понедељак, 06. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Пакт са ђаволом

Kоментари (99) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 16 август 2011 13:46
Lajavi
Jedna od najboljih kolumna (analiza) autora u poslednje vreme. Ovu analizu, uz određenu redigovanje pripadnici sadašnjeg (ali i budućeg) establišmenta, posebno ljudi u kabinetima predsednika, premijera (savetnici), bi trebalo da OKAČE O ZID svojih kancelarija, i pri svakom dolasku na posao da je čitaju, ne bi li im nešto od nje došlo do ganglija.
Препоруке:
159
31
2 уторак, 16 август 2011 14:06
МП
Ђорђе је поставио неколико суштинских питања.Зашто се националне фреквенције нису користиле за нормалну државну политику?Зато што то није било у интересу политичара који су тада били на власти.Зашто данашњи политичари на власти сада певају другу "песму"?Зато што им је јасно да се народ буди.Укапирали су да Мубарак и Камерон никако нису изузетци већ правило.Зашто Немачка и Француска у Србији не виде готово никакав интерес?зато што је Србија 0,02 европског БДП.Занемарљиво смо мали.Но онда се поставља питање а зашто том убогом патуљку нико неће да помогне (а требало би тако мало у односу на њихове могућности) ?Нисмо им потребни.Зашто уопште морамо са ђаволом?Зато што нам је последњих десет година намакнута дужничка омча и тако смо постали обични тржишни(неолиберални) робови.Зашто се Николић разликује од Ђинђића(Тадића) и Коштунице?Зато што Коштуница и Ђинђић(Тадић) ЈЕСУ показали елементарну недржавотворност а Николић још није.
Препоруке:
69
52
3 уторак, 16 август 2011 14:09
Aca
Čime đavola uceniti, kad on od narko biznisa svaki dan zaradi jedan beogradski metro? Sveti Lazar je sačuvao obraz, a ne Kosovo.
Препоруке:
53
26
4 уторак, 16 август 2011 14:14
Марко Радовановић
Наравно да имамо чиме да припретимо! Проблем са нама је што смо поверовали у празне приче тих "јањичара" да немамо, па се тако и опходимо сами према себи. Ова средина до те мере постаје фрустрирајућа да је то немогуће, плашим се да кад буде дошло до "отпуштања вентила" да ће реваншизам отићи предалеко, баш због описаних "предајемо се у старту" потеза власти.
Препоруке:
108
16
5 уторак, 16 август 2011 14:16
Вељко
Хоће ли овај глас разума побудити на акцију, или остати глас вапијућег у српској пустињи?
Препоруке:
110
26
6 уторак, 16 август 2011 14:27
Плодови гнева
Поново предлажем да се споменик Захвалности Француској измести са Калемегдана у двориште француске амбасаде. Волимо Француску као што она воли нас.
Препоруке:
187
13
7 уторак, 16 август 2011 14:30
Јагош
Аналитичар Вукадиновић пише лепо срочен резиме врло озбиљних коментара који су се појавили у Политици (не могу да схватим да их пуштају) и на овом сајту.

Сви ће да клече поред Меркел.
Коштуница - некада главни човек ДОС-а, наравно, неће бити ни близу да јој каже ово што народ мисли и Вукадиновић написа.
Препоруке:
138
7
8 уторак, 16 август 2011 14:32
Starac Milija
Protiv đavola nemamo materijalnih aduta u ovom trenutku naše istorije. Ostaje nam nepokolebljiva vera i jedinstvo naroda i državnog rukovodstva kao moćna odbrana. Kad bismo bili jedinstveni, ništa nam ne bi mogli.
Препоруке:
92
2
9 уторак, 16 август 2011 14:42
Кувар Бродски
Управо тако, потписујем све. Додао бих само да је сада прави моменат за исправљање кичме због окупираности западних "пријатеља" унутрашњим и спољним проблемима.
Дугорочно највећи приоритет дати изради плана и стратегије за "скидање" са ММФ-а и Светске банке. То је најопаснији део приче, јер су то извори моћи наших "пријатеља" па треба бити изузетно паметан и опрезан (и имати врхунску контрашпијунажу). Одговор империје ће бити подгревање (вероватно међунационалних) сукоба у Србији како би добили повод да примене силу сами или да гурну комшилук на нас. Неопходан нам је савезник из редова западних сила. Немачка би била идеална због стратешке повезаности са Русијом, географског положаја и утицаја који има на Мађаре и Хрвате. ТО је посао за стратеге и дипломатију. Моментално укинути прописе, законе и уговоре који наносе штету грађанима или нису у складу са менталитетом народа. Ултимативно тражити поштовање права Срба у окружењу и ако треба затрпати МСП тужбама. Полако, паметно и храбро!
Препоруке:
73
11
10 уторак, 16 август 2011 14:43
Milko Grbović
Помало нескормно закључујем да сам помогао г: Вукаидновићу да дође до ове формулације о пакту са ђаволом, оном својом песмом Коштуници:

Они који тикве са ђаволом саде
своју душу межу на тешку робију
ал' то схвате касно, на крају баладе
када им се редом о главу обију.

Нико ништа није научио из његовог јадног и огавног примера.
Препоруке:
31
31
11 уторак, 16 август 2011 14:48
Sajber Mileva
Симптоматична ствар: Ђилас 3 године говори да његов ресор није политика него свакодневни живот суграђана, комунални проблеми, мост итд.
И наједном- сада се и он обраћа Јевропи Тиранки...
Чудно.
Осим што се ближе избори, и, (надам се) смена у држави, можда се и у жутом јату нешто кува?
*
Жељко Пинковић је галамио да има мнго доказа за марифетлуке бивше браће на нашим просторима.
Сада, када су му вратили јахту, он ће то да заборави.
А неко би требало да га подсети.
Макар правосудни органи.
Јер, на сав глас причати да имаш доказе о кривичним делима нечијим, па их прећутати, то је већ кривично дело.
Препоруке:
82
13
12 уторак, 16 август 2011 14:49
Синиша Стефановић
"Није то увек једноставно утврдити, али у овом случају, на сву срећу, постоји један лако проверљиви тест."

Што се мене тиче тест за г. Јеремића се састоји у следећем:

1. Да оде на сајт "својег" министарства
2. да се увери, кликом мишем на банер KOSOVO I METOHIJA-DOKUMENTI, да је најсвежији документ из 2008. године
3. да објасни јавности због чега је то тако
4. да објави свој "приступни" говор са ФПН (Исток и запад, Свети Сава, да му освежим памћење)
5. да објави предлоге резолуције за Генералну скупштину УН, први којег је одобрила Скупштина и којег је онолико нудио свакоме ко на овоме свету има дипломатски пасош, те други којег је, мимо уставних овлаштења Борис Тадић уговорио са Кетрин Ештон
6. да Буду објављени оригинали на енглеском језику - у смислу правне снаге и појединачних формулација једини валидни - а преводи по избору (у поседу сам превода са Б92)
Препоруке:
78
9
13 уторак, 16 август 2011 15:02
Синиша Стефановић, наставак
У погледу тачке 6. да кажем да ми на крај памети не пада да документе који би према законима ове државе требало да буду доступни на сајту ресорног министарства тражим било где на мрежи.

Да закључим: посебно ме занима да на сајту нашег министарства иностраних дела дођем до документа у којем бих пронашао тачну формулацију која се односи на одговорност за рат из март-јуна 1999, тј. да ли из тог документа може недвосмислено да се утврди да се радило о агресији НАТО?

Има још ту занимљивих формулација, ако се не варам.


Ми треба да размишљамо и вреднујемо само и једино према документима на чији садржај, уосталом, имамо сва законска права. Ако ли неко има те документе на енглеском, моја је адреса позната редакцији.
Препоруке:
51
9
14 уторак, 16 август 2011 15:03
Кувар Бродски
За Старца Милију:
Потпуно сте у праву. Приликом нереда у Британији приметио сам да су новинари, полицајци, грађани, политичари, јавне личности масовно рабили реченицу: "Морамо да обновимо ДУХ ЗАЈЕДНИЦЕ."
Наш јавни простор вапи за тим или сличним речима, али нема ко да их говори (макар од ових којима се посвећује, тј. купује пажња).
Препоруке:
54
1
15 уторак, 16 август 2011 15:07
Saglasnost
Smatram da je gospodin Vukadinovic jedan od veoma rekih politickih analiticara koji vrlo dokumentovano, ozbiljno i nepristrasno ocenjuje nasu situaciju i medjunarodni polozaj. Zar ne bi on mogao biti jedan od spoljnopolitickih savetnika u najvisim drzavnim organima? Ili je mozda nepodoban upravo zato sto otvoreno iznosi istinu. Svaka konsttacija, svaka rec i svako slovo u njegovoj analizi su na mestu. Bilo bi dobro da se makar jedan deo tih konstatacija prihvati i posluzi kao osnov za aktivnost na medjunarodnoj sceni.
Препоруке:
67
30
16 уторак, 16 август 2011 15:16
Miloš Kikić
Istoga dana, u istoj „Politici“ u kojoj Đorđe Vukadinović objavljuje ovaj svoj tekst u kome piše kako zapaža da već nekoliko nedelja mnogi srpski političari daju izjave koje bi, pošteno govoreći, on sam potpisao, i da bi na osnovu toga optimisti pomislili da im je konačno došlo u glavu a pesimisti bi zaključili da se bliže izbori, u toj dakle istoj „Politici“, štampanom izdanju, na strani susednoj onoj na kojoj je objavljen Vukadinovićev tekst, u rubrici „Među nama“, mi možemo da pročitamo pismo ambasadora u penziji Pavla Živkovića koji nas obaveštava između ostalog i o tome da je našim mladim diplomatama, stažistima na Akademiji „Koča Popović“ osnovanoj u samom Ministrastvu spoljnih poslova, predavač Budimir Lončar koji se poziva i iz Zagreba dolazi da im drži predavanja. Zaključite sami da li sam optimista ili pesimista u vezi svega onoga o čemu u svom tekstu piše Đorđe Vukadinović.
Препоруке:
86
14
17 уторак, 16 август 2011 16:14
Милутин
Нажалост, у Београду се увек нађе довољно домаћих „јањичара“, спремних да буду већи католици од папе, алавих на власт и спремних да странцима обећају веће или мање концесије у замену за подршку њиховом доласку на важне позиције.



Погодак у ЦЕНТАР
Препоруке:
89
21
18 уторак, 16 август 2011 16:50
Nostradamus
Ko s djavolom tikve sadi, o glavu mu se razbijaju, staro pravilo..
Препоруке:
42
0
19 уторак, 16 август 2011 16:52
Bojan
Za Milutina
Taj citat ja potpisujem
Препоруке:
33
1
20 уторак, 16 август 2011 16:55
Влада Канада
Уочљив је велики број негативних препорука коментара на чланак г-дина Вукадиновића, што раније није био случај са НСПМ. Тај број се лако увећава, ако се обрише садржаја директоријума Temporary Internet Files и направи refresh Internet браузера. Изгледа да су овај поступак, неистомишљеници и противници НСПМ и његових читалаца и поштовалаца, почели масовно да користе.
Препоруке:
44
4
21 уторак, 16 август 2011 17:05
au mile
Жалосно је што се расипа толика енергија на доказивању права борбе за елементарни национални интерес (борба за територијални интегритет у условима делимичне окупације територија државе, одржавање пријатељских односа са пријатељским земљама и вице верса, борба за права наших сународника у иностранству итд.) уместо да у вези са тим питањима влада општи консензус у друштву.
Корени ове трагичне располућености српског друшштва леже у почетку опзиционе борбе у Србији почетком 90-их, када су лидери садашњег српског режима оптуживали Слободана Милошевића да је балкански касапин, агресор, сунђер који пије крв, диктатор, господар рата, у тренуцима када је Србија (директно или индиректно) била у рату, чиме су се придружили хорском певању и језивој медијској пропаганди ( која ни данас није обустављена)чиме су дали велики допринос снагама кје су мислиле( и скоро успеле) да униште Србију. Онда су причали како само треба само да Милошевић оде и Србијом ће тећи мед и млеко.
Препоруке:
46
2
22 уторак, 16 август 2011 17:08
Kosta
Kritičari gos. Vukadinovića mogu samo da crku od muke i da bezuspešno pokušavaju da ospore njegove odlične analize.
Препоруке:
52
11
23 уторак, 16 август 2011 17:08
O.A
На жалост , пак са ђаволом је већ успоставњен.....црно нам се пише!!!
Препоруке:
43
1
24 уторак, 16 август 2011 17:09
@МП
Немачка и Француска имају ОГРОМАН интерес у Србији.Да поменем само Техногас (основан 1929) преко кога су Немци, тачније њихова компанија Messer, постали лидер у Европи у производњи индустријских гасова. А то је отприлике као кад би неко у Европи стекао монопол у производњи кухињске соли.За Француску, тачније њену привреду, изградња метроа у Београду, планирана замена електричних бројила у читавој Србији и посао пречишћавања вода којим се бави Veolia - били би послови столећа. Са тим би се могла упоредити само изградња атомских централа коју су Французи планирали у сиромашној Северној Африци.Те земље је требало да се задуже код Светске банке да би финансирале извођача, француску Arevu. Међутим са економском кризом и Фукушимом много тога се променило а српска земља, вода, и радна снага имају, да поновим, ОГРОМАН ЗНАЧАЈ и за Француску и за Немачку.А Србија велике могућности да захтева уравнотежен однос према својим легитимним интересима.
Препоруке:
45
5
25 уторак, 16 август 2011 17:11
Ивана
Биће ово бурна предизборна кампања. Да цитирам једног паметног човека: '' КО ЖИВ КО МРТАВ''
Препоруке:
35
0
26 уторак, 16 август 2011 17:12
Zoki
Nadam se da će DSS konačno da promeni strategiju svojih predizbornih kampanja , osvoji većinu u parlamentu inače nam se crno piše.
Препоруке:
69
2
27 уторак, 16 август 2011 17:13
Само ово је довољно
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ
Препоруке:
41
1
28 уторак, 16 август 2011 17:13
ау миле
Шта се после десило, то видимо сада. Данас живимо у земљи која је уништена у сваком смислу. И дан данас степен индустријске производње у Србији не може досегнути онај постигнут 1998, за време СМ! Не хвалим Слободана Милошевића али то су факти. Привидно виши стандард заснован је на бесомучној распродаји и задуживању. Дугове ће отплаћивати наши унуци. Само зато што су садашњи "демократски" лидери умислили да су Богом дани и да је једино довољно било то да сруше Слободана Милошевића. Сад се накнадно дозивају памети и причају приче које су типа: "Европа је неправедна", "Нема исте аршине", "Европа је антисрпска" итд... које јесу тачне, али са накнадном памећу после протраћених десет година незначе ништа ни Србима ни српском народу. Без војске, без економије, без визије, без јасних националних циљева,без свести, атомизирано српско друштво је унакажено толико да сам песимиста по питању било каквог бољитка.
Препоруке:
53
1
29 уторак, 16 август 2011 17:15
Jasna*
Djordje,naravno da i ovakvi devastirani i poluokupirani kakvi smo,jos uvek imamo cime da pripretimo,ali nema ko!
Sto se tice ekonomske retorzije,potseticu samo kako je Milosevic pocetkom devedesetih ovde bio ismejavan i koliko je bilo zgrazavanja zbog njegovih pozivanja na istu,a bio je potpuno u pravu.
A sto se tice pakta sa djavolom pliticara u postmilosevicevom periodu,po mom skromnom misljenju Kostunica je verovatno smatrao da ce ga moci izbeci ,(kad se stavio na celo DOsa),ali se prevario,Tadic je strasno(ostrasceno i zaljubljeno) zeleo pakt sa istim ,a Nikolicu i Vucicu danas je vec potpuno svejedno.
Препоруке:
32
11
30 уторак, 16 август 2011 17:22
ау миле
А шта би било решење? Окретање нашим пријатељима и улазак у њихову интересну сферу. Пре свега мислим на Русију која за тако нешто може имати амбиција ( ако и то није касно, с обзиром да од Путиновог доласка у Србију нисмо имали ниједан битнији контакт српске и рускле стране). Русију можемо привући продајући им ЕПС например ( или им дати могућност докапитализације истог) чиме би ударац на Србију представљао и ударац на руске интересе. Сигурно да неће Русија заратити са Немачком и Америком због Србије, али исто тако је сигурно да ни Немачка неће заратити са Русијом. Тиме ће се окончати комадање српске територије, и остварити претпоставке за даљу борбу за српске националне интересе. Сада, Србија чека (пошто смо Косово скоро па "решили") решавање Санџака и Војводине на косовски начин, што значи да није далеко дан када ће се Србија вратити у границе које је имала пре Балканских ратова.А одатле до турског доба није далеко. Све то уз помоћ и заједнички рад са нашим западним пријатељима.
Препоруке:
46
1
31 уторак, 16 август 2011 17:24
Goran Jankovic
Kao i uvek. Jasno, precizno za ceo svet razumljivo. Samo sto to nema ko da primeni.
Bravo Djordje.
Препоруке:
41
10
32 уторак, 16 август 2011 17:24
кисели
Једна од највећих и неопростивих грешака ове власти, и то грешка која ће се у наредном периоду можда управо њима највише лупати о главу, јесте то што су, очигледно, емитовали поруке у том стилу.

ИЗ ВАШИХ УСТА У БОЖИЈЕ УШИ
Препоруке:
32
9
33 уторак, 16 август 2011 17:34
хмм
Сви ови евентуални потези лепо звуче,али сигуран сам, неће иѕ спровести ни ови што сада јашу , нити ови што се спремају да ускоче у седло а личе на Чедицу. Уопште, јако је тешко направити ѕаокрет без јаке подршке од споља (Русија пре свих). Једноставно смо превише мали да бисмо било шта радили на своју руку. Да скратим, потребна нам је политичка снага која ужива велику и искрену подршку Русије, која једина од тих, условно речено антизападних држава, има интересе на Балкану који се поклапају са српским.
Препоруке:
29
0
34 уторак, 16 август 2011 17:40
е када
...би ови у власи или опозицији читали овакве текстове, где би нам крај био....
Препоруке:
28
0
35 уторак, 16 август 2011 17:44
nataša
Ne bih želeo da umanjim vrednost teksta i razmišljenja Profesora Đorđa, ali svi mi ovo što je on rekao znamo.
Možda on to izrazi preciznije, sa preciznim argumenima, profesorski što bi se reklo, ali mi to znamo.
A znamo i još nešto.
Vlasti povuku neki koliko toliko snošljiv potez. Na primer postave pitanje u UN o Kosmetu. A onda dođe Merkelova i oni to povuku.

Svi znamo i šta treba i šta ne treba činiti, ali vlasti uvek urade ono što ne treba.

Tu se kod "ovih" ništa i nikada promeniti neće. Jeste da postoji ona "nikad ne reci nikad", ali Tadić nikada neće raditi ništa u inteeresu srpske države i naroda.
I to treba da se kaže.
Препоруке:
48
1
36 уторак, 16 август 2011 17:46
сећање
пропаст нам не гине, пропасти нећемо
Препоруке:
23
0
37 уторак, 16 август 2011 18:15
Jovan London
Uz sve pohvale g. Vukadinovicu za analizu, zelim da predlozim nesto sto 'ovi ovde' imaju kao praksu na izborima: prilikom zaokruzivanja postoji lista koju popunite, nesto slicno zeljenim skolama na upisu nasih srednjoskolaca. Tako da ukoliko recimo (da hipoteticki uzmem primer u Srbiji) ja glasam za Dveri ali kao drugu opciju stavim DSS a na trecem Radikale, ukoliko Dveri ne predju cenzus, moj glas odlazi DSS-u, a ako ni oni ne udju onda Radikalima, pa tek onda, ako ni oni ne predju cenzus, deli se kako je kod nas praksa. Tako bi se izbeglo kalkulantsko glasanje za 'jake' jer 'samo oni imaju sanse da skinu ove sa vlasti' a sastav parlamenta bi u mnogome bio vernija slika podrske nas gradjana. Mislim da bi primenom ovog mehanizma SNS izgubio bar trecinu ako ne i polovinu podrske!
Препоруке:
48
0
38 уторак, 16 август 2011 18:27
MILENA ANKIC
Ovaj put cu se sluziti recnikom E-novina,ali ne bas toliko brutalnim(ne prilici mojim godinama).Cim je pocelo"silovanje" po mas medijima o Titu i kako nam je bilo krasno osetila sam da "vonja po necemu"sto bi rekli nasi susjedi.Rat na prostorima nam bivse domovine je zavrsen,svako je dobio svoju drzavicu(samo Srbi nisu) oni su i dalje na stend-baju i svako jutro kad se probudimo plasimo se da li su nam uzeli jos neko parce teritorije.Ali ko pita Srbiju, ona je rasprodata (uglavnom susedima).Sada nam treba mir,da se svi izljubimo(slazem se da nismo ni trebali ratovati),ali ko je inicirao otcepljenje i kukao da je''ugrozen u bivsoj nam drzavi(do koje mi nije stalo ko ni do lanjskog snega). Sada gospodi treba mir ne radi mira vec njihovog biznisa ,da nam prodaju Gorenje frizidere jer kome ce vec Srbima(nemci imju svoje kvalitetnije)i drugu tres robu.Zato nam prodaju pricu o Titu,novom ekonomskom bratstvu i jedinstvu na koje se pecaju(nazalost)glupi Srbi.SRBIJO VOLI SAMO SEBE!
Препоруке:
43
0
39 уторак, 16 август 2011 18:31
aleksandar, oslobodjen za malo
Poštovanom autoru, uz konstataciju da je B92 doneo Veliko blato, pardon, velikog brata, što i nije velika greška jer su ova dva medija najveće zlo u Srbiji, koje nam kreira javno mnjenje i kriterijume generacijama mladih, potpisao bih svaku reč ovoga teksta. Mislim da je sada pravo vreme za razotkrivanje podvala koje nam plasiraju mediji u vezi sa održavanjem parade srama, te pritisku kojem je izložen ucenjeni establišment, da ga podrži što se očigledno vidi iz Đilasove žalopojke, a sve u cilju denacionalizacije i destrukciji svih ključnih elemenata svakog društva.Budite pozdravljeni, mislite svojom glavom i rušite vladu svim sredstvima koja su vam na raspolaganju.....
Препоруке:
26
2
40 уторак, 16 август 2011 18:45
Станковић Лесковац
Нема шта! Минуциозна анализа наше политичке сцене и немоћи њене да изњедри ваљану спољну политику. У потпуности се слажем да суноврат односно наших националних интереса, макар то господин Вукадиновић не каже изричито, почиње са господином Коштуницом, а да се наставља са ''ставовима'' господина Вучића (Николића).
Како год, нека нам је Господ на помоћи. Не гине нам ''парада''.
Препоруке:
14
3
41 уторак, 16 август 2011 18:55
Uroš
Odlično. Potpisujem.
Препоруке:
17
0
42 уторак, 16 август 2011 18:58
TO JE TO
Из свих тих реакција са високих места официјелне српске политике може се закључити само једно – ЕУ кандидатура је, као и „геј-парада“
Препоруке:
29
0
43 уторак, 16 август 2011 19:00
XY
"Nataša" je u pravu. Oni koji odlučuju i koji bi mogli da se drukčije postave i prema Briselu i prema Vašingtonu (jer Srbija još uvek raspolaže dovoljnim pregovaračkim adutima) - neće upotrebiti te adute jer to nije u njihovom ličnom interesu. Naime, u Srbiji nekoliko hiljda ljudi živi veoma komotno od lobiranja za učlanjenje Srbije u EU a pri tom se nadaju još unosnijim mestima u briselskoj administraciji i raznim evropskim fantomskim agencijama i kancelarijama.
Jedini način da se stvari preokrenu bio bi da većina gradjana shvati da je put u Evropu put u nacionalnu propast, da prosečan gradjanin članstvom u EU samo gubi, i da u skladu sa tim glasa na sledećim izborima. A da bi do toga došlo, potrebna je osmišljena, energična, uporna i OBJEKTIVNA kampanja obaveštavanja gradjana.
Препоруке:
33
0
44 уторак, 16 август 2011 19:24
iza granice!
DORDJE zasto se ne kandidujes za predsednika drzave?
Препоруке:
26
1
45 уторак, 16 август 2011 19:37
s.p.Lajković
Vaclav Havel je zabranio da se u Pragu snimaju filmovi ili scene - imitacije u kojima Prag glumi Pariz ili neni drugi evropski grad! Koju količibu novca inače jako pregmatični Česi gube sveke godine -vi nemate pojma ali se niko nije pobunio zbog te odluke !!!
A šta smo mi dali - sve -čak i ono što niko nije tražio, a još i nudimo...Mitrović je možda loš čovek ali je pokazao kako može sve da se odbrani ako se hoće -i umesto da se posluže njegovim načinom naši političari ćute ko ribe ...a neki ga pljuju bez da shvate suštinu.
Evo sad vam je u tekstu ĐV po stoti put objasnio kako je sve mnogo lakše ako se poneki put kaže NE !
Препоруке:
32
2
46 уторак, 16 август 2011 19:42
Aco
Текст нећу коментарисати зато што је у тексту г. Вукадиновића већ све речено и задире у суштину наших проблема, притом нудећи једноставна решења и могућности нашим властодржцима како спасити бар нешто што се спасти може. И како повратити барем мало националног поноса и достојанства након силних понижења.
Више ме је нагнанало да оставим свој коментар то што сам приметио да на претходне коментаре има доста негативних гласова?! Значи да и онострана Србија прати са будном пажњом збивања овде и нимало им се не свиђа то што се, за сад тихо и стидљиво, назиру неки обрти код њихових омиљених господара. Обрти који можда (мада ја лично не верујем у то) ипак почну да нас едукују да ЕУ није једина, а ни никаква алтернатива! Чуда су можда могућа, али за сад само у бајкама :).
Препоруке:
25
2
47 уторак, 16 август 2011 20:18
Потање
ови силни минуси на овако добре коментаре су за мене у ствари плусеви
Препоруке:
25
1
48 уторак, 16 август 2011 20:44
uporno netolerantan
Ne budimo svi naivni,izbori sa blize.Zahuktava se predizborna masina.
Препоруке:
22
0
49 уторак, 16 август 2011 20:54
Прокисо_Ђувеч
Алал вера мајсторе. Б Р А В О! Човече, направи телевизију како год знаш. Овако те мало људи чује. Гарантујем гледаност испред тог фамозног Пинка и 1-ве српске (о РТС да и не говорим). Три месеца пред изборе са ТВ НСПМ, гарантујем долазак на власт правих патриота. А онда ће све бити много лакше.
Препоруке:
38
2
50 уторак, 16 август 2011 21:39
Izbori
Izborimo se za PRAVE izbore. Odličan tekst
Препоруке:
26
0
51 уторак, 16 август 2011 21:40
Оки
накнадна ''памет'' наше владе остаће само реторичка, опозицију и немамо
Препоруке:
22
1
52 уторак, 16 август 2011 21:51
банедрал
С'обзиром на сва дешавања од 1990. па на овамо ни мало ме не чуди растакање наше државе,нације , ума итд итд.Имали смо људе који већ дуги низ годину разарају друштвену срж изнутра и такав тренд се наставио и вероватно ће се и наставити.Мислим да свих ових двадесет и кусур година нашом земљом дефинитивно руководе странци тј. западне земље и да после свих мука и пораза смо доживели да као "ратни трофеј" будемо економски предати Словенији и Хрватској од стране тих истих зап. земаља ( сви ми врло добро знамо које су то).
(Хоћу рећи да чак и овако девастирани, распродати, распамећени и полуокупирани још увек имамо понешто да понудимо и чиме да припретимо. А поготово тих адута има у разговору са бившом југословенском браћом – нарочито Словенцима и Хрватима, који су са својим фирмама и са својим производима за последњих десет година напросто преплавили Србију, а да, са своје стране, нису били ни мало гостољубиви према овдашњем капиталу и још мање према српским државним интересима.)
Препоруке:
23
0
53 уторак, 16 август 2011 21:54
банедрал
Све то је тако лепо г-дин Вукадиновић лепо сажео у овој реченици која можда и понајвише боли од свих понижења које доживљавамо ( да много мањи и лошији економски владају земљом).Мислим да нам ништа лепо не предстоји у наредном периоду јер људи који су на политичком врху су само наставак и продужене руке свих наших западних пријатеља и џаба нам је надати се да ће такви угристи руку која их храни!!!
Препоруке:
22
0
54 уторак, 16 август 2011 21:59
Драгослав Јовановић
Већ неколико недеља и многи српски политичари дају изјаве које, поштено и без предрaсуда говорећи, можете само да потпишете...
...Понекад, да нема слике уз текст, човек би лако могао да их замени са Коштуницом...


Како то да сви пред изборе, да би привукли гласове, почињу да говоре "као Коштуница", а он и ДСС на ивици цензуса иако такве ставове конзистентно затупају? Хоће ли неки аналитичар ТО да нам објасни?
Препоруке:
32
4
55 уторак, 16 август 2011 22:25
срђан цонић
Не бих ни је да подилазим сам себи али одавно сам писао а наравно и на срећу нисам једини да спас Србији једино и само једино доноси Русија. Дакле лакмус папир да ли се неко од политичара на власти опаметио је не да ли ће променити реторику према ЕУ већ да ли ће променити понашање према Русији. Јер у томе је чини ми се главни проблем а што је Ђорђе лепо уоичио. Драган Ђилас не треба нама да говори шта ради ЕУ већ једноставно не треба Французима да да да граде метро.Не треба Ивица да тражи од Тадића да се изјасни о хомосескуалцима већ он као министар треба да донесе одлуку о забрани геј параде. То је уствари пресликана стратегија коју спроводи Борко да КИМ Србија никад неће признати. Дакле потребна су дела а не речи. Ко мисли да народу још може да продаје маглу тај се грдно вара. Србија је спремна за заокрет и он ће доћи брзо. То народ добро зна и осећа. Народ зна да је светло на истоку. Србија и Русија заувек пријатељи.
Препоруке:
31
2
56 уторак, 16 август 2011 22:41
@Драгослав Јовановић
Tačno tako
Препоруке:
15
1
57 уторак, 16 август 2011 22:49
Fristajlo
Ja naprosto ne mogu više da se nadam u "promenu dlake" vukova iz žutog čopora. Njihova osnovna ideja je da ovde traju kao namesnici zapadnih Vlada, i da istrajno sprovode njihove planove i brane njihove interese, koji su direktno suprotstavljeni našim.
Koštunica, kao jedan od retkih koji su to koliko-toliko na vreme shvatili i počeli da se staraju prevashodno o srpskim potrebama brže- bolje je skinut sa mesta premijera, od istih tih koji se sad, šatro, "čiftaju" na nove ucene.
Ne verujem im, jer to nije delo, već priča.
Sledstveno, ne delim čak ni oprezni optimizam autora teksta, jer su nas tim trikovima već uspevali da prevare, i ne dosećam se u čemu je različito ono onda i ovo danas...
Препоруке:
27
0
58 уторак, 16 август 2011 23:17
Dejan Milojevic
Одличан текст али аутор каже да смо "полуокупирани".
Препоруке:
14
1
59 уторак, 16 август 2011 23:35
Неле
И сами знате да не постоји та ситуација да било који политичар није на неки начин"правио пакт са ђаволом".Па ипак главно је питање мотив"пактирања".И једини који се бар у том смислу није одрекао ставова и остао доследан је управо Коштуница,те мислим да довођење појединих личности као што су Дачић,Ђилас,Љајић и други на позиције размишљања Коштунице нису прихватљиви,и то са разлога њихове недоследности и актуелног мењања мишљења према личним потребама.Јеремић је човек кога брине будућност Србије.Међутим, сматрам да је Јеремић морао реаговати веома одлучније и оградити се од погубне политике Тадићеве,јер би онда та његова брига за државу добила прави смисао а он бољи углед политичара.
Препоруке:
19
1
60 уторак, 16 август 2011 23:41
Памтилац
@ Драгослав Јовановић

..."Како то да сви пред изборе, да би привукли гласове, почињу да говоре "као Коштуница", а он и ДСС на ивици цензуса иако такве ставове конзистентно затупају? Хоће ли неки аналитичар ТО да нам објасни?"


НЕЋЕ!
Препоруке:
24
1
61 уторак, 16 август 2011 23:47
банедрал
Замолио бих Вас све да ми објасните једну ствар, зашто мислите да је тај исти Коштуница много бољи од ових који тренутно "владају" овом земљом?Само једно мало подсећање : за време његовог мандата , министар унутрашњих дела из његове странке потписује уговор са моторолом у вези биометријских докумената,Гаша Кнежевић " реформише" школство тј. почетак краја истога ,Шиптари проглашавају КиМ независним (како влада реагује ???) итд итд.Шта је добро тај човек ињегова странка направила тј још боње питање јЕ ШТА ЈЕ БИЛО КО ОД ПОЛИТИЧАРА КОЈИ ВЛАДАЈУ ОВОМ ЗЕМЉОМ ДУГИ НИЗ ГОДИНА ПОБОЉШАО???Мислим да ниједан није ништа ,већ су само остављали пустош све већу и већу иза себе и моралну и сваке врсте!Постали смо грозни људи!
Препоруке:
18
6
62 уторак, 16 август 2011 23:49
Sta ti bi, Milko Grbovicu?
"Помало нескормно закључујем да сам помогао г: Вукаидновићу да дође до ове формулације о пакту са ђаволом, оном својом песмом Коштуници:

Они који тикве са ђаволом саде
своју душу межу на тешку робију
ал' то схвате касно, на крају баладе
када им се редом о главу обију.

Нико ништа није научио из његовог јадног и огавног примера."

Evo navedoh celi tekst Milka Grbovica, jer predstavlja uistinu "jadan i ogavan primer"! Ume Grbovic i ponesto dobro da napise, ali mu je ovaj put vaznije bilo da svoj bes izlije na Kostunicu, na jednog od malobrojnih u Srbiji koji su sve vreme upozoravali sta nam se moze desiti! I desilo se - ali Grbovic ni rec da kaze protiv Tadica i slicnih, ne, to ce on posle, prvo da se obracuna sa Kostunicom! Pa jos umislja Grbovic da je licno on, onom svojom bedom od teksta, "uticao" na Vukadinovica?! Bas svasta u "Bozijoj basti"! Milko, crni Milko!
Препоруке:
22
2
63 среда, 17 август 2011 02:26
мало историје
„Из свега што сам чуо и видео ја сам дубоко зажалио што смо се ми на силу Бога обмањивали некаквом идејом братства и заједнице… Сви они једнако мисле, то је свет за себе, ма са каквим предлогом да се појавиш… ствар је пропала…
Ништа се не може зајазити, ничим што би јој се понудило.
Ја сам са тим начисто. Двоје нам као неминовно предстоји: потпуно се отцепити од њих, дати им државу, независну самоуправну, па нека ломе главу како знају, а друго је, управо прво, да у земљи заведемо војну управу за двадесет година и да се земља сва баци на привредно и економско подизање, далеко од свих политицких утицаја. Ако то не може, онда се отцепити, дати им њихову државу.
Препоруке:
14
0
64 среда, 17 август 2011 02:26
мало историје -натсвак
Границе ће бити где их ми повучемо, а ми ћемо их повући не онде где наше амбиције избијају на површину, него онде где историја и етнографија кажу; где каже језик и обичаји, традиција и најзад где се сам народ по слободној вољи определи, па ће бити и право и Богу драго.
А Италијани? Нека им је са срећом. Нека се они Хрватима усреће. Ја сам дубоко уверен да се ми њима нећемо усрећити...
"Не заборавите Височанство, моје речи. Ако овако не поступите сигуран сам да ћете се љуто кајати".
Препоруке:
16
1
65 среда, 17 август 2011 02:28
SRBOLJUB
OPROSTITE NA PESIMIZMU,zamolio bih vas dragi prijatelji ucesnici tribine NSPM da pronadete na internetu prorocku pesmu SVETOGA VLADIKE NIKOLAJA VELIMIROVICA "NEBESKA LETURGIJA" pazljivo poslusate i sagledate gde je kljuc nasega spasenja iz ovoga u sto smo upali sledeci slepe vodje u liku:SLOBE,VUKA,SESELJA,DJINDJICA,NIKOLICA,CEDE,TADICA,CANKA,KOSTUNICE,i mnogi drugih zaboravljenih manjih i vecih slepih vodja.Svi smo mi neke od njih sledili, neki se razocarali i napustali a neki ostali u svojoj zabludi o velicini i nepogresivosti svoga VODJE.NAS je VODJA GOSPOD ISUS HRISTOS i kad u svome narodu pronadjemo pravog sledbenika NJEGOVOGA u liku nekoga od ljudi iz redova politicara sledujmo ga inace cemo proci po redosledu stihova iz "NEBESKE LETURGIJE" cvrsto sam ubeden u to .NE DAJ BOZE da se to ostvari i zato kazem u pamet se dragi prijatelji koga cete dalje slediti jer vreme istice.
Препоруке:
9
5
66 среда, 17 август 2011 02:30
........
Полетела соко тица сива
Од светиње, од Јерусалима
И он носи тицу ластавицу.
То не био соко тица сива
Веће био Светитељ Илија,
Он не носи тице ластавице
Него књигу од Богородице,
Однесе је цару на Косово,
Спушта књигу цару на колено
Сама књига цару беседила...
Препоруке:
9
2
67 среда, 17 август 2011 03:20
Kina, jedini pouzdan saveznik
Ne verujem ni reci "zutima" iz DS-a: kad "promene plocu", to je zato da opet ONI sviraju! Svoje su odigrali, nakon sto su popljuvali i onemogucili sve koji su mislili drugacije - sad se vidi da su takvi mislili ispravno, a videlo se to i onda. Nema, "puj-pike-ne vazi"! Kao, "zeznuli" smo se, dajte da sami ispravimo to sto smo pokvarili!? "Zuti" iz DS smrt su za svaki pokusaj menjanja politike. Medjutim, u jednom doslovnijem smislu buducnost Srbije bi mogla, mozda i trebala, biti u vezi sa "zutom" bojom! Ko ce biti nas saveznik, ko nas jos hoce ovakve? Rusi su nam bliski, ali oni ni sami bas ne znaju sta ce sa sobom. Dakle, nisu dovoljni Rusi. KINEZI su bili spremni da otkupe dug Grcke - i sigurno bi Grcka ozdravila veoma brzo. Ali, MMF zeli bolesnu, ako moze i mrtvu Grcku. Kako i Vukadinovic primecuje - ekonomija je silno vazna. Zasto da Srbija ne ponudi Kini otkup srpskih dugova - sto bi podrazumevalo kljucnu ulogu Kine u ozivljavanju i "prestrukturiranju" srpske ekonomije?
Препоруке:
13
0
68 среда, 17 август 2011 07:18
Danilo
Sve cestitke g-dinu Vukadinovicu na ovom tekstu.

Pakt sa djavolom su potpisale antisrpske snage jos 1991 god. prilikom rusenja Juge.

Trebalo je rusiti i Srbiju kako ne bi mogla pomoci ni sebi,a ni Srbima preko Drine.

U sklopu tog pakta sa djavolom,za rusenje Srbije,a ne Milosevica,neki DOS-ovi anti-Srbi,uz obecanje da ce doci na vlast,debelo su i placeni,djeca kuponima Mek Donaldsa od 5 DM,a veliki dio naroda je u tu avanturu usao iz naivnosti,vjerujuci u bolji zivot,jer,kako rece Frojd,sto su lazi krupnije,obicni narod u njih sve vise vjeruje.

Pucem,05/10/2000,dolaze na vlast i ruse sve sto je srpsko.Svako od njih ima svoj zadatak.

Zeljko Mitrovic je na zadatku rusenja morala u Srbiji i zato ce mu,uz intervenciju SAD,vratiti jahtu.

Sve sto su vise rusili,od njih se trazilo jos,pa se doslo do zida,smrt ili zivot Srbije.

Sada se ta bulumenta pobojala da je doslo vrijeme za svodjenje teskih racuna,pa okrecu curak,traze izlaz,a gazde su im nemilosrdne.
Препоруке:
21
2
69 среда, 17 август 2011 09:21
M
@Sta ti bi, Milko Grbovicu?

Да си мало пажљивије прочитао тај текст,ту строфу а била је и цела песма пре пар недеља),видео би да се нисам обрушио на Коштуницу него на његове бивше пајташе.

А "огаван пример". Можда је реч "огаван" прејака. Међутим, та огавност се не односи на Коштуницу него на начин како су по њему ударили они које је на власт довео.Крив је за све и свашта, за цунами, немире у УК, хипотекарну кризу у УСА...

Да мене неко тако негде прогура,као што је он ову гарнитуру,и ако бих пожелео да га склоним и престигнем, имао бих бар мало поштовања, не бих се бацао блатом. Не бих гризао руку која ме хранила.

Е, зато се овакви као ја не могу бавити полиитком.

Овде је већ неко написао да се критичари ВК деле на 2 групе:
- На оне који га критикују што се одвојио од остатка Доса
- и на оне који га критикују што је уопште и био с њима.

Хајде да уместо "огаван" ставимо страну реч "морбидан", права реч за целу нашу тужну збиљу.
Препоруке:
7
2
70 среда, 17 август 2011 09:27
Sajber Mileva
Хоћу рећи да чак и овако девастирани, распродати, распамећени и полуокупирани још увек имамо понешто да понудимо и чиме да припретимо.


Шта мислите о овој идеји: Да неко од наших вођа поручи Косорки и Пахору да ће затворити врата њином капиталу у Србији, уколико не опозову признање Косова, да ли би тај опозив стигао истог дана?
Сигуран сам да би.
Јер, јесу Словенци у ЕУ, али нема тамо пролаза за њих као што га има код нас. Ни њиним веш машинама, ни соковима, поред тамошњих. У суседној Аустрији, Хофер, Алди и Била продају много бољи и јевтинији.

Наравно, тај опозив би уследио одмах, мада ипак после тужбе коју би Стразбуру против своје државе поднео НУНС.
Препоруке:
21
0
71 среда, 17 август 2011 09:33
RS
Spomenik zahvalnosti Francuskoj treba u svakom slucaju premjestiti. Ali mislim da je pogodnija lokacija, periferija Pala, gdje 1995. godine oboren francuski "Mirage" koji nas je, vjerovatno humanitarno, bombardovao. Spomenik se moze ukrasiti ostacima od aviona kojih kod tamosnjih seljaka jos ima.
Препоруке:
22
0
72 среда, 17 август 2011 09:40
Милко
Само да додам: Разлика између мене и неких, (понављам: неких) дискутаната или чак аутора је у томе што ја немам своје "миљенике".
Наиме, ја нисам колумниста или новинар, него сатиричар, и као такав не смем се приклонити никоме.

У време "И после Њега Он" , давне 1981-е,избацили ме из просторија "Јежа". "Јеси ли ти нормалан??"
А само сам мало пародирао Ђулиће увеоке, па сам писао:
Кад сам био на твом гробу
сред бокора дивних боја
ко да ми се причу гласак
шта ми ради Југа моја".

Песму којом је Лане завршавао кабаре, нико није смео да објави, крајем 89-е, јер се помињала Кућа свећа.
...Брод комунизма мишеви глођу
црвеној боји држе опело
а ми још славимо Великог Вођу
љубимо Његово име и дело....

Кад сам писао против СМ, то сам опет морао објављивати у "Јавности", листу из Р. Српске, а ову песму Коштуници објавио је лист уз Бањалуке.
Па ми је овај сајт замена за сатирични лист.
Препоруке:
6
3
73 среда, 17 август 2011 10:06
Vladimir Đilas
Gospodin Vukadinović se svojim perom služi kao mačem; britko i smrtonosno.
Препоруке:
15
1
74 среда, 17 август 2011 12:10
bez alternativni alternativac
Ovo vam je najbolji tekst u karijeri, nema tu šta puno da se doda, kratko,jasno i precizno.
Препоруке:
9
0
75 среда, 17 август 2011 12:59
Acta est fabula
Представа је завршена.
Препоруке:
9
0
76 среда, 17 август 2011 13:00
Audaces fortuna juvat
Срећа помаже храбрима
Препоруке:
9
0
77 среда, 17 август 2011 13:02
Condicio sine qua non
Услов без којег не бива.



ја бих додао: КОСОВО као услов од стране ЕУ да би добили ''неки тамо ткз. статус''
Препоруке:
7
0
78 среда, 17 август 2011 13:28
Sajber Mileva
Ако ћемо право, Тадић је био у праву када је избацио апролу "И Косово и ЕУ".
Поражени смо на оба колосека.
Препоруке:
10
2
79 среда, 17 август 2011 13:37
Ger
Ne znam za Francusku, ali posto zivim u Nemackoj znam da imaju itekako veliki interes u Srbiji: Nakon katastrofe u Fokusimi, doneli su memorandum o gasenju SVIH Atomskih centrala do 2010. e-ON upravo odpusta 10.000 zaposlenih zbog restruktuiranja, orjentisu se na druge izvore energije. Koje?
Jednim delom se vidi iz novih ugovora (vidi Severni tok) sa rusima a drugim delom na Ugalj. Kao sto znamo na Kosovu se nalaze najvece evropske rezerve uglja i nemci hoce da grade nove Termocentrale.Ali pre ulaganja milijardi evra moraju da imaju jasnu situaciju sa kim potpisuju ugovore: pozeljno je sa nezavisnim Kosovom. Ali ako se mi potrudimo da se to ne desi, onda ce te iste ugovore nuditi Srbiji, bila ona u EU ili ne.
Препоруке:
12
0
80 среда, 17 август 2011 15:06
окица
Већ неколико недеља и многи српски политичари дају изјаве које, поштено и без предрaсуда говорећи, можете само да потпишете. Поред у последње време нешто замуклог и скрајнутог Вука Јеремића, ту су сада све чешће и Расим Љајић, Ивица Дачић и Драган Ђилас. Понекад, да нема слике уз текст, човек би лако могао да из замени са Коштуницом или неким радикалом – баш као што је у последње време и Александра Вучића све теже разликовати од Чеде Јовановића!?


Треба нам под хитно НОВА ПОЛИТИЧКА ЕЛИТА
Препоруке:
10
0
81 среда, 17 август 2011 15:08
фОКУС
Слажем се са анализом г. Вукадиновића, тешко време нас тек чека са оваквим политичарима
Препоруке:
8
0
82 среда, 17 август 2011 15:14
Тоша
Косово је срце Србије!!!!!
Препоруке:
11
0
83 среда, 17 август 2011 15:32
F&G
Za uspravan hod potrebna je kicma.
Препоруке:
14
0
84 среда, 17 август 2011 16:18
@RS
Сјајна идеја. Али то може да се организује и у Београду. Да се поред постојећег споменика направи паралелно знамење од остатака Миража којим су "пријатељи" гађали пријатељски српски народ.
Препоруке:
12
0
85 среда, 17 август 2011 16:22
@мало историје 17 август 2:26
Грешком ударио минус. Треба велико плус, разуме се.
Препоруке:
4
0
86 среда, 17 август 2011 20:29
Ger
Ispravka: Atomske centrale gase do 2020, a ne 2010.
Generalno nas samo pljuju preko medija, nema buducnosti bez vezivanja za prave prijatelje, pre svega za Rusiju.
Препоруке:
9
0
87 среда, 17 август 2011 21:07
Предлог
Ђорђа за председника!
Препоруке:
15
0
88 среда, 17 август 2011 22:04
Milorad
Tek sam sada pročitao ovaj članak.G.Vukadinović, hvala vam.
Препоруке:
5
0
89 среда, 17 август 2011 22:33
Милодан
Без обзира што је процедура продаје Митровићеве јахте заустављена Пинк-ова кампања против Хрватске, сасвим случајно знам јер не пратим ту врсту медија, није заустављена. Напротив! Није никакав проблем што се на Пинк-у води анти-хрватска кампања него ми смета што је то скопчано са личним мотивима а не у циљу истинитог и објективног информисања јавности.
Медији су сасвим добро испратили догађаје у Крајини, Косову и Црној Гори али то није било довољно јер је проблем био у погрешној политици коју су ти медији, колико се сећам, "логистички" подржавали.
Што се тиче поменутих српских политичара и њихових изјава, сматрам да су изречене у изнудици (изузимајући делимично Љајића) и не треба их прихватати "здраво за готово" а разлога за то има на претек, које овом приликом не бих наводио. Један битан разлог таквог понашања навео је писац овог текста.
Наговештаја здравог разума нема. Тачка.
Свако ко држи да себе да је обавештен је знао да ће једног дана на ред доћи Косово...
следи наставак...
Препоруке:
5
3
90 среда, 17 август 2011 22:52
Милодан
наставак..
и то одмах након трансфера хашких бегунаца. Ко је умео читати "између редова" то је морао знати. О томе сам на овом порталу безброј пута писао. Дакле, не може су у Европу по нашим него по њиховим условима. Имамо ту несрећу да смо стали у ред иза Кипра, Бугарске, Румуније па и Хрватске. И шта следи након Косова (да се разумемо, признање није услов, бар за сада), притисци, захтеви, уцене, како год ће се "бацити" на унутрашња питања као што су корупција, криминал, реституција, монополи, правосуђе, медији, националне (и друге) мањине (посебо у Рашкој области - Санџаку) и да не набрајам даље.
Логично питање: Када ће Србија испунити све те услове? Одговор је, да се не мучите, НИКАДА. И сад' долазимо на оно главно. Шта мислите да ли се себе у набројаним случајевима могу наћи политичари на власти али и они у опозицији? Да ли то може бити разлог њиховог евро-скептицизма? Може свакако. Скромно мислим да томе може бити разлог њиховог "узимања у разум". А Косово је само добар изговор.
Препоруке:
9
6
91 четвртак, 18 август 2011 11:23
савест и истина@банедрал
Гаша Кнежевић министар у влади из које је ДСС изашао 7 месеци по формирању (25.01 2001 а ДСС излази 17. 08.2001)

Priča o uvođenju ličnih karata sa biometrijskim čipom počinje u Srbiji 2001. i 2003. godine, odnosno onda kada je tadašnji ministar unutrašnjih poslova Dušan Mihajlović, pod veoma neuobičajenim okolnostima, naručio od kompanije Motorola opremu za biometrijske putne i lične isprave u vrednosti od 100 miliona evra.

Поводом сецесије Тачијеве нарко државе, шта је, по Вама, Коштуница требао да уради - да уведе земљу у грађански рат или заведе војну диктатуру?!

Изгледа да сте и ви прикључили онима који су постали "грозни људи" који лажу из незнања или из интереса.
Препоруке:
8
1
92 четвртак, 18 август 2011 16:49
profesor
E moj Vukadinoviću...
Препоруке:
4
4
93 четвртак, 18 август 2011 20:07
slobodan 50
vratih se iz krajeva, gde su dedovi ratovali za ovu pustoš današnju...da li se, pink i ta jahta mažu na hleb?pink i jahta i sva ostala seljačka subkultura je bit?i tema za pisanje?pa skretanje pažnje je totalno, kada uspeš da zavedeš i one koji ne misle ko režim, a to ovde, često polazi za rukom svima, što će reći, da smo, totalno okruženi...izbori se bliže, a slobode u srbiji nema...pa sad, vi "razmišjajte" kao oslobođeni za malo, ali i to je podmetačina, koji naši dedovi nisu zaslužili!!!kafa u vlasotincu, u restoranu košta 30 dinara i retko ko svrati da je popije, a baš je ukusna.izgubićemo mi i bg pašaluk, ako nastavimo ovako, kao pred ove izbore...šta je sa malinama i zašto je paradajz tako jeftin?šta je sa strujom, tv pretplatom, plinom, bankama, kamatama i denacionalizacijom?samo fale još i oni "različiti", pomoć eu i zbogom srbijo!koncert riblje čorbe je bio fantastičan.
Препоруке:
11
6
94 петак, 19 август 2011 09:34
Владимир
Свака част аутору, одавно не прочитах бољи текст. Само се плашим да је за ове на власти сада касно да раскину поменути пакт, он их је и поставио ту где јесу. А ови у опозицији, бојим се да би га они тако радо склопили, и хоће, чим им се понуди.
Препоруке:
9
1
95 петак, 19 август 2011 13:45
Todorović Bojan
Na Vašu žalost Vukadinoviću, a sreću nas u Srbiji - neće se ništa desiti kao rezultat i nastavak ove „veličanstvene potvrde Vaših stavova“.
Najpre zato što ona i ne postoji osim u Vašoj mašti, a zatim – zato što naši aktuelni vladari koliko god loši – ipak imaju tračak zdrave pameti. Ne verujem da će iskoristiti Vašu maestralnu procenu da ( parafraziram ) Koliko god bili sa nogama u grobu – još uvek imamo mogućnost za samoubistvo.
Rizikujem da me protumače kao Lukovića, ali ja nikako drukčije ne mogu da shvatim „savet“ da se iznurena, polumrtva zemlja odluči da uvodi sankcije ostatku sveta, jer „još ima čime da pripreti“?!
Čime osim brutalnim sumanutim samoubistvom?
Zabranićemo im da nam naprave metro ?
Poslaćemo ih da ga grade u Prištini?
Da im naudimo?
Da nisam pročitao svojim očima – ne bih verovao!
Samo još kad bi hteli svi da skoče u bunar na Đorđetov mig....
Ali teško.Uvek ima janjičara kojima je draži njihov život od Đorđetovog inata...
Zato smo dovde i došli...
Препоруке:
7
10
96 петак, 19 август 2011 16:38
nataša @ Bojan Todorović
Vi biste da budete sa celim svetom.
Moje mišljenje je da čovek može biti samo sa sobom, pa i samoga sebe ponekad glumi. Najveći domet je da čovek ne glumi samoga sebe ne go da bude on, takav kakav je sa svojim vrlnama i mana, zaslugama i krivicama.

Vi me podsećate na svoga imenjaka i prezimenjaka iz Soko Banje koji je uspostavio vezu sa celim svetom tako pto je kao mladi policajac prodavao municiju Šiptarima. Kad ga je provokatopr DB-a provalio izbačen je po zakonu o bezbednosti, da se ne krši tajnost izvora. Zatim je uspostavio kontakt sa "vodećim intelektualcima" koji su mu pomogli da dobije spor jer nije izbačen po zakonu o radnim odnosima i dobio je milionsko obeštećenje što je izbačen iz policije.

On je "prodajući" Šiptarima što ima uspostavio vezu sa "svetom" i srpskim milionima.

Vi smatrate da je to ispravno, a sve ostalo pogrešno.

To što se vašem imenjaku Bojanu Todoroviću isplatilo ne znači da to valja tako.
Препоруке:
7
4
97 субота, 20 август 2011 01:38
Rodoljub
Aferim Djordje,
Pored Dveri Srpskih vi ste retki patriota koji dobro misli, radi i pise. Bilo bi tuzno da nije zalosno, za nas ljude iz inostranstva da gledamo godinama kako Srbija propada zajedno sa svojim narodom vodjena Janjicarima i poturicama, tako da nema pravog Srbina medju njima, sem sitnih boraca za svoje sitne i prljave interese. Kad je moj dugogodisnji sef u Njujorku, inace crnac, mi pricao da ce Amerika propasti, danas mi je rekao da je to znao, ali ne moze da veruje da se to tako brzo dogadja, da ni sam ne moze da veruje vise u ono u sto je bio ubedjen jos pre 10 godina. Tako i ti Djordje, tvoji pravedni stavovi, razmatranja ce se obistiniti mnogo brze nego i sam budes mogao pretpostaviti. Dogodice se. Dolazi. Svete je u krizi i menja se strahovito brzo. Mi Srbi smo spori i uvek zadnji kapiramo, ali kad ukapiramo tesko onom ko nam na put stane. Dozivecemo mi Djordje jos makar jednu novu vlast u nasoj maloj Srbijici. Kakva ce ona biti, videcemo.
Препоруке:
6
0
98 недеља, 21 август 2011 11:35
slobodan 50
g.rodoljube, nije to rekao đorđe...rekli su tu mnogi, pa i ja...kada sam prvi napisao da nadolaze rusija i kina, neupućeni su hteli da me zgrome i da me ismeju, a sad se, ti isti, ovde prave pametni...ne želimo, da odabaremo pravi put, put na istok i tako rešimo sudbinu našeg naroda..."ne želimo", jer medijumi rade punom parom protiv srbije već 20 godina...međutim, ja sam optimista, jer verujem u nauku, odnosno, genetiku...
Препоруке:
7
0
99 петак, 26 август 2011 23:10
Luka Mihajlov
Bravo Profesore!!!
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер