javna blamaža Bila Klintona, Tonija Blera i Bernara Kušnera
A blamaža našeg predsednika? Kaže lepo čovek da ne zarezuje nikkave glasine o Tačiju i priznaje ga za legitimnog..
Navedeni srbomrsci Bler, Klinton itd su Tačija branili ranije, a Tadić ga brani i sada
Posle cele ove istine...
*
Ali su, siguran sam, posle ove skupštine demokrata ipak daleko najraspoloženiji bili Tomislav Nikolić i Aleksandar Vučić.
Naravno, jer oni su sada važniji igrači i oslonci Tadiću i DS-u nego svi njeni potpredsednici
Preporuke:
0
0
2
ponedeljak, 20 decembar 2010 23:47
cap.miki
mozete sve ljude lagati neko vreme,mozete i neke ljude lagati svo vreme ali je nemoguce lagati sve ljude svo vreme....
pa demokrate razmislite...mozete vi kako hocete ali ne mozete dokle hocete...
Preporuke:
0
0
3
utorak, 21 decembar 2010 00:03
slobodan45
bravo za komentar, kapetane miki
Preporuke:
0
0
4
utorak, 21 decembar 2010 00:17
Teodora
Slazem se da ce posle ove sramne skupstine DS biti na gubitku, ali ce Srbija biti na dobitku, jer je sada i lakovernima postalo jasno da je to samo, mediski prenaduvan balon, koji je poceo da se ispumpava i razgolicuje laznu sliku stvorenu agresivnim i skupim marketingom.
Preporuke:
0
0
5
utorak, 21 decembar 2010 00:56
monarhista
Javno su ponizili najboljeg među svojima! Ova 14. Izborna skupšina zbog svog rednog broja neodoljivo podseća na (kobni) 14. Kongres Komunističke Partije Jugoslavije kad su Sloveci i Hrvati otkazali poslušnost. Čini mi se da i demokratama može da se uruši njihov ''idealni'' sistem.
Preporuke:
0
0
6
utorak, 21 decembar 2010 01:14
Biljana Nikolić
Moj prvi odgovor na sva pitanja u ovom tekstu bio je - ima u ovim događajima za svakog po nešto, pa kako se ko snađe.
Martijev izveštaj je neočekivan i nama i Evropi i Americi i Šiptarima i Albaniji. Kao po običaju, mi smo najpasivniji, najmanje zainteresovani, i sa strane čekamo da vidimo da li će nam naši neprijatelji udeliti neki sitni ustupak zbog ovog izveštaja. Glavni razlog za ovu pasivnost je što se vladajućoj većini ne ide protiv onih uz čiju podršku su i došli na vlast.
Demokratska stranka je presigurna u sebe ne zbog svojih glasača, već zbog ustupaka koje čini zapadu. Ubeđeni su da će njihova goreti doveka. Jelena Trivan je iskreno bila iznenađena da glasači DSa ne prepoznaje narcisoidnost funkcionera DSa, kao objektivnu i najbolju stvarnost za njih same. Pa njihovi lideri su mali bogovi,ŽARE I PALE, nedodirljivi su, šta bi hteli više? Eto svojim glasačima DS ne preti hapšenjima, imaju svoje sudije, javna preduzeća, sad će prodati Telekom, biće para za sledeće izbore, šta bi hteli više? Možda su neki ipak verovali u predizborna obećanja?! E za to im niko nije kriv, pa valjda znaju da se tad masno laže.
Ne verujem da će se DS promeniti, on sada sija u svom pravom mraku. Tome su težili sve ove godine - apsolutnoj i slepoj vlasti u Srbiji, kao što oni apsolutno i slepo služe sve van Srbije.
Preporuke:
0
0
7
utorak, 21 decembar 2010 03:40
Alexander X
All below listed were involved directly or indirectly into creation of the Kosovo conflict. Thanks to them thousands of Serbian people were never found and recent reports explicitly was giving direction were to look for the body remains. All of them died on the most monstrous way since first written document of the modern history, all of them died only to make these people famous rich and powerful through campaign financing, fundraising and lobbying
Bill Clinton Madeleine Albright Richard Holbrooke William Walker Mike Jackson Wesley Clark Tony Blair Jean Chrétien Gerhard Schröder Massimo D'Alema William Cohen Martti Ahtisaari Bernard Kushner Robin Cook James Rubin & Christiane Amanpour
The purpose of the comment is suggestion to write all of these names on the common mausoleum for all innocent victims of “The war for kidneys and livers” and under sponsorship of the above listed.
Preporuke:
0
0
8
utorak, 21 decembar 2010 04:49
Neverni Toma
Za ovo oko Tačija, slažem se da je sve moguće ali najverovatnije se radi o zameni igrača, Ne radi se tu samo o kompromitovanosti iako je i to značajna stavka. Verujem da se radi o unutar-kosovskim pritiscima, ne treba zaboraviti da se radi o klanovskoj i mafijaškoj strukturi čiji su glavni izvori prihoda poznati. E to parče hoće i drugi, i treći, i ostali 'borac za slobodu', pa je odgovor Amerike pravovremen (zar neko misli da bi ovo bilo objavljeno bez njihovog odobrenja!?). Sledeći će im služiti još bolje neko vremo, pa onda Jovo nanovo.
A o odustajanju od otimačine Kosova, e o tome nije pristojno pričati, to je kako rekoše "završena priča" (al' koja nekako nikako da se završi).
Preporuke:
0
0
9
utorak, 21 decembar 2010 07:39
Jasna Simonović
Maj 1992 "Šifrovani izveštaj o smrti Jugoslavije", Voren Cimerman:
"Ko je ubio Pevca Robina?"
"Ja" - rekao je Kobac,"Svojim lukom i strelom, ja sam ubio Pevca Robina"
"Ko ga je video kad umire?"
"Ja" - rekla je Muva, "Mojim malenim okom. Ja sam videla kad je umro".
"KO će iskopati grob?"
"Ja" - rekla je Sova, "Svojom malom lopatom ja ću iskopati grob"...
Ne znam da li je ovaj tekst uputan za ovaj naslov, ali kad može "baba da se toliko češlja i da selo gori" mogi u Kobac, Muva i Sova da se pridruže...
Sve najbolje...
Preporuke:
0
0
10
utorak, 21 decembar 2010 08:18
Stanimir Trifunović
Niti se šta dogodilo, niti će se dogoditi. Vuk je poslednju šansu ( da podnese ostavku i rehabilituje sebe moralno i politički )propustio nakon izmenjene Rezolucije i to samo otvara ozbiljno pitanje: Nije li sve samo trik za zahvatanje patriotskog dela javnosti?
Preporuke:
0
0
11
utorak, 21 decembar 2010 08:59
MP
Kako reče u "Utisku nedelje" gospođa Trivan jako je rezignirana što narod ne razume koliko se DS trudi oko njega!?Virtualna stvarnost koju SAVETNICI prave Srbijiom ,pred naletom poraznih činjenica,više ne deluje.Sistem virtualnog načina dominacije(vladavine) ne deluje ni u svetu,ni u Evropi pa naravno ni u Srbiji.Posle TV diskusije Nikolić-Đelić i nastupa gospođe Trivan,siguran sam da Vam je poslednja rećenica tačna.
Preporuke:
0
0
12
utorak, 21 decembar 2010 09:27
Anta
Prosto je neverovatno kako ovde ljudi ni posle 20 godina nisu skapirali pokvarenu i podlu igru koju vodi zapad... a ona se sastoji u permanentnom izazivanju smutnji i nametanju problema koji su neresivi...Izvestaj je dosao nakon što se Srbija obavezala da će stupiti u direktne pregovore sa Albancima, i nakon izbora na kojima je Taci ubedljivo pobedio... I sad Srbijo ajde pregovaraj... Ako Srpski zvanicnici otpocnu te pregovore, u Srbiji će nastati odijum
( destabilizacija Srbije) što se pregovara sa krvnicima... ako ne pregovara - zašto Srbija ne pregovara... pa normalno da je doslo do novog progona Srba na severu Kosova jer eto Srbija nije htela da pregovara...(tzv sindrom Z4) Sa druge strane Zapadu i treba takva prica sada o Albancima da bi se još jednom potvrdila teza koju razvija u poslednjih 100 godina o Balkanu kao o buretu baruta, gde žive monstrumi koji se međusobno kolju i zderu... Prica o Taciju ne znaci aboliciju za srpsku stranu.. ona neće osloboditi srpske generala koji su osuđeni za genocid... naprotiv njihova navodna krivica će se koristiti za umeksavanje efekata sada pustene price ..( u SFRJ je bila poznata floskula .. I četnici su klali , uvek kad bi se povela reč o ustaškom genocidu) a konacni cilj je pretvaranje celokupnog prostora koji sada Zapad naziva prostor Zapadnog Balkana u protktorat EU... prostor koji bi bio integrisan u EU , a koji ne bi imao bilo kakvo pravo glasa i koji nikako ne bi mogao samostalno da donosi odluke o svojoj sudbini .. jer, vidite kakvi su to likovi ... trpaju jedni druge u masovne grobnice i vade jedni drugima organe...
I za kraj, jedno sustinsko pitanje, Zasto je bacanje kasetnih bombi na pijacu u Nisu u sred bela dana manje morbidno od prodaje organa...
Preporuke:
0
0
13
utorak, 21 decembar 2010 09:38
Miroslav Đukić
Dobar tekst! Slažem se sa g. Vukadinovićem u načelu.
Meni je zapalo za oko nešto drugo - "ilustrativna fotografija" uz tekst. Šta je ono iza Tadića? Izgleda kao zvezda padalica! Je li to oni iz DS-a teraju šegu sa samim sobom, ili...?
Preporuke:
0
0
14
utorak, 21 decembar 2010 09:39
Zdravko
Jelena Trivan me je u "Utisku nedelje" podsjetila na Josipa Broza Tita u "Bombaškom procesu". "Ja priznajem samo sud moje partije" za ostalo me boli uvo. DŽaba su i Srbijanka i onaj drugi gost pokušavali da ukažu na propuste u DS-u, džaba su gledaoci u telefonskim pozivima kritikovali i rezignirano govorili o DS-u, komesara Trivana niko nije mogao pomjeriti ni za milimetar. Kakav fanatizam, kakav ubilački pogled, čisto da čovjeka podiđu žmarci, gospoja Trivan je demonstrirala člana jedne totalarne stranke koja ima za cilj totalitarnu vlast i koja ne čuje ništa osim samih sebe, uglibljenih na putu izdaje. Jedini glas razuma na ovom kominternovskom kongresu DS-a dao je gospodin Jeremić kada je rekao da stranka nije ispunila ni jedno obećanje dato u predizbornoj kampanji. Zato je "nagrađen" sa najmanjim brojem glasova. Sve već viđeno. I otužno!
Preporuke:
0
0
15
utorak, 21 decembar 2010 09:44
Kad je dosta?
Nadam se da je tačan komentar Kapetana Mikija i da je sad počelo biti i ovom narodu dosta pozeraja. Smeta mi međutim, da ne paranoišem, jer se nadam da ipak nije sa namerom, i da nije ovde isto reč o spinovanju, zašto se samo ističe da ''Toma i Vučić trljaju ruke''? Znate, opozicione su, i to po meni mnogo više, jer Toma deluje kao saradnik, i stranke Vojislava Koštunice i Vojislava Šešelja. Čemu stvaranje svesti da je Toma jedina alternativa? Takođe je simptomatično da nema u zadnje vreme po ostalim agitprop medijima onih naručenih ''istraživanja javnog mnjenja'', što kaže jedna gospođa ovde ''Niko mi u zgradi neće glasati za Tomu. Niko u firmi. Niko u porodici. I vi mi pričate o tome da oni imaju 35 posto?!''. Mislim da se radi o ubijanju naroda u pojam, da ne izađe narod za promene jer će pomisliti da se radi o ''Sjaši Kurta da uzjaši Murta''.
Preporuke:
0
0
16
utorak, 21 decembar 2010 09:57
srdjan conic
Srbija ne sme stati. Srbija ne sme stati. Ponavljao je predsednik Tadic za govornicom kako je sam rekao Zoranove reci. Samo pitanje je gde Srbija ide. Svi egzaktni podaci govore da Srbija srlja u privrednu katastrofu u propast u bankrot koji ni sramna prodaja Telekoma ako se ne daj boze desi nece moci da spreci. Kakva je onda vizija koju nudi prvi covek Srbije i prvi covek demokratske stranke. Da je neko ozbiljno spremao skupstinu onda bi predsednik Tadic rekao Srbija mora da stane i da se zapita gde ide.Ovako sve je izgledao kao plenum CK SK. Ali jos veca simbolika kongresa DS je prisustvo Iljira Mete danas potpredsednika albanske vlade odnosno nekadasnjeg predsednika u vreme trgovine orgnima na KIM. Ruzno i tuzno.
Preporuke:
0
0
17
utorak, 21 decembar 2010 11:15
aleksandar
Glasanje "delegata" DS protiv Jeremića je zapravo bilo glasanje protiv dosadašnje, kakve takve "kosovske" nacionalne politike.
To je bilo zapravo glasanje za "novu" "kosovsku" državnu politiku, a kako će to izgledati u izvođenju DS svakom će biti jasno ako pročita "program" LDP-a i sluša istupanja Čede, Vesne Pešić i ostalih patriota.
To znači odustanak od teritorijalnog integriteta, dalje borbe makar i ovako kao dosada formalno i mlitavo "diplomatskim sredstvima", odustanak od kupovine vremena do promene geopolitičkih odnosa u svetu.
Sa druge strane to znači da će se intenzivirati fraze i parole o "jedinstvenoj Europi bez granica" i "brizi za ljude koji na Kosovu žive", što će u skoroj budućnosti rezultirati odustankom od pomoći Srbima tamo, faktičkim priznanjem "kosove" kao "države", i samitom na "vrhu" Tadić - Tači.
Da je demokratama odavno dosta Kosova, te da bi na lakat progovorili da mogu da bi oni ipak "priznali kosovu", jasno govore mnogobrojni istupi njihovih stranačkih funkcionera, od starog Mićuna pa nadalje.
Sve se kod njih zaista svodi na parolu "život ne može da čeka". Naravno, ne život običnih ljudi, nego njihov život i život njihovih porodica, na visokoj nozi, na premijerama, koktelima, prijemima i travnjacima ambasada.
Ko je pažljivo pratio ovu otužnu, veštački blještavu manifestaciju, primetio je da nije bilo ni pomena odbrane teritorijalnog integriteta niti odbrane Kosova i Metohije.
Sa druge strane, predsednik je posebno toplo i biranim rečima pozdravio svoje "saveznike i saborce" iz LDP-a na koje računa u budućnosti.
Sledi nam zaljubljeni zagrljaj dve realne i bezalternativne, "prosrpske" političke "stranke", uz sada već i formalno prihvatanje svih "programskin načela" one manje, takoreći avangarde.
Divota jedna.
Preporuke:
0
0
18
utorak, 21 decembar 2010 11:27
Radosav Stevanović
@Kad je dosta
Mislim da se radi o ubijanju naroda u pojam, da ne izađe narod za promene jer će pomisliti da se radi o ''Sjaši Kurta da uzjaši Murta''.
Nema tu narod šta da pomisli jer je svakom normalnom odavno već jasno da skoro svaka promena vlasti kod nas znači upravo to, "Sjaši Kurta da uzjaše Murta!". Tobožnja opoziciona stranka koju vode svojevremeno profesionalni pljuvači svega i svakoga, a koja sada predstavlja, tobože, najozbiljnijeg protivnika DS-u, je najobičnija magla u kojoj treba da zaluta i ono malo naroda koji još uvek vidi dalje od svog nosa.
To je prava istina, već viđena, tužna, ružna i otužna. Ružna kao što je i komentar izvesnog "monarhiste" i kao što je ružan postupak moderatora koji je objavio ovde takvu gadost i dao fantastičnu priliku odljudima iz razno-raznih NVO da kidišu na ovaj sajt.
Preporuke:
0
0
19
utorak, 21 decembar 2010 11:30
Tihomir
Prisustvo Albanskog predstavnika na samitu DS-a je ocigledno bilo namenjeno Tadicijevim prekookeanskim sponzorima. On zeli da pokaze kako je maksimalno fleksibilan, tj da je timski igrac sa Albancima a znamo ko je kapiten tog tima. Ne samo da mu je prihvatljivo klanje i dranje Srba i kradja njihovih organa, nego bi ovaj covek dao i svoj bubreg i bubreg svoje majke, a kamo li vas, samo da ostane na vlasti. Inace skoro je Srbija ukinula vize Albaniji. Da li to znaci da UCK sada moze ladno da otima ljude i po Srbiji? Kad cujem izjave ovog coveka, kao da slusam eho iz Stejt Departmenta.
Preporuke:
0
0
20
utorak, 21 decembar 2010 12:07
Brane
Ubijati ljude bilo kog naroda, svesno, na granici dvadesetog i dvadeset prvog veka radi unovčavanja njihovih organa uz blagoslov imperije otvara pitanje kuda ide i šta se događa sa civilizaciom na planeti Zemlji!
Preporuke:
0
0
21
utorak, 21 decembar 2010 12:12
Mrtvi govore glasnije nego zivi...
1.cap.miki: A kad se narod osvesti, tesko njima, pripisace im odgovornost za sve nevolje koje su ga snasle...
2.Na sve ono sto je receno o kongresu DS, moze se jos postaviti i ptanje:Zar nikome od onih 3000 ili koliko je bilo clanova DS koji predstavljaju drzavnu vlast nije palo na pamet da pozdravi izvestaj D. Martina, predlozi da se minutom cutanja izrazi posta stradalnicima i uteha rodbini i obeca da ce uciniti sve da se privedu pravdi odgovorni za zlocin koji po cinu ako ne po razmerama prevazilazi sve ono sto je pocinjeno u Jasenovcu, Sumaricama, Kraljevu, Banjici, Novosadskoj Raciji, Zapadnoj i Istocnoj Slavoniji,itd!? Fuj, za sve njih 3000 x puta...
Preporuke:
0
0
22
utorak, 21 decembar 2010 12:29
Saša
Ne znam da li je iko primetio, ali Ilir Meta je podvukao evropsku budućnost, Albanije, Makedonije, Kosova, Srbije i Crne Gore!!? Pazite, ispred predsednika države, predsednika vlade, ministra inostranih poslova, ministra policije, predsednika Rerpublike Srpske on promoviše nezavisno Kosovo!!? Pa šta me briga koliko je glasova dobio Đilas ili Jeremić? Svi zajedno su ispali jedna velika nula! Osim Mete naravno.
Preporuke:
0
0
23
utorak, 21 decembar 2010 12:34
paula iz emigracije
Tekst je upravo onakav kakav se i ocekuje od uvazenog autora. Generalno se slazem, mada... Meni licno, dogadjaji u DS lice na rezervni scenario, tzv. "plan B", u cilju prikupljanja glasova onih koji su zestoko razocarani vladajucom strankom i njenim politickim potezima, ali nadu polazu u Vuka (kao nekada Vuka Draskovica) i njegovu energiju da moze vremenom da preokrene nesto u sopstvenom okruzenju. On - zrtva, po potrebi postaje kolektor neophodnih glasova u borbi za opstanak na vlasti.
A Taci story nam u ovom casu samo nama otezava pregovaranje. Ako se sa njim prica - ne valja dijalog sa mafijasem. Ako se ne prica - Srbija nece da saradjuje. Prica je lansirana bas u pravo vreme i ne slucajno, i ne bas u nasu korist, ma kako to nama dobro izgldalo.
Preporuke:
0
0
24
utorak, 21 decembar 2010 13:10
laza
sve to pada u vodu kad u maju 2012. tadići izađe na terasu na terazijama i objavi novu, ubedljivu, pobedu žute srbije...
@cap.miki: znaju da mogu dokle hoće, zato i rade šta hoće
Preporuke:
0
0
25
utorak, 21 decembar 2010 13:25
Nesa
Gospodin Vukadinovic je bas veliki idealista i pozitivac.Ja naravno gledam sa velikom sumnjom to sto se ovo sa Tacijem pojavilo bas sada.Cak mislim da nema dokaza,pa cemo mi opet da mrzimo u prazno.Ustvari, bilo je dokaza ali su unisteni.Mi stalno moramo da pregovaramo i da slusamo bas one koje najvise mrzimo.Kacin,Ahtisari,Mesic,Taci.Rade to da nas slome do kraja da bi prihvatili njihove ,,vrednosti,,jer je to osnovni uslov ulaska u EU.Gej parada na silu.Mora da se slomi do kraja svaki otpor.Kad kazu skoci ima da skocimo,a na lezi da legnemo.Da budemo dobar i poslusan otirac.Videce te da ce Tadic da pregovara bas sa Tacijem,a asistirace Jeremic.Oni su se privikli na razna ponizenja a mi jos nismo do kraja primili inicijaciju.Zato bez euforije,nema razloga,mi smo porazena nacija,a da bi se uspravili treba srce ko planina.
Preporuke:
0
0
26
utorak, 21 decembar 2010 13:27
Zoran Popović
Ne slažem se u procenama dometa ove skupštine DS. Naime, mislim da je jako precizno označila moguće pravce. Rejting BT i DS-a je dodatno urušen, a DĐ i VJ su označeni kao "budućnost" ove grupacije. Jednostavnom igrom brojeva, se može zaključiti da ko je glasao za DĐ nije za VJ i obrnuto. Sve ide po planu. Baš kako su oni "humanitarci" sa nekim čudnim pregačama to dogovorili.
Ono što zabrinjava je da "poražena Srbija" još uvek nema mogućnost da kaže šta želi. U prelomnom trenutku, smene političkih generacija u svetu, Srbija se oslanja na "stare proverene kadrove". Kao pas, pun buva, jurimo za sopstvenim repom.
Ko god pruži ruku zločincu, mora biti svestan da postaje saučesnik u zločinu.
Preporuke:
0
0
27
utorak, 21 decembar 2010 13:39
Nena
Samo deo predstave iѕ SC sam gledala. U prvi mah, pomislila sam da je u pitanju stari snimak.
Prvo me je zaprepastio i razočarao krajnje nekreativan i razoran predlog za izlazak iz krize predsednika vlade dat u nekom intervju-u na TV, a onda i potpuno otuđena svest govornika u SC.
Najgore je što sebe smatraju elitom.
Preporuke:
0
0
28
utorak, 21 decembar 2010 13:40
gavrilo
ovdje bi covjek mogao da napravi jednu sjajnu paralelu! a rijec je o diktaturi Borisa tadica, normano i(DS) i Mila Djukanovice samo sto je obrnuto proporcionalana: onoliko koliko je MILO uspio da mobilzuje svoje birace i najvecim dijelom sve partije drugih nacionalnih zajednica u crnoj Gori protiv Srbije ali prvenstveno protiv SRBSKOG Naroda to je uspio i Boris Tadic ali u samoj SRBIJI!tako reci njegovo izjasnjavanje kao "prosrpski" predsjednik djeluje kao sjajan horor koji prinudjeni partijskim odnosno drzavnim represivnim aparatom moramo da gledamo "in vivo",to govori , u svakom slucaju i o narodu kojem pripadam ali to govori najvise o zemljama koji hoce da nas nema! znajuci to vracamao se onoj staroj:NE SRBE NA VRBE nego SRBE NA SRBE!
Preporuke:
0
0
29
utorak, 21 decembar 2010 16:16
hm...
MP:
Kako reče u "Utisku nedelje" gospođa Trivan jako je rezignirana što narod ne razume koliko se DS trudi oko njega!_Virtualna stvarnost koju SAVETNICI prave Srbijiom ,pred naletom poraznih činjenica,više ne deluje
Podseća na slučaj sa prvenstva u vaterpolu, kada je ceo „Taš“ izvižadao Reformatora_Zaglednaog_U_Budućnost_Srbije, a on rekao: „Vidi, zvižde mi, psole svaga što sam učinio za njih i Srbiju“
*
Baš mi nije jasna priča oko Vuka Jeremića: Ne vile ga u stranci, jer nije od početka, nije prošao infrastrukturu, nego prečicom, kao Tadićev kadar.
To razumem.
Ali, ne razumem tu igru: Vuk se nešto bori za srpsku stavr, a Tadić je svakim, ali baš svakim potezom pokazao da Srbiji ni msili ništa dobro.
Neko se tu pretvara...
Preporuke:
0
0
30
utorak, 21 decembar 2010 19:02
ssss
u stranci koja je "jos vise skrenula u levo" clanstvo da najvise glasova novopecenom tajkunu
Preporuke:
0
0
31
utorak, 21 decembar 2010 20:13
ludi skretničar
Mislim da najviše razloga da trlja ruke nakon ovog "kongresa" ima Čeda, obzirom da se stranka koju je silom prilika morao napustiti, sada i zvanično postavlja na njegove pozicije, a što mu u perspektivi otvara vrata za povratak i preuzimanje Tadićevog mesta koje mu je izmaklo 2003. god. Setite se Mićunovića i taj je otišao, osnovao svoju, pa se vratio. Sa LDP sada teško da može cenzus preskočiti (upravo zbog promene kursa DS, koji mu pojede biračko telo), dok bi u DS sa postojećom stranačkom mašinerijom i materijalno-psohološkom podrškom spolja, samo nebo bilo granica.
E taj scenario mene brine.
Preporuke:
0
0
32
utorak, 21 decembar 2010 20:45
Peter RV
Mislim da sam konacno procitao Tadica.
Kad je Marti stavio na znanje svijetu jezive zlocine izvrsene nad Srbima na Kosovu, Tadic je nasao za shodno da potvrdi da zeli da razgovara sa "Zmijom", autorom ovih grozota. Navikli smo na necuvenu ulizivost i ponizavanje 'naseg' predsjednika, u ime Srbije, ali ovo je prevazislo svaku mjeru. Treba se sad pitat o cemu se radi? O kukavicluku ili krajnjoj pokvarenosti? Ni jedno ni drugo (ili- i jedno i drugo)
Boris Tadic se predstavlja svijetu kao istinski borac za- mir. Kapitulirao je na svakom frontu jer je zeleo 'mir i druzbu', iznad svega i sa svakim - narocito sa onima koji mrze Srbe.
Sto ovo znaci? Mnogo, za Borisovu buducnost.
Covjek se ocigledno trudi da mu se dostavi Nobelova Nagrada za Mir, sto bi mu omogucilio da ide na sledece izbore kao drzavnik svjetskoga ugleda.(Mozemo bit sigurni da je sve konsultovano sa anglo-americkim amaasadorima.)
Neko zeli da se kladi samnom?
Preporuke:
0
0
33
sreda, 22 decembar 2010 00:24
Aleksandar -oslobodjen za malo
Svi komentari su potpuno nepotrebni, kada to G.Vukadinovic Analizira.
Preporuke:
0
0
34
sreda, 22 decembar 2010 00:37
rusija
dzaba krece janicari !
Preporuke:
0
0
35
sreda, 22 decembar 2010 09:15
kaktus
Sve je isto a i "ON"nam se vratio
Preporuke:
0
0
36
sreda, 22 decembar 2010 09:31
kaktus
Tadicevo ponasanje ,pogotovo iz novijih dana su ustvari demonstracija sile.Covek zagrlio Dacica (Ministra policije) i objavljuje da mu njego barjak niko nece oduzeti.Pa i na proslim Izborima je objavio da niko drugi ne sme pobediti.Ja tog tipa shvatam bukvalno jer on i misli tako.Unistili su vojsku koja bi mogla eventualno da izvede Puc, za Sefa Policije stavili koalicionog Partnera i o kakvim mi promenama pricamo.Videcete ujdurmu na Izborima, ustvari ce to biti borba izmedju koalicionih partnera za mesto u vladi.Ako se pokaze da Kostunica predstavlja neku opasnost, optuzice oni njega pa makar i za silovanje.
Preporuke:
0
0
37
sreda, 22 decembar 2010 22:54
Dušan Ariljević
Vukadinović: ....nimalo nije zgodno za stranku da njen najpopularniji član bude poslednji (dakle, ne drugi, treći, četvrti... nego poslednji) u trci za stranačkog potpredsednika.
Ako je tačno da je "g. Jeremić najpopularniji član" onda sledi da su članovi DS, prisutni na glasanju, debili jer nešto što je dobro i kvalitetno odbacuju i ne vrednuju dovoljno. No naravno nije tako i g. Vukadinović se vara u proceni, to jest on "dobro ceni situaciju ali iz svog dvorišta". Moguće je da je g.Jeremić veoma popularan i dobro bi došao u neku drugu stranku ali to onda znači da je njegovo članstvo u DS "kriva slika stvarnosti" što se pokazalo u glasanju za podpredsedničko mesto. Na kraju krajeva g. Jeremić nije gubitnik jer biti kandidat za mesto jednog od pet podpredsednika nije bez značaja. Mlad je, napredovaće!
Preporuke:
0
0
38
četvrtak, 23 decembar 2010 04:13
Setimo se Zorana!
Možda su neke kritike na račun DS-a i predsednika Tadića sasvim na mestu, ali mi moramo da imamo u vidu da su sve greške, i to ne samo Tadića i njegove partije nego srpske politike uopšte, da su dakle te greške rezultat skretanja sa kursa koji je zacrtao Zoran Đinđić. Što pre shvatimo ovu nepobitnu činjenicu, to ćemo pre biti u prilici da ove devijacije ispravimo i da se vratimo na jedini ispravan put - put Zorana Đinđića. Zar nam ovih poslednjih sedam godina lutanja nisu dovoljan dokaz da Zoranova evropska vizija nema alternativu?
Mislim da je rešenje za Srbiju - reforma Demokratske stranke. Tadić treba ponovo da uključi u rukovodstvo stranke one ljude koji su bili u najvećoj blizini Zorana Đinđića i tako stekli znanja koja se ne mogu naći u knjigama. Samo oni ljudi koji su tesno sarađivali sa Zoranom imaju rešenje za ovu naizgled bezizlaznu situaciju u kojoj se Srbija nalazi. Kadrovi rešavaju sve! Ako bi Tadić pružio ruku pomirenja jednom Zoranu Živkoviću, Bebi Popoviću ili Čedi Jovanoviću, sigurno je da bi tako osnažena Demokratska stranka u najkraćem roku Srbiju izvela iz krize i ubrzano je vodila putem evropskih integracija.
Preporuke:
0
0
39
četvrtak, 23 decembar 2010 14:45
FXHE
Ako bi Tadić pružio ruku pomirenja jednom Zoranu Živkoviću, Bebi Popoviću ili Čedi Jovanoviću, sigurno je da bi tako osnažena Demokratska stranka u najkraćem roku Srbiju izvela iz krize oko Kosova, Preševske doline, Sandžaka i Vojvodine i ubrzano je vodila putem teritorijalne dezintegracije.
Preporuke:
0
0
40
četvrtak, 23 decembar 2010 17:18
za "setimo se Zorana"
Da li se vi to šalite. ili samo želite da se DS pretvori u neku vrstu proširenog LDP-a? Pa svi ti koje pominjete, uključujući i samog Đinđića, zapravo su bili grobari demokratije i Srbije. Sa Jeremićem bi, možda, ta stranka mogla bar donekle da se vrati iz puta u bespuće,a i da možda učini nešto dobro za Srbiju. Ovako im nema spasa.
Preporuke:
0
0
41
subota, 25 decembar 2010 00:43
Slavomir Srpski
Bravo Vukadinovicu, napistali ste jedan odlican tekst. DS-vlada se rusi na svim svojim stubovima, i iznutra a i spolja, i to je put ka konacnom rusenju tadicevog rezima. Cak i ako SNS profitira na tome, jer bez njih alternativa novoj DS-vladi nije moguca, i onis u apsolutno neophodan demokratski instrument za rusenje najgore vlade u poslednjoj deceniji, i za pronalazenje nove alternative za Srbiju. Sve najbolje.
Preporuke:
0
0
42
ponedeljak, 27 decembar 2010 10:29
Drazen
Jeremicu ! Pravi svoju stranku ima ljudi koji ce da te prate.
Preporuke:
0
0
43
ponedeljak, 27 decembar 2010 12:43
Lapovac
Ovog puta sam najviše obratio pažnju na komentare, sve sam ih pročitao jer su uz ovaj članak za mene oni vrlo važni. "Antin" je najtvrđi i najbliži stvarnosti. A ti čoveče "Setimo se Zorana" sa koje planete pade ovde? Gde si ti bio zadnjih dvadeset godina, ako ne duže?
Preporuke:
0
0
44
ponedeljak, 27 decembar 2010 19:09
Fristajlo
1992. pozvao me prijatelj da se učlanim u DS, pun entuzijazma, jer će to da bude stranka koja će odvesti Srbiju u "budućnost kakva joj pripada".
1994. on se "iščlanio" iz stranke, sa obrazloženjem da je to "sve karijeristička fukara"...
Eto, deceniju i kusur kasnije, imamo uvid u to koliko je to tačno; svako po svojoj pameti neka meri.
Neko ovde reče-"kako narod ne vidi...?"
A kako da vidi, mili brate, kad se sve krije od naroda? Nije na narodu da vidi i razume; nije za to obučen. Upinju se svi mediji da mu svaku sliku zamagle, preprave i modeluju po potrebi onog čija je ta "istina"; došli smo do toga da više verujemo nekom partijskom fireru nego zdravoj pameti, posle 20 godina dijametralno suprotnih "istina". Ovi ljudi ovde, na ovom sajtu, bar ne lažu, bar su iskreni, čak i kad greše; a pogledaj i sam- koliko nas dođe da vidi tu istinu, jednu od retkih...
Motka, narode; dok ona ne proradi, nema nama na bolje. Kad je u Srbiji bilo drugačij, zna li neko?
Preporuke:
0
0
45
utorak, 28 decembar 2010 17:59
Peter RV@ Setimo se Zorana
Da, zasto da ga se ne sjetimo, on je nezaboravan sa njegovim zahtjevom da Nato nastavi bombardovanje sve dok on ne dodje na vlast.
Tadic, vjerovatno vec razmislja kako bi mu Nato, pod prijetnjom ponovnog bombardovanja, osigurao 'pobjedu' na sledecim izborima .
Preporuke:
0
0
46
utorak, 28 decembar 2010 21:15
Sten
@ Setimo se Zorana
Cega konkretno treba da se setimo: krsenja ustava i zakona, korupcije, rasprodaje srpske privrede u bescenje, dovodjenja pripadnika inostranih obavestajnih sluzbi u sve institucije, kumovskih veza sa pripadnicima mafije, ...?
A blamaža našeg predsednika? Kaže lepo čovek da ne zarezuje nikkave glasine o Tačiju i priznaje ga za legitimnog..
Navedeni srbomrsci Bler, Klinton itd su Tačija branili ranije, a Tadić ga brani i sada
Posle cele ove istine...
*
Naravno, jer oni su sada važniji igrači i oslonci Tadiću i DS-u nego svi njeni potpredsednici
pa demokrate razmislite...mozete vi kako hocete ali ne mozete dokle hocete...
Martijev izveštaj je neočekivan i nama i Evropi i Americi i Šiptarima i Albaniji. Kao po običaju, mi smo najpasivniji, najmanje zainteresovani, i sa strane čekamo da vidimo da li će nam naši neprijatelji udeliti neki sitni ustupak zbog ovog izveštaja. Glavni razlog za ovu pasivnost je što se vladajućoj većini ne ide protiv onih uz čiju podršku su i došli na vlast.
Demokratska stranka je presigurna u sebe ne zbog svojih glasača, već zbog ustupaka koje čini zapadu. Ubeđeni su da će njihova goreti doveka. Jelena Trivan je iskreno bila iznenađena da glasači DSa ne prepoznaje narcisoidnost funkcionera DSa, kao objektivnu i najbolju stvarnost za njih same. Pa njihovi lideri su mali bogovi,ŽARE I PALE, nedodirljivi su, šta bi hteli više? Eto svojim glasačima DS ne preti hapšenjima, imaju svoje sudije, javna preduzeća, sad će prodati Telekom, biće para za sledeće izbore, šta bi hteli više? Možda su neki ipak verovali u predizborna obećanja?! E za to im niko nije kriv, pa valjda znaju da se tad masno laže.
Ne verujem da će se DS promeniti, on sada sija u svom pravom mraku. Tome su težili sve ove godine - apsolutnoj i slepoj vlasti u Srbiji, kao što oni apsolutno i slepo služe sve van Srbije.
Bill Clinton
Madeleine Albright
Richard Holbrooke
William Walker
Mike Jackson
Wesley Clark
Tony Blair
Jean Chrétien
Gerhard Schröder
Massimo D'Alema
William Cohen
Martti Ahtisaari
Bernard Kushner
Robin Cook
James Rubin & Christiane Amanpour
The purpose of the comment is suggestion to write all of these names on the common mausoleum for all innocent victims of “The war for kidneys and livers” and under sponsorship of the above listed.
A o odustajanju od otimačine Kosova, e o tome nije pristojno pričati, to je kako rekoše "završena priča" (al' koja nekako nikako da se završi).
"Ko je ubio Pevca Robina?"
"Ja" - rekao je Kobac,"Svojim lukom i strelom, ja sam ubio Pevca Robina"
"Ko ga je video kad umire?"
"Ja" - rekla je Muva, "Mojim malenim okom. Ja sam videla kad je umro".
"KO će iskopati grob?"
"Ja" - rekla je Sova, "Svojom malom lopatom ja ću iskopati grob"...
Ne znam da li je ovaj tekst uputan za ovaj naslov, ali kad može "baba da se toliko češlja i da selo gori" mogi u Kobac, Muva i Sova da se pridruže...
Sve najbolje...
Vuk je poslednju šansu ( da podnese ostavku i rehabilituje sebe moralno i politički )propustio nakon izmenjene Rezolucije i to samo otvara ozbiljno pitanje: Nije li sve samo trik za zahvatanje patriotskog dela javnosti?
( destabilizacija Srbije) što se pregovara sa krvnicima... ako ne pregovara - zašto Srbija ne pregovara... pa normalno da je doslo do novog progona Srba na severu Kosova jer eto Srbija nije htela da pregovara...(tzv sindrom Z4) Sa druge strane Zapadu i treba takva prica sada o Albancima da bi se još jednom potvrdila teza koju razvija u poslednjih 100 godina o Balkanu kao o buretu baruta, gde žive monstrumi koji se međusobno kolju i zderu... Prica o Taciju ne znaci aboliciju za srpsku stranu.. ona neće osloboditi srpske generala koji su osuđeni za genocid... naprotiv njihova navodna krivica će se koristiti za umeksavanje efekata sada pustene price ..( u SFRJ je bila poznata floskula .. I četnici su klali , uvek kad bi se povela reč o ustaškom genocidu) a konacni cilj je pretvaranje celokupnog prostora koji sada Zapad naziva prostor Zapadnog Balkana u protktorat EU... prostor koji bi bio integrisan u EU , a koji ne bi imao bilo kakvo pravo glasa i koji nikako ne bi mogao samostalno da donosi odluke o svojoj sudbini .. jer, vidite kakvi su to likovi ... trpaju jedni druge u masovne grobnice i vade jedni drugima organe...
I za kraj, jedno sustinsko pitanje, Zasto je bacanje kasetnih bombi na pijacu u Nisu u sred bela dana manje morbidno od prodaje organa...
Meni je zapalo za oko nešto drugo - "ilustrativna fotografija" uz tekst. Šta je ono iza Tadića? Izgleda kao zvezda padalica! Je li to oni iz DS-a teraju šegu sa samim sobom, ili...?
To je bilo zapravo glasanje za "novu" "kosovsku" državnu politiku, a kako će to izgledati u izvođenju DS svakom će biti jasno ako pročita "program" LDP-a i sluša istupanja Čede, Vesne Pešić i ostalih patriota.
To znači odustanak od teritorijalnog integriteta, dalje borbe makar i ovako kao dosada formalno i mlitavo "diplomatskim sredstvima", odustanak od kupovine vremena do promene geopolitičkih odnosa u svetu.
Sa druge strane to znači da će se intenzivirati fraze i parole o "jedinstvenoj Europi bez granica" i "brizi za ljude koji na Kosovu žive", što će u skoroj budućnosti rezultirati odustankom od pomoći Srbima tamo, faktičkim priznanjem "kosove" kao "države", i samitom na "vrhu" Tadić - Tači.
Da je demokratama odavno dosta Kosova, te da bi na lakat progovorili da mogu da bi oni ipak "priznali kosovu", jasno govore mnogobrojni istupi njihovih stranačkih funkcionera, od starog Mićuna pa nadalje.
Sve se kod njih zaista svodi na parolu "život ne može da čeka". Naravno, ne život običnih ljudi, nego njihov život i život njihovih porodica, na visokoj nozi, na premijerama, koktelima, prijemima i travnjacima ambasada.
Ko je pažljivo pratio ovu otužnu, veštački blještavu manifestaciju, primetio je da nije bilo ni pomena odbrane teritorijalnog integriteta niti odbrane Kosova i Metohije.
Sa druge strane, predsednik je posebno toplo i biranim rečima pozdravio svoje "saveznike i saborce" iz LDP-a na koje računa u budućnosti.
Sledi nam zaljubljeni zagrljaj dve realne i bezalternativne, "prosrpske" političke "stranke", uz sada već i formalno prihvatanje svih "programskin načela" one manje, takoreći avangarde.
Divota jedna.
Nema tu narod šta da pomisli jer je svakom normalnom odavno već jasno da skoro svaka promena vlasti kod nas znači upravo to, "Sjaši Kurta da uzjaše Murta!". Tobožnja opoziciona stranka koju vode svojevremeno profesionalni pljuvači svega i svakoga, a koja sada predstavlja, tobože, najozbiljnijeg protivnika DS-u, je najobičnija magla u kojoj treba da zaluta i ono malo naroda koji još uvek vidi dalje od svog nosa.
To je prava istina, već viđena, tužna, ružna i otužna. Ružna kao što je i komentar izvesnog "monarhiste" i kao što je ružan postupak moderatora koji je objavio ovde takvu gadost i dao fantastičnu priliku odljudima iz razno-raznih NVO da kidišu na ovaj sajt.
2.Na sve ono sto je receno o kongresu DS, moze se jos postaviti i ptanje:Zar nikome od onih 3000 ili koliko je bilo clanova DS koji predstavljaju drzavnu vlast nije palo na pamet da pozdravi izvestaj D. Martina, predlozi da se minutom cutanja izrazi posta stradalnicima i uteha rodbini i obeca da ce uciniti sve da se privedu pravdi odgovorni za zlocin koji po cinu ako ne po razmerama prevazilazi sve ono sto je pocinjeno u Jasenovcu, Sumaricama, Kraljevu, Banjici, Novosadskoj Raciji, Zapadnoj i Istocnoj Slavoniji,itd!? Fuj, za sve njih 3000 x puta...
A Taci story nam u ovom casu samo nama otezava pregovaranje. Ako se sa njim prica - ne valja dijalog sa mafijasem. Ako se ne prica - Srbija nece da saradjuje. Prica je lansirana bas u pravo vreme i ne slucajno, i ne bas u nasu korist, ma kako to nama dobro izgldalo.
@cap.miki: znaju da mogu dokle hoće, zato i rade šta hoće
Ono što zabrinjava je da "poražena Srbija" još uvek nema mogućnost da kaže šta želi. U prelomnom trenutku, smene političkih generacija u svetu, Srbija se oslanja na "stare proverene kadrove". Kao pas, pun buva, jurimo za sopstvenim repom.
Ko god pruži ruku zločincu, mora biti svestan da postaje saučesnik u zločinu.
Prvo me je zaprepastio i razočarao krajnje nekreativan i razoran predlog za izlazak iz krize predsednika vlade dat u nekom intervju-u na TV, a onda i potpuno otuđena svest govornika u SC.
Najgore je što sebe smatraju elitom.
Kako reče u "Utisku nedelje" gospođa Trivan jako je rezignirana što narod ne razume koliko se DS trudi oko njega!_Virtualna stvarnost koju SAVETNICI prave Srbijiom ,pred naletom poraznih činjenica,više ne deluje
Podseća na slučaj sa prvenstva u vaterpolu, kada je ceo „Taš“ izvižadao Reformatora_Zaglednaog_U_Budućnost_Srbije, a on rekao: „Vidi, zvižde mi, psole svaga što sam učinio za njih i Srbiju“
*
Baš mi nije jasna priča oko Vuka Jeremića: Ne vile ga u stranci, jer nije od početka, nije prošao infrastrukturu, nego prečicom, kao Tadićev kadar.
To razumem.
Ali, ne razumem tu igru: Vuk se nešto bori za srpsku stavr, a Tadić je svakim, ali baš svakim potezom pokazao da Srbiji ni msili ništa dobro.
Neko se tu pretvara...
E taj scenario mene brine.
Kad je Marti stavio na znanje svijetu jezive zlocine izvrsene nad Srbima na Kosovu, Tadic je nasao za shodno da potvrdi da zeli da razgovara sa "Zmijom", autorom ovih grozota. Navikli smo na necuvenu ulizivost i ponizavanje 'naseg' predsjednika, u ime Srbije, ali ovo je prevazislo svaku mjeru. Treba se sad pitat o cemu se radi? O kukavicluku ili krajnjoj pokvarenosti? Ni jedno ni drugo (ili- i jedno i drugo)
Boris Tadic se predstavlja svijetu kao istinski borac za- mir. Kapitulirao je na svakom frontu jer je zeleo 'mir i druzbu', iznad svega i sa svakim - narocito sa onima koji mrze Srbe.
Sto ovo znaci? Mnogo, za Borisovu buducnost.
Covjek se ocigledno trudi da mu se dostavi Nobelova Nagrada za Mir, sto bi mu omogucilio da ide na sledece izbore kao drzavnik svjetskoga ugleda.(Mozemo bit sigurni da je sve konsultovano sa anglo-americkim amaasadorima.)
Neko zeli da se kladi samnom?
Ako je tačno da je "g. Jeremić najpopularniji član" onda sledi da su članovi DS, prisutni na glasanju, debili jer nešto što je dobro i kvalitetno odbacuju i ne vrednuju dovoljno. No naravno nije tako i g. Vukadinović se vara u proceni, to jest on "dobro ceni situaciju ali iz svog dvorišta". Moguće je da je g.Jeremić veoma popularan i dobro bi došao u neku drugu stranku ali to onda znači da je njegovo članstvo u DS "kriva slika stvarnosti" što se pokazalo u glasanju za podpredsedničko mesto. Na kraju krajeva g. Jeremić nije gubitnik jer biti kandidat za mesto jednog od pet podpredsednika nije bez značaja. Mlad je, napredovaće!
Mislim da je rešenje za Srbiju - reforma Demokratske stranke. Tadić treba ponovo da uključi u rukovodstvo stranke one ljude koji su bili u najvećoj blizini Zorana Đinđića i tako stekli znanja koja se ne mogu naći u knjigama. Samo oni ljudi koji su tesno sarađivali sa Zoranom imaju rešenje za ovu naizgled bezizlaznu situaciju u kojoj se Srbija nalazi. Kadrovi rešavaju sve! Ako bi Tadić pružio ruku pomirenja jednom Zoranu Živkoviću, Bebi Popoviću ili Čedi Jovanoviću, sigurno je da bi tako osnažena Demokratska stranka u najkraćem roku Srbiju izvela iz krize i ubrzano je vodila putem evropskih integracija.
1994. on se "iščlanio" iz stranke, sa obrazloženjem da je to "sve karijeristička fukara"...
Eto, deceniju i kusur kasnije, imamo uvid u to koliko je to tačno; svako po svojoj pameti neka meri.
Neko ovde reče-"kako narod ne vidi...?"
A kako da vidi, mili brate, kad se sve krije od naroda? Nije na narodu da vidi i razume; nije za to obučen. Upinju se svi mediji da mu svaku sliku zamagle, preprave i modeluju po potrebi onog čija je ta "istina"; došli smo do toga da više verujemo nekom partijskom fireru nego zdravoj pameti, posle 20 godina dijametralno suprotnih "istina". Ovi ljudi ovde, na ovom sajtu, bar ne lažu, bar su iskreni, čak i kad greše; a pogledaj i sam- koliko nas dođe da vidi tu istinu, jednu od retkih...
Motka, narode; dok ona ne proradi, nema nama na bolje. Kad je u Srbiji bilo drugačij, zna li neko?
Tadic, vjerovatno vec razmislja kako bi mu Nato, pod prijetnjom ponovnog bombardovanja, osigurao 'pobjedu' na sledecim izborima .
Cega konkretno treba da se setimo: krsenja ustava i zakona, korupcije, rasprodaje srpske privrede u bescenje, dovodjenja pripadnika inostranih obavestajnih sluzbi u sve institucije, kumovskih veza sa pripadnicima mafije, ...?