субота, 27. јул 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > Н1: Предвиђено рушење надвожњака који води ка Бановом брду
Хроника

Н1: Предвиђено рушење надвожњака који води ка Бановом брду

PDF Штампа Ел. пошта
субота, 27. јул 2024.

Надвожњак у Кировљевој улици у Београду, који води ка Бановом брду у наредном периоду требало би да буде срушен а да на његовом место дође нови. Саобраћајни инжењер Иван Банковић каже за Н1 да, за разлику од неких других градских пројеката, ово јесте добро решење.

Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу расписала је тендер за контролу техничке документације за изградњу новог надвожњака у Кировљевој улици у Београду, који ће ускоро бити срушен. Изграђен пре 50 година као привремено решење, остао је до данас. Још раније је забрањено да преко њега иду ГСП и слична тежа возила.

„После толико деценија, ово привремено решење а које је заправо вијадукт, јер је од металне конструкције, добиће своје трајно решење. Јесте добро да се иде у пројекат рушења ове конструкције и да се изгради надвожњак који ће бити од бетонске конструкције, а новина је да ћемо имати саобраћај у оба смера“, изјавио је Банковић.

Такође, додаје, радиће се проширење саобраћајнице у Паштровићевој и Радничкој улици.

Новина је, каже, и да ће на раскрсници Паштровићеве и Високе улице, изнад тржног центра, бити један кружни ток.

О томе како ће бити регулисан саобраћај у том делу, с обзиром да возила ГСП не пролазе туда, већ иду око Хиподрома, Банковић каже:

„Тренутно решење јесте да су возила од преко 12 тона, а то су возила ГСП и теретни саобраћај, преусмерени на петљу код Хиподрома. Имамо засићење саобраћаја, гужве су у шпицу, знамо сви, али када ово буде завршено, јавни превоз ће ићи преко новог надвожњака“, рекао је.

Банковић појашњава да је расписан тендер за контролу техничке документације.

„Завршена је техничка документација, тендер који је расписан 19. јула односи се на техничку контролу техничке документације. Битно је да овај пројекат уђе међу приоритетне градске пројекте следеће године и према неким информацијама, требало би да буде завршен годину и по до две од момента почетка радова“, закључио је Банковић.

(Н1)

 
Пристигли коментари (0)
Пошаљите коментар

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер