петак, 13. децембар 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > Артјом Соколов: Кинески брендови држе око 70 одсто удела на тржишту нових аутомобила у Русији
Хроника

Артјом Соколов: Кинески брендови држе око 70 одсто удела на тржишту нових аутомобила у Русији

PDF Штампа Ел. пошта
среда, 27. новембар 2024.

 МОСКВА - Кинески брендови држе око 70 одсто удела на тржишту нових аутомобила у Русији, објавио је аналитичар података компаније Авито авто, Артјом Соколов.

Руски произвођачи су истовремено достигли планиране производне капацитете и њихов удео на тржишту нових аутомобила у Русији је достигао 22 одсто у октобру 2024, преноси Тас.

Соколов је додао да је удео локалних брендова на руском тржишту порастао за седам одсто у последњих 12 месеци. Просечна цена новог аутомобила у Русији је прошлог месеца износила 3,4 милиона рубаља, дакле око 30.420 евра, а просечна цена половног аутомобила 1,45 милиона рубаља, односно приближно 12.970 евра, преноси Танјуг.

У октобру је према подацима компаније Автостат у Русији продато укупно 171.200 нових аутомобила. Најпродаванија је домаћа Лада, јапанска Тојота је заузела девету позицију, док се на осталим местима у првих 10 налазе искључиво кинески брендови.

(Политика)

 

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, Рио Тинто отворити рудник литијума у долини Јадра?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер