субота, 27. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Отворено писмо Ђорђу Вукадиновићу

Kоментари (103) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 22 мај 2012 16:04
Svetozar Dobrovski
Veoma postujem g. Djordja Vukadinovica, ali i Dveri, te stoga zelim da verujem da je ovo pismo dobronamerna kritika jednog clanka, a ta kritika ne mora u svim tackama da bude i opravdana.
Препоруке:
155
17
2 уторак, 22 мај 2012 16:07
Dragojlo
U matematici je poznato da je 0,999999...=1
Препоруке:
19
30
3 уторак, 22 мај 2012 16:14
Тата-мата
Професор Љубо Протић је познат по својим луцидним запажањима и бриљантним текстовима и предавањима.
Препоруке:
173
23
4 уторак, 22 мај 2012 16:26
Pavle
Ovi Dverjani zvuce prilicno ostrasceno. Prvo su pozivali da Nikolic bojkotuje drugi krug -- sto bi naravno imalo za ishod da Tadic bude izabran po treci put -- a sad upucuju otvorena pisma sa prilicno svadjalackim tonom, i to coveku koji je dokazani patriota.

Uputio bih ovom prilikom Dverjanima jedno pitanje: ko im je finansirao predizbornu kampanju? Tacnije, koje preduzece je platilo njihove reklame?
Препоруке:
117
201
5 уторак, 22 мај 2012 16:39
Ренолдс
"Изгледа да Вам није познато (или је многима познато?) да Двери нису странка."

Да, Дверјани. Много више подсећате на секту. Али како год ви себе звали, учествовали сте на изборима и нисте прешли цензус. Време је да се за промену мало позабавите собом и размислите шта и како даље, пустите више НСПМ.

Активисти, приступите кликтању по минусу!
Препоруке:
119
232
6 уторак, 22 мај 2012 16:40
Ђорђе Вукадиновић
Поштовани господине Протићу,
поштујем и Ваш труд и своје време, али верујем да смо га и Ви и ја могли боље искористити. Ми свакодневно примамо разна писма, похвале, критике или прозивке и заиста не можемо одговорити на све, поготово не у истом моменту. У вези става са неправилностима на ђурђевданским изборима упутио бих Вас и друге заинтересоване на званично саопштење НСПМ и НОПО на ту тему од суботе 12. маја. А мој лични став је изнет у колумни "Српска драма или цех неузвраћене љубави" од 15. маја, на овом сајту. Све друго што помињете је напросто или израз неразумевања правила сажете форме колумнистичког жанра, или лоше читалачке воље. Коначно, ако већ толико инсистирате на формалној прецизности, морам Вам скренути пажњу да ја нисам члан "странке НОПО" (као што је тачно да су Двери "група грађана", а не "покрет" и сл.), иако ништа од тога, наравно, није од пресудне важности за оно о чему се овде ради - баш као ни већина Ваших - морам то рећи - ситничавих "прецизирања".
Све најбоље
Препоруке:
169
139
7 уторак, 22 мај 2012 16:41
читалац
Празна слама...
Препоруке:
70
48
8 уторак, 22 мај 2012 16:59
Misa
Pored ovih primedbi u Djordjevom tekstu fale i dve zapete i jedan znak uzvika.

Dverima bi bilo bolje, da umesto sto galame, malo ucute, mozda im narod i zaboravi ovoliku bruku.
Odavno se na nasoj politickoj sceni nisu pojavili veci diletanti.
Препоруке:
82
154
9 уторак, 22 мај 2012 17:02
Dragan
Sviđa mi se taj borbeni duh kod Dverjana (samo da, ako Bog da kada ojačaju, ostane viteški i ne pređe u tiranski), ta neuvijenost, odsustvo one lukave "ženske" diplomatije, njihova iskrenost, duhovna orjentisanost... Čovek koji nema takav duh - ne samo teoretski, već u njegovom ispoljenju; nije istinski živ čovek ("Zar drveće ne živi? Zar kovački mehovi ne dišu? Zar zveri uokolo
nas ne jedu i ne razmnožavaju se?"). Takav čovek je lišen one najvrednije i najdublje unutarnje suštine čoveka - viteško-ratničke borbenosti, bez koje nema slobode, bez koje nije moguće raskinuti lance koji nas ovde u materijalnom postojanju sputavaju...

Iako se ne slažem u svemu sa njima (ako znaju odakle je spomenuti citat o kovačkim mehovima, znaće i u čemu...) podržavam ih jer smatram da je to u čemu se ne slažemo plod njihovog neznanja i nedozrelosti, a ne zlog srca....

U svemu što je plemenito, pravedno i vođeno sa zdravom ljubavlju, imaju moju podršku.
Препоруке:
126
29
10 уторак, 22 мај 2012 17:16
Надица Стевановић
Неко правило полемисања каже да се на почетку наведу кључне примедбе опоненту, а онда се прелази на мање битне ствари. Пре свега због читалаца и њихове пажње.

Међутим, аутор овог текста почиње са неким тривијалностима типа нису странке него коалиције, или није странка него покрет. Мислим, није шија него врат. Нагласак у Вукадиновићевом тексту је да су то НАЈВЕЋЕ странке, коалиције, шта год, и да су Двери странка у ОПШТЕМ смислу који важи за све учеснике политичког живота, нарочито кад се нађу на изборима. Зар ово није тачно? Јел оне две групације нису највеће и јел највећи број гласова не привлаче управо две њене највеће странке? Искрено, за највећи део осталих сам први пут чула тек у овом тексту...

А Двери могу себе да називају како хоће, покрет, група грађана (како чини ми се стоји у регистрацији), 12 апостола, или слично. Али, чим су ушли на (реал)политички терен они су странка као и свака остала. Ово са "покретом" ми личи на превелико давање себи на значају.
Препоруке:
72
64
11 уторак, 22 мај 2012 17:19
Zoran
Ako neko/nesto izgleda kao patka, hoda kao patka, proizvodi zvuke kao patka, ima kljun kao patka, da li smemo to da nazovemo patkom? Primedbe Dr. Protica su semanticke, nesustinske. Dveri se mogu nazivati kako god hoce ali bili su na izbornoj listi, imali su predsednickog kandidata, imali su predizborne skupove, imali su jasan i koncizno iznesen program i dobili su i moj glas. Ako nastave sa istom politickom platformom, dobice ga i na narednim izborima, bez obzira kako sebe nazivali: partijom, narodnim pokretom, grupom gradjana ili necim petim. Trosenje vremena na cepidlacenje i pisanje otvorenih pisama drugim patriotski i demokratski orijentisanim institucijama oko, u krajnjoj liniji, efemernih stvari, nije celishodno. U Srbiji postoji "Preokret", postoji DS i koalicija oko njih koji pritajeno a i ne toliko pritajeno de facto sprovode politicki program "Preokreta" sumiranog u nebulozi da "Evropa nema alternativu" i energiju treba trositi na raskrinkavanje te posasti u srpskom drustvu.
Препоруке:
115
18
12 уторак, 22 мај 2012 17:20
Надица Стевановић
Неки кажу да је то одлика секташког начина мишљења и да су Двери понајпре секта. Ја то не тврдим...

Пошто ово правило полемисања није испоштовано, нисам имала воље да читам даље.

Нека се аутор у следећој прилици више потруди да заслужи читалачку пажњу.
Препоруке:
32
34
13 уторак, 22 мај 2012 17:21
Minja
@Pavle

to i mene interesuje!
Препоруке:
18
16
14 уторак, 22 мај 2012 17:28
Ceca Lazinica
Nisam ni ja član stranke NOPO al sam glasala za njih pročitala Inicijativu i podržavam ih.Možda bi tako i za Dveri bila da su u osnovnim tačkama objasnili svoj program i za šta se zalažu.Dveri govore o porodici kao osnovi i tu ih podržavam a sve ostalo je totalno nejasno.
Препоруке:
39
48
15 уторак, 22 мај 2012 17:43
Zarko
Podrzavao sam NSPM (i finansijski) i Dveri , i moram da kazem da sam iznenadjen netrpeljivoscu koja se stvorila izmedju ove dve struje koje su po necemu slicne a i razlicite. Ocevidno je da se radi o primatu i pitanjima ko treba biti lider u ovom galimatijasu. Samo tako nastavite i nece biti podrske. Onima koji uporno tvrde da su Dveri klerofasisti , ne zelim da protivurecim, jer izgleda da su od komunista samo gori antikomunisti. Demokratija koju nam naturaju ti kriticari nacionalnih ideja je ona koja se verovatno zavrsava u konc logorima i po banderama beograda (demokratija ala Canak ili Borka PAvicevic). NSPM ima dobru analitiku a Dveri nemaju, Dveri imaju operativnost i siru podrsku kroz srpsku merzu a NSPM armiju internet podrzavalaca. Ajd u zdravlje, toliko od mene.
Препоруке:
83
7
16 уторак, 22 мај 2012 17:48
паја патак
Треба истаћи да уз ситничава `прецизирања`, крајње малициозни текст г. Протића садржи доста крупних импутирања г. Вукадиновићу:
1. „Свесно укодиравање у свест српског народа да су Напредњачкa и Демократска странка две `мега странке` - све остало је мало“.
Овим г. Протић жели да г. Вукадиновића гурне у ред “спин доктора“ унајмљених да у свест српског народа укодира нешто штетно, а оно:
2. „Вама није познато да Вашу Демократску странку чине:...“. Вашу Демократску странку? Дакле – не само да је г. Вукадиновић “спин-доктор“, него је и тајни љубитељ/члан Демократске странке?
Ко и мало познаје г. Вукадиновића и његов рад не може а да не буде огорчен, јер више је него очигледно да ни једна од ових двеју тачака није истинита. Питање је само с којим мотивима је ово писмо написано? Мени се чини да је главни мотив уношење раздора у патриотске редове – што потпуно одговара (бар у мојим очима) аутистичним “Дверима“ – без обзира на то ко им је тако издашно финансирао кампању.
Препоруке:
57
55
17 уторак, 22 мај 2012 18:02
Е, мој Љубо
Типично за тебе. Знао си због Болоње оправдано да износиш туђе критике на рачун Гаша Кнежевића и Србијанке Турајлић, али ниси знао шта да радиш када је теби пало да будеш помоћник министра просвете. Не потцењуј. Упућени познају плодове твог политичког рада. Напустио си ДСС и остао део естаблишмента. Сад цепидлачиш око семантике у једној колумни (трн), а не пада ти напамет да цепидлачиш око вашег дверјанског финансирања.
Препоруке:
75
54
18 уторак, 22 мај 2012 18:09
Ананије Кафенић
Лош маркетиншки пројекат Драгана .Можда су Двери основане као нешто друго, али су пред ове изборе постали тројански коњ ДС.Можда ће се и они после свега придружити новоформираној плавој фракцији ДС којој је циљ да одвоји жито од кукоља. Пошто се диче својим поштењем и чистим образом слободно могу да помогну старијим партнерима.
Препоруке:
44
54
19 уторак, 22 мај 2012 18:33
Манојле
Баш сам се питао шта се то догађа са нашим Дверима сорабским, некако је утихнуо тај отачаствено благоустројени глас здраваго разума. Хвала Богу и добрим људима, те ове јуноше и даље постоје и пружају отпор. Додуше, не отпор Борису Тадићу и партији која влада већ скоро 15 година, већ свим оним читаоцима НСПМ који се усуде да поставе било какво разумно питање које се односи на њихово деловање ! То је напредак, то је прогрес!
Препоруке:
58
45
20 уторак, 22 мај 2012 18:39
Лола
Е писмо јесте ситничаво и злонамерно са оним "Ваша". Колико видимм НСПМ се труди да се једнако критички односи према свима. Не знам да ли ово званично шаљу Двери или је ово став писца али бих рекао да иза овога стоји острашћеност.
Види седа постоји разочарење са обе стране. Од НСПМа зато што Двери нису прихватиле сарадњу (мислим да су погрешиле) и разочарење што нису успели да пређу цензус и макар размотре раније упућене критике. А са друге стране Двери теже прихватају критику НСПМ-а (иако је по мом мишљењу оправдана) и то што им се не придруже у осуди и негирању резултата првог круга.
Ја бих само желео да трвења престану (између ово мало патриотски настојене опозиције, организација, мислећих људи..). НСПМ-у бих желео да настави у овом правцу и још једном поздравио одговоран поступак господина Вукадиновића. А Дверима бих поручио да су ипак постигли успех и да наставе доследно као и до сада да се боре пре свега истрајно ЗА вредности и имаће још већу подршку а не да се гложе.
Препоруке:
43
14
21 уторак, 22 мај 2012 18:40
У пролазу ...
Опште познато је да су Двери настале у окриљу СПЦ.Политичка секта је ипак, најприкладнији назив који их за сада најбоље идентификује.И, узгред, одакле господин доктор изводи тврдњу да термини "крадуцкање", "мување" и сл. припадају техничкој интелигенцији? Због тога што их употребљава Веља Илић?! Аферим!
Препоруке:
35
58
22 уторак, 22 мај 2012 18:57
Влада
Слажем се са већином критичких коментара на овај непотребан "текст". Само бих додао да није фер говорити о некој полемици или сукобу НСПМ-Двери, када је НСПМ широко и за мој укус чак превише отварао врата за дверјанске коментаре и пропаганду који су често буквално знали да окупирају сајт. Наравно да би, ако се већ оглашавају, било боље да се изјасне о парама којима су финансирали своје билборде и спотове, или о свом двонедељном петљању и муљању између два круга. Па из авиона се види да им је прича о крађи и бојкоту другог круга требала зато што нису хтели и смели да подрже Николића па им је требао неки алиби пред својим гласачима.
Препоруке:
37
39
23 уторак, 22 мај 2012 19:08
Веља
@Misa

Слажем се са вама. Мислим да су се момци показали добри као организатори трибина или издавачи, саджајно и тематски, веома квалитетног часописа.
Колико сам ја у стању да оценим њихове капацитете, мислим да им је то отприлике лимит када је реч учешћу у политичком животу.
Препоруке:
21
45
24 уторак, 22 мај 2012 19:12
Jasna*
Meni se jako dopala ona setnja Dveri protiv izborne kradje Tadicevog rezima,imaju neku energiju i snagu ,koja dugo nije vidjena u Srbiji.Koristili su "otporaske"metode i fazone,s tim sto je Otpor bio antinacionalni pokret protiv nacionalnog rezima,a Dveri obrnuto nacionalni pokret protiv antinacionalnog rezima.Eto i Zuti su konacno dobili svoj "Otpor",a to su Dveri.I meni je mnogo drago zbog toga.
Препоруке:
92
15
25 уторак, 22 мај 2012 19:23
Мирослав
@ У пролазу ...

Погрешно је и неправедно према СПЦ, везивати Двери за Цркву. Колико је мени познато нити је Црква, нити је и један црквени великодостојник на било који начин подржли Двери (осим писма једног монаха са Атоса). Двери су са друге стране упутили писмо Синоду СПЦ да се изјасни поводом "изборне крађе", на који им СПЦ није одговорила. Уместо тога је патријарх Иринеј позвао да се гласа у 2. кругу.
Дверијанска политика има много више елемената комунизма, као што је: подржављење предузећа, тзв народни капитализам, односно друштвена својина. Са друге стране је метод деловања пре бољшевичко-револуционаран него што је демократски. Не постоје нпр. чланови него саборци, који сутра могу постати и борци - партизани.
Све то је Цркви страно и за Цркву неприхватљиво.
Препоруке:
29
17
26 уторак, 22 мај 2012 19:27
апис
Мислим да би ово писмо др Протића, било целисходније, да је било затвореног типа. Овако , некима ово писмо звучи заједљиво, а неки би да се радују трвењима на десници. Ствари треба хитно ставити у "што мању торбу". Добро здравље, обојици желим.
Препоруке:
36
1
27 уторак, 22 мај 2012 19:43
Konobar
Sada je jasno kako je nastao izraz "cepa dlaku uzduž na 4 dela ". Dotle se nad Srbijom sve crni pred ekonomsku katastrofu žutih eksperata i lidera u regionu, bez i jednog ozbiljnog komentara.
Препоруке:
37
3
28 уторак, 22 мај 2012 19:59
Никола
Двери из дана у дан све више показују своје право лице. Отворени напади на господина Вукадиновића могу само изазвати још већу сумњу у Вас и праву сврху Вашег постојања.
А што се тиче организованог 'ударања' минуса, то је баш некако у маниру ЛДП-а и Б92 блогера. Удри машинеријо!
Препоруке:
40
43
29 уторак, 22 мај 2012 20:03
Баша Мркаљ
За почетак Двери треба да прекину аутизам. На мејлове не одговарају чак ни куртоазним откачињањем и на сајту не можеш оставити коментар. Знамо да постоји нека стратегија о ћирилици, али је нико није прочитао.

Што се тиче тога "покрет - странка", што би то мене занимало? у чему је суштинска разлика?
Препоруке:
49
17
30 уторак, 22 мај 2012 20:24
old fashion Србин
за разлику од већине коментатора, нећу да се сврставам ни на једну страну већ позивам све људе добре воље да се уједине у напорима да Србију ослободимо жутоцрвене напасти. Није битно да ли сте у Дверима, НОПОу, ДССу, СРСу или СНСу, сетите се да странке/покрети/коалиције/групе грађана постоје због народа, и само због народа. ДС је то заборавио и већ би одавно пропао да им није западних ментора, а нас Србе у Србији нико не подржава и морамо сами да се изборимо за свој народ. Само о томе треба да размишљамо, а све остало су тотално небитне ситнице.
Препоруке:
46
1
31 уторак, 22 мај 2012 20:40
Дејан
Од избора наовамо Двери вуку све неразумније потезе. Искрено, мени понекад делују скоро детињасто.

Драги Дверјани.

Било је крађе, то сви знамо. Куповина гласова, запошљавање људи, медијска блокада, записници са истим потписима свих чланова бирачког одбора.

Видео сам то на вашем сајту.

Шта су се договорили Николић и Коштуница?

Да се испитају наводи о изборној крађи, то је суштина.

Ви дотле пишете писма свима, само што не пошаљете и Далај Лами.

Маните се залудног посла. Несвесно сте искоришћени од режима да баците у воду 9% гласова који би нас довели у пат позицију са режимом - што значи нове изборе.

Реклама за вас је била кад је жути таблоид дан пред изборну тишину објавио оно Чанково да вас треба забранити, то је РЕКЛАМА.

Прес вам је посветио пажњу и пустио да лепо опљунете СНС:

http://www.srbijaizbori.com/izbori2012/10422-ne-treba-nam-toma-nikoli-kao-musavija-varijanta-tadia.html

Ваш слоган "сви су исти" је био нетачан и рекао бих безобразан.
Препоруке:
45
33
32 уторак, 22 мај 2012 20:49
Дејан
други део

Кад сте послужили сврси даље фрагментације опозиције нормално је да више нисте потребни и да сад наступа медијски мрак.

Да сте мало размишљали подржали бисте Тому Николића да са додатних 150 хиљада гласова потучемо до ногу Бориса Тадића и натерамо власт или на нове изборе или на преиспитивање протеклих избора.

На крају. Нека вас убудуће не завара мноштво коментара, лупање минуса и плусева.

На овом сајту сам ја једини који отворено кажем да сам члан СНС, и мислим да Jasna* такође подржава СНС. Ви ставите милијарду минуса на ове моје речи, али чињенице су неумољиве, на идуће изборе идете не као новајлије који су уживали прећутну благонаклоност власти и коректност опозиције.

ЗА идуће изборе се спремите на паљбу са свих страна, првенствено од радикала.

И на крају - Ако су сви исти, немојте око изборне крађе да пишете само Томи и Коштуници, пишите и Тадићу и Чанку.

Хајде сад минуси...
Препоруке:
38
31
33 уторак, 22 мај 2012 20:50
Zabludeli 1
Dveri su tipičan primer holivudske ideologije. .pune rupa. .komunjare najveće zlo. .staljin babaroga. .de gol i dan d oslobodioci. .
Препоруке:
23
37
34 уторак, 22 мај 2012 20:53
Iperboreo
1. To je kolokvijalnni izraz.Te stranke su osnova tih koalicija
2.Kakva je razlika? Osim sto stranka moze da smeni rukovodstvo a pokret ne moze
3.To nije bio naucni rad nego kolumna, a uopste u toj oblasti se ne barata sa sigurnim stvarima
4.Kao sto rekoh kolumna
5.Ja mislim da su oni jednostavno pokusali i napravili vise stete nego koristi. A tacno je radikali nece s njima, Seselj je javno odbaco ljoticevske ideje
6.Treba jasno izmeriti ko je kad dobio koliko minuta i cm teksta i videti...stvarno ne verujem da tu postoji neka saradjna, al mozda ih je DS malo pustio u svoje medije, dobro zakljucivsi kome se to naskoditi ( to nije nista zabranjeno, ako se izuzme da je samo po sebi zabranjeno imati svoje medije)

Ideja da je Vukadinovic dobar evroamerickim prijateljima je smesna, i pokazuje da su Dveri ameteri koji ne znaju da gube...Vidi se da je Tadic pro u tom poslu (iako ni izbliza nije moja opcija) jer je krajnje dostojanstveno izgubio)
Препоруке:
20
16
35 уторак, 22 мај 2012 20:53
Zabludeli 2
Zameraju nacistima al im fašista pinoče ne smeta kao i musolini valjda zboj Djujića. .partizani zli. .Ljotić uzor. .Sloba je Zloba. .totalna konfuzija.
Препоруке:
15
21
36 уторак, 22 мај 2012 20:55
@Jasna*
Једна мала допуна. Многи чланови националног покрета „Двери“ против антинационалног режима су својевремено били чланови антинационалног покрета „Отпор“ против националног режима. Та ЧИЊЕНИЦА се упорно прећуткује и заобилази а кад неко подсети на њу, као ја сада, онда добије кишу минуса. Али шта да се ради - чињенице су тврдоглава ствар и пре или касније се обију о главу онима који не желе да их виде.
А сад Jasna*, крените са минусима.
Препоруке:
32
19
37 уторак, 22 мај 2012 20:56
Zabludeli 3
Ovo je novo vreme i iziskuje ideologiju prilagodjenu njoj. .čemu toliko poziva na istoriju jedino ako se skrivaju iza nje. .gde je tu vlastito načelo . .a da ne govorimo o nekim starešinstvima. .totalna diletaža. I promašaj.
Препоруке:
14
7
38 уторак, 22 мај 2012 21:18
Evrosong
@zabludeli
ne smeta Dverjanima Musolini na tlu NDH al u isto vreme na kosmetu im smetaju Musolinijevi fasisti i balisti prave orgije pa precutkuju .
Препоруке:
12
11
39 уторак, 22 мај 2012 21:29
Др
Двери су својим понашањем око избора показали своје право лице, пре свега на односу према СНС. Могу да разумем да су пре избора прозивлаи напредњаке да су пројекат Запада за разбијање патриотске опозиције, да су им ставови и иделогија идентични као ДС-а... Они су, међутим, сврстали СНС у "патриотски блок", слали им наводне позиве на сарадњу (иако је јасно да нису планирали никакву сарадњу ни са ким, него да сами изађу на изборе), а након избора су заједно са Томом оптужили власт за изборну крађу.

И када после свега тога, толико прозивања жуте власти, они на крају не подрже Николића, него позову своје бираче на бојкот, онда је јасно да се ради о жутој испостави.
Препоруке:
28
25
40 уторак, 22 мај 2012 21:58
докон поп
Школски пример непотребног текста.
Препоруке:
23
7
41 уторак, 22 мај 2012 22:10
Даг
Чињеница је да су Двери и радикали апсорбовали значајан број опозиционих гласова и делом их предали странкама власти, пре свега ДС. Чињеница је и да су позвали на бојкот у другом кругу председничких избора, и да нису подржали опозиционог кандидата Томислава Николића.

Сада видимо да је чињеница да замерке упућују гласилу (десне) опозиционе Србије којој и сами наводно припадају.

Шта закључити? Можда је заиста реч о тројанском коњу досадашње власти у редовима деснице, као што су неки, не тако малобројни, гласачи од почетка тврдили. Десница је свуда у свету на удару неолибералне олигархије.
Препоруке:
19
10
42 уторак, 22 мај 2012 22:12
Дарко
Некада сам, заиста, био велики поштовалац Двери. Данас, када се њихова религиозност претворила у идеологију и када се њихов оштри и горди тон чује у медијима, схватам да то нису више оне Двери у које сам хтео да се учланим. Црква и ДСС су помагале Двери из искрених намера, али су се Двери изгледа одметнуле у квази традиционалистичку странку, која ни по чему не одудара од од других партија. Некада миле Двери постале су Врата.
Препоруке:
25
21
43 уторак, 22 мај 2012 22:24
Jasna*@Jasna
Nema razloga da vam udarim minus ,na ovaj komentar.Pa dobro,nisu samo oni,mnogi su bili u tom americkom Otporu,sad se opametili,pa istim metodama protiv proamerickog rezima u Srbiji.To je ironija sudbine.Sve se vraca,sve se placa.
Препоруке:
15
5
44 уторак, 22 мај 2012 22:43
Jasna*@Dejan
Mislim da Jasna*podrzava SNS ,podrzavam ono sto mislim da je u odredjenom trenutku bolje za Srbiju(tako sam 5. oktobra podrzavala Milosevica),a danas to su jedino SNS i DSS i Toma za predsednika(da je bio Kostunica na njegovom mestu tj da je bio protivkandidat Tadicu,isto tako bih energicno i ostrasceno lobirala za njega ,kao sto sam to ovde cinila za Nikolica).
Isto mislim da su Dveri detinjasti i da treba malo da odrastu.Ipak energija im ne manjka i meni se jako svidja sto te otporaske metode sada upotrebljavaju protiv zute kamarile,koja je istim takvim metodama (doduse malo zescim i mocnijim)dosla na vlast.
Препоруке:
14
2
45 уторак, 22 мај 2012 22:45
Фартолд Нејаки
Од силне халабуке Двери остадоше само минуси намењени неистомишљеницима и онима који мисле својом главом. Дијалог ће бити искрен уколико обелоданите ко вам је финансирао кампању, како то да је баш вама додељен велики простор у медијима "жутих" тајкуна и како то да у "старешинству" има више личности које су тесно повезане са државним апаратом ?

Због страшне самоспознаје слободно наставите са минусима.
То је природни наставак досадашње негативне кампање.
Препоруке:
22
18
46 уторак, 22 мај 2012 22:53
Вид
за напредњака Дејана

Један сам од оних који је подржао Двери и нисам се покајао због тога. Што се тиче текста г-дина Протића мислим да се бави небитним стварима, тако да нисам ни мислио да се јављам по овој теми да није било напредњака Дејана, који због нечега сматра да је у ситуацији да Дверима дели савете и пацке због лошег опозиционог понашања. Можда сте се ви напредњаци поиграли са том идејом о изборној крађи, очигледно је да у њу нисте претерано веровали, чим је ваш кандидат за председника пристао и на други круг. Изгледа да му је то био само начин да прикупи још неки глас. Ако сте стварно покрадени, онда је реч о неозбиљној странци и неозбиљним људима. Двери су још увек политички аматери, што се не може рећи за СНС, тако да је срамотно што сте дозволили да вас покраду. Кажете, требали су Двери да подрже тому у другом кругу. Знате, никад не гласам за људе који купују факултетске дипломе, 20 година верују у једно па преко ноћи промене мишљење... наставак следи
Препоруке:
26
9
47 уторак, 22 мај 2012 22:58
Мојаш Мугоша Муги
Мене је баш забољело како су се неки моји завичајци из Двери онако немудро понијели према Његовој Светости Патријарху српском Г. Иринеју после његовог позива да нико нема право да критикује ако није искористио своје бирачко право ! То нијесам очекивао од оних који се декларишу као искрени Срби и православци !
Препоруке:
16
9
48 уторак, 22 мај 2012 23:10
Вид
наставак

штрајкују глађу из нејасних разлога, желе да распишу некакав референдум о нашем КиМ, усељавају се у стан као потпредседници Владе у време кад наш народ бежи са КиМ... За такве не гласам , поготово не да буду председници Србије,све да су Глишић и Обрадовић дошли лично да ме у то убеде.Ви немате идеологију,ни идеју, чак ни програм... Што би се мучили око тога кад га је ДС већ написао. Лакше је преписати. Видећемо и шта ће бити и са обећањем вашег , а сада нажалост и мог, председника Томе да ће проверити све у вези са могућом изборном крађом. Бојим се да не буде "обећање лудом радовање". Хајде изненадите ме! Једноставно, људи у СНС, а поготово Тома и Вучић, су толико компромитовани да заиста немате никакво морално право да држите придике било коме из Двери и оптужујете их за било шта! И да, Тома Николић јесте мусавија варијанта БТ,с тим што бих пре овог "мусавија" додао и реч "много". ево, Тома је добио прилику да ово демантује, па видећемо.Биће ми драго да не будем у праву!
Препоруке:
28
4
49 уторак, 22 мај 2012 23:17
@Jasna* 22 maj 22:24
Једном у Служби, увек у Служби.
Препоруке:
7
10
50 уторак, 22 мај 2012 23:32
Светислав Костић, проницљиви
У сваком случају Двери су далеко већи српски патрриоти него што се њиховимкритичари овдје показали.
Препоруке:
28
10
51 уторак, 22 мај 2012 23:40
Jasna*@Jasna
"Jednom u sluzbi ,uvek u sluzbi".Jel vi to izjednacavate patriotu Milosevica ,sa ovim danasnjim rezimom koji je uspostavila demokratska stranka?Zao vam Tadica?E u sta ste se vi radikali premetnuli?
Препоруке:
7
9
52 уторак, 22 мај 2012 23:42
Marko Gay
@ anonimni

Многи чланови националног покрета „Двери“ против антинационалног режима су својевремено били чланови антинационалног покрета „Отпор“ против националног режима.


Sto samo pokazuje da su isti ljudi nezadovoljni u svakom sistemu.

Ako uporedite "uspesne" u vise zemalja, videcete takode da slicni tip ljudi dobro prolazi u skoro svakoj drzavi, bez obzira na sistem.

Mozda zbog socijalnih vestina?
Препоруке:
15
4
53 уторак, 22 мај 2012 23:46
фристајло
Текст слабо прикривене оптужбе и негодовања "Двери" на Вукадиновића; пада ми на памет дете, које се дури, јер није добило шта жели.
Дверјанима би мудрије било да потраже на другим местима узроке свог пораза (јер, то јесте пораз) него што оптужују вероватно најобјективнијег аналитичара у Србији данас што их није "довољно" подржао током кампање.
Једно је себе видети у одређеној визури; свако на то има право. Но, приговарати другом, коме је посао да изнесе свој лични утисак-да тај утисак мења по нашој жељи и потреби- само је показатељ недовољне објективности. Чак и да је Ђорђе погрешио у оцени "Двери"- није мудро овако реаговати на ту "грешку".
Порадите, господине Протићу, на објективности; Двери имају потенцијал. Но, нећете их оваквим притужбама ослободити. Напросто, нисте убедили довољно људи да сте заслужили места у Парламенту; зашто само Ђорђу гунђате?
Он има само један глас...
Препоруке:
20
17
54 уторак, 22 мај 2012 23:50
Дејан
За Вида

Уз све тешке речи и нетрпељивост, али морам да Вам кажем.

Радикали су се понели као господа у односу на вас из Двери.

Водили су погрешну кампању против Николића уместо против власти, и добили резултат који су добили.

СРС је резултат ових избора поднела часно. Нису себи дозволили да се понижавају около због лошег резултата.

Многи нису задовољни резултатом ових избора. Ја сам очекивао да ћемо да добијемо између 80 и 90 посланика, и уз ДСС и СРС да утерамо власт у пат позицију коју би решили нови избори.

На те нове изборе би власт изашла пошто је испуцала све паре и адуте на претходним.

Није тако било, добили смо 73 мандата, вероватно смо највише покрадени и против нас је вођена највећа хајка.

ДСС и СРС исто не могу да се похвале резулатима.

Али нико, баш нико осим вас Дверјана није склизнуо у инфантилност. Понашате се као деца. Очекивали сте тако надобудни да ћете да постављате ви услов е свима.

"СВИ СУ ИСТИ"

Пробајте опет за 4 године.
Препоруке:
21
24
55 уторак, 22 мај 2012 23:57
Zoran Srbin
DVERI su jedina spas srpstva.
Препоруке:
34
31
56 среда, 23 мај 2012 00:22
Шешељевац @Jasna*
Нисте дужни да ми одговорите, али ме као грађанина који је и сам гласао или за Милошевића или за Шешеља, заиста занима на основу чега закључујете да је у овом тренутку добро да на чело Србије дође Николић. Зар није његов програм исти као Тадићев – што значи погубан за Србију? Сам Николић је пар пута то изјавио уз ограду да би он такав програм и такву политику успешније водио. Зар се може веровати некоме ко двадесет година прича против ЕУ а онда преко ноћи постане фанатичан европејац? Зар Вам не смета подршка која му долази од евроатлантских „пријатеља“ и од неких истакнутих домаћих припадника НВО сектора? Зар Вам не смета чињеница да он политику схвата као делатност у којој се „прави каријера“ а не као делатност у служби народа и отаџбине у којој се ништа не може добити али се могу изгубити и слобода и сам живот?
Препоруке:
16
1
57 среда, 23 мај 2012 00:50
@Jasna* 23:40
Нити сам ја био тако нејасан, нити сам хтео да кажем то што ми Ви приписујете, нити сте Ви тако наивни да сте могли тако накарадно да ме схватите. Коначно, уопште нисам радикал - они су Вам изгледа фикс идеја - већ бивши симпатизер и гласач СПС-а а сада само посматрач бувљака званог политичка сцена Србије. Узгред, Милошевић се вероватно преврће у гробу с обзиром на то који лик ће после ових избора да „спасава“ Србију ( уз помоћ госпође Мери Ворлик, разуме се).
Препоруке:
9
1
58 среда, 23 мај 2012 00:50
Momcilo
Svi Srbi pa i Djordje Vukadinovic treba da ustanu kada spomenu rijec DVERI.

Ko je danas neprijatelj DVERi, koji su jedini spas i svijetla tacka na sumornom nebu Srbije, taj jeste i neprijatelj Srba, Srbije i Srbstva u cijelini.

Kada sam i sam citao taj tekst Vukadinovicev koji je prepun insinuacija da su Dveri, mozda trojanski konj zutih, i slicno, mome cudjenju i iznenadjenju nije bilo kraja. a sta tek reci za "kraduckanje" i "muvanje"? pa ili jesu izbori bili legitimni ili nisu. To sam najmanje ocekivao od Vukadinovica.

Pismo je totalno na mjestu i potpisujem svaku njegovu rijec.
Препоруке:
27
21
59 среда, 23 мај 2012 01:09
@Jasna*
То се зове бити без комплекса (или специјално "едукован"). Напредњачки лобиста који се усуђује да помиње страначко "преметање".
Препоруке:
4
1
60 среда, 23 мај 2012 01:17
Дуле
На тему писма отворила се дискусија да ли су Двери ДС-ови или СПЦ, да ли су секта или нешто друго. Буди Бог са вама. Како кратко памћење имају чланови СНС. Хајде да их само мало посетим на историје ДСС, чији резултати су на таласу, увек необавештеног Коштунице, били преко 20% , да би сада пали на 7%.
Питате се ко финансира Двери, али не дајете одговоре који тајкуни финансирају СНС. Није тешко ирачунати колико су коштале рекламни спотови на великим тв, у штампаним медијима, на интернету. Имали сте своју ТВ, радио, и конгломерат странака око. И све ђутуре, како би то наши рекли, добили сте нешто преко 20%. А шта мислите колико бисте добили да сте били сами, да нисте имали тајкуне иза, да нисте имали медије. Прво почистите своје двориште па онда чепркајте по туђем.
Нисте ни свесни да су Двери принципијелним ставом у вези крађе на изборима помогли Томи да добије Бориса. Зато прст на чело.
Препоруке:
20
11
61 среда, 23 мај 2012 01:33
Slobica Bobica
Slatko se nasmejah...zar cenjeni dr ne zna razliku izmedju naucnih tekstova i kolumne? Kako je uspostavio "vezu" izmedju tehnicke inteligencije i kolokvijalnog termina kraduckanje?Bolje da je uradio nesto korisno, u kuci na primer, nego sto je trosio vreme na ovo pisanije... Uh, ne bih bila u kozi nikoga ko mu je podredjen po bilo kom osnovu, kad taj krene da trazi dlaku u jajetu, pa da krstava jarice, pa da sitnicavo lovi greske, a bice da mu je to strast. Neka iskoristi svoju bliskost sa dverjanima da nauci nesto o hriscanskoj samilosti(oni bi trebalo to da znaju), a neka mu neko i objasni ono "vidis trn u oku brata svoga, a ne vidis balvan u svom"...Zali Boze besplodnog truda.
Препоруке:
7
8
62 среда, 23 мај 2012 01:44
vandeja
@ Marko Gay

"Sto samo pokazuje da su isti ljudi nezadovoljni u svakom sistemu"

Sistemi su nesavrseni i uvek mogu da se unaprede/poboljsaju.

Nezadovoljni u vise razlicitih sistema samo pokazuju da su dosledni.

Nezadovoljni donose progres i napredak. Zadovoljni samo odrzavaju postojece stanje.

Zadovoljni su kocnicari razvoja, a nezadovoljni kreatori razvoja.

Zadovoljni trce u mestu, nezadovoljni trce u svim pravcima.
Препоруке:
5
8
63 среда, 23 мај 2012 01:56
Вид
за напредњака Дејана

Дејане, прилично млак одговор на "тешке речи" које сам вам упутио. Нисте демантовали ниједну оптужбу у вези са вашим (нашим) председником, што само значи да сте итекако свесни да је све то што сам навео истина. Зато не верујем у промене које ви можете донети, а плашим се да ће , ако их буде, бити промене на горе. О каквом постављању услова причате?! Мисија Двери јесте да покаже да су сви наши политичари исти када треба заштити систем који су створили, а који им омогућава лагодан живот на грбачи народа и државе. Зато ни вама не иде у прилог да се гласови за Двери поново преброје. Ни вама не треба у парламенту 10-15 поштених и часних људи који ће народу говорити шта се све дешава када се угасе камере. Зато ништа ни Тома неће предузети, осим ако не успе да направи владу. Онда ће мало дизати прашину и опет причати о покраденим изборима. зато сте исти!!! Зато , између осталог, немате будућност!
Препоруке:
13
10
64 среда, 23 мај 2012 02:03
vandeja
@Dejan

"Радикали су се понели као господа у односу на вас из Двери"

Radikali se nikad nisu ponasali kao gospoda. Ne znam odakle i na osnovu kojih cinjenica ste izneli takvu tvrdnju.
Sto se tice izbora Radikali su za sve ove godine bili deo sistema laziranja izbora i namestene dogovorene politike koja se nastavila i sa ovim izborima.

Politicki vrh stranke, onaj koji je od pocetka na kormilu nema intelektualne sposobnosti, da adekvatno animira pristalice u ovoj sitiaciji, a ni da kvalitativno usmeri i kontrolise njihovog predsednika.
Popularnost i intelektualna snaga g. Seselja ipak nije dovoljna da bi se stranka odrzala na pozicijama iz prethodnih godina.
Treba raditi i raditi sa novim ljudima i idejama..

"Нису себи дозволили да се понижавају около због лошег резултата."

Radikali su svojevremeno vise protestovali i bunili se protiv rezultata i izbora za vreme S. Milosevica nego danas. Cak je i g. Seselj svojevremeno prihvatio "lazirani" poraz na predsednickim izborima.
Препоруке:
14
7
65 среда, 23 мај 2012 03:10
Slavomir Srpski
Iskreno ne znam da je pametno odgovarati na ovakve detinjarije, pogotovo ako dolaze od ljudi koji bi trebali da imaju neki akademski ugled: a to da dverjani umesto sutine se cesto bave pravopisom i Vukovim slovarem sam i licno okusio u Novom Standardu.

Verovatno me je to navlo da ipak nesto napisem o nedozrelosti staratelja, staresina ili kako god to bilo, pri Dverima, pogotovo u prilici rusenja Tadica sa vlasti. Ocekivao sam i da ce im SANU odgovoriti nekim naucnim artiklom po pitanju "sta su kradje i da li su dozvoljene u savremenom drustvu". Ali od vajne nade nista ne preosta, ni jednu recenicu nisu poslali odgovora, cak i od portira u Mihajlovoj. Sto mi se svidja mudrovanje oko slovara i kraduckanja, moram da priznam, otvara mi oci i intelekt, i razvija misaone kapacitete. A sada Dverjani, sve najbolje, vreme je za spavanje.
Препоруке:
14
9
66 среда, 23 мај 2012 07:30
Bianca
Dveri su pokret baziran na reakciji prema raspadu drustvenih, privrednih, spiritualnih i porodicnih vrijednosti. Kada pokret preraste u partiju --- i izadje na izbore, ne moze vise ostati dosljedan sebi. Dveri su pokazali kako je to tesko, i jos izgleda da ne shvacaju gdje su pogrijesili. Kao pokret, nemaju politicku strategiju. Da imaju strategiju, ne bi se upustali u takvu polemiku.

Da shvacaju o cemu su bili ovi izbori, ne bi nikada proglasili da su "svi isti". Partije u opoziciji, i koje se legitimno bore za promjenu vlasti, znaju da je potrebno kontrolirati retoriku, osobito sve izjave koje ce vanjski faktori iskoristiti. Opcenito, uvijek me iznenadjuje nezrelost. Iako je bilo vrlo jasno da su Naprednjaci imali jedini sansu da svrgnu okostalu vlast, mnogi su glasali za raznorazne partije i partijice, znajuci vrlo dobro da ce se zuti okupiti oko svoje koalicije, i da ce narodu prodati istu maglu.
Zelim Dverima sve najbolje, ali ocekujem vise zrelosti i kooperativnosti.
Препоруке:
18
8
67 среда, 23 мај 2012 07:31
revolucionar
Dveri nisu dozivele neuspeh na izborima, ali su imali preterano velika ocekivanja. Insistiraju na kradji i to je sasvim legitimno, ali nazalost plasim se da nisu kadri da plove u politickim vodama, i da ne mogu da dobiju nikada preko 5% ako nastave na prvu loptu svuda i na svaku temu. Ovo je bilo potpuno nepotrebno, osim da se pridobije negativna paznja.
Препоруке:
9
15
68 среда, 23 мај 2012 07:37
pedjauae
Eh Dverjani, posle svih sumnji u vezi vaseg finansiranja, katastrofalnih rezultata na izborima (sa ili bez kradje, kako god hocete) i gomile krajnje cudnih politickih odluka, vama je glavni posao da pisete neka otvorena pisma - maliciozna i nepotrebna. Ako niste primetili, podrska koju ste imali vam se zestoko osipa, a kod ljudi koji su i razmisljali da vam se priklone (kao ja na primer) je spala na nulu. Rukovodjenje strankom (pardon pokretom) vam je diletantsko, a sektasko/komsomolsko ustrojstvo vrlo odbojno.

Ovo od mene, koji nisam nikakav analiticar vec samo obican patriotski orijentisan Srbin. Ako pogledate malo dublje i detaljnije probleme koje sam naveo, mozda vam nekom vradzbinom (i uz mnooogo postenog i pametnog rada)uspe da spasete stranku. Ciketansko gundjanje protiv Djordja Vukadinovica ne spada u te kategorije.
Препоруке:
16
20
69 среда, 23 мај 2012 08:41
Андро Лутак
Еј па ови дверисти нису још право ни загазили у политички живот Србије, а већ дојадише и Богу и народу!

Свака част оном ко је могао ово "отворено писмо" да прочита до краја, а да није видовити монах са Хиландара.
Препоруке:
16
21
70 среда, 23 мај 2012 09:10
Ирена
Једном професор, увек професор
Препоруке:
5
5
71 среда, 23 мај 2012 09:19
Тоша
Кад сам стигао до "научника наука" издаде ме стрпљење....
Препоруке:
9
6
72 среда, 23 мај 2012 11:17
Ненад З.
Уколико смем да приметим, већина ваших коментара је пуна оптужби на рачун Двери. Ја сам човек који воли да у неким тврдњама барата доказима и чињеницама, јер се само на тај начин озбиљна полемика не претвара у ,,рекла-казала" причу. На основу чега неко може да тврди да су Двери режимски пројекат? На основу тога што у другом кругу нису подржали Николића? Размислимо мало. Уколико тврдите да је први круг избора нерегуларан, никако не можете учествовати у другом кругу избора или подржати неког од учесника. Просто зато што се регуларност избора у целости доводи у питање. Ова ситуација нас уводи у следећу анализу. Пре свега, о владајућој гарнитури не бих да трошим речи, јер су они једном речју, нешто најгоре што је Србију задесило у последљих двадесет година. Али ајмо један мали осврт на опозицију. На најјачу опозициону странку (или коалицију, зависи од перцепције.)Коалицију у чији састав улази и ПСС ,,политичког" изгнаника Богољуба Карића. Да ли ми заборављамо ко је тај човек?...
Препоруке:
14
5
73 среда, 23 мај 2012 11:20
Прокисо_Ђувеч
Господине Протићу. Уместо што на овај начин нападате Ђорђа Вукадиновића, молим Вас да ми у једној реченици објасните: одакле паре за вашу капмању? Гледајући све могуће сервисе приметио сам да сте четврти по рангу рекламирања у кампањи, одмах иза УРС-а, жутих и СНС-а. А то кошта до Бога милога. На изборе сам изашао са намером да гласам за вас. Игром случаја, због инцидента на бирачком месту нисам гласао. Сада сам задовољан што вам нисам дао глас. Ако ми објасните: ОДАКЛЕ ПАРЕ, биће ми жао што нисам гласао за вас, док ми неко из Двери то не објасни остаћу срећан што вам нисам дао глас.
Препоруке:
18
16
74 среда, 23 мај 2012 11:51
Ненад З.
(наставак)
...Да ли заборављамо и то да је врло могуће да се, колико сутра, у скупштини покрене иницијатива за Карићев повратак? Трагично је то што Србија опет, као и у протеклих двадесет година бира мање зло, под условом да Николић јесте мање зло. Трагично је то што су Николић, Илић и Карић најјачи опоненти овог разбојничког режима. Како веровати човеку који је пре четири године заступао ставове сасвим супротне данашњим? Како веровати човеку који је окружен људима попут Илића и Карића? Како на крају веровати човеку који на сав глас прича о крађи избора а онда учествује у другом кругу као да ништа није било. Да ли му треба веровати када тврди да ће, када постане председник, испитати регуларност избора? Мислим да не треба. Јер како год окренемо, његова коалиција има највише посланика у будућем сазиву, па ће на основу тога и добити највише новца из буџета. Ако још на то додамо посланичке плате и дневнице, онда та његова обећања прелазе у научну фантастику.
Препоруке:
12
2
75 среда, 23 мај 2012 12:45
aleksandar, oslobođen, za malo
Poštovani profesori, pripadnici partija, stranaka, pokreta, grupa građana, nestranačkih ličnosti, ili kako god sebe predstavljali, mislim da je vreme da zaboravite na lične sujete i akademske sukobe oko forme, poslednji je čas da sa istomišljenicima ili "sličnomišljenicima" popijete kafu i razgovarate kao ljudi, za dobro svih nas koji smo se ponadali, da će te posle ovih izbora, ipak smoći snage i udružiti se kako bi na sledećim izborima, počistili ovaj dvojac kojima je zajednički kormilar. Unapred zahvalan, očajan građanin Srbije.
Препоруке:
11
0
76 среда, 23 мај 2012 13:05
Mare
Svi su me kritikovali i udarali minuse dok sam pisai i razoblicavao Dveri!!!

Ponovo tvrdim oni su jedan od uspesnijih projekata Americke ambasade,svaka cast za Amere!!!!
Препоруке:
16
23
77 среда, 23 мај 2012 13:07
Stefan
Sreca sto su ostali ispod cenzusa,inace bi cupali brkove po ulici i ko zna sta jos....
Препоруке:
14
21
78 среда, 23 мај 2012 13:18
Ilija
Ponavljam po ko zna koji put,Djordje je Dverima nudio saradnju,to je napisao Antonic u jednom od svoih tekstova a oni su ga odbili...e pa drugovi Dverjani nek vam je na cast!
Препоруке:
14
9
79 среда, 23 мај 2012 13:46
Tako..
Ovde se teško može govoriti od otvorenom pismu, jer neko ko je zatvoren za svaku kritiku i sugestiju ne piše pismo da bi na njega dobio odgovor. Dveri polako počnji da pokazuju simpotome, za koje sami samtraju da su dokaz svete nacionalne misije, a nažalost radi se o hroničnom stanju partijskog autizma. Ja sam poslednjih 3-4 meseca bio svakodnevno angažovan o sopstvenom trošku, štiteći interese Dveri i lobirajući za njih, ali to je bojim se gotovo. Došlo je vreme da sse siđe sa pomahnitalog voza, jer posle njihovog otvorenog pisma SPC, počinjem da se pitam da li su oni manje zlo od Čanka i Pajtića, ili su zapravo njihov nastavak u novoj i mutiranoj formi. Tužno je i to što ovaj moj komenta neće shvatiti kao dobronamernu opomenu nego kao još jedan napad na njihovu svetu misiju dovođenja sebe na vlast po bilo koju cenu. Laku noć Srbine!
Препоруке:
17
6
80 среда, 23 мај 2012 15:45
Vladimir
Nastavlja se politicki diletantizam.
Nije strasno ako je neko diletant, ali je strasno ako je neko diletant i uporan na toj stazi.

Sitnicarenje je potpuna besmislica, pa zar jedna zapeta u tekstu moze da presudi o hiljadama glasaca.

Potpuno je nebitno da li su Dveri stranka, pokret, sekta ili grupa gradjana, takvi nazivi su cesto zakonski formalni, pride ih odredjeno gradjanstvo koriste da postave nekoga u svoje "soske" shvatanja okruzenja, jedino sto je bitno je njihovo delovanje, rad i ideja, principi i moralni kvaliteti za koje se zalazu.

Dveri su, zahvaljujuci sitnicarenju i politickom diletantizmu, vrlo blizu granice koju je lako preci. Da ogade dobre ideje za koje se zalazu i da budu optuzeni za namerno profanisanje porodice i patriotizma. Zarad necijeg interesa.
To su velike i vazne stvari, za drzavu i naciju, da bi se sa njima igrali politicki diletanti.
Препоруке:
11
7
81 среда, 23 мај 2012 16:14
Jasna*@Vid
Niste vi nikad glasali za Dveri ,vi ste glasac demokratske stranke,pratim vase komentare od ranije,a i polemisali smo o nekim temama,vi ste tipicni glasac druge Srbije i (to ne onog postenijeg dela Vesne Pesic),a ovde igrate prozirnu igru ,da se lazno predstavljate kao glasac Dveri,samo da biste zavadjali patriote,a uzgred i da izblatite Naprednjake,nije vam dovoljna vasa stampa za blacenje politickih protivnika ,pa ajd jos malo i na patriotskim sajtovima.Providno vam je to.
Препоруке:
9
4
82 среда, 23 мај 2012 16:24
Jasna*@Jasna
"To se zove biti bez kompleksa specijalno edukovan,naprednjacki lobista..." Eto provaliste me uprkos mojoj "specijalnoj edukaciji" ,samo ne znate da li radim za CIU ili KGB?
Препоруке:
3
1
83 среда, 23 мај 2012 16:41
@Jasna*@Vid
Поштована Јасна, кад Напредњаци уђу у коалицију са комплетним Жутима, и оним поштенијим и оним мање поштеним - а то је нормалан крај еволуције Томе Николића и његове странке - ја мислим да би Вама требало доделити положај Јелене Триван. Били бисте сјајни у тој улози. У очекивању тог срећног дана који неће каснити - мислим на "велику коалицију" - желим Вам све најбоље.
Можда би у међувремену требало мало да ублажите речник кад говорите о будућим партнерима, мада то није неопходно. Нико у Ваше две странке, ДС и СНС, није злопамтило. И чланство и руководство гледају од чега се живи, тачније, од чега ће живети њихови унуци и праунуци. Неће они да губе време на то шта је ко причао,обећавао, на принципе, програмске разлике и сличне ствари
Препоруке:
10
2
84 среда, 23 мај 2012 16:53
Jasna*@Seseljevac
Vec smo vodili polemiku oko tog pitanja,al evo da ponovim ,ja mislim da nije isti ,rezim Tadica je morao nekako da se nacne jer ga ne bismo skinuli ni za sto godina.To sto vi Radikali (mislim pravi patriotski ,a ne one radikalske babe narikace,),a vas ubrajam u prave ,jer znam da govorite iskreno i iz duse,dakle to sto vi zelite ,je sada neizvodljivo,posto smo mi od 5. oktobra okupirana zemlja i na kolenima(sto je bio cilj puca 5. oktobra i miliona americkih dolara koji su oni ulozili u to) i Zapad nikad , ne bi dozvolio da sada dodje na vlast neko ko bi ima se otvoreno suprotstavljao.Mozda ce to jednog dana biti moguce ,ali sada nije.Ne verujem da je Toma euro fanatik,delim misljenje Samardzica iz DSS da za Tomu EU nije dogma ,vec vise odraz pragmatizma,za razliku od Tadica za koga je EU dogma.Od necega(u ovom momentu to je Nikolic,jer je uspeo da se nametne kao najjaci protivkandidat Tadicu) se moralo poceti,da se nacne ta bahata ,arogantna ,u korupciju ogrezla vlast.
Препоруке:
6
0
85 среда, 23 мај 2012 17:02
Jasna*@Jasna
Ako dodje do velike koalicije DS SNS a ja cu biti njihov zestok kriticar,a ako ne dodje,sta cete vi biti?Hocete se makar izviniti za malodusnost i malicioznost,il vas nigde nece biti?
Препоруке:
5
2
86 среда, 23 мај 2012 17:57
@Jasna* 17:02
Зашто "малодушност"? Зашто "малициозност"? Остаћу оно што сам и сада - критичан према демократама и критичан према напредњачком "прагматизму". Зар је забрањено да имам неке резерве према искрености напредњака? Зар је забрањена помисао да је код томе Николића у питању опортунизам а не прагматизам?
Као што сам критичан према те две странке појединачно посматране, тако бих био критичан и према њиховој коалицији.А ако до те коалиције не дође то у мојим очима неће променити мој основни суд о њима. А то је, да поновим, мишљење да је ДС једна штеточинска проамеричка странка, а да је СНС странка која је напустила изворни антиамерички став и да тежи да она заузме ту позицију америчког штићеника.
Коначно, не видим зашто бих ја био једини грађанин ове земље који би се крио и извињавао зато што није погодио шта ће се дешавати на српској политичкој сцени.
Препоруке:
5
0
87 среда, 23 мај 2012 18:14
Marija
Evo jos jedna u nizu politickih gluposti Dverjana,podrzava ih instruktor CESID-a i zajedno pozivaju saborce Slobodana Homena da osudi izbornu kradju! Boze,boze....
Препоруке:
13
5
88 среда, 23 мај 2012 20:23
Jasna*@Jasna
Naravno da nije zabranjeno,samo ipak vi ih napadate unapred.Mislim da bi bilo vise fer pustiti malo pa videti sta ce se i kako odvijati,pa cemo onda napadati ,ako treba,a ne vec unapred,zato mi se taj vas stav ucinio malodusnim ,pa cak i malicioznim,naravno svako ima pravo na svoje misljenje.
Препоруке:
0
1
89 среда, 23 мај 2012 20:56
@Ilija
Ponavljam po ko zna koji put,Djordje je Dverima nudio saradnju,to je napisao Antonic u jednom od svoih tekstova a oni su ga odbili...e pa drugovi Dverjani nek vam je na cast!


Kada? Pa ja sam dnevno dolazio barem tri puta na sajt NSPM-a, nigde takav poziv nisam vide, a sigurno ga ne bih prevideo!
Препоруке:
4
5
90 среда, 23 мај 2012 20:58
@Marija
Evo jos jedna u nizu politickih gluposti Dverjana,podrzava ih instruktor CESID-a i zajedno pozivaju saborce Slobodana Homena da osudi izbornu kradju! Boze,boze....


Glupost je u oku posmatraca. Svima su oni postavili pitanje koje ih "najvise zulja".
Препоруке:
3
2
91 среда, 23 мај 2012 21:03
Конфуззије Миронија Мудринич
Свим срцем сам подржавао и подражавао Двери србббске.
Од сутра то могу бити и друге кровне, улазне и излазне еманципаторско предизборне лаке конструкције.
Препоруке:
6
3
92 среда, 23 мај 2012 21:17
@Jasna*
Добро. Онда причекајмо и надајмо се најбољем.
Препоруке:
4
0
93 среда, 23 мај 2012 21:20
Вид
Не пада ми на памет да се правдам патриотама типа "Јасна". Од њиховог патриотизма највише користи имали су наши непријатељи. Част и поштење мени би налагали бар да ћутим после свега, али на овакве оптужбе се мора одговорити. немам доказ за кога сам гласао. нисам снимио гласачки листић мобилним телефоном. То је вероватно патриотски манир странака и служби које ви подржавате Јасна. Ја немам ту обавезу према било коме, а понајмање према вама и сличнима. То да ли сам гласао за Двери и да ли их подржавам најбоље знају повереници Двери из града у коме живим, а ни они ми нису тражили да им покажем гласачки листић тако да, ко зна... Можда службе за које ви радите имају неку информацију. Проверите, сигуран сам да имају.
Препоруке:
3
7
94 среда, 23 мај 2012 21:49
@Вид
Jel ide? Ne ide? Brisi sve, idemo ponovo!

Sta bi ti hteo? "Hajmo sada fino, polako, da uvazimo DSS jos jedno 20 godina, pa ako ne ide, da probamo da malo to drugacije..."
Препоруке:
2
2
95 среда, 23 мај 2012 22:03
Ненад З.
Не видим разлог оволиког броја критика и оптужби на рачун Двери? Они истина је, претстављају нов покрет на српској политичкој сцени и донекле могу да разумем сумњичавост када су они у питању. Међутим, све ван и преко тога претставља неукус. Јер, чињенице говоре сасвим супротно. А то је да су Двери тренутно једина активна национална опозиција у Србији. Радикали су колико видим, још на поду и неизвесно је да ли ће се њихов нокдаун претворити у нокаут, што зависи од заседања централе у Хагу. Што се тиче ДСС-а, треће назови патриотске опције, сумњам да ће њени челници одолети чарима парламентарног живота. Тако да, хтели ми то да видимо на прави начин или не, остају Двери, који истина је, на моменте показују своје политичко неискуство, али је такође истина да су данас, уколико истрају, једини кадри да попуне празнину насталу елиминацијом радикала...
Препоруке:
9
4
96 среда, 23 мај 2012 22:49
Вид
@Вид

Извини, али не разумем шта си хтео да кажеш!? Шта ДСС, којих 20 година?!
Препоруке:
0
0
97 среда, 23 мај 2012 23:08
Jasna*@Vid
Tebi i tebi slicnima bi se pre ruka osusila nego da zaokruzis Dveri ,ili bilo koju drugu patriotsku stranku.Providan si skroz.
Препоруке:
1
2
98 среда, 23 мај 2012 23:52
Mister No
Voleo bih da mi g.Dejan objasni cestitke EU tri sata pre zatvaranja biralista,jel slucajno.A jel slucajno da ce pozadinci ove godine da paradiraju 8 dana,slucajno.Nema veze istina o Dverima ce se cuti.Ne moze se grad sakriti kad na gori stoji.
Препоруке:
4
0
99 среда, 23 мај 2012 23:53
Вид
за Јасну

Генерално, немам превише поштовања за мишљење да је Слободан милошевић био српски патриота. То једноставно није у духу комуниста. 5. октобар био је итекако потребан.Штета је само што га није било раније! Има људи којима је тешко објаснити да међу онима који су скинули Милошевића са грбаче народа има и , замислите , људи који воле Србију и српство.Превише компликовано! Ти си репрензетативан примерак! Е сад, међу дверјанима ,који су патриоте, има много оних који су се 90-тих борили против твог фаворита Милошевића. Да ли разумеш везу између мене и Двери? Ако не разумеш,жао мије, али не постоји начин да ти помогнем. Хвала богу, са мојом руком је све у реду и после ових избора. Проверено! Јасна, контролишеш ли ти своје здравље?
Препоруке:
4
3
100 четвртак, 24 мај 2012 16:40
Jasna*@Vid
Uopste nije sporno da je medju onim narodom koji su "skidali"Milosevica ,bilo i patriota, koji su ucestvovali u tom pucu koji je CIA finansirala, bili ljudi u zabludi,da rade za "demokratiju".
Da su bili u zabludi vidi se najbolje danas ,kada uzivaju u plodovima te "demokratije"(pljackaska privatizacija,prezaduzivanje zemlje,totalna blokada medija,bahatost ,arogancija "demokrata" na vlasti itd,).Ono sto je sporno ,je to sto ti nikada ovde nisi kritikovao takvu "demokratiju",vec naprotiv ,a sada si se,po mom misljenju, lazno predstavio kao pripadnik Dveri ,samo da bi opalio po Nikolicu.Znaci nijedne reci kritike na racun Tadicevog rezima,vec se iz aviona vidi protiv koga si ustvari. 5. oktobra si bio protiv Milosevica,posle si sigurno bio protiv "kocnicara"Kostunice,a sad si protiv Nikolica. Eto ta taktika je meni prozirna ,pa sam reagovala.Sto se tice mog zdravlja ,ne brini sluzi me savrseno,kao i memorija,a ni sposobnost logickog zakljucivanja mi ne manjka.Poz.
Препоруке:
3
2
101 петак, 25 мај 2012 06:35
kristina
ccc...
sramota - umesto da "radite" na istoj ili slicnoj "stvari", desavaju vam se ovakvi "dijalozi" - suvise je tu navodnika da bi ozbiljan covek mogao i jedne i drugog da uzme za ozbiljno - a bilo bi tako lepo da je drugacije!
Препоруке:
2
0
102 петак, 25 мај 2012 07:44
nokitj
G Protić jednostavno, nije na nivou; ne razdvaja bitno od nebitnog. Njegov neuverljiv prigovor i kritika neodoljivo liče na puku želju da se makar i na ovaj način očeše o veličinu kakva je g ĐV.
Препоруке:
2
2
103 понедељак, 28 мај 2012 18:14
Rade
Ako neko poznaje izborni proces na birackom mestu i ako na birackom mestu postoje predstavnici raznih zainteresovanih strana (partija, stranaka, pokreta ... ) onda je zaista jako tesko prepravljati izvornu volju biraca. Posle prebrojavanja glasova u kome ucestvuju svi, sastavlja se zapisnik koji takodje potpisuje vise osoba iz razlicitih politickih stranaka, partija, pokreta..., cetiri kopije tog istog zapisnika dobiju odredjeni ucesnici u izborima. Voleo bih da se prisetimo kako je medju prvima pobedu Kostunice nad Milosevicem procitao gospodin iz SRS-a. On to nije citao iz tarot karata ili iz taloga kafe nego je dobijao informacije sa svakog pojedinacnog birackog mesta. Znaci svaka partija treba da ima pouzdane ljude na birackim mestima i cim se izbroje glasacki listici i potpise zapisnik oni mogu sms-om ili usmeno da jave u svoje izborne stabove i da imaju uvid u rezultate. Petljati gospodina Vukadinovica u ovako nesto je zaista nepotrebno, rekao bih cak da to nije u dobroj nameri.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер