јавна бламажа Била Клинтона, Тонија Блера и Бернара Кушнера
А бламажа нашег председника? Каже лепо човек да не зарезује никкаве гласине о Тачију и признаје га за легитимног..
Наведени србомрсци Блер, Клинтон итд су Тачија бранили раније, а Тадић га брани и сада
После целе ове истине...
*
Али су, сигуран сам, после ове скупштине демократа ипак далеко најрасположенији били Томислав Николић и Александар Вучић.
Наравно, јер они су сада важнији играчи и ослонци Тадићу и ДС-у него сви њени потпредседници
Препоруке:
0
0
2
понедељак, 20 децембар 2010 23:47
cap.miki
mozete sve ljude lagati neko vreme,mozete i neke ljude lagati svo vreme ali je nemoguce lagati sve ljude svo vreme....
pa demokrate razmislite...mozete vi kako hocete ali ne mozete dokle hocete...
Препоруке:
0
0
3
уторак, 21 децембар 2010 00:03
slobodan45
bravo za komentar, kapetane miki
Препоруке:
0
0
4
уторак, 21 децембар 2010 00:17
Teodora
Slazem se da ce posle ove sramne skupstine DS biti na gubitku, ali ce Srbija biti na dobitku, jer je sada i lakovernima postalo jasno da je to samo, mediski prenaduvan balon, koji je poceo da se ispumpava i razgolicuje laznu sliku stvorenu agresivnim i skupim marketingom.
Препоруке:
0
0
5
уторак, 21 децембар 2010 00:56
monarhista
Javno su ponizili najboljeg među svojima! Ova 14. Izborna skupšina zbog svog rednog broja neodoljivo podseća na (kobni) 14. Kongres Komunističke Partije Jugoslavije kad su Sloveci i Hrvati otkazali poslušnost. Čini mi se da i demokratama može da se uruši njihov ''idealni'' sistem.
Препоруке:
0
0
6
уторак, 21 децембар 2010 01:14
Биљана Николић
Мој први одговор на сва питања у овом тексту био је - има у овим догађајима за сваког по нешто, па како се ко снађе.
Мартијев извештај је неочекиван и нама и Европи и Америци и Шиптарима и Албанији. Као по обичају, ми смо најпасивнији, најмање заинтересовани, и са стране чекамо да видимо да ли ће нам наши непријатељи уделити неки ситни уступак због овог извештаја. Главни разлог за ову пасивност је што се владајућој већини не иде против оних уз чију подршку су и дошли на власт.
Демократска странка је пресигурна у себе не због својих гласача, већ због уступака које чини западу. Убеђени су да ће њихова горети довека. Јелена Триван је искрено била изненађена да гласачи ДСа не препознаје нарцисоидност функционера ДСа, као објективну и најбољу стварност за њих саме. Па њихови лидери су мали богови,ЖАРЕ И ПАЛЕ, недодирљиви су, шта би хтели више? Ето својим гласачима ДС не прети хапшењима, имају своје судије, јавна предузећа, сад ће продати Телеком, биће пара за следеће изборе, шта би хтели више? Можда су неки ипак веровали у предизборна обећања?! Е за то им нико није крив, па ваљда знају да се тад масно лаже.
Не верујем да ће се ДС променити, он сада сија у свом правом мраку. Томе су тежили све ове године - апсолутној и слепој власти у Србији, као што они апсолутно и слепо служе све ван Србије.
Препоруке:
0
0
7
уторак, 21 децембар 2010 03:40
Alexander X
All below listed were involved directly or indirectly into creation of the Kosovo conflict. Thanks to them thousands of Serbian people were never found and recent reports explicitly was giving direction were to look for the body remains. All of them died on the most monstrous way since first written document of the modern history, all of them died only to make these people famous rich and powerful through campaign financing, fundraising and lobbying
Bill Clinton Madeleine Albright Richard Holbrooke William Walker Mike Jackson Wesley Clark Tony Blair Jean Chrétien Gerhard Schröder Massimo D'Alema William Cohen Martti Ahtisaari Bernard Kushner Robin Cook James Rubin & Christiane Amanpour
The purpose of the comment is suggestion to write all of these names on the common mausoleum for all innocent victims of “The war for kidneys and livers” and under sponsorship of the above listed.
Препоруке:
0
0
8
уторак, 21 децембар 2010 04:49
Неверни Тома
За ово око Тачија, слажем се да је све могуће али највероватније се ради о замени играча, Не ради се ту само о компромитованости иако је и то значајна ставка. Верујем да се ради о унутар-косовским притисцима, не треба заборавити да се ради о клановској и мафијашкој структури чији су главни извори прихода познати. Е то парче хоће и други, и трећи, и остали 'борац за слободу', па је одговор Америке правовремен (зар неко мисли да би ово било објављено без њиховог одобрења!?). Следећи ће им служити још боље неко времо, па онда Јово наново.
А о одустајању од отимачине Косова, е о томе није пристојно причати, то је како рекоше "завршена прича" (ал' која некако никако да се заврши).
Препоруке:
0
0
9
уторак, 21 децембар 2010 07:39
Jasna Simonović
Maj 1992 "Šifrovani izveštaj o smrti Jugoslavije", Voren Cimerman:
"Ko je ubio Pevca Robina?"
"Ja" - rekao je Kobac,"Svojim lukom i strelom, ja sam ubio Pevca Robina"
"Ko ga je video kad umire?"
"Ja" - rekla je Muva, "Mojim malenim okom. Ja sam videla kad je umro".
"KO će iskopati grob?"
"Ja" - rekla je Sova, "Svojom malom lopatom ja ću iskopati grob"...
Ne znam da li je ovaj tekst uputan za ovaj naslov, ali kad može "baba da se toliko češlja i da selo gori" mogi u Kobac, Muva i Sova da se pridruže...
Sve najbolje...
Препоруке:
0
0
10
уторак, 21 децембар 2010 08:18
Станимир Трифуновић
Нити се шта догодило, нити ће се догодити. Вук је последњу шансу ( да поднесе оставку и рехабилитује себе морално и политички )пропустио након измењене Резолуције и то само отвара озбиљно питање: Није ли све само трик за захватање патриотског дела јавности?
Препоруке:
0
0
11
уторак, 21 децембар 2010 08:59
МП
Како рече у "Утиску недеље" госпођа Триван јако је резигнирана што народ не разуме колико се ДС труди око њега!?Виртуална стварност коју САВЕТНИЦИ праве Србијиом ,пред налетом поразних чињеница,више не делује.Систем виртуалног начина доминације(владавине) не делује ни у свету,ни у Европи па наравно ни у Србији.После ТВ дискусије Николић-Ђелић и наступа госпође Триван,сигуран сам да Вам је последња рећеница тачна.
Препоруке:
0
0
12
уторак, 21 децембар 2010 09:27
Anta
Prosto je neverovatno kako ovde ljudi ni posle 20 godina nisu skapirali pokvarenu i podlu igru koju vodi zapad... a ona se sastoji u permanentnom izazivanju smutnji i nametanju problema koji su neresivi...Izvestaj je dosao nakon što se Srbija obavezala da će stupiti u direktne pregovore sa Albancima, i nakon izbora na kojima je Taci ubedljivo pobedio... I sad Srbijo ajde pregovaraj... Ako Srpski zvanicnici otpocnu te pregovore, u Srbiji će nastati odijum
( destabilizacija Srbije) što se pregovara sa krvnicima... ako ne pregovara - zašto Srbija ne pregovara... pa normalno da je doslo do novog progona Srba na severu Kosova jer eto Srbija nije htela da pregovara...(tzv sindrom Z4) Sa druge strane Zapadu i treba takva prica sada o Albancima da bi se još jednom potvrdila teza koju razvija u poslednjih 100 godina o Balkanu kao o buretu baruta, gde žive monstrumi koji se međusobno kolju i zderu... Prica o Taciju ne znaci aboliciju za srpsku stranu.. ona neće osloboditi srpske generala koji su osuđeni za genocid... naprotiv njihova navodna krivica će se koristiti za umeksavanje efekata sada pustene price ..( u SFRJ je bila poznata floskula .. I četnici su klali , uvek kad bi se povela reč o ustaškom genocidu) a konacni cilj je pretvaranje celokupnog prostora koji sada Zapad naziva prostor Zapadnog Balkana u protktorat EU... prostor koji bi bio integrisan u EU , a koji ne bi imao bilo kakvo pravo glasa i koji nikako ne bi mogao samostalno da donosi odluke o svojoj sudbini .. jer, vidite kakvi su to likovi ... trpaju jedni druge u masovne grobnice i vade jedni drugima organe...
I za kraj, jedno sustinsko pitanje, Zasto je bacanje kasetnih bombi na pijacu u Nisu u sred bela dana manje morbidno od prodaje organa...
Препоруке:
0
0
13
уторак, 21 децембар 2010 09:38
Мирослав Ђукић
Добар текст! Слажем се са г. Вукадиновићем у начелу.
Мени је запало за око нешто друго - "илустративна фотографија" уз текст. Шта је оно иза Тадића? Изгледа као звезда падалица! Је ли то они из ДС-а терају шегу са самим собом, или...?
Препоруке:
0
0
14
уторак, 21 децембар 2010 09:39
Здравко
Јелена Триван ме је у "Утиску недеље" подсјетила на Јосипа Броза Тита у "Бомбашком процесу". "Ја признајем само суд моје партије" за остало ме боли уво. Џаба су и Србијанка и онај други гост покушавали да укажу на пропусте у ДС-у, џаба су гледаоци у телефонским позивима критиковали и резигнирано говорили о ДС-у, комесара Тривана нико није могао помјерити ни за милиметар. Какав фанатизам, какав убилачки поглед, чисто да човјека подиђу жмарци, госпоја Триван је демонстрирала члана једне тоталарне странке која има за циљ тоталитарну власт и која не чује ништа осим самих себе, углибљених на путу издаје. Једини глас разума на овом коминтерновском конгресу ДС-а дао је господин Јеремић када је рекао да странка није испунила ни једно обећање дато у предизборној кампањи. Зато је "награђен" са најмањим бројем гласова. Све већ виђено. И отужно!
Препоруке:
0
0
15
уторак, 21 децембар 2010 09:44
Кад је доста?
Надам се да је тачан коментар Капетана Микија и да је сад почело бити и овом народу доста позераја. Смета ми међутим, да не параноишем, јер се надам да ипак није са намером, и да није овде исто реч о спиновању, зашто се само истиче да ''Тома и Вучић трљају руке''? Знате, опозиционе су, и то по мени много више, јер Тома делује као сарадник, и странке Војислава Коштунице и Војислава Шешеља. Чему стварање свести да је Тома једина алтернатива? Такође је симптоматично да нема у задње време по осталим агитпроп медијима оних наручених ''истраживања јавног мњења'', што каже једна госпођа овде ''Нико ми у згради неће гласати за Тому. Нико у фирми. Нико у породици. И ви ми причате о томе да они имају 35 посто?!''. Мислим да се ради о убијању народа у појам, да не изађе народ за промене јер ће помислити да се ради о ''Сјаши Курта да узјаши Мурта''.
Препоруке:
0
0
16
уторак, 21 децембар 2010 09:57
srdjan conic
Srbija ne sme stati. Srbija ne sme stati. Ponavljao je predsednik Tadic za govornicom kako je sam rekao Zoranove reci. Samo pitanje je gde Srbija ide. Svi egzaktni podaci govore da Srbija srlja u privrednu katastrofu u propast u bankrot koji ni sramna prodaja Telekoma ako se ne daj boze desi nece moci da spreci. Kakva je onda vizija koju nudi prvi covek Srbije i prvi covek demokratske stranke. Da je neko ozbiljno spremao skupstinu onda bi predsednik Tadic rekao Srbija mora da stane i da se zapita gde ide.Ovako sve je izgledao kao plenum CK SK. Ali jos veca simbolika kongresa DS je prisustvo Iljira Mete danas potpredsednika albanske vlade odnosno nekadasnjeg predsednika u vreme trgovine orgnima na KIM. Ruzno i tuzno.
Препоруке:
0
0
17
уторак, 21 децембар 2010 11:15
александар
Гласање "делегата" ДС против Јеремића је заправо било гласање против досадашње, какве такве "косовске" националне политике.
То је било заправо гласање за "нову" "косовску" државну политику, а како ће то изгледати у извођењу ДС сваком ће бити јасно ако прочита "програм" LDP-a и слуша иступања Чеде, Весне Пешић и осталих патриота.
То значи одустанак од територијалног интегритета, даље борбе макар и овако као досада формално и млитаво "дипломатским средствима", одустанак од куповине времена до промене геополитичких односа у свету.
Са друге стране то значи да ће се интензивирати фразе и пароле о "јединственој Еуропи без граница" и "бризи за људе који на Косову живе", што ће у скорој будућности резултирати одустанком од помоћи Србима тамо, фактичким признањем "косове" као "државе", и самитом на "врху" Тадић - Тачи.
Да је демократама одавно доста Косова, те да би на лакат проговорили да могу да би они ипак "признали косову", јасно говоре многобројни иступи њихових страначких функционера, од старог Мићуна па надаље.
Све се код њих заиста своди на паролу "живот не може да чека". Наравно, не живот обичних људи, него њихов живот и живот њихових породица, на високој нози, на премијерама, коктелима, пријемима и травњацима амбасада.
Ко је пажљиво пратио ову отужну, вештачки бљештаву манифестацију, приметио је да није било ни помена одбране територијалног интегритета нити одбране Косова и Метохије.
Са друге стране, председник је посебно топло и бираним речима поздравио своје "савезнике и саборце" из LDP-a на које рачуна у будућности.
Следи нам заљубљени загрљај две реалне и безалтернативне, "просрпске" политичке "странке", уз сада већ и формално прихватање свих "програмскин начела" оне мање, такорећи авангарде.
Дивота једна.
Препоруке:
0
0
18
уторак, 21 децембар 2010 11:27
Радосав Стевановић
@Кад је доста
Мислим да се ради о убијању народа у појам, да не изађе народ за промене јер ће помислити да се ради о ''Сјаши Курта да узјаши Мурта''.
Нема ту народ шта да помисли јер је сваком нормалном одавно већ јасно да скоро свака промена власти код нас значи управо то, "Сјаши Курта да узјаше Мурта!". Тобожња опозициона странка коју воде својевремено професионални пљувачи свега и свакога, а која сада представља, тобоже, најозбиљнијег противника ДС-у, је најобичнија магла у којој треба да залута и оно мало народа који још увек види даље од свог носа.
То је права истина, већ виђена, тужна, ружна и отужна. Ружна као што је и коментар извесног "монархисте" и као што је ружан поступак модератора који је објавио овде такву гадост и дао фантастичну прилику одљудима из разно-разних НВО да кидишу на овај сајт.
Препоруке:
0
0
19
уторак, 21 децембар 2010 11:30
Tihomir
Prisustvo Albanskog predstavnika na samitu DS-a je ocigledno bilo namenjeno Tadicijevim prekookeanskim sponzorima. On zeli da pokaze kako je maksimalno fleksibilan, tj da je timski igrac sa Albancima a znamo ko je kapiten tog tima. Ne samo da mu je prihvatljivo klanje i dranje Srba i kradja njihovih organa, nego bi ovaj covek dao i svoj bubreg i bubreg svoje majke, a kamo li vas, samo da ostane na vlasti. Inace skoro je Srbija ukinula vize Albaniji. Da li to znaci da UCK sada moze ladno da otima ljude i po Srbiji? Kad cujem izjave ovog coveka, kao da slusam eho iz Stejt Departmenta.
Препоруке:
0
0
20
уторак, 21 децембар 2010 12:07
Бране
Убијати људе било ког народа, свесно, на граници двадесетог и двадесет првог века ради уновчавања њихових органа уз благослов империје отвара питање куда иде и шта се догађа са цивилизациом на планети Земљи!
Препоруке:
0
0
21
уторак, 21 децембар 2010 12:12
Mrtvi govore glasnije nego zivi...
1.cap.miki: A kad se narod osvesti, tesko njima, pripisace im odgovornost za sve nevolje koje su ga snasle...
2.Na sve ono sto je receno o kongresu DS, moze se jos postaviti i ptanje:Zar nikome od onih 3000 ili koliko je bilo clanova DS koji predstavljaju drzavnu vlast nije palo na pamet da pozdravi izvestaj D. Martina, predlozi da se minutom cutanja izrazi posta stradalnicima i uteha rodbini i obeca da ce uciniti sve da se privedu pravdi odgovorni za zlocin koji po cinu ako ne po razmerama prevazilazi sve ono sto je pocinjeno u Jasenovcu, Sumaricama, Kraljevu, Banjici, Novosadskoj Raciji, Zapadnoj i Istocnoj Slavoniji,itd!? Fuj, za sve njih 3000 x puta...
Препоруке:
0
0
22
уторак, 21 децембар 2010 12:29
Саша
Не знам да ли је ико приметио, али Илир Мета је подвукао европску будућност, Албаније, Македоније, Косова, Србије и Црне Горе!!? Пазите, испред председника државе, председника владе, министра иностраних послова, министра полиције, председника Рерпублике Српске он промовише независно Косово!!? Па шта ме брига колико је гласова добио Ђилас или Јеремић? Сви заједно су испали једна велика нула! Осим Мете наравно.
Препоруке:
0
0
23
уторак, 21 децембар 2010 12:34
paula iz emigracije
Tekst je upravo onakav kakav se i ocekuje od uvazenog autora. Generalno se slazem, mada... Meni licno, dogadjaji u DS lice na rezervni scenario, tzv. "plan B", u cilju prikupljanja glasova onih koji su zestoko razocarani vladajucom strankom i njenim politickim potezima, ali nadu polazu u Vuka (kao nekada Vuka Draskovica) i njegovu energiju da moze vremenom da preokrene nesto u sopstvenom okruzenju. On - zrtva, po potrebi postaje kolektor neophodnih glasova u borbi za opstanak na vlasti.
A Taci story nam u ovom casu samo nama otezava pregovaranje. Ako se sa njim prica - ne valja dijalog sa mafijasem. Ako se ne prica - Srbija nece da saradjuje. Prica je lansirana bas u pravo vreme i ne slucajno, i ne bas u nasu korist, ma kako to nama dobro izgldalo.
Препоруке:
0
0
24
уторак, 21 децембар 2010 13:10
laza
sve to pada u vodu kad u maju 2012. tadići izađe na terasu na terazijama i objavi novu, ubedljivu, pobedu žute srbije...
@cap.miki: znaju da mogu dokle hoće, zato i rade šta hoće
Препоруке:
0
0
25
уторак, 21 децембар 2010 13:25
Nesa
Gospodin Vukadinovic je bas veliki idealista i pozitivac.Ja naravno gledam sa velikom sumnjom to sto se ovo sa Tacijem pojavilo bas sada.Cak mislim da nema dokaza,pa cemo mi opet da mrzimo u prazno.Ustvari, bilo je dokaza ali su unisteni.Mi stalno moramo da pregovaramo i da slusamo bas one koje najvise mrzimo.Kacin,Ahtisari,Mesic,Taci.Rade to da nas slome do kraja da bi prihvatili njihove ,,vrednosti,,jer je to osnovni uslov ulaska u EU.Gej parada na silu.Mora da se slomi do kraja svaki otpor.Kad kazu skoci ima da skocimo,a na lezi da legnemo.Da budemo dobar i poslusan otirac.Videce te da ce Tadic da pregovara bas sa Tacijem,a asistirace Jeremic.Oni su se privikli na razna ponizenja a mi jos nismo do kraja primili inicijaciju.Zato bez euforije,nema razloga,mi smo porazena nacija,a da bi se uspravili treba srce ko planina.
Препоруке:
0
0
26
уторак, 21 децембар 2010 13:27
Зоран Поповић
Не слажем се у проценама домета ове скупштине ДС. Наиме, мислим да је јако прецизно означила могуће правце. Рејтинг БТ и ДС-а је додатно урушен, а ДЂ и ВЈ су означени као "будућност" ове групације. Једноставном игром бројева, се може закључити да ко је гласао за ДЂ није за ВЈ и обрнуто. Све иде по плану. Баш како су они "хуманитарци" са неким чудним прегачама то договорили.
Оно што забрињава је да "поражена Србија" још увек нема могућност да каже шта жели. У преломном тренутку, смене политичких генерација у свету, Србија се ослања на "старе проверене кадрове". Као пас, пун бува, јуримо за сопственим репом.
Ко год пружи руку злочинцу, мора бити свестан да постаје саучесник у злочину.
Препоруке:
0
0
27
уторак, 21 децембар 2010 13:39
Nena
Само део представе иѕ СЦ сам гледала. У први мах, помислила сам да је у питању стари снимак.
Прво ме је запрепастио и разочарао крајње некреативан и разоран предлог за излазак из кризе председника владе дат у неком интервју-у на ТВ, а онда и потпуно отуђена свест говорника у СЦ.
Најгоре је што себе сматрају елитом.
Препоруке:
0
0
28
уторак, 21 децембар 2010 13:40
gavrilo
ovdje bi covjek mogao da napravi jednu sjajnu paralelu! a rijec je o diktaturi Borisa tadica, normano i(DS) i Mila Djukanovice samo sto je obrnuto proporcionalana: onoliko koliko je MILO uspio da mobilzuje svoje birace i najvecim dijelom sve partije drugih nacionalnih zajednica u crnoj Gori protiv Srbije ali prvenstveno protiv SRBSKOG Naroda to je uspio i Boris Tadic ali u samoj SRBIJI!tako reci njegovo izjasnjavanje kao "prosrpski" predsjednik djeluje kao sjajan horor koji prinudjeni partijskim odnosno drzavnim represivnim aparatom moramo da gledamo "in vivo",to govori , u svakom slucaju i o narodu kojem pripadam ali to govori najvise o zemljama koji hoce da nas nema! znajuci to vracamao se onoj staroj:NE SRBE NA VRBE nego SRBE NA SRBE!
Препоруке:
0
0
29
уторак, 21 децембар 2010 16:16
hm...
MП:
Како рече у "Утиску недеље" госпођа Триван јако је резигнирана што народ не разуме колико се ДС труди око њега!_Виртуална стварност коју САВЕТНИЦИ праве Србијиом ,пред налетом поразних чињеница,више не делује
Подсећа на случај са првенства у ватерполу, када је цео „Таш“ извижадао Реформатора_Загледнаог_У_Будућност_Србије, а он рекао: „Види, звижде ми, псоле свага што сам учинио за њих и Србију“
*
Баш ми није јасна прича око Вука Јеремића: Не виле га у странци, јер није од почетка, није прошао инфраструктуру, него пречицом, као Тадићев кадар.
То разумем.
Али, не разумем ту игру: Вук се нешто бори за српску ставр, а Тадић је сваким, али баш сваким потезом показао да Србији ни мсили ништа добро.
Неко се ту претвара...
Препоруке:
0
0
30
уторак, 21 децембар 2010 19:02
ssss
u stranci koja je "jos vise skrenula u levo" clanstvo da najvise glasova novopecenom tajkunu
Препоруке:
0
0
31
уторак, 21 децембар 2010 20:13
луди скретничар
Мислим да највише разлога да трља руке након овог "конгреса" има Чеда, обзиром да се странка коју је силом прилика морао напустити, сада и званично поставља на његове позиције, а што му у перспективи отвара врата за повратак и преузимање Тадићевог места које му је измакло 2003. год. Сетите се Мићуновића и тај је отишао, основао своју, па се вратио. Са ЛДП сада тешко да може цензус прескочити (управо због промене курса ДС, који му поједе бирачко тело), док би у ДС са постојећом страначком машинеријом и материјално-псохолошком подршком споља, само небо било граница.
Е тај сценарио мене брине.
Препоруке:
0
0
32
уторак, 21 децембар 2010 20:45
Peter RV
Mislim da sam konacno procitao Tadica.
Kad je Marti stavio na znanje svijetu jezive zlocine izvrsene nad Srbima na Kosovu, Tadic je nasao za shodno da potvrdi da zeli da razgovara sa "Zmijom", autorom ovih grozota. Navikli smo na necuvenu ulizivost i ponizavanje 'naseg' predsjednika, u ime Srbije, ali ovo je prevazislo svaku mjeru. Treba se sad pitat o cemu se radi? O kukavicluku ili krajnjoj pokvarenosti? Ni jedno ni drugo (ili- i jedno i drugo)
Boris Tadic se predstavlja svijetu kao istinski borac za- mir. Kapitulirao je na svakom frontu jer je zeleo 'mir i druzbu', iznad svega i sa svakim - narocito sa onima koji mrze Srbe.
Sto ovo znaci? Mnogo, za Borisovu buducnost.
Covjek se ocigledno trudi da mu se dostavi Nobelova Nagrada za Mir, sto bi mu omogucilio da ide na sledece izbore kao drzavnik svjetskoga ugleda.(Mozemo bit sigurni da je sve konsultovano sa anglo-americkim amaasadorima.)
Neko zeli da se kladi samnom?
Препоруке:
0
0
33
среда, 22 децембар 2010 00:24
Aleksandar -oslobodjen za malo
Svi komentari su potpuno nepotrebni, kada to G.Vukadinovic Analizira.
Препоруке:
0
0
34
среда, 22 децембар 2010 00:37
rusija
dzaba krece janicari !
Препоруке:
0
0
35
среда, 22 децембар 2010 09:15
kaktus
Sve je isto a i "ON"nam se vratio
Препоруке:
0
0
36
среда, 22 децембар 2010 09:31
kaktus
Tadicevo ponasanje ,pogotovo iz novijih dana su ustvari demonstracija sile.Covek zagrlio Dacica (Ministra policije) i objavljuje da mu njego barjak niko nece oduzeti.Pa i na proslim Izborima je objavio da niko drugi ne sme pobediti.Ja tog tipa shvatam bukvalno jer on i misli tako.Unistili su vojsku koja bi mogla eventualno da izvede Puc, za Sefa Policije stavili koalicionog Partnera i o kakvim mi promenama pricamo.Videcete ujdurmu na Izborima, ustvari ce to biti borba izmedju koalicionih partnera za mesto u vladi.Ako se pokaze da Kostunica predstavlja neku opasnost, optuzice oni njega pa makar i za silovanje.
Препоруке:
0
0
37
среда, 22 децембар 2010 22:54
Душан Ариљевић
Вукадиновић: ....нимало није згодно за странку да њен најпопуларнији члан буде последњи (дакле, не други, трећи, четврти... него последњи) у трци за страначког потпредседника.
Ако је тачно да је "г. Јеремић најпопуларнији члан" онда следи да су чланови ДС, присутни на гласању, дебили јер нешто што је добро и квалитетно одбацују и не вреднују довољно. Но наравно није тако и г. Вукадиновић се вара у процени, то јест он "добро цени ситуацију али из свог дворишта". Могуће је да је г.Јеремић веома популаран и добро би дошао у неку другу странку али то онда значи да је његово чланство у ДС "крива слика стварности" што се показало у гласању за подпредседничко место. На крају крајева г. Јеремић није губитник јер бити кандидат за место једног од пет подпредседника није без значаја. Млад је, напредоваће!
Препоруке:
0
0
38
четвртак, 23 децембар 2010 04:13
Setimo se Zorana!
Možda su neke kritike na račun DS-a i predsednika Tadića sasvim na mestu, ali mi moramo da imamo u vidu da su sve greške, i to ne samo Tadića i njegove partije nego srpske politike uopšte, da su dakle te greške rezultat skretanja sa kursa koji je zacrtao Zoran Đinđić. Što pre shvatimo ovu nepobitnu činjenicu, to ćemo pre biti u prilici da ove devijacije ispravimo i da se vratimo na jedini ispravan put - put Zorana Đinđića. Zar nam ovih poslednjih sedam godina lutanja nisu dovoljan dokaz da Zoranova evropska vizija nema alternativu?
Mislim da je rešenje za Srbiju - reforma Demokratske stranke. Tadić treba ponovo da uključi u rukovodstvo stranke one ljude koji su bili u najvećoj blizini Zorana Đinđića i tako stekli znanja koja se ne mogu naći u knjigama. Samo oni ljudi koji su tesno sarađivali sa Zoranom imaju rešenje za ovu naizgled bezizlaznu situaciju u kojoj se Srbija nalazi. Kadrovi rešavaju sve! Ako bi Tadić pružio ruku pomirenja jednom Zoranu Živkoviću, Bebi Popoviću ili Čedi Jovanoviću, sigurno je da bi tako osnažena Demokratska stranka u najkraćem roku Srbiju izvela iz krize i ubrzano je vodila putem evropskih integracija.
Препоруке:
0
0
39
четвртак, 23 децембар 2010 14:45
FXHE
Ako bi Tadić pružio ruku pomirenja jednom Zoranu Živkoviću, Bebi Popoviću ili Čedi Jovanoviću, sigurno je da bi tako osnažena Demokratska stranka u najkraćem roku Srbiju izvela iz krize oko Kosova, Preševske doline, Sandžaka i Vojvodine i ubrzano je vodila putem teritorijalne dezintegracije.
Препоруке:
0
0
40
четвртак, 23 децембар 2010 17:18
za "setimo se Zorana"
Da li se vi to šalite. ili samo želite da se DS pretvori u neku vrstu proširenog LDP-a? Pa svi ti koje pominjete, uključujući i samog Đinđića, zapravo su bili grobari demokratije i Srbije. Sa Jeremićem bi, možda, ta stranka mogla bar donekle da se vrati iz puta u bespuće,a i da možda učini nešto dobro za Srbiju. Ovako im nema spasa.
Препоруке:
0
0
41
субота, 25 децембар 2010 00:43
Slavomir Srpski
Bravo Vukadinovicu, napistali ste jedan odlican tekst. DS-vlada se rusi na svim svojim stubovima, i iznutra a i spolja, i to je put ka konacnom rusenju tadicevog rezima. Cak i ako SNS profitira na tome, jer bez njih alternativa novoj DS-vladi nije moguca, i onis u apsolutno neophodan demokratski instrument za rusenje najgore vlade u poslednjoj deceniji, i za pronalazenje nove alternative za Srbiju. Sve najbolje.
Препоруке:
0
0
42
понедељак, 27 децембар 2010 10:29
Drazen
Jeremicu ! Pravi svoju stranku ima ljudi koji ce da te prate.
Препоруке:
0
0
43
понедељак, 27 децембар 2010 12:43
Лаповац
Овог пута сам највише обратио пажњу на коментаре, све сам их прочитао јер су уз овај чланак за мене они врло важни. "Антин" је најтврђи и најближи стварности. А ти човече "Сетимо се Зорана" са коje планете паде овде? Где си ти био задњих двадесет година, ако не дуже?
Препоруке:
0
0
44
понедељак, 27 децембар 2010 19:09
Fristajlo
1992. pozvao me prijatelj da se učlanim u DS, pun entuzijazma, jer će to da bude stranka koja će odvesti Srbiju u "budućnost kakva joj pripada".
1994. on se "iščlanio" iz stranke, sa obrazloženjem da je to "sve karijeristička fukara"...
Eto, deceniju i kusur kasnije, imamo uvid u to koliko je to tačno; svako po svojoj pameti neka meri.
Neko ovde reče-"kako narod ne vidi...?"
A kako da vidi, mili brate, kad se sve krije od naroda? Nije na narodu da vidi i razume; nije za to obučen. Upinju se svi mediji da mu svaku sliku zamagle, preprave i modeluju po potrebi onog čija je ta "istina"; došli smo do toga da više verujemo nekom partijskom fireru nego zdravoj pameti, posle 20 godina dijametralno suprotnih "istina". Ovi ljudi ovde, na ovom sajtu, bar ne lažu, bar su iskreni, čak i kad greše; a pogledaj i sam- koliko nas dođe da vidi tu istinu, jednu od retkih...
Motka, narode; dok ona ne proradi, nema nama na bolje. Kad je u Srbiji bilo drugačij, zna li neko?
Препоруке:
0
0
45
уторак, 28 децембар 2010 17:59
Peter RV@ Setimo se Zorana
Da, zasto da ga se ne sjetimo, on je nezaboravan sa njegovim zahtjevom da Nato nastavi bombardovanje sve dok on ne dodje na vlast.
Tadic, vjerovatno vec razmislja kako bi mu Nato, pod prijetnjom ponovnog bombardovanja, osigurao 'pobjedu' na sledecim izborima .
Препоруке:
0
0
46
уторак, 28 децембар 2010 21:15
Sten
@ Setimo se Zorana
Cega konkretno treba da se setimo: krsenja ustava i zakona, korupcije, rasprodaje srpske privrede u bescenje, dovodjenja pripadnika inostranih obavestajnih sluzbi u sve institucije, kumovskih veza sa pripadnicima mafije, ...?
А бламажа нашег председника? Каже лепо човек да не зарезује никкаве гласине о Тачију и признаје га за легитимног..
Наведени србомрсци Блер, Клинтон итд су Тачија бранили раније, а Тадић га брани и сада
После целе ове истине...
*
Наравно, јер они су сада важнији играчи и ослонци Тадићу и ДС-у него сви њени потпредседници
pa demokrate razmislite...mozete vi kako hocete ali ne mozete dokle hocete...
Мартијев извештај је неочекиван и нама и Европи и Америци и Шиптарима и Албанији. Као по обичају, ми смо најпасивнији, најмање заинтересовани, и са стране чекамо да видимо да ли ће нам наши непријатељи уделити неки ситни уступак због овог извештаја. Главни разлог за ову пасивност је што се владајућој већини не иде против оних уз чију подршку су и дошли на власт.
Демократска странка је пресигурна у себе не због својих гласача, већ због уступака које чини западу. Убеђени су да ће њихова горети довека. Јелена Триван је искрено била изненађена да гласачи ДСа не препознаје нарцисоидност функционера ДСа, као објективну и најбољу стварност за њих саме. Па њихови лидери су мали богови,ЖАРЕ И ПАЛЕ, недодирљиви су, шта би хтели више? Ето својим гласачима ДС не прети хапшењима, имају своје судије, јавна предузећа, сад ће продати Телеком, биће пара за следеће изборе, шта би хтели више? Можда су неки ипак веровали у предизборна обећања?! Е за то им нико није крив, па ваљда знају да се тад масно лаже.
Не верујем да ће се ДС променити, он сада сија у свом правом мраку. Томе су тежили све ове године - апсолутној и слепој власти у Србији, као што они апсолутно и слепо служе све ван Србије.
Bill Clinton
Madeleine Albright
Richard Holbrooke
William Walker
Mike Jackson
Wesley Clark
Tony Blair
Jean Chrétien
Gerhard Schröder
Massimo D'Alema
William Cohen
Martti Ahtisaari
Bernard Kushner
Robin Cook
James Rubin & Christiane Amanpour
The purpose of the comment is suggestion to write all of these names on the common mausoleum for all innocent victims of “The war for kidneys and livers” and under sponsorship of the above listed.
А о одустајању од отимачине Косова, е о томе није пристојно причати, то је како рекоше "завршена прича" (ал' која некако никако да се заврши).
"Ko je ubio Pevca Robina?"
"Ja" - rekao je Kobac,"Svojim lukom i strelom, ja sam ubio Pevca Robina"
"Ko ga je video kad umire?"
"Ja" - rekla je Muva, "Mojim malenim okom. Ja sam videla kad je umro".
"KO će iskopati grob?"
"Ja" - rekla je Sova, "Svojom malom lopatom ja ću iskopati grob"...
Ne znam da li je ovaj tekst uputan za ovaj naslov, ali kad može "baba da se toliko češlja i da selo gori" mogi u Kobac, Muva i Sova da se pridruže...
Sve najbolje...
Вук је последњу шансу ( да поднесе оставку и рехабилитује себе морално и политички )пропустио након измењене Резолуције и то само отвара озбиљно питање: Није ли све само трик за захватање патриотског дела јавности?
( destabilizacija Srbije) što se pregovara sa krvnicima... ako ne pregovara - zašto Srbija ne pregovara... pa normalno da je doslo do novog progona Srba na severu Kosova jer eto Srbija nije htela da pregovara...(tzv sindrom Z4) Sa druge strane Zapadu i treba takva prica sada o Albancima da bi se još jednom potvrdila teza koju razvija u poslednjih 100 godina o Balkanu kao o buretu baruta, gde žive monstrumi koji se međusobno kolju i zderu... Prica o Taciju ne znaci aboliciju za srpsku stranu.. ona neće osloboditi srpske generala koji su osuđeni za genocid... naprotiv njihova navodna krivica će se koristiti za umeksavanje efekata sada pustene price ..( u SFRJ je bila poznata floskula .. I četnici su klali , uvek kad bi se povela reč o ustaškom genocidu) a konacni cilj je pretvaranje celokupnog prostora koji sada Zapad naziva prostor Zapadnog Balkana u protktorat EU... prostor koji bi bio integrisan u EU , a koji ne bi imao bilo kakvo pravo glasa i koji nikako ne bi mogao samostalno da donosi odluke o svojoj sudbini .. jer, vidite kakvi su to likovi ... trpaju jedni druge u masovne grobnice i vade jedni drugima organe...
I za kraj, jedno sustinsko pitanje, Zasto je bacanje kasetnih bombi na pijacu u Nisu u sred bela dana manje morbidno od prodaje organa...
Мени је запало за око нешто друго - "илустративна фотографија" уз текст. Шта је оно иза Тадића? Изгледа као звезда падалица! Је ли то они из ДС-а терају шегу са самим собом, или...?
То је било заправо гласање за "нову" "косовску" државну политику, а како ће то изгледати у извођењу ДС сваком ће бити јасно ако прочита "програм" LDP-a и слуша иступања Чеде, Весне Пешић и осталих патриота.
То значи одустанак од територијалног интегритета, даље борбе макар и овако као досада формално и млитаво "дипломатским средствима", одустанак од куповине времена до промене геополитичких односа у свету.
Са друге стране то значи да ће се интензивирати фразе и пароле о "јединственој Еуропи без граница" и "бризи за људе који на Косову живе", што ће у скорој будућности резултирати одустанком од помоћи Србима тамо, фактичким признањем "косове" као "државе", и самитом на "врху" Тадић - Тачи.
Да је демократама одавно доста Косова, те да би на лакат проговорили да могу да би они ипак "признали косову", јасно говоре многобројни иступи њихових страначких функционера, од старог Мићуна па надаље.
Све се код њих заиста своди на паролу "живот не може да чека". Наравно, не живот обичних људи, него њихов живот и живот њихових породица, на високој нози, на премијерама, коктелима, пријемима и травњацима амбасада.
Ко је пажљиво пратио ову отужну, вештачки бљештаву манифестацију, приметио је да није било ни помена одбране територијалног интегритета нити одбране Косова и Метохије.
Са друге стране, председник је посебно топло и бираним речима поздравио своје "савезнике и саборце" из LDP-a на које рачуна у будућности.
Следи нам заљубљени загрљај две реалне и безалтернативне, "просрпске" политичке "странке", уз сада већ и формално прихватање свих "програмскин начела" оне мање, такорећи авангарде.
Дивота једна.
Нема ту народ шта да помисли јер је сваком нормалном одавно већ јасно да скоро свака промена власти код нас значи управо то, "Сјаши Курта да узјаше Мурта!". Тобожња опозициона странка коју воде својевремено професионални пљувачи свега и свакога, а која сада представља, тобоже, најозбиљнијег противника ДС-у, је најобичнија магла у којој треба да залута и оно мало народа који још увек види даље од свог носа.
То је права истина, већ виђена, тужна, ружна и отужна. Ружна као што је и коментар извесног "монархисте" и као што је ружан поступак модератора који је објавио овде такву гадост и дао фантастичну прилику одљудима из разно-разних НВО да кидишу на овај сајт.
2.Na sve ono sto je receno o kongresu DS, moze se jos postaviti i ptanje:Zar nikome od onih 3000 ili koliko je bilo clanova DS koji predstavljaju drzavnu vlast nije palo na pamet da pozdravi izvestaj D. Martina, predlozi da se minutom cutanja izrazi posta stradalnicima i uteha rodbini i obeca da ce uciniti sve da se privedu pravdi odgovorni za zlocin koji po cinu ako ne po razmerama prevazilazi sve ono sto je pocinjeno u Jasenovcu, Sumaricama, Kraljevu, Banjici, Novosadskoj Raciji, Zapadnoj i Istocnoj Slavoniji,itd!? Fuj, za sve njih 3000 x puta...
A Taci story nam u ovom casu samo nama otezava pregovaranje. Ako se sa njim prica - ne valja dijalog sa mafijasem. Ako se ne prica - Srbija nece da saradjuje. Prica je lansirana bas u pravo vreme i ne slucajno, i ne bas u nasu korist, ma kako to nama dobro izgldalo.
@cap.miki: znaju da mogu dokle hoće, zato i rade šta hoće
Оно што забрињава је да "поражена Србија" још увек нема могућност да каже шта жели. У преломном тренутку, смене политичких генерација у свету, Србија се ослања на "старе проверене кадрове". Као пас, пун бува, јуримо за сопственим репом.
Ко год пружи руку злочинцу, мора бити свестан да постаје саучесник у злочину.
Прво ме је запрепастио и разочарао крајње некреативан и разоран предлог за излазак из кризе председника владе дат у неком интервју-у на ТВ, а онда и потпуно отуђена свест говорника у СЦ.
Најгоре је што себе сматрају елитом.
Како рече у "Утиску недеље" госпођа Триван јако је резигнирана што народ не разуме колико се ДС труди око њега!_Виртуална стварност коју САВЕТНИЦИ праве Србијиом ,пред налетом поразних чињеница,више не делује
Подсећа на случај са првенства у ватерполу, када је цео „Таш“ извижадао Реформатора_Загледнаог_У_Будућност_Србије, а он рекао: „Види, звижде ми, псоле свага што сам учинио за њих и Србију“
*
Баш ми није јасна прича око Вука Јеремића: Не виле га у странци, јер није од почетка, није прошао инфраструктуру, него пречицом, као Тадићев кадар.
То разумем.
Али, не разумем ту игру: Вук се нешто бори за српску ставр, а Тадић је сваким, али баш сваким потезом показао да Србији ни мсили ништа добро.
Неко се ту претвара...
Е тај сценарио мене брине.
Kad je Marti stavio na znanje svijetu jezive zlocine izvrsene nad Srbima na Kosovu, Tadic je nasao za shodno da potvrdi da zeli da razgovara sa "Zmijom", autorom ovih grozota. Navikli smo na necuvenu ulizivost i ponizavanje 'naseg' predsjednika, u ime Srbije, ali ovo je prevazislo svaku mjeru. Treba se sad pitat o cemu se radi? O kukavicluku ili krajnjoj pokvarenosti? Ni jedno ni drugo (ili- i jedno i drugo)
Boris Tadic se predstavlja svijetu kao istinski borac za- mir. Kapitulirao je na svakom frontu jer je zeleo 'mir i druzbu', iznad svega i sa svakim - narocito sa onima koji mrze Srbe.
Sto ovo znaci? Mnogo, za Borisovu buducnost.
Covjek se ocigledno trudi da mu se dostavi Nobelova Nagrada za Mir, sto bi mu omogucilio da ide na sledece izbore kao drzavnik svjetskoga ugleda.(Mozemo bit sigurni da je sve konsultovano sa anglo-americkim amaasadorima.)
Neko zeli da se kladi samnom?
Ако је тачно да је "г. Јеремић најпопуларнији члан" онда следи да су чланови ДС, присутни на гласању, дебили јер нешто што је добро и квалитетно одбацују и не вреднују довољно. Но наравно није тако и г. Вукадиновић се вара у процени, то јест он "добро цени ситуацију али из свог дворишта". Могуће је да је г.Јеремић веома популаран и добро би дошао у неку другу странку али то онда значи да је његово чланство у ДС "крива слика стварности" што се показало у гласању за подпредседничко место. На крају крајева г. Јеремић није губитник јер бити кандидат за место једног од пет подпредседника није без значаја. Млад је, напредоваће!
Mislim da je rešenje za Srbiju - reforma Demokratske stranke. Tadić treba ponovo da uključi u rukovodstvo stranke one ljude koji su bili u najvećoj blizini Zorana Đinđića i tako stekli znanja koja se ne mogu naći u knjigama. Samo oni ljudi koji su tesno sarađivali sa Zoranom imaju rešenje za ovu naizgled bezizlaznu situaciju u kojoj se Srbija nalazi. Kadrovi rešavaju sve! Ako bi Tadić pružio ruku pomirenja jednom Zoranu Živkoviću, Bebi Popoviću ili Čedi Jovanoviću, sigurno je da bi tako osnažena Demokratska stranka u najkraćem roku Srbiju izvela iz krize i ubrzano je vodila putem evropskih integracija.
1994. on se "iščlanio" iz stranke, sa obrazloženjem da je to "sve karijeristička fukara"...
Eto, deceniju i kusur kasnije, imamo uvid u to koliko je to tačno; svako po svojoj pameti neka meri.
Neko ovde reče-"kako narod ne vidi...?"
A kako da vidi, mili brate, kad se sve krije od naroda? Nije na narodu da vidi i razume; nije za to obučen. Upinju se svi mediji da mu svaku sliku zamagle, preprave i modeluju po potrebi onog čija je ta "istina"; došli smo do toga da više verujemo nekom partijskom fireru nego zdravoj pameti, posle 20 godina dijametralno suprotnih "istina". Ovi ljudi ovde, na ovom sajtu, bar ne lažu, bar su iskreni, čak i kad greše; a pogledaj i sam- koliko nas dođe da vidi tu istinu, jednu od retkih...
Motka, narode; dok ona ne proradi, nema nama na bolje. Kad je u Srbiji bilo drugačij, zna li neko?
Tadic, vjerovatno vec razmislja kako bi mu Nato, pod prijetnjom ponovnog bombardovanja, osigurao 'pobjedu' na sledecim izborima .
Cega konkretno treba da se setimo: krsenja ustava i zakona, korupcije, rasprodaje srpske privrede u bescenje, dovodjenja pripadnika inostranih obavestajnih sluzbi u sve institucije, kumovskih veza sa pripadnicima mafije, ...?