субота, 04. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Предлози Радне групе за заштиту ваздуха: Субвенције за хибридна возила, забрана возила са Еуро 3 мотором, редукција саобраћаја, изградња звучног зида с маховином, градски превоз рекама, милион стабала…

Kоментари (12) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 18 фебруар 2020 20:54
пензионер Цвико,
И ја сам један од многих који желе чисту и здраву околину, средину, како хоћете. На жалост од предложених мера биће само кампања и ништа више. А ево зашто то пишем и тврдим. Мотори класе "еуро 3", због много чега и сами одлазе у прошлост. Ако то неко покушава да прикаже као свој успех, он је и лажов и лопов. Недавно је један професор са маш. факултета доказао да утицај мотора класе "еуро 3" није доминантан у целокупном загађењу... Проф. др. В. Абрамовић, указао је по ко зна који пут, на проблеме са "ХААРП-ом и Кемтрејлисом". Званичници то не слушају. Доказ да су ови научници у праву јесте чињеница о равномерној загађености простора у којем живимо. Немогуће је да се возила са моторима класе "еуро 3" возе равномерно по путевима, по селима и градовима, њивама, шумама, водама, брдима и долинама и да за собом остављају исту количину аерозагађења по метру четворном или кубном. Ко наседа на приче о министру и стручњацима који оптужују моторе класе "еуро 3" је будала.
Препоруке:
7
2
2 уторак, 18 фебруар 2020 21:31
Звонимир Бгд
У саопштењу Министарства наводи се да су за спровођење тих мера потребна милионска новчана средства и то у еврима.

С обзиром на све наведено што су измаштали, биће да се ради о милијардерским новчаним средствима (и то у еврима).
Препоруке:
7
0
3 уторак, 18 фебруар 2020 22:02
cika brka
Kao i obicno Vlada kaska za dogadjajima pa je prestizu i olupavaju joj se o glavu.Npr javna gradska preduzeca za prevoz putnika,cistoca,zelenilo ,vodovod su odavno mogla da budu preorijentisana na zemni gas,realno oni najvise zagadjuju vazduh u gradovima jer kamioni i autobusi koje gradske sluzbe koriste su vrlo upitnog "euro"standarda.Sto se tice uvoza polovnih automobila iz inostranstva,radna grupa predlaze zabranu uvoza euro3 vozila koja su u inostranstvu prakticno kategorija smeca za presovanje i reciklazu,cena ...smesna a da se ne lazemo nije ni euro 4 nesto bolje.Zemlje u okruzenju razmisljaju da euro 4 preskoce i idu na euro 5 uslov.
Ali zemlje u okruzenju nemaju uvoznicku mafiju koja ce Vladi da "objasni"da narod nema para,eto mora se pustiti i sirotinji da vozi nesto jeftino itd itd i ajmo dalje.
Bolje da Vlada ne prodaje Komerc.banku i da ulozi u jeftine namenske kredite za kupovinu novih vozila za nase ljude,da ne kupuju smece po zapadu i da ne ginu ko stoka po putu
Препоруке:
9
4
4 уторак, 18 фебруар 2020 23:04
фрљ
Фали само превоз камилама до БГ на води ?
Препоруке:
7
0
5 уторак, 18 фебруар 2020 23:17
,,,
al će da broje šuške

al ovo mora da je dobro
zvučni zid s mahovinom
Препоруке:
5
0
6 уторак, 18 фебруар 2020 23:38
Томас Џеферсон
Ох, та зар Радна група не предлаже субвенционисану набавку енергетски ефикасних еко-пећи на обновљива чврста горива за локално становништво Србије? Штета. Таквим ће приступом – за разлику од неких других, нама за пример истицаних земаља – само још више погоршати општу еколошку и економску ситуацију код већинског, пауперизованог сегмента овдашње популације:

https://energy.maryland.gov/residential/Pages/incentives/woodstoves.aspx

Субвенционирана набавка електричних возила се, наиме, у оној нама узоритој земљи показала као изразито про-елитистичка мера, која је послужила унапређењу просперитета оног социјалног слоја становништва који годишње зарађује више од 100.000 $:

https://fas.org/sgp/crs/misc/IF11017.pdf

Доказа да се фактичким обогаћивањем богатих повећава просперитет земље у целини заправо нема, али не може се ићи мимо света...
Препоруке:
5
1
7 среда, 19 фебруар 2020 00:06
итд или ...
редукција саобраћаја и другачије управљање сигнализацијом уз неодложну замену дотрајалих градских аутобуса и приградских који највише загађују у саобраћају, ваљда имају неке приоритете? Троле треба појачати, скроз избацити аутобуски саобраћај ако нису у стању да обнове возни парк. Ок штитиш ваздух тако што ћеш воду тј реке да загађујеш речним превозом? увек је тако било, једно као штитиш друго загађујеш, чудна еколошка политика, нема дилеме.
Препоруке:
4
4
8 среда, 19 фебруар 2020 00:27
Теоретичар
Довољно је да се види које су све СНС-овце у комисији да би од-
мах било јасно да од целог посла нема ништа.Нити они знају ства
рну ситуацију,нити знају шта се и како се мери,нити знају шта је
то реалан живот.Појма немају колико ће све да кошта и ко ће то
да плати.Све у свему,нема ништа од свега тога.
Препоруке:
5
1
9 среда, 19 фебруар 2020 06:39
пензионер Цвико ,
Ако из возног парка Србије избацимо возила загаћиваче, осигуравајућа друштва, сервиси, држава и други остаће без прихода. Остаће нам и даље загаћења која се праве комбинацијом кемтрејлиса и ХАРРПА. Да, умало да заборавим, имаћемо и маховину која ће од будућих генерација скривати глупости ове а и других влада.
Препоруке:
0
3
10 среда, 19 фебруар 2020 09:29
Jovan
Sve naše probleme oko aerozagađenja (ako ga ima?) rešava "Južni tok" i automobili na TNG.
Препоруке:
2
0
11 среда, 19 фебруар 2020 10:10
Србољуб
Не спомињу грађевинску регулативу/мафију:
https://www.youtube.com/watch?v=XW6A6AgOfSc
Погледајте колико је стабала посечено на Врачару.

За моја плућа је важније дрво које ми је близу него далека шума. Шума решава глобално.
Препоруке:
2
0
12 среда, 19 фебруар 2020 10:35
...
Lele, ala će neko ovde da se ugradi...
Препоруке:
3
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер