Početna strana > Hronika > „Biznis insajder“: Američka i britanska deca žele da budu jutjuberi kad porastu, kineska astronauti
Hronika

„Biznis insajder“: Američka i britanska deca žele da budu jutjuberi kad porastu, kineska astronauti

PDF Štampa El. pošta
ponedeljak, 21. jun 2021.

Američki kosmonaut Nil Armstrong je ostao uzor u očima dece svuda pre 50 godina kada je postao prva osoba koja je hodala po Mesecu 20. jula 1969. Međutim, deca su u nedavnom istraživanju pretežno pretendovala da budu sledeća jutub zvezda, a ne sledeća osoba u svemiru.

Istraživanje, koje je u ime kompanije Lego-a sproveo Haris Pol, pokazalo je da deca u SAD-u i Velikoj Britaniji tri puta više žele da kada odrastu postanu jutjuberi ili vlogeri, nego astronauti.

Istraživanje je obuhvatilo 3.000 dece uzrasta od 8 do 12 godina. Traženo je da odaberu između pet profesija, i da odgovore kojim redosledom bi bile željenne profesije kada odrastu: Astronaut, muzičar, profesionalni sportista, nastavnik ili vloger / jutjuber. Najviše dece u SAD-u i Velikoj Britaniji je odabralo vlogger /jutjuber, a samo 11% dece reklo je da želi da bude astronaut.

Sa druge strane, čak 56% kineske dece izabrao je poziv astronauta kao primarno zanimanje kada porastu. Nakon istraživanja svemira, sledi interesovanje za profesijom nastavnika, muzičara, sportiste, a karijera "Jutjubera" nalazi se na poslednjem mestu.

Internet istraživanje o neproverovatnosti sprovedeno je u čast 50. godišnjice prvog sletanja na Mesec sa ljudskom posadom. Anketa je ispitala 3.000 dece uzrasta od 8 do 12 godina, podeljenih podjednako između SAD-a, Velike Britanije i Kine.

Iako se rezultati ankete ne mogu nužno primeniti na svu decu, rezultati odražavaju trend primećen među generacijom Z. Kao što je primećeno na ovogodišnjoj Vidkon, trodnevnoj konferenciji o onlajn video snimcima, da se oko 75.000 tinejdžera i njihovih roditelja pojavilo da dočeka njihove omiljene jutjubere.

„Svaki put kad idem u školu, skoro od 90% dece najviše čujem: „Želim da budem jutuber“, rekao je jutjuber DeStorm Pauer za Biznis Insajder. „Deca žele da budu zvezde društvenih medija“, zaključuje Pauer.

(Biznis Insajder, NSPM)