфантилни циници.
Сувереност лежи у народу а не у отуђеног државно-црквеној елити која допушта да странци долазе и узимају шта хоће без питања, која ломи и демократију и нашу солидарну културу.
Народ је дошао да врати своју сувереност, Вучићу је остало да још пар месеци хушка Србе на Србе, до Видовдана враћамо земљу у своје руке, па макар и са Динком на нашој страни.
Препоруке:
72
7
14
уторак, 11 фебруар 2025 14:27
Zabrinuti prijatelj - aktuelni problem
Pitanja za zabrinutog prijatelja:
Da li Vučić neprestano uzurpira ovlašćenja koja mu nisu u nadležnosti po Ustavu?
Da li je Vučić povukao institucije Republike Srbije sa KiM mimo Ustava?
Da li je Vučić prirodne resurse Srbije dao ili obećao (litijum) strancima?
Da li je od skupštine napravljena sprdnja?
Da li je Vučić uzurpirao RTS za koju svi plaćamo pretplatu?
Da li su Vučić i njegova ekipa od izbora ucenjivanjem, uvoženjem glasača, fantomskim glasačima (adresa - transformator, kućni broj 0 itd.), uzurpacijom RTS-a napravili sprdnju?
Da li je društvo ogrezlo u korupciju - nema tendera, prenaduvane cene projekata, nema odgovornosti itd.?
Da li radi tužilaštvo, Ustavni sud, ili uglavnom nisu nadležni?
I sve to nema veze, ali obojena revolucija...!
Препоруке:
88
6
15
уторак, 11 фебруар 2025 14:45
Конобар
Империја устоличила влас у Србији и ... налози су заповест!
Скупштину српску су запалили...? Ко нема пилеће памћење зна и памти ... и ову и ону багру, памти транзицију, распродају, грабеж свега што су ГЕНЕРАЦИЈЕ и ГЕНЕРАЦИЈЕ стварале...памти распродају ресурса Државе Србије...
Како да народу проради памћење, да прогледа, када медији, одавно нису српски, су као добош у рукама главног издајника! Перфидни, виђено, скрушено кукумавчи сваки дан...да разговара хоће, у затвор никако!
Ко је убио 15 душа када се настрешница срушила...корупција и незнање посла који се врши у Србији!
Препоруке:
61
6
16
уторак, 11 фебруар 2025 15:41
Д
Ко није против Хуље, тај је или наиван, или ради за Хуљу
Препоруке:
91
9
17
уторак, 11 фебруар 2025 15:43
кључно, издвојио бих:
Свиђало се то неком, или не, Косово је било и остало лакмус, тест и пробни камен сваке српске националне политике. И збиља се безброј пута, не само у поетској реалности, показало да „какав си на Косову, такав си довека“. А управо на том историјски, политички и симболички најважнијем српском терену и том највећем српском тесту („Косово – грдно судилиште“) најбоље се и најјасније види сва дубина и страхота режимског пада. При чему не мислим само на оне понижавајуће „Бриселске“ и друге споразуме које је Вучићев режим потписао или прихватио, нити само на катастрофалну ситуацију по Србе на КиМ која је по свим мерилима драматично погоршана за време ове власти, већ мислим на једну погубну, дефетистичку, капитулантску и, надасве, „рајетинску“ менталну климу и психозу коју је, у потрази за неком врстом алибија, Вучић нон-стоп емитовао и стварао, а чије ће се последице осећати још дуго након што године напредњачке владавине (п)остану само ружна прошлост.
Препоруке:
57
4
18
уторак, 11 фебруар 2025 16:05
lakson
Bravo Djordje !.. Ovo vidim kao poziv Cedomiru Anticu, Kovicu i delimicno Antonicu da malo smanje dozivljaj.. Mozda ce ih ova Trampova cestitka malo otrezniti..
Препоруке:
74
23
19
уторак, 11 фебруар 2025 16:19
Синиша
Укратко.
Сваки дан више ове власти је огроман губитак за Србију!
Поред свега наведеног, мислим на 30 милиона евра које ДНЕВНО украду на Експу.
Препоруке:
64
6
20
уторак, 11 фебруар 2025 16:48
Nn
Glavni dasa. Zaista, to je sustinski problem, vecinski deo stanovnistva nema javni prostor, nema gde da artikulise svoje politicke stavove i poglede.
Препоруке:
45
3
21
уторак, 11 фебруар 2025 16:50
Петар Мркоњић
Одличан текст. Надам се брзом одговору професора Антонића.
Препоруке:
74
10
22
уторак, 11 фебруар 2025 16:58
Ринсвинд
У тексту треба променити само две речи. Речи "забринутом пријатељу" из наслова променити са Слободану Антонићу.Са осталим се слажем
Препоруке:
42
10
23
уторак, 11 фебруар 2025 17:12
Никола
Браво, г. Букадиновићу. Јако потребан текст, већ сам се питао како нико да га напише, толико је већ патриотских и "патриотских" интелектуалаца изашло са неприхватљививом и суманутом релативизацијом учинка овог режима и јаловом демонстацијом ригидне правоверности када су у питању маргиналне екстремистичке групе са пронатовског дела спектра, да нисам далеко од мишљења да је "служба" одувек контролисала добар део тог наводно суверенистичког блока. Управо са те стране имамо константно лицемерје и одступање од декларисаних вредности, почев од самих радикала, преко доброг дела дсс-а, заветника, снага народа итд. Пронато снаге су барем доследне у својим ставовима, није нимало необично што су чеде, чанкови, шутановци свим срцем за вучића, па он ефикасније и боље спроводи њихову политику од свих оних који номинално деле исту идеологију и вредности, а који су били у прилици да нажалост одлучују нешто у овој земљи.
Препоруке:
31
9
24
уторак, 11 фебруар 2025 17:33
све речено у једној реченици
Уосталом, има ли веће „идиотије“ од подршке осведочено „идиотској“, несумњиво неспособној и евидентно штеточинској власти?
Одавно не прочитах бољи и искренији текст. Свака част.
Препоруке:
34
8
25
уторак, 11 фебруар 2025 17:40
Ноћна 'тица
Неко рече да се нада брзом одговору професора Антонића.
Док чека, може да 'убије време' читањем текста из архиве овог портала.
Приметиће, ако већ није, да се нешто битно променило...
Bolje je Antonicu da ne odgovara da ne izgubi ono malo ugleda sto mu ostalo...ostali su ispod nivoa Vukadinovica,neozbiljni
Препоруке:
48
26
27
уторак, 11 фебруар 2025 18:14
Uzrok i posledice
Cesto smo ,kao narod, bili "korisni idioti" i radili na svoju stetu.Tako da treba razumeti oprez ,pogotovo istoricara.Ali u sadasnjem trenutku vreme je za promene! Promena mora da bude sistemska i mora da bude kvalitetna.Svi oni koji su se pokazali losi, idioti,korisni ili ne,iz bilo koje partije,svojim upornim nastojanjem da opet dodju na vlast samo pomazu ostanak ovog stetnog rezima.Politicka elita Srbije, u koju spada i vlast i opzicija, mora da se osvezi.Bez kvalitetne opozicije nema ni dobre vlasti!Uzrok ovako bahate vlasti je i losa opozicija,koja je namerno izabrana od vlasti.Veliku odgovornost za promenu imaju profesori, studenti ali i svi gradjani.Nije normalno da se svakom promenom vlasti menja politika drzave a da samo ono sto je obecano,obicni na stetu drustva, bude ispunjeno i u kontinuitetu.Napredak drzave treba da bude u kontinuitetu!Institucije moraju biti najvaznije i podela vlasti mora da se postuje.
Препоруке:
17
3
28
уторак, 11 фебруар 2025 18:20
Чињенице
Тај манир да се капитулантство системски велича и слави као „мудрост“, а квислинштво представља као врхунска политичка врлина... штеточинство је своје врсте
Последица је то, господине Вукадиновићу, нове филозофије историје коју нам је презентовала ревизионистичка школа млађе генерације историчара, а гласи: борци за слободу су лудаци и злочинци, а сарадници окупатора су мудраци и "српске мајке" (овде мисле на класичног колаборационисту какав је био генерал Милан Недић). Тако да то није специјалитет интелектуално немуштих "идеолога" назадњака, него су они управо последица разбијања слободарске свести учињеног од дела интелектуалне елите овог народа.
Препоруке:
28
6
29
уторак, 11 фебруар 2025 18:27
М. Костић
Све је лепо објашњено зашто нам треба друга власт, само није ни напоменуто која је та друга. Речено је и да ова опозиција није ни близу таквом епилогу. Па која је то политичка снага у коју треба да се загледамо. Имамо појединце, интелектуалце, али за промену власти је потребна нека партија. Нема је ни на видику. Ова власт је бар економију и финансије земље довела у ред, и то је нешто што не треба изгубити тек тако.
Препоруке:
17
70
30
уторак, 11 фебруар 2025 18:39
Издајнички континуитет
А шта је с „другосрбијанцима“? Овако или онако, они представљају маргинални део локаклног друштвеног и полититичког колорита.
Тај појам означава не тако малу групацију оних које је тим именом ("друга Србија") назвао тадашњи председник Србије Борис Тадић. Другим речима, то је био назив за све чланове и симпатизере Демократске странке, као и њене деривате правилно распоређене у српском политичком простору. Чињеница да се и они деле по степену радикализације своје досовске или ЕУропске реторике не мења околност да их у политици има у широком спектру различитих странака сличних намера и циљева. Чињеница је и то да су назадњаци покрали њихова ауторска права за политику са погубним циљем - чланством у ЕУ. А та ауторска права утемељена су петооктобарском (контра)револуцијом и до сада се већ четврт века нису мењала. Ради се само о томе ко ће их брже и доследније примењивати.
Препоруке:
22
7
31
уторак, 11 фебруар 2025 18:39
оправдано одсутан VS ''не-идиотских'' и ''бес-корисних''
против сам револуције - свих париских, бољшевичких и нацистичких.и мајданских. свих револуција - икада.
издајнички режим вучића (као надоградњу претходног ''жутог'') желим да буде у потпуности размонтиран. желим да буде замењен национално одговорном владом која ће бити посвећена друштвеној и економској обнови србије, и која ће поред осталог направити отклон од ЕУ и других деструктивних неоколонијалних механизама.
за то је потребан јавни рад са становништвом и придобијање подршке бирача. и јачање наших институција.
теза да је вучићев режим штетан - јесте потпуно тачна;
претпоставка да га треба срушити револуцијом, кроз ''пленуме'' (некада ''совјете'', ''комитете''...) - јесте можда ''не-идиотска'', али бескорисна то јест потпуно деструктивна, извесно штетна и погубна.
Препоруке:
26
21
32
уторак, 11 фебруар 2025 18:49
Татјана Вулетић
Ја ценим Ђорђа Вукадиновића и читам увек оно што је написао. И гледам све емисије у којим он учествује. А ценим и Чедомира Антића: пратим његов рад, купујем и читам његове књиге, гледам и слушам подкасте... И шта ћемо сад? Није проблем не Вучић ни аутошовинисти ни део студенти који су сви Крцунчући који би да блокирају све који не мисле као они и неће да их подрже. Проблем је наше патриотске и националне опзиције која је неспособна да се организује и да делује.
Вучић ће и ову прилику да искористи да понизи Србију.
Ови глупи протести, штетни и неделотворни, приказаће сву беду српског патриотског блока.
Зашто се не крће колона студата ка Грачаници и Косову, ти храбри момци и девојке који у сред Београда праве милијонску штету образовању и грађанима?
Зашто се не креће милионска маса грађана и студената ка Косову у мирном гандијевском протесу да оде до Пећке Патријаршије?
Да молимо студенте да ставе и ископавање литијума на свој дневни ред?
Ко зна?
Препоруке:
31
62
33
уторак, 11 фебруар 2025 18:57
Скептик
Промена власти састоји се из најмање два корака - одлазак једне и долазак друге власти. За први корак смо дали одговор зашто актуелна власт треба да оде. За други корак још увек немамо јасан и недвосмислен одговор на питања КО долази и са каквом политиком. У вези са будућношћу нашег народа и државе, овај други корак је много важнији, такорећи судбински. Зато сву забринутост одговорних родољуба о томе ко ће и како водити даљу политику Србије сматрам потпуно легитимном и разумном реакцијом на досадашња историјска искуства. То нису само "опрез, сумња и будност", то су реалне бојазни да једну персоналну гарнитуру на власти замени друга са истом или сличном политиком. Манир вршења власти је ту небитан уколико се ради о истом стратешки погубном правцу, а то је - чланство Србије у ЕУ.
Препоруке:
35
10
34
уторак, 11 фебруар 2025 20:04
U metu
Bravo Đorđe!
Препоруке:
30
11
35
уторак, 11 фебруар 2025 20:25
Хммм
Треба се запитати само једно - где су то у историји национал-социјалисти предали мирно власт на изборима?
Нажалост нигде.
Што пре ово схвати омладина пре свега знаће да мора да издржи док им не види леђа па макар све стало док се то не деси. Другог начина нема нажалост.
Сувише су дубоко у корупцији мафијаши на власти да би им опција била да мирно оду. За то ће бити потребно много људи на улици.
Препоруке:
32
13
36
уторак, 11 фебруар 2025 20:29
МИЛОВАН РС
У ових петнаестак година колико активно пратим политику - један од ријетких који ме још није разочарао је наш неуморни Ђорђе Вукадиновић !. Хвала за све и све ове године теби Ђорђе !!!
Препоруке:
37
7
37
уторак, 11 фебруар 2025 21:15
Mare
U situaciji u kojoj ne postoji ni jedna nacionalna stranka i nacionalni medij, nama Đorđe savetuje da podržimo proteste iza kojih je CNN i da se nadamo da će da ispadne dobro.
Препоруке:
21
57
38
среда, 12 фебруар 2025 00:24
александар
Вукадиновић је у праву у вези са крајње неодговорним, непотребним,политикантским и крајње поквареним Вучићевим "отварањем питања тзв. "vojvodine"". Једном речју, заиста са тим човеком нешто озбиљно није у реду.
Не слажем се са Вукадиновићевом тезом да су другосрбијанци маргинални. Далеко од тога, они ведре и облаче у утицајним медијима, култури и образовању и све у свему, са подршком запада имају озбиљан утицај и тиху моћ да утичу на правац у коме Србија иде.
И поред свих Вучићевих лудости, глупости и штетних поступака, неозбиљна је теза да је Вучић "најгоре и највеће зло у историји". Није, другосрбијанци, аутономаши, сепаратисти и жути су много гори. Веома, веома је битно ко ће доћи после овог властољупца, то није шала. Разумем да многи људи у овој предреволуционарној атмосфери не могу потпуно рационално да промишљају па поједностављују ово као борбу добра против зла. Међутим, није овде све црно - бело.
Елем, драг ми је Вукадиновић али ми је по овом питању ближи Антонић.
Препоруке:
48
52
39
среда, 12 фебруар 2025 00:26
Издајнички континуитет
Uzrok i posledice
Nije normalno da se svakom promenom vlasti menja politika drzave
Подржао сам ваш коментар, али би требало сваком родољубу да буде јасно да се политика тј. политичка стратегија Србије није мењала већ четврт века! Без обзира на промене персоналних гарнитура на власти, до промене погубног правца ка ЕУ (и НАТО) није дошло него се, напротив, наставило. Само "брже, јаче и боље", како то отворено напредњаци признају. По мом мишљењу, лакмус за политичку оцену српских странака и лидера није Косово, него управо ово одређење према чланству Србије у ЕУ. Из тога извиру сви остали проблеми, па и проблем окупације наше јужне покрајине. Нажалост, наше политичко јавно мњење је у некој врсти шизофреније. С једне стране скоро сви су против отуђења Космета и санкција Русији, а с друге стране највећа већина изашлих бирача гласа за ЕУропске странке и лидере.
Препоруке:
30
3
40
среда, 12 фебруар 2025 05:38
Crno je crno, i nema u njemu niceg belog
И поред свих Вучићевих лудости, глупости и штетних поступака, неозбиљна је теза да је Вучић "најгоре и највеће зло у историји". Није, другосрбијанци, аутономаши, сепаратисти и жути су много гори. Веома, веома је битно ко ће доћи после овог властољупца, то није шала. Разумем да многи људи у овој предреволуционарној атмосфери не могу потпуно рационално да промишљају па поједностављују ово као борбу добра против зла. Међутим, није овде све црно - бело.
Елем, драг ми је Вукадиновић али ми је по овом питању ближи Антонић. (Aleksandar)
Silno gresite! Jos gore - niste u stanju da mislite ANALITCKI! Zuti i ostali bi izdali i unistili sve - sta to, sto Vucic vec nije, ili namerava da izda? Oni napadaju Crkvu - dok je Vucic tu istu Crkvu KORUMPIRAO, do srzi, sto je mnogo gore! Jer, i Crkva i narod znaju se braniti kad su NAPADNUTI. Ali kad ih korumpiras, lazes, ucenjujes - a sve to radi Vucic. E, Antonic - verovao je i da Tadic nece izdati, pa je Tadic IZDAO, vadeci Kosovo iz nadleznosti UN!
Препоруке:
18
22
41
среда, 12 фебруар 2025 05:47
Crno je crno, i nema u njemu niceg belog, 2
Najvaznije, sto uvek zaborave - ili nisu u stanju da razumeju - oni koji se vise boje senke zutih i drugosrbijanaca nego noza u rukama Vucica i njegovih bandita! Dakle, Vucic sve ovo cini jer mu se moze, ovladao je institucijama, vojskom, Crkvom - oni koje Vi i Vama slicni smatrate gorim nisu to u stanju, to je znao i Tadic, to je znala i Merkelova, pa je noz premestila u Vucicevu ruku! Zlocinac tepa i reze, a zrtve pomisljaju: Sta bi nam tek zuti radili!
Ne bi mogli, nemaju instrumente vlasti, i NIKAD ih u Srbiji ne mogu imati na nacin na koji ih poseduje Vucic. Zapad je dobro procenio: Srbiju moze srusiti samo onaj ko izigrava nacionalistu, istovremeno prodajuci naciju i drzavu budzasto! Jos nesto - pitanje je li da li to cini zato sto je UCENJEN, zbog ratnohuskackih izjava, koje su nista u poredjenju sa REALNIM zlom koje nama nanosi! Pre bi se reklo da su i Seselj i on, i Draskovic, od pocetka bili agenti-provokatori!
Antonic da razmisli, nije umeo da proceni ni ranije!
Препоруке:
28
12
42
среда, 12 фебруар 2025 05:53
Хммм
Текст је иначе јасан свакоме ко иоле користи главу. Нажалост таквих је мало а остале Вучић превеслава више од деценије прикривајући издају и пљачку квазипатриотским паролама мора се рећи за будале нажалост јер толико идиотлука могу да прогутају само или покварени до сржи или глупи до бола.
Зато само нове генерације без комплекса и заблуда прошлости могу послати ово зло на ђубриште историје где одавно припада.
За оне који се као питају ко ће да замени "незамењивог"? Било ко, покупљен са улице ако треба јер нико не може да буде гори од радохоличарског издајника и лопуже. Само је важно установити смењивост власти па ако треба мењати сваки месец дана као што су радили Италијани док се нису отресли мафије на власти.
Препоруке:
26
7
43
среда, 12 фебруар 2025 06:29
Јагодинац
Браво Ђорђе!
Препоруке:
27
12
44
среда, 12 фебруар 2025 07:18
Павле
Господин Вукадиновић је одговорио забринутом пријатељу. Одаберите по жељи-Слободану Антонићу, Милошу Ковићу или Зорјану Ћирјаковићу(ако му је овај потоњи стварно неки пријатељ). И заиста је у свом одговору указао на све детаље. Мени само није јасно зашто се многи коментатори питају ко ће доћи на власт после Вучића. Постоји одређени логичан редослед догађаја : Испуњење студентских захтева, обавезно увођење у посао Тужилаштва за организовани криминал,давање статуса сведока сарадника нпр. Звонку Веселиновићу,формирање експертске прелазне Владе(само и искључиво професори факултета ) и њен рад докле год се СНС и СПС не распадну због хапшења, одузимање фреквенција приватним телевизијама, РТС ОСЛОБОЂЕН и могу избори. И онда, ком опанци, ком обојци.
Препоруке:
37
11
45
среда, 12 фебруар 2025 09:42
Piksi
Opozicija treba jasno da se izrazi po važnim pitanjima, šta bi radili kad bi došli na vlast.
KiM, ekonomija, Zakon o poreklu imovine, revizija javnih nabavki i projekata, subvencije, itd.
Препоруке:
21
3
46
среда, 12 фебруар 2025 09:45
Студенти прате свој осећај за неправду
Разумљива је дезоријентација Напредњака
јер не могу да ухвате студентски бунт ни за главу ни за реп.
"Шта су то пленуми"?
"Ко то финансира споља"..
Али,
да део српске интелектуалне,суверенистичке,анти "грађанске"елите,не осећа пулс народа чија је предводница младост,будућност Србије,
помало је разочаравајуће.
Препоруке:
36
9
47
среда, 12 фебруар 2025 10:08
Индекс 68
Студенти од кад постоје никад и нигде нису преузели власт. Као што иза сваке грађанске иницијативе стоји одређени политички интерес, тако иза сваке студентске побуне постоје одређене политичке снаге које усмеравају позитивну енергију и жељу за бољим и праведнијим друштвом. Те је енергије, да се мења друштво, било 68.г. Креаторима те побуне, који су изманипулисали студенте, било је савршено јасно да побуна не може имати никакве последице по западна друштва. Циљ је био проширење протеста и побуна против ауторитативних режима на Истоку. Прекинут је филмски фестивал у Кану. На барикадама су главни били Жан Лик Годар и Франсоа Трифо. Пароле су биле против капитализма и свега што иде уз то. У паузи запаљивих говора Трифо и Годар су потписивали уговоре са америчким продуцентима за своје нове филмове. Тврди Клод Шаброл. То је 68.
Препоруке:
22
6
48
среда, 12 фебруар 2025 10:22
Москва на вези
Одлична анализа поштованог аутора Вукадиновића а ја бих на његову анализу дао и ову анализу бившег шефа војно-безбедоносне агенције Момира Стојановића :
Бивши шеф ВБА: Вучић луди јер иза студената не стоји нико, ускоро пада с власти
У свом последњем гостовању на Националном дневнику телевизије Пинк, Александар Вучић поново је најавио како ће написати уџбеник о томе како је победио обојену револуцију. Овај пут је најаву зачинио и констатацијом да ће та књига бити читана у целом свету.
Писање књиге о томе како је победио обојену револуцију први пут је поменуо 8. јануара на скупу у Спортском центру „Језеро“ у Кикинди.
„Сад се спремам да до Видовдана напишем књигу како сам победио обојену револуцију у Србији, јер револуције у Србији неће бити“, рекао је тада Вучић.
Бивши директор Војно-обавештајне агенције Момир Стојановић каже за Данас да је ова најава још само једна од уобичајених, чудних изјава председника Србије.
Препоруке:
19
8
49
среда, 12 фебруар 2025 10:22
Москва на вези - наставак
„Та изјава сама по себи спада у ред популистичких, циљаних изјава председника Републике и усмерена је ка јавности, како би се створио утисак да он већ сада зна да је на делу обојена револуција и да вероватно преко својих служби безбедности и осталога располаже неким сазнањима о наводној умешаности страног фактора и других деструктивних снага у Србији, у циљу рушења уставом, како он каже, утврђеног друштвеног уређења“, каже Стојановић.
Он сматра да председник Вучић нема сазнања да је неко ко је из иностраних центара моћи финансијски, кадровски или у обавештајном смислу укључен у протесте студената, јер да их има, он би то одмах обелоданио.
„Могуће је и да таквих података нема довољно јер су службе безбедности килаве и никакве, зато што су уништене у протеклих 12 година, па нису у стању да реше ниједан безбедносни проблем, а можда их и нема јер једноставно не постоје“, прича Стојановић.
Препоруке:
18
7
50
среда, 12 фебруар 2025 10:23
Москва на вези (03)
Према његовом мишљењу, реалност је да у студентске протесте и блокаде у Србији нико није умешан.
„Први пут се овде ради о томе да су студенти самостални, без икаквог спољног утицаја, и то је оно што га највише нервира. Он би био срећан да може да препозна или макар докаже било какав страни утицај, страно мешање или уплитање неких интересних група из Србије у протесте, али тога очигледно нема“, истиче Стојановић.
Вучићева прича о обојеној револуцији, како каже Стојановић, намењена је онима који су неинформисани или су информисани искључиво преко режимских медија.
„Он може само да напише књигу о томе како је победио Србију и како је уништио Србију, а ту књигу коју најављује, о томе како је победио наводно обојену револуцију, мислим да неће бити у прилици да напише. Можда ће бити у прилици онда када не буде више на власти, а то ће бити врло брзо, па ће имати више времена да то реализује“, закључује Стојановић.
Препоруке:
20
10
51
среда, 12 фебруар 2025 10:36
Pera Ždera
Sadašnja vlast je štetočinska/kriminalna medjutim postavlja se pitanje ko će doći posle i dal će to imati pozitivne ili negativne posledice po Srbiju i narod.Sloba nije hteo da preda KiM pa su nas bombardovali , Djindjić je tražio ista prava za Srbe u BiH koje imaju Albanci na KiM pa su ga ubili. Tadić je dao što je mogao (započeo pregovore) ali nije hteo/mogao više pa su ga sklonili i doveli AV. Mislim da je i Vučić isporučio što je mogao. Da prizna KiM zvanično ne može (iako je već usmeno priznao) , da kopa litijum ne može. To vide i Ameri (Evropljanje je potkupio unosnim ugovorima) tako da im više nije koristan.Pošto nema nikog ko može da ga zameni pojedinačno traži se grupa njih koja će da preuzme vlast, konstatuje stanje i završi posao. Naravno zvanično ga podržavaju jer nisu sigurni da će smena uspeti a ne žele da kvare odnose ako propadne. Ne znam dal su oni organizovali proteste (pad nastrešnice se nije mogao predvideti)ali nema sumnje da će pokušati da iskoriste situaciju.
Препоруке:
17
10
52
среда, 12 фебруар 2025 11:52
Кацига
Господине Вукадиновићу све потписујем од речи до речи. Молим Вас ѕаложите своје име и ауторитет па у овом одсудном тренутку покушајте да иницирате помирење и обједињавање националне опозиције и памети да коначно и ми који мислимо баш овако како сте и написали имамо за кога да гласамо. Нека покушају да своје огромне сујете прогутају у народном интересу ако су већ толики родољуби за какве се издају. Од писања више заиста нема ништа, време је за конкретна и хитна дела.
Препоруке:
16
6
53
среда, 12 фебруар 2025 12:42
Копачка
"Молим Вас ѕаложите своје име и ауторитет па у овом одсудном тренутку покушајте да иницирате помирење и обједињавање националне опозиције и памети"
Ма, како објединити Кацига? Кад два битна и доказана родољуба имају опречне ставове.
Препоруке:
11
1
54
среда, 12 фебруар 2025 12:53
Пера из солитера
Бивши директор Војно-обавештајне агенције Момир Стојановић каже за Данас да је ова најава још само једна од уобичајених, чудних изјава председника Србије.
Говори за Данас и на овај начин зато што је бивши. Да је садашњи био би на Информеру. Не помињи ми Војно-обавештајне агенције. Да су деловале независно од политичких структура и политике, не би Милошевић био испоручен у Хаг. Нити би открили оне који су се крили. Караџић и остали.
Препоруке:
24
5
55
среда, 12 фебруар 2025 13:00
Odgovor zabrinutom prijatelju
Nacionalno svestan zabrinuti prijatelj smatra da Vučić i njegov režim posle de jure odricanja režima od Kosova i Metohije (Briselskim i Ohridskim sporazumom), posle uništavanja svih republičkih institucija, posle izgradnje kriminogenog, koruptivnog sistema koji je obuhvatio sve pore društva, posle nenormalnog zaduživanje države, posle bezočne krađe na svim izborima (svaki sledeći izbori sve bezobraznija krađa), posle bezočne zloupotrebe državnog budžeta u stranačke svrhe..., dakle taj nacionalno svestan prijatelj smatra da je studentska pobuna ("obojena revolucija") veće zlo od svega pobrojanog!?
Препоруке:
22
8
56
среда, 12 фебруар 2025 13:29
Mare
Re: Odgovor zabrinutom prijatelju, среда, 12 фебруар 2025 12:00
Ne, nacionalno svestan zabrinuti prijatelj se plaši da posle ovoga što ste naborjali, dolazi isto to, samo u građanističkom pakovanju. Jer to nam se crta u medijima - ProGlas levičari, bivši koji bi da budu opet novi itd. A alternativa za nacionalno svesne zabrinute prijatelje ni u medijima ni u strankama ne postoji. Ko onda može da dođe?
Препоруке:
22
22
57
среда, 12 фебруар 2025 13:40
Кацига
Одговор Копачка
Што је најгоре немају опречне ставове ни по једном круцијалном националном питању, пре бих рекао да је сујета проблем. Антонић и Ковић су забринути да се преко прогласа не може водити национална политика јер је НАТО идеја тамо апсолутно доминантна, плаше се да не испаднемо наивни као Коштуница у ДОС-У. То је легитиман страх али одличан одговор је дао Вукадиновић у овом тексту. Дос није дао Косово јер није могао, није имао овакву власт какву има лажни патриота, то је цела истина. Много је већа опасност од неделовања у овако преломном тренутку јер ако се деси да овај оде са власти на политичкој сцени тренутно немамо ништа осим НАТО грађаниста. Круцијално је под хитно деловати и понудити народу суверенистичку опцију иначе ћемо бити ван сваке приче у будућој расподели карата. Морамо се помирити са тим да грађанистичка идеја у Србији има својих 15-20 посто, то је неминовност, увек је и постојала али национална идеја је много јача и не сме да остане без артикулације.
Препоруке:
20
5
58
среда, 12 фебруар 2025 15:55
Лако је Теби Мени
Знамо се а ти нестајеш
Научи АЗБУКУ..српску
Није А први а ни Ш задња мисао
Препоруке:
4
6
59
среда, 12 фебруар 2025 15:58
Душко
Вучић би требало да оде јер је његова потреба да уништи и оцрни све оне који му се супроствљају била катастрофална за српски народ у целини, грађане Србије и демократију. Најобразованији људи Србије из области друштвених наука, уметности, науке уопште, нашли су своје место у поткастима на јутубу али им је омогућен јавни наступ. Резултат није увек лош по новинарство и науку. На пример: не знам да ли би политика много добила да ју је водио професор Коста Чавошки, али је наука много добила јер је објавио импозантан број значајних књига. Примера је заиста много и плодови слободе и знања чине ме поносним што припадам српском народу.
Све ово допире до мањег броја људи због блокаде у медијима, непостојања опозиције која би на легалан начин престављала суверенисте, антиглобалисте и патриоте.
Најважније је и Вучићу и аутошовинистима било да се у свакој ситуацији обруше на Војислава Коштуницу. Услов да Марић прави емисије је тај да обавезно спомене да је Коштуница продао наше фабрике, испору
Препоруке:
19
4
60
среда, 12 фебруар 2025 16:38
Strasila
Veliki problem u nasem drustvu je sto vecina umnih ljudi ne zele da se bave politikom.Obicno su se ostvarili u nekim drugim oblastima i ne zele da se eksponiraju i "kaljaju " u politickom blatu.Pojavom SRS i njihovom agresivnom pristupu prema politickim protivnicima,gde nema granica u medijskom lincu, udaljilo je veliki broj podobnih licnosti iz sfera politike. Oni koji su nekako opstali imaju slican nacin obracanja kao rezim,po zakonu opstanka.Patriotski nastrojene partije i licnosti sa pristojnom recnikom, kao direktni protivnici rezima, bili su prvi na udaru.Njih su uglavnom eliminisali.Oni koji su preostali iz proslih vlasti,dokazano losi,koji rade za tudje interese, a koji se nisu prikljucili rezimu, sluze kao strasila na izborima.
Препоруке:
26
3
61
среда, 12 фебруар 2025 18:16
Издајнички континуитет
Буди се опет дебата различитих мишљења на НСПМ, као у стара добра времена. То ми се изузетно допада. Ако ни због чега другог, а оно због сагледавања теме из разних углова. Јер, стара је и тачна изрека - "где сви исто мисле, нико ништа не мисли".
Препоруке:
14
0
62
среда, 12 фебруар 2025 21:16
Лука
Ако им судимо за све штетне споразуме по суверенитет Србије (бриселске споразуме, вашингтонски …) можемо ли те споразуме прогласити ништавним?
Препоруке:
12
0
63
среда, 12 фебруар 2025 21:17
Ђорђе Ивковић
Шолак се продао за милијардицу наших пара. Амин.
Сада ће да се, негде у вили "Мир" или тако неком санаторијуму, уз медијацију наших пријатеља из НАТО, уђе у конструктивни дијалог режима и нечега што се сматра опозицијом по Chatham House правилима, а можда потпуно дискретно, све у интересу грађана и грађанки, и ето нас у новој фази нашег пута у ЕУ и првој рупи Рио Тинта у Јадру.
Препоруке:
9
2
64
четвртак, 13 фебруар 2025 12:31
Александар
Амин.
Препоруке:
3
3
65
четвртак, 13 фебруар 2025 14:43
Још један забринути
У добром,тексту Ђ. Вукадиновића, много је тачних ствари, увида и критика. Понегде је чак био и нежан према пријатељу, нпр. писање у часопису "Напред". Ипак, очекивао би се једнак третман беспоштедног пера и према самом себи, иначе би смо били попут онога примера Н. Милошевића о племенском схватању добра и зла ("добро је кад моје племе поједе твоје племе, а лоше кад твоје племе поједе моје племе"). Где се изгубила она постојаност вере у Русију, сведена на суви податак о 82% у истраживањима? Да ли нам је довољан и логички зрео закључак: пошто је ова власт најгора могућа, ни једна следећа не може бити гора. Већ смо ишли тим путевима, нажалост.
Препоруке:
8
4
66
понедељак, 17 фебруар 2025 16:19
Takođe i
@ Piksi
takođe i odnos prema takozvanom genocidu u Srebrenici, LBJT agresorima, ćirilici, tabloidnim štampanim i elektronskim medijima, i dr.
Препоруке:
1
0
67
уторак, 18 фебруар 2025 13:15
Pitanje za "zabrinutog prijatelja"
Pročitaste li posle teksta o "Bajdenovcima koji su posle pobede Trampa obesili nos" srdačnu čestitku Vjosi Osmani povodom 17. godina proglašenja nezavisnosti Republjik Kosove, čestitku koju je poslao Tramp?
Савршен опис. Не треба ништа додавати!
Ђорђе прецизно и сажето објаснио.
Браво Вукадине краљу. Суштина је овде.
Posebno mi je sjajan argument da ne moze neko ko već izdaje biti bolji od nekog ko bi mogao da izda.
/Ko je pomenuo gospodina Mila Lompara/
Svaki dobro gospodine Djordje
СТУДЕНТИ неки дан прозвани АВ...АВ...да раде за стране финансијере...
Перфидни да положи рачун...не само да се шепури!!!
Ови што су стварно или фиктивно толико опседнути другом-србијом дошлу су у стање да не верују у сопствени народ, ти никада нису ни били српски националисти, они су само инфантилни циници.
Сувереност лежи у народу а не у отуђеног државно-црквеној елити која допушта да странци долазе и узимају шта хоће без питања, која ломи и демократију и нашу солидарну културу.
Народ је дошао да врати своју сувереност, Вучићу је остало да још пар месеци хушка Србе на Србе, до Видовдана враћамо земљу у своје руке, па макар и са Динком на нашој страни.
Da li Vučić neprestano uzurpira ovlašćenja koja mu nisu u nadležnosti po Ustavu?
Da li je Vučić povukao institucije Republike Srbije sa KiM mimo Ustava?
Da li je Vučić prirodne resurse Srbije dao ili obećao (litijum) strancima?
Da li je od skupštine napravljena sprdnja?
Da li je Vučić uzurpirao RTS za koju svi plaćamo pretplatu?
Da li su Vučić i njegova ekipa od izbora ucenjivanjem, uvoženjem glasača, fantomskim glasačima (adresa - transformator, kućni broj 0 itd.), uzurpacijom RTS-a napravili sprdnju?
Da li je društvo ogrezlo u korupciju - nema tendera, prenaduvane cene projekata, nema odgovornosti itd.?
Da li radi tužilaštvo, Ustavni sud, ili uglavnom nisu nadležni?
I sve to nema veze, ali obojena revolucija...!
Скупштину српску су запалили...? Ко нема пилеће памћење зна и памти ... и ову и ону багру, памти транзицију, распродају, грабеж свега што су ГЕНЕРАЦИЈЕ и ГЕНЕРАЦИЈЕ стварале...памти распродају ресурса Државе Србије...
Како да народу проради памћење, да прогледа, када медији, одавно нису српски, су као добош у рукама главног издајника! Перфидни, виђено, скрушено кукумавчи сваки дан...да разговара хоће, у затвор никако!
Ко је убио 15 душа када се настрешница срушила...корупција и незнање посла који се врши у Србији!
Сваки дан више ове власти је огроман губитак за Србију!
Поред свега наведеног, мислим на 30 милиона евра које ДНЕВНО украду на Експу.
Одавно не прочитах бољи и искренији текст. Свака част.
Док чека, може да 'убије време' читањем текста из архиве овог портала.
Приметиће, ако већ није, да се нешто битно променило...
http://www.nspm.rs/kolumne-slobodana-antonica/zlo-se-vratilo-%E2%80%93-i-sta-sad.html
Последица је то, господине Вукадиновићу, нове филозофије историје коју нам је презентовала ревизионистичка школа млађе генерације историчара, а гласи: борци за слободу су лудаци и злочинци, а сарадници окупатора су мудраци и "српске мајке" (овде мисле на класичног колаборационисту какав је био генерал Милан Недић). Тако да то није специјалитет интелектуално немуштих "идеолога" назадњака, него су они управо последица разбијања слободарске свести учињеног од дела интелектуалне елите овог народа.
Тај појам означава не тако малу групацију оних које је тим именом ("друга Србија") назвао тадашњи председник Србије Борис Тадић. Другим речима, то је био назив за све чланове и симпатизере Демократске странке, као и њене деривате правилно распоређене у српском политичком простору. Чињеница да се и они деле по степену радикализације своје досовске или ЕУропске реторике не мења околност да их у политици има у широком спектру различитих странака сличних намера и циљева. Чињеница је и то да су назадњаци покрали њихова ауторска права за политику са погубним циљем - чланством у ЕУ. А та ауторска права утемељена су петооктобарском (контра)револуцијом и до сада се већ четврт века нису мењала. Ради се само о томе ко ће их брже и доследније примењивати.
издајнички режим вучића (као надоградњу претходног ''жутог'') желим да буде у потпуности размонтиран. желим да буде замењен национално одговорном владом која ће бити посвећена друштвеној и економској обнови србије, и која ће поред осталог направити отклон од ЕУ и других деструктивних неоколонијалних механизама.
за то је потребан јавни рад са становништвом и придобијање подршке бирача. и јачање наших институција.
теза да је вучићев режим штетан - јесте потпуно тачна;
претпоставка да га треба срушити револуцијом, кроз ''пленуме'' (некада ''совјете'', ''комитете''...) - јесте можда ''не-идиотска'', али бескорисна то јест потпуно деструктивна, извесно штетна и погубна.
Вучић ће и ову прилику да искористи да понизи Србију.
Ови глупи протести, штетни и неделотворни, приказаће сву беду српског патриотског блока.
Зашто се не крће колона студата ка Грачаници и Косову, ти храбри момци и девојке који у сред Београда праве милијонску штету образовању и грађанима?
Зашто се не креће милионска маса грађана и студената ка Косову у мирном гандијевском протесу да оде до Пећке Патријаршије?
Да молимо студенте да ставе и ископавање литијума на свој дневни ред?
Ко зна?
Нажалост нигде.
Што пре ово схвати омладина пре свега знаће да мора да издржи док им не види леђа па макар све стало док се то не деси. Другог начина нема нажалост.
Сувише су дубоко у корупцији мафијаши на власти да би им опција била да мирно оду. За то ће бити потребно много људи на улици.
Не слажем се са Вукадиновићевом тезом да су другосрбијанци маргинални. Далеко од тога, они ведре и облаче у утицајним медијима, култури и образовању и све у свему, са подршком запада имају озбиљан утицај и тиху моћ да утичу на правац у коме Србија иде.
И поред свих Вучићевих лудости, глупости и штетних поступака, неозбиљна је теза да је Вучић "најгоре и највеће зло у историји". Није, другосрбијанци, аутономаши, сепаратисти и жути су много гори. Веома, веома је битно ко ће доћи после овог властољупца, то није шала. Разумем да многи људи у овој предреволуционарној атмосфери не могу потпуно рационално да промишљају па поједностављују ово као борбу добра против зла. Међутим, није овде све црно - бело.
Елем, драг ми је Вукадиновић али ми је по овом питању ближи Антонић.
Nije normalno da se svakom promenom vlasti menja politika drzave
Подржао сам ваш коментар, али би требало сваком родољубу да буде јасно да се политика тј. политичка стратегија Србије није мењала већ четврт века! Без обзира на промене персоналних гарнитура на власти, до промене погубног правца ка ЕУ (и НАТО) није дошло него се, напротив, наставило. Само "брже, јаче и боље", како то отворено напредњаци признају. По мом мишљењу, лакмус за политичку оцену српских странака и лидера није Косово, него управо ово одређење према чланству Србије у ЕУ. Из тога извиру сви остали проблеми, па и проблем окупације наше јужне покрајине. Нажалост, наше политичко јавно мњење је у некој врсти шизофреније. С једне стране скоро сви су против отуђења Космета и санкција Русији, а с друге стране највећа већина изашлих бирача гласа за ЕУропске странке и лидере.
Елем, драг ми је Вукадиновић али ми је по овом питању ближи Антонић. (Aleksandar)
Silno gresite! Jos gore - niste u stanju da mislite ANALITCKI! Zuti i ostali bi izdali i unistili sve - sta to, sto Vucic vec nije, ili namerava da izda? Oni napadaju Crkvu - dok je Vucic tu istu Crkvu KORUMPIRAO, do srzi, sto je mnogo gore! Jer, i Crkva i narod znaju se braniti kad su NAPADNUTI. Ali kad ih korumpiras, lazes, ucenjujes - a sve to radi Vucic. E, Antonic - verovao je i da Tadic nece izdati, pa je Tadic IZDAO, vadeci Kosovo iz nadleznosti UN!
Ne bi mogli, nemaju instrumente vlasti, i NIKAD ih u Srbiji ne mogu imati na nacin na koji ih poseduje Vucic. Zapad je dobro procenio: Srbiju moze srusiti samo onaj ko izigrava nacionalistu, istovremeno prodajuci naciju i drzavu budzasto! Jos nesto - pitanje je li da li to cini zato sto je UCENJEN, zbog ratnohuskackih izjava, koje su nista u poredjenju sa REALNIM zlom koje nama nanosi! Pre bi se reklo da su i Seselj i on, i Draskovic, od pocetka bili agenti-provokatori!
Antonic da razmisli, nije umeo da proceni ni ranije!
Зато само нове генерације без комплекса и заблуда прошлости могу послати ово зло на ђубриште историје где одавно припада.
За оне који се као питају ко ће да замени "незамењивог"? Било ко, покупљен са улице ако треба јер нико не може да буде гори од радохоличарског издајника и лопуже. Само је важно установити смењивост власти па ако треба мењати сваки месец дана као што су радили Италијани док се нису отресли мафије на власти.
KiM, ekonomija, Zakon o poreklu imovine, revizija javnih nabavki i projekata, subvencije, itd.
јер не могу да ухвате студентски бунт ни за главу ни за реп.
"Шта су то пленуми"?
"Ко то финансира споља"..
Али,
да део српске интелектуалне,суверенистичке,анти "грађанске"елите,не осећа пулс народа чија је предводница младост,будућност Србије,
помало је разочаравајуће.
Бивши шеф ВБА: Вучић луди јер иза студената не стоји нико, ускоро пада с власти
У свом последњем гостовању на Националном дневнику телевизије Пинк, Александар Вучић поново је најавио како ће написати уџбеник о томе како је победио обојену револуцију. Овај пут је најаву зачинио и констатацијом да ће та књига бити читана у целом свету.
Писање књиге о томе како је победио обојену револуцију први пут је поменуо 8. јануара на скупу у Спортском центру „Језеро“ у Кикинди.
„Сад се спремам да до Видовдана напишем књигу како сам победио обојену револуцију у Србији, јер револуције у Србији неће бити“, рекао је тада Вучић.
Бивши директор Војно-обавештајне агенције Момир Стојановић каже за Данас да је ова најава још само једна од уобичајених, чудних изјава председника Србије.
Он сматра да председник Вучић нема сазнања да је неко ко је из иностраних центара моћи финансијски, кадровски или у обавештајном смислу укључен у протесте студената, јер да их има, он би то одмах обелоданио.
„Могуће је и да таквих података нема довољно јер су службе безбедности килаве и никакве, зато што су уништене у протеклих 12 година, па нису у стању да реше ниједан безбедносни проблем, а можда их и нема јер једноставно не постоје“, прича Стојановић.
„Први пут се овде ради о томе да су студенти самостални, без икаквог спољног утицаја, и то је оно што га највише нервира. Он би био срећан да може да препозна или макар докаже било какав страни утицај, страно мешање или уплитање неких интересних група из Србије у протесте, али тога очигледно нема“, истиче Стојановић.
Вучићева прича о обојеној револуцији, како каже Стојановић, намењена је онима који су неинформисани или су информисани искључиво преко режимских медија.
„Он може само да напише књигу о томе како је победио Србију и како је уништио Србију, а ту књигу коју најављује, о томе како је победио наводно обојену револуцију, мислим да неће бити у прилици да напише. Можда ће бити у прилици онда када не буде више на власти, а то ће бити врло брзо, па ће имати више времена да то реализује“, закључује Стојановић.
Ма, како објединити Кацига? Кад два битна и доказана родољуба имају опречне ставове.
Говори за Данас и на овај начин зато што је бивши. Да је садашњи био би на Информеру. Не помињи ми Војно-обавештајне агенције. Да су деловале независно од политичких структура и политике, не би Милошевић био испоручен у Хаг. Нити би открили оне који су се крили. Караџић и остали.
Ne, nacionalno svestan zabrinuti prijatelj se plaši da posle ovoga što ste naborjali, dolazi isto to, samo u građanističkom pakovanju. Jer to nam se crta u medijima - ProGlas levičari, bivši koji bi da budu opet novi itd. A alternativa za nacionalno svesne zabrinute prijatelje ni u medijima ni u strankama ne postoji. Ko onda može da dođe?
Што је најгоре немају опречне ставове ни по једном круцијалном националном питању, пре бих рекао да је сујета проблем. Антонић и Ковић су забринути да се преко прогласа не може водити национална политика јер је НАТО идеја тамо апсолутно доминантна, плаше се да не испаднемо наивни као Коштуница у ДОС-У. То је легитиман страх али одличан одговор је дао Вукадиновић у овом тексту. Дос није дао Косово јер није могао, није имао овакву власт какву има лажни патриота, то је цела истина. Много је већа опасност од неделовања у овако преломном тренутку јер ако се деси да овај оде са власти на политичкој сцени тренутно немамо ништа осим НАТО грађаниста. Круцијално је под хитно деловати и понудити народу суверенистичку опцију иначе ћемо бити ван сваке приче у будућој расподели карата. Морамо се помирити са тим да грађанистичка идеја у Србији има својих 15-20 посто, то је неминовност, увек је и постојала али национална идеја је много јача и не сме да остане без артикулације.
Научи АЗБУКУ..српску
Није А први а ни Ш задња мисао
Све ово допире до мањег броја људи због блокаде у медијима, непостојања опозиције која би на легалан начин престављала суверенисте, антиглобалисте и патриоте.
Најважније је и Вучићу и аутошовинистима било да се у свакој ситуацији обруше на Војислава Коштуницу. Услов да Марић прави емисије је тај да обавезно спомене да је Коштуница продао наше фабрике, испору
Сада ће да се, негде у вили "Мир" или тако неком санаторијуму, уз медијацију наших пријатеља из НАТО, уђе у конструктивни дијалог режима и нечега што се сматра опозицијом по Chatham House правилима, а можда потпуно дискретно, све у интересу грађана и грађанки, и ето нас у новој фази нашег пута у ЕУ и првој рупи Рио Тинта у Јадру.
takođe i odnos prema takozvanom genocidu u Srebrenici, LBJT agresorima, ćirilici, tabloidnim štampanim i elektronskim medijima, i dr.