недеља, 05. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Милутин Мркоњић: Хитно ослободити Шешеља иначе ће завршити као Слободан Милошевић

Kоментари (19) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 23 јануар 2012 19:38
...
Sta je bilo Mrko, priblizli se izbori pa si se setio Seselja. Njega tamo poslali na mucnje i ubijanje tvoji koalicioni partneri jos pre 9 godina. Ti tvoji isti sto se sanjima grlis i ljubis su poslali na hasku giljotinu i tvog bivseg predsednika koga si se odrekao za saku dolara.

Sram da vas bude, licemeri.

Smrt Hagu, sloboda Seselju !
Препоруке:
89
3
2 понедељак, 23 јануар 2012 20:09
Cane
Министар и потпредседник Социјалистичке партије Србије Милутин Мркоњић затражио је данас "хитно" ослобађање лидера радикала Војислава Шешеља иначе ће он, како је навео, завршити као Слободан Милошевић, невина жртва Хашког трибунала.


Tachno, hitno osloboditi Srbina!
Препоруке:
40
0
3 понедељак, 23 јануар 2012 20:17
Dragan
to nit je sud, nit su to ljudi nit je to pravda....
Препоруке:
37
1
4 понедељак, 23 јануар 2012 20:34
Светислав Костић
Не мељи у празан млин! Идеју и личност свога предсједника државе и партијског друга Слободана Милошевића издао си и удружио се са његови овдашњим домаћим убицама која га послали у Хаг на егзекуцију.

Дедер сада што овдје наприча, затражи од твог коалиционог другара Тадића да пошаље дипломатску ноту том хашком трибуналском србоубици.

У редовима Тадићевих колационарских проданих душа нема ама баш ни једног јединога честритога човјека, а шеф ти Дачић још најгори из својих политикантских редова. У ствари, све гори од горега. А о оној офарбаној блонндинимна пулту да не говорим.
Препоруке:
36
2
5 понедељак, 23 јануар 2012 22:22
Konobar
Podmece se u tekstu kukavicje jaje da je Seselj bio u vlasti sa Milosevicem, a ne kaze se kakvo je to bilo vuneno vreme. Vreme nacionalne homogenizacije i mobilizacije za tvrdo NE u Rambuje jednoj istoj Editi Tahiri kojoj se sada kaze meko DA. Vreme kada se borilo za Kosmet, ali i ubijala deca na mostovima i nosama od ovih istih koji su imali NATO konferenciju u sred Beograda. Cela Srbija je onda bila Milosevic i Seselj. Kada su oni utamniceni, utamnicena je Srbija.
Препоруке:
33
0
6 понедељак, 23 јануар 2012 23:13
Vesna
A gde je to zatražio? Na Javnom servisu evropske Srbije? Šta ga košta, možda dobije još neki glas na izborima zbog toga. Ovakav zahtev treba uputiti međunarodnim institucijama koje su odgovorne za postojeće stanje, a ne narodu Srbije koji slobodno vreme zbog siromaštva provodi uz "serije rekordne gledanosti".
Препоруке:
22
0
7 уторак, 24 јануар 2012 00:20
Митар
Браво за Мрку, има Слобину слику и брани Шешеља.

Принципијелан човек.
Препоруке:
4
3
8 уторак, 24 јануар 2012 00:29
Вид
Никада нисам био присталица Шешеља, не верујем да ћу бити ни када се једног дана, ако Бог да, врати у Србију, али је заиста срамотно оно што му се дешава. Истовремено жели да изразим поштовање, као човеку , на томе што се добровољно предао овом назови "суду правде", као и на принципијелности и упорности коју тамо показује и да му пожелим оздрављење и брз повратак у Србију. Нажалост, плаћамо страшну цену због ратова које смо изгубили, и погрешне политике коју смо водили 90-тих. Притом не мислим само на Шешеља.
Препоруке:
4
6
9 уторак, 24 јануар 2012 07:42
jututunac
@Vid:
vidim da ste vidoviti, pa usput da vas upitam, da je nekoim slucajem umesto Milosevica bio tada Tadic, ili bilo ko drugi, da li bi nam opet nasilnicki okupirali Kosovo?
Ja imam odgovor - isto bi se desilo, a vi pokusajte da dokazete da nisam u pravu.
Uostalom tretman Srbije od strane zapadnih neofasista se od tada pa sve do danasnjeg dana uopste nije promenio. Ako to ne vidite ili ne zelite da vidite sta se desilo u ove protekle dve decenije, svaka diskusija je izlisna.
Препоруке:
1
0
10 уторак, 24 јануар 2012 09:54
Вид
за јутутунца

С обзиром да ви знате шта би било кад би било, рекло би се да сте ви онај који је овде видовит. Ја не знам шта би било кад би било... Знам да смо све време владавине Милошевића водили лошу политику која нас је на крају довела овде где смо данас.Сви су се боље снашли од њега(Туђман,Шиптари), небитно је на који начин, али су боље проценили ситуацију. Лобирањем, подмићивањем,плаћањем белосветских медија и другим нечасним радњама дошли су до свог циља. Ко је бранио Милошевићу да бар покуша да нешто промени у нашу корист? Са лоповима и лажовима се не може поштено.Али он нити је умео, а није му ни стало!Брига југословенског комунисту за КиМ?! Или Крајину, Реп.Српску?! У праву сте што се тиче третмана који имамо и после Милошевића.И Ђинђић је то почео да увиђа.Одређена слика о нама створена је још 90-тих и ствари се још увек крећу по инерцији.Силни тешко мењају мишљење.Значи, нисмо смели дозволити формирање таквих ставова без да се чује наш глас.Њему је била важна само власт.
Препоруке:
1
5
11 уторак, 24 јануар 2012 10:36
Доктор
Нисам никад био присталица ни једног ни другог, али што има крај, има! Већ смо видели, сада би да понове још једно убиство наочиглед свих нас. Па докле више тих показних вежби да могу све, а ми не можемо ништа! Дајте људи на власти упутите хитно захтев за лечење овог затвореника у нашој држави! То је само глас најосновнијег разума!
Препоруке:
4
0
12 уторак, 24 јануар 2012 11:26
Ето зашто не желим у ЕУ
И тако ће, чак и ако га не осуде у основном поступку, Шешељ – као невин – провести више од једне деценије у затвору, одакле ће се вратити – ако се врати – као тешко болестан човек. Ето ТО је Хашки трибунал, ТО је та међународба правда, ТО су ти наши западни пријатељи, и ТО је ЕУ којој тежимо! Да невин човек одлежи деценију у затвору.... с некима од нас изгеда нешто добро није у реду када кидишу од жеље да се придруже таквој цивилизацији.
Препоруке:
4
0
13 уторак, 24 јануар 2012 11:56
@Вид
Са доста тога што сте рекли слажем се. Издвојио бих ипак једну ствар. Наиме, не мислим да Милошевићу 'није било стало до Косова и РС' – напротив, мислим да му је било веома стало и то се може лако показати. Не мислим ни да је могао нешто битно учинити да би утицао на велике медије, јер су они формирали пропаганду мање због шиптарских и арапских пара (чега јесте било) а више под утицајем Стејт Департмента и америчких корпорација. Вашингтон, дакле, није напрото увучен у наш конфликт захваљујући
Слоби, већ је сам поставиовластите антијугословенске и антисрпске циљеве, Укратко, за напад на Југославију, а после на Србију, није крива Србија нити Милошевић, већ се ради о самосталном стратегијском интересу Вашингтона. Слоба је само изговор, као што је изговор и Гадафи, и Садам, и Ким Џон Ил, и Башар Асад, и Лукашенко, и Кастро, и Уго Ћавес. Када се човек запита шта је заједничко свим овим крајње различитим политичарима, схвати да им је заједничко само и једно – непријатељ. Вашинтон.
Препоруке:
5
0
14 уторак, 24 јануар 2012 12:44
Вид
@Вид

Наравно Вашингтон! Сви знамо одакле ветар дува, али и даље верујем да је могло да се уради више на, како се то данас зове, лобирању за нашу ствар. Кажете Стејт Департмент, слажем се, али мислите ли да нико у том Ст.Деп. није узео новац за шиптарску или хрватску ствар?! Ма верујем да Клинтонима и данас пристижу апанаже због тога.Али и да није тако, сада ћу вам објаснити зашто сматрам да му није стало до нпр. КиМ. Имао је 10 година да уради нешто по том питању. Шта је урадио? Довео српску полицију која нас је до краја искомпромитовала као државу. Притом мислим на ситна шиканирања да би се од Шиптара узело 5,10 или 20 марака (Шиптари су нам се смејали!!!). На водеће положаје довео своје послушнике, нестручне и неспособне.За све то време Срби су се и даље исељавали са КиМ, само у нешто мањем броју и без медијске помпе. Могао бих још овако, али се све своди на то да Милошевић једноставно није урадио ништа за тих 10 година! Да је хтео и желео могао је. Једноставно, није му стало!
Препоруке:
0
0
15 уторак, 24 јануар 2012 14:42
@Вид
Па и није ни могао да доведе другу полицију до српску, а она је - таква каква је. Узимају они ситне евриће и од нас овде, па су очито били такви и доле. Али, погледајте: Слоба је, рецимо, знатно редуковао аутономију КиМ, и то је политички било исправно, зато што су толики степен аутономије заправо обезбедиле сепаратистичке снаге у Загребу и Љубљани, својевремено. Али Вашингтон је тренутно кидисао на ту одлуку, јер је имао своје планове. Такође, Слоба је покушао да насели један део крајишких избеглица на Космет 1995. године, али му поново Запад није дао (под претњама, наравно). На крају, одбио је Рамбује, и водио је, сасвим добро, одбрамбени рат против Натоа. Не може се дакле рећи да се није трудио, само што смо против себе имали премоћни Запад и врло експанзиве Шиптаре, са опсним количинама новца од дроге, проституције и оружја, са родовским уређењем и високим наталитетом. Слажем се са вама да с могло боље, чак и и пуно боље (посебно око лобирања) али, не може се ипак рећи да м
Препоруке:
0
0
16 уторак, 24 јануар 2012 18:07
Вид
Знате, није исто кад српски полицајац узме 10 марака од Милана или Петра негде у Чачку или Нишу. Шиптари су знали да кад купе нашег полицајца купују државу Србију. Тако су касније куповали наше министре и директоре.Да ли сте се некад запитали како то да у продавницама и маркетима на КиМ, које су иначе држали "угрожени" Шиптари, има у изобиљу и уља и брашна шећера, прашка, свега оног за шта смо ми у тзв. ужој Србији чекали у редовима, ако имамо среће па сазнамо да је стигла роба? Па лако. Купили су српске директоре и министре и онда свега има и све може.Видели су шиптари колико је држава Србија трула.Наоружавање Шиптара из албаније ишло је без обзира на присуство наше полиције и војске. За то нам није крив Вашинтон. на ким је требало послати најбоље полицајце, војнике, правнике, директоре, политичаре а не дозволити да се проблемима на терену баве људи и стручњаци "ш" категорије. Још много тога смо могли да урадимо сами, али нисмо.
Препоруке:
0
0
17 уторак, 24 јануар 2012 18:33
Вид
@Вид

што се тиче американаца, могло је и са њима другачије, али Милошевић није схватио шта значи пад Берлинског зида и какве ће то последице имати. Кладио се на погрешне, у овом случају Русе. када је дошло до Рамбујеа, а тек касније до бомбардовања, већ је било касно. Кад је тек дошао на власт запад је још увек у њему видео некога ко ће у србију донети плурализам и демократију, Могао је да искористи тај тренутак и направи одређене потезе као рецимо Бугари у то доба са Турцима и да то покрије веома оправданим разлозима типа повраћај земље одузете од стране комуниста или вратити СПЦ бар део земље и протерати нпр.100.000.Шиптара емиграната. Да је то урадио верујте да Шиптари два пута размислили пре него што било шта покушају. Касније смо ми постали лоши момци који воле Русију, сви амерички фаворити су прошли даље, а ми смо ту где смо.
Понављам, да смо имали на власти неког ко је српски родољуб, уместо Милошевића, све је могло да изгледа другачије.
Препоруке:
0
0
18 четвртак, 26 јануар 2012 11:52
alkar@nspm
moze oklada:ako nađete u šešeljevim govorima iti jednu lipu rič za hrvate(ne vaditi izjave iz konteksta)ja odustajen od pisanja na sajtu i uplaćujen 1000 kn na vas račun ka donaciju nspm-u a ako ne nađete pustite da prođu svi moji komentari vezani za šešelja.može?
Препоруке:
0
0
19 петак, 27 јануар 2012 12:33
alkar
šešelj je nepravedno u tamnici.to je jedan gospodin sta se bori za srpsku stvar,osvjedočeni srpski domoljub i rodoljub.
Препоруке:
0
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер