недеља, 26. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Андреја Младеновић: ДСС прекида комуникацију с Б 92

Kоментари (45) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 01 март 2011 16:06
Zone of Death
Због "државотвораца" као што су Никитовић, Стојковић, Бубало, Јочић, Михајлов и њима сличним нализмо се ту где смо.
Препоруке:
0
0
2 уторак, 01 март 2011 16:27
Pelin
Zone of Death,
nazalost, u pravu ste.
Препоруке:
0
0
3 уторак, 01 март 2011 16:32
@Zone of Death
zbog tih državotvoraca, Vi imate državu.
Препоруке:
0
0
4 уторак, 01 март 2011 16:48
Milos Stankovic
Konacno!
Препоруке:
0
0
5 уторак, 01 март 2011 16:54
Синиша
Б92 не гледам већ годинама. Ко у њима не препознаје стаљинистички медиј организиван на амерички (CNN)начин, тај заиста треба да се замисли.
УКЉУЧИ МОЗАК, ИСКЉУЧИ Б92!!
Препоруке:
0
0
6 уторак, 01 март 2011 16:59
Мирослав Анђелковић
А ја наивно помислио да ће Андреја и његови да потегну ''силне аргументе'', кад оно: они потежу прекид комуникације!
Препоруке:
0
0
7 уторак, 01 март 2011 17:00
Bojan Todorović
Ja bih voleo da nam DSS kaže sa kim nije prekinuo ( suštinski, ne formalno ) komunikaciju.
Misle li da je moguće biti sam, začauren, naduren, iznenađen i uvređen, a baviti se javnim poslom, pa još i težiti da nekoga predstavljaš?
Da se razumemo - za njih me je briga kao za lanjski sneg, ali se naježim pomisli da smo svi mi i cela Srbija bili u šakama te nadurene i sujetne grupice.
Препоруке:
0
0
8 уторак, 01 март 2011 17:37
Zone of Death
Због ДСС и оваквих ликова (али и свих других странака) ја се и потписујем као ЗОНА МРТВИХ.
Препоруке:
0
0
9 уторак, 01 март 2011 17:53
спрека - без страначке књижице
Тон неких дежурних коментатора и њихова острашћена непринципијелна обојеност је више него неукусна.
За промену отипкајте бар нека имена оних "правих државника" па да упоредимо, да знамо на кога се мисли, где је алтернатива.
Препоруке:
0
0
10 уторак, 01 март 2011 17:55
Milosav
S obzirom da na B92 sajtu nije moguce postaviti komentar koji ne kritikuje Kostunicu, evo da mu odavde porucim> Nikad u NATO!
Препоруке:
0
0
11 уторак, 01 март 2011 18:03
Pelin
Pa B92 je za vlade VK dobio nacinalnu frekvenciju, pitam se po kom kriterijumu? Zasto samoproklamovana drzavotovrna stranka nije tad trazila ispitivanje porekla kapitala B92, zasto nije ispitala kako joj je Dinkic dodelio drzavne prostorije po bagatelnim cenama, a to pitanje se otvaralo za vreme vlade VK.
Kako da niko nije mogao dobiti frekvenciju za patriotski medij, a davani su raznim Foksovcima, Sorosovcima, Pinkovcima...Dosta je demagogije DSS-a i njihovog pranja biografije, gajili su guju u njedrima neka ih guja udeja sad.
PS. Afera Kolubara je istinita, svidelo se to nekom ili ne, a DSS stiti kadrove Kolubare kako ne bi progovorili kako je novac isao na finansiranje stranke. Toliko o postenjacinama iz DSS-a.
Препоруке:
0
0
12 уторак, 01 март 2011 18:33
катран и перје
а било вам је лепо кад сте им доделили националну фреквенцију, бесплатно коришћење зграде у центру Н.Београда, и милионе донација од НИСа, ЕПСа, и разних других државних и парадржавних фирми?
Црни Коштунице, окрени се око себе и погледај дом свој, и ко ти чучи у њему и води кадровску и сваку другу политику још од 2000. Јел се још чудиш како су ти све медије узели испред носа па те сад гађају с њих и блатом и перјем? Где су ти сад "медијски маг" Тијанић, сердар Манојло, 'урбани' Владета и остала екипа са канабета и кулоара? Зашто си остао сам, ко вук самотњак и без Косова, и без Црне Горе, а препун црногораца свуд около тебе, најцрњи Коштунице?
Још једном: Погледај дом свој - ту је одговор на сва питања и све твоје дилеме!
Препоруке:
0
0
13 уторак, 01 март 2011 19:29
@Zone of Death
Вероватно због ДСС имате и надимак на енглеском језику.

Ја сам избрисао Б92 данас мада је било разлога и раније (пре две године сам избрисао РТС 1). Сем неких НВО скупова где се сами снимају, бесконачних реприза "Вратиће се роде" и "Инсајдера" са нападима на ДСС ионако нема ништа за гледање. Ко воли да их гледа, нека изволи, ја не морам.
Препоруке:
0
0
14 уторак, 01 март 2011 19:37
Rio Lobo
Nesto tu meni nije jasno, B92 uporno nasrce na DSS ali onako bukacki i bez nekih argumenata a DSS se uporno brani otprilike "vidite sta nam rade"... Kao da i jednima i drugima ovo odgovara, ne mogu da verujem da DSS nije u stanju da se resi nesuvislih i bezveznih napada B92. Valjda se nece preigrati kao deca pa da posle bude "igracka placka".
Препоруке:
0
0
15 уторак, 01 март 2011 20:01
Relja
1 уторак, 01 март 2011 15:06
Zone of Death
Због "државотвораца" као што су Никитовић, Стојковић, Бубало, Јочић, Михајлов и њима сличним нализмо се ту где смо.


Slazemo se.
Препоруке:
0
0
16 уторак, 01 март 2011 20:07
Dragan Damjanić
@Bojan Todorović

Misle li (B92)da je moguće biti sam, začauren, naduren, iznenađen i uvređen, a baviti se javnim poslom, pa još i težiti da nekoga predstavljaš? oni znaju da nikoga ne predstavljaju samo rade svoj prljavi propagandni posao za koji su plaćeni od svog gazde.
Da se razumemo - za B92 me je briga kao za lanjski sneg.
Naježim se od pomisli da smo svi mi i cela Srbija bili u šakama te nadurene i sujetne grupice stranih plaćenika, ali nismo više, ljudi sada misle svojom glavom.
A čak i drugosrbijanci posećuju NSPM.
Препоруке:
0
0
17 уторак, 01 март 2011 20:13
Један пажљиви читалац
Прочиташ коментаре и видиш јад и беду Србије!
Препоруке:
0
0
18 уторак, 01 март 2011 20:46
Радосав Стевановић
Б92 је "грозан, мутан бездан. Што у тај понор оде, не постоји више и није никад ни постојало.
Препоруке:
0
0
19 уторак, 01 март 2011 21:32
Angel
B92 je oličenje perfidnog zla.
Препоруке:
0
0
20 уторак, 01 март 2011 21:35
Биљана Николић@Pelin
Сад само повежите независно тело попут РРА са било којом владом. Знате ли ко је бирао чланове РРА? Наравно да не знате - Чланове Савета бира Народна скупштина Републике Србије на предлог овлашћених предлагача.и немају везе са владом.
Шта ћете сад да гламурозно да измислите?

Колубара је истинита као и веза РРА и Коштунице.
Од 1992 се у Колубари изнајмљује механизација.
Према препоруци ММФа ИЗ 2003 (нема Коштунице) од Колубаре се издваја ћерка фирма коју је Колубара обавезна да ангажује наредне 4 године за изнајмљивање механизације како радници не би остали без посла. - значи наслеђено стање које се не може променити
Фирмом ћерком „Колубара грађевинар“ управљају од јануара 2005. до децембра 2006. године Маринко Марић (Г17+), а од 2006. до данас Славољуб Павловић (СПС) који и бирају од кога изајмљују механизацију.

Јел доста или да наставим?
Препоруке:
0
0
21 уторак, 01 март 2011 21:37
Iskrenko
@Pelin
Kolega Pelin Vi kao da ste skolovani da spinujete stvari.Uporno sa malo poluistina pokušavate da izkreirate veliku laž kao istinu.Ponavljam od juče:
3,5 miljardi manji dug države,300000 ljudi više zaposleno,40% veća kupovna moć prosečne plate,nije bilo secesionističkog statuta Vojvodine,nije bilo indirektnog priznanja Kosova,najviše stranih investicija...Pred tim činjenicama priče o njegovim saradnicima su potpuno nebitne,a stavovi da je Koštunica nesposoban potpuno netačni.
DELA SU JAČA OD BESEDE,a koja dela imaju oni što ih Vi podržavate.Ja nikad ranije nisam glasao za Koštunicu.
Препоруке:
0
0
22 уторак, 01 март 2011 21:45
Биљана Николић @Zone of Death , Relja
Ако сте млади, онда не знате за имена из ДСС која сте набројали, него су Вам сервирана да их исписујете попут парола.
Ако нисте млади, па знате нешто конкретно о политичарима, направите и конкретно поређење набројаних са бољима од њих. Из свих партија сви су били на власти (и ваши ЛДПовци и Свилановић и Беба) па изволите - распишите се, нахвалите их - ако имате чиме.
Препоруке:
0
0
23 уторак, 01 март 2011 21:45
danako
Ne mogu da se nacudim kvalitetu komentara, samo ostrascenost i bezumlje. Sve, samo nema pameti. Vidim ja da nema nama boljitka jos za dugo, dugo...
Препоруке:
0
0
24 уторак, 01 март 2011 21:46
Петар
Врховни суд Б92 је пресудио и навијачима Звезде и Партизана, а ја мислио да суди државни суд.
Препоруке:
0
0
25 уторак, 01 март 2011 22:21
Биљана Николић @катран и перје
Да ли Вас је неко обавестио да Коштуница није изабран за цара са апсолутном извршном судском и законодовнам влашћу? Да ли знате да ДСС није сам формирао власт? Да ли знате број посланика ДСС после избора 2003, 2007?
Да ли знате од кад и како и уз чију помоћ је Мило Ђукановић на власти? Шта је требао Коштуница да уради? Дајте решење, које не излази из законских овлашћења.

"Црни" Коштуница је радио као "црнац" са свом расположивом моћи коју му је народ на изборима дао - више није могао.
Препоруке:
0
0
26 уторак, 01 март 2011 22:33
Zoran, za Bojana Todorovica
Ako je biti naduren,i sujetan smrtni greh za politicara, kakve epitete zasluzuju oni koji obecaju 200 hiljada radnih mesta a za dve i po godine vladavine izgube 400 hiljada, koji svesno lazu narod da ce dobiti po 1000 evra u akcijama mada u tom momentu znaju da od toga nema nista vec lazu samo da bi njihov kandidat dobio predsednicke izbore, koji obecaju obracum sa korupcijom a ona je dublja nego ikada ranije, koji obecavaju povecanje zivotnog standarda a on padne za trecinu (!), koji nemaju nikakve ideje o tome kako da poboljsaju stanje u zemlji vec samo ponavljaju mantru "EU nema alternativu" i pokusavaju na svaki moguci nacin da se dodvore ambasadorima iz zemalja jedne strane sveta a za uzvrat ne dobijaju apsolutno nista osim praznih obecanja o opstem blagostanju u EU i upozorenja da je otimanje dela teritorije gotova stvar i nije za diskusiju a ovi samo klimaju glavom i cine sve da narod i dalje obmanjuju kako postuju Ustav i stite celovitost zemlje?E to je dno dna!
Препоруке:
0
0
27 уторак, 01 март 2011 22:41
Правник
Немој да је неко реко нешто ружно о Бе92. Реакција реформисаног и независног правосуђа ће бити ужасна. Јел вам јасно? Ако није питајте отпораша Хомеинија, пардон, Хомена.
Препоруке:
0
0
28 уторак, 01 март 2011 22:46
Зона мртвих
@ Биљана Николић

Б92 ни ја не подносим. Такође, не подносим ни ДСС. Добро знам шта говорим, пошто нпр. занм биографиму Дејана Михајлова и Предрага Бубала. Они се ни по чему не разликују од владајућих политичара. Сматрам да је ДСС гора варијанта за Србију из простог разлога што изигравају лажне моралисте. Они су нешто попут Ђенке из Маратонаца. Ови из ДС, СПС и Г17 плус јасно признају да су лопови. Али ови из ДСС јесу лопови ал се ките моралом. Па много је кумо!
Препоруке:
0
0
29 уторак, 01 март 2011 23:47
Pelin
Zona mrtvih, podrzavam, slazem se u vezi laznih moralista.
Препоруке:
0
0
30 уторак, 01 март 2011 23:51
Драгослав Јовановић
@Зона мртвих
Добро знам шта говорим, пошто нпр. занм биографиму Дејана Михајлова и Предрага Бубала

Ови из ДС, СПС и Г17 плус јасно признају да су лопови

Реците ми шта то знате из биографије наведених а да је то доказана чињеница а не рекла-казала. Такође реците где, када и коме су ДС, СПС и Г17+ јасно признали да су лопови. Можда знате нешто што други не знају, није ред да нас држите у незнању.
А било би лепо и да се потпишете именом и презименом па да знамо ко нас просвећује, а такође и да заиста стојите иза онога што напишете.
Препоруке:
0
0
31 среда, 02 март 2011 00:24
влкс
@Зона мртвих
Ко је бранио и спомињао ту двојицу? И шта сада кад сте рекли за дотичне? Бољи је Тома, Вучић, Табаковићка, Зорана? Не заваравајте се. У свакој странци има кукоља. ДСС је странка као и све остале, само што она има другачије виђење Србије и њене будућности од других тзв. европских странка, те је из тог разлога треба сваких 3-6 месеци блатити на Б92.
Подсећам вас да мост преко Саве кошта 200 милиона евра, па ви упоредите то са тзв. пљачком века у Колубари!
Препоруке:
0
0
32 среда, 02 март 2011 01:03
covek iz loznice
od 2002, pa do septembra 2005.god.bio sam clan dss-a.zasto je to vazno u mom komentaru!zato sto sam u tom periodu od 3-4 godine, vidio da je dss,otprilike 80 posto ,,zut,,.kako, pa ogromna vecina clanova, a pogotovo nizi esalon rukovodioca dss-a, po okruzima,opstinskim odborima je direktno ili indirektno vezan za ds, a ponajvise ,,interesno,,.primer... gospodja poslanika dss-a, g.mise dimitrijevica,cini mi se da se zove ,,libija dimitrijevic,,je direktor ,,studenske poliklinike u beogradu,,/ona sto je skoro b92, ,napao,,da je nekakvu scenografkinju zaposlila u polikliniku./i zar mislite da je mogla ostati kao direktor poliklinike, da ne odgovara ,,zutacima,,.a za nju i njenog supruga znam dobro jos od 90-tih, kad su dosli kao izbeglice iz srebrenice/doduse on je poreklom iz loznice!/i znam da su se patili radeci privatno kao zubari.i sad posle 05.oktobra se docepali bg.,i raznih funkcija, upravnih odbora/libija bila predsednik upravnog odbora specijalne bolnice u b.koviljaci/.
Препоруке:
0
0
33 среда, 02 март 2011 01:19
Биљана Николић @Зона мртвих
Нешто смо постигли, нема више ника на енглеском.
Из биографије Дејана Михајлова можете видети да је био генерални секретар владе Србије 2004-2008, а разлог што су Вам подметнули баш њега можете наћи у Блицу од 07.02.2008.
Dejan Mihajlov, generalni sekretar Vlade Srbije i čovek od najvećeg poverenja premijera Koštunice, zabranio je stenografima i zaposlenima u tehničkoj službi Vlade da dođu na sednicu Spoljnopolitičkog odbora, da bi preksinoć onemogućio usvajanje sporazuma sa EU, saznaje „Blic" u Vladi.

Зашто лепо не кажете да сте "чули, радо поверовали и још рађе приступили акцији - шири даље" о ДСС као "моралним лоповима"?

Знате ли "куме из зоне мртвих" нешто о Чеди, тасту и фармацеутским махинацијама? Знате ли нешто о богаћењу на месту подпредседника владе, знате ли нешто о Наташи Мицић и фирми њеног оца у Ужицу, "куме?
Препоруке:
0
0
34 среда, 02 март 2011 01:20
covek iz loznice
i da nastavim, oko ,,zutog clanstva u dss-u.taj problem je za dr.v.kostunicu, evidentan, i on je ga vrlo svestan,pa zamislite kad bi krenuo sa ciscenjem, sta bi mu ostalo,ja ga na taj nacin ne aminujem/v.kostunicu/ali je imao dovoljno vremena/4 godine od silaska s vlasti/da procisti redove.dalje dr. vojislav kostunica je ,,VRLO SVESTAN SVOJE IZBORNE PREVARE NAD pokojnim SLOBODANOM MILOSEVICEM 2000.-te godine/ZATO JE ZAPALJENA SKUPSTINA, jer su u njoj bili izborni listici/jer je te izbore izgubio od SLOBODANA MILOSEVICA, i to VRLO DOBRO ZNAJU ,,ZUTI/jer su oni to namestili/i tako ,,KOSTUNJAK NE SME NA NJIH OTVORENO,, ali im to nikad ,,nece ni oprostiti!pogotovu posle onog iz 2007/8 kad je bio snjima u vladi!tad je ,,NAJZAD PRELOMIO I KONACNO PRESAO NA ,,NASU, NARODNU STRANU,,i ON/KOSTUNICA/ konacno je poceo zavrtanje ruku u sopstvenim redovima!pa zar SESELJ, nije jasan signal dao TOMI NIKOLICU, da ce premijer tad biti KOSTUNICA a ne ON/TOMO/.zato je i napustio SRS.
Препоруке:
0
0
35 среда, 02 март 2011 01:30
@Bojan Todorović
DSS nije prekinuo, na vaše ogorčenje, sa Jedinstvenom Rusijom. Ima sporazum i projekte do 2012. A vi se ježite do mile volje.
Препоруке:
0
0
36 среда, 02 март 2011 01:45
Биљана Николић @Зона мртвих
Знате ли шта је Наом Чомски рекао младом бошњаку који је тврдио да он зна боље од Дајане Џонстон шта је било у Босни и да би Чомски више требао да верује њему а не Дајани?
Рекао му је - документујте па ћу Вам рећи шта мислим о вашим доказима и аргументима. Овако не знам шта Ви то знате и на основу чега знате.

Исто важи и за Вас.
Препоруке:
0
0
37 среда, 02 март 2011 02:12
@covek iz loznice
Čoveče iz Loznice, jeste li Vi kao član DSS imali neku korist? Šta ste Vi dobili?
Da je DSS zapošljavao kapom i šakom svoje članove kao što to rade ostale partije, mislite li da ne bi imao pa bar 2 puta veću podršku jer bi zaposleni članovi DSS čuvali svoje radno mesto a i njihove porodice bi glasale za DSS iz istog razloga?
Evo Vam drugi primer - moj komšija je vojni penzioner (mlađi čovek), šurak mu je predsednik opštinskog odbora iz okoline Beograda, direktor neke firme i neće da ga zaposli ni kao svog vozača. Naravno, komšija je besan i neće da glasa za DSS ni mrtav. Ko mu da posao glasaće za njega.
Znate li dokle možemo sa ovakvim primerima? Do sutra.
Препоруке:
0
0
38 среда, 02 март 2011 02:15
Senka
Ja mislim da je prekid komunikacije sa B92 -vrlo dobar predlog i da se u tu akciju trebaju ukljuciti sve strukture srpskog drustva, te na taj nacin zastiti drustvo u celini od nepovoljnih uticaja B 92. Jednom kad Ameri shvate da je B92 bez uticaja na drustvo- prestace sa placanjima i tako ce se na prirodan nacin drustvo spasiti od jednostrane i pogubne propagande.
Препоруке:
0
0
39 среда, 02 март 2011 06:18
Peki
Gospodjo Biljana, pre svega u Insajderu se ne pominje samo DSS, tako da vas argument da je ugovor o iznajmljivanju mehanizacije potpisan 2002. ne govori da nije bilo prevare. To jedino govori da DSS nije jedini bio ukljucen u malverzacije.
Iako mi iz onog sto sam do sada cuo nije sasvim jasno npr. da li su masine radile svo vreme za koje su placene, cini mi se da je jasno da nisu morale biti iznajmljivane, bar ne po tako visokim cenama, jer su za te pare mogle da se kupe nove masine na kredit.
Jasno i da nema smisla da drzava prodaje sama sebi ugalj preko privatnih posrednika. Da li neko moze da mi kaze da to nije sumanuto?
Na kraju, tvrdnja da je masina radila mesec dana bez prestanka i da je to sasvim normalno mi deluje kao neka bolesna sala.
Sve u svemu, ako u Kolubari nije bilo teske kradje onda je verovatno nigde nije bilo. U kradju su bez sumnje ukljuceni neki clanovi DS-a, DSS-a, SPS-a, NS-a i JS-a. A to da se tako posluje odavno, znaci samo da se krade odavno.
Препоруке:
0
0
40 среда, 02 март 2011 06:19
Паризер у Цреву
@Iskrenko

Не бих тако олако приписивао било какве успехе ни ДСС-у. Можда је било тих инвестиција и слично само зато што се западни моћници решише да навуку Србе на танак лед. Мислим, била је таква клима, Милошевић је зглајзнуо, требало је мало опустити сфингере како би нам лакше "ућерали". Можда је све то део исте приче? После су макли Џинџича. Можда је Коштуница поштен, али је зато максимално неспособан. О квислиншким аветима не желим да трошим речи. Погребника и његову екипу такоџе не бих коментарисао. Б92 је тешка сплачина, али мора се чекати неки јачи земљотрес, јер у Срба је понестало тестриса, а мазохистичка компонента је никад јача.
Препоруке:
0
0
41 среда, 02 март 2011 09:17
Станимир Трифуновић
@Један пажљиви читалац

Прочиташ коментаре и видиш јад и беду Србије
!

Прочиташ НЕКЕ коментаре и видиш...
Препоруке:
0
0
42 среда, 02 март 2011 09:36
Милена Матић
хвала богу па сте се сетили!
Препоруке:
0
0
43 среда, 02 март 2011 10:45
Mladen Šipka
simpatizeri i glasači DSS zahvaljuči kojima je stranka VK jedva prešla cenzus )?59. Zašto je dozvolio NEPOTREBNE STRANE INVESTICIJE 3-5 milijardi EUR godišnje , kada je očigledno iz dosadašnjeg rada PROEVROPSKE VLADE da su one u tom obimu nepotrebne, skupe i neracionalne i da taj proces treba da teče u suprotnom smeru :SRBIJA MORA DA INVESTIRA U STRANE INVESTITORE 3 do 10 OOO EUR po zaposlenom)?87. Da li čuje ponovo SPASI SRBIJU IZ LUDNICE, KOŠTUNICE ( koju ovog puta ne pevaju pripadnici navijači huligani nacionalističke klerofašitstičke nazadne konzervativne ideologije, niti pevaju u vreme VK diskriminisani i bez alternative pojavljivanja na TV sa nacionalnim frekvencijama evropske orijentacije sada oslobođeni učesnici VELIKOG BRATA,FARME , DVORA)?150.KO SME DANAS DA VAS POGLEDA U OČI?
Препоруке:
0
0
44 среда, 02 март 2011 14:08
Биљана Николић @Peki
Ако стварно желите, на овој адреси можете да сазнате одговоре на сва питања која сте са правом поставили и на многа друга.

http://ekonomskisavetdss.com/2011/02/istina-o-kolubari/

Свима који прочитају биће јасније ко је био у могућности да чини преваре у фирми "Колубара грађевинар"која је одвојена од Колубаре, а за које послове је кадар ДССа заиста био задужен у Колубари. Тешко је то објаснити у 1000 карактера.
Препоруке:
0
0
45 среда, 02 март 2011 15:23
влкс
@Peki
У суштини Младеновић није дискутовао о Колубари. Само је рекао оно што је очигледно, а то је да Б92 води кампању против ДСС-а. Ма којим темама се бавио Б92 ће увек да спомене ДСС. Тако је било кад су причали о позадини убиства Ђинђића, навијачима, десничарским организацијама, паљењу џамије и америчке амбасаде. За све те догађаје им је био крив искључиво ДСС. Причају о некаквој медијској кампањи против Ђинђића, а они већ седам година воде кампању против Коштунице.

Људи који иступају у име странке су још раније рекли да имају поверење у надлежне органе који испитују пословање Колубаре у том периоду, и да они који су злоупотребили положај треба да одговарају. Све што је Младеновић говорио у емисији јесте да је по речима стручњака МОГУЋЕ да машина ради 24 сата да ли је она заиста толико радила то је друго питање.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер