среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > Нова.рс: Сва три мобилна оператора у Србији подижу цене својих услуга, велики број корисника необавештен
Хроника

Нова.рс: Сва три мобилна оператора у Србији подижу цене својих услуга, велики број корисника необавештен

PDF Штампа Ел. пошта
субота, 02. март 2024.

Сва три мобилна оператора у Србији - МТС, А1 и Yеттел - подигли су ових дана или ће ускоро подићи цене својих услуга. Међутим, једино је А1 о повећању претходно обавестио своје кориснике, док корисници МТС нису добили никаква обавештења, пише Нова.рс.

Корисници Yеттел обавештени су ситним словима на јануарском рачуну о повећању које ступа на снагу већ од марта на шта, судећи по реакцијама на друштвеним мрежама, нико није обратио пажњу.

Нова.рс је већ навела да је компанија Телеком Србија без упозорења и најаве подигла цене пакета кабловске телевизије, интернета, фиксне и мобилне телефоније, а да о томе претходно нису обавестили кориснике, који сад немају чак ни право на жалбу.

Док је А1 већ првог дана марта месеца корисницима путем СМС порука упутио обавештење о предстојећим изменама цена које ће важити од априла, наводећи конкретне цене за све пакете, али и рок за раскид уговора од месец дана, с МТС и Yеттел то није био случај.

Наиме, корисници друштвених мрежа увелико пишу о повећању цена пакета у Yеттел, истичући да на рачуну из јануара стоји да ће бити промена цена од марта. А оно што је највећи проблем – рок за раскид уговора јесте до краја фебруара.

Како је већина корисника промене у цени видела тек 1. марта, удружење за заштиту потрошача „Ефектива“, објавила је на друштвеним мрежама која права имају потрошачи.

Ефектива је указала да је Yеттел на свом сајту навео да је рок за раскид уговора био 29. фебруар.

Ово удружење подсећа да члан 131 Закона о електронским комуникацијама прописује да корисник има рок од 30 дана за раскид уговора, и то од дана када је обавештен о повећању цене.

„С обзиром да је Yеттел своје кориснике о томе обавестио преко издатог рачуна, а они су, рецимо путем мејла стигли 5.2.2024, то значи да рок за раскид тече од тог дана и завршава се 6.3.2024“, указала је, између осталог, Ефектива.

(Нова.рс)

 

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер