уторак, 03. децембар 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > Адвокат Боривоје Боровић: Трагедија у Новом Саду неће бити истражена до краја, јер је безбедност Железничке станице гарантовао Александар Вучић
Хроника

Адвокат Боривоје Боровић: Трагедија у Новом Саду неће бити истражена до краја, јер је безбедност Железничке станице гарантовао Александар Вучић

PDF Штампа Ел. пошта
петак, 08. новембар 2024.

Адвокат Боривоје Боровић изјавио је данас да трагедија у Новом Саду неће бити истражена до краја, јер је безбедност Железничке станице гарантовао председник Србије Александар Вучић.

Боровић је агенцији Бета казао да је Више јавно тужилаштво у Новом Саду морало да затражи притвор за особе које су директно учествовале у реконструкцији железничке станице и надстрешнице.

„Пошто се ради о државном пројекту у којем је учествовало више лаика, онда би извођење на суд било кога ко припада политици значило да се ради о још једном очигледном случају мешања политичара у струку. Ова трагедија неће бити до краја истражена, као и ниједна до сада, јер ако је Железничку станицу отворио председник државе Александар Вучић, онда је он и ‘гарантовао’ да је она безбедна“, истакао је адвокат.

Коментаришући то што да ни после седам дана од трагедије у којој је погинуло 14 особа, а три тешко повређене никоме од саслушаних није одређен притвор, Боровић је рекао да је требало одредити полицијско задржавање и притвор за све који су учествовали у том пројекту, а нису поштовали правила струке.

„Већ је требало да буду притворени представници фирме која је изводила радове, пројектанти који нису испоштовали правила струке, представници надзорног органа, као и министар грађевине. Горан Весић је требало да буде саслушан као осумњичена особа, а не у својству грађанина, јер је министарство на чијем је челу био финансирало пројекат. Само у том случају могли би да прихватимо да се води класичан кривични поступак и да ће сви кривци одговарати пред законом“, оценио је он.

Према његовим речима, представници власти ослушкују реакције јавности, од чега ће, како је рекао, зависити ток истраге и утврђивање одговорности.

„Јавност, нажалост, обично заборавља чињенице након месец дана. Ово је само један од већ виђених случајева заташкавања кривичног поступка када су у питању представници власти“, закључио је Боровић.

Реконструкција станичне зграде у Новом Саду почела је у јесен 2021. године, а радове је изводио конзорцијум кинеских компанија.

Како је у октобру 2021. саопштила Инфраструктура железнице Србије, радило се на обнови прва три станична колосека, изградњи новог перона и надстрешнице, док је обнова станичне зграде подразумевала санацију подова, зидова и крова, енергетску санацију објекта и замену фасаде и столарије.

Железничка станица је пуштена у рад 19. марта 2022. године, када је у саобраћај, усред изборне кампање за опште изборе, свечано пуштена у рад и реконструисана пруга Београд-Нови Сад.

Тада су из Београда у Нови Сад брзим возом „Соко“ стигли председник Србије Александар Вучић и премијер Мађарске Виктор Орбан.

„Не могу да вам опишем колико сам поносан. После скоро 60 година обновили смо ову станицу“, рекао је тада Вучић, пренели су медији.

(Бета)

 

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, Рио Тинто отворити рудник литијума у долини Јадра?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер